Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz
KonzolKartel #32499 üzenetére
Valóban. Régebbi, autós újságokban megjelent tesztekben nem brillírozott a márka, ilyen emlékeim vannak. Ha ez a típus jó, akkor hajrá
-
KonzolKartel
őstag
válasz
zoo8800 #32496 üzenetére
Én itt láttam, hogy elég jól teljesített, sőt :teligumiteszt.hu a polaris 3.
21.000ft/db, ahogy láttam árgépen az volt a legolcsóbb.
Az első két gumim elég jó, de a hátsó kettő elég öreg, és a külső peremét megette a futómű.szerk.: de még több tesztben is láttam a top3 közt, és elég jó árban is van.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
KonzolKartel #32492 üzenetére
Megint jön a meleg, ne parázz a hó miatt.
-
#25954560
törölt tag
válasz
KonzolKartel #32492 üzenetére
nem lenne praktikusabb egy keskenyebb guma? (185/60)
-
KonzolKartel
őstag
Srácok, 205/55/r16-os téli gumit kéne vennem, mert a hátsó két gumim(így vettem az auót), eléggé odavan, és nem akarok ez miatt szívni ha bejön a nagy hó.
Milyen gumit javasolnátok?Egy kis guglival megoldottam, ha minden igaz.
Barum Polaris 3 lenne amit kinéztem, jó választás(ár-érték arányban)? -
giigz
veterán
Brutálisan túl van árazva szerintem az A2... Az 1.4-es 75 LE-s motorral meg vicc az egész... Nem értem, hogy lehet elkérni azokért az autókért 1 M+-t...
-
whitezo88
nagyúr
mert az e46 nagyobb picit? nem éri meg az árát annyi idősen az A2 én azt mondom. Már egy A Klasse Mercedes is pici, nemhogy az. ha meg kevés fogyasztás kell, van abból is gazdaságos.
nem véletlen, hogy dicontinued lett az A2
10 éves 1.6os 2,2? ugyanmár
[link] van 1,5ért is, de az se jobb én azt mondom.
-
TaaT
nagyúr
Ezt a képet kerestem tegnap...
-
qdak
addikt
nekem max 1 robogo lenne jo, csak itt a 83 ason eleg veszelyes, szinte ongyilkossag...
ha meg nem fout akkor marhanagy kerulo
talan ha felhuzzak az elkerulo szakaszt, bar addigra nem hisszem h maradnekmost mondta radio, nem fogadtak el az evenkenti muszakit hal isten, pedig milyen jol lehuztak volna minket...
-
qdak
addikt
válasz
Bdanyy #32476 üzenetére
nekem is halott ugy a buszozas, ha azzal megyek, 20 perc autouton sotetben, ahol 0 vilagitas, 6 ra haza ernek kocsival, 6:50 szalok a buszra ha hetkoznap van, hvg/unnep 7 vmennyi, raadasul eleg huzos csomaggal is szamolnom kell,
raadasul a megalo a puszta kozepen, mondanisekell szarra aztam fagytam utoljara is...
meg szar nezni h a hazafele meno buszok 80 '/. a nem all meg.
elfele a legelso buszon fen kel legyek, elobb ideerek joval (majdnem itt vok mikor ottohonrol meg jo az indulas)
a buszjegy ararol ne is beszeljunk...
se arrol h ulohej hat hazafele ok de el nem ok. -
Bdanyy
addikt
Persze, alapjában ezzel én is így vagyok. Most is kibírom kocsi nélkül, igaz hetente akár ez +10 órát is jelenthet
Főleg mikor este vagy hétvégén ugyanaz az út m0-án 25 perc lenne, bkvval meg ki kell számolnom mikor induljak, hogy 1-1.5 óra alatt megjárjam, és ne várjak háromnegyedórát a csatlakozásoknál
Túl sokat mennék városban egy ilyenhez
De az 1.6-os szívók meg TDI vezetése után elég erőtlennek érződnek, pedig valami olyan lenne a racionális. -
qdak
addikt
válasz
Bdanyy #32472 üzenetére
figy 1x elunk, mire lesz jobb emlekezni, nezegettem, de nem mertem belevagni...
v.
igen nekem volt ilyenem is mert nem az a par liter miatt usztak l az almaim amivel tobetevett volna v 5K v tobb volt a bizti ra.en igy vok vele (jo vannak hatarok) de ne keljen ma mindig a legocsobat lesni mindehol...
-
-
-
giigz
veterán
Aki olcsó, kis fogyasztású autót keres, annak itt a megoldás
[link]
-
-
-
dJ Peer
aktív tag
Holnap megyek Bécsbe. A tank tele, az olajteknő tele. Kiderül miből mennyi fogy.
-
8th
addikt
Használtan az A3 valamivel olcsóbb de nem véletlenül. A kétezres évek elején Audinál úgy döntöttek, hogy betörnek a kisautók piacára egy prémium minőségű autóval mint ahogy a Lancia is tette az Ypsilonnal. de hatalmasat buktak minden egyes eladott autón. Pedig maga az autó nagyon jó lett csak irreális árat kértek érte. Haversrácnak is van egy 2003-as ezüst 1.4 benzin. Lassan 10éves a kocsi és nem zörög lötyög kotyog benne semmi, a kárpitok a műszerfal nem nyüszög az utastér hangszigetelése egyenesen pazar. A rövid váltó ellenére autópályán sem hallasz a motorból semmit. A gombok és kapcsolók olyan finoman működnek mint új korukban. Klassz kis autó az és nagyon össze van rakva. Nekem a buborék külső és a baltával faragott beltér is bejön. Legalább egyénisége van nem az a kétezres évek eleji tipikus egyen vw konszern autó .
Spritmonitor fogyasztási adatok: Audi A3 1.6, Audi A2 1.4. E szerint több mint egy literrel kevesebbet fogyaszt mint az A3. Alumínium kasznis így könnyű és ütközésnél nagyon merev a kocsiszekrény ráadásul nem is rohad! Az első generációs Audi A3 a lemez alatt gyakorlatilag egy Golf 4. Ha lehet hinni az ADAC-nak az A2 megbízhatóbb mint az első generációs A3. Listavezető volt már a megjelenés évében is ami szerintem nem kis dolog. [link] Én biztosan az A2-t választanám a kettő közül. -
-
Bull Boss
őstag
-
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Lehetséges műanyagot polirozni, és ha igen mivel ? Telibe polirozták az autómat, de sajnos nem takarták ki és a lámpák olyan karcosak lettek, hogy tök homály lett mind. Mit tudok tenni velük?
-
-
-
-
-
ismered a kifejezést hogy typo? Na ez volt, Te meg Béla vagy
Integra: az is megy
Én már csak ilyen elkényelmesedett szar vagyok, pláne hogy öregségemre, el sem tudom képzelni ezek nélkül az életem. De most komolyan, ha visszanézek a legelső kocsimra (Golf I GTI) akkor azt kell hogy mondjam, elég kevés dologgal boldog voltam.
-
-
dJ Peer
aktív tag
A Daewoo Kalos autó azon tervezőjét kéne megütni, aki azt találta ki, hogy egy sima féklámpa izzó kicseréléséhez, 3 csavart kelljen kicsavarni, majd egy késsel?! benyúlva valami láthatatlan bügyköt felhúzni, és úgy lehet kivenni az egész lámpatestet. Fél órát agyaltunk rajta és nem sikerült. De lehet mi vagyunk hülyék hozzá.
(#32424) kornelka: Még véletlenül sem.
-
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
dJ Peer #32400 üzenetére
igazándiból tök mindegy melyiket veszi
"Az első A3 egy luxuskivitelű IV-es Golfnak született. Végül is minden adott volt hozzá. Volt egy jó alap, a IV-es Golf, ennek minden jó és rossz tulajdonságával együtt. Megbízható, kiforrott technika, de hátul kicsi a tér, és a viszonylag rosszul kitalált csatolt lengőkaros hátsó futómű miatt stabilitási és kényelmi gondok is voltak. Az akkoriban még nem annyira sikkes VW emblémát csak korlátozottan sok pénzért lehetett eladni. Főleg egy kompakt autón. A legegyszerűbb volt jelvényt cserélni, és rátenni a négy karikát az 1996-ban megjelent A3-ra, ami akkoriban a legdrágább kompakt volt."
Totalcar
-
harry
veterán
Apropó drága autók: egy ideje ismerősöknél vagyunk albérletben - az V. kerületben. Szerintem minden második - harmadik autó 10M Ft feletti. Újkorában biztos. Nevetséges, bálna nagy kocsik.
Épp az előbb állt be a ház elé szintén nagy dög kocsival valami öregasszony. Mondjuk vezetni azt nem tudta, ott szerencsétlenkedett, meg is tolta a mögött állót, aztán persze kiszállás után véletlenül sem nézte volna meg, le van szarva...
Korábban meg valami kis csaj állt itt egy indokolatlan nagy Lexus terepjáróval...Ezek után főleg nem sajnálom magunkról a Mondeot
-
whitezo88
nagyúr
budapest, reggeli hidegmenet is, egyszerre kb 15 km távok. (munka, edzéshez...)
BMW 318i 1999-es.jó tudom, lehetne több is, csak vezettem kisebbet aztán az 7l-el megegyezett
-
-
whitezo88
nagyúr
100 km utáni rátankolással megnéztem fogyasztást, hát igen, 9l. az 1 liter plusz, de mivel normális, lenyelem
hiába, 1.9es 118 lovas 14 éves motorkonstrukció az ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest