Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Flashback #125097 üzenetére
Accord 8gen is kifejezetten csendes, de még a 6-ban is lehetett beszélgetni 150-160 körül.
Ennek a 2.2-es dízelnek számomra furcsa ropogós morgós hangja volt, de szépen kisimul, kifejezetten tetszett a dízeltől szokatlan moraj.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Flashback
addikt
válasz Integrale #125096 üzenetére
Persze meg a 150 az olyan hogy egy évben 4x ha járok ilyen "helyen"
A barátom 330d-je azért nagyon csendes és észre nem veszed a tempót.
Opelekről nem tudok nyilatkozni. Egy pár éves Octaviában volt szerencsém ülni az is nagyon csendes volt.
Accordok is nagyon piszkálják a fantáziám... Pl: Ezprofi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Flashback #125094 üzenetére
Egyik sem csendes 150-nél. Ahhoz kevés lesz a 2.5M max keret.
Mindegyikből a legmgasabb felszereltséghez jár a jó hangszigetelés, az meg annyiba is kerül. Pl. L&K Octavia dupla üveget kapott, mindenhol, nem lehet betörni(elreped, de nem ömlik ki), zaj és hőszigetelő, de ez 900 euró felár volt új korában. Sokat szigetel, de új korában én sem csapnám hozzá az extralistához, viszont használtan már megfizethetőbb.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #125089 üzenetére
tudom, tudom, mondjuk én eleve drágábban nézegettem őket, abszolút csak jó állapotút kerestem. unokatesómnak aktuális lassan az autócsere, aztán agitálom mindenféle hülyeségre (más f.szával ugye ) és felmerült a bálna is, de lemértem és nem férne be a garázsba
btw. arra az aszkéta életmódra nem lennék képes, mint ő, hogy 13 éve ugyanabba a szálkás ülésű 1.2-es (!!!) kombi G astrába teszi be a seggét, aminek az egyetlen pozitív tulajdonsága, hogy SOHA nem romlott el. oké, most van benne 92 ezer km, de ennek a 90%-a városi tempóban ment bele... -
rbalint88
addikt
válasz Dark Archon #125087 üzenetére
hát, ha pösti gyerek vagy, akkor ballagj el hozzájuk. Szerintem normális kereskedés, tudom ki csinálja és normálisan áll a dolgokhoz, plusz ami sok km-es, azt jó áron is adják.
TC projekt kapcsán néztem mobile.de-n a W140-es Bálnamerciket, 480 lenne csak a regadója egy kinti példánynak
-
addikt
válasz TayRol #125046 üzenetére
Engem EZ érdekelne, mert a többihez képest gyanúsan olcsó. Ez is külföldről behozott? Mondjuk nem tudom, ennek mi a hátránya, de gondolom egy rakás plusz pénz a honosítás.
Nyilván felhívhatnám őket is, de 1-2 hónap múlva esedékes a vásárlás, addig piackutatok.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #125085 üzenetére
Egy:
nem Mo-i piact írod.
kettő:
nem egy dízel octaviaról írtam, hanem mondjuk egy benzines ceed-ről, és nem 130k km-el, hanem mondjuk 20-50 ezer km-ig bezárólag.
(direkt kihangsúlyoztam ezeket a feltételeket)
az, hogy neked ezek nem fontosak, nem jelenti azt, hogy másnak nem.de megnézheted a hahu-t, nézegettem mostanában sokat, hogy majd mit vennék mondjuk 4M-ig bezárólag, 1-3 évig, benzines, 50k km-ig...
ja és ne VAG legyen, meg ne francia[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #125075 üzenetére
Az also es kozep kategoriaban gyakorlatilag megszunt az ertekvesztes a par eves autoknal, foleg a benzineseknel, kis futassal.
No, lássuk az esetemet. Octavia combi 2012 L&K. Lista ára 30 000 euró volt 2012-ben. Én 13600-ért vettem tavaly januárban. Akkor azt mondod nem vesztett semmit az értékéből 3 év alatt? Azért kicsit nézz szét a piacon, mielőtt félrevezetnéd a népet. Az, hogy tartják a 20 000km-t futott benzineseket magas áron, nem jelenti azt, hogy sikerül nekik el is adni. Inkább veszek egy pályáztt autót, ami 130 000km-t ment három év alatt, mint egy városi rövid utast 20 000km-vel sokkal drágábban.
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
köszi a válaszokat, akkor még 1 érv, hogy ne adjam még el a verdát (amúgy teljesen jó állapotban van szerencsére)
vagy fullba vagy sehogy :D
-
TaaT
nagyúr
válasz concret_hp #125079 üzenetére
Tervezték hogy az idős autókat évente kell műszakiztatni, de nem lett belőle semmi. Szerencsére.
A négyesgolfom ugyanúgy kétévente megy műszakira mint fater kettesgolfja.
Give them hell Ukraine!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz concret_hp #125079 üzenetére
A taxit kell évente vinni.
-
concret_hp
addikt
félig off, de én úgy emlékszem olvastam valahol, hogy 20 év feletti verdákat évente kell műszakiztatni, de most ennek semmi nyomát nem találom, szóval 20 éves kor feletti verda az 1 v 2 év?
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #125076 üzenetére
4M-bol eleg sok minden benne van a buta gagyikba, futes pl. igen, pluss persze nem, de max. varratok egy raszabott pluss uleshuzatot.
A tobbi nem erdekel, uri huncutsag
De valoban igy szep, hogy kulonbozoek vagyunk.
En pl. az osszes hasznaltautoban talalok kivetni valot, sajnos ilyen vagyok, ezert meguntam mar ezt, legkozelebb uj lesz.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #125075 üzenetére
Nekem azért vannak igényeim.
Utálom a kopogós anyagokat, és a műszálas/ szálasított tejfölöspohárból szőtt üléseket is.
Masszázs nekem sem kell, fűtés igen, plüss vagy bőr és pár elvárható kényelmi extra.
Ha van 3-4 millióm egy ilyen bulira, akkor nem fapados Ceedet és buta Scrosst fogok venni, hanem 1-3 éves levetett középkategóriát, vagy igényesebb alsó-közepet (A3, 1, Giulietta stb).
10 évet túlzónak tartom, mármint, hogy addig gondtalan az élet, de ebből a szemszögből, az én életem miért lenne megnehezítve egy 1-3 éves "prémiumabb" alsó-középpel?Különbözünk, így szép.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #125074 üzenetére
Az also es kozep kategoriaban gyakorlatilag megszunt az ertekvesztes a par eves autoknal, foleg a benzineseknel, kis futassal.
Tehat egy ceed kategoriaig bezarva kb. ez igaz, keress ra mennyiert mennek.
Vagy egy lancer pl.
De mondhatnam az scrosst is.
Egy 100+ k-t futott premium (foleg dizel) valoban elbukja az aranak harmadat, felet is par ev alatt, de nem veletlenul.
Fenntartani se annyi lesz, mint amik covekul tartjak az arukat.
Szvsz veszek egy uj autot, nem fogom simogatni a muszerfalat, meg az ules se fogja maszirozni a hatam, cserebe csak olajat meg folyadekokat cserelek szurokkel, meg gumit veszek 10 evig. -
Integrale
veterán
válasz Kornel #125073 üzenetére
X pénzmagból többet kapsz egy 1-3 éves autó esetében, mint egy újban, magasabb kategóriát, jobb általános minőséget stb.
Nem feltétlenül roller egy használt pár éves, viszont az értékvesztést már nagyrészt letudta.
Nem is tudom, hogy hol volt egy 1,5 éves A6 teszt, tízen millióval az új ára alatt, csak azért mert használt."Bad reklám is reklám too"
-
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #125065 üzenetére
Ezt akartam irni, de mondom nem leszek az elso, aki osszetori az almait.
Mondjuk ha valaki tud hasonlot, benzinesben, lehet elgondolkoznek en is rajtaEgyebkent 2,5M korul neznek egy priust esetleg, akar kintrol is, az atlagban elvan 6-bol, es viszonylag jol pakolhato...
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
Sziasztok
1998-as Honda Civicemnek semmi baja sincs, még sok km sincs benne de idén lejár a műszaki és utánna szeretnék egy újabb, erősebb autót venni. Nem zárkózom el semmitől ezért sem fogok nagyon konkrétumokat írni:
Amit szeretnék:
- Megbízható legyen. Legalább mint az eddigi Hondáim
- Jó / Átlagos fogyasztása legyen (Max 6-7liter)
- Tempomat
- 150-es tempó mellet autópályán még kényelmesen lehessen beszélgetni benne!
- Ha van nagy csomagtér az előny, kombi, SUV, terepjáró is jöhet!
- Minél fiatalabb, 10 évesnél nem öregebb (csak ha nagyon olyan...)
- Fenntartása ne legyen tricsilliárd.
- Keret: 1.5M optimális, 2.5M max!Túl nagyok az elvárásaim?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
MODERÁTOR
20 éve a Prohardveren
-
bitpork
nagyúr
válasz Morris #125044 üzenetére
Tesó!
Erről mi a véleményed? Csak mert ugye egy aszfalton is jaó meg mindenhun is.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
-
veterán
válasz rwin5 #125047 üzenetére
Szvsz Vitara: lesz hozzá normális áron alkatrész, szakember és lesz majd rá kereslet használtan. A Micu jelenleg kb. tetszhalott Európában.
Erősen szubjektív: nekem a Vitara tetszik kívülről, belülről csak fotóról ismerem.
@Morris: Bp-en az X6-nak van egy hajdupéteres mellékíze, és nem akkora villantás már; inkább X5/X3-ra hajtanék, ha BMW SUV kell. (SUV-ellenes vagyok.)
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Hamár feljött a crossover, igaz nálam az olcsóbb kategória. Kornélka mutatta a Suzuki Vitarát amibe ha lehet fogalmazni én bele is szerelmesedtem, tesztvideókat megnéztem, olvastam vele kapcsolatban. 1.6 benzinest néztem ki sima GL + felszereltséggel. Utána megtetszett a Mitsubishi ASX-is ugyanebben az árkategóriában viszont ez csak alapfelszereltséggel (~4,5m) fér bele a pénztárcába. Viszont rá 5 év gyári garancia van a Suzukira 3.
Valami bölcs tanács, hogy melyik volna az okosabb? Mivel kb legalább 10 évre tervezek az autóval, így okosabb volna a Suzuki mégiscsak egy gazdagabb felszereltséggel?
Csak városi használat volna meg ritkábban két város közti inga, meg nyaranta egy Balaton max.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz Morris #125044 üzenetére
ők is nepperek, szóval helyén kell kezelni a dolgot, de ha érdekel konkrét autó akkor őszintébb véleményt ki tudok kérni. ketten vannak tulajok, van 7 alkalmazott, megy a szekér rendesen, én azt mondom, hogy az átlag színvonal felett vannak a használtautó-kereskedői piacon.
az az elvük, hogy nem tekernek órát, leginkább kintről, beszámításból illetve magánszemélyek által behozott kocsikat vesznek.
rengeteg kocsijuk van, nagyon pörögnek, érdemes egy próbat tenni velük.
-
TayRol
nagyúr
válasz Dark Archon #125042 üzenetére
cimborám kereskedése.
-
addikt
akedvenc.hu-tól vett már valaki kocsit? Mik a vélemények róla? Előre is köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Integrale
veterán
-
zsolt19900
őstag
Mági: nem ez nem kell mégsem
más: akkor valami olyan motort elrugaszkodva a fiattól, ami igénytelen és mondjuk nem swift? skoda fábiákból is láttam rs-t, vagy ilyesmi "sportosabb" gépek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integrale
veterán
válasz zsolt19900 #125033 üzenetére
Nem lancos, de ez miert baj?
Linea nem rossz, nagyobb a tengelytavolsaga mint a GP-nek, plusz a csomagtarto amit emlitettel is, de kisse igenytelenebb auto mint a GP, foleg egy EVO-hoz kepest.
Ha nem lenyeg a szedansag, akkor GP meginkabb Bravo 1.9 JTD vagy 1.6.
Ekkora futasra 1.9-et vennem egyebkent is.
1.3-mal az a baj, amit multheten is irtam, 3 liter olaj van benne ossz-vissz, a gyari intervallum pedig 30e km.
Illetve keves szerintem ekkora autokba az 1.3-as dizel, varosba ide-oda oke, mashova dinamikus haladasra keves.
Pandaba, 500-ba, Y-ba oke.hobizoli: mas a turboja es a vezermuje az erosebbiknek, nem csak szoftveres az elteres.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #125022 üzenetére
az 1.3 multi jet konkrétan szar, nincs rajta mit szépíteni. Gyenge és szar is.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz zsolt19900 #125033 üzenetére
a TJET az 1.4-s turbosbenzines, van belole 120 es 155lovas, meg fel lehet okositani 180-ra
több drón kell ;P
-
zsolt19900
őstag
válasz hobizoli #125029 üzenetére
Integrale, jól látom hogy az 1.9 viszont már nem láncos?
hobizoli: a nem járok sokat annyiban nem állja meg a helyét azért, mert az autó 1 éve van nálam és a 30k belepergett azért szóval nem vagyok egy keveset járkálós típus, csak sokkal jobb helyen lenne ez az autó egy pályázós stb. stb. emberkénél pl szóval az 1.4 t-jet is talán turbincsos? vagy az csak egy fantázia "t"? de ránézek azokra is, a linea max azért tetszik jobban mint egy grande, mert sedan, de kb ennyi pakolhatóságra ahogy néztem nem egy bajnok az sem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integrale
veterán
válasz zsolt19900 #125022 üzenetére
En hasznaltan felnek attol a motortol, foleg ha betartottak a gyari eloirasokat. Grande Puntoba eleg, Lineaba keves, Bravoban pedig nem volt.
Ujkent, vagy ismerve az eloeletet nagyon jo motorok. Jobaratom baratnojenek van 1.3 Mjet GP-ja, 270e km korul jar jelenleg, most volt lanccsere, a csaj pedig ledobatja tizezrenkent az olajat, ami otode/harmada a gyari eloirasnak, ami a vicc kategoria.
Mindegyiket inkabb az 1.4-es benzinessel valasztanam, T-Jet vagy szivo mindegy, jo konstrukcio. Bravo es Grande letezik 1.9 JTD-vel is, ha fontos a dizelseg, akkor inkabb azt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
válasz hobizoli #125024 üzenetére
és pl a 90le?
vagy akkor mik még az ajánlottak? valami kisebb motor, de azért lépjen is, ne legyen lomha, ne legyen a forgalom feltartója.... legyen 4-5 ajtós az autó, város-előváros és évente 1-2 nagyobb családi nyarcsi amihez jó ha van raktér is
az az igazság, hogy nem fontos megválnom a passattól de lehet, hogy el tudom cserélni egy motorra (ami a másik szívügyem ) igy akkor autót kell keressek és gondoltam most valami frissebb jószágot veszek, hát h azt a jövőben könnyebb lesz értékesíteni plusz ugye olcsóbb az alkatrész, csekélyebb szervizigény szóval értsd úgy, hogy hosszú évekig elvoltam én dinamikával a család Ignisével (most is elvagyok, ha épp szereldében van a passat ) de ugye azért a pd az más dolog de már annyira nem hajt, hogy pl az évek során még hosszú hosszú tételeket ráköltsek, inkább vegye meg egy olyan valaki aki hosszabb utakra ki tudja használni az erényeit
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
hobizoli
nagyúr
válasz zsolt19900 #125022 üzenetére
hat az 1.3 JTD nem egy kifejezett erogep
olyan nagy betegsugeuk nincs ezeknek, olajcsere termeszetesen fontos
több drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
Nem sok. Automata. A motorja túl kicsi ahhoz a súlyhoz. Ha telitankolja vki meg beleül egy yférfiállat, amár is 2100+ kg. És akkor még meg sem mozdult.
A Teddy üresen 2350kg. Erre én beülök meg nyál, máris 2550kg. Szóval ilyen a zenészek élete.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt19900
őstag
grande punto, bravo ill. fiat linea kasztniban, hogy muzsikál az 1.3 mjet motor? jók azok a motorok? a kereskedők akinél voltam (leszámitva, hogy a 278e futott passatomra egy telefonosmágusonkeresztül rámágiáltak 500-600k-t MINIMUM ) azt mondták, hogy láncos és úgymond költségmentes motor ilyen szempontból, ez igaz? okés gondolom hogy nem pl. egy ignis vvt, vagy mégis? vagy azért el-el mehet (ha van benne) ilyesmi, mint láncfeszitő stb stb?
ha már "visszavennék" a dolgokból és nincs akkora szükségem a pd nyomatékosságára akkor annyira nem fogom bánni a mjetet, ha arra kerül a sor? vagy azért ezt sem kell félteni?
plusz úgy általánosságban mint nézegessek meg egy fiat bravon/linean/grande punton?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
w333
félisten
válasz bitpork #125019 üzenetére
Én néztem a BC -t és tulaj is mondta hogy 14.2L
Pontosan ugyan ilyen autóról van szó ...szerintem sok !
Viszont az lehet hogy még bejáratós mivel még csak 10 ezer Km van benne !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bitpork
nagyúr
A benzines? De még a dizli sem. És akkor itt átlagról van szó! Te magad érted el ezt a kedvező számot (számolva v BC)?
Ne higgy a tulajok maguk felé hajló számolásának! Én éppen tegnap-ma írtam meg egy 430 km-s utam átlagát. 11,64. Átlag! a 3,0 dizlivel, nem pályán ( rgo nem 130 és felette )[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
w333
félisten
válasz Integrale #125016 üzenetére
Miért ... Touareg autója van ?
Már meséltem a Story -t ismeretségemben nemrég vett valaki egy majdnem új Touareget és minden indításnál csörög benne valami, elvileg gyári hiba (persze garanciában nem cserlik) a javítás pedig motor + váltó ki = 1.2 millió !
(#125015) bitpork
Kicsit soknak tartom, pl. egy X5 (3.0D) kb. 10L -ből elvan városban !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bitpork
nagyúr
válasz Morris #125012 üzenetére
Egy dolgot ne feledj: lehet h nem akar terepre menni, de a terepképes tovább tart városban is! Egy terepes futómű sokkal jobban bírja a gyűrődést, márpedig az van idehaza a sok liktú.
(#125011) w333: majd minden ami 2 tonna+ megeszi a 14 litert városban. A fizika már csak olyan mint a Simicska által mondott
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz Morris #125012 üzenetére
Mondom ... érdemes lenne a Japánok között is szétnézni
Ha mindenképp egy megbízható viszonylag olcsó fenntartású autó kell ... Toyota nekem pl. alapból nem jön be, nagy hodály, billegő, nehéz vele parkolni, olyan mint egy traktor !
Esetleg még ott vannak a koreai Hyundai és Kia amik szintén nagyon jók !
(#125014) bmwsan
Igen ezek sem rosszak ... csak a gatyádat is ráköltöd a szervizelésre !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Morris
veterán
válasz bitpork #125010 üzenetére
Mondjuk szerintem terepre soha nem jutna ki faterral. Szóval a terepes suv-ok ki is estek. Városi terepjaró kellene, de mondom, ez sem feltétel csak a magas hasmagasság. Vagy az sem. A lényeg, hogy könnyű legyen be és kiszállni. A sportsvan sem terep autó. Csak olyan magasabb, emelt padló lemezű.
Az X6 nekem formára nagyon bejövős. De mivel sajnos nem nekem kell, így lehet, hogy alapból kiesett.
Mindenesetre szvsz jobb választás a spvan. Új és mók mentes. Ez pedig sokat jelent. Ezek a bálnák biztos jók, de városban leeszi a pénztárcáját az tuti. -
w333
félisten
válasz bitpork #125010 üzenetére
Kérdés ugye hogy mire kell ... használhatóság vagy megjelenés ?
Mert ugye hiába használható egy autó ha valakinek nem tetszik, én is így vagyok !
Kisebb kompromisszum mellett jó az X6 is nagyon (sőt) csak fenntartási szempontból nem a legjobb 1 db. csavar is hozzá ott kezdődik hogy 100 ezer szóval tényleg nem olcsó (ez is igaz) !
És a japánok közül ?
Ott a Mazda CX széria vagy Honda CRV, Lexus ? ezek is bitang jók !
Audi -t, VW Touareg nem ajánlok mert nagyon sok rosszat halottam róluk, illetve az Opel Antara sem ... mivel ismerősnek van Diesel és városi fogyasztás 14L
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bitpork
nagyúr
Há nézzük csak: a süllyesztett ülés miatt a már az én combom sem feküdt fel teljesen. A fejemet nem vetrem be az tény, de hátul ülni hosszabb úton, nem kényelmes nekem. A csomagtartóval és annak funkcionalitásával mi legyen?
Az x6 azon kívül, hogy nagyobb fogyasztás mellett gyorsabban megy, mit nyújt még? Mert terepre álmodni nem lehet vele. Presztízs talán, de ugye csak magában az ára ehhez kevés. Szerintem.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz Integrale #125006 üzenetére
Tény hogy egy divatautó de attól még egy szép városi terepjáró "szerintem" én mentem már a legnagyobb benzinessel és hogy nem megy az kicsit több mint túlzás, megnéznélek a jobboldalon egy forró pohár teával mikor manuálisan kormányról váltogatva kicsit megráncigálom az X6 -t
Simán van olyan nyomatékos mint egy E96 M3 ... úgy megy mint a rakéta !
X6-ot ajanlanad varosba? Miert akarsz neki rosszat?
Land Cruiser városban még rosszabb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Land Cruiserre nem irtam, hogy az, mert nem az. De az X6 szerintem egy vergodo bogarra emlekeztet, ha egy poloska sportos, akkor elhiszem, hogy az X6 is az.
Alomautonak pedig hatalmas tulzas nevezni, amelyik motorral ad valami izgalmat, azok betegek.175 vagyok (bitpork, en meg jelenleg is ) kenyelmetken hatul ulni.
Alapbol nevetseges osszevetni a ket autot. Az egyik egy divattargy, a masik pedig egy celszerszam.Mindegy is, izlesek es pofonok, csak eros volt a kijelentes, foleg "szerintem" nelkul.
X6-ot ajanlanad varosba? Miert akarsz neki rosszat?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #125003 üzenetére
Szerintem igen ... Link, ha ez nem sportos akkor nem tudom mi az ?
Land Cruiser biztosan nem az ...
(#125004) bitpork
Én 180Cm vagyok és lazán elférek hátul ... süllyesztett ülések vannak !
Azért az X6 35i -t megnéznék hogyan aláz le egy Land Cruiser, szerintem sehogy.
Mentem már Land Cuiser -el és X6 -al is ... ég és a föld a 2 autó, teljesen más kategória, az X6 egy városi terepjáró, míg a Land Cruiser inkább terepre jó (kimenni vele a mezőre stb.) szóval inkább ilyen földesuraknak ajánlanám de semmiképp nem városba, mert katasztrofális !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bitpork
nagyúr
Ne hamarkodd el. Az X6ban hátul én a hajdani 175 cmmel éppen elférek nyomor nélkül. A Toyota Landi D4D meg igen is jó autó és még szép is. Könnyedén alázza pár tulajdonságát tekintve az aszfalt huszárokat (pl X6).
Vadászni meg kizárólag a rövid tengelytávú nem széles vasakat viszik, mert ott ahol a niva meg tud fordulni két fa között még a hosszú defender sem képes, ami pedig nem is kicsivel kisebb mint az általad hivatkozott toyotaNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integrale
veterán
Sportos? Egy autora gondolunk az X6 kapcsan?
Inkabb a Land Cruiser, az legalabb tudja azt amit iger a latvanya.
Az X6 sem nem sportos, se nem terepjaro, varosba ormotlanul nagy, raadasul lehetetlen kilatni belole hatrafele, elferni pedig plane nem lehet benne hatul, ha atlagos magassagod van.
Motorok ketes megbizhatosaguak, ezek mar sajnos nem a regi BMW benzinesek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Morris #124998 üzenetére
Nagyon jó az X6 és benzines nagyon megbízható ... csak ajánlani tudom !
És tényleg szép + sportos egy X6 (álom autó)
Land Cruiser gusztustalanul csúnya és ocsmány egy autó (nagy billegő hodály) soha nem tetszett, max. azoknak jó akik vadászni járnak az erdőbe !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ukrajnai háború
- 3D nyomtatás
- DIGI kábel TV
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Windows 11
- Mobil flották
- Spórolós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest