- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #195291 üzenetére
Tökéletesen megvagyok elégedve a GTE-vel. Nem akarok váltani róla. A Golf helyett átülök egy Passatba majd, mert kell a nagyobb hely. Ha meg nagyon mázlim lesz akkor tisztán elektromos. Igazság szerint ez lenne az elsődleges cél, de az egekben van a villanyautók ára.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz 6030D #195963 üzenetére
Ez nem átbaxás önmagában. Az idő/tudás is pénz, az utánajárás/tanulás pedig idő.
Az az átbaxás, amikor a kereskedő egy vízkáros autóra (amiről ő is tud) azt mondja, hogy makulátlan, és nyugdíjas orvosé volt. Ez szimplán a fogyasztó megtévesztése, mint amikor az ékszerész 20 karátos aranyláncnak mondott bizsut árul, vagy a hentes a romlott húsra azt mondja, hogy friss. (Vízkáros autót is lehet árulni, csak meg kell mondani.) Csak valamiért ez bocsánatos bűn, "de hát mindenki visszatekeri az órát" szövegekkel...
-
Veron
őstag
válasz 6030D #196243 üzenetére
Köszi szépen.
Még mindig tart a vergődés, de cserébe már minden szóba jövő modell motorválasztékát és felszereltségét fejből tudom.Kezdtem a 4 millió körüli használtakkal, de vérszemet kaptam és kicsit feljebb mentem.
Ekkor az újakat vettem célba, nekem tetsző, nem alapfelszereltségű (auto klíma, ülésfűtés, alufelni, esetleg LED fényszóró), alapmotoros verdák kerültek célkeresztbe. Mivel az önerő nem nagyobb, mint az előző körben nézegetetthasználtaknál és hitel 3-7%-ra kapható, gondoltam belefér. Ezek a modellek tipikusan 6,5-7,3 millió körül vannak, pl. Scala, Juke, Corolla, Astra, Kamiq. Magyarul 5 millió körül csak nagyon fapados kompakt kapni újonnan.
Ezután a következő szintre léptem és rájöttem, hogy 3 hengeres turbós motort nem biztos, hogy szeretnék és sokallom a 7 millióhoz közeli vételárat. Plusz a full CASCOt, amit a bank megkövetel.
Ezért újra a használtakat kezdtem nézni, de most már 5 millió körül lízingre, vagy személyi kölcsönre. Tudni kell, hogy itt a kamat magasabb, 7-10%., de már találni szép 2-3 éves Leont, Astrát, Focust, néhány Golfot jellemzően 1.4 turbó motorral 130 LE körül. Felszereltségbrn hasonlóak az újhoz, néhány esetben magasabb is. Csak ugye több a szívás és adminisztráció a használt mivolta miatt.
Itt tartok és még közel nincs vége a szenvedésnek.
Alkudozni eddig nem akartam telefonban, de a listaárnál jóval alacsonyabb ajánlatokat kaptam, részben a készletes darabok okán. A lízingkamatban márkákon belül és időben is nagy a szórás. Áprilistól 1-2 kereskedő már belengette az áremelést, de ez lehet csak reklámfogás és üres duma.Ha kihagytam vmi bestbuyt, akkor szóljatok! Ja és olyan autót nem szeretnék, aminel bármelyik résztörlészteszt rossz eredményt hozott. Ezért nincs a listában az Octavia, Ceed, 2008, Civic. Német - japán vonal előnyben. Nagy kedvencem a használt 2-3 éves Leon egyébként, de az is 8 éves technika és LED lámpás csak nagyon kevés van a piacon.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
válasz 6030D #197227 üzenetére
irodában lehet, hogy tudnám tölteni, ez még kialakítás alatt van. mivel lízingdíj van, abba egy kb 12 millás vw kocsi fér, phev-ből meg még nem tudom, hogy kb mennyi, mert ezekre nincs cégautó adó meg egy adag egyéb költség sem, magasabb a maradványértéke, de a lízingcégek nem kapnak rá olyan nagy kedvezményt, szóval kiderül. most kértem egy golf pug508 sw phev összehasonlítást lízingdíjra és a lízing ideje alatti kibocsátásra is. meglátjuk, hogy ha ilyen fontos a cégnek a zöld rendszám akarnak-e drágább kocsit finanszírozni, mert a fasza golf helyett csak a phev-ség miatt azért nem fogok ceedet, vagy megane-t választani (ezt megnéztem most, számomra a beltere nagyon csúf). esetleg egy új tucson
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #197711 üzenetére
Mert a hátsó kesztyűtartóba nem fér a Swiftben a bringa, így kiszedett kerékkel a hátsó üléseken utaznak gondolom. Ellenben egy Fusionba már a csomiba befér keresztbe egy 26os MTB. Igaz, Grand Scenicből meg láttam ahogy gurítják ki egyben a gépeket .
Némi spaniferes (teló összehúzás) rásegítéssel a sportkombinkba is befér keresztbe a 650B-s gép, de nem annyira nagyon szeretek így sakkozni, a Picassoba ezerszer jobb volt bringát (és gyerekülést) pakolni. Ráadásul már az új szerzeményt is vihetjük apáé mellett .
A szedános legózós versenybe nem akarok beszállni, aki akarja és tudja, pakolja be. Nekem amúgy sem tetszenek, plusz sokszor nem férne be amit akarok vinni. De hát azért van ennyiféle autó, hogy lehessen választani. Már amit még nem nyírt ki a hülye divat...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
-
veterán
válasz 6030D #198635 üzenetére
nyilván pályakezdőként gondolkodhat így az ember. így, hogy már dolgozok 8-10 éve el tudja dönteni minden cég, hogy kell-e neki ez a tapasztalat ami nekem van, vagy nincs. és inkább vállalja a cég, a kockázat azon részét, hogy mi van ha nem válik be a munkavállaló, minthogy a srác tegye azzal, hogy emiatt autót vesz, és vezet napi 300 km-t. szóval szerintem ez nem realitás, hogy egy munkahely miatt ennyit üljön az ember az autóban, főleg sajátban, de cégesben sem. ha tényleg ilyen óriási lóvét fizetnek, akkor megéri költözni kicsit, mondjuk a próbaidő után.
Qru: nem is volt túl jó, másfél évig sem bírtam és szaladtak a kia-ba a kilométerek. de szerintem ott akkor sem adtak volna céges kocsit, ha még mindig ott dolgoznék, szóval jó döntés volt ez a váltás.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
veterán
válasz 6030D #198734 üzenetére
Pesti és német Boschnál is azt láttam hogy a Teamleaderek (5-15fő) egy magasabb grade-ű mérnöki poziban vannak, sem fizuban sem pusz juttatásokban semmi extra, és a groupleadertől (15-50fő) vannak manager gradeben céges autóval, és felettük az osztályvezető ami már 100+ fő is lehet. Persze lehet más területeken más méretűek ezek a csapatok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen