Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Egér probléma
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
800k-ban jobb esetben benne kellene lennie az átírásnak is, igen. Tudom, hogy sovány, de egyetem mellett erre futja...
Nagyon nincs hasonlítási alapom, eddig muter vézna 1,2-es mazda 121-ét (~60 lovacska) vezettem, az elég lomha volt, bár ez nem meglepő. Más verdákat csak 1-2 alkalommal. :/
Amit szeretnék azért ha tudna, hogy ha odalépek neki akkor azért mozduljon meg, lehessen velő előzni, etc.Ránézek azokra amiket említettél.
-
válasz
Morris #122258 üzenetére
olyan jogi fogalom hogy garancia nem létezik
viszonylag egyszerű a történet amugy
ha a hiba fennált az eladás pillanatában és nem volt beleírva az adásvételibe akkor felel az eladó
ha az eladó magánszemély, akkor ezt a vevőnek kell bizonyítania, ha kereskedő, akkor az eladónak (6 hónapon belül)
ezt hívják szavatosságnak egyébként -
slett27
addikt
Sziasztok ! Nem biztos hogy ebbe a topicba kellene íri a problémámat. A következő történt, vettem egy 2002-es benzines 1.4-es Renault Clio 2-őt, motorhangja kifogástalan volt, az olaj benne arany szőke, vezetve mikor volt vezérlés és olajcsere. Kereskedőtől vásároltam. Azt láttam hogy a bal oldala törve volt, de jól megcsinálták így azzal nem foglalkoztam vele. Mentem vele kb 1000km-ert majd egyszer csak leállt a kocsi menet közben, aztán csak köszörült és nem indult. Fater régebbi évjáratú Suzukija vontatott haza (ciki volt). Mindegy a lényeg az hogy visszavihetem a kereskedésbe az autót ha ilyen nagy probléma van ? A pénzt kell vissza adniuk vagy egy másik kocsira cserélni ? Vagy mivel megtekintés után hoztam el, így nem reklamálhatok. Nagy bajban vagyok, mert ezzel járok dolgozni és nagyon kell. pls help !!!
-
Zewa
senior tag
válasz
TheProb #122293 üzenetére
Dízel lassabban melegszik be, int a benzines és a hideg üzem finoman szólva sem tesz jót az autónak..
800k a keret+átírás+kötelező vétel utáni szerviz a keret? (olajak, szűrők, vezérléscsere)Én elsőre Focus mk1-et mondanék mert remek futóműve van, kategóriájában az egyik legjobb vezetsi élményt nyújtó autója. 1.6benzintől felfelé. (Golf, Ibiza sem rossz bár utóbbiból nagyon sok a vézna motoros verzsön.)
Civic mk7 szintén remek választás lehet de 8 kilóért jó 1.4-est sem igen kapsz nem hogy a dinamikusabb 1.6-ost.Ps.: Mi lenne az elvárt menetteljesítmény? Mondj 1-2 általad már vezetett vasat amire azt mondanád hogy már elég?
-
TheProb
veterán
Üdv!
Egy ideje már saját (első) kocsi vásárlására készülök és bmw buzerantként eddig csak 3as szériát néztem (e36,e46 320i), de úgy néz ki, hogy ezt az álmot halogatni kell még és elsőre inkább vmi szerényebb verdát venni...
Kérdésem, hogy 800k-s keretig mit érdemes nézegetni, ami nem lomha, mint az állat (vmi kis sportos 4 kerekű), nem zavarja ha egy nap csak melóba járok be vele és nem költöm rá a gatyámat 2x, hetente? Létezik ilyen egyáltalán?
Fontos még hogy kisebb autó érdekel, batár kombik és társaikat nem használnám ki.Amiket eddig néztem és tetszenének is: Seat-ok (többnyire ibiza-k), Golfok. Valamint nem tudom mi a helyzet pl a focus-okkal vagy a civic-ekkel. Netán általatok mondott alternatívák?
Valamint mi a helyzet a turbó dízelekkel, most nagyon fáj nekik ha pl hét közben csak melóba járnék velük? Volt aki azt írta pl a TDI-ikre, hogy azokat még ez se hatja meg annyira.
-
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #122288 üzenetére
Nem hallottam róla. Mági sem említette. EGR levakolás, rendes gázolaj és rendszeres olajcsere kell neki.
Ja és DPF nélkülit kell keresni. Ennyit tudok róla.Esetleg még a vezerműtengely szokott kopni. Durván ennyi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsoleszkai #122255 üzenetére
Tetőkárpit lyukas - kiégetve volt, vagy máshogyan? A műanyagok gumiborítása ilyen, pár-tízezer km után ronda lesz sajnos a korabeli VAG autók nagy részében, le lehet vakarni teljesen, és utána egységes kemény műanyag felület lesz. Limited dolgot TaaT már leírta, én is Annira tippeltem magamban, és nagyon nem az. Az indítás bíztató, kompresszióméréssel ellenőrizhető. Befecskendező-elemek korrekcióját megnézetném VAG-COM-ot ismerő emberrel, illetve turbó állapota is mérvadó lenne. Sebességeket gyors váltással, menet közben megnézném még. Futást tudsz lekérdezni esetleg pluszban központi adatbázisban, illetve azt, hogy körözik-e. A tulaj nem beszélt a futásteljesítményről? Esetleg még az lehet mérvadó, hogy csipszet adtak-e neki reggelire, vagy csak a gyári ménes dolgozik?
Morris: 131 és 150 lovas PD-k esetén jellemző a hidrotőke-gond, vagy ritka? Mintha olvastam volna egy külföldi fórumon ilyesmit, de jobb lenne tisztázni fejben
-
TayRol
nagyúr
válasz
szőröscica #122285 üzenetére
hm, jogos!
-
Zewa
senior tag
válasz
TayRol #122282 üzenetére
Utána is van ám élet! 50k ugyan ha elkapnak de még indig nem 300...
Renden, holnap dobok egy pm-t.: )
Tehát milyen teljesítményszinttel érdemes venni az 1.9PD-t? Mondeo tddi-vel van valakinek tapasztalata?
-
MunezXBK
nagyúr
Én meg a szedántól hányok.
Milyen belsőre gondolsz?
Időben szólj, fingom sincs mit vennék, ha ezt eladnám. Igazából jobban örülnék, ha helyreállna minden és nem kéne eladnom.
Arról van egy képem. Csajszimat egy karikával leköltöztettem Pestről, pedig úgy kezdtük, hogy mosógép.
Holnap írj rám és átdobom.
-
Zewa
senior tag
válasz
MunezXBK #122280 üzenetére
Úgy gondoltam hogy mechanikusan legyen jó a gép, aztán ha akarok bele multikormányt, combtámaszos ülést vagy bármi mást, viszonylag jó áron kapok és van kínálat.
Egy Passatba a BMW-hez hasonlóan mennyire lehet normális belsőt kapni?Tudom hogy a tiéd patent egy gép de kombi (pfejj) és kicsit tartok a V6 TDI-től. De nézegetem még egy darabig a hirdetést és ha valami becsípődik akkor már csörögn is fog a telefonod.
Ps.: A hátsó ülések síkba dönthetők? Úgy mekkora raktér mérete?
-
MunezXBK
nagyúr
1 gurigáért lerúgott E46-ot kapsz, hiába van benne combtámaszos ülés, sokkal drágább lenne így, mint egy V6 TDI.
Ami amúgy akkor hullik szét, ha nem törődnek vele.
Amúgy súgok egy kicsit, kérdezd meg Mágust, hogy milyen az enyém. Ő ért is hozzá és őszinte ember. Ráadásul nyáron átnézte, azóta kapott egy műszakit is.
-
Zewa
senior tag
-
Zewa
senior tag
válasz
MunezXBK #122273 üzenetére
Ismeretségi körben lassan eladó sorba kerül egy már FL-es de még a régi 2.1-es TD 406 ami olyan mintha most hoznád ki a szalonból, 120e km-el. Úgy tudom a híre sokkal rosszabb mint maga a gép, bár tény, nem fiatal konstrukció.
Asszondod épp van egy eladó 2.5 V6 TDI-t?
TayRol: Óra szerint 152km/h, úgy is csal egy picit felfelé.
Tudom E46-ból rengeteg a szemét de egy FL elötti 20dezsőt sem lehet türelemmel ~1M forint magasságában elhozni? Ha kicsit több az sem baj, azért szimpatizálok vele mert iszonyatos mennyiségű bontott cucc van hozzá és egy kihúzhatós combtámaszos ülésszett valami isteni.
VW Highline cuccok mennyire gyakoriak 2.hand?
-
Zewa
senior tag
Sziasztok!
Ha azt mondom turbodízel utazóautó ~1M-ig akkor ti mit mondtok? (Ennyi van autóra, ezen felül tartalék, kötelezőcserés dolgokra, átírásra külön)
Nincs nagy elvárás csak kényelmesen tudja a tempomat 152km/h-t. Amikre én gondoltam;
- Passat/Golf/Leon/Toledo stb... 1.9TDI 110Ps vagy 1.9PDTDI 116/131PS,
- BMW E46 320D (még az adagolós 136lovas dízel)
- Ford Mondeo 2.0TDDi (116ps)
- Peugeot 406 2.1 XUD11 110PSKérlek indokoltam javasoljatok autót, köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsoleszkai #122269 üzenetére
Akkor ez korrekt vételnek tűnik.
-
zsoleszkai
tag
Sikerült megtudnom a tulaj elérhetőség, és eléggé sok mindent elárult: felújított turbó mert egy kicsit füstölt,vatta új első fék, a hátsónak már van egy nagyon minimális válla, lendkerék még nem csattog, motor nem volt még megbontva, gyári pd elem, új 10e km előtte teljes vezérlés mindennel együtt, 4e km ezelőtt új olaj és minden szűrő, +4 téli kerékkel adta le.
A toronymerevítőn nem történt mókolás egyszerűen csak hiányzott és feltűnő volt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsoleszkai #122255 üzenetére
Tornymerevítőről a kupak az hajlamos leesni nálam is előfordult, az nem jelent semmit még, ha nincs ott kókányolás myoma csak a kupka hiányzik.
A lelakott belső már egy alku alap. A fék nem vállas az még lehet egy egyszerű felszabályozás erdménye is, meg kell(ene) mérni a vastagságát az a tuti. De a lényeges, hogy a motor rendben legyen. Javaslom egy tesztkört menjetek vele, ha ok akkor vmi általad ismert helyen át kell vizsgáltatni (még véletlenül se ott ahol ő javasolja esetleg yilván cimbihez irányít aki szerint jó lesz a kocsi). -
bajnokpityu
félisten
nekem egy cbr600asom volt olyan, hogy évigig üzemszerűen használtam, nem volt soha gondom vele. lerakták asztalra a pénzt, elvitték "volna" próbakörre. önindító b*szta beindítani, tologaták fél órán át,mire végre beröffent. én szinte biztosan megfutamodtam volna, de ők elhitték,h soha semmi gond nem volt vele, igy ténylegesen megvették.
többet nem volt vele gond, de rittig pont a próbakörön makacskodott. ezek az öregebb mechanikák képesek furcsaságokra.
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #122261 üzenetére
Én nem szállnék be a javításba, az biztos. Ha a vevő miatt ment tönkre, akkor fizessek én is? Ezt viszont bizonyítani nem lehet.
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsoleszkai #122255 üzenetére
A négyesgolfba fém plakettet (hármasgolf) már nem raktak szal az a limited edition szerintem BS.
Ilyen volt négyesgolfban a limited. TDI-ben viszont ilyen nem volt, tudtommal...
-
-v-
addikt
válasz
Laraxior #122260 üzenetére
Pont ezt akartam mondani. Gőzöd sincs hogy használta, lehet mióta elvitte parketta van, hidegen is, aztán a fáradt váltó ezt már pont nem bírta .. ez nem tartozik a szavatosság körébe, nem a vásárláskor is fennálló eltitkolt hibáról van szó. Én is azt mondom, ha nem vág földhöz akkor szállj be valamennyivel, gesztus is meg jobban fogod érezni magad ..
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Morris #122258 üzenetére
Épp ezért vesznek inkább kereskedésből. Ja és ha bármi gond van, támadnak is.
Kb. napi szinten fenyegetőznek feljelentésekkel, de olyan piti dolgok miatt, hogy el sem hinnéd.
Akinek komoly problémája van, nem fenyegetőzik, csak az ügyvédje küldi a levelet.
Runner125: jótállás pont nincs.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Morris #122258 üzenetére
Tudomásom szerint viszont jótállás van használtautónál.
Utána kell kérdezni TC-s autójogásznál, h kit, milyen mértékben terhel felelősség egy ilyen hiba után.
Persze más kérdés az, h egy közismerten betegágy típust vásárolva a kedves vevő valószínű tisztában volt vele, h a szopófaktor mélytorkosabb felére állt a Laguna-val... -
Laraxior
titán
válasz
Morris #122258 üzenetére
Ha hidegen vereted, akkor tönkre mehet. Raadasul nehezebben is melegszik mint a motorolaj. Jobban nyirja a lamellakat ha nincs kenés, és nagy a terhelés, ugye 3000ccm, V6, új autó, nem biztos hogy megvarta amig bemelegszik a valtoolaj.
Korbeerdeklodok hétfőn h a computer nem menti-e a megtett út menettulajdonsagait. Elég okos computer van benne, hatha. -
Morris
veterán
válasz
Morris #122254 üzenetére
Magánszemélytől vásárolt használt autóra nincs garancia. Eladott egy tökéletesen működő autót, amiben pár nap (vagy mittudom én mennyi idő) múlva megzakkant a váltó. Nyilván az eladó nem látnok. Nem tudhatta előre. Az is lehet, hogy nem rendeltetésszerűen használta az új tulaj (nem értékhez automatához, nem tudom, hogy tönkre lehet e tenni direkt).
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsoleszkai #122255 üzenetére
Falakba fogsz ütközni mindkét helyen.
-
zsoleszkai
tag
Megnéztük az autót, sajnos gurulni nem tudtunk vele mert szinte zárásra mentünk oda.
A belseje nagyon lelakott volt lyukas tetőkárpit, összecsikart műanyagok tehát olyan nem törődöm. A motor kódja az ARL volt, hátul a csomagtartóban nem volt matrica viszont a jobb első tornyon volt egy cetli alvázszámmal meg súlyadatokkal meg miegyébbel.Az egyik tornyon nem volt meg a kupak . A műszerfalon van egy fém lap amin rajta van hogy 2xx/400 limited edition.
A motorja első indításnál kb 2tekert mire beröffent, füst nemigen jött ki belőle. Nem járt furcsán semmi csörgés a kuplung is könnyen jár a sebességeket is veszi (helyben). A fékek szinte vatta újak voltak legalábbis a tárcsa mert 0 válla volt.
Apróbb fényezési hibák karcok leginkább a kilincs járatokban. A tetőablak fainul működött semmi beázás nyoma vagy rozsda. A gumik rajta kb 50-60%-osak voltak.
Most próbáljuk kideríteni a volt tulaját, mivel a rendszám rajta volt az autón. Nem tudom ezzel kapcsolatban merre induljak(rendőrség vagy okmányiroda ahol legalább egy nevet és lakcímet ki lehet tudni). -
Morris
veterán
-
m3tr0
őstag
válasz
Gergello #122251 üzenetére
Senki se mondta,hogy kell.
Én személy szerint így csinálnám, plusz leírtam,hogy a vásárló szemszögéből nézed akkor neked is jól esne ha így állna hozzá az eladó.
Szimpla személyes vélemény.
Továbbá nekem is megnyugtatná a lelkiismeretem,hogy nem hagytam magára a vevőt.De ha nem így dönt Laraxior az sem jelenti azt,hogy rossz ember.
-
rwin5
őstag
Uraim mi a véleményetek erről?
-Azon filozofálok mostanában, hogy inkább egy régebbi +8-10 éves körüli autót nézek, jelen esetben az a3-ast 1.9-es tdi motorral, és majd arra ráköltenék még vásárlás után 300-400e ft-ot vagy amennyit kell, de ezek a 2 millió ft körüli autók, annyira nem tetszenek + a legtöbbnek vagy a motorja vagy a belső felszereltsége sokkal gyengébb, de egyetlen előnyük, hogy sokkal fiatalabbak ugyebár, de ha azt nézem a jelenlegi golfunk is bírja hiába öreg (bár mostmár bőven megérett a cserére) -
Laraxior
titán
40 és 100ezer között csinálják meg a turbinát, meg a váltó leszedése, feltenni, szétszedni, munkadíj megint ugyanennyi.
Én már egyszer elvittem automata váltóshoz, akkor vezérlőegységet cseréltünk benne. 285ezerért, amiben benne van az olajcsere is.
Elmondtam neki, hogy sajnálom, amikor elvitte hibakódmentes volt, a váltó is rendben volt, nem rángatott, nem rántott, szépen működött, mint ahogy minden más is.
Vegyem vissza? Mit csináljak vele? Odaadtam egy működőképes autót, és egy üzemképtelent vegyek vissza?
Korrekt vagyok, de azért ennyire nem. -
TaaT
nagyúr
válasz
m3tr0 #122243 üzenetére
Ezen én is elgondolkoztam.
Laraxior-nak mekkora mák hogy eladta és utána esett szét, a vevőnek meg mekkora pech hogy megvette és azonnal szétesett.
Amúgy mi pénz egy ilyen automata váltó javítás? Gondolom olcsóbb mintha a vezérlés ment volna el egy V6-os motornál
Friss TC bejegyzés [link]
-
Laraxior
titán
Én nem akarok pereskedni, nálam semmi baja nem volt, és mentem is vele.
Csak mondta a srác, hogy kérdezzem meg a szerelőt, hogy mit lehet tenni. Bár szerintem annyi lesz, hogy elmegyek, elmondom a sztorit, továbbadom a telefonszámát, aztán majd megbeszélik, hogy mit tudnak tenni, de inkább mit nem.
Csak inkább csalódott vagyok, mert másnap beszéltünk a sráccal aki elvitte, hogy szépen hazaért vele, minden oké, amit ugye tudtam magam is, hiszen nem egészen egy hete műszakizott az autó, és ami gond volt megcsináltattam mindent, ugye az indítókártyát is megvettem hozzá röpke 40ezerért, tehát semmin nem spóroltam sosem... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Laraxior #122235 üzenetére
A szerelő elhajt majd a francba vagy pereskedsz évekig (ha van számlád) és akkor se fogják tudni megmondani a szett volt-e hibás vagy a szerelő rakta fel rosszul. Ha benne van a szerződésben, hogy megtekintett állapotában veszi meg akkor nincs para. Ez egy olyan hiba aminek a létezéséről nem tudhattál tehát nem is vehet érte elő a csávó.
A sérült vezérlést küldje vissza a gyártónak (ha van számla) kap egy új szettet, igaz a többszáz k-s motorfelújítást természetesen nem fizetik.
mod:
cyberwarfare: S40 D5-el mentem már. Elég pöpec járgány és az a 163 ló abba kicsi kasztniba bőven elég. Csak az autómataváltósokat kerüld.
-
Laraxior
titán
Tegnap este hívott az arc aki elvitte a Lagunám, hogy nagy csattanás és megállt az autó
Állítólag a vezérlés ment el benne...
Létezik ilyen? 2013-ban cseréltettem ki a motorvezérlést, vezetőgörgő, feszítőgörgő, szíj, vízpumpa, otthagytam vagy 160-165ezret.
Kb 14-15ezer km-t mentem vele azóta, most meg 400km alatt odalesz?
Még nem adtam le az adásvételi papírt az okmányirodában, hétfőn lesz a 8. nap akkor leadom, de a biztosításom már felmondtam.
Lehet bármi gondom?
Még ki is próbáltuk, mentünk vele közösen vagy15km-t, aztán elvitte a csávó haza, kb 200km-re, teljesen hibakódmentes volt, max a guminyomás szenzor villant be....
Ég a pofám mint az atom, minden szir-szart megcsináltattam amikor nálam volt.Aszonta a csávó, hogy menjek beszéljek a szerelőmmel, aki csinálta a vezérlést, hogy van-e garancia. Bár szerintem rohadtul nincsen...Max akkor lenne, ha a szerelőtől kigurulva egyből szétmegy...
Borzasztóan csalódott vagyok... 4 évig volt nálam az autó, több mint egy milliót vertem rá, vigyáztam rá mindig, erre tönkrebasszák egy hét alatt -
#65537792
törölt tag
Sziasztok!
Lassan autó vásárlás elött fogok állni. Nekem nagyon tetszenek a volvok. Erről valakinek tapasztalat vagy valami hasznos info. Inkább nézzek mást? Ilyenekre gondoltam. Hát ha itt vagytok páran akiknek több a tudása e téren.
-
RexpecT
addikt
Ma kora délután mennék megnézni egy pár Fiat Punto-t. Az egyik eladó most hívott vissza, azt mondja, hogy az autójában nincs szervó kormány(2003-as mk2b), gyárilag sem volt(direkt rákérdeztem, hogy nem ment-e tönkre)?
Én eddig ilyen típussal nem találkoztam. -
TaaT
nagyúr
Ezt a Skodás topikban találtam
"Gondos gazdától eladó egy nagyon jó állapotban lévő autó
Apró parkolási sérülés, filléres javítás" -
MunezXBK
nagyúr
válasz
2thletme2day #122221 üzenetére
Általánosságban írtam, linket nem néztem.
-
kenguru99
senior tag
válasz
2thletme2day #122221 üzenetére
A japán láncos motorok általában jól szokták bírni de biztosan nem árt ellenőrizni az állapotát.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
2thletme2day #122219 üzenetére
Vétel után mindig cserélünk vezérlést, olajakat, szűrőket, folyadékokat.
-
2thletme2day
őstag
Hali.
Holnap szeretném megnézni ezt az autót. A képek nem jó minőségűek, de hátha ti kiszúrtok rajta valamit ami esetleg turpisságra utalhat. 186ezer km-nél mik azok a kiadások amik lassan előjöhetnek? Gondolom vezérlés csere már lassan esedékes lehet, de ezen kívül valami húzósabb tétel?
-
nesa
veterán
válasz
Sgt. Chris #122215 üzenetére
Nezd meg a kepeket citrom c4 gp ez immel ammal nekem azok jatek ullesnek neznek ki(plane leghatul) de latni kene elobe is.
Zafira, erre egyszeruen nincs szo, sem tobb szobol alo kifejezes
mi a faxom ez ?
EV1 citrom, peugeot, lancia, fiat na ezt nevezem mar 7 szemelyesnek meg ha 2 nagy fotel van hatul akkor is be lehet szalni az 5. ajton, (a kis ules akkora mint az oktav vezeto samlija)
Lehet menni mamaval hetvegezni
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Sgt. Chris #122215 üzenetére
Zafira felejtő, C4 GP-t, Grand Scenicet nagyon keresik.
-
nesa
veterán
válasz
tzimash #122205 üzenetére
A picaso jo de en megis az EV1 vonalat utnem meg megbizhatobb szerkezet es lenyegessen nagyobb es egyas mellet nem jo a 3 gyerek akarhogy is nezed kenyelmetlen lesz.
Az a baj hogy ezkbol nincs nagy benzines valasztek.
Ami kozepen van hatul ulles na az akkora mint egy oktavia vezeto ulles.Sgt. Chris
Ezek javareszt szerintem alkalmatlanok a zafira nem 7 szemelyes han 4+2 mint ahogy a touran is, ez hatalmas kulonbseg egy 7 szemelyeshez kepest amit most nem latsz, meg kell tapasztalni.
Legyen mar olyan hogy az 5. ajton is be birj szalni hatra, palane a ha kozepso sorba mondjuk 2 gyerekules van, ultragaz minden ki/be szalasnal ki be pakolni a gyerekuleseket.Es a toloajto a legnagyobb kiralysag.
Nem ertem hogy a grand espace hogy kerul egy listara a zafiraval kb 2-3 meret kulonbseg van koztuk, kb mintha a wagon R+ hasonlitod a phetonhoz mind kettobe van 4 es 5 szemelyes is, de nem egy kategoria.
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv!
Csatlakozva az előttem szólóhoz, szintén a 3 gyerekesek táborát erősítve. érdekelne a vélemény.
Az alábbiak közül melyik lenne az inkább javasolt:
1. Renault Grand Scenic
2. Opel Zafira B
3. Renault Grand Espace
4. Citroen C4 Grand Picasso
5. WV TouranJa, mint ebből kiderült a szempont, hogy 7 üléses legyen, 2005-2009 közötti, benzines motorral min. 1.6L-max. 2.0L. Klíma az alap.
Személyes kedvencem a Scenic (persze az Espace sem rossz), aztán a Zafira B (elég gyakori), aztán a C4 (tudom, hogy a Renault is francia, de a Citroentől jobban tartok...), a WV a végén (kicsivel magasabb az árszint.)
Opsz, most egy Megane II Ph.I 1.6 16V Privilege sedan-t hajtok...fájó szívvel be kell látnom, ez sokáig már nem lesz elég...
-
nesa
veterán
Azt tegyuk hozza hogy ha olajos az nem azt jelenti hogy baj van, lehet csak baj volt valamikor, anno a tipomba mikor a hengerfej tomitest csereltek meg 80k km utanna is olajos volt, sot a citromba hogy le kellet venni a hengerfejet hogy osszetort az adagolo kerek ebben is olajos lett de ettol meg jo neha ohatatlanul is levetelkor par csepp bekerulhet a vizterbe.
Ha hengerfejes vagy a tomites szar az abbol is kiderul hogy alapjaraton szar a futes, ill en ugy szoktam mikor meleg a motor megnezem milyen kemenyek a vizcsovek, ill letekerem a sapkat igy kimegy a nyomas utanna visszazarom es ha par perc alatt ujra felepul a nyomas a rendszerbe akkor az tuti hengerfejes vagy a tomites szar uzemmeleg alaptnal nem szabad ujra nagy nyomasnak lenni a rendszerbe, ha meg ulra gaz a kiegyenliton is bugybakol meg ilyenkor szaga is van.
Ez nekem eddig bejott se a fiat se a citrom nem volt gatas ez ugye 100% ra csak hf levetel utan derul ki.
De a legjobb ha olyan nezi meg aki mar latott dizelt korabban is.
-
RexpecT
addikt
Üdv!
Használt autó vásárlásnál, ha az autót haza akarom hozni, akkor muszáj megkötnöm a kötelezőt, vagy ráér később is(amikor megyek az okmányirodába)?
Illetve ha online kötöm a biztosítást, akkor mivel igazolom az okmányirodában hogy megkötöttem?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsoleszkai #122195 üzenetére
Nézzél bele a hűtővíz tágulási tartályába, ha olajos akkor ne vedd meg. Kipuff gázra is nézzél rá, ha kékes a füst a vizet eszi ha feketés akkor az olajat.
Turbót ha hallod hogy rendellenes hangja van szintén off de vidd el egy rendes átvizsgálásra mert pl turbónyomást így utcáról beesve elég nehezen mérsz.
A hátsó TDI jelvény meg utólagos szvsz, ennek csak két betűje kéne hogy piros legyen.
-
tzimash
őstag
válasz
kalmanchris #122202 üzenetére
Nagyon max 700. mindennel.
Képek alapján tényleg a Picasso tűnik a legtágasabbnak.
A Space Star nem ajánlott?
Laguna-ról kevés jót olvastam, attól félek kicsit.
Ami bejön még, csak nem jutott eszembe, Mazda PremacyIntegrale:
Gyerekek: 10, 2 és nyáron jön a 3. szóval már úgy indulunk, hogy 2 ülés + magasító, ebből a magasítót nemsokára elhagyhatjuk, de elég sokáig használnánk még két ülést.
-
Integrale
veterán
válasz
tzimash #122201 üzenetére
Szerintem a legtöbb alsó-középkategóriás autó alkalmatlan erre. 306 Break, és a Xsara kombi viszont elég szélesek hátul.
De ez attól is függ, hogy mekkora a 3. gyermek, mekkora a két gyerekülés.
5 év alatt, amíg meg lenne tartva az autó elhagynátok a gyerekülést?
Mert ha marad végig, ráadásul mind a kettő, a jelenleg gyerekülés nélküli már nagy lesz ahhoz, hogy a kettő közé kényelmesen elférjen.
Szerintem még a középkategória is alkalmatlan erre, a kényelmi kritérium tartása mellett. -
kalmanchris
tag
válasz
tzimash #122199 üzenetére
Xsara kombit ki kellene próbálni, hátul elférnek-e. Necces. Ph1 ennyiért ok, ph2 többért megy. Picasso tökéletes lenne, de a 600 pénzhez még ide is tenni kéne egy jó állapothoz. Evasion-ból szigorúan 2000 előtti peldányok vannak ennyiért. Laguna1ph2 benzin? 626 még lehet alternatíva, rozsdára kell figyelni! De talán egy 2000 előtti avensis lenne a legtutibb. A keretből kijön, bár nem tudom hogy átírással és vásárlás utáni kötelezők cseréjével lenne ennyi az összeg vagy csak az autóra.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Lexus, Toyota topik
- RAM topik
- Ingatlanos topic!
- Fűnyíró topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Xbox Ultimate előfizetések
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest