Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
gzbotii #189395 üzenetére
Ahogy előttem Qru is írja, nem túl gyakori a fékcsere.
Az elsők kb százezer, a hátsók meg kétszázezer (persze ha nem rohad be) km futást elbírnak.
Amúgy nekem is voltak ilyen félelmeim, de 50km körzeten belül jónéhány, a típushoz értő, felszerszámozott szerviz/szerelő elérhető, illetve 3 márkaszerviz is van a közelben. -
-
-
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #189390 üzenetére
Pedig teljesen hagyományos autó, de annyira jók a 4+ szervizárak, hogy nem mennék hagyományos szerelőhöz az biztos. Ha meg nem érdekel a gari megcsinálom otthon és kész. Tényleg annyira egyszerű, hogy akinek van egy kis érdeklődése az autók iránt könnyedén megcsinálja. [link] Ugyanez az Auris is.
Ennyi egy váltóolaj csere [link] És 90k km az előírás.
Mondjuk féket azt én sem cserélnék, mert nem értek hozzá. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Doki16 #189385 üzenetére
Priusra nekem azt írták, hogy egy átlagos autószerelő fékbetétet sem tud rajta cserélni, ezért kérdeztem.
-
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #189382 üzenetére
Semennyire nem igényel szakértőt, ha nem izgat a garancia akkor otthon mindent könnyen meglehet csinálni. Még egy váltóolaj csere is tök egyszerű művelet. Alapvetően egy sima 1.8 szívó. Légszűrőt és pollenszűrőt 5 perc rajta cserélni, otthon magamnak csináltam, az olajcserére meg elvittem márkaszervizbe a garancia miatt. Csak megvenni drágább utána a HSD nagyon olcsón fenntartható. De tényleg, ha otthon csinálod egy kötelező szerviz alig 20k Ft. Egy váltóolaj csere meg kb 15k Ft. És azért jó mert tervezhetőek a költségek, mivel nem nagyon elromlós. A GTE-nél is 21k volt az éves szerviz, de ott ezer dolog elromolhat és az nagyon húzós.
-
footy
addikt
válasz
Doki16 #189355 üzenetére
Nekem eleg a 140, a fogyasztas is csak olyan szempontbol lenyeges, hogy meglegyen 750km hatotav. (ha meglatogatjuk a szuloket az (620km) akkor a tankolas miatt nem szeretek extra megallni)
A plugin szamomra annyira nem erdekes. A Golf GTE csak ilyen "eco kapuzaras"projekt lenne A gyakorlatban inkabb a Passat GTE passzolna, de a hibrid felara(4500-5000euro) nevetseges a dizelhez kepest, egyszeruen nem adja ki a matek. Hajlando lennek a tisztabb uzemert felarat fizetni, de az max 1-2000 euro. A V60 pedig szimpatikus es tetszik, de a csomagtarto miatt kiesik. (Ehhez meg jon hogy a "napi bedugdosas" resze sem szimpatikus a hibridnek es ha mar otthon toltes akkor napelemekrol lenne igazan kiralysag ami megint csak min 5000 euros befektetes)
-
válasz
Holding91 #189377 üzenetére
Látom nagyban megy itt a tanácskozás, én is megosztok kis tapasztalatot.
Lassan két és fél hónapja vagyok tulajdonosa egy 2014-es Toyota Auris HSD-nek (első autó). Először én is nagyon tartottam a motor bőgéstől mivel ugye teljesen fokozatmentes a hajtás. De azt kell mondjam abszolút nem zavaró, ha előzök, vagy valamiért ki kell ugrani akkor lepadlózom (amivel nyilván megjön a hang is) de az erő is elég rendesen, ha még átveszem Power üzemmódba akkor meg még durvább. Múltkor néztem 140 körül pörgött a motor 2700 körül sík úton, kb alig lehet hallani. Én nagyon szeretem amúgy, városban napi szinten használom 2x10km-re, átlagfogyasztásom rátankolással mérve eddig 5,4-5,9 között alakult. Ebben volt azért bőven pálya is hétvégente. Amit linkeltek Aurist az az újabb generáció, szóval még csendesebb még újabb a hibrid része. Tök jó érzés a parkoló házban csak EV üzemmódban halkan gurulni és lehúzott ablaknál hallgatni a gumikat
Megbízható, jó kis autók ezek, kiforrott rendszerrel a kasztni alattDe igen, a külső is sokat nyom... sőt
Jó érzés legyen vissza nézni az autóra
-
Doki16
addikt
válasz
dbocskai #189367 üzenetére
Én a hibridről írtam azon belül is a Toyota e-cvt váltójáról. Nem az egészről hanem csak a HSD. A többi nem életbiztosítás ugyanúgy. Főleg nem egy igazi láncos cvt.
A Toyota bolygóműves rendszere mindegyiknél jobb. Az Audit ne hozzuk ide én arról nem beszéltem.
De a tisztán látás végett akkor az eCVT-re gondoltam -
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189370 üzenetére
Köszönöm mint alternatívát.Én ezzel úgy vagyok, meg gondolom sokan mások ha veszek egy kocsit x millióért akkor már tudjak rá úgy nézni hogy teszik is.Na ez pl az Amperába nagyon nincs meg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Holding91 #189365 üzenetére
Ha tudsz tölteni (vagyis akár otthon, akár munkahelyen nem az utcán parkol), akkor az Opel Ampera is érdekes lehet még. Kicsit olcsóbban is előfordul, mint a hibrid Mondeo, és ez nem csak visszatölt, hanem konnektorból is fel tudod tankolni árammal, amivel nagyságrendileg 40-60 km-t simán meg tudsz tenni télen is akár. Csak egy alternatíva, kevesebb lenne a benzin költség, és nem olyan drágák már. Persze azt is megértem, ha a Ford a kedvenc
-
dbocskai
tag
válasz
Doki16 #189366 üzenetére
Azért ez a CVT téma nem ennyire fekete-fehér.
A toyota hibridje és CVT-je kiforrot és jó. Pont.
Viszont a CVT előnye relatív, lustább lesz vele a kocsi, én gyűlöltem egy dízel+CVT kombót.
Megbízhatóságra meg azért bőven vannak negatív példák is, elég csak az Audi multitronicjára gondolni, aminek inkább csak hátránya volt mint előnye... -
Doki16
addikt
válasz
Holding91 #189365 üzenetére
Nem jobb, csak sokkal megbízhatóbb. Nincs váltás, hanem fokozatmentes. Nézz róla videókat, mert vannak akiket idegesít, ha egy autó nem vált.
Igen sokkal jobbak egy hagyományos dízel+automata kombónál. Olcsóbb a fenntartásuk és lényegesen megbízhatóbbak, főleg használtan.Szíved joga, hogy tetsszen, nincs ezzel semmi gond. Jó autók lettek
-
Holding91
újonc
válasz
Doki16 #189362 üzenetére
Köszönöm a segítséget mind kettőtöknek.
Akkor az összes hybridbe cvt van ami jóval jobb mint a powershift?
Ahogy látom picit drágábbak de akkor annyival jobbak is.😀
Szerintem minden kép ezeket fogom nézegetni.Nemtudom ki hogy van vele de nekem ezek a mondeok nagyon tetszenek😁 -
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189359 üzenetére
És árba hol kezdődik?
De akkor váltóval még nemvagyok előrébb
Pedig nekem ezek a mondeok nagyon tetszenek... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #189355 üzenetére
Nem kontinens átszelésre kell de ha pl a telekről vissza kell sietnem a városba akkor azért jó ha a 150-160-at biztonságosan tudja. HSD nagyon feltételesen lenne csak jó nekem jelenleg a felhasználás miatt (anno ezért nem vettem végül CT200h-t), egyelőre az nagyon csak B opció. De az úgyis csak távlati terv, egyelőre csak tájékozódom.
-
Doki16
addikt
Nem erőltetnem, tudni fogja azt is, de ott már jobban hallod a motor zaját is. Azért az 1.8 (99lóerő) nem arra van kitalálva, hogy folyamatosan 150-160-at menjen. Amúgy tud többet is. [link]
Én stabil 130-al mentem vele, az volt a kényelmesebb és jól fogyasztó. Nem ugrik már onnan olyan jól.(#189352)footy: Még kevesebbel is számolhatsz ha két személlyel mész normál tempó mellett. Akkor nekem 6 litert tudott. De ha nagy átlagot nézek egy Dunaújváros-Budaörs távra akkor nem egyszer kijött a 4,5 is. De ez nem nagy táv. Ezért szoktam azt mondani, hogy a 6-7 liter a pályás fogyasztás olyan 130-nál. Persze van még sok befolyásoló tényező, de kb ennyi. Amit te írtál könnyedén kifog jönni 7 literből. De akkor már inkább egy V60 D6 vagy egy GTE ha fontos a pályázás. Az a két típus röhögve megy 160-at.
(#189354)Qru: Menni fog annyit tartósan, de ott már exponenciálisan nőni fog sajnos a fogyi. Viszont ha 1.6 vagy HSD akkor nem is kérdés, hogy a hibrid a sokkal jobb választás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Senhi #189350 üzenetére
Szuper! Általában nem sietek de ha igen akkor azért jó ha olyan a gép ami tudja a 150-160-as utazót tartósabban autópályán. A hangosság nem zavar, a mostani autóm is hangos... már megszoktam.
1.6-os benzinest néztünk Auris kombiból (az 1.2T-ról lebeszélt az értékesítő) de a HSD sem elvetendő végülis.
-
Senhi
aktív tag
GPS szerinti 150-160 meg teljesen rendben van, en szoktam vele ennyivel menni, bar fogyasztas itt mar megugrik.
Viszont azzal szamolni kell, hogy mar 130-nal is megjon a hangja (foleg az ut minosegere erzekeny nagyon) igy erdemes halk gumit venni ra vagy felcsavarni a hangerot.
-
Doki16
addikt
válasz
Somatom #189345 üzenetére
Összköltségben egy hibriddel jobban fogsz járni. Lényegesen kevesebb nyűg fog előjönni vele mint egy hasonló futású dízelnél. Főleg a város nyírni ki idővel a TD(C)I-t.
Jelenleg ezek a Toyota HSD-k a legunalmasabb, legbombabiztosabb kocsik. Pályán egyébként olyan 7 literrel számolhatsz, de cserébe meg városban 4 liter körül elvan. -
-
Doki16
addikt
válasz
Somatom #189342 üzenetére
Mi a kereted? Mert a 2.0 Corolla hibrid az már dinamikus tud lenni és nagyobb is mint az Auris. Igazság szerint az Aurissal is el fogsz jutni bárhova színig rakva, csak nem kell tőle várni azt, hogy 200-nál belső sávot fogsz takarítani
Pályáztam vele, a 130-at mindig minden körülmények között tudta tartani még az Alpokban is. Emelkedőt meg jól mászik, mert tök jó a váltó+villanymotor kombó. Sokkal egészségesebben csinálja mint a DSG. A két hét városi tötymörgés nyomosabb lesz most nálad jelen esetben. Azt nem szereti, se a dsg se a dpf -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Somatom #189340 üzenetére
3 autó közül a Toyota a legrövidebb és a Mondeo a leghosszabb. Ugyan ez elmondható a szélességére is. Csomagtérben 100 literrel kisebb mint a Passat, Mondeoval egy szinten van a csomagtér. A Toyota automata váltója a hibridsége miatt nagyon kényelmes. Passat automatája sem rossz, de nem győzött meg. Nem érzem olyan kifinomultnak (nyilván más technológia), mint a Toyotáé. Mondeoból automatát még nem használtam. Hátsó üléssor lábtere a Passatban és a Mondeoban is kiváló, Auris sem rossz, de nem a legnagyobb. Hosszú távra csak a Passattal mentem 1200km-re rendszeresen. Meggyőző utazó autó volt számomra. Stílusra, benyomásra nekem B8 Passat, a Toyota viszont nagyon jól tartja az árát használtan is. Illetve a Toyota hibridsége nagy császár. Nekem a Mondeo céges autó benyomást kelt, elnézést, ha ezzel valakit megsértek. Ez csak az Én véleményem. Szerintem jól pakolható és élhető az Auris.
-
Doki16
addikt
válasz
Somatom #189340 üzenetére
Egész nagy a csomagtartója a kombinak. A hátsó lábtér szűkösebb sajnos pont emiatt. Nem sokkal éreztem kisebbnek a Passatnál. A B7 volt olyan 2000mm az Auris meg kb 1900mm. Literben sincs nagy különbség köztük.
Viszont erre amit kérdeztél már nem a hibrid ajánlott. Arra még mindig a dízel kombi a nyerő, főleg a jó keveset fogyasztó, de erős 190 lovas CRTDI Passat.
De az Auris is vígan teljesítené, hogy a kérdésedre is válaszoljak. Nem okozna neki semmi gondot, max dinamikában nem tud olyan jó lenni, majd mint a 190 lovas. De kb. a világ összes kilométere beléjük megy alap karbantartással. Konkrétan pár 10k Ft egy alap szerviz. Nincs semmi olyan alkatrész ami a mai autókban már rogyásig van és elromolhat. -
Somatom
veterán
válasz
Stylewars_kp #189339 üzenetére
Szimpatikus. Hol van ez pakolhatóságban egy Mondeohoz, vagy Passathoz képest? Mit szólna a rendszeres Bp - Ulm -hoz agyig pakolva? Vállalható?
-
Doki16
addikt
válasz
Holding91 #189337 üzenetére
Kompromisszum, ez itt a kulcsszó. Nincs olyan autó a hibriden kívül ami jó lesz rövid távra és hosszúra is egyaránt. A nagy távokra tök jó lesz a Mondeo dízel, de a napi 2x7 km-t nagyon nem fogja csípni. Van olyan a csoportban aki a TDCI mondeot cserélte le Aurisra, pedig ő csak pályázik semmi más. Elege lett már a sok dízel nyűgből. Nem bánta meg egyáltalán. De jó páran vannak még akik dízel kombit cseréltek hibridre, köztük én is. (Mondjuk én azóta újból beültem egy másik drágaságba, de az már más kérdés
)
Amúgy ezt nézd meg, lehet azért nem jött be mert az FL előttit nézted. Szebb és jobb lett. Mondeo helyett akkor már inkább a 150 lovas CRTDI Passat B8-at ajánlanám. 6 fokozatú olajos DSG van benne. Jobb lesz mint a powershift. -
Rendo84
senior tag
Amerikai licitálós oldalakkal van esetleg valakinek tapasztalata melyik megbízhatóbb? Kb azt lehet kapni, ami a képeken is szerepel? Amcsi autó érdekelne (enyhén törött jellegű), de lehet normál állapotú is.
-
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189333 üzenetére
Szia oda-vissza 15 kb.
Hétvégente több lenne rokonok,kirándulások stb. -
Holding91
újonc
Sziasztok kocsi vétel előtt állok.
A keret olyan 4millió körül .
Mindenes kocsi lenne hétköznap munka az olyan napi 15km hétvégente több.
Amiket néztem és tetszik az a Mondeo mk5 mennyire ajánlott?
Illetve autómata váltósba? -
olajbogyo
aktív tag
Köszönöm mindenkinek! Majd meglátjuk mi lesz, de úgy látom ez a tipus nagyon bejön az asszonykámnak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #189325 üzenetére
Jól néz ki, de én sose értettem, hogy mire jó az optikai tuning sok autónál, nagyobb motor nélkül.
Ugyanarra, amiért a Bömbiket teleaggatják fake M-blémákkal.
-
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Ez, egy elég szemrevaló darab(szvsz). [link]
Igaz a gyengébb 60 lovas benzines, egy kis optikai tuning-al "ST" verzióra építve. Szerintetek élhető egy ilyen 60 lovas fiesta a városban? -
Stylewars_kp
őstag
válasz
bernel #189312 üzenetére
Úgy is látod rajta, ha tekert az órája. Ismerősöm hozott be külföldről egy Audi A6 C5 2,5 tdi-t. Mutatta a szerzeményt.
- Juhú csak 250 ezer van az órájába!
(motor csörög zörög, motor burkolatok hiányoztak, kuplung nem létezik, utastér teljesen szétmállott és fehérre kopott, ülés szakadt, futómű kuka, felnik nem típus azonosak, kívülről tiszta plezúr körbe, olasz nyelvű szervizfüzet-francia tulajdonossal-német nyelven kitöltve)
- Ugye valós a km kinézetre? Csak 2000 EUR volt...hülyének is nem, hogy nekem!
-...peeeersze, gyere igyunk inkább egy sört!Most bántsam meg, hogy valószínűleg a föld-hold távolság x2 benne van és a gatyáját IS rákölti a mezítlábas kavicsos török neppertől vett autójára?
-
Viiktor1989
aktív tag
Így témànàl maradva. Mennyire biztonságos 1-2 éves kisteherautót venni márka kereskedésből? Pl Ford Hovàny/Solymàr. Ott is érhetnek meglepetések,vagy a 'jo' hirnevuket nem merik kockàztatni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bernel #189315 üzenetére
Igen de sajnos sokan úgy vesznek autót, hogy nem nézik meg rendesen. Na az ilyen madarakra várnak ezek...
mod:
pit stop: Erről az egyik itteni cég jut eszembe, kiadta a vezér hogy az összes dolgozó magán/saját ip-ről írjon pozitív értékelés a cégről. Jól fel is pumpálták az értékelésüket.
-
bernel
tag
-
akooos
veterán
válasz
bernel #189312 üzenetére
Amiért nem írják ki azt sem, hogy TEKERT ÓRÁVAL ELADÓ
Úgy érzem, hogy elég sok és fura elvárásod van az autóvásárlással szemben. Nem bántásból mondom, de szalonból kéne új autót venned, akkor nem lenne ilyen probléma, mint amiket felsoroltál. (Rossz értékeléssel rendelkező kereskedő, újra feltett hirdetések, alvázszám hiánya)
-
Doki16
addikt
válasz
SECTORnooB #189310 üzenetére
Rendszámot csak JSZP-n tudsz lekérdezni. Ott bármennyit ingyen ha van ügyfélkapud.
Carverticalon alvázszámot tudsz és minden darab után fizetni kell. De inkább használj Vin infot vagy autodnat. Ne támogasd azt a hulladék oldalt. -
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
A carverticalal csak egy rendszámot lehet lekerdezni befizetèsenkènt?
-
válasz
Yiggdrasil #189306 üzenetére
Egy pajtimnak Coltja van, ő szereti-kedveli, főleg városi rohangászásra. Az 1.0-es yaris soványka, véleményem szerint..
-
pit stop
addikt
válasz
Yiggdrasil #189306 üzenetére
Coltot erre használom évek óta, kötelezően kívül semmit nem kér, én ajánlom, csak 1.3-as motorral.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #189306 üzenetére
Yaris jó kis igásló, bírja. 999ccm motor gyenge, 115-nél már halálfélelem van benne (kicsi, melletted elhúz valaki, vagy csak simán oldalszél van, etc). Bár gondolom 9km ki lehet bírni, főleg, ha annak fele dugóban araszolva.
Colt passz, sose ültem benne. -
Yiggdrasil
aktív tag
Szerintetek melyik opció lenne ésszerűbb?
1. Yaris 2002, 1.0benzin, 270ezer km, magyar, klíma, szervó, abs, légzsákok meg minden ami belefért, nem sérült, téli-nyári jó gumikkal alufelnin, 2 év műszakival, a tulajdonosa anno átépítette (motor, futómű, ülések, teli fény, lámpák, szárny, kormány, stb), de most visszatette nagyjából eredetire, szigorított KPM vizsgán most ment át, illetve nem rohad sehol. Ezt kb 500ezerből tudnám hozni. Előző autóm is Yaris volt, nagyon szerettem, legalább ismerős lenne a típus.
2. Mitsubishi Colt innen, ami hasonlóan felszerelt, de pár évvel fiatalabb, modernebb, cserébe külföldi az összes, viszont elvileg jó szaki csinálja őket. Ez viszont árban a duplája, 1 milla környéke. Erről olvastam jót is rosszat is, anno volt tojás Coltom, azt is imádtam, ezért jött képbe.
Felhasználás: Érd-Budaörs napi ingázás M7-en, illetve helyi rohangálás, heti 1-2x belvárosba edzés majd vissza. Az volt a terv, hogy 2-2,5m körül veszünk egy pár évest, de máshogy hozta az élet, 1.200.000.- van most szőröstül-bőröstül. Szerencsére tudunk félretenni rendesen, 1-2 éven belül már meglesz a 2,5m-ás keret.
Túl jól áraztam be az én autóimat és nagyon hamar elvitték, ami egyrészt jó, másrészt most kellemetlen mert feleségem autóját pár hét múlva le kell adnunk szervízbe (váltó+kuplung+futómű felújítás) a vizsga előtt, és bár 1 autóval se volt túl kényelmes az elmúlt pár nap, anélkül még kellemetlenebb lenne az élet
-
Doki16
addikt
Igen tudom, inkább B6,5-nek kellett volna hívni. De legalább változott a műszerfal és a motorok. Na meg azért a jobb CR motorok ennél mutatkoztak be. Az már más kérdés, hogy rakták még a B6-ba is.
Mondjuk nekem a B6 soha nem tetszett. De akkor is jelenleg a B8 ami jó vétel, mert tényleg újabb sokkal.
-
MunezXBK
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Dell notebook topic
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Battlefield 6
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest