Új hozzászólás Aktív témák
-
Uher
aktív tag
Irtam egy emailt, kivancsian varom mi lesz.
-
Uher
aktív tag
Rendeltem klimahutot, es ahogy kibontottam feltunt hogy el van csavarodva kisse a tetejenel. Jol sejtem hogy ez igy nem f.sza?
-
kelly416
veterán
Nekem néha muszáj (baleseti ügyelet, riasztás után van ám forródrót, nem hagynak kiszáguldani a helyszínre csak úgy), így hozzá szoktam.
A múltkor is google tervezte 1:14 utat 0:59 alatt nyomtam le. Szerencsére pont német pályán kellett oda érni, mert kék villogó az nincs. A vonat megvár.Ha szituáció van, pomt nem érdekel a másik fél, majd újra kérdezem tőle amit mondott a helyzet elhárultával. Legyen az csak kereszteződés, előzés, helyzet kivédés, akármi. Mivel ezt tudom magamról, ezért merek telefonálni. Ha a telóra figyelnék jobban, nem venném fel vagy csak annyit mondanék, "vezetek, ha megálltam, vissza hívlak".
-
kelly416
veterán
Minden autóban olyan a fejegység vagy megoldottam utólag, hogy telóról menjen a zene. Van válogatatlan 2-3gb zeném (ha válogatnám, 1 tuti törlődne) ami konstans jön telóról telóra. Ha nem felejtek rá vagy pl. a céges 1.6 dízel sCross van terítéken, akkor talán duruzsol halkan a zene. Sokkal értékesebb a kihangosítás opció mindegyikben.
S-Cross és Lodgy egyértelmű gyári fejegység, Renault Clio 2gen legjobb megoldás a gyári mindenhez, a CV meg kapott egy transmittert. Abban a leggázabb a kihangosítás, de abban is beszélek legkevesebbet telón. De oda nem ártana valami jó megoldás, amivel engem is hallanak. Mert itt a baj a transmitterrel, a mikrofonnál.
-
Qru
MODERÁTOR
Erre beneveznék én is (ha nyernék a lottón pl): BMW Z4 M40i kéziváltóval
-
MrSealRD
veterán
válasz
FeRRaR1 #26219 üzenetére
Más a karakterisztikája azoknak a motoroknak. Ez 4 henger és turbó benzin. Nincs vele baj egyébként. Gáz adásra gyorsul, nagy gázra hátbavág. Pusztán annyi a tanulság, hogy igyekszik nagyon alacsonyan tartani a fordulatszámot, ami még éppen elég, hogy elvigye az adott sebességen.
-
kelly416
veterán
Aztól függ, mi szól. Ha Tankcsapda, Slipknot, LimpBizkit... szóval fiatal korom kedvencei, el tudok úgy lazulni, hogy nem veszem észre és suhannak az órák. Bár ez régebb volt próbálva, mostanában nem. De ehhez is kell az egyedüllét vagy a megfelelő utazótárs és tudunk mellette beszélgetni, ilyan a hangerő. Csak jó hangosan kell szólni.
De ha a gyerekek által favoritált 2 napos "slágereket" kellene hallgatni (Fehér Krisztián és társai, mikor épp ki van porondon), akkor füldugóval sem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #26220 üzenetére
A japánok esetén ne csak az impedanciát hanem az érzékenységet is érdemes nézni. Nagyon haloványok a gyári fejek jellemzően, ha kevésbé érzékeny drivereket teszel be akkor hiába alacsony az impedancia nem fognak normálisan szólni.
edit.: Gladen Alpha ezért fut nagyon pl a belépő szegmensben, 3 Ohmos és kifejezetten érzékeny darab.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MrSealRD #26217 üzenetére
Ez összetett dolog igen. Nyilván a CO2 érték a legfontosabb szempont jelenleg nekik, meg ott van mellette a termék skálázása. Ha megnézed azt a hw-t ami a tiédben van gyárilag erősebb gépekbe is beteszik. Bírnia kell. Előttem egy O3 2.0 tdi-t írtak, az is 150 lóból lett 180 (és ez még csak stage1), ott is átírták a váltási pontokat.
Nyilván az extra terhelés meg csak akkor jelentkezik amikor abban a tartományban használod. Gondolom nem 0-24-ben mennél vele padlógázon...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #26205 üzenetére
Meg fejegységfüggő is, a 3 Ω-os Audio System MX165 Evókat nem bírta meghajtani a Jazz gyári Panasonic feje, oda visszakerült a gyári, csak a cincogókat hozzábiggyesztettem a hangváltóikkal együtt. A MiTo Blaupunktja meg simán meghajtja a nagy hangszórókat is, itt az ajtókban lévő gyárik elhervadtak, muszáj volt cserélni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
MrSealRD #26217 üzenetére
Pont a napokban mentem az S80 V8-al, nyugisan, városba 1400 - 1500-as fordulatot tartott meg dombokon felfele is. Persze 4.4 V8, annyira vaj simán megoldja hogy hihetetlen, Kis gázra csak gyorsul, kicsit nagyobbra vált vissza egyet.
Mentem tegnap a Range Roverrel ugyan arra, soha nem néztem meg de most mondom rápillantok, 1100 - 1200-as fordulat ugyan azon a dombon ugyan annyival
Nekem csak az az érdekesség ebben hogy mennyire könnyedén oldja meg a nagy köbcenti az ilyen dolgokat nyugis vezetéskor észrevétlenek maradnak, csak erőlködés nélkül megcsinálnak bármit. Meg persze ott van a sok 100 lóerő a lábad alatt azonnal ha kell.
-
MrSealRD
veterán
Chipen én is gondolkodom mióta láttam a Draskovics Andris vonatkozó Superb-es videóját. Revo-s reklám kicsit de nem baj. 272/350 -> ~350-370/500. Váltó szoftvert is módosítják.
És érzek benne egy érdekes csavart. Mert többnyire azt gondolja az ember elsőre, hogy huha, akkor itt gyorsabban mennek majd tönkre az alkatrészek. De igazából ez nem törvényszerű... mert nem kell ész nélkül nyomni a pedált. Másrészt pont azt írják ( lehet nem igaz) , hogy a környezetvédelmi normák miatt annyira szuboptimális most a váltó szoftverének működése, hogy kvázi a mostani tesz rá nagyobb negatív terhelést... és őszintén... azért 1200-as fordulaton gurulni 50-60 között és érezni a rezonanciát amit a fulladás közeli állapotban lehet érezni...
Szóval emésztem még ezt a témát... mert annyira nem olcsó, és kérdéses a hozadéka... Egyelőre most ellocsoltam 1,1M-et az elmúlt 2 hónapban. Így annyira nem ugrálok. -
kelly416
veterán
A két nagyobb gyerek általában fülessel a fején alszik, mert zenében úgysem tudnak egyezni. A legkisebb elvan nézelődéssel, anya telefont nyomkod vagy néz kifelé, ha nem beszélgetünk. Így mindenki el van.
Vagy kapcsolok halkan zenét, ami úgysem jó legalább két főnek, mert az egyiknek hangosabban kell, a másiknak másik zene kellene... én meg már csak közlekedésbiztonsági okokból sem üvöltetem a zenéket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #26203 üzenetére
Félig igaz.
Am az út felét éjjel nyomtuk le (jobban szeretek este menni nagyobb távot, mert nincs nagy forgalom, se hőség). A fehérnép meg aludt, szóval nem biztos, hogy örültek volna vmi csutkán üvöltő techno mixnek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tboldi #26177 üzenetére
Tolják mindenhol a szarjaikat, kapják az állami pénzt gyártáshoz és szállításhoz is. Keresik az országokat ahol meg tudják vetni a lábukat és elárasztani a piacot.
Ki is próbtad hogy elfogadnád, vagy csak me' jó a színe?
Kipróbáltam pár ilyen olyan csájna ev-t hát egy határ kulát nem adnék értük. Azért mert lefizettek infulenszereket (pfejj) hogy szopják fel. Sokminden nem működik bennük vagy idegesítően, veszélyesen. Ami egy 20 éves Volvóban alap volt hiányzik. Olyan triviális dolgok mint hátsó utasoknak világítás vagy kormány táv állítás.
Ezresével állnak kínai telepeken az eladatlan de állami pénzért legyártott retkek. (elég rákeresni...) Mennyire piac torzító, bolygó romboló, de veszélyes is ez az egész arról most nem írok regényt.
-
6030D
addikt
válasz
barnam_ #26191 üzenetére
Ez a bajom, meg az, amit radi ír. Anno a szülői kocsiban kicseréltük a hangszórókat, minden ment a gyári helyre (azt hiszem MacAudio, meg Kenwood), a gyári fej helyett meg kapott egy mp3-as Sonyt (ez a pakk volt a ballagási pénzem
). Az már jól szólt, illetve a fiatal hülyegyerek kategóriának megfelelt: mindenki tudta hallgatni a happy hardcoret meg a handsUp-ot, amerre jártam.
De manapság már nem így megy a csere. Tudom, szerezzek egy L&K belsőt, mindennel.
-
barnam_
nagyúr
Délután hangszórókat szereltem be a W124-es Mercibe.
Elöl valami 10W-os Pioneer-ek voltak, hátul meg 13 cm-s gyáriak.
Most 4db Musway CSM120X-t raktam bele. Elöl kicsit szűkös volt a hely (túl sok szivacs volt), hátul meg a hozzá adott adapter keret elég silány minőség, de végül minden a helyére került.
Ég és föld a különbség, még ezekkel a 12cm-s hangszórókkal is sokkal több mély van, mint eddig
Vettem még egy kompakt erősítőt is (Pioneer GM-D1004), majd egyszer arra is sort kerítek, csak egyelőre nem tudom hol találok neki helyet a műszerfalban. -
Emunem
őstag
válasz
radi8tor #26181 üzenetére
Ajaj, engem is be akartak vinni a bozontosba a szlovák rendőrök, aztán pont mögé érkeztem be (120+) mert előzés közben megcsillant a kék befőttes a műszerfalon , egyből tudtam mi van. Aztán nyugiba, kb fél nap alatt ki előztem egy arra alkalmas útszakaszon 105-el. Akkor mondjuk felismerés után pár percig zabszem nem fért volna be hátulra…
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26178 üzenetére
14 km/h belül kell maradni a táblához képest. Az összes többi lutri. Olyan is van hogy kifejezetten a mérőkocsi tartja fel a forgalmat.
-
tboldi
nagyúr
-
Emunem
őstag
válasz
szabonagyur #26156 üzenetére
Már nincs így mitől félni, spórolni kell!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26153 üzenetére
Mindig úgy mész, mint az állat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26168 üzenetére
2 irányból egyszerre ritkán mérnek. Hátha... Akkor is jellemzően inkább egy fix trafi után (Véda vagy box), mert tudják, hogy 10-ből 8 autós a fix után odalép a gépnek.
3 lábút úsztam már meg én is úgy, hogy az előzött miatt takarásban volt a rendszámom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26166 üzenetére
Aucs, nekem a Passat is és a Skoda is sokat csalt anno. De akkor már nem dívik ez a VAG vonalon.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Alusky #26151 üzenetére
Nekem csak annyi aggályom lenne így látatlanban, hogy túl közel vannak rajta a gombok, a tekerő állásai, stb. Persze biztosan meg lehet szokni idővel, de zavaró tud lenni, ha mindig oda kell nézni, hogy ténylegesen azt nyomjam meg, amelyik funkciót használni szeretném, és ne a szomszédost.
Illetve én azt szeretem, ha egy kapcsolón vannak azok a funkciók, amik egy csoportba tartoznak. Pl. a MiTóén külön van a világítás, külön a szélvédővel kapcsolatos dolgok, és külön a tempomat. Szintén jürgenwagenes szokás, hogy a helyzetjelző-tompított külön kapcsolón van a bal térdnél, nekem kényelmesebb, ha az is a balos bajuszon van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26163 üzenetére
Aucs. Ha csal is az órád az akkor is 130 körüli tempó... Az 70k ha megvolt a 140 az már 100k.
Amúgy jellemzően akkor állítanak csak meg ha éppen csak átléped (akkor ugye nincs ráhagyás csak a mérési hibahatár) vagy nagyon sokkal átléped.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26160 üzenetére
Simán lesz az akkor 1 hónap is mire kiderül. Nálunk is kb ennyi az átfutás. Előnye, hogy nem kapsz büntetőpontot.
Mennyivel mentél a mennyi helyett?
-
Reggie0
félisten
válasz
szabonagyur #26156 üzenetére
Par nap alatt kijon. Viszont a mozgok lezeresek, azok ellen lehet vedekezni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #26153 üzenetére
Nem kell, hogy megállítson, postán is kiküldhetik a büntit.
-
szabonagyur
félisten
Mozgó traffipax esetében is kiküldik a büntit vagy ott fixen meg kell hogy állítsanak?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tboldi #26147 üzenetére
Megint megoldottak egy nagy problémát (semmit).
Értsd szarabbá tettek valamit amire az ég világon senki nem panaszkodott soha.
De egyébként még mindig azt hiszem hogy leesett az Audi jel ha ilyen újabbat látok. Aztán javítom ki magam hogy az új embléma egy határ kula.Talán csak Shitroent láttam nagyobb kreténséggel ékeskedni mostanában.
-
tboldi
nagyúr
Bedobok még egy valamit, Audiék újra feltalálták a bajuszkapcsolót.
-
Reggie0
félisten
Amugy elektromos auto teli hekk tervem, hogy epitek bele dizel kazant funteni
-
tboldi
nagyúr
-
Alusky
senior tag
[link]
Jármű leparkolása után nem húzza be a rögzítőféket. Hibapont. -
kelly416
veterán
válasz
FeRRaR1 #26131 üzenetére
Még egy DB9 is? Komolyan? De tényleg? Oh, de sajnállak.
Az egy gyönyörű autó és nagyon jó tulajdonságai vannak. Brutál bugi van benne és felétek még vastagon van piaca is.
Elég, ha csak a Casino royale forgatásának utána olvasol. Amikor félre kapja a kormányt Bond, hogy kikerülje a csajt, alig tudták megcsinálni a borulós jelenetet, mert a rohadéknak olyan jó az úttartása, hogy fel kellett lökni. De nem kicsit. -
kelly416
veterán
válasz
FeRRaR1 #26132 üzenetére
Akkor meg Mustangot venném, de ez megint csak én vagyok. A bőmbi itthon annyira rossz hírű lett sok-sok év alatt, hogy hiába négykarikás meg skodás mostmár az új bömbis, mégsem.vennék.
Ültem öreg 7-esben, motoros ajtóbehúzás meg minden extra... baromi kényelmes, nagyon szép, de otthonra nem kéne.
De mondom, ne rám alapozz mert ez már elfogultság csak. -
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #26129 üzenetére
Mustang és az M4 Competition tetszik most a legjobban. Viszonylag modern, van bennük bugi, rengeteg aftermarket alkatrész és tuning lehetőség. 30k alatt is van választék. De úgy is a próba dönti majd el.
[link] Ez is 30 valamennyi volt, de azonnal elment. Frankón megmondva nincs 50k alatt olyan 911 ami tetszik. Aero kit, érdekes spec, vagy valami ami megfogna benne...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #26128 üzenetére
Nem pont ezeket a példányokat, inkább a típust nézd. De amennyire bmw ellenes voltam mindig, talán az M4 Competition mozgat meg a legjobban most 30k alatt.
kelly416
Meg csak nézelődök, gyűjtöm a lehetséges típusokat. Illetve rájöttem hogy nem kell 911 Turbo. Túl steril, meg álom 0-100, de nem ezt keresem. Minél nagyobb élmény legyen, és pálya napon se essen kétségbe. 911 Turbo inkább a számok autója, nem az érzelmek, színház és élményé. Persze mind relatív gyors, de nem akarok egy harmadik AWD automata verdát. Manuál + RWD + benzin + 4 ülés. Még az Aston is jobban érdekel per / pill mint egy 911 ebben az ár sávban. [link]
-
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1 #26123 üzenetére
Porscheban az anyoson valaki massziv dohanyos volt?
A kritikus helyek sajnos nem latszanak rajta, mint az ajtok belso fogantyuja, nyitoja, konyoklok, kulcsluk kornyeke. Ezeken szokott eloszor megkopni a festes. Azt is nezd meg, hogy maxon jaratva nem jonnek-e apro szivacsdarabkak a racsokbol.
-
szabonagyur
félisten
Szlovákoknál mennyi tolerancia van büntetésben? Jöttem hazafele, szép lejtő, gurulok le, előtte 90es tábla, tartottam, erre lejtő alja 70es tábla, utána meg mértek, lehet 75-n voltam
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #26008 üzenetére
Erdekes, amilyen csunya volt akkor most mar nem is talalom hol lehet a javitas helye
-
Alusky
senior tag
A Coopos bolt előtt a meredeken nem tudnék felmenni vele, mert valószínű emelné a hátulját. Ott néhány platós melósautó se megy fel, ha üres és hátul hajt kemény laprugóval, felemelkedik a kerék a belső íven. Bár ezek általában már mind összkerekesek. Akkor fel tudna menni, legfeljebb pár millióba kerülne minden alkalommal ahogy a koptatókat letördeli ami leér.
Inkább megcsinálnám a D jogsit, nem tudom, hogy magánhasználatra engedik-e átugorni a C-t. És vennék valami pár éves buszt, átalakítanám lakásnak aztán lehetne bejárni a világot. És még mindig maradna 80%.
-
MrSealRD
veterán
válasz
szabonagyur #26117 üzenetére
Úgy-úgy... vagy csak fizetett a stock fotóért.
-
radi8tor
MODERÁTOR
titán (nincs nálam az akkusflex)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Sneak peek
-
Tegnap Tatán is volt valami autóstali, olyan amerikai style, mert a Penny parkolóban 6-8 amcsi verda állt.
Chrysler 300c
Dodge Charger (2db), Challenger (2db)
Mustang (2db)
Ott is ment a röhögcsélés, beszélgetés. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #26106 üzenetére
Szerencsére Bubiban elég kényelmes ez az alapszintű ülés is. A 2x annyiba kerülő Skodában viszont kényelmetlen volt. Bubiban simán levezetek 4-500 km-t is a Skodában már a fele is kínszenvedés volt.
Tegnap mosáskor vettem észre, hogy a kozmetikában megtépázták az egyik díszlécet mosáskor. Fene enné meg. Most már nem is mehetek vissza verni magam, mert már rég voltam ott.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Az AGR ülésről én se mondtam le még teljesen. De félek hogy a két éve kapott 300k ár most már 500’k nyaldossa
Kegyetlenül kényelmetlen a Kuga vezetőülése. Egyedül az a szerencsém, hogy mostanában alig megyek vele.Reggel 7-kor nem kellett parkolást indítani. Az élet apró örömei.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest