Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
parandroid #88394 üzenetére
Nekem a Honda fórumban sokat segít, csak ki kell bogozni mit ír.
neduddki írásáról ez jut eszembe
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteűk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslő és az ultosó bteűk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteű lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteűt mgaát, hneam a szót eszgébéen.
Egy idő után rááll a szemed, ha meg nem akkor ignoráld a hsz-eit
-
válasz
parandroid #88394 üzenetére
Jujj , ez nagyon nem igaz! A fórumot illetően igen csak szakmabeli, és az autókkal kapcsolatban is csak ritkán téved. Pl amikor rólam van szó
-
8th
addikt
válasz
neduddki #88392 üzenetére
A 635 CSI mellett (főleg ha M vagy Alpina) annyira bután fest a 850-es az ostoba négyzetméteres hátsó lámpáival és aránytalanul nagy seggével. A hatos kupéban még maradt valamennyi az 507-es kecsességéből a 850 meg egyenesen egy
vasorrú bábavasorrú bálna azokhoz képest. -
-
neduddki
nagyúr
HI!
megtanaja a bariaclassic linket, erre a nyitolaom mi foged?
tovabbb az eado otokra /hang ,ar torkon nem gyun ki..../:
es akkor ami beteszi a kapot egy vegso horges kisereteben:
udv
neduddki
mod: ahh ezt meg be kell rakni...
-
giigz
veterán
válasz
Dany007 #88390 üzenetére
"Mindeközben több tucat fórumozót idegesít, zavar és gyötri a szemét / agyát, mire megpróbálja kisilabizálni mit is akar mondani."
Pontosan ezért csinálja, semmi másról nem szól az egész, nyilván ő sem gondolja komolyan ezt a dolgot, csak egyelőre az élete olyan szinten áll, hogy "nincs jobb dolga", ennyi telik tőle. Ő azt élvezi, ha mások idegeskednek azon, hogy miért ír így. Ezért a szándékos rövidítgetés, stb., pl. a híres "kikvalasz", ettől magát menőnek képzelni... (Dunlop BluResponse lenne a kikvalasz)
Azt mondjuk nem tudom, miért engedi a vezetőség, hogy évek óta ezzel csökkentse az oldal színvonalát és megítélését, persze meglepődni sem lehet, igen érdekes döntések születnek "fent".
Nagyon egyszerű lenne kiiktatni innen, soha senkinek nem kellene válaszolni neki, egy idő után biztosan megunná a magányosan irkálást, csak hát ez lehetetlen olyan emberek között, akiket írányít, bedőlnek neki.
-
Dany007
veterán
válasz
FrankMonzano #88382 üzenetére
Azért ír így, mert próbálja utánozni a Rejtő könyvekben szereplő Török Szultán írását.
Ezáltal valami érthetetlen, nonszensz és elmebeteg módon próbál emléket állítani (?) / tisztelegni (?) a szerző előtt. Ami ilyen módon teljességgel értelmetlen és kontraproduktív.Mindeközben több tucat fórumozót idegesít, zavar és gyötri a szemét / agyát, mire megpróbálja kisilabizálni mit is akar mondani. Már aki nem unt bele már rég és ignorálja az egészet ahogy van.
Továbbá megszegi a Prohardver alapelvek fórumszabályzatának azon részét, miszerint a fórum nyelve magyar! De amit ő ír az minden csak nem magyar. Viszont neki lehet, "meg van engedve" hivatalosan. -
Kornel
veterán
egyébként egy utolsó szösszenet a kettőstömegűhöz.
ha annyira szétverné a váltót, akkor a ceed/i30 crdi-ben miért nincs?
nincs több kérdésem. -
válasz
FrankMonzano #88382 üzenetére
keress rá a google-n
-
hobizoli
nagyúr
azert a cikk vegen az alkatresz arak eleg "melegek"
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dany007 #88336 üzenetére
gyereknel sem normalis ha 20-30percekent vmi nyavajaja van
nekunk gyerekkoromban nem volt autonk, ugyhogy Volan busszal meg a MAV-l utaztunk nyaralni is
ott meg akkoriban nem volt siras ezekert, ultel a seggeden, oszt he', nyivakolas meg jelenet rendezes nelkul
max a vonaton elmentel setalni a szerelvenyen vagy pislantani, felnottek kimentek cigizni a folyosora150-200km-t siman vegig ultem gyerekkent, az ut alatt olvastam szepen a kepregenyt vagy akarmit, ennyit akkor kb 3 ora alatt tett meg akkoris a vonat, meg most is, ez most autoval masfel ora
-
hobizoli
nagyúr
válasz
parandroid #88334 üzenetére
az ilyet sosem tudom megerteni, hogy a tolto miert a csomagtartoban van a csomagok kozott, meg 20perc alatt miert jon ra vkire a hugyozhatnek hirtelen, meg az elkenyeztetett gyerek valogat, hogy mit eszik
emlekszem eccer lementunk munkatarsaimmal egy hetvegere Heviz-re
a 220km-s ut 5.5 oran at tartott, ennyi ido alatt a sima szemelyvonat is leerannyi ido alatt a megengedett normal sebessegel 600+km-t levezetek
ne hiszem el hogy vki 200km-t masfel orat nem tud egy helyben ulni
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #88367 üzenetére
HI!
