- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz hobizoli #92022 üzenetére
1.2 vérszegény.
1.6 8v ritka.
1.6 16v közül sok ette az olajat már új korában is. Családban 3, nekem 2, barátomnak 1 , összesen 6 db 1.6 16v, ebből 2 ette az olajat. -> rossz arány, persze a nem reprezentatív a minta, de akkor is 33% :-(1.4 16v-ben csak a vezérlésre kell figyelni, eleinte soknál elszakadt és összeakasztotta a szelepeket. Később módosítottak a vezérlés szetteken. Azért cserélném rendszeresen.
A végén amikor kijött a twinport akkor láncosra cseréltek, ezt már nem ismerem, azt mondják a szíjas jobban megy, kevesebbet eszik (gyengébb Euro norma...).Nem megy sokkal rosszabbul (szinte egyáltalán) mint az 1.6 16v. Forgatni kell, ennyi.
Szerk: magamnak az 1.4-et venném, lehetőleg Njoy felszereltségben (sötétített lámpák, kellemes kárpit) valamikor 2003 környékéről. 2004 után lengyel gyártás, az már Astra Classic.
[ Szerkesztve ]