- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Androidos fejegységek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Asus P5QL-E alaplap és Kingston DDR2 KHX8500D2K2/4G probléma
- DUNE médialejátszók topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Egy használt elektromos esetleg ?
Még Akár az Opel Amperat is meg lehet nézni, lévén, hogy 4 személyes nem lehet taxizni vele.(#176004) Kickass
Nem az a lényeg, hogy baszogatják, hanem az, hogy büdös és nem akarjuk szagolni, és igaz ez az újabakra is.(#176010) Dare2Live
Egyrészt, és másrészt sokkal hatásosabb lenne a páros / páratlan, amivel lényegében felezik a társaságot, ezen felül a diesel katalizátor nélkül nem mehet, vagy egyaltalán nem !
Nem a besorolást kell nézni, mivel honnan tudja a rendőr, hogy a kocsi hova van sorolva, a rendszám meg egyértelmű.(#176013) Kickass
Úgy kell megállapíni a mértékét, hogy ne fizPlesse mindenki, ennyire egyszerű.(#176019) bitpork
Földgázégetés, ha a fűtést nézed nem termel pm10 et, ez a legnagyobb előnye a szilárd és olaj tüzeléshez képest(#176026) 8th
Nem kitilani kelll, hanem olyan adókörnyezetet léztrehozni, hogy ne érje meg anyagilag sem tartani, lsd Norvégia, ott sem azért cserélték nagyon sokan elektromosra, mert nagyon zöldek, hanem mert nem ellenségük a saját pénzüknek.
Ott egy füstös kocsin, durva adó van, és akkor még 1 métert sem mentél, 1000 eur felett évente.
Hollandoknál szintpén ez a helyzet.De az is igaz, hogy már mozdulni sem lehet Bp en az autoktól, tehát valamit tenni kell, hogy kevesebben autózanak a városban.
(#176031) LuckyL
Pluginosra nincs vásárlás esetén semmi.
Csak elektromosra van 1,5 misi, Romániában ennek a duplája a támogatás.(#176033) freeknight
Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék.(#176042) z-csongor
Egy toyota hybrid vagy elelktromos ?(#176063) bitpork
Márhogyne tudná, eladja mégegyszer powerbanknak, de nem döglenek annyira az akksik.
Fejlesztési és elemzési céllal cseréltek pár kiválasztott autóban, nem azért mert elromlott volna.(#176092) Qru
Vagy hybridet vagy villanyt(#176118) ribarszki
Ford, erre a futásra felesleges a diesel.
Ha kell bele az automataa akkor azzal is tudod választani, vagy akár hybrid, ha létezik belőle.(#176124) Qru
Ilyen kis távra akkor sem.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176060 üzenetére
En vagyok szerintem a legovatosabb vasarlo az Insignias esetem ota, ahol egy taliga sz*rt sikerult vasarolnom (70k-nal kormanymucsere, utana vezermulanc-csere, utana megint ordito szamar hangot kezdett a kormanymu adni, de akkor mar megszabadultam tole. Ja es 22 litert fogyasztott, automata 2.0 benzines), tehat semmi gond nincs azzal hogy ovatos vagy, kulon ertekelem hogy felhivtad a figyelmem erre.
Esetleg tudod, hogy a pontos gyartasi idopontot hol lehet megtalalni ezen a kocsin? Vagy esetleg VIN alapjan megoldhato?
[ Szerkesztve ]
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176058 üzenetére
Ok, ertettem. Tehat ha a gyartasi idopont 2018 aprilisa elotti (99,999%, hogy markakereskedesben jo olajat toltottek bele az elso szervizkor), akkor ne vegyem meg mert a motor karosodhatott, igaz?
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176056 üzenetére
Felhivtam a szervizt, ahol szervizeltek (egesz eleteben egyszer volt szervizben), ott megmondtak, hogy Dexos 1 Gen2 olajat toltottek bele.
Ha esetleg nem azt toltottek volna, akkor kuka a motor?
-
z-csongor
csendes tag
válasz stickermajom #176054 üzenetére
Mondjuk azt, hogy nem 99% varos, ez egy kicsit tulzas volt. Evi 2-3 Budapest - Berlin ut is benne van a pakliban.
Megkerdezem, hogy 2018 Aprilisa utan lett-e gyartva, mert 2018/06 az elso forgalomba helyezes, gondolom annak nem sok koze van a gyartashoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #176024 üzenetére
Igen ugrik a gari, mert meg kell bontanod hozzá a küszöböt.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #176024 üzenetére
Szerintem az alvázvédelemmel nem ugrik a garancia, de ha felhívsz egy kereskedést, akkor tuti meg tudják mondani.
A használtpiacos érzéseidet megértem, amikor én segítek ismerősöknek, akkor már az is nehézkes, hogy találjunk egy olyat, amit hajlandó vagyok elmenni megnézni vagy legalább mondani neki, hogy nézze meg. Rengeteg a szemét, nepperek országa vagyunk és mindenki ebből akar meggazdagodni.
bitpork: abban a videóban érdekes dolgok hangzanak el, de a szennyezés mértékének a számításánál nem volt egálban a két oldal több szempontból sem. Én hiszek a hibrid és elektromos hajtásban, azzal együtt is, hogy azért idehaza az EURO5 dízelt kitiltani szerintem felelőtlenség volt és nagyon nagyon korai a hazai autóparkhoz képest..
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #176024 üzenetére
egy nem autób..i emberkének tökéletes, olcsó, garanciás, minden nyügjét orvosolják, de igazából főleg fényezési gondok jönnek elő, mert 1-2 helyen az illesztések miatt dörzsölődik, ezeket garanciában javítják, az 1.0-ra motorra nem szokott lenni panasz, inkább a 0,9 tce-re, de az is inkább user error, mint valós hiba.
az 1.0 arctic 2,69M listaáron, nem tudom ebből még engednek-e, de szerintem az már nem egy rossz ajánlat
nézze meg, próbálja ki[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Dare2Live
félisten
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Én 101% Sandero Articra szavaznék. Tengerészkékben mert az ingyen van és a tolatoradart, könyöktámaszt beXelve. Stepway kihuzva mert tudtommal nem rendelhető szivóval. Drága meg a fenének kell DI rövidtávokra.
És azért mert ha véletlen belenyulnék vmi szarba Jazz P2 vonalon és bele lehet akkor azt én csinálom én szívok....
Ha megveszed küszöbbe sprazzel bele 1+1 flakon Dinitrol 1000et. Régi Logan ott 10évesen rohad. Új állítólag nem de én nem kockáztatnék.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Én követem fb csoportját, mert a logan stapway kis ideig foglalkoztatott, a többség imádja, de van sok kisebb hiba amit amúgy garanciában orvosolnak
Amúgy sandero stapway-t vegyen akkor már, vagy legalább arctic felszereltséget.
A stepway-t majd eladni is könnyebb lesz és az szerintem pofás kis autóAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
pit stop
addikt
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Ismerősnek FL előtti van Sanderoból, rozsdásodik neki mint a fene. Én előbb vennék egy Aygot - könnyebben el is tudja majd adni szerintem.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #175996 üzenetére
Jah és a nem is nagy a tömege a kocsinak szóval egész jól megy a maga nemében.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Az öregedésről nem tudok nyilatkozni de haverom most vett 1.0i Logan-t. Motorikusan tökre vállalható, egy fullos Thalia-t váltott le vele és ahhoz képest nem érződik visszalépésnek egyáltalán.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #175929 üzenetére
P2 ezt simán hozza alacsony fogyasztással, ha az indítás után vár egy percet, amíg bemelegszik a motor. Annyi, hogy azért az olajcserén túl a kötelező dolgokat itt is illik betartani, és pl: fékolaj csere nem olyan sima az autóban, hogy minden szerviz elvállalná, de 4+ programban nem vészes az ára. Szerintem 10 év múlva sem lesz gond velük, hiába már most is 10 év felettiek az autók.
P3 ennyiért max csak extaxiként lesz, nagyon leharcolva.
Jazz mellett Suzuki esetleg? A Vasaló és az utána következő széria is eléggé éhezőművész, jó kis autók, alapvetően kevés problémával, ha karbantartják őket.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #175929 üzenetére
Priust pont erre találták ki.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #166767 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #166767 üzenetére
De a váltó jól van kiosztva, 6000-nél van teljesítmény csúcs ha ott elváltasz pont 4500-ra esik vissza a fordulat a következő fokozatban, tehát végig VVT váltás felett tudod tartani. Így elég 8,2 sec a 0-100-ra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #166765 üzenetére
Szerencsére nálam már 4400-nál vált a vezérlés.
#nincsbennetarcsi
-
Elektrosokk
veterán
válasz stickermajom #166474 üzenetére
nem tudom mi bajotok a gázzal, szerintem tök jó alternatíva, főleg hogy környezetkímélőbb.
(#166476) focvis oké, ott a pont!
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
nagyúr
válasz stickermajom #166474 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #166418 üzenetére
Polo 1.4 PD TDI (mondjuk, ha dízel nem játszik, akkor ez is kiesik)?
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz stickermajom #164890 üzenetére
Enyèmben is 16 km volt .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
mettyuz
tag
válasz stickermajom #164890 üzenetére
@Zoo880:
Szép csatahajószürke Kia Ceed (még a "régi")
Mellényem van. Gondolom elakadásjelzőt háromszöget is adnak.@stickermajom
Be.
De ettől független client managementben meg client expectation managementben nem túl erősek. A még szoromúbb az, hogy őket egyrészt ajánlották ismerősök, másrészt a keresés - ismerkedés fázisban ők tűntek a legnormálisabbnak / professzionálisabbnak.[ Szerkesztve ]
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
von toth
tag
válasz stickermajom #164695 üzenetére
Engem sem érdekel a szomszéd, de a Dacia-szerintem-élhetetlen. Ebben az árban még van swift meg ignis, ami kicsi. Tehát megint - ha nem európaiban gondolkodunk-marad a vitara.
-
Termi16
őstag
válasz stickermajom #164665 üzenetére
Már mért lenne zárható?
Azért azt még el kell dönteni, hogy kinek melyik dákó a legjobb....Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
mdani01
aktív tag
válasz stickermajom #164218 üzenetére
Nagyon nem ide való
Nekem gyárilag keményített van és minden kis apró úthibát megérzek😃 Normális úton pedig, mintha sínen menne.iPhone 15
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #164425 üzenetére
Az nem a tanácsban szerepel, hanem a saját tapasztalata.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #164422 üzenetére
Csak az idézett részt néztem, de ott nem látom a magánszemély kritériumot
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #164273 üzenetére
Nekünk van egy 2016 őszi K 1.4t.
Az első 15e km olajcseren kapta a másik olajat. Van benne már 45 e km semmi probléma. -
8th
addikt
válasz stickermajom #164126 üzenetére
Neszójjábe. Te is majom vagy csak az űrből jöttél azért van ilyen ronda tokmány orrod.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #164052 üzenetére
Ez mondjuk nem ilyen egyértelmű, pl. Az i20 1,25 84 lovas 5,5-6,5 fogyaszt
Az 1,4 100 ló meg 6,5-7,5 litert
Mert igazából 1248 vs 1368ccm
Az 1,4 50 kilóval nehezebb 980 vs 1030kg
Az 1,25 84 lovat 6000 nél tudja, az 1,4 meg 6300 nál a 100-at
Szóval a használt tarományban kb nem is érezni a kettő közötti különbséget
Ezért van az, hogy a kia/hyundai kisautó tesztekben 1,25 lovast dicsérik, mert jobb, mint amire számítanak, az 1,4- et szidják, mert többet várnak tőle
Majdnem ugyanazt tudja a két motor é az 1,4 amivel többet tudna elmaszatolja a hosszú 6-os váltó[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Coccolino_O
őstag
válasz stickermajom #164059 üzenetére
Erősen túloztam. Ma lecsekkoltam ugyanolyan feltételekkel, és 170 font lenne az évi különbség az 1.2-es javára. Corsa D-t szabad vennem, ha ugyanolyan feltételek mellett vehetem meg, mint a C-t?
Köszi mindenkinek amúgy a segítséget.
-
Coccolino_O
őstag
válasz stickermajom #164052 üzenetére
A különbség éves szinten kb. pár száz font lenne az 1.2-es motor javára.
"azt elviszi a kisebb motor szenvedése miatti fogyasztástöbblet."
Oké, ezt nem tudtam. Akkor érdemesebb 1.4-es motort venni az 1.2-es helyett?
-
molnarpeter
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz stickermajom #163822 üzenetére
Egy kanna benzint vigyél magaddal, mert előfordulhat, hogy az első kútig sem jutsz el.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hülyegyerek
addikt
válasz stickermajom #162798 üzenetére
Az is baráti húzás a kereskedésekkel meg a vevőkkel szemben...Értem én, hogy fontos a LEAN betartása, de hogy lassan a szoci hiánygazdaságból megismert várakozási időkkel dolgozzon mindenki, na az valahogy nem fér a fejembe, hogy miért is jó.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #162403 üzenetére
Hetente előjön majd, hogy de jó lett volna inkább egy fasza E39 530d-t venni
-
mdani01
aktív tag
válasz stickermajom #162333 üzenetére
Fekete autón minden meglátszik, nem baj😃
Meg aztán az első ilyen autóm, hadd mossa csak azért vaniPhone 15
-
Hachiko95
aktív tag
válasz stickermajom #162203 üzenetére
Motorok:[link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #162219 üzenetére
Octavia nem játszik?
-
Egon
nagyúr
válasz stickermajom #162208 üzenetére
Elég sok Opel márkakereskedésnél érdeklődtem különböző csatornákon, és az alábbiakra jutottam:
- túl sok különbség nincs az árakban, marginális eltéréssel lehet találkozni,
- általában 1 milla körül mindenhol engednek a listaárból, készleten levő autó esetében nyilván picit többet,
- az ország szélén levő márkakereskedések bizonyultak a legdrágábbnak, utánuk jönnek a Bp-iek, a legolcsóbbnak egy Bp környéki kereskedés bizonyult,
- a lízing THM-je becsapós: ha 0%-os, akkor a listaárból kevesebbet engednek, a végén ugyanott vagy, plusz csak 2 évre adnak maximum ilyen feltételekkel,
- a THM is többnyire egyforma, kivéve ha az adott márkakereskedés külön szerződést köt valamelyik bankkal, mert akkor tudja olcsóbban adni.Egyébként mi is 125 lovas K Astra ST-t néztünk, csak kisebb csomaggal (Enjoy), gyakorlatilag egy millával kevesebbért, de benne volt a téli csomag, komfort csomag 2 (ebben van a kétzónás klíma), teljes méretű pótkerék és tolatókamera.
Ablaksötétítést majd utólag, a többi extrából meg van amit hasznosnak ítélnék, de nekem annyit nem ér.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #162210 üzenetére
Eleg jo csomagnak tunik, de beleugras elott probalnek uj ceedet es i30-at. Utobbit biztos tudsz, az uj ceed meg ugyanaz a platform, mas dizajnnal. 1.4T dct-vel vennem. Nem matrixos a ledje talan, de valahogy megbizhatonak tunik szamokra. Tucson van a cegben, az fasza, elnem.
-
őstag
válasz stickermajom #162194 üzenetére
Ebben van valami. De az én szememben opel=peugeot már most is. Igen én is jobban bíznék az opel motorban, de azt is bele kell számolni hogy lesz egy olyan motorú autód amit rövidesen már nem gyártanak és egy másik cég nyakán marad a garanciális támogatása. Nem vagyok benne biztos hogy mindent beleadnak...
De hozzá tennémhogy a távolkeleti lobbi tagja vagyok (japán vagy koreai). De volt opel corsa b-m és elégedett voltam vele (meg egy fiat stilóm amit megbántam).
-
őstag
válasz stickermajom #162192 üzenetére
Voltam ebben a helyzetben, inkább vártam. Az autó luxuscikk, ha nem munkához kell (már nem bkv helyett gondoltam bejáráshoz hanem mint valós munkaeszköz).
A tartalék az jó dolog, ebben az esetben gyakorlatilag negatívban lennél egy darabig (nyilván nem 3 évig). Kevésbé hozhatsz jó döntéseket ha szükséges.
Összeadva azzal hogy olyan autót kell venni ami tetszik, kijön a fránya várni még tétel.
De csak szerintem, minden bántó szándék nélkül, én alapvetően nem a hitel költség alapján döntenék (a 245k valóban nem egy földhöz verő dolog)
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #162138 üzenetére
Azért az S-Cross LED lámpája sem kutya, igaz nem mátrix.
-
HKorn
veterán
válasz stickermajom #162131 üzenetére
Persze, vannak ilyenek is, de ha csak a motort nézzük az említett S-Cross 1.4T sokkal megbízhatóbb konstrukciónak tűnik és véleményem szerint is a Suzuki inkább tud motort gyártani, mint az Opel.
Run&Ride
-
HKorn
veterán
válasz stickermajom #162127 üzenetére
Opel...
volt több Astram is, de többet nem lesz, Opel nem tud motort gyártani maradjunk annyiban.
Run&Ride
-
mettyuz
tag
válasz stickermajom #162080 üzenetére
Köszi
úgy látom hogy előbb szemüveget kellene csináltatni
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
HKorn
veterán
válasz stickermajom #162000 üzenetére
Állítólag az 1.6 ecoboost nem egy jó konstrukció ellenben az 1.0-val.
Mondjuk 117k km-nél komplett motorcsere az durva.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #161959 üzenetére
Dízel nem kell, nem megyek sokat, bár azt legalább gyakorlatilag csak autópályán
Tehát tökéletes lenne?
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #161951 üzenetére
Gyötrelmes egy ekkora autóban egy csoffadt 2 literes szívó.
A gyári 192Nm-t úgysem tudja a valóságban, mondjuk 180-at, abból jó, ha 150-160 megvan 2k rpm-nél .. a 150 lovas 2.2-es dízel ebből ott 351Nm[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz stickermajom #161951 üzenetére
Na ja, nekem is a súly/lóerő+nyomaték arány ami szúrja a szemem. A 7. gen árai meg továbbra is az egekben és a belseje sem tetszik annyira. A legjobb viszont, hogy már azt is elérte a boyracer feeling, alig találni gyári állapotút (mármint a nem széthajtottak közül). Nem tudom mi van a 18-22 éves korosztállyal, de ha meglátnak egy Hondát, már rakják is alá a kályhacsövet, meg vágják a rugókat. Tisztelet a kivételnek
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
nagyúr
válasz stickermajom #161946 üzenetére
A 8gen-t csakis a 2.0-val, a 7-esben még jó volt a 2.4 is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #161946 üzenetére
2.4-es benzin szerintem problémás (olajzabálásról írtak nem egy esetben, amit -ha jól tudom- a Honda motorcserével orvosolt).
-
outsiders
aktív tag
válasz stickermajom #161946 üzenetére
2 lityissel tudtommal, 2.4-esben van olyan évjárat, ahol problémás volt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #161535 üzenetére
Viccelt csak a kollega, az uj tsi-k szijasak raadasul a di+mpi miatt mar a kokszosodasra is joval kevesbe hajlamos.
-
veterán
válasz stickermajom #161535 üzenetére
Nincs, szíjas vezérlésű.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #161326 üzenetére
+5 henger +luxi beltér, kivéve a kijelző +elég felszerelt mind. Mondjuk a csomagtartó nem óriási, de nagyon gyakori rajtuk a horog. Családi szokásainkat nézve az ECU indítaná a dízelt, hogy ne romoljon meg az üzemanyag (gondoltak erre is), de figyelve a pedált 90%-ban elég volna a kályha.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #161300 üzenetére
Én, mikor 2 hónap S60 után beültem egy munkásautó F Astrába, akkor indulás után elkezdtem nézegetni és kérdezni, hogy melyik ajtó maradt nyitva. Nem értették a problémám.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #154967 üzenetére
Pedig van. 2.0T -170 pacis. FL variáns 2.0T -200 pacis. Ha pedig OPC kivitelű akkor 2.0T-240 pacis.
Meg van egy ritka darab is 1.6T-180 pacis.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #154956 üzenetére
Mi ez, dizel? 20d? Fossa kell csipszelni, hogy menjen
Vegyel egy 2.0T H astra caravant, az megy is, nem esik szet, elferni benne, es marad a 3m-bol boven.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #154956 üzenetére
Kombi + benzin + 3m + megfizethető fenntartás (+ turbó, hogy odébb lehessen parkolni vele): nekem elsőre az Astra J jut eszembe.
-
veterán
válasz stickermajom #154954 üzenetére
A bömbinek mennie kell?
3-ért valami csapatósabbat/izgalmasabbat vennék egy mezei Ceed / Astra H 1.6 helyett. Az STI/WRX meg már a túlsó véglet (fogyasztás szempontjából tuti, a szervizköltségét passzolom). Ha főleg autópálya ÉS benzin, akkor leginkább benzines turbót vennék.
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
Nekem az első tekerős ablak tunt fel
rbalint: szinte az osszesben szakadt. Megeszi a napfeny, szar konstrukcio.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
meg kellett őrizni a lendületet amúgy az tényleg gáz, hogy ennyi használattól kiszakad...
-
válasz stickermajom #138692 üzenetére
Pardon a német autón átsiklottam. De mondjuk ha magyar forgalomba helyezésű ott maga a km tőrténetett vissza lehet végig kérni nem?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz stickermajom #138687 üzenetére
De ezt maga az okmányirodában is le lehet kérdezni , nem csak online. Több variáció is van és ez a jó.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz stickermajom #138687 üzenetére
Mondjuk ha folyamatosan szervizelve volt lehet észre se veszed, és baja se jön ki, viszont ha megveszed jóval kevesebb km-rel (jóval drágábban így), és utána rájössz...akkor maga a tudat hogy téged nagyon átb@sztak az már felbecsülhetetlen...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz stickermajom #138427 üzenetére
Egy ilyet én is eltudnék viselni, ha nem ~40 litert enne...
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #134817 üzenetére
Nem latja, mert eppen kruzol valamerre, miközben bömböl a hifin a
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #134788 üzenetére
330i e46 erre egy M packot okositasz es szerintem szuper
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #134765 üzenetére
Ha játszósnak kellene én Toyota MR2 1.8 16V-t vennék. Könnyű, középmotoros, kezes, jól menős.
-- end of transmission --
-
Dr.Zoo
őstag
válasz stickermajom #134763 üzenetére
Az abszolute beteg: ÚÚÚ, de élném...
Az alázós cucc.: !!!710 kg!!! 140LE
szerk.: mindkettő abszolute beteg elmém torzszüleménye, SENKINEK sem javaslom a megvételüket... Viszont mindkettő millió alatt van, és abszolute élményautó.
szerkszerk.: mielőtt valaki megkérdi, hogy miért élmény a Skodri.: [link]
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #134763 üzenetére
Földön maradva? GT86 vagy az ikertesó BRZ. A sport felszereltségűben már van gyárilag sperr.
A GT86 felfüggesztése inkább játszósra a BRZ-é meg inkább semlegesre van hangolva.
IS200-at se vetném el, vagy egy S60R ha GT-t akarsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #134765 üzenetére
vagy e91 335i és akkor elég egy mindenre
-
htomi85
tag
válasz stickermajom #134765 üzenetére
370z
Mustang -
-v-
addikt
válasz stickermajom #134763 üzenetére
M paketes 330i
-
Qru
MODERÁTOR
-
aero.
veterán
válasz stickermajom #129592 üzenetére
Ez így van, fenntartással kell kezelni a dolgot.
Alvin_ti4200: Ajándék.
-
alázógyík
addikt
válasz stickermajom #128701 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #128571 üzenetére
Nem akarok olyat állítani, amit nem tapasztaltam még, így ezt csak más tollából tudnám bemásolni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #128461 üzenetére
Pénzt várt érte.
-
bandus
veterán
válasz stickermajom #127222 üzenetére
én tudtam náluk menni a kocsival, de azért nem ugyanaz a dolog, minthogy vezetsz vele 15-20 km-t, városban meg kicsit pályán.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #127222 üzenetére
Az utcában, ami nem túl nagy. De ott is cink, a közelben van a pályarendőrség.
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #127222 üzenetére
tesco parkolo pl.
-
nagyúr
válasz stickermajom #127106 üzenetére
Ha komolyabban érdekel, tudok mutatni a folyamatról képeket is. [link]
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #125688 üzenetére
Koszi, en ie igy latom a hirdetesek alapjan.
-
htomi85
tag
válasz stickermajom #125627 üzenetére
Nem túl öreg?
A legfiatalabb is 13 éves, az átlag minimum 15. -
válasz stickermajom #125619 üzenetére
Gondolom ezt az alkatrész árakon is látod, mert azok idővel sem mennek lejjebb
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125617 üzenetére
3-as BMW-d van? Na, hat az az.
Vannak benne apro figyelmes dolgok, pl engem a kilincse is megfogott amikor eloszor probaltam, egy iv menten mozog, ahogy igazabol ergonomikus, nem csak az ajtora merolegesen mint egy kommersz valaminel.
De vannak olyan hianyossagok, amik szerintem egbekialtoak, hatso szellozo hianya ilyen peldaul.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125609 üzenetére
Mert a 3 es a Passat ugyan ugy kozepkategoria.
Meg az extrakhoz sem kotnem a premiumsagot, lasd 98-ban az A4-et meg tudtad venni 4 tekeros ablakkal, ettol fuggetlenul az anyagok pl egy akkori Vectrahoz kepest, a rendelkezesedre allo lehetosegek, a konfiguralhatosag, motorok mind mind szinvonalasabbak.Erzetre pedig ukj be egy E46-ba es egy akkori Avensisbe, Mareaba. Ahogy rvilike is irta, almat az almaval.
Egy Astra C szegmens (also-kozep) oda a 3 Compact valo az A3 a Golf, Stilo stb[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Ezzel ott a baj, hogy a 3-as papiron is kozep kat. Az 5 a feksokozep. (D szegmens, ahogy az A4, C osztaly,Passat, Insignia, 159 stb. E szegmens A6, E, 5, Legend stb)
3-as nem premium? Ne vicceljunk mar Egy Mini Cooper is premium liga, hasoblitsd egy C1-hez, vagy Splashez.
Alap 3-ast alap Passattal es alapfelszereltsegu Avensissel hasonlitsuk ossze, ugy mar erzodik a kontraszt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Kb. semmit nem tudok értelmezni abból, amit írsz.
Azért E46 vs. E39 pl. között is van különbség, máshogy puffan azért az az ajtó becsukáskor, más a komfortérzeted, stb.
Most ezt mire is írod válasznak abból amit írtam... ? Vagy érvként vagy cáfolatként?
A 3ert én mindig is a felső-közép kategória egy jeles képviselőjének tartottam inkább, prémiumabb árakon.
Felső közép? Tengelytávra közép, helykínálatra inkább kompakt a 3er, vagy milyen szempontból felső közép?
Na mindegy is nekem, ki hogy értelmezi a prémiumot, ki is szálltam
-
addikt
válasz stickermajom #124892 üzenetére
Nyilván lapjával, járdaszegély mellé állásnál gond a hossza, nem az egymás mellé állásnál. De részletkérdés, ez csak a saját egyéni meglátásom.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #124733 üzenetére
Huha, akkor en anyagpazarekon vagyok, 10ezrenkent cserelek mindent nekem azt az 5-10e pluszt megeri, hogy ne fosson be a cr rendszer meg ne gothosodjek meg a szelloztetestol.
-
hattrick
tag
válasz stickermajom #124242 üzenetére
Nem vezettem, ha mennék legközelebb, akkor vezetném én. Külföldi rendszám van rajta nem túl legálisan. Természetesen vezetném, mielőtt megnézetném szervízben. Egyelőre az még várat magára.
#124240: Az autó felszereltségi szintje TX, a motorja pedig 1.6 benzin. 1.4 annyira nem hoz lázba.
#124243: Ezért vinném el mindenképp szerelőhöz vásárlás előtt. Ott remélem meg tudják mondani, hogy mekkora a baj, ha baj van.
[ Szerkesztve ]
a 7 törpe meghalt, Hófehérke már nem szűz, s Te még hiszel a mesékben?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #124242 üzenetére
Van olyan, aki próbakört sem megy.
Adtam már el autót én is így.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #124242 üzenetére
Ez engem is meglepett.
Úgy nem vennék autót hogy nem próbálom ki, mazda alá illik benézni. -
lenko
aktív tag
válasz stickermajom #123965 üzenetére
Ez a velorex olasz autókra van szakosodva.
Nekem volt onnan hozott, mivel az időjárás ott más, a kaszni szempontjából mindenképp sokkal jobbak mint a németből hozottak.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz stickermajom #123965 üzenetére
Meg kell nézni a szervízkönyvet, a belső alapján valószínű pályáztak vele, így még beleférhet a 20e olajcsere. Egyébként ezekre 15e/év vagy long life olajjal 30e/2év vonatkozik.
Kint betartják ezt "sajnos" nem nagyon tudsz kintről olyat hozni aminél nem így lenne.
Enyémbe Castrol 5w30at töltöttek 18-20e-ként 2évente. Pályáztak vele, már beletettem 7e km-t. Ezalatt kiderült volna, ha van baja. Most 5w40 van benne, és 145e km. 7e km alatt olajfogyás 0.Az embereknek fáj az igazság!