- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz focvis #92009 üzenetére
G Astrából nem is igen fogsz rozsdásat találni, az egész cucc galvanizált, épp az F Astrák problémái miatt. Ha mégis rozsdás valahol valamelyik, akkor az valószínűleg csúnyán törve volt. Nekem 1,6 kombim volt belőle, teljesen jól használható cucc volt, épp a minap néztem össze a fogyasztását is (sajna csak az utolsó egy évben írtam rendszeresen, 6,9-re jött ki, de ebből rengeteg volt a város, és szimplán sok az autópálya - németeknél 140-re szoktam tenni a mutatót, előzéseknél, tempósabb szakaszokon akár 160-ra is, ilyenkor nyilván sokat evett, az osztrák autópályán, ahol óra szerint 130-cal szoktam menni, volt, hogy 6 alatti szakaszokat tudott. Gond nemigen volt vele, időnként ez-az elromlott (gyújtótekercs, klímában valami apróság, illetve 1,5 évesen gyújtáskapcsolót cseréltek gariban, mert beleszorult a kulcs - ismert hiba, bekaphatják, amiért ilyennel adták), semmi komoly, persze figyeltem rá, új autó volt, 8,5 év alatt hajtottam bele 113k km-t. 1,4-est cégnél használtam, már 200k fölött volt, amikor hozzám került, nem éreztem sok különbséget dinamikában, mondjuk ez ötajtós volt, tehát kicsit kisebb. Ja, a fékei fosok voltak, hála a szar utángyártott fékbetétnek.
Ki kell belőle fogni egy jó példányt, én azt mondom, nem véletlen, hogy a németeknél is még annyi fut belőle, amennyi (korához képest relatíve sok), akárcsak B és C Corsából.
Persze egy új autóhoz képest fapad, meg nem egy versenyautó volt újkorában sem, de nagyon nem bántam meg, hogy akkoriban ezt választottam (komolyabban Lacetti játszott még, és Focus, amikor vettem).
Szerk.: Ja, ez az 1,6 16v Twinport motor volt, olajjal szerencsére nem volt gondom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Yettel topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...