- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Házimozi belépő szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Autós kamerák
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
-
tycon
tag
válasz rob210 #92549 üzenetére
Azért nekem furcsa, hogy gyártjuk az autókat, de nem értünk hozzá, javításilag. Pedig már igen régóta láttam olyat, hogy a BMW videón mutatta, hogy kell valamit javítani. Meg tele van a y. Pisti szerel-lel. De se asztal, se egy satu, csk úgy a betonon a porba. És egy csavar sem tisztít, zsíroz. Aztán csodálkozik, igen be van rohadva minden. Se egy tálka, csak úgy rugdossuk a földön, és elkalapáljuk a önbiztosítós anya végét. Most éppen én is rugót cserélek, és belefutottam, megnéztem. Meg akkor már gömbtámaszt, pálcát, toronycsapágyat. A másik oldal megvolt két hete. Általában én adok tanácsot, tapasztalatot, ez a rohadt fűtőmotor vezérlés meg teljesen kifog rajtam. Dühít.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
vass1024
tag
Sziasztok!
Van egy 2009-es Megane 3 1.6 110Le 6 sebességes váltóval, 117.000km van benne. Szeretném lecseréltetni benne a váltóolajat mert ilyenkor már ajánlott (persze a kézikönyv szerint nem kell).
Kérdésem az lenne, hogy milyen és mennyi olaj kell bele.Köszönöm a válaszokat
Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
tycon
tag
Na, délelőtt kicseréltem a rugó, toronycsapágyat, stabipálcát. A délutánt már nem bírta volna ki a csapágyház.
[link]fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
tycon
tag
válasz diablo1984 #92561 üzenetére
A bal rugóm eltört. Akkor a balt cseréltem. Most meg a jobbat, rugót is, a videón a régi hibátlan. Csak a párbancserélünk miatt. Két napja néztem az Auchanban az ablaktörlőket, de fejből 70-50 cm kell bele. De még megnézem máshol is. Ez a teljesműanyag ilyen a téltől/napfénytől 1-2 év alatt. Na, most lemértem megint, ki tudja, milyen a winchester mostanában nálam. Annyi, 50-70cm.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
norbert1998
veterán
Felraktuk egy atmoszférikus lefújó adaptert a kocsira. A gyári lefújó alá egy kis sajtkorong. A turbóba visszaengedendő gázt a szelep a sajtkorongon keresztül kiköpi a motortérbe.
Kegyetlen jó!!! Elvittük egy próbakörre, 10-15 percig úgy vigyorogtam, hogy lezsibbadt az arcom a végére Akkorkáat szisszen, mint egy rendes tuningautón.
Persze ez masszív prottípus, például FDM 3D nyomtatott polikarbonátból van, de elvileg az 147 fokon puhul fel, de a felületi minőség az kicsit meh.Eszméletlen nehezen tudtuk berakni a csavarokat, egyet kellett is flexelni, de bent van. Mondták a csoportba, hogy meg se próbáljam, vágjam el a gyári intercooler-szívosor közötti csövet, de csakazért is megoldottuk.
Valamikor rakok majd videót is.
Rob:
Extra kérdés. Ha a hülyegyerek (én) ősszel túlhozta a turbo-kati-leömlő egység csavarjait rá a turbóra, és ma lazításkor kettő beletört a turbóházba a turbina oldalon, akkor azt tapasztalatod szerint ki lehet venni a turbóház levétele nélkül, vagy mindenképp le kell venni a turbót? Ha egyáltalán jártál már így...
Másik, a két elem összeillesztése (leömlő és kompresszor oldal) kifúj, ezért is akartuk leszedni. Valamiért egyáltalán nem akart összemenni jól, nem tudom miért. Mintha nem stimmelne a lépcső mérete, aminek be kellene csúsznia a turbóba, az a 1 mm magas kis lépcső. -
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #92564 üzenetére
Azt csak normálisan épésszel szabad kiszedni.
Magyarán fent a helyén nem lehet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #92568 üzenetére
akkor az nem fújhat ki.
Ott valami más bibi lesz.
de tolómérő és mérd meg a perem, hüvely méretét.
Egyből kiderül mennyivel nagyobb turbó van rajtaRenault power
-
AMD Power
titán
Nézegettem Sandero teszteket. A 90 TCe láncos vezérlésű. Ami jó,hogy ha nem olyan mint az Opelnél (bicikli lánc). Illetve a tesztben mindegyik Sandero 6 sebességes váltóval volt. Az oldalon úgy emlékszem,hogy 5 sebességes váltót írnak a 90TCe-re. Tulajoktól kérdezem.... Nektek is 6 sebességes?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
vass1024
tag
válasz rob210 #92563 üzenetére
Köszi a válaszokat Rob!
Megnéztem ezt a folyadékkeresőt de ott csak Total termékek vannak ahogy látom.
Felmerült még bennem hogy lecseréltetném a fagyállót is, zöld van most benne, sajnos nem tudom pontosan milyen fajta mert nem rég vásároltam, németből hozták be és Renault szervizbe hordták, ugy hogy gondolom belevaló Renault fagyálló van benne.
Olvasgattam visszamenőleg és Febi Renault Type D ajanlotátok, akkor veszek 5litert akkor jó leszek?
Mert a belevaló gyári Renaultot Type D megszünt helyette Type E van, de nem lehet összekeverni elvileg.
Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
norbert1998
veterán
Itt a videó a hapciról
[link] -
rob210
Topikgazda