miert kicserelted kezivaltora es akor epitetted bele aketostomegut?:- )
szoval akkor a triptronic valto az egy kezi kapcsolasi lehetoseggel okosiott automatavlato /a meghujjult magyar szohasznalattol eltekintenek/, aminel a hidrodinamikus nyomatekvalto foloslegesse teszi a kettotomegut ugyanijjen elvu valto van a 2.5 V6os olrodban is mint ahogy mondtad
es akkor terjunk at a 3.0as V6-ra, amiben mijjen valto is van?udv
neduddki
-
TaaT
nagyúr
A Tiptronic-ban nincs 2stömegű.
-
-
-
-
-v-
addikt
válasz
neduddki #88360 üzenetére
Ja ertem
Amugy bratyonak octaviaban (2.0 cr) sose volt cserelve se kuplung se kettostomegu ... 205k van/volt benne, meg gyari setuppal. Nem volt szethajtva, de mondjuk pont kettostomegu szempontbol nem volt kimelve, batyam nem tulzottan izgatta magat hogy ne hasznalja 1500 rpm alatt, leallitani se kuplunggal allitotta le.
Semmilyen lendkerek tunetet nem mutat meg most se. -
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #88348 üzenetére
Horvátoknál csúsztunk bele ilyenbe, pedig ott csak egy sima turnusváltás volt (szombatonként van, akkor nem érdemes menni).
bitpork: Meg is dobta a fogyit akkor bár az átlagon nem változtatott sokat 9 liter volt (2002-es 1,8 16V 125LE-s Mondeo). -
parandroid
félisten
Nagyvárosok környéke mindig kriminális - egyrészt a felújítások miatt, másrészt rövid távokra is autópályáznak, ezért a környék forgalma is ide torlódik. Munkakezdés, munkaidő vége gyakorlatilag ugyanúgy beállítja a városoknál az autópályákat, mint a várost magát. Tavaly ráadásul sikerült egy hétfőn elindulnunk Mo-ra, aztán Würzburgtól Nürnbergig egy folyamaots dugóban állni, onnét már simán csak teli volt a pálya, de azért lehetett haladni. Mint kiderült, kifogtuk a nyári szünet első napját, ami Bayernben akkor történetesen épp augusztus közepére esett - itt tartoményonként máskor van nyári szünet, a mi gyerekeinknek akkor már egy hónapja tartott.
p
-
-
-
-
sasa134
addikt
válasz
parandroid #88338 üzenetére
Vasárnap a Köln - Győr (1060km) 14 óra volt. Volt rosszabb is már, de sosem vidám..
-
raczger
őstag
-
parandroid
félisten
válasz
Dany007 #88336 üzenetére
Az utazás miatti izgatottság, idegesség, meg a reggeli kávé az oka. Az első 2-3 óra kritikus, utána megnyugszik, Ausztrián már kb megállás nélkül át tudunk menni. Amikor a gyerekekkel jártam az anyjuk után (havonta átlagban két alkalommal, 4 hónapig), akkor volt, hogy kétszer álltunk meg összesen, 9 óra alatt megvolt a 900+ km (Soprontól az utolsó 120 km már nem autópálya). Mostanában a 12 órának már örülök.
p
-
Dany007
veterán
válasz
mokus1 #88335 üzenetére
Hehe, na jó, de az dízel.
Apósom 2.5-ös régi dízel Omegájával mentem 1-2 hónapot és bizony az is meglepően keveset fogyasztott. Tehát ja, ez így normális.
Amúgy szerintem nem olyan rossz az a 9-9,5 körüli fogyasztás ilyen körülmények között a benzinestől. Majd meglátjuk ősszel klíma nélkül mit dob.@peterkeT:
Na jó, de a félóránkénti pisilés egy felnőttnél már orvosi eset.
Komolyan. Ez azért nem olyan általános. A gyerek mizéria inkább
-
mokus1
addikt
-
parandroid
félisten
válasz
hobizoli #88324 üzenetére
"Csillagom, elmentél pisilni, mert indulunk. Nem baj, menj el megint!"
"Nem igaz, hogy pisilned kell, még fel sem értünk az A3-ra, mégis hol álljak meg egy autópályacsomópontnál?"
"Egyszerűen nem hiszem el, hogy félóránként pisilned kell, ilyen a világon nincs!"
"Nem, nem ihatsz kávét, sőt, kérem a vizespalackot is! micsoda, hogy úgyis már megint kell pisilni? Kibírod! Nem, nem pisilheted össze az autót!"
"Basszus, Nürnbergnél vagyunk, az 200km, és már ötödször állunk meg, sose fogunk Mo-ra érni."És akkor a gyerekek is éhesek, meg nyűgösek, meg lemerült a tablet, de a csomagtartóban van a töltő, meg márpedig ő nem mekiben akar enni, hanem subwayben (mondjuk ez nagyon helyes), komolyan, a végén már a kutya nem érti, hogy miért kell ennyiszer kijönnie a dobozából...
Folytassam?
p
-
szaki1986
tag
Sziasztok!
Ősszel, de legkésőbb télen szeretnék autót venni. Keret kb. 700 eFt (átíratás, stb. nélkül).
Böngészem már egy jó ideje a hirdetéseket, teszteket, de nagyon nem körvonalazódott még egyenlőre semmi konkrét elképzelés. Hátha tudnátok segíteni.Használat: 85% város (melóba/bevásárolni járás), 15% országút (kirándulás néha hétvégenként ide-oda). Szerintem havi max. 800-1000 km-t autóznék.
Méret: Nem kell nagy családi autó, mivel (egyenlőre) csak egyedül használnám. Clio - Polo kategória tökéletes számomra, de lehet Megane - Golf kateg is.
Dízel v. benzin: Tök mindegy, nincs preferenciám. A lényeg, hogy minél kevesebbet fogyasszon. 6,5 liter alatt jó lenne.
Kényelmi igények: Klíma jó lenne, legyen biztonságos (min. 2, de inkább 4 légzsák), közponzi zár, elektr. ablak elöl.
Évjárat, futott km: 2003-tól felfelé szeretnék, és 200 ezer km alattit.Ezen feltételek alapján próbálok keresgélni egy megbízható, gazdaságos kisautót. Lehet vmiből engednem kell majd, de hátha akad egy ilyen autó, ami ezeket az igényeket kielégíti.
Amiket nézegettem: Renault Clio II, Mégane II, Fiat Stilo, Ford Fiesta, Focus, VW Polo, Suzuki Swift... szóval a "szokásosak"
. "Női" autót nem szeretnék (pl: Yaris, C3, Twingo, Ka, ...).
Vkinek esetleg vmi tippje, ötlete? Megköszönném.
Üdv
-
8th
addikt
válasz
Kornel #88200 üzenetére
Tesómék a kilencvenes évek eleje óta nyúznak különböző turbódízeleket a fővárosban legtöbbször rövid távokon. Kamrás tédét majd közvetlen befecskendezésű adagolós tdi-t most jelenleg pd-t de volt már common rail psa dízelük is. Soha egyiknek sem volt semmi baj a turbójával. Illetve egyiknek igen de azt már eleve rossz turbóval vették. Nagyon túl van lihegve ez a turbó téma. Egyedül autópályán kell rá odafigyelni és járatni egy kicsit leállítás előtt de a menetszél is sokat segít a hűtésben, ha meglátod az autópálya pihenőt üresben kigurulsz megállás után járatod egy kicsit (15-20sec) leállítod ennyi. Nagy tudomány. Normál utcai használatnál meg egy másodperc hűtés sem kell neki. Fogod leállítod és annyi. Nem cukorból van az nem olvad el.
-
-
Dany007
veterán
válasz
Kornel #88316 üzenetére
Igen igen, tudom hogy úgy a biztos. De annyira nem vagyok fogyasztás mániás, csak megközelítőleges értékre voltam kíváncsi. Meg ennyit amúgyse szoktam városozni egyhuzamban. Meg azért az év nagyrészében klíma se megy egy hónapon át folyamatosan...
Más.
Most szervizest "keresek". Főképp csak gondolkodom rajta. Hogy kihez lehetne majd vinni az autót. A nepperem ajánlott egyet itt Vp-ben, de elmondása szerint ő leginkább az alap dolgokban tud segíteni, kifejezett Fordos az ürge. Mert majd azért tél előtt át akarom nézetni az autót rendesen.Aztán most lett egy autó-tuningos ügyfelem.
Akik kb mindent csinálnak all-in-one. Szerviz, chippelés meg amit akarok... Gondolkozom rajta, de kicsit sufninak érzem őket a weboldal alapján. Meg hát szvsz ami "mindent tud az általában semmit se" igazán jól. Legalábbis ez a tapasztalat egyéb területeken.
De, nekem mégis olyan szervizes kéne, aki ért hozzá, igényes és egy helyen mindent megtud csinálni, amire csak szükség lehet. Érdemes egyáltalán ilyet keresni?
Mehetne apósom szerelőjéhez is, aki bagóért csinálni bármit, de ő se kifejezett Fordos... Apáméhoz is mehetne ő biztosan megbízható, jó áron dolgozik stb... de ő se Fordos. Sőt, ő konkrétan Renault márkaszervízből ment maszek vállalkozónak. És asszem apámé az egyetlen Ford amit szervizel...
Tehát oda se nagyon akarom vinni... -
Dany007
veterán
No, kijelzett ez a szerencsecsomag...
De még csak 440km-nél járok...Ugye múltkor tankoltam bele pontosan 20k-ért Shell hiper-szuper nitro plusz benyát 470 forintért literjét.
Vagyis 42,5l-t tankoltam. És mentem vele 440+10km (mert így volt a tankolásnál, első kijelzés plusz 10km).
Tehát elvileg 450km-t mentem 42,5 literből, sajnos csak város volt és mindig (!) klímával. Talán ma volt az első nap, hogy nem kellett klímát kapcsolni.
Ebből már könnyedén kiszámolható, hogy 9,44 litert evett százon így, itt a városban, végig klímával. Hát, szerintem ez nem rossz. 1.8-as motor am. A régi Omega ennél többet evett klíma nélkül is.
Majd most kipróbálom sima 95-össel is ugyanezt a menetet. Bár attól tartok a következő hónapot biztos nem úszom meg pályázás nélkül. Amit igazából jobban is szeretek, de az összehasonlítás csak úgy lenne releváns... -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #88312 üzenetére
oké, csak egy tipp volt, leírása alapján én simán megvenném, ha hasonló kocsit keresnék.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #88304 üzenetére
focus 2, vedd meg a giigz családjának az előző autóját, egy kereskedés árulja, pár nappal ezelőtt linkelte.
igaz az sedan -
neduddki
nagyúr
válasz
FrankMonzano #88307 üzenetére
HI!
es mi a hejjzet a 7g5d fl-vel? mongyuk designa sehn nincs a 8g-hez kepst az bisztos, de ar is baratasagosabb jellemzoen
udv
neduddki
-
footy
addikt
válasz
jozefgucci1 #88301 üzenetére
Tuti nem csinálta eddig? Amennyire én tudom a kéttömegű miatt szokott pulzálni a gázpedál.
(#88307) FrankMonzano
Olvass vissza egy pár oldalt és nézd meg a spritmonitort. A kis hengerűrtartalom nem egyenlő a kis fogyasztással. -
FrankMonzano
őstag
Nagyreszt varos lenne, a tobbi autout, videk, ilyenek.
A varost inkabb kulvarosi reszre pontositanam.
Azert gondoltam max 1.6-ig, mert nem akarok 10L es afeletti fogyasztasokat, ugyanakkor a dizel kizarva a nagyobb hibalehetosegek miatt (errol nem nyitok vitat).
A felsorolt modellek kozul talan a foka a legoptimalisabb, a toyota kisse unalmas, a honda tularazott, a mazda 3 se rossz, de a foka jobban tetszik egy arasznyival.
Nyilvan attol is fugg, melyikbol lesz olyan allapotu, ami szamomra elfogadhato.
Jelenleg egy 1.4 16v clio tech runom van 2000/6. havi. -
giigz
veterán
válasz
FrankMonzano #88304 üzenetére
Legalább az alap dolgokat írd már le, amin el lehet indulni. Mennyit mész évente, felhasználás jellege, mik a fontos paraméterek számodra, stb.
-
ReSeTer
senior tag
válasz
FrankMonzano #88304 üzenetére
Még mindig zavaros. Mire optimális? Hungaroring körrekordot felállítani? Mert akkor kuka az összes.
Érted...
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok!
Nem igazan jott konkret valasz a kerdesemre, bar kisse zavarosan is tettem fel azt.
Melyik modell szerintetek a legoptimalisabb a kovetkezok kozul :Ford focus II ferdehatu
Toyota corolla ferdehatu
Mazda 3
Honda civicBenzinest szeretnek, max 1.6-ost,
2005 vagy utanit, 1.5 - 2milla korul -
Szevasztok ! Nemrég elhoztam a hondát a szervizből .Kicserélték a szokásos olaj + szűrők dolgokat és a hazaúton 3 km volt éreztem hogy remeg a gázpedál ?! Reggel mikor bevittem még ez nem volt . A fordulat nem ingadozik a motor még nem volt üzem meleg az igaz .Hiba üzi nincs csak a gázpedál finoman vibrál de csak az a többi nem .
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Google Pixel topik
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest