Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shreky
tag
A G Astra a fater kocsija, azzal vittem párszor a biciklim, a Fábia meg a tesómé, azzal is vittem már egyszer. Gondolkodtam még Flexfix-es Corsa D-n is de abból nincs 1 millió alatt, így a jobbak másfél körül lehetnek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Shreky #197595 üzenetére
A G Astra tökéletes lesz az 1.4-es, 90LE-s motorral. 1M-ból már kapsz olyat, ami nem volt bucira törve, így rohadni sem fog. Fogyasztása és alkatrész árai is kedvezőek, ráadásul nagyon könnyen szerezhető hozzá bármi.
Ma is láttam egy olyan szép állapotút, mintha most gurult volna le a gyártósorról. Értem én, hogy a Golf 4 volt az etalon, de ha csak az autó külsejét nézzük, akkor a G Astra sokkal időtállóbb forma. -
Shreky
tag
Elért engem is a végzet, és használtató vásárlás felé kacsingatok, de olyan vagyok mint a törpefalu amelyiknek nincs polgármesteri hivatala.
Maximum 1 gurigát szánnék rá. Sajnos panelos vagyok, így nincs garázs, szóval valami olyat vadásznék, ami viszonylag bírja az időjárás viszontagságait. Ritkán fogom használni, körülbelül havi 100-200km, így benzinesben gondolkodom, de a lényeg az lenne hogy beleférjen egy bicikli hátra, ha kikapom az első kerekét. Viszonyításképp egy 5 ajtós G Astrába, illetve egy 5 ajtós Fábiába ez sikerült előre döntött hátsó ülésekkel. A fogyasztás és a fenntartás, és az olcsó javíthatóság is lényeges lenne, így valami kisebb, könnyebb kasznis autókat nézegettem 1 tonna alatt, de mivel nem vagyok szaki jó lenne pár tipp, tanács. Konkrétan eddig a Smart Forfour-okat nézegettem a műanyag panelos kaszni miatt, hogy az hátha nem rohad annyira, illetve az anyaautóját a Mitsubishi Colt-okat, de nem tudom hogy egy 2006 körüli modell milyen állapotú lehet ezekből.
Előre is köszi a segítséget!
-
válasz
molnarpeter #197592 üzenetére
Meg a HF probléma fábiánál. Jó kis MPI motrok , broáf.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197589 üzenetére
Az a vasaló. A papír kasztnis 2003 márciusában befejezte a pályafutását.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197586 üzenetére
Értem, de egy 2005-ös Fabia-nak inkább a 2005-ös Swift a párja.
-
dj79
senior tag
válasz
Pttypang #197584 üzenetére
Az 1.4hdi jobb bármelyik benzinesnél, amit a faceliftes 206-ba szereltek.
Az 1.1 kevés, az 1.4 8v hengerfejesedésre hajlamos, az 1.4 16V-nél olajfogyasztási gondok fordultak elő, az 1.6 16V meg a szokásos anti-pollution faulttal szórakoztatja a nagyérdeműt, mint a 307-ben, ráadásul itthon kevesen vették, szóval nagyrészt kinti az állomány.Volt 2.0 hdi 307 (RHY 90 lovas) nekünk is, 292 ezerrel adtuk el, a nagyobb futás jellemzően az erősebb változatok sajátossága, azok jobban bírják.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Pttypang #197584 üzenetére
Dízel autók karakterisztikáját jobban szeretem, illetve a vállalkozás üzemanyag elszámolhatósága miatt is nekem jobb.
Több 206-os ismerősöm ennél többet rakott bele, csak városban, futár módban. Egyik srác belevert 500 ezret csak városban. Télen zéró melegítés. Motornak nem volt baja, csak a híd meg a kaszni kezdett rozsdálni. Másik futár srác se panaszkodott kirívó hibára, övében is 500 körül van. Fb csoportban van néhány tag aki már 800 ezret is belerakott. Szerintem a francia dízel motorok elég jók.
Igaz nem 1,4hdi hanem 2,0hdi, de munkatársam 307-esbe 300-at rakott bele, főleg városban, a motornak semmi baja nem volt. Sose melegítette, hideg motor had szóljon. Lejött a pályáról állította lefelé, semmi turbó hűtés...valószínűleg még ennyit el fog menni.
Hentes barátom vett egy 307-est úgy szint 2,0 hdi, ex taxi, 700 ezerrel bontatlan motorral. Amikor kicserélték a vezérlést+olajat+termosztátot(forralta a vizet) meg a vízpumpát észrevették, hogy a vízpumpának már nincs propellere ami hajtaná a folyadékot...de csak ment az a "szarfranciakrémescsigazabálóantipollutionfail".
Biztos vannak ellenpéldák is, de, ha bosch minden benne ami elektromos kütyü, akkor nagy baja nem lehet. Siemens meg Sagem kerülendő. Ennyi. Mínusz 15 fokban is indult 2 tekerésre. Esetleg olvas el néhány "tc népitéletet". -
válasz
Stylewars_kp #197582 üzenetére
A hatso hidat emlegettek nekem, mikor autot nezegettem, mert ott is a bekotesi pontok rohadasa miatt necces.
Miert nem a benzinest vettetek ebbol? -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Pttypang #197581 üzenetére
Használjuk városban rövid távokra, de használjuk hosszabb utakra is egyaránt. Egy időben havi egy tankot előttünk pályán is. Ezért írtam a vegyest. Most a pandémia alatt kevesebbet mentünk vele hosszabb távra. Volt, hogy egy tankkal előttem városban. Ilyenkor elvittem egy hosszabb körre, nem kell kitaposni a belét csak lementünk vele 150-200km-t egyhuzamban, minél jobban tartva a 2200-2400 közti fordulatot. Sokan azt hiszik, ha ilyenkor 10 kilométeren kitapossák a belét 4ezren pörgetve majd kikormolódik, ja még jobban lerakódik a gané... Nem kormol nem füstöl nem csörög. Elvan. 10 ezrenként motorolaj+szűrők cseréjét megejtem. Ha több a pálya max 15 ezrenként, de a gyári 20 ezer már gáz.
-
válasz
Stylewars_kp #197578 üzenetére
Twingo utan nekem mostanaban a 206 is tetszik, ahogy kusznak fel az arak.
Az 1.4 hdi megmarad városban, vagy hol használjátok?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
janos1988 #197551 üzenetére
Nekünk facelift 206 van 1.4hdi motorral. Olcsó üzemeltetni, aránylag még ma is jól néz ki és bosch elektronikával hibánk sincs. Husky felszereltséggel kis autó létére elég jól megvan pakolva extrával (esőszenzor, ülésfűtés, első villanyablak, automata fényszóró, klíma). Elkerült minket 2003 óta a "szarfranciamindenkábelfeketekarácsonyfaműszerfal" elektronikus hibák. Hátsó futómű 50-100 ezer kilométerenként felújítandó, nekem 45 ezer pisztolyorrú Mátyásból kijött. 265 ezer km van benne, vegyes felhasználással. 500-600 körül már egész jót kitudsz fogni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197565 üzenetére
A vasaló Swiftek nem rohadnak. Vagy most Te mire gondolsz?
-
A régebbi bútordaraboknak: neduddki a hét elején a covid áldozata lett. 46 éves volt.
-
Chereiose
addikt
válasz
vzsryl #197559 üzenetére
Hát igen, az tény, hogy nagyobb autókra is telik az árukból, de azért az sem mellékes sok embernek, hogy mennyivel drágábban fenntarthatóak és mennyivel esznek többet, meg nyilván a felhasználási körülmények, pl. városba szerintem felesleges egy nagy autó.
Amúgy nem sokkal brutálisabban drágább egy Polo mint egy hasonló felszereltségű Fabia pl, de jobb is annyival minőségben sztem. Ami inkább brutálisan túlárazott azok az említett yarisok, swiftek, stb japánok
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Chereiose #197558 üzenetére
A vasaló Swift az már más kategória. Az szerintem jobb verda az MK1-es Fabia-nál, így a felárat is megéri. A Polo-k brutálisan túl vannak árazva, szóval abból semmit sem ajánlanék.
Az első Yaris-szal kapcsolatban nincs semmilyen tapasztalatom, így nem tudok róla nyilatkozni. Az MK2-es szerintem kulturált járgány, de azt is drágának találom. Tulajdonképpen minden használt mini autót drágának találok, hisz normális méretűt is kapni annyiért. Pl. tegnap érdeklődött az egyik fórumtárs afelől, hogy mire cserélhetné a 2. gen vasaló Swift-jét a sok pályázás miatt, és hihetetlen, hogy mennyivel autószerűbb tárgyakat vehetne az árán. Ló....t se érdekel, hogy azokat drágább fenntartani, ha ilyen mérhetetlenül nagyobb kényelmet adnak... -
vzsryl
nagyúr
válasz
Chereiose #197556 üzenetére
Nekem a legelső vezetési tapasztalataim az MK1-es Fabia + F Astra + "ősmagyarswift" (MK2, de utolsó évből) triumvirátussal volt.
A Swifthez képest a 10 évvel öregebb F Astra sokkal komolyabb autó volt, pedig a Swift csillogott-villogott, de a papír kasztni és a majdnem szó szerint fapad ülések nem hazudnak...
Az F Astra-hoz képest az MK1-es Fabia volt egy elég nagy ugrás. Azt nem mondom, hogy anyaghasználatban jobban teljesített, de sokkal csendesebb, merevebb és modernebb volt.
Egy jó állapotú 1.4-es Fabia szerintem mai napig megfelelő közlekedő eszköz lehet, de annak megkérik az árát is. Annyiért már vannak talán jobb járgányok is. -
Chereiose
addikt
válasz
BigBlackDog #197555 üzenetére
Na meg szó szerint papír kb az egész, azért egy Fabia mondjuk már autó.
-
janos1988
addikt
Bővíteni kell a választékot, mert egyszerűen nem találni jót, mert elviszik az ember orra elől. Peugeot 206-osból melyiket érdemes venni (motor, évjárat)? 300k-600k ft között még milyen típus létezik amihez majd' minden sarkon kapni alkatrészt és nem egy vagyon a fenntartása? Azért legyen némi erő is a motorban 70+ LE.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #197549 üzenetére
Voltam ON is valamikor.
-
prsq
aktív tag
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197543 üzenetére
Valahogy így. Én mondjuk altatásban semmit nem érzékeltem belőle.
Érzékenyek ne kattintsanak rá! Vagy legalábbis csak saját felelősségre!
-
-
válasz
KoVee84 #197539 üzenetére
egy pug 508 sw phev-re kértem ajánlatot, de annyival magasabb, mint a sima, hogy nem akarok ezekkel már foglalkozni. hiába jobb a maradványértéke és az adókosntrukciója, ha a phev-kre 7-10%-kal kevesebb kedvezményt kapnak a flottakezelők, szóval maradok a golfnál viii variantnál, nem áraztatom már be az aircrosst (nekem annyira nem is tetszik, fpleg a belseje), meg a kugát sem.
-
cukimajom
tag
Sziasztok!
A keretem nagyjából 1,3 millió+egyéb költésgek, átnézés, átírás stb. Az autót legtöbbet városban fogom használni, így gondolom felejtsem el a dízeleket. Az életkor lélektani határát 13-14 évben határoztam meg. A kialakítás leginkább hatchback vagy kombi, a szedán kevésbé szimpatikus, de nem zárom ki. Szeretnék egy kicsit pörgősebb autót, szóval 90-100 lóerő alatti motorokat annyira nem nézek. Így került a listámra az 1.6-os H Astra, de néztem 1.6-os Focust, illetve 1.5-ös SX4-et is.
Mit tudtok ajánlani a megadott paraméterek alapján?
Előre is köszönöm! -
_NCT
addikt
Sziasztok!
Budapesten belül melyik kereskedésbe érdemes beesni? Van valakinek listája a "megbízható kereskedésekről"? Van egy ilyen 2019-es felmérés, bár nem tudom mennyire reprezentatív. Sajnos a no-go listám hosszabb mint az, ahová egyáltalán érdemes ellátogatni. Már azon agyaltam inkább beszállok valami céges ex-lízing autóba, de ugye ott is ki tudja hogy taposták hidegen a lelkét reggel munkába sietve.
Egyet ismerek a fenti cégek közül, de az meg ársávomon felül van.
-
.mf
veterán
Sziasztok!
TL;DR: (a hivatkozott hsz-ben megtalálható bővebben) táj- és asztrofotós keres olyan kocsit, amiben 192 centijével is elfér fekve vagy felülve, ha pár napra megy valahova. Néhány hely világvégén van rossz földutakon, így jobb lenne 4x4 és nagyobb hasmagasság.
Az "A" terv egy 2014+ Transit 4x4 volt, mivel abból az L3H3 már állva is elég magas; csak eddig nem találtam használtan elfogadható árút... Mivel júniusban már kéne egy jármű, júliusban már külföldre kéne vele mennem dolgozni, így élesedik a "B" terv... Hosszabb távon továbbra is egy Transittal szemezek, de addig kéne valami olyan kocsi, ami elég hosszú és tágas a benne-alváshoz, megbízható, és nem túl drága.
Múltkor ajánlottatok pár típust, amit köszönök - és úgy tűnik a kívánalmaknak legjobban az 1. gen (-2010) Sharan / Alhambra / Galaxy felel meg a legjobban, még összkerekest is találni belőle. Hahun nézelődök, többség 300k+ futású - mennyire bírják az 1.9 PD TDI motorok? Mennyire rozsdásodósak? Második körre vinnék magammal szerelőt is, de 1. körben tud esetleg valaki valamilyen típushibáról, amire figyelni érdemes?
Köszi! -
Olcsóbb Sandero teszt: [link]
Veron:
A (jó) keyless sokkal többet ér mint a parkolássegéd, sztem. Led Mátrix is jó (ha jó). A VAG trióból az Octavia tetszik el a legjobban, az már szinte tetszik.
A Corolla jobban néz ki, és ha nem hibrid lesz belőle, akkor legyen O4, még ha szebb és értéktartóbb is a Corolla. -
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197520 üzenetére
Ez szóvicc?
Amúgy nincs akkora hasam, sosem ért még hozzá semmilyen autó kormányához, de a térdem, combom már annál inkább.
-
-
Veron
addikt
egy aspektust kihagytam a választásból: nagy testű kutyáknak való box nem biztos, hogy befér az ötajtós Octaviába. egyelőre nincs kutya, szóval nem csak egyszerűen elfeledkeztem szegény blökiről.
-
-
-
válasz
aero. #197504 üzenetére
Hát ja érdekes lesz. Most annyira kinyílt az olló a technokrácia(gazdagok) és a megbízhatóság(szegények) lehetőségei között hogy nehezen lehet a jövő használt autó piaca felé mosolyogva tekinteni. Lesz mocsok drágán fenntartható de könnyen megszerezhető luxus és a rongyosra használt , talán elrohadt fapad.
-
-
aero.
veterán
btw, automata parkolás. Nem szar már
[link]
Nagyon durva az a hátsó kormányszög. 19:12-nél nagyon látványos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest