Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kickass #124896 üzenetére
Sajnos eddig az Oktáv kiütéssel győz a H Astrával szemben, tekintve az olcsóbb alkatrészárakat. Eddig 1.7 CDTi motorral néztem őket, de ha jól látom a VAG féle adagolós még mindig kedvezőbb üzemeltetési költségekkel kecsegtet.
#124897 bitpork: Dobozos bringa nem teszi tönkre a kárpitot, egyszerűen beteszem és végigtolom a első ülésig. Ezt a WagonR-ben is meg tudom csinálni, csak a doboz elejét kissé be kell ékelni a két ülés közzé. Meg mennyiből tart ledobni egy kartonpapírt/nejlonzsákot a bringa alá!?
-
raczger
őstag
[link]
Holnap megyünk megnézni bátyámmal, elvileg törve nem volt, km állás is valósnak tűnik. Igazából csak azért linkeltem be, hogy tud-e valaki típushibáról, mit kellene jobban megnézni, illetve esetleg láttok-e valamit a hirdetés/képek alapján, ami gázos lehet. -
válasz
Dark Archon #124886 üzenetére
Nem vagyok egy könnyen feladós fajta, de az allroadban (mindkettőben) tönkretette a kárpitot a 26"-s női bringa. Arról nem is beszélve, hogy az ülésekkel origamit még a kombiban is nehéz elkerülni amit szintén nagyon rühedzek
Végül megemlíteném hogy nem nem is minden sedan-ban lehet bizirgálni őket. A C5 és Oktáv elég jó, de messze nem mindenható ilyen téren: van bennük irgalmatlan hely, de akkor sem bicikliszállításra van kitalálva - különben ahogy említetted, a suzival is megoldható minden, és már zárható is a zinternet.
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #124878 üzenetére
A keret felső határánál már lehet találni szép dízel kombi H Astrákat is.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Dark Archon #124890 üzenetére
Megyek és belehajítom a Napba a kombimat.
-
válasz
stickermajom #124892 üzenetére
Nyilván lapjával, járdaszegély mellé állásnál gond a hossza, nem az egymás mellé állásnál. De részletkérdés, ez csak a saját egyéni meglátásom.
-
stickermajom
addikt
válasz
Dark Archon #124890 üzenetére
Még jó, hogy nem tudsz olvasni, ha már parkolni sem...
Segítek: Csapott hátúnál azért persze nagyobb a különbség, viszont ott a csomagtér is erősen lecsökken.
Főleg, hogy a ferdehátú monológod megkoronáztad egy Octavia méretével..
-
máyköl
veterán
válasz
Dark Archon #124890 üzenetére
Hát azért a parkolóhelyekkel nem hosszában szokott gond lenni, inkább, hogy nem elég széles. (Mert mondjuk képtelenek figyelni az emberek, hogy úgy álljanak egymás mellé, hogy beférjen több autó is, de ez egy másik téma.)
-
-
stickermajom
addikt
válasz
MunezXBK #124887 üzenetére
Ezt én sem teljesen értem. Hacsak nem valami _alá_ akarsz beparkolni a hátuljával, akkor 1-2 centi eltéréssel gyakorlatilag ugyanaz a méret, mint egy szedánnál. Csapott hátúnál azért persze nagyobb a különbség, viszont ott a csomagtér is erősen lecsökken.
(#124890) Dark Archon Nekem még nem volt gondom parkolással BP-n a kombival. Bár az enyém csak 4478 mm, szóval nem mondható óriásinak. Egy átlag parkolóhely meg 5-5,5 méter hosszú.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Dark Archon #124886 üzenetére
Attól, hogy kombi, miért nehezebb parkolni vele?
-
válasz
bitpork #124880 üzenetére
Hát nem azért mondom, de a 2001-es Swift-embe is simán belerakok egy bringát, még az első kereket sem kell kiszednem. Volt már benne 3 is, ekkor persze első kerekek nélkül. Szvsz ehhez nem kell kombi, főleg, ha időnként. Csak azért ugatok bele, mert én is ezen nyűglődöm éppen, kombiban gondolkoztam, de aztán rájöttem, hogy felesleges amiatt a néhány alkalom miatt szívatni magamat egy kombi méreteivel (parkolás), súlyával (lomhább), ha egyébként csak munkába járás miatt kell a kocsi főleg. A bútorszállítás megint egy olyan dolog, hogy azért normál körülmények közt az ember nem szállít hetente bútorokat, arra a néhány alkalomra meg lehet kérni ismerőst vagy tetőcsomagtartó. Szerintem 5 ajtós / ferdehátú kell és kész. Sima Octavia-ba egy betonkeverő is belefér, tapasztalat
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #124882 üzenetére
Avensis dízele nem rossz, bár a németeknél többet eszik és hangos, főleg pályán. 110 felett nekem már fárasztó volt vele menni.
Franciákat kizárnád, mert nem tetszenek: akkor most neked kell autó vagy az ismerősöknek? -
válasz
Mágus2 #124879 üzenetére
Most Golf V-el hoztam el két Carbon Wilier outit. A csomagtér felől be tudom csúsztatni a sedánba is, csak nagy űrtartalmú csomagtér lenne fontos.
#124880 bitpork: Nem kizárt hogy ilyen egyterű, vagy "személyszállító puttonyos" lesz belőle, de jelenleg még személyautósabb jellegű lenne előnyben részesítve.
#124881 rbalint88: Avensis tetszetős. VAG konszern motorjaihoz képest milyen a diesele? Franciákat kizárnám, nem tettszenek, bár biztos jók. Mazda 6 bejön, az 5 ajtósba is befért egy nagyobb bringa (KTM Myroon 29er), dobozzal együtt.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #124878 üzenetére
Toledoba eleve nem tudsz pakolni, mert szűk a luk, úgyhogy ezt kár is erőltetni. Octavia-ban csak a közös padlólemez hátránya ér utol, magyarul nincs hátsó lábtér.
T22 Avensist tudom javasolni, ha találnak leellenőrizhető darabot és csak közlekedési eszköz kell, nem pénisznövelő és nincs semmi becsípődés a prémiumság felé. Tempomat pl nincs benne, nem is volt gyárilag, így ha sokat pályáznak, dobnám ezt a vonalat, pályán a tempomat aranyat ér, meg ott a dízel amúgy is hangos.
B5 és B5.5 Passatokat érdemes nézni 1.9-es dízellel, de ennyiért inkább a régebbiből lesz csak jó. Talán meg lehet nézni A6-ból is az 1.9-eseket, de az lomha dög lesz eléggé.
Mondeo dízeleiről nem tudok sokat, kollégám most újíttatta fel kompletten a 131 lovas 2.0 tdci-t és 350e elköltése után sem lett 100%-os. A régebbieknél meg ha jók az emlékeim, a Bosch VP44-es adagoló tud kellemetlen perceket okozni, főleg a kasszánál.
Mazda 6 rozsdásodik és állítólag fosok a dízelei, meg a beltere is nagyon csúnyán öregszik.
Pug 406, esetlegtalán 407, Citrom C5 2.0HDI-ket nézegetnék, amik vállalhatóak és fent is lehet tartani őket. Hidrótól nem kell félni. -
válasz
Tothgera30 #124878 üzenetére
Az első az egyedüli amibe bringát bele bírsz pakolni tisztességesen.
Egy berlingo(vagy más nevű fhancia), Seat alhambra 1.9(vagy más nevű de azonos bodegás)?
Az elvárásokból ki kell gyomlálni az igazolható előélet-et mint olyat szvsz. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tothgera30 #124878 üzenetére
A toledoba hogy teszed be a kerékpárt? Annak csak a csomagtér fedele nyílik, a hátsó ablak fix. Nekem 110 lovas combi octavia volt. Jó autó az.
-
Ismerősi körben gondolkodnak egy középkategóriás személyautó iránt. Sajnos tapasztalatok hiányában személyem keresték. Mivel időnként szállítva lenne benne kerékpár, kisebb bútor vagy babakocsi és társai, ezért elsősorban kombiban gondolkodnának.
- középkategória.
- 1.7-2.3 ccm között (diesel).
- Min. 90 Le körüli teljesítmény.
- Manuális sebességváltós.
- Igazolható előélet.
- Tetősín.
- Olcsó fenntarthatóság.
- 5-6L körüli fogyasztás.
- Maximum 1-1,3 millió forint.Mivel van a családban egy Bora 1.9TDI (90Le), ezért ez favorizálom. A 66KW-os verzió elég lenne. Van ennek hátulütője?
Octavia 1.9TDI - 90Le
Toledo 1.9TDI - 110Le
Octavia 1.9TDI - 110Le
Toledo 1.9TDI - 110Le -
outsiders
aktív tag
válasz
xEon1337 #124873 üzenetére
Szia, képekről szépnek tűnnek, de szerintem a kilométerek nem valósak.... Nekem ugyanilyen 3 ajtós e12 van de 155 valós km-rel (btw a váltógomb a sötétebben eredeti, az ezüstön cserélt). Kormány és váltógomb kopás képekről nem sokkal jobb az enyémhez képest. Ettől függetlenül jó vételnek tűnnek mind a ketten, de inkább az 1.6-os felé tendálj, nekem 1.4 van és pályára már gyenge (országúton és városban tökéletes), illetve rövid egy picit a váltó áttételezése (140-nél már 4k fordulat). Sportos haladással az 1.4 olyan 7 literrel elmegy vegyesben (30% város, többi külter), ha nem nehéz a lábad akkor 6.5.
-
gzbotii
nagyúr
Két xp10-es (első generációs) Yarisunk van, 999cc motorral. Nagyon megbizható, stabil autók. Nem tudok tipikus szeriahibarol. Városban tökéletes lehet, de ha lehet a nagyobb, 1.3 motor keresd. Pályatempónál (110-120) úgy visít az egy literes, hogy nem hallod a rádiót mar.
Sík terepen, váróban, odafigyelve én hoztam a 4L átlagfogyasztást, de ha az ember haladni akar a forgalom tempójával akkor mar inkább a 6.5-7.5 a reális.Bár azt hozza kell tenni, hogy pont a hétvégén az egyiknek megomlott a váltója az úton (szétrepedt és kifolyt az olaj) - átlag 450km megy bele hetente, nem is volt vigyázva rá.
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Nincs itt véletlenül valaki Dunavecse környékéről?
-
Bigemperor
senior tag
válasz
!Overdose! #124819 üzenetére
és runner 125:
Nektek!
-
rwin5
őstag
Az a rozsdabarna szín már rozsda volna?
[link]
-
parandroid
félisten
válasz
!Overdose! #124856 üzenetére
Az a baj, hogy a pékek által kezelt autók tulajdonosai is pontosan ezt mondják.
p
-
trassher
addikt
válasz
!Overdose! #124856 üzenetére
Oké de gondolom nem adjátok oda 650K-ért egyiket sem.
-
Wa2x_
veterán
válasz
!Overdose! #124843 üzenetére
Lehet találni csak keresni kell.
Egy Accordot már találtam is.
-
trassher
addikt
válasz
!Overdose! #124843 üzenetére
de olyat, amihez még nem nagyon nyúlt lakatosnak mondott pék.
És ilyet hol lehet találni magyarországon?15 éves vagy idősebb autókról beszélünk.
-
-
rwin5
őstag
Fiat bravonál van valamilyen motor ami kerülendő? Totalcaron már lecsekkoltam, ott nem találtam erről semmit. Vélemény? [link]
-
w333
félisten
válasz
!Overdose! #124843 üzenetére
Van benne igazság ... de a Civic pl. irreálisan drága (inkább egy Accord)
Ritka szép az ilyen, de számomra az a 90LE elég gyengus
(#124845) !Overdose!
Durva
Hondák nekem is nagyon bejönnek ... csak hát elég nehéz szép darabot találni !
-
Wa2x_
veterán
Sziasztok!
650e Ft-ig milyen sedánt tudok ajánlani, max. 1993-2000-es kocsik érdekelnek, megbízható régebbi verdák, főleg távol-keleti. Max. 1.8 benzin vagy 2.0 diesel érdekel.
Köszönöm előre is!
-
rwin5
őstag
Ez a swift milyen? Az illesztések kicsit furának tűnnek szemből, de lehet csak az autó színe miatt tűnik úgy.
Egyébként pont itt adtak el haverom bátyjának törött autót a tudta nélkülViszont ez a kereskedés nem idén nyitott, lehet az övé pont valami egyedi eset volt. [link] -
runner 125
nagyúr
válasz
Bigemperor #124811 üzenetére
Tóth Imitől is tudsz venni szűrőt, van egy másik kontaktom, őt motoros forumból ismerem, ha kell átküldöm, ő is Honda-zik. Legutóbb 2,5k-ért adta a gyári Honda motor és az autó olajszűrőt egyaránt.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Bigemperor #124816 üzenetére
Esetleg még Spidy vagy zse, ha gyári alkatrészekkel szeretnéd szervizelni az autódat.
-
válasz
hobizoli #124808 üzenetére
Az Opel a dinamikus, max. 50 ezres olajcsere-periódust valamikor 2002-2003. környékén vezette be, akkoriban nálam kb. 30 ezer után kérte a cserét (3.0 CDTI), volt kollégám akinek az 1.9 CDTI-ben elment 45 ezerig. A pusztító hatását mi nem tapasztaltuk, mert 1-1,5 évente cseréltük az autókat.
Utána nem sokkal jött az Opelnél a fix 30 ezres, 2005-ben már ez volt. Akkoriban átálltunk takarekosabb autógazdálkodásra (~2éves csere), tartottuk a 30-as olajcserét -> 100 ezernél elszállt a turbóm (1.9 CDTI, közel 200 lóra húzva, sok parketta). Azóta nálam minden autóban 15 k után csere, és lám, semmi gond, a 10-es cserét kicsit túlzónak tartom. Apám más tészta, nem sokat megy, de azt gyilkos stílusban (pl. hidegen karóban húzatja). -
Bigemperor
senior tag
válasz
Bigemperor #124814 üzenetére
Megtaláltam TypeV Lacit, azért köszi.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Bigemperor #124811 üzenetére
ezt miert is nem ott kerdezed?
-
Bigemperor
senior tag
Skacok, nem emlékszik valaki, hogy a crxfórumban ki az aki honda olajcseréhez szükséges anyagokat be tud szerezni? 2 éve már boltoltam vele, de nincsenek meg az üzik, mert törölte a fórum. Hálás köszönet!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #124799 üzenetére
Legyen úgy!
Amikor én vettem ezt az izét, akkor láttam először azt a hozzászólást, és mivel nekünk M13A van, nem is vacilláltam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest