Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
őstag
válasz
Shad0wking #86596 üzenetére
A piros olyan hamar lemattul majd újra,hogy sírni fogtok
Amúgy városban el lehet közlekedni az 1.2-vel,de országúton már megvannak a korlátai -
Kornel
veterán
válasz
Shad0wking #86596 üzenetére
G astra szerintem 6-700k alatt könnyen visszaüthet, valószínű egy lelakott, visszatekert, elhanyagolt példányt fogsz kapni ebben az ársávban.
-
AMD Power
titán
válasz
Shad0wking #86596 üzenetére
Ebbe a kasztniba ez a motor. Rémálom. De amúgy jók a G Astrák.
Meg ennyi pénzért F-ből kapsz vállalhatót, nem a G-ből.
-
Shad0wking
csendes tag
Nővérem ezt szeretné. Remélem ez sem lenne rossz
-
AMD Power
titán
válasz
Shad0wking #86592 üzenetére
Akkor ez így pont jól jönne ki.
Privátban megírom.
-
Szevasztok Urak ! Utánakérdeztettem a kicsikének Honda CR-V és valóban fogorvosé volt a gép . Hátulja lett parkolási sérülés miatt fényezve. 2011-ben volt utóljára Honda szervízben akkor volt benne 94K Km ezt már a Honda magyarország erősítette meg. Pécsen 5500 Ft-ért átnézik nekem már csak le kellene mennem egerből
Nincs esetleg fórumos szaki ott a környéken aki megnézné velem ? Természetesen állom a költségeket !
-
alázógyík
addikt
válasz
Shad0wking #86589 üzenetére
Renault Kangoo ?
-
Shad0wking
csendes tag
Köszönöm a válaszokat! Egyenlőre bérelt autó lesz pár napig, elvileg pont egy ilyen Astra F. Kiderül hogy tetszik-e majd (nővérem veszi majd, én csak segítek keresgélni). Ha mégsem ilyen lesz, a megtekintés lehetőségével esetleg élnénk. Egyébként merre laksz AMD Power?
-
AMD Power
titán
válasz
Shad0wking #86589 üzenetére
Szia!
Kornelka tippjét én is csak megerősíteni tudom. Szerszámokat hurcolkodni vele nem lesz a legjobb. A Astra jóval nagyobb. És nem csak a csomagtartója. Ha gondolod gyere nézd meg amit én vettem nem rég. ( Itt vagyok közel hozzád.
)
-
Kornel
veterán
válasz
Shad0wking #86589 üzenetére
szerintem egy 1.4-es F astra is beleférhet a keretbe, abba jobban lehet pakolni, mint egy corsa-ba.
-
Shad0wking
csendes tag
Üdv!
Szeretnénk használtan Szentendre közelében venni egy autót. Olyan 300-400 ezer között. A jármű főként munkára kéne, Pestre bejárkálni mindennap. Villanyszerelési szerszámok, létra stb-t kéne szállítania. Milyen autót érdemes venni, ami minél kevesebbet fogyaszt és megbízható (amennyire ennyiből az lehet). Korábban egy 99-es, háromajtós Opel Corsa volt, olyasmire gondolok.
Válaszokat előre is köszönöm! -
Kornel
veterán
válasz
Declare #86584 üzenetére
ez az én értelmezésem szerint azt jelenti, hogy elsősorban városban lesz használva, mivel azt írta előre, így a logikus.
másodsorban előfordul 50-100 km-es országút/pálya, pl. hazamegy, vagy elmegy rokonokhoz, stb.
de majd megmondja a kérdező, hogy pontosan mire gondolt. -
AMD Power
titán
válasz
kalmanchris #86586 üzenetére
Tesóméknak is olyan volt céges. Amit azok kaptak és kibírtak.
Ők futárkodtak vele.
-
kalmanchris
tag
válasz
Mágus2 #86566 üzenetére
Cégnél van egy 1.3Multijet Dobló. Naponta pályázik óra szerint 140-150 körül, csehekhez, olaszokhoz. 350ezer van benne, most volt váltójavításon, mert kidobta 5.-ből. Régebbről tudok egy hengerfejes problémát, ezen kívül köszöni jól van. Pedig nem pályára tervezhették, mert annál a tempónál majdnem belepörög a 4000-be a maga 5 sebességes váltójával.
-
Declare
őstag
válasz
Kornel #86580 üzenetére
Neki ha jol tudom 1.9 cdti van
Ilyen alapon meg ne vegyen senki autot, mert ugyan ugy kifoghat egy rossz benzinest mint dizelt. Ha napi 50-100 km eket megy valaki, meg hoszabb tavokat egyhuzamban akkor szvsz dizel....ha varosban pörög forog valaki akkor benzin. Ez az en velemenyem
-
AMD Power
titán
4 évesen egy F-150-es pickup volánjánál? - Újra gyerek akarok lenni!
Moszkvicsom nekem is volt!
-
Declare
őstag
válasz
Mágus2 #86563 üzenetére
Azert az biztos nem egeszseges ha padlon megy valaki huzamosabban, meg az 1.6 dizelel 200 al...de azert itt alapbol nem erröl volt szo...a 150 az nem egy nagy kaland, meg az 1.4 nek sem.
2. en nem vagyok autoszerelö, de miert lenne melegebb a motor ha 3 orat pörög konstans 3000 el, mintha mondjuk 2? Szerintem 1 ora konstans sebesseg mellett kb minden alkatresz eleri a max hömersekletet. Ha nem igy lenne nekem az 1200 km utan egy egybeolvadt izzo vasgolyokent kellett volna a blokknak kiesni
Ugralo km ora problemahoz senki, semmit?
-
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #86559 üzenetére
Ilyen van rajta, nem lemez. Nekem is már-már fura volt, hogy osztrák létére 0 rozsda van rajta. Tanácsaidat megfogadom, majd meg is csinálom
De már várom, hogy kipróbáljam az autót, mivel én találtam neten anno és már nagyon érdekel
-
zsolt19900
őstag
válasz
raczger #86462 üzenetére
Kornél mondta már a szexót
én pedig mondtam is neki, hogy az a munkás autóm, és hogy egyszerűen nem tettszik se kívül (na jó ott még talán), de belsőre nagyon nem
Kornél: megnézzük szerelő barátommal, amúgy is tdikben jártas, meg utána is néz/zünk a típushibáknak, de ahogy 8th kolléga írta, eléggé egy faegyszerű dologról van szó
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak megjegyeztem, hogy nem erre tervezték, aki ilyenre akarja használni, az meg fogja szívni, főleg hogy használt autókról van szó, amiben minimum 150 000km van. Szóval aki 15 fölötti tartós autózára vágyik, az ne 1.6-ot vegyen, lehet ez neked hülyeségnek tűnik, de én tartom a véleményem.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #86542 üzenetére
Akkor azon gyári lemezfelni van, jó ballonos 195/70 R15-ö gumival.
Néha pedig érdemes kicsit "kikormolni", illetve Honda-s ismerőseim szerint bátran el lehet forgatni 4000-ig.
Csak városban 10 litert biztosan megeszi, sok rövid táv, hideg motor, stb.
Hm, akkor jó karban lehet, pedig évjárat szerint az első példányokból való.
Igen, a csomagtérnyitó egy érdekes szerkezet, vétel után nekem sem sikerült mindig kinyitni, sőt a központi zár be is kavart, ugyanis a teljesen fém kilincs mechanika be volt rozsdálva, és nem húzta vissza alap helyezetbe a rugója, így egészen konkrétan hiába nyitottam ki az autót távirányítóval, a csomagtér továbbra is zárva maradt. Kellett neki egy kis WD-40, illetve kompresszorral kifújattam a koszt és azóta tökéletes.
Az ajótkon és a csomagtér ajtó körüli gumikat érdemes még lekezelni minőségi gumiápolóval, nagyon nagy lesz kontraszt ajtóbecsukást tekintve. Teljesen ki volt száradva az összes gumi, így tipikusan teherautós volt az ajtók becsukása. Lekezeltem az összeset és nagyon puha lett, sokkal "minőségibb autó" benyomását kelti.
Kértem egy pesti cégtől árajánlatot, nem mondtak valami kedvező árat, 80k-ért csinálnák meg, de úgy, h eltávolítják a lökhárítókat, leveszik a műanyag küszöb borítást, kerekeket, stb. Alapos munkát ígérnek.
Az 99%, h biztosíték lesz. -
-v-
addikt
válasz
Mágus2 #86556 üzenetére
Na és Te mennyit mentél vele ennyivel, hogy tudd?
A 6 sebességes 308-as megy 200 fölött, ha belendül ... nem mondom, sokáig kell padlózni de ott lehet is, kb. svájci határnál koppant a pedál, Münchennél meg leszálltam róla.
150k volt benne, ott ellopták, odáig semmi baja nem volt, turbó sem halt meg. Bátyám hajtotta, pályán gps szerint 145, vagy több, amúgy dinamikus használat. Ha én hajtottam sokszor forgott tiltásig
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Majd a tulaj megmondja picit később.
Hány órát mentél vele 150 fölött? 1, 2? Hosszú távban gondolkodj, ne BP-Győr. Menj el vele 2000km-t 150 fölött, és utána gyere vissza ide, és mondd meg, hogy ez nettó hülyeség. A tréler az utolsó 300km alatt nem számítódik bele.
-
-v-
addikt
válasz
Mágus2 #86551 üzenetére
Próbálj meg egy ilyen motorral órákig 150 fölött menni...
Próbáltam, semmi nem történt.
Tudom, hogy kevés az olaj ezekben a motorokban, ezért amúgy is 10e-renként kell cserélni, pl. hogy a turbó ne legyen kuka ... de hogy a tartós 150-től bármi baja lenne ... háát, ez nettó hülyeség szerintem, már megbocsáss -
Declare
őstag
válasz
Mágus2 #86551 üzenetére
Én sem értem mér ölné meg...nekem az 1,7 cdti pörög 3000 körül 150 nél (most ez sacc)....semmi baja nem lesz tőle, 1200 km alatt olaj sem fogyott egy mm sem.
Van viszont egy kérdés, amit Opel topicban is kérdeztem, de nem igazán tudta senki.Az mitől lehet ha a fordulatszámmérő és a km óra is néha ingadozik? Motor járásán vagy máson nem veszek észre semmi rendelleneset, csak pl tempomatra ráállítva (pl 150 re
) picit mondjuk 2-3 km/h át billeg a beállított érték körül. De nem csinálja folyamatosan, de gyakran....
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Bull Boss
őstag
Nem tudja véletlenül valaki, hogy 1,6 TDCI pályán 150 stanilan mennyit ehet?
-
8th
addikt
válasz
homeless09 #86533 üzenetére
De. Feltéve ha te magad egy kihívásokat kedvelő karosszérialakatos vagy az öcséd/bátyád/apád meg fényező. Borzalmasan rohadnak olyan helyeken is ahol nem is látszik.
-
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #86532 üzenetére
Én 1300 km-re lakom a kocsitól, de lassan megyek haza, így majd tudok személyes tapasztalattal is szolgálni. Addig azt tudom csak mondani, amit anyukám tapasztalt a géppel.
Milyenk sima 1.6, 105 lóval, 4wd, manuális 5 seb. váltó, sima 195 széles gumi, 15-ös felni. Ő is pont így mondta, hogy nem egy rakéta. Igaz ő nem forgatja meg semmi, illetve előtte egy 2.0 turbo diesel Mondeonk volt, ami után teljesen más. Fogyasztást nem mért még, annyit mondott, hogy így érzésre nem termeli a benzint, de ez 100% városi használat, nem feltétlen nagyon hosszú utakkal. Osztrák bácsié volt a gép, karban volt tartva, rétegvastagság mérővel végig néztük és nem volt karambolos. Neki benyomásra hasonló, nagyon egyben van az autó, egy műszer a Fordhoz képest is. Alapjárati motorhang 0-val egyelő, javasoltam neki a fordulatszámmérő figyelését én is. Üregvédelemről nem tudok, bár 99-es az autó, osztrák, és ennek ellenére sincs semmi korrózió, bizakodásra ad okot. Mennyibe kerülhet amúgy? Eddig 2 "hibát" vélt felfedezni. Tudni kell, hogy az autó fekete, és mikor napon áll, mintha úgy felmelegedne a csomagtartó ajtó vagy a zár, hogy egyszerűen volt olyan, mikor nem tudta kinyitniMásik, hogy nem ad áramot a szivargyújtó (bár előtte a gps-t vmi rotty állapotú kábellel használta, ami érdekes szagot adott, így lehet ez közrejátszik), de szerintem ennek egy biztosíték csere is elég lesz.
-
Dany007
veterán
válasz
Mr.Grincs #86537 üzenetére
Bizony bizony. Ezért lett nekem is csak 1.8-as. Kell az a kétezres motor annak a kasztninak. Nem mondom, hogy nem húz az 1.8, mert húz az is.. Múltkor épp városban próbáltam megpörgetni picit. Azért viszi rendesen, persze főként 4000-től indul meg.
De no, neked egy 2-es dízel után a 2-es benzines lomha lesz. -
hobizoli
nagyúr
válasz
homeless09 #86533 üzenetére
nem
-
válasz
homeless09 #86533 üzenetére
golf 3-ról itt olvashatsz
-
Dany007
veterán
válasz
Mr.Grincs #86529 üzenetére
"De amúgy egy 2005-ös évjáratú mondeónak tényleg ennyi lenne az ára?"
Nem. Még a 2003-asoknak is ha szépek magasabb az ára. A FL utáninak meg főleg.
Viszont szerintem ebben a 2.5-ös V6-os meg az automata váltó a ludas. Ez a két olyan dolog, amitől a legtöbb, átlag autóvásárló menekül. Sokat fogyaszt és jó drága a javítása, az automata meg szintén nem olcsó mulatság ha valami lesz vele. Én legalábbis így tudom.
A katalógusban azt írják 10,3 alatt gyorsul. Gondolom az automata miatt. Ez meg nagyon gyenge egy 170 lovas motortól még úgy is, hogy majdnem 1,5 tonna. Legalábbis az adatok alapján mondom ezt.
Az mk2 Mondeora a 2 ezres 136LE-s változatra írtak 9,8 másodpercet. Na most ez 2.5-ös 170 lovas és fél másodperccel lassabban gyorsulna? Hát nem tudom.
Én biztos nem vennék 2.5-ös automatát, ha valami van vele akkor könnyen pénztemetővé válhat. Szerintem. -
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #86525 üzenetére
1.6 VTEC, 125 le, 4WD, 5 seb. kézi váltó. Mostani 215-ös gumikkal és 17-es felnivel 7,5 liter környéke, de ez 90%-ban vidéki használatot jelent, 100-110-es utazóval, szóval a vegyes olyan 8,5 körül lehet, nem kinyomva a szemét.
Nem egy rakéta ezzel a motorral sem, de ugye magasabb felépítésű és folyamatosan hajtja a kardántengelyt is hátra. Ha, megnézed spritmonitor.de-n a kézi váltós HR-V-ket, gyári kerékkel vegyesben is tartható a 7,5 literes átlag, persze autópályát elkerülve, mert ez nem oda való, vagy ha felviszi az ember 10 litert biztosan beszlopálja.
Egyelőre csak pozitív, azt nyújta amit el lehet várni tőle. Szögegyszerű felépítés, átlagos belső helykínálat (hátul lábtérben egyébként nagyobb, mint az S60), megbízható, precíz működés - Honda. Épp múltkor írtam Honda forumon, h piroslámpánál állva 3-an nem hallottuk, h jár a motor. Elképesző, h mennyire csendes az alapjárata, csak a fordulatszámmérőből lehetett következtetni.
Egy dologra érdemes odafigyelni: korrózió. Ha, nincs lekezelve az alja tél előtt csináltassátok meg. Nálam is tervben van október körül egy minőségi teljes alváz és üregvédelem. Ha, normálisan megcsinálják, 10 évig nem lesz rajta korrózió.
Földúton, terepen nem fut, havas téli utak miatt vettem, illetve a mindennapokra előnyösebb a kisebb benzinmotor, összességében nagyon szerethető autó, de bárhol olvasol róla, mindenki nagy elégedettséggel használja. De, kíváncsi vagyok a te véleményedre is.
Apropó, épp pár hete csináltam rajta egy motormosást: 01, 02 -
Typhoon47
senior tag
válasz
Mr.Grincs #86529 üzenetére
Ez az autó nem egy éve van fennt, hanem legalább kettő
Még emlékszem én is ránéztem az ST-kre régen, nagyon régen és már akkor is fennt volt : ))
Az ST-vel az a baj, hogy egyáltalán nem megy úgy mint "elvárná az ember" és baromira fogyaszt. Viszont ezek a legszebbek és szépen felszereltek általában. -
Dany007
veterán
válasz
Kornel #86517 üzenetére
Az enyémet is megvették, pedig abban 520k volt.
De amúgy meg ha mégis megérné, megvenné egy nepper, visszatekerné, csinálna új fotókat és eladná kicsit drágábban. De még ez se történt meg...@MunezXBK:
A motor meg a fogyasztás nem számít. Aki ilyet akar venni az tudja jól és nem az számít neki. Amúgy meg azóta az összes 2.5-ös Mondeo-t elvitték (azok is zabálnak rendesen), ezt valamiért nem.
@Mr.Grincs:
Szerintem nincs sok értelme, de azért egy próbát megér. De ez már tényleg durván zabálja a benzint és a szervizköltség se lehet kevés...
A másik visszatérőt meg az eladó hozzáállása miatt hagynám a fenébe! Főleg ha már ennyiszer le meg felkerült a hirdetés. Ilyen viselkedéssel az az eladó nem érdemel semmit. Egy e-mailre válaszolni a minimum mégha csak árulni is akarom az autót eladni nem...
-
válasz
homeless09 #86524 üzenetére
-
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #86523 üzenetére
Anno, mikor te vetted mi is a körül vettünk egyet, feketét. Kíváncsi vagyok, hogy neked mennyit fogyaszt milyen motorral? Illetve általános milyen a tapasztalatod vele?
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Melóba járós, futkosós, kis költségű autó van tervbe véve, 300ezerig bezárólag. Esztétika nem fontos annyira, persze nézzen ki valahogy, műszakilag rendben tartott/tartható stb. Milyen modelleket tudnátok ajánlani?
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Dany007 #86516 üzenetére
Én is nézegetettem az autókat és emlékszem, hogy tényleg minimum 8 hónapja hirdetik és drágább volt pár százezerrel. Ha végig vezetett szervízkönyves akkor elméletileg nincs para vele. Gondolkozom, hogy megnézem, mert mostmár nagyon kíváncsi vagyok rá, brutál jól néz ki. Ennek mennyibe áll meg a fogyasztása?
Itt a másik visszatérő fecske. [2.5 v6 automata] Linkeltem is anno 1.0 milkáért volt fent érdeklődtem iránta de nem tudtam találkozni a tulajjal 1-2 szer beszéltem a tulajjal félig megbeszéltünk egy időpontot azután nem vette föl és az emailre sem válaszolt....
Fent volt majdnem 2 hónapig felvitték 1.4 milkára és eltűnt. Most megint visszajött, de már 900 ezer pezet az ára.
-
Dany007
veterán
válasz
Mr.Grincs #86503 üzenetére
Valami nagy gáz lehet vele, mert mikor elkezdtem nézegetni a Mondikat - kb egy éve - ez már akkor is fent volt! Tehát már min. 1 éve hirdetik azt az autót. Amúgy nekem is tetszik. Asszem akkoriban még pár százezerrel drágább volt. De nem létezik, hogy egy tényleg korrekt autót egy év alatt se vigyenek el. Vagy hát nem tudom...
-
gaborbol
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Mágus2 #86507 üzenetére
(csak infóadás: azóta kiderült, hogy kb. 8 litér)
a pumpa (vagy más) sérülhet attól, hogy ha ilyen kis kihagyásként levegőt szív? (szerintem csak részben, mert nem olyan volt, mint amikor kifogy az üzemanyag, és elkezd bakkecskézni, sokkal enyhébb volt, csak diszkréten elpilledt egy-egy pillanatra 2-3x)
#86509: köszönöm az infót
nem szoktam amúgy ennyire kijárni, fél-negyed tanknál már tankolok, csak most sos helyzet volt
-
DeFranco
nagyúr
válasz
blt.62 #86505 üzenetére
Ezeket elvileg a szűrőnek meg kellene amúgy fogni nem? Tudom, hogy csodák nincsenek, de ez van, nagy forgalmú kúton tankolok és mindig egy helyen, ennyit tudok megtenni az ügy érdekében, amit mondasz, el tudom hinni, sajnos kiküszöbölni nem nagyon tudom.
@tomiii.: ezért írtam, hogy tudtommal, csak hallottam ilyenről, meg logikusnak tartom egyrészt a fentiek másrészt a (feltételezem) korrózió miatt, de simán tévedhetek
-
blt.62
őstag
válasz
DeFranco #86488 üzenetére
Szio! A tankban lévő koszhoz szolnék hozzá. 25 évig voltam benzinkutas, van tapasztalatom. A kúton lévő tartályokban a szívócső a tartály aljától 20-25 cm-re vannak beállítva. Ez a fenékkészlet ami a tartály nagyságától függetlenül 2-3 ezer liter üzemanyagot jelent. Amióta mindegyik kút kivan adva magán kézbe ezeket a csöveket leengedték 5-10 cm-re, hogy minnél kisebb legyen a fenékkészlet és a veszteség. Ha kevés anyag van a tartályban és pont akkor tankolsz, biztos hogy kosz kerülhet a tankba. Soha nem szoktam tankolni ha tartálykocsi áll bent a kúton és éppen lefejt,mert felkavarja a tartály alján lévő szutykot is. Nem cserélik a szűrőket se a kútoszlopokon sűrűn mert drága. Ez pont olyan,hogy 20 litert tankolsz, de biztos lehetsz benne,hogy 19,90 litert kapsz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
DeFranco #86494 üzenetére
na, szépen lábujjhegyen elmentem tankolni, szűk 47 liter ment bele, 55 literes a tank, tehát volt benne még kb. 8 liter, nem egy életveszély talán a kosz szempontjából. először csak csorgattam bele szép lassan az első 10 litert hogy ne kavarjam nagyon fel, aztán ment bele teljes gázzal.
utána lábujjhegyen vissza a házhoz (össz 2,5 kilométer oda-vissza), most áll egy fél órát-órát hogy ülepedjen ha van benne valami, aztán megyek egy kört és mindenki derül.
-
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok
Korábban volt már ez a mondeo hirdetve ugyanezekekkel a képekkel, de ezek szerint a kutyának sem kell. Gondolom a sok kilóméter miatt. [ST220]
Mit gondoltok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- PS Plus előfizetések
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest