Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
LK
addikt
Üdv!
Nagy gáz lehet ezekkel az 1.33-as Toyota Corolla motorokkal, hogy ilyen olcsón adják őket. Jól tudom, hogy valami olajprobléma volt velük? Csak a jó minőségű olajjal lehet használni?[CS]Blade2 : köszi, értem
-
MCGaiwer
addikt
válasz
[CS]Blade2 #199693 üzenetére
pontosan, vagy hogy a vevő nem ért hozzá, vagy tönkretesz valamit amire rá akarja fogni, hogy már nálam nem volt jó, csak nem látta.
-
LK
addikt
válasz
[CS]Blade2 #199685 üzenetére
A szavatosság az eladóra is vonatkozik a kereskedő felé. Ilyenkor a kereskedő is számon kérhet. Tegnap beszéltem eggyel pont erről. Fél év vonatkozik a járművét becserélő tulajra is. Persze ez valószínűleg csak durva estekre vonatkozik, maximum akkor folyamodna ehhez akinél jártam (csip-csup hibák nem érdeklik őket). Illetve emiatt is kötnek biztosítást a főbb dolgokra:motor,váltó,meg még egy dolog amire nem emlékszem.
-
zapikanka
tag
válasz
molnarpeter #199668 üzenetére
Köszönöm!
Ford-okkal kapcsolatban eddig azt hallottam, hogy drága a javíttatásuk, de ennek utána olvasok/nézek. Ez a Focus egyébként tetszik is. -
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199687 üzenetére
Rájuk néznék, de amúgy mindenképp G Astra. Olyan nincs, hogy kilakatolt Mazda 6.
-
xact
tag
válasz
ngaba #199683 üzenetére
Szia!
Igen, inkább fizetek most többet , mint később többször "kevesebbet", roppant bosszantó amikor valami baja van az autónak és akár napokig is áll 1 szervízben. Főleg hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, mivel ez a munkaeszközöm is, szóval a megbízhatóság fontos. -
válasz
molnarpeter #199663 üzenetére
Sajnos hahun nem találtam jót ennyiért, majd még nézegetem.
Viszont kiderült van két eladó autó is ismerősétől a faluban picit a keret fölött, egy kilakatolt 2.0 benzines nagyon rendben lévő Mazda6 ami sajnos csak szeptemberben lesz eladó meg egy 1.4 ecotec G Astra garázsban tartott nagyon rendben nem eszi az olajat 210 ezerrel -
válasz
venom8888 #199640 üzenetére
Miért lenne az? Mk1 oktáv még hetvenöt pacival is volt, meg, 2010 előtt teljesen megszokott volt kompakt kategóriás autó is 80lóerő körül&alatt. Nem írják elő, hogy mindenképp' 10kg-tól kevesebb tömegnek kell esnie egy lóerőre
Hidd el, nyugodt-kimért közlekedéshez ezekkel is elmegy a bódé.
-
xact
tag
Szia!
Elhiszem, de pont ez az egyik szempont amiért nem hajlok a turbó felé.
Pont olyat keresek, amivel ilyen téren nem kell sokat foglalkozni.
Pénzből élünk és nem vagyok a saját magam ellensége.
Volt 1 ismerősöm aki mondta hogy azért sem vesz "újabb" autót ( értsd 2000 előtti volt neki) , mert azokban annyi az elektronika és több a hibalehetőség.
A turbóval annyi az össz gondom, hogy én tudnám, hogyan kell helyesen használni, mennyi időnként kell és talán még azt is hogy milyen olajat kér, de mivel használtat nézek, ki tudja az előző tulaj mennyire tojta le ezeket. És mire hozzám kerül, majd én fizetem meg azt, amit ő nagy ívben letojt.
-
MCGaiwer
addikt
válasz
molnarpeter #199678 üzenetére
áron alul a vevőnek is eladhatnám, ugyan ott lennénk...
-
válasz
MCGaiwer #199676 üzenetére
Szerintem nagyon el vagy tevedve, hogy szerinted azert kizarhato barmilyen szavatossag, mert szervizelve volt az auto, ez ugyanis az alapeset, hogy rendesen karbantartod
szerinted ki akarna igy megvenni toled? Pont ettol lesz gyanus a kocsi… ahogy irtak add el egy kereskedesnek (ne bizomanyos ertekesitessel).
-
MCGaiwer
addikt
Hello,
nem tudom, hogy adásvételi szerződés témában jó-e a topik, de azért megpróbálom:
Eladni szeretnék egy 4 éves autót. 2 hónapja volt nagy szervizen, cseréltek amit kell, hibája nincs. Ennek megfelelően szeretném kizárni a szavatosságot, mivel nem akarom, hogy a vevő hülyeségéből nekem ezzel dolgom legyen. Ez hogyan oldható meg a legbiztosabban?
-
diegho
nagyúr
Én januárban vettem az 1.4tsi Leont. 9k ment bele azóta. Amíg nem pályáztam vele 5.1-et evett, mióta pályán is tolom, azóta 5.8 az átlag (csak pálya 6.8). Persze egy Auris jobban fogyasztana, bár abban nem férne el mögöttem egyik lányom sem... Nekem ez eddig nagyon bejött. A futómű zseniális, a motor dinamikus, ha most kellene vennem ugyanezt venném, csak már 140 pacival.
-
-
xact
tag
válasz
diegho #199665 üzenetére
Szia!
Problémám nem volt még vele, nem találkoztunk.
Jól írtad én is az a fajta ember vagyok aki hallhgat a sok szakértőre és hiszek nekik.
Ugye mit lát az ember, felmész a Totalcar-ra, stb és bemutatják milyen bajaik vannak.
Ok persze jó azért tudni hogy a rossz hírt részben a VW-nek köszönhetik. -
diegho
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199661 üzenetére
Saxo/106 1.5D de ha olcsón kell valami, akkor kb mindegy, rozsdamentes legyen és jó állapotban.
-
xact
tag
válasz
molnarpeter #199662 üzenetére
Szia!
Ampera volt korábban elképzelés, de az csak 4 személyes, illetve 2 ismerősöm is vett és mindkettőnél voltak elektromos gondok (használtat) .. Persze nem a legaljáról kell válogatni, meg amennyire lehet át kell nézni,. Persze utána nézek ettől függetlenül.
A TSI-től én óckodom, akkor vennék amikor dízelt is...ha új lenne és garis. Tudom nem ugyanaz a műfaj.
A hibriddel csak annyi a bajom, hogy általában automata és azt nem szeretnék.
Oka egyszerű: nincs értelme mivel autópályán megyek hétköznap és amit városban is töltök ( 0 dugó ),így indokolatlanná teszi.
Ja igen és még mielőtt valaki rácupanna az autópályára, napi 40-50 km-t megyek cakli-pakli, oda meg dízelnek értelme nincs.
Ezért is gondoltam át a felhasználási módokat, mikor milyen esetben, mire használom majd az autót?
Emiatt is jutottam a benzinesre és azokból is a bevált, mégha többet is fogyasztó szívókra.
Én erre esküszöm.
Mindenesetre köszönöm szépen az ötleteket. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199661 üzenetére
Több nyűg van velük és magasabb a fogyasztás
SDI szívó, nincs kettőstömegű, igazából elviseli minden további nélkül a rövid utakat (amíg bírja az akku, 1-2 km-re is használható
), üzemanyag rendszer kb egy adagoló tömítésen kívül nem nagyon szokott törődést igényelni, miénkhez 300k alatt nem volt még hozzányúlva. Tényleg az egyetlen hátrány ami eszembe jut, hogy lassabban fűt be télen, ha az 1.2-höz viszonyítunk. Benzinnel igazából mást néznék valószínű, de akkor gyertyát is kéne cserélni, meg lambda szonda, stb...
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintetek? Ampera/Volt, és a spórolt összeg egy részét benyelném karbantartási oldalon - előfeltétele a töltési lehetőség és Pest megyei használat szerviz miatt. Golf/Jetta/Octavia/Leon 1.4 TSI is van ennyiért, parádés fogyasztással. Illetve megint használat függő, de Toyota/Lexus hibrideket is számításba venném, ha kb minden nap megy a kocsi, csak keveset (hosszú állás, ritka használat káros nekik).
-
válasz
molnarpeter #199658 üzenetére
Köszönöm! Esetleg benzines motorral? Ugyan ezek?
Nem akar dízelt a fiam, 23km ingázásra nem is kell, az évi 12 plusz bevásárlás, szaladgálás. -
passatgt
aktív tag
Új SsangYong Tivoliról mi a vélemény? Ugye épp csődbe mennek, kíváncsi leszek, hogy akciózzák e ahogy egyre közelebb a csőd. Mert ha ettől eltekintünk, ár-érték arányban elég jó. Egyet kipróbáltam, teljesen jó minőség, élőben jobban néz ki, mint képen és a felszereltség alapból is elég magas. Csak ugye ki meri megvenni support nélkül, hiába van rá 5 év gari, ha mondjuk jövőre már csak utángyártott alkatrész lesz hozzá.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #199658 üzenetére
váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette
Az más kérdés, hogy meg is csinálták-e.
szerk.: Ja, most nézem, ez egy akut dolog, muszáj megcsinálnia az eladónak, különben ki venné meg az autót szétrobbant váltóval.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199635 üzenetére
Lupo/Arosa, vagy eggyel nagyobb méretben Ibiza/Polo/Fabia SDI motorral? Alapvetően galvanizált bódé, 1-2 érzékeny pontra elég figyelni, nem tetőtől lengőkarig rohadnak legalább, motor örökös, váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette.
-
xact
tag
Sziasztok!
Van egy első generációs Mazda 6-m (benzin) , ami ugyan műszakilag megbízható, azonban az idő de legfőképpen a rozsda nem kímélte.
Maradnék Keleti fronton, azonban nehéz döntenem , annak ellenére hogy megvannak az elképzelések, de nincs mindegyik tipusban tapasztalatom és ebben kérnék tanácsot.
Olyan 4-4,5 millió lenne rá a keret, de az már tényleg a plafon és akkor már olyat kellene vennem, amire 1 darabig nem kéne költeni (első szervíz kimaradna, amit nem szeretnék). Valjuk be őszintén, mivel használt autót nézek, ennek csekély az esélye.
Átvizsgálást természetesen mindenképpen kérnék.
Elképzelésem alapját a jelenlegi Mazda 6-m adná, tehát mérete, 5 ajtó ,üzemanyaga illetve LE e körüli vagy esetleg nagyobb méretben/LE-ben.
Extrák (kívánalmak) vannak, de amiket néztem azok felszereltség függvényében elérhetőek.
Szempontok : kevésbé legyen hajlamos a rozsdára, megbízható motor/műszaki, kb 500 liter csomagtér, ülésfűtés, tempomat, és városban ne legyen 10 liter felett a fogyasztás ha lehet.
Dinamikusan közlekedem, tehát ha előzni kell, akkor nem szeretnék én lenni, aki miatt jön majd a kaszás, akár értem, akár másért....
Autók :
- Mazda 6 (2013-) : Sajnos tapasztalom a rozsdát, azonban külleme/fogyasztása/felszereltsége ezt teszi nálam az első helyre, pedig nem kellene
- Toyota Avensis (2011-2014 ) : Ebben elvétve találok 5 ajtóst (kombiban van csak). A kaszni annyira nem mozgat meg, de megbízhatónak itélem mások véleménye alapján. 1,8-s motorral néztem.
-Kia Ceed/Hyundai I30 (2013-2017) : Nyílván az 1,6-s motor jönne szóba, és a KIA tetszik jobban, főleg ha szerencsém lenne kifogni 1 garis példányt. I30 a felsorolt autókból a legvégén van nálam. Ami rosszat hallottam, hogy gyenge a fényszórójuk illetve a zenei minőségük sem a legjobb ( ez is valamit számít).
- Toyota Corolla (2013-2017) : Szintén a megbízhatóság szól mellette, azonban 4 ajtós és nagypapisnak titulálják többen is, nem tudom mi az igazság.1,6-s motorral néztem.
- Honda Civic ( 2011-2014 ) : Látszólag kisebb, de láttam már mire képes ha előre vannak hajtva a hátsó ülések. 1,8s motorral viszonylag fürge, azonban ebben az évjáratban ritka a magasabb felszereltség. Az ufó annyira nem jön be, de ki tudja.
Összképet nézve, ha elengedem a Mazdát, akkor a KIA jönne be , kor/ár /felszereltség/garancia miatt.
Ha amit hallottam másoktól, mint megbízhatóság, akkor a Toyota.
A Honda sem rossz, de ott talán a szervízköltésg lenne a több és ott több lenne ahogy látom az áldozat..
Szerintetek? -
Biqci
aktív tag
Persze, Euro3 az felejtős
Két autó van ami most mozgat, egy Fiesta ST Euro4 motoros és egy Mito T-Jet 120Le-s pedig Euro5. Szerencsére egyik messzebb van mint a másik
Monjuk, ez a lekérdezéses dolog a Mito-val volt, a Fiesta tulajjal csak most sikerült értekezni, elküldte a VIN számot, de még nem tudtam megnézni. Majd délután, estefelé... -
zapikanka
tag
Sziasztok,
használtautó-vásárláson töröm a fejem és most az ajánlott cikkeket elolvasva, plusz pár napja követve a fórumot és visszaolvasva mégis megkérdezném:
- a keret: 2-2,5M HUF
- amit cserélnék: 2004 Fiat Stilo 1.4, évente kb 10 000 KM-t megyek vele, annak 80%-át autópályán. Értéke valahol kb 500k HUF körül lehet
A váltás oka modernebbre váltás lenne, illetve, hogy zavar a menetzaj 130-140 km/h-nál autópályán + a gyári fejegység csak audio CD-t tud kezelni, nincs USB bemenet, sem BT.
Preferenciám nincs, lehet akár ferdehátú/sedan/kombi/SUV/stb.., dízel/benzin.
Márkákat sajnos nem ismerem, használni ugyan erre az évi 10-max15k kilóméterre szánnám.Üdv,
z -
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #199650 üzenetére
Kipótolod nekem a maradék 8 milliót?
-
Doki16
addikt
válasz
bandus #199646 üzenetére
Nevetséges a csomagtartója és csak sedan van belőle 5 körül. Néztem őket, de kevés van. Még nem is ez a baj, hanem a csomagtartó. C-maxal is az a bajom mint a P3-al. Szeretek a kosira visszanézni a parkolóba, csak éppenséggel gyönyörködni benne és nem rosszul lenni tőle
-
Doki16
addikt
válasz
szabonagyur #199638 üzenetére
-
Biqci
aktív tag
-
dj79
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #199641 üzenetére
Clio 2 pl nem rohadós fajta, ha nem volt agyonkarosszériázva.
-
válasz
T0mBd1gg3R #199641 üzenetére
szerintem ami nem rohad és van rajta 2 év műszaki.
-
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Ezek a 90-110 loeros Octaviá-k ez vicc?
-
dj79
senior tag
-
aero.
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #199635 üzenetére
-
Doki16
addikt
-
Sziasztok!
Fiamnak keresnénk minél olcsóbban munkábajárós egyszerű olcsó és olcsón fenntartható autót.
Elvárás lenne a rozsdamentesség.
Mennyitől lehet ilyet venni, és mik lennének a legolcsóbb ajánlott típusok? Most nem találok ilyen listát itt, pedig láttam már korábban. -
probizz
tag
Ha egy autón van kerámia bevonat, akkor festékréteg vastagságot ugyanúgy lehet mérni rajta?
Köszi! -
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #199628 üzenetére
Most epp kollegam Golf 7 Rline-ra palyazok, ha minden igaz 1-2 honap es megjon a csereje
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #199628 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #199626 üzenetére
Akkor egy jó kis kéziváltós Golf7 kell, szíjas tsi-vel.
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #199624 üzenetére
4,2 méter körül már akad mekaful auris ts fl is
-
-
válasz
kisza25 #199619 üzenetére
Igen a "rendes" hibridség sokat segít az "ügyön", de valahogy taszít a duplakuplungosban hogy éppen az árt neki a legjobban ahol igazán jól jön egy automata, és ez a város. Nálam a preferencia sorrend ezért a hagyományos automata, ecvt, cvt, dsg, szimpla robotváltó. Persze ezek között is van típus és gyártó szerint jobb és rosszabb.
-
fasyrt
őstag
válasz
molnarpeter #199603 üzenetére
Es megintcsak köszi.
Nagy szerviz remelem nem lesz 6000 km alatt.A hetsebesseges meg tul uj, arban nincs benne a pakliban.
Az insignia, 1es bmw viszont elerhetö. -
kisza25
félisten
válasz
Tom1939 #199617 üzenetére
"A Kia inkább az európai módszert választotta (Mercedes, BMW, Volkswagen), tehát mechanikus váltóval kapcsolta össze August Otto és Jedlik Ányos (esetleg Hermann Jacobi?) mesterek technikáit. Említett egy hatgangos, dupla kuplungos szerkezet, de nem olajban futó tárcsákkal működik, mint az Optimáé, hanem szárazak benne a betétek. Mint tudjuk, a DSG olyan, mint a szex, a nedves általában jó, a száraz kellemetlen, de a Niro rácáfol a tézisre – erről többet majd mindjárt."
Csikós Zsolt -
kisza25
félisten
válasz
Tom1939 #199617 üzenetére
Mondjuk ami nyírja a dsg- ott pont elektromosan hajt (kúszás vagy nikor állunk a féken), normál gyorsításnál 25km/h-ig, ahogy lehet leállítja a benzinmotort, de azt nem tudom, hogy az elektromotor kereket hajt, vagy az is a váltón keresztül teszi.
Mindenesetre úgy vált a hajtások között, hogy észre sem veszed
A váltón hajt ki
". A párhuzamos hibrid lényege, hogy egy közös bolygóművön keresztül az elektromotor és a hagyományos motor külön-külön, és együtt is képesek hajtani a kerekeket. A benzinmotor nyugodt vezetési stílus mellett nagyjából állandó, kétezres fordulaton üzemel, az elektromotor pedig vagy besegít, amikor gyorsulni kell, vagy ha kevesebb energia is elég a haladáshoz, akkor generátorként azonnal visszatáplál. Bár az elektromos meghajtásnak nincs szükséges a váltóműre, az is a váltón keresztül hajtja a kerekeket. Az előnye lehet az alacsonyabb fogyasztás (bár ha van is, ez valószínűleg nem jelentős), hátránya pedig az a gyorsításkor érezhető megtorpanás, ami a villanyautókban egyáltalán nincs, de az ilyen rendszereknél észrevehető (a Volkswagen konszern plugin hibridjei is ilyenek)." -
válasz
kisza25 #199616 üzenetére
Az egyik legnehezebb mutatvány megtudni egy duplakuplungos automatáról laikus vásárlóként hogy nedves vagy száraz. Nyilván mert a gyártónak ez az érdeke. Ebben a VW is profi (és a szakértőktől is gyakran az a válasz jön hogy pl. eddig 250 NM-ig száraz utána nedves de a jövőben ez sem biztos).
-
Biqci
aktív tag
Mi lehet a gond szerintetek, ha beírok egy VIN számot, a Vin-info talál és le is lehet kérni, míg az Autodna és a Carvertical hibás számra hivatkozva nem ad eredményt?
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #199609 üzenetére
Igen, ennyiért valóban nincs ellenfele, ugyanezen agyaltam pár hónapja, amikor új automatákat nézegettem.
-
válasz
szabonagyur #199609 üzenetére
Más automata ennyiért nincs (a vitara és scross az nekem kb egy, ízlés szerint vásárlandó).
Korando van 7,5-8-ért, tesztek alapján komolyabb autó, de értéktartása rosszabb (és pár hónapja elég rosszul állt anyagilag a cég, azóta nem tudom de vétel előtt utána néznék).
Mazda nekem rozsdaveszély miatt esik ki (mostanában közel sem mindegyik rozsdál, de rémsztorik még mindig vannak).
Volvo dupla ár. Toyota is majdnem (de nincs megfelelője, a C-HR kívül nagyobb belül kisebb, főleg hátul és csomagtérben).
Peugeot is jó lenne ha lenne jó benzinese. De nincs (vagy 1,2 három henger, vagy 1.6 prince motor, tudom javított, de van ismerősöm Peugeot kereskedésben Ő maga se venne...).
Szóval helyedben max Korandót nézegetném, de óvatosan.
Én megvárom az új HR-V-t (de hibridje sokkal kevésbé szimpi), reménykedek hogy lesz Corolla Cross (méretbe jó az Scross kicsivel nagyobb elég lenne), meg megnézem mennyi lesz az új NX (abból 2-ik legalacsonyabb feleszereltség elég lenne, de úgyis 17 misi lesz, úgyhogy mindegy
).
-
szabonagyur
félisten
válasz
focvis #199599 üzenetére
A mostanid nem automata
#199600dj79
Drága de mi van 6,8-ért ami felszereltségben újonnan van ilyen? Automata, turbós motor, LED lámpa? Nem igazán látom az ellenfelét, sajnos... HAHU-n 7 milliós kerettel automata kulcs szóval van i10/Picanto, Swift, X-Trail (wtf), Corsa, Yaris, stb#199604Tom1939
Az érték tartása az ami nekem a matekot kiadná ha ebbe az irányba mennék el.4,3M-ért 2015-s Mondeo 1.5 EB-vel full felszereltséggel, minusz automata váltó garantált 110.000 km-el mennyire értékelhető alternatíva? Olajat nem, benzint korrekten fogyaszt csak.
-
válasz
szabonagyur #199595 üzenetére
Nekem scross gl+ automatám van (1.4t, gl+ allgrip). Gondolkozom erősen a cseréjén és mindkét fő ok nem jó neked. Egyrészt drágán el lehet adni mert jól tartja az árát és jelenleg újonnan is jó drága. Másrészt szerintem hangos, rossz a hangszigetelés és a hifi (én nem csinálok semmit utólag autón, mindig marad gyári, hangszigetelésben és hifiben 10 évvel ezelőtti első i30 és jelenlegi előtti 3 éves jazz is jobb nála). Motor és váltó viszont pöpec szerintem (avagy valamit valamiért, ez a legolcsóbb hagyományos automatás autó jó motorral ebben a méretben). Most nagyon a Rav4 felé hajlok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
fasyrt #199601 üzenetére
Vezérlés N47 alatt többször változott, az utolsó revíziót örökölte a B47 belőle. EGR hűtő miatti tűz nem érinti tudtommal (előzőekben is két beszállító közül az egyik volt csak problémás ahogy olvasgattam)
nagy szerviz keretében szívósor stb tisztítás persze nem árt, de a korom és műanyag alkatrészek már mindenhol ott vannak, nem csak a bajoroknál.
Áttétel: ahogy mondod, nem feltétlenül függ a fokozatok számától, de később a Passat is kapott egy hetedik sebességet -
grizlisandor
veterán
válasz
fasyrt #199601 üzenetére
Kell rá egy nagy revízió, keress rá Ezredes hozzászólásaira és, mint (#199594) molnarpeter írta, utána jó ideig jó lesz.
-
fasyrt
őstag
válasz
grizlisandor #199593 üzenetére
+ molnarpeter
Köszönöm a reflekciokat.
A BMW topikban (hogy ilyen is van a ph-n...
) talaltam ilyet:
Ami kiszokott gyulladni, meg elszakad a vezérműlánc, az az N47D20, de már az F10 széria közepe fele azt is cserélték B47D20-ra,
Ami csak most tünt fel, hogy a passatben jellemzöen "csak" 6 sebesseges automata valto van 2017-ig, palyara meg egy ketliteres motor melle egy minel hosszabb attetet szeretnek - persze egy 8-as is lehet rövid, de szerintem erthetö.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest