Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #199499 üzenetére
A csomagtere hosszabb, de alacsonyabb és keskenyebb is. Az utastere 2 számmal kisebb.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Revolit #199497 üzenetére
A koreaiak jók, de inkább MPI motorokkal ajánlottak.
A J Astra-ban lévő szívó motorok megbízhatóak, viszont az autó túlzottan nehéz és szűkös, tehát sokat zabál, nem megy és kevés benne a hely.
Én ennyiért UFO Civic-et néznék az 1.8-as motorral. A kategória legnagyobb belterével rendelkezik, a magic seat nagyon praktikus, a motorja nagyon megbízható, és amikor eladásra kerül, akkor nagy eséllyel ezen buksz a legkevesebbet 1-1.5 év múlva. -
Revolit
senior tag
Sziasztok, kellene egy családi autó kb 1-1.5 évre, szóval szempont, hogy lehetőleg ezalatt relatíve költségmentes legyen, és keveset bukjak rajta. Hyundai i30, Kia ceed kombikat nézegettem elsősorban, esetleg J Astra. Jó lenne 1.6-os szívó benzines, de leginkább 1.4-es van itthon.
Nagyobb csomagterű 5ajtós is jöhet, esetleg értelmes alagút mérettel sedan (bútorlapokat pl tudjak hozni).
Kb 2.5 milliót szánok magára az autóra, és hagyok persze szervízre, átírásra is.
Esetleg egyéb ötlet-tanács, más típus, akár olcsóbb is (mivel rövid időre lesz)? Illetve ajánlott kereskedés, esetleg valakinek éppen eladó biztos helyről?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
98bja #199491 üzenetére
E46-bol mar eleg nehez jot talalni. Ha van hozza szerelod vallalhato.
Lexus jo, en ezt vennem ha talalsz belole megfelelot. Egyszeru japan technika nem tartogat kellemetlen meglepiket.
Accord: jo de eleg kispolgari, esetleg egy 2.4i abbol mar oke de az ritkabb/dragabb mint a 2.0i.
Mazda6: elegge rohadosak sajnos pedig motorikusan jok. Ha talalsz belole olyat amin egyben van a bode akkor a 2.3-as egy nagyon kellemes utazoauto.
-
3L1T3
addikt
Kia Sportage-ről mi az általános vélemény?
-
98bja
senior tag
Sziasztok.
Nézegetek autókat, kb 1,5-1,7 misi lenne a keret csak a járműre.
Több típust néztem ki ami tetszik és ebben az árkategóriában már válogatni is lehet. Tetszés szerint sorba rendezem őket:- BMW E46 320i - nagyon tetszik a 6 henger és hátsó kerék kombó, és úgy tájékozódtam, hogy 1-2 dologtól eltekintve viszonylag megbízható széria. Kiskorom óta vágyok egy E46-ra, így ez lenne a legnagyobb boldogság, ha találnék egy jó állapotút.
- Lexus IS200 - szintén 6 henger, hátsó kerék, viszont nagyon kicsi a kínálat, és a szűkös beltér sem annyira vonzó.
- Honda Accord - ezt a 2 literes benzinmotorral néztem, nagyon szimpatikus, tetszik belülről és kívülről is és jókat olvasok róla. Tágas, nagy és kényelmes autó lehet.
- Mazda 6 - 2 literes benzinmotor, (esetleg az erősebb 2.3 GT) ugyan az mint az Accord, jó nagy, megbízhatónak is vélem, viszont a rozsdásodástól eléggé tartok, mivel garázsom nincs és kint állna.
Tudom hogy az első kettő teljesen más kategória mint a második kettő, de ezekkel az autókkal tudom magamat elképzelni. Astrák, Golfok is bejönnek, dee messze nem annyira mint a fentiek. Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy vajon melyik modell lenne a legjobb választás. Ja, hosszabb távra terveznék
Köszi előre is! -
Akkor én a 2.5 tdi, tiptronic, légrugóval mit kapok? Illetve 3 után? Na én nyertem?
-
joshua7
veterán
válasz
dong86 #199488 üzenetére
No, akkor csak nincs tapasztalatod azokkal. ;)
Nyilván a láncnyúlás probléma lehet a régebbieknél, oda kell figyelni rá, de nem az a szint, mint ami a Prince motorral előfordulhat.
A sima 1.4 TSI teljesen jó G6-ban (a GTI is), amennyiben karban volt tartva (ez mondjuk hol nem érvényes...), pláne ha cserélve volt a vezérlés is. Sosem vennék olyan helyett egy 1.4/1.6 szívót.
Régebbi 1.2 TSI-nél lehet több probléma, meg a kettős feltöltésű 1.4 TSI-nél. De nem lehet egy kalap alá venni az összeset. Mint ahogy a TC csinálja a mai napig. -
-
válasz
Stylewars_kp #199484 üzenetére
A kutyaszállító box? Azt nem tudom, nekem nincs.
(PM)
-
válasz
adrian14 #199481 üzenetére
Ha valamit így árazott annak oka volt, Petit ismerve. 1 éve a kormány válságadót vetett ki a kiskereskedelmi forgalomra 500 millió felett. És az autó nagykereket is belevonta. Azóta kb 40%-t drágult minden is.
MOD
Jah , ugyanitt használt Q7 eladó, amibe belefér kutyaszállító box
-
adrian14
tag
válasz
bitpork #199480 üzenetére
Igen, voltam nála. Nagyon jó szakember, de volt, hogy megcsinált egy csomó mindent és alig fizettem. Volt olyan, hogy csak ránézett a kocsira és 150k már ment is a levesbe. Amit megcsinált azt jól csinálta, de az árakat úgy vettem észre, hogy hasraütésre mondja.
dong86: Köszi szépen -
-
adrian14
tag
válasz
bitpork #199477 üzenetére
Eddig évente elvittem az e46-ot átnézetni és mindig megcsináltattam az apróbb hibákat is. Néha elég sok pénzt otthagytam, habár ez nem az autó hibája volt, hanem többször átvertek. Időbe telt még mire kifogtam egy megbízható szerelőt. De így is édesanyám Ford Fiestájának (2004) a karbantartása kb fele vagy negyed annyiba kerül. Ezért is gondoltam, ha már veszünk másik autót, akkor valami egyszerűbb legyen és jól szerelhető. Jelenleg a BMW-hez viszonyítok, hogy annál olcsóbbat szeretnék hosszútávon
-
dong86
csendes tag
válasz
adrian14 #199475 üzenetére
Szia!
Szerintem a kutyabox miatt kombi vagy olyan ötajtós kell aminek nagy a csomagtartója az sedanba nem fog beférni
Ha szeretsz vezetni akkor:
Civic kombi 1.8 3 körül már kifogható 1.8 as benzines az 5 ajtósba bele kell próbálni a boxot
Accord kombi 2.0
Avensis kombi 1.8 vagy 2.0
Auris kombi 1.6
Mazda 6 kombi vagy 5 ajtós második generáció 1-8-2.5 itt a rozsdára érdemes figyelni
Ceed vagy i30 kombi 1.6 mpi vagy 1.6 gdi inkább az mpi ajánlott az nem kokszosodik
Renault Megane harmadik generáció kombi 1.6 vagy 2.0 benzin
Renault Laguna kombi 2.0 benzin
Skoda Octavia kombi 1.6Ha annyira nem szeretsz vezetni lehet hibrid Prius vagy Auris.
A külföldi pályázások miatt főleg ha tömve van a kocsi azért egy 1.8-2.0 benzines kellemesebb választás mint a kissebbek vagy a hibridek.
-
-
dong86
csendes tag
válasz
molnarpeter #199473 üzenetére
Igazad van csak már beégett a TSI valahogy.
-
adrian14
tag
Sziasztok!
Lassan csereérett lesz az autónk és legkésőbb jövőre szeretnénk venni egy másikat.
Összegyűjtöttem pár szempontot, ami fontos lenne nekünk és örülnék, ha tudnátok támpontot adni, hogy milyen irányba nézelődjek.
- ár: 2-3millió huf
- évente 10 000-15 000 km közötti futás
- heti 30km város, országúton havi 300-350km, évente 10-szer autópálya (melyből legalább 3-szor külföldön fog járni a kocsi).
- digitális klíma, parkradar, automata váltó előny, de nem kitétel.
- jól pakolható legyen. pl.:kutyabox jó lenne, ha beférne hátulra: Sz 49 x Mé 68 x Ma 45,5 cm.
- Szegeden jól szervizelhető
- jó alkatrész ellátottság és olcsó fenntarthatóság (pl.: futómű felújításért ne kelljen több 100ezret kifizetni, úgy mint a mostani e46-osunk estén, kettőstömegű ne legyen benne, kis turbós motort sem szeretnék)
- Évjárat: 2010-től
Mostanában eléggé felhypolták a Priusokat egyes fúrumokon. Ilyen futásteljesítmény és használat mellé érdemes hibridet venni? -
dong86
csendes tag
Opel vagy Fiat? Opelből mind a kettő jó. Fiatból vagy 120 vagy 150 lóerősek a jobbak, a 140 lóerősnél van egy drágább alkatrész(egy két százezer volt pár éve) a multiair modul, ezek a motorok multiair véggel futnak pl 1.4 multiar a többi 1.4 t-jet.
Astra j cikk: [link]Ha nagyon nem értesz hozzá vigyél magaddal mindenképpen egy hozzáértőt ezek nem új autók, ennyi km és idő alatt bármi történhetett velük. A 6-os Golfot is elengedném a helyedben abban a TSI motorok ugyanolyan jól sikerültek mint a Prince motorok.
-
LK
addikt
válasz
Stylewars_kp #199467 üzenetére
Szuper.
Köszi cappa72 -
Én csak annyit tudok mondani, hogy volt egy Ford Galaxy-m, ami 10 éves volt, amikor hozzánk került. Már akkor mondták, hogy kettős tömegű lendkerékre kezdjek el gyűjteni.... aztán használtam 7 évig, és nem kellett cserélni. Igaz, alapszabályként ismerősöm azt mondta, hogy kuplungot kinyomva indítsak, és úgy is állítsam le, akkor sokáig fogja húzni; így tettem, és nem tudom, hogy ennek köszönhetően vagy sem, de 7 év után kb. ugyanolyan állapotban adtam el az autót, mint amilyenben vettük (na jó, sajnos a gyerekek azért összecsokizták az ülést, egy-két műanygot letörtek; 2-5-9 éveseknél ez megbocsátható
).
Ha esetleg dízel lesz, mindenképp hozzáértővel kell menni (meg számítógéppel), aki specialistája az adott dízelnek.
Eddig 2 dízelem volt, szerencsére egyiknek sem volt igazán baja (1.9pdtdi, majd 2.0tdci/hdi)@#199467Stylewars_kp
Sőt, az újabb turbós benzinesekben GPF is van (a DPF benzines változata) -
LK
addikt
válasz
dong86 #199463 üzenetére
Szívócső befecskendezéses turbó benzines az a 120 vagy 140 LE-s motor? Vagy mindegy, mindkettő jó?
Stylewars_kp: köszi. Volt egy kitűnő vétel,de elpasszoltuk,mert nem akartunk dieselt. Kár hogy nem értek hozzá, mindenhol a kettőstömegű lendkerék és a befecskendező rendszer drága javítására hivatkoznak amikor nem ajánlják ezeket. -
dong86
csendes tag
Szia! Ha nem akarsz egy masszív mélytorkosba belefutni, felejtsd el és még a böngészési előzményekből is törölj ki mindent amiben prince motor van, legyen az THP/VTI(benne vagyok a francia autós csoportokban onnan vannak az infók). Nézzél valami szívócső befecskendezéses turbó benzinest Fiatnak Opelnak van ilyen a Meriva B-t írtad is Fiatból nem tudok egyterűt amit ezzel szereltek. Vagy valami szívót pl: [link] vagy [link] vagy [link] . Esetleg valami böhöm kombit azokban is sok hely van: C5-ös citroenből 2010-ig volt 2.0 és 1.8 szívó benzines Lagunából úgyszintén. Az accordok is jók de valami elképesztő áruk van.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
Az az Audi még 270.xxx km-et elfog vinni nagyobb hiba nélkül. Picit alkudj az árból a festékhibák miatt és lesz egy jó autód.
-
aero.
veterán
válasz
IMIIKE1998 #199456 üzenetére
Az a Volvo a Mitsubishi Carismára épül, motorokon is osztoznak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
IMIIKE1998 #199456 üzenetére
Látva az említett generáció jónéhány eladó példányát, Volvónál szerintem a rozsda ette váz-karosszériaelemek is érezhetően befolyásolják a biztonságot is. A Megane-ból a facelift utáni darabok már nem rosszak szvsz, árkategóriájukban kifejezetten kellemes autók.
-
szabonagyur
félisten
válasz
IMIIKE1998 #199456 üzenetére
Miért ilyen alapján akarsz autót venni főleg ha jól emlékszem kevés pénzért?
-
IMIIKE1998
őstag
Kicsit OFF, de:
Szerintetek egy Megane 1 és egy Volvo S40(mindkét autóból a 1995-2004-es verziókra gondolok) mekkora a különbség utasvédelemben? Euro nCap-en mindkettő 4-5 csillag, ez túl sok mindent nem mond. Gondolom a Volvo biztonságosabb autó, a kérdés, hogy vajon mennyivel? Mert azért a Volvo egyrészt drágább is, másrészt meg gondolom fenntartani sem 2 fillér. -
válasz
szabonagyur #199452 üzenetére
Comfoftline-ban valamivel szebb az ülés, abban szvsz széria volt a digitklíma, bőrkormány - de ez utóbbiakat szinte mindegyik Trendline-ba is belerendelték (lehet, a digitklíma széria volt itthon, nem vagyok biztos benne). Ne nagyon szelektálj a felszereltségi szint alapján. (Patika bontott bőrkormányt találni 30 ezer környékén ha netán szükséges.)
A Highline-ban már szép az ülés, ill. az Ergoconfort ülés is mutatós és nagyon jó. -
szabonagyur
félisten
Ha maradok mondjuk a Golf7 vonalon, melyik felszereltségi szint ami már jónak számít? Tehát nem manuális Klima, tempomat, van benne? Comfortline mennyire lenne érvágás? Van egy érdekes ajánlat a közelben, bár kereten felül.
-
ngaba
aktív tag
-
toeki
senior tag
válasz
Yiggdrasil #199445 üzenetére
KiaCeed-re írta hogy rohad, Swift-re nem jellemző a 2006 utániaknál, legalábbis amikkel én találkoztam azok jók voltak. Kis, könnyű autó, az 1.3-assal lehet azért előzgetni, de ezt szerintem tapasztalja bárki az utakon, a suzukisok nem szoktak szívbajosak lenni
Belül kopogós műanyag minden de ha nem szempont hogy Audi szintű komfort legyen akkor élhető.
-
dunc
nagyúr
Megnéztem az autót, patika, úgy néz ki megvettem. Kipróbáltam, szépen megy, nyilván nem tartósan pályára van szánva. Ami tetszik, a szar Magyar utakon nem pattog, és nem lengedezik a kaszni. Váltó rövidúton, nagyon könnyen jár, nincs a régebbi Clios moslékkeverő érzet. Klíma manuál, de gyorsan szépen hűt. Eddig tetszik.
Milyen kategória az alkatrész hozzá?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
Az ismert eloelet eleg sokat szamit, en ramennek az Audira. Az a motor tartos es jo bar az teny, hogy tartogathat kiadasokat.
Ha talalsz jo allapotu Swift sportot vagy Bravot T-Jet motorral az is jo valasztas.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
Gombinyó #199442 üzenetére
Tavaly néztem azokat is, de 1,2 körül vagy a küszöb, vagy a hátsó ív az összesnél odavolt már sajnos.
LK: Nyilván, nekünk a max 2 emberrel való közlekedés a fontos, az agyonpakolt utazás évente max 2x történik meg, akkor meg tökmindegy.
Uh köszi, akkor hagyom, sajnos én is folyamatosan csak rohadós darabokat találok kb mindenből.Tboldi: Nekem már az is kiesik, ha van egy pár pöttynyi rügyezés egy sárvédőn, vagy egy cserélendő küszöb, na ezt eddig nem sok megnézett autó tudta. Jazz-t néztünk legelőször, de az első generációból 10-15 megnézett kocsi után letettünk róla, vagy lelakott volt rettenetesen, vagy barna volt mindenütt, egy szépet láttunk, de 1,6 milliót már akkor sem ért meg a szememben ez a típus majdnem 20 évesen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #199441 üzenetére
Nem minden Honda rohad azért. Az én 2006-osom sem, de a hülyegyerekautó jelzőt rá lehet sütni.
Félve kérdezem, de esetleg egy ilyen Jazz?
-
LK
addikt
válasz
Yiggdrasil #199441 üzenetére
Swift dinamikus két emberrel. Lehet vele előzgetni. Öt emberrel agyig pakolva persze nem az.
Kia ceedet most néztem, összesnek rohad a hátsó ajtónál felül a perem alatt sajnos. Hyundai i30 dettó.Nekem kettő milla a keret,de ugyanúgy nem találok.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Yiggdrasil #199441 üzenetére
Focus mk2 1.6 benzin?
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
bandus #199434 üzenetére
Köszi, megnézem! Amúgy ez a CRDI motor jobb, mint az Audi CDTDI-je?
Az Audi pont beleférne, mert az átírást meg a biztosítást külön keretből fizetném, és azt nem kellene szervizelni rögtön, mert a szerelőm megcsinálná az árban mielőtt odaadja.toeki: néztem azokat is, csak nem tudom mennyire dinamikusak azok az 1.3-as motorok a 92LE-vel. Viszont a megbízhatóságukat mindenki dicséri, az szimpatikus lenne. Nem tudod, hogy mennyire rozsdásodnak ezek?
KoVee84: a 3 ajtó necces, a 307-esünk is olyan, és most úgy vagyok vele, hogy teljesen kényelmes, de ha bővül a család, akkor félek, hogy 3 ajtóssal nagyon kényelmetlen lesz a gyerkőcöt az ülésbe pakolni majd. (Csomagtartó mindegy, alig utazunk, azt is minimális cuccal)
Viszont ránéztem, egész jól néznek ki, gondolom hasonló lehet vezetni, mint a T Sportot.Bullitz: Köszi, ez a 7. Generációs lenne? Anno néztem Civic-eket is, de a nagyja ilyen szétfarigcsált “hülyegyerekautó” sajnos, meg eddig azt tapasztaltam, hogy a Honda nagyon rohad már ebben a korban sajnos.
Llew: Ez a típus eddig kimaradt, Fiat-ot nem mertem még nézni, mert hacsak szóbahozom az olasz autót, akkor egyből 3an ugranak rá a családban, hogy “olasz autót nem veszünk”.
-
Llew
senior tag
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
Fiat Bravo T-jet?
-
Bullitz
aktív tag
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
1,6 vagy 2,0 VSA balna civic? Előzményeket nem tudom, csak amit leirtal az alapján gondoltam :)
Esetleg P2? Mi épp most vettünk egyet, nem egs erőgép de kétlem hogy gondja lenne azzal az emelkedővel.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
3 ajtós is játszik? Mert akkor swift sport.
-
toeki
senior tag
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
Swift?
-
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy oyan 1.2-1.3 amit az autora rakolthetsz. en megneznem a kia ceedeket, pl: [link] ez egy jo dizelmotor. az s baj ezek az 1.4 szivobenzinek ugyanugy ne fognak semennyire menni mint az 1.0-sak.
-
Yiggdrasil
aktív tag
Nem jött össze a Megane 3 sajnos, nem megyek bele a részletekbe, maradjunk annyiban, hogy egy rémálom volt az elmúlt 2 hét amiatt a kocsi miatt.
Viszont mostmár úgy vagyok vele, hogy valszeg nem reálisak az igényeim, mert 2018 ősze óta nem sikerült olyan autót vennem, amivel megelégedtem volna.
1. 94-es Polo3, 1.4 benzin, full fapad, rettenet rossz állapotban, családból kaptam kölcsön, a semmi helyett jó volt, de állandóan elromlott rajta valami, visszaadtam 1 év után
2. 2003-as Yaris T Sport, 1.5 benzin, "gondos márkaszerető tulajtól", azt felejtette el említeni, hogy rohad az autó mint az állat, és már "szakszerűen" javította vagy ő vagy az előző tulaj, nálam 1 év alatt mindenhol berügyezett
3. 2002-es Yaris 1.0 benzin, szintén gondos tulajtól, a srác hobbiautóként használta egy elég komoly épített motorral, de hozzám mondhatni gyárias állapotba került vissza. Borzasztóan gyenge volt, kb halálfélelmem volt vele az M7-re felhajtani azon a max 200m-es sávon, nem ment, cserébe 8 litert evett.
4. A Megane 3, maga az autó is rettenet volt azzal a motorral - kb egyenlő teljesítménye volt, mint az ezres Yarisnak, cserébe 11 litert fogyasztott - nomeg volt ott egyéb "apróság" is amiatt névre se tudtam venni szerencséreMost ott tartok, hogy a szerelőm továbbra is ajánlja a 2008-as Audi A3 8P Sportback-jét 2.0 CR TDI motorral, 270.xxx km-el, kis hibákkal (bal első sárvédő-elem sérült, teteje és az első lökhárító lakkhibás), nyárigumi nélkül, friss vizsgával 1.5 millióért, vezettem már, nekem tetszik az autó minden szempontból, de mindenki óvva int tőle, hogy ennyit futott dízelt nem szabad megvenni, meg nekünk különben is minek dízel, csak a magas szervízköltséget fogjuk beszívni.
Ott tartok, hogy kezd nagyon elegem lenni az egészből, legszívesebben már fel is adnám, de mivel a feleségem 307ese lassan 21 éves, és hiába volt sokáig megbízható, mostanában szinte havi szinten megdöglik benne valami, ezért itt van a nyomás rajtam, hogy vegyek egy másikat, mert ha ez megáll, akkor nem tud mivel közlekedni, meg amúgy is sokszor jól jönne a két kocsi, nem véletlen volt eddig is.
Sok igényem nincs, legalábbis azt gondolom, valami olyan kellene, ami annyira megbízható, mint a Yaris volt mechanikailag, ne rohadjon porrá, legyen benne elég erő ahhoz, hogy lehessen vele kényelmesen közlekedni (azon a 200m-es felhajtón ne 70en legyen padlózva a végére), legyen klímás, szervókormányos, lehetőleg 5 ajtós, ködlámpás, ne legyen hatalmas, kitudjuk húzni vele a kövi 5-10 évet (én rendesen karbantartom majd). Már letettem a T Sport féle vezetési élményről, vagy egy bizonyos márkáról, tempomatról, tetőablakról, bőr ülésről, meg egyebekről. Ja és a maximum 1.5 milliós költségvetésből ki tudjuk kalkulálni átírással, első szervízzel együtt.Lehetetlent keresek?
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Bocs megint a hülye kérdésért, kb. 1000 fontnál többet nem szánnék autóra, van bármi ötletetetek, hogy mit vegyek? Éves szinten 7-8 ezer km-nél többet nem megyek, benzinest preferelnák. 1.6-os motornál nagyobbat nem vállalnék be, és nem bánnám, ha nem kéne taposni az autót, hogy megmozduljon, ha turbós, az nekem egy plusz. Alapvetően kisebb méretben gondolkodnék. Legfontosabb a fogyasztás lenne, meg hogy legyen relatív megbízható. Az én listám valami ilyesmi lenne: Suzuki Swift/Mitsu Colt CZ2/Kia Ceed. Szóval most inkább elmozdulnék a japán/koreai irányba. Köszi. -
-
-
darkrock
aktív tag
válasz
Luck Dragon #199417 üzenetére
Köszönöm, és ez az ár egy párra értve?
-
dunc
nagyúr
-
-
darkrock
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek [ezek] a gyári opel alu felnik, kettőn új gumi abronccsal, mennyit érhetnek? -
LK
addikt
Kezdek kínlódni már. Most 2003-as Zafira A-m van. Jól karbantartott,minden mindig meg van rajta csináltatva. Nem zabálja az olajat. Lakkréteg a tetején picit hibás. Szeretnénk újabbat (2010-13), de ennek k-nagy csomagtere van és megszoktuk a jót. Nos:
pH hasábjait autónavigátor,népítélet ill. a teljes netet és a valóságot hívtam segítségül (kereskedésekbe autónézegetés, szerelő ismerősök kikérdezése)....
Elején KIA ceed+ i30 kombi volt kinézve. Kettőt megnéztem belőlük, mindkettő hátsó ajtónál belül fent porlik a karosszéria, ezt további két ember megerősítette. kuka
Néztem Meriva B-t.- hú jajj láncos motor, sok a baj vele, és turbót ne.... 1.4+1.4T kilőve
Nagyon tetszik az újabb c4 picasso, 1.6THP-t ne, 1.6 szívót se....(dízel nem jó, mert inkább rövidebb városi utakra járunk, alacsony éves futásteljesítménnyel)
Megnéztem a Ford Focus kombit, röhejesen lapos csomagtér....
Astra J kombi is tetszik, de 2.4 millánál indulnak ami jó is.... (itt is 1.4 ill. 1.4T)
Most VI-os golfnál járok(1.4TSI) , erre kapom hogy a VII-ben van a jó motor....
Most mi a fenét csináljak ?????
Tartsam meg a Zafirát 22 éves koráig,majd gurítsam le a domboldalon?
C4 picasso nem turbós 1.6 VTi motorja is gázos? Mert a Totalcar műsorban és a cikkben is csak a THP motorról írnak, hogy szar. pH-s topicokban írta vki hogy a szívó benzines nem gázos, csak összemossák a THP hibáival.
Találtam céget ami Turbo felújítással foglalkozik. pl. Opel 1.4T turbóját hibától függően gyári alkatrésszel javítják. 35-110k-ért, még ez is bevállalható lenne, ha találnék egy normális autót. Nem elég, hogy a kereskedőknél nincsen vállalható darab,még ezt az esélyt tovább csökkenti hogy az összes kocsi amit kinéztem, nem ajánlott a motor miatt. Előre retteg az ember és még meg se vette az autót.molnarpeter: köszi a "jó" hírt
-
LK
addikt
Üdv! VI-os Golf 1.4 TSI-nek vannak problémái,vagy bevállalható? Elvileg jól karbantartott.
-
-
-
válasz
Tothgera30 #199401 üzenetére
Három GTI-vel és kettő 1.4 TSI-vel a hátam mögött nem a hasamra ütve írom, hogy hasonló a fenntartási költségük. Az 1.4-be 4, a 2.0-ba 6 liter olaj kell.
És igen, olajos a DSG benne. Benzinből többet kér átlagosan 1,5 literrel, ez főleg városban jelentkezik, autópályán hasonló, 180-tól már a GTI fogyaszt kevesebbet.Komplett szerviz csomag (6 liter Liqui Moly, Mann Frecious Plus pollen-, Mann olaj-, Mann levegőszűrő) 73,3 euró, az ~ 26 ezer Ft, gyári műanyag olajleeresztő dugó 1306 Ft. Plusz egy kedves ismerős hamarosan lecseréli az olajat, szumma 32-33 e. Ft. Az 1.4-hez lehet, hogy megáll 25-ből a mutatvány ha olcsóbb olajat és kevésbé flancos pollenszűrőt tesznek bele.
Fékre tudok még aktuális árakat írni (Hátsó féktárcsa 26820 Ft, TRW DF6504 Hátsó fékbetét 9915 Ft, TRW GDB1957 Első féktárcsa 27840 Ft, 100.3300.20 Zimmermann Első fékbetét 14620 Ft, 25683.200.2 Zimmermann), szóval körbe minden 79 195 Ft.
Egy drága alkatrész van a 7-es GTI-ben, a termosztát, de a 6-osban még hagyományos -nem drága- van.
Vatta új gyári turbó GTI-hez 150 ezer Ft, 1.4-hez 120-140 ezer, ha esetleg cserelni kellene, de nem jellemző.
A kasztni ugyanaz, a gumi felniméret kérdése, de mivel normális "szabvány" méretek, így nem drágák a prémium abroncsok sem.
(Az 1.4 kokszosodik, a 3. generációs 2.0 nem.) -
KAMELOT
titán
Ameddig nem jön meg a komolyabb gépem, addig vettem egy 2001 Renault Laguna 1.6 benzint magamnak (1700eu)
Kényelmes, jól fogyaszt, kicserélve benne sok dolog. Alja teljesen rozsda mentes, garázsolt és nem dohányos. Bévül is patika! SZövet ülések is hibátlanok! Lámpák is mintha újak lennének. Szerintem tökéletes vétel volt!
Jelenleg kicseréltem....komplett fékeket, olaj + szűrők. ABS jeladó most felvillant azt is cserélem bontottat! -
válasz
szabonagyur #199404 üzenetére
Ezért javasoltam. Csipszes ember csinálbelőle (ofkósz test prupózonli) DPF-EGR kiírást és füstmentesen olyan 250LE/520NM-t.
-
válasz
Tothgera30 #199401 üzenetére
Soha nem értettem meg mi köze a futásnak a motorhoz
A legjobb motorja a csoportnak - nem még a benyálasok sem ilyen jók. A nagy bódéhoz kell a teljesítmény, és ha nem beton lába van az embernek akkor 8,5 vegyesben eljár vele. Mi kellhet ennél több? -
szabonagyur
félisten
válasz
Tothgera30 #199401 üzenetére
GTI olajos elvben, gondolom ezert is irta.
-
válasz
bitpork #199400 üzenetére
Évi 15k-ra? Nem hinném hogy ésszerű. Bár én évi 35-40k futás fölött keresnék csak traktort.
focvis: Fenntartási költségek (is) nagyon eltérőek, hát még az alkatrész árak. Legtöbb eleve száraz DSG-vel szerelt. Nem egy élmény ha hozzá kell nyúlni. Persze az élményfaktornak ára van, de többszörös szorzó is lehet. Ha pedig élmény autó kell, akkor nagyon más ligában keresnék, mert ebbe a keretbe nem fér bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest