Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Lenne egy fontos kérdésem:
Ilyenkor télen, hidegben, lehet mosni a kocsit forró vízzel? Ha nem is forr, de 80 fok körüli vízzel lehet mosni ilyenkor? Jó vagy rossz a kocsinak?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #32895 üzenetére
HI!
az O motorjsa nem zetec, valojaban meg a80as evek kozepei fejlesztes lynx neven, mait 2k-ig agyba fobe atnevezgettek es csiszogattak, de nem sok eredmennyel
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz KAMELOT #32890 üzenetére
Látom nem kicsit vagy elfogult, úgyhogy inkább rád hagyom. 16 év átlagos futásteljesítménnyel nem kihívás egy szívóbenzinesnek. Egyébként nem is a ZETEC tartósságára céloztam, inkább a járáskultúrájával van bajom és olyan kelletlen pörög fel. Az már csak hab a tortán, hogy a legtöbből orrán-száján ömlik az olaj. Tudom, nyilván a tiédből nem...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz KAMELOT #32893 üzenetére
HI!
a 3litert tul optimistanak tartom, inkabb a ~5l/100km a vegyes atlag ami az en emlekimbe el ezzel az otovla kapcsolatnam, de footteb ovatosan /lajtan tuli uzemanyag par decitmindekepp jelenthet/, nem mintha ha az ember kitaposta belet es folmaszott a fogyasztas 6l./100km fole sokkal lekesebb lettv olna
amugy sprit: 22 Diesel 4,89 5,66 9,66 is inabb eszongyaudv
neduddki
mod: giigz: ott vmi nem kerek es meg a luzer is bugos:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
KAMELOT
titán
válasz neduddki #32892 üzenetére
Én kímélem a kocsit nem taposom ki a belét. Talán párszor mentem vele 140-el. 80-90-et mindig tartom.
Perszehogy voltak jobb motrok. Nekem lényeg a kevés fogyasztás. 3-5liter /100km. jobbat nem találtam amikor vásároltam főleg nem ilyen árban és garázsolva is volt.
Ha mégjobban akar valaki járni akkor vesz gázos kocsit. Ilyen octavia 1.6 benzines gázzal fogyaszt 10litert /100km azaz 7eurora jösz ki.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
neduddki
nagyúr
válasz KAMELOT #32890 üzenetére
HI!
marmitn a fordnal, /yahama csiszolgatta/, azert sokkal jobb motork is voltak attol, ennyi km-vel gondolom agyon vol tkimelve, en mongyuk 80-100Mm mulva lennek kivancis a velmenyedre
udv
neduddki
mod: zil??? ehh ural:
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
KAMELOT
titán
válasz !Overdose! #32855 üzenetére
Hát a ZETEC motorok éppenhgoy a legjobban sikerült motorok voltak annó. Nem hiába ketyeg még 16 év után is. Igen hajlamos rohadni főleg ha nem vigyázol rá. És ahol rohad az a küszöb és a hátsó sárvédő annak is a széle. Rohadás ellen meg van ilyen fekete anyag amivel bevonod a kocsi egész alját + küszöb és nem fog neked rohadni. Főleg télen érdemes többször lemosni a kocsit forró nagynyomású vízzel pont ez elkerülése végett. És ha van garázsod akkor az a legjobb. Szóval ha vigyázol a kocsidra sokáig fog téged szolgálni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
neduddki
nagyúr
válasz Anulu79 #32879 üzenetére
HI!
esmerosnek 2 literes benzines otomataban volt a magas kiviteli szint /mi volt akkor a neve?/ imadta, az azota kivonult oystre lizing teruleti izeje volt, mindenhol ezt az oto kerestek neki 1db volt az orszagban az lett az:- )
erdekesseg: mikor oto kerestem felhivtam, hogy monygon egy tisztesseges kereskedot, aszonta O nrekem nem mond semmit mert ojjat O meg nem latott pedig igne sokkal allt kapcsolatban, es nem karja hogy utanna anyazzamudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
g@bo
nagyúr
urak
szeretném lecserélni a műszerfalba tartózkodó 1 utas 20 wattos pioneer hangszóróimat egy [link] ilyen clarionra, lenne valami minőségi javulás, vagy falra hányt borsó?
-
ClayMore
aktív tag
válasz Integra #32752 üzenetére
Integra: És mi van ha csak behozom eladásra és nem helyezem forgalomba (mert majd ugyi a vevő fogja) akkor is kell rá vám+áfa+ez a rejtélyes +40%?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #32876 üzenetére
A legtöbbször csak az ablakokba és az első lámpákba van gravírozva, ezeket le lehet írni veszteségként, de sztem így is el lehet adni
Eszembe jutott egy sztori, 2007 nyarán megállítottak a rendőrök mivel nem volt elöl rendszámtáblám, a fiatal rendőr nézi az ablakokat, 6szám van belegravírozva, az alvázszám utolsó 6 karaktere... kérdezi hogy németből van a kocsi? mondom nem, kinyittatta a csomagtartót, ott volt benne a 20évvel ezelőtti mazdánk német próbarendszáma, felkiált a rendőr, há' mondom én hogy német! persze ott volt a kocsin az érvényes magyar rendszám hátul
Amúgy bizonyos alkatrészeknél megéri utólag babrálni a cuccal, egy bontott mezei G4 első lámpa pár piaci értéke 10.000ft körül van, az enyémeké 50.000ft-tól indul...
Give them hell Ukraine!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Balupapa #32865 üzenetére
De az igazolt eredetu mert bontos. Ha kotekednenek h orgazda vagy ott a szamla hogy a bontoban, hivatalos helyen vetted. De soha senkit nem fog erdekelni es senki nem fogja nezegetni. Uveggel kapcs egyszer kotozkodtek mikor a kulfoldrol behozott kocsira haveromek nem a szelvedo jobb oldalara hanem a bal oldalara ragasztottak a matricat. Hiszteriazott a rendor egy sort :-)
Smoke & Torque
-
Integra
titán
válasz whitezo88 #32859 üzenetére
és tudja azt is, hogy ez milyen extra melóval fog neki járni, illetve esetleg mennyivel kevesebb pénzt fog tudni kivenni belőle. a gravírt meg matrica nélkül is pontosan látja. mit kezdesz egy belegravírozott üveggel, vagy lámpatesttel? semmit, az kuka, értékesíthetetlen. szóval igenis jó dolgok ezek, ősidők óta működik. max ha keletre viszik az alkatrészt amerre a madár se jár.. de ott is ugyanúgy feltűnik ha szét van az adott felület roncsolva hogy ne látszódjon a gravír, de abba maga a felület is tönkremehet és használhatatlanná válik.
pár ezer ft egy gravírozás, nekem az a fura, hogy van aki nem csinálja meg, pedig alapvető és hatékony védelem tud lenni.
inkább arrébb megy két utcával és elköt onnan egy ugyanolyan autót. ez a lényege.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
A következő autót csak a típus miatt linkelem. Az lenne a kérdésem, hogy az ilyenekről mi a véleményetek? Van valami tipikus betegsége vagy olyan extra költség ami valószínűség szerint elő jön rajta? Egy ilyen Mondeoról lenne szó. -
_NCT
addikt
válasz !Overdose! #32860 üzenetére
Max a gravírozás ér valamit az autódban, a gyári riasztó + immo kb 10-20 másodperc egy gyakorlott tolvajnak. Amúgy a gravírozás is lehet szívás, ha betörik az ablakodat és elkezdenek kutakodni a fedélzeten. Elvinni nem fogják, nem éri meg, de ahogy írtam korábban is kárt azt nagyon szépen tudnak okozni...
-
!Overdose!
őstag
válasz Balupapa #32856 üzenetére
Nem tudom, egyelőre még megvan az autó. Nekem egy fillérbe nem került a gravírozás, így vettem az autót.
whitezo88: Profik ellen nem is akarok védekezni, mert úgysem tudok. Az amatőr ellen pedig szerintem elég lehet, hogy továbbsétáljon és keressen egy másikat.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
whitezo88
nagyúr
válasz !Overdose! #32855 üzenetére
az hogy kimatricázod a tolvajnak, csak neki jó, mert legalább tudja mivel készüljön...
-
Integra
titán
bizony, ez minden olcsóbb autónál így van alapvetően. neked kell elértéktelenítened az autót a tolvajok szemében, permanent mark, gravír, etc.. sajnos a legtöbb idős autó pont ezért van rossz állapotban, mert jönnek a kopó dolgok és azokért igenis új árat kérnek, 2 gátló és már repült 60-100e ft.. féktárcsa betét? 60e simán, és akkor nem beszéltünk vezérlés cseréről etc.. mindenki hülyének nézett múltkor, mert az egyik civicre rávertem 200ezret csak a teljes fékrendszer cserére és új szélvédőre gyári gumizással.. és most megy még egy 100as rá, mert eltört az egyik hátsó gátló és párban kell cserélni (ami csoda hogy eddíg bírta tartós romániai úthasználat mellett.).. az egész autó piaci értéke nincsen 800k sem.. szóval ja, nehéz összeegyeztetni a piaci értékét meg a használati értékét, de azt is gondolom a kettőnek semmi köze egymáshoz. és ezért igenis érdemes egy jó autóra úgy áldozni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Balupapa
senior tag
-
!Overdose!
őstag
Arra, hogy ne is legyen kedvük hozzá nekem bele van gravírozva a rendszám az összes üvegbe és lámpatestbe. Ezenkívül gyári riasztó és immo van az autóban és ez fel is van tüntetve rajta.
KAMELOT: Az Escort mellett egyedül az ára szólhat. Már új korában sem volt a kategória csúcsa, a ZETEC motorok sem az igazikak, nem mellesleg hajlamos rohadni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
KAMELOT
titán
Egyikkel sem jársz rosszul Escortoknak semmi bajuk. Városunkban is kb. 20-30 ilyen kocsi futkos. Nincs velük semmi baj. És mik azok a gyengébb minőségű alakatrészek??? Erre kíváncsi vagyok! Amint olvashattad azokat cseréltem rajta, amiket írtam.
Bontóban meg fillérekért vásárolsz dolgokat.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tomcsi23
veterán
Még egy ilyen csaj? Fotó?
Bandit: ismerős a zigniszbe betett egy elemes mozgásérzékelőt (teszkós/obis) a műszerfalra, a lakásban meg csörög/világít, ha kapás van. Egyszer már riasztott neki, rohant is le a kapanyéllel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
_NCT
addikt
Ez igaz. Váltózárnál is ha úgyvan kinyomott kuplung és csá, már vontatják is. Vagy fel trailer-re. De ez rizikósabb, a tolvajok sem hülyék, a lehető legegyszerűbb dologra mennek rá. Ha látják hogy a tiédben van váltózár, már nem lesz kedvük matatni vele. Vagy bosszúból bekúrják az üveget és gyorsan szétnéznek az autóban, rejtett tárolókban, mi leledzik. Tökmind1, ha a tiédet kívánják meg és nem viszik el, kárt okoznak benne. Már a zár megrongálása is elég húzós tud lenni. De váltózárnak sincs sok értelme motortérzár nélkül. Simán hatástalanítják rövid időn belül....
Persze a semmitől több, egy jó váltózár 45-50k körül van. Én inkább zárdugóznék + rejtett kapcsoló.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Ha valamit nagyon el akarnak vinni, azt igen valószínűleg is el fogják... a cél, hogy ne is legyen kedvük hozzá, inkább döntsenek úgy, hogy na jó, inkább egy másikat. Ha egy milliós kocsit vennék, vagy főleg ha drágábbat, nem sajnálnám rá, de így 500 körül azért kicsit húzósnak érzem az ár 20%-át védelemre költeni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_NCT
addikt
Ha komolyan gondolod a lopásvédelmet, akkor zárdugózás + váltózár + motortérzár, esetleg később jöhet egy transzponderes rablásgátló, riasztónak lakótelepen, közösségi parkolókban nincs sok értelme, csak akkor ha ott vagy az autótól nem messze és rá tudsz nézni. Manapság sajnos előbb mennek el az emberek egy vijjogó autó mellett, minthogy megálljanak megkérdezni, hogy "mit csinálsz jóbarát?!"
Ha komolyan gondolod a védelmet, az sajnos 100k körül lesz. Váltózárnak önmagában nem sok értelme van, ha a motortér nincs zárva. Persze arra jó, hogy belenéznek, látják váltózár és nem próbálkoznak, de ha a Te autót kell, akkor a tolvaj csak ennyit mond: "Challenge accepted ".
Esetleg egy rejtett kapcsoló, ahogy korábban is mondták, de érdemes rendszerben gondolkodni. Az ilyen kormányzáras bohócságokat kerüld el, felesleges pénzkidobás.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Sopron city :)
-
KAMELOT
titán
válasz lorcsi #32841 üzenetére
Pont azért vettem mert keveset fogyaszt. Praktikus van benne hely bőven, strapabíró, olcsó alkatrészek és olcsó is volt 800euroért vettem. 189 000km volt benne amikor vásároltam. Bécsből volt behozva és garázsolva volt. Azaz meglátszik, hogy rozsda jelei csak a köszöbnél láthatóak az is csak kicsit.
Amit idáig cseréltem rajta:
-ékszíjjak 150eu
-olaj + filter 50eu
-naftapumpát csak tisztítottam bévülről + tömítőgumikat cseréltem 20eu
-hátsó fékcsere komplett mind a kettő 80euro
-és 204 000km-nél megint olaj + filter csere 50euro
-ja és tiszta új nyári gumi szett 150euro ( téli gumik voltak rajta)Tehát idáig a kocsim benne van 1300euroban.
Így amit szoktam mérni vegyes fogyasztást az 210-220km-t tudok lemenni ha 15euroért tankolok.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz whitezo88 #32701 üzenetére
S600L városban 18literke gázzal 20-22liter Volt alkalmam kipróbálni.
Szintén kezem között volt Dodge Ram Mega Cab 5,7L HEMI 2x 100liter gáztank. Fogyasztás 22liter gáz /100km
Saját kocsim meg 1996 Ford Escort Combi 1.8D városban 5 liter és városon kívül 80-90km/h 3-3,5liter/100kmV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
neduddki
nagyúr
-
bitpork
nagyúr
válasz whitezo88 #32834 üzenetére
Hardver kulcs. Olyan mint amit a mérgdrága programok mellé is adnak. R232 v usb porton kommunikál, vagy egy fizikai átkötés vagy egy szoftveres jel, és akkor megy az elektronika a kocsiban. Legalábbis szvsz. Mint egy előlap a fejegységhez.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
harry
veterán
Lopásvédelem-téma: mit javasoltok, mivel lenne érdemes védeni az autót? Kint állna utcán, egy (igen valószínűleg) központival lezárva. No de ez eddig nem sok. Az ilyen egyszerűbb kormányra / váltóbotra szerelhető záraktól sokat nem várok, legfeljebb annyit, hogy "ez a semminél több, talán egyszerűbbet keres". Egy egyszerű riasztó sem hiszem, hogy különösebb akadály lenne.
Mi a véleményetek a váltózárról? Ezek: [link], pl [link] Gondolnám, hogy kivenni nem lehet (vagyis sem megfúrni, sem megpiszkálni a zárat), rükvercbe rakva meg csak nem lehet elmenni egy kocsival a városban... Hallottam még a pajzs-ról is [link], s bár még nem néztem utána, a legkisebb csomag is 100k körül van, ami egy 500 ezres autónál azért sok lenne.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #32822 üzenetére
HI!
nefelj hat avaszra itta sustina 0w20 addigcseszegetlek amig benemvallaod:- )))
udv
neduddki
mod:nekem alacsony rpm-en morgosabbank tunik sustina minta :
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
elvileg lehetne, 10w40 helyett 0w20-al már kimutatható lenne, de jó nekem az 5w30 is bele
egyébként halkabban és simábban jár a motor tőle, szinte azonnal van olajnyomás reggel mínusz sok fokban is, egyenlőre ennyi, amit tudok mondani róla. most mm100-at tankolok, először van 5 körül az átlagom télen(országúton), majd 400 km múlva tudok pontos értéket is mondani. -
neduddki
nagyúr
HI!
hat hogyne lasd bevalasztasz egy a1-es 0w20-as olajat:- )
udv
neduddki
p.s. az eneos premium0w20-as az a3-as mod:pl:yarisos banda
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
én eneos sustina-t raktam bele neduddki tanácsára, eddig meg vagyok vele elégedve.
-
Integra
titán
válasz whitezo88 #32808 üzenetére
nem szabad olajmárkára esküdni - ahogy üzemanyagra sem.
azt kell megtalálni ami az adott motornak a legjobb. követni kell a szervízkönyvben megadott sae és egyéb paramétereket és aztán lehet menni válogatni a márkákból, kinek mi szem szájnak ingere. ez a legjobb amit tehetsz
én sok éve mobil-1 és motul olajakat használok, attól függően, hogy melyik motorba vagy autóba kellenek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz whitezo88 #32808 üzenetére
HI!
minumum acea08aso lajt tegyekl, amimegflel a gyarivizkozitasies teljesimenyszintenk es boldgoember lszel, jo! olajszurovel
a castrol a 08asokkozul azegyik, hanem alegolcsobb oljaudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
whitezo88
nagyúr
Ki milyen motorolajmárkára esküszik? Mik a különbségek? Például ugyan BMW olajat ajánlanak BMW-be de azt olvastam az gyakorlatilag Castrol. A szerelőm (525i tulaja, bmw-mán) Pennzoilt használ és tölt bele cserekor.
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #32801 üzenetére
HI!
ezekhez a biztonsagiadatlapohoz kellnehozzaferni, es egybolkiderulnenekaturpissagok:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
_NCT
addikt
Ma én is agyaltam, mit tankoljak. Aztán megvilágosodtam: helyben nincs OMV, AGIP lett, maradt a Shell nitro + 95. Majd beszámolok róla, ha lepereg, úgy is lesz most egy 300km-es utam a héten.
Ez lehet hogy helytől függő, de felénk senki sem ajánlja a MOL-os csodabenzineket. Még a kutas ismerősök sem
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #32790 üzenetére
HI!
na jo kicsit gyorsabban telnek a napok mint gondolom, szoval az elso es masodik, es ezt mar a omv se hagyhata:- )
Mondtam Tbibnek, hogy azt a motorolaj okitocikket meg 1-2 dologgal kikeboviteni, de aszonta hagyambeken az altagotos mar ezt sem erti, akimeg tobbe ekartudnia netenmegtanaja...udv
neduddki
mod: bitpork: akkorios gyanus vagy, minid azkajabal akineka haza langol:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
ezt gondolom mar olvastad, de ekkor meg nagyonjkevesen tudtak, hogy a mol 2005. majus 21!!! 10ppm alatti kentartamu uzemanaygot szallit,
es itt a mami teszt1, teszt2, javaslom tankolj ezktrol a kutakrol, mert a totoya 4afe motrojai az itthoni 95ostol kopognak l;ajtantul meg semmi
probald kiminda ket vackot 5 takolasig esutannmeselj /fogyaszt\s lenyeges es probaljugyanabbanastilusbanvezetni/udv
neduddki
mod: TaaT: kiemelve: "Ahhoz, hogy az adott helyzetből a maximumot hozza ki, a vezérlőegység is hasonló módszert követ. Ha kopogásos égést észlel, gyorsan visszaveszi az előgyújtást, majd szép lassan, apró lépésekben újra növelni kezdi egészen míg ismét el nem éri a kopogási határt. A módszer akkor működik jól, ha legalább körülbelül sejtjük, hol lehet a határ, és csak viszonylag kis előgyújtás-tartományban van szükség a szabályozásra. Enélkül ugyanis egyrészt túl lassan működne az egész, másrészt a vezetőt zavarná a jelentősen ingadozó teljesítmény.
premiumbenz_013.jpg
Jó-e valamire a prémiumbenzin?A motor fejlesztésekor adott minőségű üzemanyag használatát tételezik fel, ehhez pontosan kimérik az adott körülmények között a kopogási határt, és ennek megfelelő előgyújtással fog próbálkozni a vezérlő. Ha valamiért előfordul néha egy koppanás, akkor lép be a kopogásszabályozás és vesz vissza csöppet az előgyújtásból. A százoktános marketingbenzin megítéléséhez azonban fontos tudni, hogy a szabályozás kizárólag a későbbi előgyújtások irányában működik. A 98-as benzinhez tervezett motor vezérlője tehát fel sem tételezi, hogy annál jobb kerülhet a hengerekbe, és nem fog még korábbi, amúgy a százoktános benzin számára optimális előgyújtásokkal kísérletezni."
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest