- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Van "gyári" lpgs Yaris. Aban valójában egy LR rendszer van és egy modositott ECU. A kocsi pedig 80-90%gáz 10-20%lpgvel megy.
A probléma, hogy ilyenről kb hírből se hallottak a hivatalos! LR (LandiRenzo) márkaképviseletnél. (Pécsen mentem be anno ~féléve)szerk: Egyetlen egy van amúgy tuti MOon, Olasz importbol. [link]
Amúgy egy örök vita, hogy a magasabb égéshő vagy az lpg légnemüsége miatt jön elő a "Valve Seat Recession" kb minden kis (2000ccm<) alatti új Japán/Koreai modellen. De pl TSIk se bírják a gázt sött az újabb Ford benzinesekről is olvastam hasonlókat(ha jól emlékszem 1.6os mociról néztem infót).
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
Többlet üzemanyaggal csökken szabad oxigén mennyiseg, és ezzel csökken a kipugázhőmérséklet, simán le lehet vinni benzinnel is 700 fok alá padlógáznál
Ugyanezt a csinálják az ECU-k is, amikor becsörren a benzinüzemben a motor, egyből ráad üzemanyagot, hogy hűtse meg egyben elbutítja az előgyújtást isEgyébként benzinüzemú autóban is lehet 950 fokos a kipugázhőmérséklet és akkor elolvad a szelep-szelepülék meg a dugattyú benzinnel is olyan kocsiban, amiben sosem volt LPG. Szegénykeverékes üzem hátulütője, meg nem is harap úgy, és előnye, hogy nem is eszik annyit.
Főleg turbós autónal lehet ebbe könnyen belszaladni, ahol a levegőmennyiség az égéstérben változó. Egyik injektor jobban eltömödik a kosztól, és nem ad be elég benzint az égésterbe a nyitási idő alatt, és máris hellóbelló padlógáznál, amikor betölt nyomásra a csiga és eleve AFR 12-re dúsítva kéne az anyag nem jön elegendő, úgy átég a dugattyútető, mint a szar, szó szerint lefolyik a gyűrűknél az aluminiumtető
[link]
[link]
Van is egy régi mondás erre:
The engine loves the rich mixture.Úgy kell beállítani, hogy még ereje is legyen, de pont ne legyen baja tőle. 16:1 AFR felett mar erezhetoen gyengul az auto, mondjuk nem eszik meg gazt adsz nem is ugrik "úgy", de lehet arcolni, hogy enyim csak 6.2-t eszik bi-bi-biiii, nem 6.7-t.
Pesze ehhez látni is kéne a AFR-t végig...Sok szabad levegőnel (oxigénnél) az játszódik le, mint amikor a parazsat megfújatja a kovács, és a sárgán izzó parázstól átvett sok hő miatt a patkó is sárgán fog izzani, és ezzel alakíthatóvá válik, mert melegebben csökken a mechnikai stabilitása. Ha nem fújatná meg akkor hidegebb lenne, és sokkal jobban kéne ütnie. Melegen viszont a kisebb erőhatás is jobban hat rá.
Amúgy léteznek hűtött kipuffszelepek is,egyátalán nem új dolog, huszonharmincéves mutatvány a szeria utcai autókban is, csak egyes fillérbaszó gyártók leszoktak róla, mert "drága".
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen