Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #90498 üzenetére
Nem inkább a 850/S70/V70 volt VW-féle sor5 TDI?
-
Verbat
csendes tag
válasz
Xmodule #90495 üzenetére
A Volvokban ülni a legjobb. Már a 850-esben olyan az ülés, hogy utána minden kényelmetlen - a térkínálat már csak hab a tortán.
Komolyan gondolkodtam, hogy kimentem az autóból az üléseket otthoni fotelnak, csak akkor nem lehetne eladni
Nálunk lassan körvonalazódik a megoldás, talán a héten meglesz a döntés. Majd megírom, mi lett.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90495 üzenetére
Ebben a mikrobuszban szerinted miért van Volvo ülés?
Dehogy Rönó, 100%-ban saját fejlesztés. Tovább nem akarom ajnározni, fél évig bújtam a netet vásárlás előtt, hidd el h az egyik legjobb diesel konstrukció.
VW diesellel szerelték annó a 240, 740-es szériát, de az nem tegnap volt...A 2.4D jelölést akkor kapta meg az egyébként 100%-ban D5-ös motor, amikor kihozták a kedvezőbb adóterhek miatt lefojtott, 126 le-s modellt. Cikk. Nincs köztük fizikai különbség, utólagosan ugyanúgy teljes biztonsággal módosítható 185 le-re. (A modder cégek hozzáteszem 220le-ig, 455Nm-ig - mint a legújabb D5 motorok -, javasolják a módosítását.)
A D5 jelölés 163, 185, 215 le-s (csak a legújabb) teljesítményt jelenthet. A fentebb írt pénzmagért a 163 le-s fog beleférni, de ahogy írtam, van benne tartalék, ha kevésnek éreznéd teljes biztonsággal emelhető.Általánosságban elmondható, h az összes saját fejlesztésű motorjuk típushibamentes. Szívóbenzinek szögegyszerűek, de a turbos erőforrásokra sem panaszkodnak.
Egyedül az automataváltóra kell odafigyelni, de véleményem szerint inkább jobb elkerülni az 5 seb. Geartronic-ot. Vagy, ha bevállalod maradjon a zsebedben 5-6-700k, elrakva a váltóra. A minimum ezesetben h vásárlás után rögtön egy szűrő - olajcsere a váltóban és célszerű teljesen kipucoltatni szakműhellyel.
Turbo benzinmotorok papíron mindig kevesebb fogyit ígérnek, de ez a gyakorlatban aligha teljesül.
spritmonitor.de-n rá tudsz keresni 1-1 modell fogyasztására. Arra figyelj, h állítsd be mindig a le-t és a váltó típusát is. -
Xmodule
őstag
Ezeket a motor jelöleseket nem igazan ertem. Akkor most ami 2.4D az mind D5? Mert pl van ilyen is hogy D5244 T5 de van olyan is hogy D5244 T4. Ezek közul mindegy melyiket valasztja az ember? Csak mert amelyik T5 re vegzödik az kevesebb lóerö ujabb kiadás viszont kevesebbet ir fogyasztásra.
-
Xmodule
őstag
Na ma igy futtába kiprobáltam egy 280ezret futott 2001-es V70 2.4T manuált. Belsöleg eléggé le volt már lakva szegény pluss sofor ules szana szet szakitva. Mindegy kiprobalni jo volt. Oriasi mosolyal a szamon vezettem vegig. Ilyen kell nekem ez nem vitás! Az a kormányzás, meg az egesz kocsi. Nagyon egyben van. Rossz volt utanna vissza ülni a E46os BMW -be pedig az ujabb azért...:/. Amugy a D5 az ugye nem renault motor? Mert ugy hallottam van olyan volvo amiben renault motor van. Franciakat annyira nem csipem. Sok jot nem is hallottam roluk.
-
-
gaborbol
őstag
válasz
sasa134 #90471 üzenetére
Nekem a 2.9 szivo sorhat van es az is eleg halott.150 kW (204 PS; 201 bhp) 280 N·m pairon, aki arra gondol, hogy 200 lo az mar biztos jo,meg hogy biztos megy az nagyot teved, amekkora tomege van az autonak eppen hogy elfogadhatoan mozgatja a kocsit, nem is agyalasra valo szep nyugisan csendben, nagyon kenyelmesen utazunk benne...
A T6 az mar szepet let, de ha meg egyszer S80-at vagy netan XC90 veszek es megint nyul leszek akkor veszem T5-tel es szep nyugisan eljarkalok vele vagy talalok egy mar javitott motoros V8-at viszont akkor azzal.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
5150head #90488 üzenetére
én egy viszonylag fiatal c kategóriás kombit/egyterűt vennék
a rendszeres hosszú utak mit jelentenek? heti rendszerességgel ingáznál tanulás/munka miatt, és szállítasz másokat is cserébe beszállnak a benzinbe (sok csomag), vagy családot utaztatsz hétvégén ómamához (nem sok csomag)?
astra, focus, octavia, avensis, c-max, corolla verso jutnak így először eszembe, de a többiek majd kiegészítik.
-
5150head
senior tag
válasz
DeFranco #90486 üzenetére
Az igényeket nagyjából itt leírtam. Az esetek döntő többségében 2-4 fő utazna legtöbbször 150 km-ert utazótáskával.
Jól pakolhatóság: zenélek és a cumókat jó lenne ha jól el lehetne pakolni ha esetleg menni kell (ez ritkább). túra évente 2x-5x befigyel haverokkal, hátizsák bakancs. -
runner 125
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
5150head #90485 üzenetére
Az nem probléma, én is így voltam vele tavaly márciusban, meg előtte (akkor vettem az autót, szintén úgy, hogy vezetni tudtam, de az autók terén a tudásom a nullával volt egyenlő, és azóta csak hülyültem), csak itt a topicban szokás 2 fő + 1 sporttáska fölött csak és kizárólag kisbuszban illetve platós barkaszban gondolkodni, átmenet nincs.
kibicnek semmi sem drága.
Azt gondold végig, hogy kb. az esetek milyen hányadában fog 1-2 fő utazni, milyen hányadban 3 vagy több, a több az mennyivel több, mennyi csomag lesz etc.
Milyen távolságokat kell megtenni, mennyire finnyás az utazóközönség, etc.
Fontos a csomagok száma, mérete, tulajdonságai (liszteszsák vagy babakocsi), ezeket mind végig kell gondolni.
A generálszósz az a kombi octavia, de ha 90%-ban két ember meg két szatyor utazik, és évente négyszer (karácsony, húsvét, keresztelő, névnap) kell anyósékat elszállítani ceglédbercelről kiskuncsigásra két láda almával, akkor arra jó egy 206-os is.
(az igényeket egyelőre nem olvastam vissza, először döntsd el jó részletesen hogy neked mi kell)
-
5150head
senior tag
válasz
DeFranco #90480 üzenetére
Fentebb írtam, hogy nem értek a kocsikhoz, tehát nem ismerem a típusokat és soha nem is érdekelt a dolog, de mivel rákényszerülök, mert kell, ezért nézelődök. Akkor esetleg dobj fel néhányat a két modell között. Még néhány támpont: Eddig Ford fusion, focus ferdehátú/kombi került elém, octavia.
Egyébként olyan elképzelhetetlen, hogy egy pasi nem ismer minden típust, és nem is érdekli a téma? Nyugi, nem vagyok b#zi -
-v-
addikt
válasz
runner 125 #90478 üzenetére
Van sajnos ...
Es ez az 1.6-os dizelnel is siralmasabb talan, az legalabb sokkal tobb Nm sokkal alacsonyabbrol, normalisabban autozhato, bar ott meg aztan a loero rettento keves, ha elozni kell egyet ... -
Bdanyy
addikt
válasz
sasa134 #90481 üzenetére
Where the S80 stumbles so miserably is in urban conditions. Torque is in short supply at the best of times but at low revs it seems paltry. That leads to some oh-my-God moments pulling out from road junctions where acceleration feels even slower than the 0-60mph time of 11 seconds implies. That’s with just the driver on-board. With a full compliment of passengers it could get scary.
Szép
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #90478 üzenetére
-
5150head
senior tag
Note, Jazz meg társait inkább nem. Nem lényeg az 5 fő, de nagyjából el lehessen férni.
-
runner 125
nagyúr
Várjál, és a legkeményebb h az új S80 már elérhető a PSA 1.6 diesellel is. S80, igen.
sasa134
2l szívóbenzin az S80-ban? Ez nekem új. Hol láttál ilyet?
Az újakba került bele a D3 kódnevű saját fejlesztésű, 2000 ccm-es turbo diesel, 163le-vel. De, 2 literes szívóbenzinnel tudomásom szerint nem létezik S80, de S60 sem, csak S40 / V50.
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #90469 üzenetére
Svéd rendszamos.
már 2013.01.31en lejárt neki az itteni vizsgája. Utánna lehet nézni. Gondolom azóta már nem voltak vele itt. Amúgy ha a km óra állás valós tényleg egész jó.
Úgy értettem hogy dizelbe is 10k km után van olaj csere? Azt hittem ott hosszabb az intervallum dízelnel. Legalább 15-20k.
-
-
sasa134
addikt
a francnak kell állandóan volvózni,most megint elkezdtem V70-eket, meg S80-at nézegetni a Mazda6 helyett/mellett és rohadtul tetszenek továbbra is
a 2l benzin motor (145le) az S80-ban az Volvo cucc?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90469 üzenetére
140-es meg a 170-es között csak a szoftver más?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90465 üzenetére
Ugyanígy megy itt is és még a feltöltési mennyiség is stimmel.
Valami ilyesmivel jól járnál szerintem.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Akkor körbe nézek a volvok piacán. Kicsit szamolnom is kell azért mert itt a dizelre eléggé magas az éves sulyado. Mármint hogy pl 6-7 literes fogyasztással kijön e a difi. Amúgy ezeket a D5 os motorokat hány km után kell szervizelni? Én pl most 10ezer km után cserélem az olajat 6,5L és olajszurot. Szóval évente 3x kb. Minden fele képen írok ide ha találok valami szimpatikusat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Xmodule #90447 üzenetére
Haver S60 2,4 D-jében most van 560k km. Semmi baja pedig a sokat szídott 5 sebességes ótómata van benne (kezd kicsit hülyélkedni a váltó igaz de még megy/egyben van az is). Szóval a 200k km (ha valós) az még semmi, a legrosszabb esetben is az életciklusa felénél jár az a motor.
tboy93: Ez így nem más, mint egyenrangú utak kereszteződése, tehát jobbkéz szabály... Ha egyszerre értek oda arra is van vonatkozó iránymutatás a KRESZ-ben. Ilyenkor az egyik félnek le kell mondania az elsőbbségéről.
Gergőke88: Sokáig használtuk családi autónak a Jazz-t. Nyaralás 4 fővel sima ügy volt. Nem kicsi az az autó csak annak látszik.
-
válasz
runner 125 #90458 üzenetére
"kézjelzés" Tudod Te mit beszélsz? Ez itt magyarország
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #90452 üzenetére
Jelentsétek be, ez így fasság.
Jobb kéznél emlékeim szerint hasonló szituban amikor mindenki egyszerre ér oda (nulla az esélye), él az a szabály, h "megegyezés szerint" (kézjelzés, villantás) egy valaki elindul, nagy figyelemmel, ezt követően már a KRESZ szabályai szerint indulhat a többi autós.
-
-
-
Más:
A minap igen érdekes dolgot vettem észre. Van a lakóhelyemhez közel egy olyan kereszteződés, ahol 3 út fut össze. Eddig nem volt semmi probléma, csak a képen látható kettes számú tábla volt kihelyezve. Így ugye egyértelmű, hogy mikor kinek van elsőbbsége. Viszont kb. egy hete kiraktak még 2db táblát, így most már mindhárom útszakaszról érkezve mackósajt táblánk van. Ennek mi értelme volt?
Most ha egyszerre érkezik 3 autó kinek van elsőbbsége? A jobbkéz szabály se lenne érvényes, hiszen "körbeér"
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90447 üzenetére
V70-ben tény h sokkal több a hely, mint a V50-ben.
Alkatrészek árak biztosan olcsóbbak, mint a BMW, Merci, Audi trióhoz, ráadásul te ott vagy Svédországban, tuti hozzájutsz mindenhez sokkal kedvezőbben.
Qru
Mind home videó.
Nagy részüknél nem lett lepróbálva előtte, h vajon felsül-e az autó, vagy nem.
Egyik nagy kedvencem még.Nyilván, ez már túlzó, nem ilyen környezetbe való, de meglepő mód, teljesítette az emelkedőt.
-
válasz
5150head #90449 üzenetére
Szia!
Szerintem egy 1.4 benzin Honda Jazz-el nem járnátok rosszul. Nem egy hatalmas autó, viszont jól pakolható, sok okos megoldás van benne. Ismerősék 4-en kényelmesen megjárták vele Horvátországot
megbízható technika, alkatrész sem horror, bár tény hogy kaphatsz 1.4m-ért nagyobb autót is
-
5150head
senior tag
Sziasztok! Mivel változott a keretem a gépre, ezért újból kérdeznék:
Egy jól pakolható 5 ajtós ferde hátút, kombit keresek KB 1,4m-ig.
Benzines 1.4-1.6, megbízható, olcsó szerelhetőséggel és az se baj ha fiatalos lendületes, de átlagos szomjú gép. Leginkább hosszú utakra lenne használva 2-5 fővel. Mivel nem értek a kocsikhoz és soha nem is érdekelt, ezért jöhetnek az alternatívák felsorolás szerűen, hogy miből is lehetne válogatni. Nem vagyok finnyás, jöhet több típus/márka ami a csövön kifér. És természetesen várom azokat is, amik erősen kerülendők.
Köszmá -
válasz
Xmodule #90447 üzenetére
Minden autóra oda kell figyelni. Használtnál a bmw sajnálatosan nagyobb lutri: itthon hajtják mint a szódás a lovát, majd ha költeni kell rá, eladják inkább. A volvo itthoni közönsége sokkal megfontoltabb a járműkímélés kapcsán. Persze ezek csak előítéeletek, de az esetek többségében alappal.
-
Xmodule
őstag
Ennek a v50 nek eléggé puritán a műszerfal. Nem kisebbek benne az ülések mi t mondjuk egy v70esbe? Nem nagyon ismerem a volvokat azért kérdezem. De persze minden fele képen kiprobalok nem egyet. Ahogy néztem ezért a 2m ért legtöbbször 200ezer km is társul. Ez mennyire okes? Ha szépen szervizelve van gondolom el megy meg ennyit nem? Azért az fura hogy Volvót olcsóbb lenne fenntartani mint BMW t. Eddig azt hittem mind a kettő húzós. Amúgy most egy 2003as E46 320i kombim van. De nem szeretem mert manual is kényelmetlen. Ebben is már 200ezer van és itt már azért kellene cserélni nem egy gumi tartót. Pl ami az egész hátsó difit tartja. Most nem okoskodom csak érdeklődöm mert tényleg nem értek hozzá.
-
Pitu
aktív tag
-
Ma beültem egy Toyota Aygo -ba. Borzalmas
A régi yaris közelébe sem ér, az új yaris is sokkal jobb. A kuplung kemény, magasan fog, a váltó idiótán néz ki, hosszú, a kézifék meg nagyon lent van. Női sofőr, beszállni ugye alig bírtam, hátratolva az ülést se sok hely van. Hátul nem lehet elférni egyáltalán. Műszerfal szvsz igénytelen, egyáltalán nem japános. A hangja mint egy traktoré (benzines), a hondából átülve iszonyat hangos. Yarisból indultam ki, az nagyon korrekt autó, az aygo nagy csalódás és egyszerűen nem tudok racionális érvet az aygo mellett, a régi yaris olcsóbb és kb mindenben jobb.
-
Qru
MODERÁTOR
Milyen használtan? Renault Mégane I (1996-2002)
Egy szóban tudnék erre válaszolni de az már flame lenne.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90421 üzenetére
Nyilván pr videó és kidomborítják az erősségét az awd-nek és tudnak olyan tesztet is csinálni ahol a Haldex domborít. Igaz neduddki?
De tény a CR-V-ben van az egyik legbutább rendszer de ha megnézed milyen használatra tervezték megbocsátható. Azzal senki nem megy terepre. Vagy ha igen akkor sem jut messzire (lásd tc nagy suv teszt).HR-V-vel jól jártál, amire te használod bőven tökéletes. Ha lenne pénzem én is vmi ilyesmit vennék második ótónak.
Fogyi az rendben van, enyém picit kevesebbet eszik a jobb cw érték miatt országúton de városban biztos, hogy a tiéd eszik kevesebbet.
Xmodule: Bőven eljársz városban is 6-6,5-ből a 2,4 D-vel. Mi most voltunk egy S60 2,4 D5-el Ausztriában és 5,5 lett a végén a fogyi, pedig Sopronban is kolbászoltunk egy csomót kocsival. És megbízható, nagyon tartós és nem horror a szervízköltsége sem. Merci/Bmw-hez szinte minden nagyon drága.
-
A múlt héten egy egri kereskedésbe bevittek egy 525D 2001-es kombi BMW-t elég jó állapotban ,de majd 500K km-el . Még ott állt a kozmetika előtt egy ismerősöm melózik ott ezért volt szerencsém megnézni . Ma reggel is beugrottam hozzá és már ki volt rakva a kocsi 276K Km-el
Már sajnálom hogy nem fényképeztem le mikor elsőre beleültem .
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #90432 üzenetére
Ahol tipikusan sokat esik a ho, ott a hatsokerekhajtas nem elony.
Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Olyan nincs, hogy egy marka sokat fogyaszt. Az egyes modelleket kell megnezni, hogy adott motorral mennyit fogyasztanak. A Volvo C30 1.6D-vel akar 5l alatt is el lehet jarni, viszont egy S80 T6 nem fog 10L alatt fogyasztani.
Azert kaptal ajanlasba 2.4D motort, mert az a legjobb volvo diesel jelenleg. A helyedben a volvo V50 D5-ot keresnem. -
gaborbol
őstag
Felesegem nagymamaja nem vezethet sajnos tobbet eu okokbol kifolyolag, azt mondta odadja nekem a kocsijat ajandekba nem tud vele mit kezdeni. Persze nem fogatam el, 2-3K dollart meg mindig er, eladom inkabb aztan a penz megy majd neki.
1998-as nincs benne 100K KM atszamitva, tipikus nagyi auto:
A sorhat 2.9-es szivo Volvo S80-am elbujhat mogotte.
Nagyon kellemes meglepetes vezetni: A V8 4.6L-es motor olyan szepen es siman viszi a bodet a gyari Air Ride-on, hogy beszarok, az automata olyan finoman es eszrevetlenul kapcsolgat, hogy ledobbensz tole,nem fogyaszt rosszabbul mint a Volvo. Megkockaztatom, hogy picivel kevesebbel is beeri, de persze oreg, 16 eves, de meglepo tisztesseggel osszeraktak anno.
A kiszakadt hatso vaszon tetot talan meg tudom ragasztani valamennyire, kicserelni mar nem erdemesbar az utangyarott megallna parszaz dollarba. A mohat-peneszt meg amennyira lehet levakarom rola,eleg szepen lejott egy sima torolkozovel, azert nem tett neki jot, hogy 1,5 evig acsorgott egy fa alatt
Ha lenne egy bazi nagy garazsom szivem szerint megtartanam, igy meg csak szetrohadna az udvaron, na meg otodik autonak mar tenyleg tulzas lenne
-
válasz
runner 125 #90427 üzenetére
Mostmár amúgy is teljesen mindegy mert te vagy a hibás , hogy megvettem és ha volvo S60-at vettem volna akkor is az lennél
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #90426 üzenetére
Nézd meg a TC nagy Suv tesztjet. De ezt meg azelőtt is írtam neked h komolyabban fontolóra vetted volna a CR-V-t.
-
-
-
runner 125
nagyúr
Vagy 2x is.
Pont ezt akartam írni még. Kevésbé életszerű szituáció, pláne 3-4km/h-s sebesség, nulla lendület mellett.
Eh, ez nagy, de azért nem minden esetben és a határokkal jó tisztában lenni.
Rendszerint városon kívül fut, így 7,5 - 8 liter 100-110-es utazó mellett. (Igen, tudom 2500ccm-ig minden benzines ennyit eszik.)
Utólag sem találtam olcsóbban fenntartható, megbízhatóbb, kedvezőbb fogyasztású crossovert 1,5 alatt.
Persze nem egy kategória a két autó. Itt azért van egy átlagnál magasabb hasmagasság, jobb terepszög. Iilyen mókák mellett ezen tényezők mind jól jönnek: 01, 02, 03, 04, 05.Nkboy
Köszi! Szélsőkkel a 6-15cm-be tuti nem férek bele. Marad a lökhárítófúrás és festegetés.
-
Kevés a motor hűtőközeg. Vagy gomba vagy nincs hűtővized. Sajnos cseh és csak gúglival fordítottam.
-
Pitu
aktív tag
Kipróbáltuk ma a Yaris-t. Igen meglepődtem hogy belefért a babakocsi úgy, hogy a hátsó üléseket nem mozdítottuk. Egyedül a mankó kerék feletti rekeszt kellett kivenni.
Az 1.3-as motor is dinamikusan mozgatta az autót. Az viszont fura volt hogy alacsonyabb fordulatról nagyobb gázt adva becsörögtek a szelepek/hidrotőkék. Bár ez lehet üzemagyag miatt is. Ami viszont nem tetszett az a beton kemény kuplung.
Szerintetek 1.4mFt reális az autóért? 2007-es terra ice, 105K km-el, végig Toyotánál szervizelt. -
Qru
MODERÁTOR
Ha itt nem leled akkor nézd meg a kocsi leírásában.
-
nesa
veterán
Koszi de ez dizel ugyhogy a 100 as pisztoly nem nyero csak a 45 os.
Minden folyadek szint rendben van, olajat mar kozben csereltem is, meg az olajszintet kulon ora minden inditas elott megmeri.
Annyit tapasztaltam ki hogy ha trukkozom a pedalal akkor csak pillantra pislan fel, ha viszont fix ponton tartom addig nem alszik el mig megnem mozditom a gazpedalt.#90414) bitpork
citroen evasion ugyan az mint a fiat ullyse vagy a lancia zeta. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90410 üzenetére
Vonatkozó TC-s tesztet láttad gondolom... Egyébként, igen nagyon nem mindegy melyik generációs Haldex van benne. A 6-os már egész okos ki szerkezet/rendszer a 4-es még elég buta.
Egyébként meg hol találkozol ilyen szituval a valóságban? Elég ritkán. Avagy faterom szerint "az összekerekes autó arra jó, hogy egy sokkal néptelenebb helyen akadj el..."
Tehát nyugi, én egy sokkal néptelenebb helyen fogok elakadni.Jöhet.
Kíváncsi vagyok mennyit eszik a tiéd. Országútiban nem versz rám az tuti a többiben igen. De hát valamit valamiért.
mod:
nesa: Fater másik elméssége:
"Ha már végleg elakadtál és nincs több ötleted nézd meg a kezelési útmutatót."
-
giigz
veterán
Olaj, vízszint rendben? Ha igen, hőgombát vagy aminek a vízhez van köze csatlakozókat nézd meg, ha kell kapargasd meg és fújd be kontakt spray-vel.
Várd meg, míg kevés benzin lesz a kocsiban, és következő alkalommal MOL EVO NEO 100+ benzint tankolj, utána tuti el fog múlni.
-
runner 125
nagyúr
Ma mindenki kóstolgat.
Haldex és Haldex között is van különbség, főleg a CR-V hajtása e tekintetben a legrosszabb. De, erről korábban már beszéltünk, linkeltem is egy videót, amin egy vizes rámpára hajtana fel pár SUV, s a Subaru kivételével az összes elvérzik.
Kíváncsi lennék egyébként h a HR-V mit produkálna egy ilyen padon. A gyári infok szerint az első kerekek elpörgése esetén 57 - 43% arányban oszlik meg a hajtás. Azt meg nem hiszem el, h majd 50-50-es hajtás mellett ne tolná fel az autót a két hátsó kerék...majd fotózok egy tankolás - össz megtett km óra állást, azt meg én küldöm majd az állandó összkerekes társaknak.
-
nesa
veterán
Urak neha kivillan egy ilyesmi piktogram a muszerfalon, piros lampa, a kocsi semmilyen tunetet nem produkal csak teszi a dolgat, gazra lepek vagy elengedem a gazt akkor elalszik.
folyadekhoz lehet valami koze de minden rendben van, meg az ablakmoso is. -
-
Nkboy
senior tag
válasz
runner 125 #90402 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #90401 üzenetére
Végig száraz és egész jó minőségű aszfalt úton voltunk. Indokolatlanul lassan ment a Volvós. Egyenesben nem volt gond de meglátott egy kanyart (amiből elég sok van a Mátrában) és 40-re lelassított.
Előtte kicsit huncurtkodtunk a B6 4motionra kicsit ráeresztettem a gépet és akkor vette a lapot. Semmi veszélyes nem volt benne de mind a ketten megdolgoztattuk kicsit a technikát.Ha vmi nem terepre való akkor az enyém az biztosan, az alacsony hasmagasságával és zéró első terepszögével...
mod:
Ha már itt tartunk a tiédben pontosan milyen rendszer is van? Haldexes?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Bdanyy #90399 üzenetére
Jah a beépítés nem probléma, berakom én.
Csak az a kérdés, h pl. a szélső érzékelőket mennyire kell kirakni a lökhárító szélére. Vagy, pl. ha a kb. 2-3 cm-re besüllyesztett műanyag díszcsíkba fúrom bele őket, akkor a szélsőket vajon nem zavarja-e be lökhárító kis sarka, amibe már minden bizonnyal "belelát" a két szélső radar.
Noh majd utánajárok holnap, köszi a tippet. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Egyedi ékszerdobozka
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest