- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
-v-
addikt
-
ReSeTer
senior tag
Már ne haragudj, de tudod mennyit forog harmadikban? Fentebb leírták. Hol üvöltetés az? Egyszerűen csak nem erőltetem 2 ezer fordulat alatt hidegen, ahol kitudja milyen kenés van. Egyáltalán nincs hangja, és gázelvételkor nem rángat a motorfék miatt, mivel nincs meg hozzá az a magas fordulat, meg amúgy is, olyat másodikban szokott.
Miért olyan nagy szenzáció, hogy én nem gyök2 fordulaton használok egy BENZIN motort? Sose értettem azokat, akik ötödiket raknak 50-nél... ott nem tud semmiből kimenni ha kell, és nagyon alacsony fordulaton még többet is eszik mint 1800-2000 között.
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #92993 üzenetére
HI!
azert ezt msot dujjosan kiosztottak, de meg si erdremelte, Meleg Gaborrban meg akkorat csalodtammint a ahaz:- (((
udv
neduddki
mod: lehet hogy utanan ken nenzki ki az a Melegh Gabor es utanna irkalni:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
Hú, hát ez nagy flamefészek
Szvsz ez nagyon relatív. Megölt több embert, gyakorlatilag szándékosan (részegen gyorshajtani viszonylag nehéz véletlenül), ezért van akinek a szemet szemért lenne csak a megfelelő, van aki szerint egy rossz döntésért sok elvenni élete legszebb-legerősebb 10%-át, különös tekintettel arra, hogy a gyerekei felcseperedéséből ezzel teljesen kimarad.
Nem tudom megítélni, hogy sok vagy kevés, de több mint vártam és nincs bennem az az érzés, hogy ezt a vagyoni helyzetének köszönhetően olcsón megúszhatta.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
A két év előzetes mellé még minimum (de úgy is elintézik neki hogy ne legyen több) 4 év (max 7) a böriben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #92988 üzenetére
A Trabi G40-ről volt cikk magyarul is az AutóPiac folyóiratban valamikor a 90-es években. Annál nagyobb sleepert akkor elképzelni se tudtam. Aztán azidőtájt egyszer rendesen legyorsult egy Lada 1200, aztán egy Golf I dízel hagyott nagyon a lámpánál. Szép dolgok ezek
@rvilike: a fenti cikkből nekem az rémlik, hogy nem csak a motort pakolták át a Trabiba, az autót németek építették és szabályosan forgalomba helyezték, német rendszám volt rajta.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
a 4 utemu 1.3-s Wartburg motor siman jo bele
sot, eleg csak a belsejet kicserelni a hosszabb loketure, a blokk a motorszam miatt maradhat isde a 1.6-s VW motor is jo bele viszont ott mar nagyobb a furat is, ott mar az egesz motort kell atrakni
1.3-sbol meg volt a Polo-ban a G40-s motor 114loval:
"At the heart of the Polo GT G40 was its 1.3 litre G40 internal combustion engine (engine ID code: PY). It displaced 1,272 cubic centimetres (77.6 cu in) from a cylinder bore of 75.0 millimetres (2.953 in), and a piston stroke of 72.0 millimetres (2.835 in). The G40s 'G-Lader' supercharger had an inlet diameter of 40 mm (1.57 in), hence the "G40" name. This G40 engine produced a maximum motive power output of 85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) at 6,000 revolutions per minute (rpm), and generated a torque turning force of 148 newton metres (109 lbft) at 3,600 rpm.
Stopping power included uprated front disc brakes, now radially ventilated, sized at 239 millimetres (9.4 in) in diameter by 20 millimetres (0.787 in) thick, with ATE single-piston sliding calipers.
Standard roadwheels were 5.5Jx13H2 ET38 silver 'Hockenheim' alloy wheels.
Performance figures indicate it could complete the standard discipline of sprinting from a standstill to 100 kilometres per hour (62.1 mph) in 8.1 seconds, and could go on to reach a maximum speed of 195 kilometres per hour (121.2 mph). "
Trabiba ez is befer.
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz ReSeTer #92979 üzenetére
Nekem ha hideg akkor 2-2.5e kozott, ha meleg 1.5-7.5e kozott van a fordulat Amugy egyenletes haladashoz 1.5-2e kozott szeretem, az mar nem bantja a motort, nem brummog, de nem forog meg uvolt foloslegesen. Persze nem "baj" ha valaki egy fokozattal lejjebb van es 2.5e-ret forog, csak sose ertem miert, ha foroghatna 1.8e-ret is. Na persze sokaknak gondot okoz a visszagangolas aztan azert nem valtanak fel, mert ha valami van nem tudnak le es nincs power ezert inkabb uvolttetik 3e-ren harmadikban ... Meg a nem valtok fel dolgnak van egy olyan karos mellekhatasa - foleg azoknal, akik amugy is benan vezetnek - hogy jobban huz, erosebb a motorfek is, meg annyira se tudnak finoman meg egyenletesen menni, megy a gazpedal rugdosas es ossze visszarangatjak az autot ...
[ Szerkesztve ]
-
válasz fokukac #92982 üzenetére
Akkor annyi. Nincs röntgen szemem 30méterről az utcán állva nem látom a ford.sz. mérőt csak füllel gondoltam van vagy 4000rpm. Állandóan úgy forgatta az öreg mint valami 17éves friss jogsis lakótelepi hülyegyerek a 200k-s hondáját. Lehet, hogy nem 3.-4. volt hanem 2.-3. sebesség. Nem tudom de nagyon nem olyan hangja volt mint ami 2000-2500at forog.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
fokukac
nagyúr
".3 8v swiftbe. Kajakra 3.-4.ben mászkált vele ~4ezres fordulaton a városban."
Csak mondom, hogy harmadik fokozatban 50-nél kb. picivel 2000 fölött forog a motor a swiftben,
negyeedikben pedig kb 1500-1600-at.
Ja, és negyedikben kb. 120-nál volt meg a 4000.Városban csak kettesben lesz meg az a 4000, de már ott is csak valahol 70-nél.
Ezt csak a túlzás-faktorhoz.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
ReSeTer
senior tag
Elmondom én hogy szoktam:
Ha hideg a motor akkor 45nél nem megyek többel, és harmadikban hagyom, hogy legyen megfelelő kenés. Aztán ha bemelegedett akkor 50-55 negyedikben. Ekkor foroghat kb 1800-at. Ez már bőven az a fordulat, ami a benzinmotornak nagyon határeset, nemhogy még odarakok neki egy ötödiket is....nem dízel ez. Mondjuk annak se kellene 1600 alatt mennie.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Anno az egyik középsulis tanárom kétütemű Wartburgból ült át 1.3 8v swiftbe. Kajakra 3.-4.ben mászkált vele ~4ezres fordulaton a városban. Városon kívül 80km/h felett tolt csak ötöst neki biztos megszokta, hogy a wartyogót pörgetni kell. Ilyet mond szünetben: "városban nem is lehet ennek ötöst kapcsolni ez úgy megy, hogy blablabla..." Jól kiröhögtük szegényt. Nagy figura volt az öreg.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
EQMontoya
veterán
válasz syberia #92961 üzenetére
Civic 1.5 115le, 3 ajtós.
Országúton 6 alatt, pályán 7 alatt elmegy, pörgős japán szívómoci, 1 tonna alatti bódéval megy rendesen.
Értelmes, szép állapotút találni nehéz (nem a keretből, abból simán, csak úgy egyébként), mert viszonylag régiek és sok került boyracerhez.Corolla 1.6 vvti g6, 3 ajtós szintén korrekt alternativa erre a célra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
TaaT
nagyúr
válasz Mágus2 #92968 üzenetére
Szembeszomszéd néni lecserélte a 2ütemű trabit egy matizra (sztem a 0.8-asra de ez csak tipp) és elvitte édesanyámat egy körre, mikor visszajöttek azt mondta ugyanúgy nyomta neki a szomszéd mint a trabinak csak ez kicsit "jobban ment", híd aljánál lakott területen belül már 80-al mentek.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz tboy93 #92965 üzenetére
Láttál már kis fogyasztású gyors turbóbenzinest? Én még nem főleg nem 1,2M-ért.
kicsi, benzines, gyors,
kis fogyasztású= Suzuki Swift Sport 125hp
kicsi, benzines,gyors, kis fogyasztású = Toyota Aygo 68hp
kicsi,benzines, gyors, kis fogyasztású = Seat Ibiza Sport TDI 131hp + chipMondom én, háromból kettőt választhat.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #92960 üzenetére
Gazdasagos az csak ilyen olaj fogyasztasnal nem kell bele uj olaj jo bele a szerelomuhelybol elhozott hasznalt is,
sot ha ennyire szar es dizel akkor a tankba is meg a motorba is az kellfelenk igy nyomjak azok akiknek ennyit zabal, nalam az 1-2 ezer km/L meg belefer, dehogy 100km en tuti tuladnek rajta. -
syberia
veterán
Sziasztok!
Ismerős keres kisautót és bizonytalan a márkát illetően, mit ajánlanátok kicsi, benzines, gyors, kis fogyasztású megbízható kocsinak? A keret maximum 1.2 milka.
https://howbad.info/
-
runner 125
nagyúr
Áhh.
Olvastam már róla 1-2 hónapja, nagyon nem talált be.
Autók terén (is) alapvetően konzervatívan gondolkodom, szeretem az egyértelmű formákat, SUV kategórián belül a kocka / doboz forma a favoritom. Pl. CR-V-ből csak a 2006-ig gyártottra ugranék rá, a frissebb hatchback "szappantartós" külcsín nagyon nem az esetem.
Ráadásul a mostani szériát megspékelték mindenféle spoilerekkel, ami valamennyire a linkelt új HR-V-n is megjelenik. Egy SUV küszöbbel, spoilerrekkel számomra paradoxon.Jah és persze az ár. 8m egy új autóért nem fér bele nálam.
Amúgy továbbra is imádom, úgy érzem jó vételt csináltam. Legnagyobb parám az olajfogyasztás volt. Akárhol olvastam mindenki írta, h eszi az olajat. Sőt, pár hete e-mail-eztem egy '99-es HR-V tulajjal, neki brutál már az olajfogyasztása, 100km-en 1, az-az egy liter olajat szlopál el 10W40-esből.
Mondtam neki, h az egyenesen gazdaságtalan üzemeltetés, mintha 6 literrel többet enne.
Hála ég így a friss Sustina-val, 2500 megtett km után nincs szintcsökkenés, pedig 5W40 van benne.
Most egy minőségi, gyári helyekre elrejtett komplett u-Dim hifin dolgozom, egyedi, csomagtér oldalába gyártott méllyel. Ezzel együtt berakjuk majd a radart és a kamerát is, így lassan összeáll a kép."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
cellpeti
nagyúr
Volvo S40ről mi a vélemény? Mennyit esznek? Drága a szerelés?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
veterán
válasz L_YKing #92952 üzenetére
Vectra B 2.0 16v volt anno 2 db. Finoman vegyesben 7-8 liter, 120-nál 7, 160-nál 10, Bp-en 10 körül, nekem olyan 10 volt az átlag, cég fizette.
Futóműben valami (kutyacsont ?) rendszeresen elfárad. Mindkét kocsin (97-es, ill. 99-es) elrepedt a kipufogó leömlő, ill. elromlott az olajpumpa, ezeket gariban cserélték, amúgy jó motor és passzol a Vectrába.Szerk. Most látom Vectra A-ról van szó. Olyanom nem volt, de anno a szakik azt a 8 szelepes motor dicsőitették, szerintem valamivel kevesebbet fogyaszt mint a fenti B 16v.
[ Szerkesztve ]
-
L_YKing
addikt
Opel 2.0 GLS mennyit fogyaszt kb.?
átlagba. persze az is benne van ki , hogy vezeti, de most úgy összességében.[ Szerkesztve ]
Visca el Barça! Mes Que Un Club!
-
cellpeti
nagyúr
Mit szóltok egy Ford Mondeo KM3 1.8 benzinhez pl?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #92837 üzenetére
Papa, itt az idő, hogy lecseréld a B járgányt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Használt Ford Mondeo 2001-2007 (Mk3) teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz cellpeti #92931 üzenetére
Opelre szűkítve a kérdést.
Mindkét modellből többet is használtam, de 2004 előtt, így emlékeim nem a legfrissebbek: Vectra B-ben nincs Isofix, Astrából van olyan amelyikben van Opelfix, ami nem egyezik meg az Isofixszel.
A Vectra B-ket (4 db) nagyon szerettem akkor, de rendszeresen kiverődött valami a futóművükben (kutyacsont?), 95-96-ban első cégautóm egy Vectra 1.6 16v volt, donortempóban 11-et evett + 2000 kilométerenként 1 liter olajat, kollégámnál 7-8-at.Én az Opelek közül az Astra G-t venném kombiban.
A franciák, Fiatok, Fordok dicsőítése nem az én erősségem.
Szerk: az Astra G-ket sokan fikázzák, hogy unalmas meg tele van velük az utca és ez így igaz, de hétköznapi közlekedési tárgynak abban az árszegmensben nem nagyon tudok jobbat elképzelni. 1.4-es (16v, 90 LE) elég bele.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
-
jozefgucci1
addikt
válasz cellpeti #92931 üzenetére
Esetleg a Corollát is belevenném ebbe a listába .Ez az évjárat ha nem is a dizájnról ,de a megbízhatóságról mindenképpen szólt . Az 1.4-1.6 VVTi jól sikerült darabok voltak .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
cellpeti
nagyúr
üdv
keresek benzinest 1.4 vagy 1.6os motorral autót. Jó dolog, ha van benne ISOFIX és klíma(ha lehet digit), ha jól tudom az utólag nem szereltethető bele, igaz? Az ár olyan 900.000k körül
Renault Megane-t néztem(2003,2004eseket)
Opel Vectra B (2002) 1.6 benzinesbe
Opel Astra G -> sztem a Megane jobb, kényelmesebb és jobban felszerelt
Ford Focus 1.6 -> erről mik a vélemények?[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
neduddki
nagyúr
-
alázógyík
addikt
-
veterán
válasz Acheron #92923 üzenetére
Én magam még nem bőröztettem kormányt, csak autókban láttam az eredményt ami szubjektív:
- ami gyárilag is bőrös volt, azok egész elfogadhatóan sikerültek, ha a tulaj maradt a gyári(as) anyag-, szín- és mintaválasztásnál;
- ami eredetileg műanyag volt és utólag bőrözték azokról sok esetben lerítt a turpisság, nem feküdt fel, kidudorodott az illesztés ahol a bőrdarab 2 vége találkozik, bumszlibb is lett a végeredmény, mert a bőrt a meglévő átmérőre húzták fel. Ha eredetileg is bőrös kormányt húznak újra, olyankor a bőr alatti szivacsréteget lefejtik, új réteget ragasztanak helyette, erre jön rá a bőr.Kis gugli után ezt találtam: [link], komplett bőrbelső 80 ezerért.
A kormánybőrözés 2 óra alatt elkészül, Bp-en több is van, ha jársz arra.
még link, ár nélkül: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nem rossz cikk ez, csak szokas szerint kibaszott nagykepu es arrogans, szoval ahogy emiatt mostanaban sok TC cikk, szamomra ez is rogton kuka, masfelol sok dologrol meg nem beszel vagy nagyon egyoldaluan, oszinten szolva sokszor epp ellentmondva annak, amit minden tesztben elmondanak...
[ Szerkesztve ]
-
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Napi 80kilométerre vennék valami egyszerű kisdízelt egy benzines leenné a fejetek nem is gondolkodnék abban. Most mondanám, hogy B Corsa 1.5D, Saxo 1.5D, Fiesta 1.8D mert elég takarékosak de ezek öreg konstrukciók és sajnos úgy törnek mint a ropi. Úgyhogy azt mondom, hogy Vokswagen Lupo (Seat Arosa) 1.7 SDI. Egy faék egyszerűségű megbízható 4hengeres közvetlen befecskendezéses adagolós szívódízel motor van bennük. Országúton különösebb erőfeszítés nélkül elgurul 4liter alatti fogyasztással alkatrészárai is teljesen rendben vannak és 4csillagot kapott az euroncap töréstesztjén két front légzsákkal.
Ez például nem néz ki rosszul az pedig, hogy az elején csálén áll a lökhárító még nem jelent semmit. Meg kell nézni élőben. Alufelni nélkül valószínűleg be lehet alkudni 500k alá, alufelni + fejegység nélkül viszont biztosan be. A felnire szerelt négy új téli gumi istenkirálycsászárság így tél előtt na meg tényleg elég jól felszerelt az autó. Blokkolásgátló, két légzsák, centrálzár, riasztó, elektromos ablakok, állítható szervokormány, állítható magasságú vezetőülés, ködlámpa, fényszórómagasság állítás stb.
Hiába a sok kilométer ha a kompresszió rendben van nem volt komolyabban törve és nem rohad az alja ~480k körüli összegért én simán megvenném. Klassz kisautó.Analóg vén majom egy digitális világban
-
neduddki
nagyúr
válasz kovacsroli #92916 üzenetére
HI!
bnosch va a dizeln ennek ellenre oleg hangopsak akikszivatak vele, maragy inkabb a bizineeknel
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz kovacsroli #92916 üzenetére
A dizel is jo, halk, szep hangja van, van ismerosom aki dizellel jar hosszabb tavokon 4L alatt is beeri 100km-en. Viszont sokkal dragabbak. Benzines kb 1L-el ehet tobbet.
Az fovarosi autopiacon volt kint 2 honapja egy patent 1.0 yaris, 650-ert Ha lett volna benne klima + 1.3 motor akkor lehet most nem civicem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
a Yaris elkerülte eddig a figyelmemet.
Pedig minden szempontból jó, még jól is néz ki.
De úgy nézem egy épkézézláb darabhoz még spórolni kellszerk.: az 1.4D 4-D is opció, vagy az már rizikósabb?
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
footy
addikt
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Punto 1.2 8V . Igazabol ekkora tavra valam diesel lenne jo, de ennyiert nem hiszem hogy kapsz epkezlabat.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Tudtok javasolni Miskolc környékén kormány - sebváltó bőröző szakit/műhelyt?
Mivel kalkuláljak, mennyi egy ilyen munka normális ára? A neten elég nagy a szórás. -
lsc
nagyúr
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Toyota Yaris I-es, ha nincs pálya az 1000-es is vállalható.
Az élet kegyetlen .
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak keresünk autót.
Alapvetően munkába járásra használná, napi 80km városon kívül.
A legfontosabb, a megbízhatóság és a fogyasztás. Ezen felül csak a szervókormány a feltétel,
illetve a biztonsági felszerelések.
Kisautó kategóriában keresgélünk, 5 ajtó sem feltétlenül szükséges.
A keret nagyjából 5-600k mindennel együtt.Legyetek szívesek ha van ötletetek...
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Kornel
veterán
-
őstag
többször találkoztam a Ssangyong reklámjával, de csak most gugliztam rá, az öt év díjmentes karbantartás dolog jól hangzott. Aztán így ezt olvasva már árnyaltabb a kép egy kicsit, de még így is valamivel jobb, mint egy saját zsebből fizetett márkaszervizeltetés a garancia időn belül (sok év). Más kérdés, hogy ki akar/mer új Ssangyongot venni, a visszavásárlási garanciával együtt..
"... and I hope you have a great day!"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Trollok komolyan
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest