Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Becsatlakozom, 100 lovas Astra vegyesben 7,6 litert kért, a mostani meg 170 és vegyesben eljárok 7,8-al ugyanolyan körülmények között. Szinte elhanyagolható a különbség a fogyiban és előzni jóval biztonságosabb az erősebb autóval.
mod:
atos19881101: Ezek tények, nem hit kérdése...
-
atos19881101
senior tag
Ha gyári a kerékméreted.
kornelka
Persze. De azért valljuk be, valóban általában az a válasz jön, hogy minél nagyobb, minél erősebb. De nem mindenkinek ez a fontos. ... E-péniszre persze jó, de 50 / 90km/h-s korláthoz elég a kis motor is szvsz. (Nem, nincs kis motoros autóm.)
-
Kornel
veterán
válasz
werszomjas #87295 üzenetére
160? az már szabálysértés szvsz.
30ezer(#87296) atos19881101: szerintem ez nem hitvita, hanem pont az lenne a topic célja, hogy megfelelő felhasználásra megfelelő autót találjon aki idetéved kérdezni.
nem tudom miért ne lehetne ajánlható egy 100 le alatti autó városi vagy országúti felhasználásra, persze nem egy benzintemető VAG szívó benya.
ellenben ilyen felhasználásra felesleges pl. a 3.0 tdi.(#87298) footy: szerintem óra szerint is, ha 10-et csal, az már 150 GPS, az pedig már 30k.
-
atos19881101
senior tag
Újabb hitvita?
És mi jobb, a benzin vagy a diesel? -
werszomjas
addikt
Senki sem fogja tudni szerintem neked megmagyarázni, ez olyan mint hogy valaki mindig megveszi a csúcs okostelefont, pedig egy gyengébbel is lehet telefonálni meg netezni, vagy a legtöbb magos procit, a legújabb vga-t, pedig egy gyengébbel is ugyan úgy elfut minden, vagy vesz egy drága órát, pedig az olcsóbb is ugyan úgy mutatja az időt.
De látom vannak fotós cuccaid, egy átlag embernek sztem ugyan olyan képet készít egy fele annyit érő gép is.
Ha beülsz egymás után egy 70LE-s meg egy 150LE-s autóba, csak annak mind1, hogy melyiket vezeti, akit teljesen hidegen hagy a vezetés, és neki az autó tényleg csak arra kell, hogy eljusson A-ból B-be, más meg szereti ha az autópályán 130-nál odalépve ugrik az autó 160-ra.
Szóval nincs jó válasz
-
#10726912
törölt tag
Ha csak annyi ragadt meg benned, hogy 70 ló alatt nincs élet, csak a 180 nyiha a minimum, akkor valamit nagyon félre olvastál. Van 1.2-es motor, ami vállalható, és ez nem a lóerőktől függ. Van kisebb vállalható motor, van nagyobb vállalható motor. S vannak olyanok is, amik egyszerűen értelmetlenek.70 lovas motor is lehet jó. Nem országokat átszelni, de lehet jó.
werszomjas: A rengeteg lóerő emlegetése mellett nem emlegetne már valaki végre egy fordulat/nyomaték görbét, plusz egy optimális váltót, vagy esetleg zajkomfortotvagyhogyisnevezzem???? -
DeFranco
nagyúr
Kibicnek semmi sem drága. Meg itt azért autoszexuális a közösség, itt más szempontok is vannak, mint egy átlag polgárnál.
Autók méretével ugyanez van, itt egy vectrába sem férnek be öten, kettőnek jó talán, ha nincs sok csomag.
Persze IRL szinte senki nem megy évi egynél többször 120 km-es etapnál többet, és azt végigülöd egy c corsában is simán, nem egyszer lett tesztelve (nem is kétszer), meg hűtőt is csak ötévente pakolsz be, de azért egy sharan az alap, ha fel tudsz sorolni három rokont, meg van két sporttáskád.
Persze nem arról van szó, hogy nem lehet nagyobb autót vagy nagyobb teljesítményt venni, és alap, hogy van, akinek tényleg szükséges, mert olyanok a körülményei, csak ez a topic is olyan, mint az összes többi (milyen egeret, monitort, sakktáblát, levegőt vegyek) hogy nagyjából a polc tetejétől a csillagos égig jönnek ajánlások. Ez egy ilyen.
-
nesa
veterán
válasz
EQMontoya #87283 üzenetére
Aztmar megtanultam hogy itt nektek csak az szamit ami minimum 180 csiko, de aruljatok mar el, nem nagykepuen atlag polgarnak miert nem eleg a 70 csiko?
A forgalmi akadaly meg a hasonlo faszsagokat most ne.Plane post hogy teleb@sz@k az orszagot fix trafival meg csilio mobil cuccal
-
#10726912
törölt tag
válasz
AMD Power #87280 üzenetére
Ez a Corsára igaz, kis túlzással helyén való ez az állítás. Nagyon nagy bűn volt azt az egykettes zörgőt legyártani
A rossz szigetelés miatt ráadásul olyan érzésed van, mintha ott üvöltene az ülés alatt. Élhetetlen kocsi azzal a motorral. A városba se közlekedjen vele senki.Be kell zúzni mindet
De lehetőleg kerülni
-
#10726912
törölt tag
válasz
EQMontoya #87277 üzenetére
1.6-os motorral vállalható lehet a corsa, raklap egyszerű és olcsó fenntartani. Egy fokkal jobb, mint a swift. A mazdával az a bajom (nagyon tetszik ez a széria, sokáig soikat nézegettem
), hogy volt egy ismerősömnek egy 1.8-as, a korrózió mellett műszaki gondok is adódtak vele, precíz, kényes megoldások vannak benne. Az ismerősömé is 16 múlt, elkezdett zabálni, s nem ment úgy, ahogy kellett volna. Vitte szereelőkhüz, de a mezei szerelők nem tudtak hozzá szagolni, nem tudták, mi a baja. Eladta inkább, s vett Opelt. (azóta is megvan neki a Vectra). A golf, vagy a Cordoba szerintem jobb választás lehet, ostobább szerkezetek, de cserében megbízható (a golf), vagy kellően modern hatásúak (cordoba pl). Inkább német párti vagyok, főleg a régebbi német autókban bízom. Pl a mezei 1.6 benzines A4-est is bevállalnám.
-
#10726912
törölt tag
válasz
Zolee888 #87273 üzenetére
Ha rendben lévőt találsz, akkor a Corsa jó lehet. Csak arra készülj fel, hogy olyan érzés azzal 70-el menni, mintha 120-al mennél, fertelmes a motorzaj. A Swift legalább 90-ig aránylag csendes. (cserébe még rondább, mint a Corsa). A fogyasztáson és az alkatrészen kívül nincs kritérium? Mert akkor van bőven jobb alternatíva a swiftnél és a corsánál
golf, cordoba...a teljesség igénye nélkül.
-
Zolee888
tag
Sziasztok!
Most szeretnék majd venni olyan 400E Ft környékén egy használt autót.
Szeretném a véleményeteket kérni a témában,mert annyira nem értek az autókhozFontos lenne, hogy ha valami elromlik benne, akkor ne kelljen egy vagyont fizetni az új alkatrészre és ne fogyasszon rengeteget.
Erről mi a véleményetek?
[link]Vagy érdemes más márkát venni ?
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87263 üzenetére
Igen én mondtam. Idehaza a legtöbb tuning kiegészítő csak csökkent az autó értékén. Ennek egyik oka hogy többnyire a gyárinál gyengébb minőségűek, a másik meg hogy nő a kocsi közegellenállása (b@szogatnak értük a rendőrök)
A hazai 2001 utáni egyhat 16V kínálat legalján van ez az autó, lehet meg van az oka.
A szín... hmm sztem nem gyári Jazz Blue (szal gyári festéket lehet csak a csomagtartóban találsz majd)
szerk.: Deep Blue lehet ilyen van rajta... de képről nehéz megmondani, meg hát ilyet alap négyesek nem kaptak...
-
zsolt19900
őstag
azt mondtad már a múltkor -lehet, hogy nem te akkor bocsi- hogy nem igen szereti a fórum a "nem gyári" autókat.... de most ezért ilyen olcsó? mert van benne "tuning" fénytest? talán még jobban is világít vele, ha értelmesen meg van csinálva -gondolom
vagy talán lóghat a bele? mert 610 ért és ilyen szép színben -ha jó a belseje is motorilag stb. akkor nekem korrekt vételnek tűnik....
van esetleg valaki a fórumban, aki odavalósi?
-
nesa
veterán
válasz
breakout123 #87259 üzenetére
Es mivel ez pentek delutan volt kolegaval ugy dontottunk hetfoig igy edzuk a rugokat
Azthiszem ezen az uton kerult a kiegyenlito tartaly az ajton kivulremert ez gyarilag olyan a barkasz hogy az utas labanal van a nyitott tartaly mikor megforr az utast teriti be
Barkasozni egy eleterzes, plane a nyeles valto bot ut nagyot szurod egy es kezed bevagod a motohaztetobe -
szőröscica
addikt
Járó motor mellett, álló helyzetben, ha gyorsan nyomom be a fékpedált és engedem fel, akkor sziszegő hang hallatszik. Ez normális? A fékszervó miatt lenne? Kikapcsolt motornál pár pumpálás után felkeményedik a pedál és a sziszegés is megszűnik, gondolom akkor ,,fogy el" a szervó?
-
nesa
veterán
90 es evek vegen ceges kocsi platos barkas volt, fonok mondta 1 forduloba elkell hozni mert felfer (40x40 betonlapok), valoban felfert vita nemvolt,indultam 2 hatso sarhanyot leis tepte 500meteren felfort a viz jott mint a gejzir
de vegul 2 vegig megtette a kb 10km et hidmerlegre felmentem 3700 kg volt es igen
-
#10726912
törölt tag
-
Kornel
veterán
válasz
Bigemperor #87252 üzenetére
nem tudom a yaris hogy variálható, de méretei nagyjából megegyeznek a splash-ével, nézegettem, mikor kocsit vettem, akár yaris is lehetett volna a befutó, annyi, hogy annak nagyobb a csomagtartója.
viszont ha ketten használom, és valamit szállítani kell, akkor döntött ülésekkel elég jól pakolható, ránézésre a yaris is, bár még nem volt hozzá szerencsém. -
Pitu
aktív tag
Kicsit meglepett hogy egy ~2008-as yaris csomagtere (272l) nagyobb mint egy SX4-é (270l).
-
Declare
őstag
-
#10726912
törölt tag
válasz
Declare #87242 üzenetére
Nem garantált a minősége. Megveszed, belemész egy kátyúba, a guminak épp nem lesz baja, de a felni törhet...a rengetek apró deformálódásról, amit a zakkanok okoznak, nem is beszélve....nem jó, ha épp olyat fogsz ki, amire ellensúlynak féltéglát tesznek fel....szóval, törhet, görbülhet. Mert Kínai. Nézz inkább használtat.
-
Declare
őstag
Volt szo mar ilyen gumi/felni kerdesröl, meg ahhoz hozza illesztenek egy ilyen kerdest:
Szerintetek ezek az alufelnik "jok" lehetnek?
No name felninek tünik, de azert az ara az nem annyira low budget es total jo kis opel gyari felni utanzat
-
-
szőröscica
addikt
válasz
traktorgumi #87224 üzenetére
Ha nincs garázsod és ez lenne a fő autód, akkor én nem vennék a helyedben vászontetős kabriót.
-
footy
addikt
válasz
neduddki #87234 üzenetére
Ezeket vezettem:
1.2 Polo 65LE => 3000 alatt halott
1.3 Ignis 82LE => 1 fokkal jobb voltA kolleganal nem jott szoba, de ilyen kicsi motoros autok kozul nekem A Punto II 1.2@60LE a kedvencem.
Mult heten 1 hetig Fiat 500-zal nyomtam amiben szinten ez az 1.2 8V volt es teljesen elheto ez a motor meg 2014-ben is. -
-v-
addikt
válasz
parandroid #87235 üzenetére
Ignisnél jól néz ki jah az a 93 lóerő, de az csak akkor gyün ha kinyomod a szemét ... alul semmit de semmit nem megy, undorító azt az autót vezetni, ah de utáltam ... ha azt akarod hogy ne fulladj le 1< emberrel légkondival, akkor 3-4e fölé kell forgatni, akkor valóban megy, de üvölt és zabál, és a nemmegy és megy között nincs is átmenet, ostobán teljesítményre meg fordulatra van hangolva az a motor, egy sokkal gyengébb de értelmesebb katakterisztikájú motor simán élhetőbb ....
-
parandroid
félisten
válasz
neduddki #87234 üzenetére
Illetve milyen fordulatszámon? *
* Jó, tudom, az a forgatónyomaték, de szóval érted, mit akarok...
De hogy egyértelmű legyen: átlagos sofőr 1,5-3k-s fordulatszám között használja az autót általában, ennek a tartománynak az alján meg ezeknek a kisautóknak aztán végképp nincs nyomatéka, amitől még gyengébbnek érződnek. Szóval jó, hogy papíron jóval erősebb egy Ignis egy Pólónál, de egyrészt mennyit eszik, másrészt az említett tartományban biztosan annyival erősebb?
Jók ezek a kisautók egyébként, csak nem versenyezni kell vele, hanem közlekedni, no meg azért óvatosan az előzgetésekkel - bár ugyanez kellene hogy vonatkozzon az utak királyaira, a nyomatékgazdag turbós dízelekre is, csak hát ugye passzátosnak, béemvésnek lenni, az egy más világ.
p
-
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #87230 üzenetére
Az 1.2-es 1.4-eseket egy klima, vagy 1 par utas csomaggal mar megol, a VW 1.2-1.4 szivoi pedig egyebkent is eleg "almos" motorok.
Osszehasonlitasnak:
Ignis 1.3 955kg @ 82/92(?)LE
Polo 1.2 980kg @ 55/65/68 LE
Polo 1.4 1018kg @ 74LE -
#10726912
törölt tag
Mindenkinek köszönöm a hsz-eket!
(kivéve Mágus2-t, hiszen ő saját bevallása szerint nem mondott semmit
) Szomorú a Mitsu hanyatlása, nekem a legjobban tetsző autókat gyártotta a japán tucat személy szekerekből....Lancer, Gallant, Carisma, ezek mellé szerettem meg a Honda Accordot, meg egy kicsit a Toyota Carina-t...Mindez csak kinézetre. Még egyszer kösz a hsz-eket
(
U.i: Közelebb áll szívemhez a német forma világ, ez csupán a japán kínálatból össze szedett gyűjtemény! -
DeFranco
nagyúr
csaxólok hogy nincs benne a multipla [link]
sem a yugo
-
zsolt19900
őstag
a lupot tuti megnézem, külsőre eléggé patent, majd szerelőm rámondja az áment, akkor nem fogok félni tőle
seatok is tettszenek, azokat is nézegetek, de most egyenlőre ezekről szeretnék kérni véleményt
annyira nem akarom elhinni, hogy bármely 1.2 1.4 benyásnak ki kellene nyomnom a szemét, egy város elővároshoz.... az ignissel elvagyok, annak se nyomom ki a szemét
-
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #87228 üzenetére
Ha diesel kell, akkor a helyedben inkabb 1.4PD ibizat neznek, szvsz sokkal jobban nez ki mint a polo es arban is kedvezobb, ha eleg a benzines akkor is inkabb 1.4, az 1.2-nek ki kell nyomni a szemet hogy menjen. A lupo nem egy jo ar/ertek aranyu auto.
-
zsolt19900
őstag
előtérbe került még 1-2 autóka, belinkelném nektek
a miért pedig annyi, hogy a lupo 307000 futott km-e picit nagynak hat
szerelőm csak annyit kérdezett: pd elem lett benne cserélve? és ha igen mikor?
Ez mit takar? ha egy ilyent cserélni kell mekkora költsége van?
polo 1.2 elég sok minden szervizelve lett rajta
polo 1.4 ez pedig egész korrektül néz ki az árához képest
polo 1.4 pdtdi elméletileg biztos magántulajtól és egészen szépen is néz ki
1.6 golf 4 miért tűnik nekem gyanúsan olcsónak, annak ellenére hogy egészen korrektül fest
pug 206cc nagyon másod szárnyon kérdeznélek titeket: ezt mennyibe kerülnek Nekem saját magam intézve honosítani? mert odaadná a kereskedő a kint lévő alapáron is, ha úgy elhozom, hogy Magam honosítom.... cakk-pakk nem jönne ki annyira, mint amennyi a hirdetésben szerepel ugye? Normál használatba sokat bekapna ez a 2.0 motoros pug?
-
EQMontoya
veterán
válasz
traktorgumi #87224 üzenetére
Regadó + utánajárás (külföldi út üzemanyagköltsége, visszafelé 2 autóval, pályadíjak, messzebbi autó esetén szállás, stb) mellett biztos vagy benne, hogy tudsz nyerni?
Willhaben.at-t nézegesd esetleg, ha Bécsben felbukkan egy jó vétel, azt érdemes megnézni, még a bukta sem nagy, ha potyára mész ki. Kis értékű autó, én nem autókáznék miatta 2k km-t, ha nem muszáj.
-
traktorgumi
aktív tag
peugeot 306 cabriot érdmes behozatni külföldröl?Jobban járnék?
-
#03969024
törölt tag
válasz
#10726912 #87212 üzenetére
Tudod, Tigris, a Mitsu addig volt autó, amíg Japánban gyártották. Azóta csak egy a futottak közül... Javítottam egy csomó L-est, minél fiatalabb, annál inkább gagyi. Ja, és az alkatrészei valahogy másfélszer annyiba kerülnek, mint a többi japóé... Ugye,könnyen kitalálod, mit hajtok? Egy 90-es 1.8D-t... Kimegy a világból, az elektronika egyetlen tranzisztor az ablaktörlő-ütemvezérlőben. Csak sajna rohad már... Meg mindenki lealáz az emelkedőkön, de sebaj!
Erről jut eszembe:
Urak! Lassan cserélni kéne... Valami hasonlóan megbízhatót keresek, rozsdára kevéssé hajlamosat, lóerő nem szempont, 5 ajtó, vagy kombi. Úgy 1 milla körül. A franciákat hanyagolnám. Nagyon szimpi lenne egy S60, vagy 80, akár hagyományos diesellel, bár lehet benzines is. Tipp? -
#10726912
törölt tag
A Mitsubishiket, pl a Carismát miért nem ajánljátok? Vagy a Lancereket? Komolyan kérdem, van valami különös gond velük? Vagy csak szimplán hanyagolva vannak?
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87208 üzenetére
Oké.
-
EQMontoya
veterán
válasz
gooool #87201 üzenetére
Ha 1.5 millád van rá, és 2 literesben gondolkodsz, akkor az IS200-at is érdemes megnézni. Fenntartásba nem fogsz belerokkanni. Persze gumizni kell (215/45 R17), meg tankolni, de a hajtáslánc eléggé faék egyszerűségű, senkit nem hallottam még műszaki hibára panaszkodni. Mellesleg nekem is nagyon bevált.
-
gooool
őstag
válasz
neduddki #87206 üzenetére
Köszönöm!
A németen kívül a japán volt a másik kártyám, megnézem mik vannak, de ezek mindig is tetszettek, szóval csak találok valamit.EQMontoya:
A lexus mindig is az egyik kedvencem volt, de azt hittem nem férhet bele a keretbe egyik típus sem...viszont ha igen, akkor ott is körülnézek. -
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87205 üzenetére
-
neduddki
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Kezdem érteni miért első számú import autó a BMW. Minden 3 kérdező azt akar.
-
AMD Power
titán
válasz
jozefgucci1 #87203 üzenetére
G3 szerintem kicsit túl van árazva még mindig. Érdemes lenne szerintem valami kicsit nézni. Polo , Corsa, Punto esetleg.
-
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Belátható időn belül szeretnék egy saját autót végre, a családi kis 206-os helyett, hiszen az szinte mindig foglalt.
Elsősorban középkategóriás autót keresek, olyan 1-1,5 millió között, benzinest. Nem kell egy erőmű a motorháztető alá, de azért dinamikusan lehessen közlekedni, ha úgy adódik, én maximum 2 literesre gondoltam.
Fenntartás is fontos, ne kelljen mögé benzinkutat kötni és mechanikus hiba esetén se ürítse ki a kasszát.
Nekem az álmom egy 320-as BMW, de ismereteim szerint a fenntarthatóságon megbukik a szempontjaim közül...Ti mit mondanátok így elsőre?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Windows 11
- BestBuy topik
- Bluetooth hangszórók
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest