Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #197497 üzenetére
Hát igen, nem tűnik ez rossz ficsörnek, még ha nem is tökéletes. Nálam ez egy pirospont a japán neve mellett.
Egyébként ezt leszámítva is könnyebb szűk helyre parkolni a Corollával a kombi kasztni és a kamera miatt. -
válasz
xEon1337 #197494 üzenetére
Én szoktam használni párhuzamos parkoláshoz, de:
- előre be kell nyomni a gombot
- majd elhaladni a megcélzott parkolóhely mellett
- majd még számomra sem tiszta, hogy ő írja-e ki előbb hogy tolathatok vagy én rakom-e R-be
- innen szépen és tök gyorsan megoldja olyan szűk helyekre is, ahova én nem oldanám meg
- csak a gázt és a féket kell nyomni
Ha túlmegyek a parkolóhelyen és akkor jut eszembe akkor már hiába nyomom be a gombot -
Bdanyy
addikt
Én a következőbe mindenképpen szeretnék park assistot majd
De valószínűleg csak a belvárosi két autó közti centizgetős párhuzamos parkolásra használnám, az valszeg gyorsabban menne mint nekem
(azokat inkább kerülöm most)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bandus #197492 üzenetére
Én a Polóban és a kölcsön C-HRben is használtam az automata parkolást egy év alatt szerintem akár 3-4 alkalommal is.
Mondjuk gondom nem volt vele.
Viszont többségében a parkoló legvégében, az üres területek közepére szoktam letenni a kocsit, de néha be kell állni két autó közé is. Olyankor azért jól jön. Én eléggé türelmesen vezetek, meg szoktam várni, míg megtalálom a megfelelő gombot nyomni álló helyzetben. -
válasz
Veron #197488 üzenetére
Nekem a Corollában az automata parkolás simán lepadkázta volna a felnit, az volt a szerencse, hogy peremvédős a gumi és csak az súrolódott. Azóta nem erőltetem.
Ha meg nem használod napi szinten, akkor tuti elfelejted előre benyomni a gombját, így ha tényleg hasznos lenne, akkor megint csak magadnak kell megoldanod a parkolást, mert mögötted meg jönnek, nincs idő a bénázásra.
-
válasz
Veron #197491 üzenetére
csak bizonyos sebességhatár alatt működött (meg nem mondom már, hogy mennyi). míg a való életben tempósan haladsz és viszonylag gyorsan megállsz ha látsz egy parkolóhelyet, addig ezzel mondjuk végig kell krúzolnod 20-30-cal egy többszáz méteres kocsisort, ha azt akarod, hogy ő kiszúrja a parkolót. de ez mondjuk 2013-14 környéke volt, azóta lehet fejlődött ez is.
-
Veron
addikt
válasz
Veron #197425 üzenetére
döntés előtti hsz
ültem egy Corolla TS 1.2T comfort style tech-ben és egy Octavia 1.5TSI style-ban is.summa szerintem
műszakilag: Skoda takarékosabb, erősebb, jobb az infotainment es ritkábban kell szervizeltetni; toyota futóműje agilisabb
kasztni/beltér: Toyota formásabb, az ülések engem jobban tartanak és a csomagtere praktikusabb; Skoda tágasabb belül és egy hangyaf@xnyival jobbak az anyagok talán
extra: Toyota automatán parkol és van kamera; Skodában GPS, full LCD, LED matrix fényszóró és full keyless -
Citroen c3 es renault clio 2 kb egy árkategóriában mozog 2004-es évjáratban? Hahu alapjan nem merem kijelenteni magamban. A c3 beltere mintha fapadosabb lenne a kopo muanyagokkal.
-
Drughi
addikt
válasz
grizlisandor #197482 üzenetére
Megnéztem és messze ez a legigényesebb (
), viszont az autó kivülről szép és helyben is lenne, így marad a szemle.
-
Drughi
addikt
Véleményt kérnék: [link] Grande Punto 1.3
Ukrán hirdetiNem sok látszik a képekből, a bele egyáltalán nem
-
vzsryl
nagyúr
-
Tomics
addikt
Sziasztok.
Jelenleg egy 7 éves Suzuki Swift-et hajtok, első tulaj, új kora óta nálam van, 185 ezer ment bele. Szeretem, mert lendületes, olcsón fenntartható és megbízható (1db kerékcsapágyat kellett benne cserélni, ami nem volt tervezve), de lassan kinövöm éd egyre többet pályázok, oda meg már soványka (túl hangos, 140nél majd 4 ezret pörög).
Mit ajánlanátok, ami fiatalabb, nagyobb, megbízható, viszonylag olcsón fenntartható és nem egy érzelemmentes közlekedőedény élményét adja és a vételára sincs az egekben? Diesel üzeműre gondoltam a sok pályázás miatt. Van abból olyan használtan ami nem agyonhajtott és megbízható? Vezettem német prémiumokat (A4 B8, C merci, 320d) tetszett is, de állandóan van velük valami gond.
-
válasz
cigam #197471 üzenetére
Ha a kevés szerviz szempont akkor nem nagyon marad mozgástered. Ami árban halmazon belül van az mind igényli és igényelni fogja a gondozást. Ha csak egy passatot nézünk a futóműve sokkal bonyolultabb, ha nem hozzáértő használta hiába a jó motor akkor is lekókadnak dolgok mint a turbó vagy egr. Ismerem az érzést h valami nem nyújt sok ingert és ezért szeretné az ember cserélni de ennek van anyagi következménye. Nem nagyon tudok olyan típust amiben idővel nem jön elő valami.
-
cigam
titán
Okés, köszi tippeket, válaszokat!
-
cigam
titán
válasz
vzsryl #197451 üzenetére
Olyan szinten vigyáztam rá, hogy a varrásnál szétfoszlott üléshuzatot tavaly gyárival cseréltettem. Egyúttal a törött szivacsot, és a rozsdásodó üléstartó sínt is kicseréltettem. Még nincs benne 80k! Igazából egy elektromos lenne jó, csak nem én nyertem a lottó ötöst.
Nem, nem az árán felül, hanem amit ezért adnak + 300k, és marad pénz a papírmunkára is.bitpork
Nincs preferenciám. Kényelmes legyen és tiszta, ha lehet nem lelakott.
Ne legyen a nevemre szóló parkoló a szervizben.joamilestoné
250k-ból max elektromos biciklit kapok -
-
6030D
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
Pimpelt Mondeo.
-
-
footy
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
Nekem ez jut rola eszembe... (nem feltetlenul pozitiv)
-
szőröscica
addikt
válasz
cigam #197442 üzenetére
Igaz, sot en tovabbvinnem. A fizud iranymutato, de ha szinte az egeszet feleled, vagy csak marginalis osszeget tudsz felretenni havonta, akkor a lehetosegeid is szukebbek. En 3-6 havi megtakaritast mondanek mint autovasarlasi keret.
Ezt nem fogod felteni, nem kell ra casco, ha ellopjak, tk-ra torik, gyorsan tudod potolni.Persze, ha van tehermentes ingatlanod, amit nem tervezel mar lecserelni, van kello mennyisegu megtakaritasod (igeny szerint), de meg dolgozol, es oromet szerez az auto, akkor ez 3-6 havi megtakaritasos keret bovitheto.
Szerintem! De en biztonsagi jatekos vagyok ezen a teren. -
alázógyík
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz
V.Stryker #197458 üzenetére
Nálunk 10 év körüli Berlingo/Partner vonalról indult a dolog. Eléggé elhanyagolt állapotban volt az aktuális választék, viszont vételárban azért magasan volt a léc. Így jött a képbe, hogy akkor új kéne. Újak között egyértelmű volt a Dokker árelőnye.
Még képbe jött a Fiat Doblo is, de benzines fronton eléggé vérszegénynek ígérkezett a 95 lovas 1.4. Ha dízelre van igény, akkor az 1.6 Mjet nem feltétlen lehet rossz választás. Bár, ahogy látom, újonnan már nem lehet kapni.
Fordot nem erőltetném, Caddy drága szerintem, Toyota és egyéb PSA származékok dobozosokról meg nem hallok túl sok jót mostanában.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
BigBlackDog #197457 üzenetére
Köszi, akkor a Dokker lehet még befutó. De mégiscsak Dacia...
Jelenleg van két cégesünk. Egy C4, ilyen újabb, 2 személyes. Illetve van egy Vivaro(5 személy+raktér), szintén újabb, 5 személyes, az 0 km-es kora óta nálunk van. Alíg 50ezer km van benne, a C4-ben meg 114ezer... Szóval nem sokat futottak.
Közben csökkent a létszám és elég lenne egy autó. Szeretnénk valamit, ami a kettő között van. Egy nagyobb kitolós létrát a tetejére kéne tudni tenni, ehhez pl. a C4 kicsi. A Vivaro jó, de a városban gyakran megyünk vele, annál viszont jobb lenne valami kisebb.
Elvárás, hogy akár 5 fő is utazhasson benne ha kell ,céges révén legyen diesel. Néztem Caddy Maxi -t de alíg van és rettentően túl van árazva.
Milyen öteletetek van még? -
BigBlackDog
veterán
válasz
V.Stryker #197455 üzenetére
Lodgyt egy emelt belmagasságú kombinak mondanám opcionálisan 7 személyes kivitelben, a Dokker inkább kishaszon szerű "puffancs". A Dokkert viszont pl. könnyebb pakolni a két oldalsó tolóajtó és a hátsó, oldara 180°-ban nyíló ajtók miatt. A Dokkernél nagyobb a beltér is, illetve az üléspozíció is magasabb. Lodgy esetén személyautósabb az élmény. Egyébként, ahogy látom, beltér kialakításban nagy különbségek nincsenek.
-
BigBlackDog
veterán
Szeritnem érdemes lehet a kevésbé felkapott típusok között is szétnézni. Pl. sokan félnek a TSi-től is, miközben azért a harmadik generáció már elég kellemesre sikeredett véleményem szerint. Ugyanígy a francia típusok sem feltétlen örvendnek általános közimádatnak, de bőven létezik az olvasottak, tapasztaltak alapján azok között is típushibamentes, megbízható konstrukció. Ha ilyenből sikerül kifogni egy olyat, amit a gazdája tisztességesen rendben is tartott, akkor sokáig még elégedett lehetsz vele.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
A Dacia Lodgy és Dokker között mi a különbség?
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
Szerintetek megéri/megérheti várni használtautó vásárlással? Fognak realizálódni az árak valamelyest, vagy erről már lecsúsztam és 1-2 évvel ezelőtt kellett volna venni? Sajnos mostanában értem oda, hogy aktuális lett, de tapasztalom így lassan 1-2 hónap hahu nézegetés után - és a gazdasági cikkek is megerősítik -, hogy még mindig drágulás van a használtautó piacon. Mivel azért annyira nem vagyok benne az autóipari gazdasági változásokban, nem tudom hogy jöhet-e mostanában enyhítő körülmény, ami legalább stagnálásra kényszeríti a használtautók árnövekedését. Főleg az a szomorú, hogy pár éve a szívókat még utánad dobták, most kb megy a harc értük (itt a leinformálható, magyarországi autókra gondolok elsősorban). Már azon agyalok elengedem ezt a "szívózást" és valami 2015 utáni Ecoboost vagy szíjas TSI után vadászok, habár előbbit hamarabb találok 2.5-3M körül.
Vagy itt is érvényesül most az mint a lakáspiacon, ha tudsz minél hamarabb vásárolj?
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
cigam #197449 üzenetére
Az SX4 árán felül 1,4M? Mert ha tip-top a verda, akkor azért is simán kapsz 1.5-öt, aztán vehetsz egy tényleg sokkal komolyabb autót. Ha eladnád, és az árából 1.4-et szánsz valami másra, akkor nem lépnél sokat előre, sőt bizonyos értelemben inkább hátra, pl. magas építés.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
vzsryl #197443 üzenetére
Az én sérüléseim durvának néznek ki, de valójában nem azok szerencsére.
Az elsőnél, ami az én figyelmetlenségemnek köszönhető, elég volt csomiajtót cserélni és a lökhárítót kinyomni.
Az utóbbi javítása meg éppen folyamatban van, egyedül a lámpa mögötti lemezt kell kihúzni, a többi csak elemcsere. Szerencsére a nyúlvány és a futómű csatlakozási pontja megúszta. -
dj79
senior tag
válasz
cigam #197442 üzenetére
Nem feltétlenül, vannak olyan egyszerűen szerelhető szívóbenzines típusok, mint pl a g astra, 1m környékén épkézláb darabokat ki lehet fogni.
Az alkatrészek drágultak, a munkadíj sem lett kevesebb, azon lehet spórolni valamennyit, ha nem egy túlbonyolított technikát veszel. -
vzsryl
nagyúr
válasz
tboldi #197441 üzenetére
Szerencsére ilyen durva még nem történt velem, csak egy Interspar parkolós, alacsony fém oszlopnak húztam neki, mert elfelejtettem, hogy az van mellettem, és kis ívben akartam kikanyarodni: [kép]
Több ismerősömmel is arra a következtetésre jutottunk, hogy ezt ki tudjuk polírozni, mert ez konkrétan a oszlopocska színe felkenődve az ívre.#197442 cigam: Azt neked kell tudni, hogy milyen értékű és fenntartási költségű autó fér bele a keretedbe. Ez a 3-6 hónap csak egy iránymutatás azoknak, akik abszolút nem értenek a pénzügyeikhez.
Egyébként 1M környékén már lehet kapni olcsón fenntartható, megbízható, kis benzines autókat. Ha nagyobbra van szükséged, akkor inkább 1,5-2M az alsó határ ahhoz, hogy kellőképpen modern, biztonságos és kényelmes verdád legyen.
Először azt kell mérlegelned, hogy mi fér bele, aztán azt, hogy mik az elvárásaid a kocsival kapcsolatban. -
cigam
titán
Olvastam az összefoglaló pár cikkét. Pl. hogy a fizum 3-6 havi összegének megfelelő autót engedhetem meg magamnak. Ez még mindég aktuális? 1 milla körüli áron ezek a 10+ éves (100e+ kilométert futott) autóknál, egyre több, egyre drágább alkatrészt cserélni. Nem? pl. vezérműszíj szett, rozsdás kaszni,...meg ki tudja mi minden más. Így könnyen belefuthatók abba, hogy tényleg az autóért fogok dolgozni. Vagy valamit félreértettem?
-
tboldi
nagyúr
válasz
vzsryl #197439 üzenetére
Én is magamnak csinálom, de van, hogy mások átveszik tőlem a feladatot önszorgalomból. 🤷♂️
-
hobizoli
nagyúr
válasz
alázógyík #197438 üzenetére
ecce nagyon regen a Bp 18ker Hengersor utcaban volt egy Suzuki markakereskedes
ember kivite a csitti uj verdat, az Ulloi ut sarok onna kb 400m, van kozben egy keresztutca, amit meg abszolvalt
az Ulloi-hez erve megallt, de hatulrol megloktek, az elejet elvitte az eppen akkor odaerkezo BKV busz...
-
vzsryl
nagyúr
Annyira bénák vagytok, hogy még a kocsitokat is másnak kell meghúznia helyettetek? Én magamnak csinálom.
-
-
gaborn1
tag
válasz
Veron #197432 üzenetére
Nekünk 1,5 éves Corolla 1.6 sedan van.
Az ülés nekem kényelmes bár nem vagyok nagy darab (170cm/80kg)
Néha a rádió hülyéskedik annyiban, hogy rádión mondjuk csatornát váltanék és nem a következő állomásra ugrik, hanem az összes adó első oldalára hiába voltam pl a 3. oldalon, ilyenkor ha vissza akarok jutni oda ahol voltam (adott esetben 3. oldal, nekem ott van kronehit, petőfi, rádió1), akkor ugrani kell vagy 10-12 adót.
Télen (garázsban áll) ha 5-6 napig nem használom és utána beülök, akkor az elektromos kézifék mintha ragadna kicsit és kicsit nagyobb gáz kell neki, hogy elinduljon a kocsi, mert erősebben befog valamiért a kézifék. Ezt néha csinálja, mondjuk 5 alkalomból 1x. (most télen kb 3x fordult elő, sokat állt a kocsi, majdnem csak hétvégente használtam, előző télen nem volt ilyen, max 2 naponta ültem benne)
Ha nagyon koszos a szélvédő kiírja, hogy "kamera átmenetileg nem elérhető" vagy valami ilyesmit és hiába spriccelem, törlöm a szélvédőt, addig nem tűnik el a hibaüzenet, amíg le nem állítom a kocsit és indítom be újra.
Hirtelen ennyi jutott eszembe a kocsival kapcsolatban ami "hiba".Kis hibákkal ne foglalkozz szerintem, úgyis megsérül. Nekem másfél év alatt repedt már oldal ablak, törött visszapillantó és talicskával is tolták le a kocsi bal oldalát.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Veron #197428 üzenetére
Mikor 2016-ban átvettem a céges parkolóban az 3-as ugyan ilyen barna színű octaviámat, egy kollégám megkért, hogy dobjam már el a pólus centerhez, mert megjött valami nagyobb cucca az edigital-hoz és vigyem már neki haza. Mire kijöttünk a pólusból bele volt nyitva a jobb hátsó küszöbbe, de úgy istenesen. 7 km volt az autóban
Ezzel ne foglalkozz és igen, ez a barna qwa jó szín. Én is csak azért nem ezt választottam újra, mert nem akartam egymás után ugyan olyat. -
válasz
BigBlackDog #197423 üzenetére
Aki elvitte a Mazda6-osomat mondta, hogy 2004-ben főleg ilyen sötétkéket meg feketét gyártottak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
janos1988 #197417 üzenetére
Ha számítanak a költségek, akkor inkább az egyest választanám. De részletes infókért kérdezz be a Renault topikba is, ott nagyobb a típusspecifikus tapasztalat!
-
-
janos1988
addikt
Akkor én kavarodtam be.
Először ilyet néztem, azt hiszem ez már a ph-es: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_classic_1_4_16v_alize_plus-16819929
És most meg ilyet néztem (pont ugyan ilyet): https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_grandtour_1_4_authentique-16854552
Na és az utóbbi érdekelne, árban mennyivel drágább lenne a fenntartása az 2000-2002-es Meganehoz képest? + a kötelező vezérlés csere. És persze az utóbbi mennyire ajánlott?!
-
dj79
senior tag
válasz
BigBlackDog #197414 üzenetére
Nem biztos, 2002-től kezdték a kettest gyártani.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #197404 üzenetére
Nekem bevált, és nagyon gyorsan lehet így jó autót találni, csak szűrőképességed is gyors kell legyen hozzá.
-
dj79
senior tag
válasz
janos1988 #197411 üzenetére
A kettes megane facelift előtti változata sok bajjal küzd, kezdve az elektronikától az első rugótörésig minden. A motor ugyanaz, de a körítés nem sikerült. Az ötajtós szűk, a szedán és a kombi nyújtott tengelytávú. Ami nálam előjött: trafók, kártyaolvasó, rugótörés, kábeltörés az ajtóban, egy év alatt két váltótartó baj, rejtélyes nemindulás, állandó izzókiégések, pedig egy kevés tulajos, karbantartott példányt vettem anno. A megane 1 ph2 ahhoz képest japán megbízhatósággal rendelkezett.
-
janos1988
addikt
Megane 3 2003-as (1.4 16v) 240e kmel mennyire jó ár érte a 600 000 ft? És úgy általában ezek a 3-as Meganeok mennyire jók? Szervizelése (vezérlés csere stb), alkatrészek mennyire költségesebbek egy 2-es Meganehoz képest?
-
szabonagyur
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #197406 üzenetére
Nálunk egy keret van aztán azt vesznek ami belefér.
Pl Pest mellől akik ingáznak le Nyíregyre szinte mind benzines (X7, 530 meg nem is tudom mik vannak még).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #197406 üzenetére
Van ahol nem, kollégám napi 2x3 km-t megy és egy TDI-t kapott... Van is szépen 13-14 literes átlagfogyija. Aztán hogy fog örülni a kövi tulaj hogy kevés km-es tdi-t vett.
-
válasz
szabonagyur #197404 üzenetére
Igen, az a vicc hogy pár éve még annak is dízel cégest adtak aki 500 méterre lakott a cégtől és tárgyalni sem kellett nagyon mennie sehova mert házhoz mentek a beszállítók meg az ügyfelek is. Nem tudom, ez változott-e valamelyest.
-
-
KoVee84
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #197401 üzenetére
Nyilván van olyan eset is, amikor az egyedi rendszámot nem adják tovább a kocsival, sőt olyan is, mint az egyik kollégám/barátom, aki ha új (használt, de számára új) autót vesz, akkor azonnal lecserélteti a rendszámot, hogy az előző tulaj ne ismerje meg az utcán.
Ennél a polonál nem erről volt szó -
válasz
molnarpeter #197397 üzenetére
Én is láttam már olyan végig magyar autót amin új rendszám volt, mert céges autó volt céges rendszámmal (mint a MOL meg az SAP csak valami más) és annak le kellett kerüljön eladáskor, de azért mégsem ez a jellemző.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest