Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz
tboy93 #189597 üzenetére
Biztos kényelmesebb a passat, de egy olajcsere árából megvan a cliora az éves casco
Én 65ezret mentem vele 2 év alatt és nem éreztem benne rosszul magam. Nem írta, hogy mekkora és mennyien utaznának benne, de nekem a 185 centimhez és 85 kilómhoz nem volt kényelmetlen. A hátsó utassor kicsi, oda max gyerekeket ültetnék be hosszabb távra. -
Gombinyó
őstag
válasz
totalZ #189595 üzenetére
Én erre gondoltam. [link]
Sztem 3,5-ért lazán elhozható. Ismerős vett egyet, igaz nem kombi volt, de ugyanez a felszereltség és 3ért odaadták neki. A kombi felára mikor még lehetett konfigurálni 200e ft volt.. ha tetszik sztem mindenképp megéri most megalkudni rá. Minden kisautó sokkal drágább és csomagtérben messze vannak. -
-
-
Gombinyó
őstag
válasz
totalZ #189592 üzenetére
Ültél a Fabiaban? Egyszer egy napra kaptam kölcsön, életem legkényelmetlenebb ülései voltak.
ha csak ez a kettő játszik, akkor ceed. Egyébként meg, ha elég a Fabia méret, akkor egy készletes 4. gen Clio grandtour a készletkisöprő akcióból. Messze jobb autó, mint a Fabia és 3 év múlva még garisan sokkal jobb áron elmegy.
-
totalZ
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állunk és a véleményetekre lennék kívá
Családi kombit keresünk kb 3,5 millióig. Évi max 20k-t megyünk és 3 évre terveznénk a kocsival. Két típust szemeltünk ki.18-19-es Fabia Combi kevés kilométerrel (20-50k), garanciával, 1.0 TSI.
15-16-os Ceed kombi kb 100k kilométer, talán garanciával, 1.4 szívó.A Fabia kisebb, illetve kevésbé komfortos, azonban kiszámíthatóbb az előélete.
Véleményeket előre is köszönöm.
-
Doki16
addikt
válasz
#15453440 #189589 üzenetére
A Mondeo jó, a C-max nem annyira, mert amerikai modell, azt én nem venném, mert baromira ritka.
A Mondeo-ban Toyota HSD van az bátran vehető. Nem szokott gond lenni az akkumulátorokkal, de nem is szokás cserélni egyben mert GTK lesz tőle kb. Cellacsere a szokványos, de mondjuk ez inkább a Toyotára igaz. Mondeoban lithium van ott nem tudom, hogy cserélhető-e. Viszont nagyon jó az akkumenedzsment, és még 300k körül sincs semmi bajuk. Tehát ettől nincs félnivalód. -
Ádám16
addikt
válasz
Tothgera30 #189584 üzenetére
Cserébe tucat-tömeg-dögunalom + gagyi a beltér. Ráadásul a jobbakat túl drágán mérik. #nemkéne
-
#15453440
törölt tag
Sziasztok! Azt olvasom, hogy a ford mondeo, c-max hybridjei jónak számítanak. Mennyi lehet az akku élettartalma és mennyibe fájhat a cseréje?
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Most, hogy a covid féle kényszerszünet után megvan a jogsi, 2-3 hónapon belül első autót szeretnék venni, ha semmi sem jön közbe. Nagyrészt városon kívül használnám így Astra H 1.7 cdti vagy Fiat Bravo 1.6 mjet lenne. Szerintetek kereshetek automata váltósat, vagy ilyen korú kocsinál a világ minden pénze rámenne az automata javítására? -
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #189586 üzenetére
Én egr problémákról is hallottam, illetve az első ablaktörlő-mechanizmus sem kifejezetten erős anyagokból épült fel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #189584 üzenetére
Bicikli lánc vezérlés, szívósor hiba (twinport), rozsda hátsó sárvédőnél szerintem, amikre érdemes odafigyelni. Mondjuk van hozzá fillérekért minden, tök vállalható
kérdés, hogy Cordoba után mennyire előrelépés. Ismerősi körben van két ilyen motoros Opel is, egyik garázs lakó 40k km-rel, másik extaxi, előbbiben időszakos dolgokon kívül kb csak egy akkut kellett cserélni, utóbbinál volt vezérműlánc és szívósor szerviz. Mondjuk én természetesen 1.7 DTI motorral nézném
-
perge666
veterán
Értettem.
-
-
perge666
veterán
válasz
molnarpeter #189580 üzenetére
Bocsi a dupláért,de már nem tudtam szerkeszteni lejárt az idő.
Mindenképp benzineset akarok,turbó nélkül,mint írtam nem kell hogy repesszen,családi autó lesz.
-
perge666
veterán
válasz
tboldi #189573 üzenetére
Az nem tetszik.
Munez XBK : A Seat is szeret enni.
Nem hülyegyerek autót szeretnék venni,hanem olyat ami elvisz problémamentesen A-ból B-be a családdal.
Nem kell hogy menjen,útálom a traffis csekket,nemrég kaptam egyet.Tothgera30 : Először a környéket bejárom aztán megyek messzebbre.
G Astrákrol sok panaszt hallottam,de mindenkinek megvan a gyengéje. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
perge666 #189572 üzenetére
102 lovas 1.6 MPI vállalható szerintem, bár benzint eszik rendesen; 1.4 TSI 122 lóval jóval barátibb fogyasztásban, de láncra és kokszra kell számolni. Vagy 1.9 TDI, DPF nélküli verzió, és csapágyat cserélni.
Octavia, Leon/Toledo, A3 is ugyanezeket kapta, de Seat után VW/Audi lenne nyilván előrelépés.
-
-
Doki16
addikt
-
Sok remek dolgot olvastam a Lexusokról megbízhatóság tekintetében. De ha mégis elromlik benne valami, mivel nem túl széleskörben elérhető márka, mennyire nehéz bele alkatrészt szerezni?
Azért nem örülnék, ha valamit ki kell cserélni benne, és két hetet kell várni az alkatrészre, miközben egy másik autó megjavítását azonnal el tudnánk intézni. -
tboldi
nagyúr
válasz
perge666 #189572 üzenetére
Honda Jazz, mert az ország egyik, ha nem a legjobb Jazz-szerelője nyíregyházi.
-
perge666
veterán
Sziasztok.
11 éve vettem egy akkor 10 éves Seat Cordobát amit most szeretnék lecserélni. / lehet ezt is megtartanám de ez most nem lényeg /A keret 1 millió körül lenne rá,ha olyan +100-150 000ft meg ezenfelül az átírás,eredetvizsga.
V Golfot néztem csakis benzineset,1.4-1.6-osat,nem kombit.
Ilyen árba szerintetek jó választás ez a kocsi,vagy tudtok jobbat?
Debrecen-Nyíregyháza környékén nézelődök.
Napi használós kocsi lesz,de kis távokra,havi 1-2 alkalomra mennénk vele úgymond nagyobb távot 80-100km-t egyszerre.
-
Doki16
addikt
válasz
reflxx #189570 üzenetére
Bármi lehetséges, erre senki nem fog neked biztos választ adni
Első autónak lehet jobb lenne egy kisebb problémamentes gombóc Auris [link]
Nyilván egy ilyen jobban mutat, de több is lesz a fenntartása. 180-nál mindegyik DSG CRTDI nagyszervizes, aztán 210-nél is jön a nagyobb kiadás a vezérműszíj csere. 250 körül már bármi behalhat. -
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Luck Dragon #189544 üzenetére
Én nem ajánlanám. Egyben ültem pár száz kilométert. Gyorsan, és csúnyán öregszik a belseje. 60-70 ezer km körül el volt a műszerfal teteje deformálódva, a bőrkormány mint a hányás, és konkrétan hangos volt az autó autópálya tempónál. A fékek meg kb szét rázták az autó elejét. Ráadásul 4 ajtós volt, ami elvileg csendesebb mint a kombi.
Állítólag sérülésmentes, garanciális autó volt. Állítólag...
Nekem óriási csalódás volt. -
Doki16
addikt
válasz
reflxx #189553 üzenetére
Ha tetszik az Octavia és maradnál ennél a modellnél akkor az 1.4 TSI az ajánlott kézi váltóval. Itt max a kokszosodás van jelen, de az sem vészes dolog. 150-200k km körül meg kell csinálni és annyi.
Bár ha találsz nem túl sokat futottat dízelben 2.0 CRTDI motorral, akkor az is jó lehet, mert abban már olajos DSG van ami sokkal jobban bírja. Ha még szerencséd van és rajta van a csalószoft, akkor a hétvégi nagy utak kompenzálni tudják a sok városi rövid távot. De amúgy normál tempó mellett már nincs nagy fogyasztás különbség a TDI és TSI között.Tudom, hogy már kivannak tőle páran, de ha automatát szeretnél, akkor a HSD a te választásod. Nincs nála jelenleg megbízhatóbb "váltó" és autó.
Első autónak nagyon jó és nem lesz szopóroller az tuti, csak a vezetésre kell figyelni.Mennyi a keret egyébként?
(#189564) Citroghost: Akkor nincs gond. Nem másabb ez a motor mint egy P3. 0W20 olajat bele és annyi
Könnyen, és olcsón szervizelhető otthon is. Váltóban 90k kilométerenként olajcsere és azzal is le van a gond. Sima olajpumpával cserélhető az is otthon. Eléggé felhasználóbarátra csinálta a Toyota. Na meg rogyásig van szerelési videókkal a YouTube
-
Doki16
addikt
válasz
Citroware #189557 üzenetére
Márkaszervizben csinálva talán egy picivel jobban fog a ceruza, de Toyotahoz kell vinni és akkor nem vészes a dolog. De ha, magad csinálod akkor nagyon kevésből megúszod, olcsón fenntartható autó, semmi nem drága hozzá a kötelező szervizekhez. Tehát ez nem egy nagy luszus Lexus, csak egy sokkal jobban kinőző és minőségibb Prius 3.
(#189561) grizlisandor: Egyelőre csoda, hogy még lehet kapni. 2011 óta gyártják és már két ráncfelvarrás volt. Nem fogja ez a first gen már tutira megkapni az új motort, mert az az új platformra épült. Max ha lesz egy CT200h 2. generáció abba tuti belerakják, ha már TGNA alapon fog készülni. De a Corolla mellett nem hiszem, hogy szükség lenne egy Lexus kiadásra, most már a Corolla is tökre rendben van. Ha erőre vágysz akkor ajánlom figyelmedbe az IS300-at. Ezt hozta a Lexus annak aki többre vágyik mint egy P3/Auris.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
bernel #189554 üzenetére
Itt egy [link] 2009-es 180.000km-es gép. Ott egy doksi a 2. képen.
2009-ben volt 0km-es.
2013-ban 15.000km-nél cseréltek olajat. (Már itt sz*r az egész, mert km-től függetlenül évente kellene. 4 éves olaj az biztos faca volt. Főleg, ha és/vagy 80.000-ről visszatekerték 15.000-re)
2014-ben 9 hónap alatt belerakott +20.000-et.
+8 hónap és még +15000km.
+10 hónap és még +20000km (70000km)
70.000-től 180.000-ig meg már nem dokumentálták 2016-tól.Legalább 250.000-nek kellene benne lennie. A másik verzió, hogy rommá törött 15.000-nél, és vagy 3 év volt mire összetákolták.
Az ilyen papírokat, kötelező és nem kötelező szervizes könyveket, számlákat is hamisítják. Van amihez végig van ütve, két fajta pecsét, más toll, más kézírás, és mégis gáz van a kocsival.
A Hondát lekérdezve rendszámról:
Első nyilvántartásba vétel 2016.05.25.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2020.01.30.
Eddigi tulajdonosok száma 1
Jelenlegi tulajdonosok száma 1
A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok
egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés
adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be.
Záradék megnevezése
A jármű elidegenítési és terhelési tilalommal terhelt.
A honosítási eljárás eredményesen megtörtént a közúti járművek műszaki
megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 4./C §-a alapján; A vizsgálat
időpontjában a Km számláló állása: 15592 (2020.01.27. 08:06).Külföldi vezetett könyve van elvileg 15.000km-ről több, mint 4,5 év alatt. Biztos valami német járt vele a kocsmába meg vissza.
Évi 3300km. -
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
molnarpeter #189552 üzenetére
Az, hogy nagyon kevés baja volt 2007 óta, és sok alkatrésze így 19 éves, még gyári. Felfüggesztésbe stab pálcán kívül semmit nem kellett eddig cserélni (2007 óta), így mára mindenhol kicsit kezd oda lenni. A motornál gyújtáselosztó volt cserélve. Pár éve megadta magát a generátor, akku, azok lettek felújítva, cserélve, kapott 4 új gyertyát, ékszíjat, görgőket. Kb. 2 éve elkezdte csipegetni az olajat, mára ez 3,3dl/1000km. Lehet, hogy szelepszár vagy letapadt gyűrű. A klímája rossz, de ez nem lenne gond, nekem zavarja a szemem. A fényezése szinte mindenhol javított házilag, az ajtók alján is elkezdett rozsdásodni, a küszöbök eleje hátulja már évek óta, és az egyik hátsó kerékjárati ív is már erősen gitt-es. Egyenlőre csak esztétikai hiba, de a rozsda szélmalomharc. Időnként gitteljük, fújjuk, lakkozuk házilag spray-ből. Most pár hónapja a hátsó kerékcsapágy kezdett búgni, azt magam kicseréltem. Pár napja a kuplung ért a végére, holnap fogják cserélni.
A vezérlést már cserélni kellett volna, azzal lapot kértem a 19-re, és nem cseréltem. (100K lenne, munkadíjjal, vízpumpával, meg szelepfedél tömítést is cserélnének)
Most legalább 100K lesz a kuplung. A kocsi értéke mondjuk 400K.
Alapjárati levegő is szarakodik, néha tisztogatnom kell, lehet, hogy az is cserés lesz.
Egyik visszatartó erő volt a váltás ellen, hogy van hozzá 8 felnim és két szett gumim, a téli ráadásul Goodyear UG9, mindegyiken legalább 5 mm.Most lépcsőshátú van, annak valami 490 liter a csomagtartó. Fontos, hogy tudjak vinni néha 4 utast, néha csak 1-3-at de sok csomagot. Ezért is tetszik a Jazz. Meg keveset fogyaszt, és talán ér valamit, hogy japán és szívó.
Fiat Panda nem tetszik. Toyotából szerintem a Corolla akkora, mint egy Focus. Igaz, a Jazz kisebb lenne egy kategóriával, de a variálhatósága miatt nem lenne visszalépés.A kinézete nekem jobban számít, mint, hogy mennyire felelne meg a célnak. A legtöbb extrára nincs kifejezett igényem. Bármelyik felszereltséggel biztos, hogy kapnék felesleges funkciókat.
Focus-ból az összes tetszik 2000-től 2020-ig. A Jazz 2015 óta tetszik.Gondolkodom egy mk2-es Focuson, hogy egy 2027-ig hajtanék azt, aztán meglátom, hogy akkor milyen állapotot tudok fenntartani, jobb vagy rosszabb lesz, mint 20 évesen a mostani.
Villanyt nem szeretem.
Mk3 esetén viszont van egy magas vételár, és vannak drága alkatrészek, és van egy határ, ami felett erőn felülre kerülhetnék. Hosszútávra 2 milliót adnék érte, ha úgy van 1 milliót adnék egy új motorért, stb. Ellenben zsákbamacskára mondjuk 3-at, még sikeres előélet visszakereséssel is bele lehet nyúlni.Láttam olyan hirdetést tegnap, hogy friss olajcserével hirdettek egy mk2-est. 15W40-es Ford olaj a fényképen. Aszem 5W20 vagy 5W30 való bele. Ki tudja, hogy mióta teszi bele. Lehet, hogy annyira kopott, hogy azért teszi bele, mert abból kevesebbet eszik meg.
Nekem a 2001-esbe mindig 5W30 Castrol van. -
válasz
Doki16 #189527 üzenetére
Jobban utánanéztem a CT200h-nak, egyre jobban tetszik, már kezdek az Auris-tól inkább erre ráállni. Ez már sokkal inkább átadja azt a felhasználói élményt, amit az ár indokol.
Köszi a tippet.Itt inkább azon aggódok, hogy a fenntartási költség vajon mennyivel lenne több, mint az Aurisnak.
-
bernel
tag
válasz
tboldi #189555 üzenetére
Totalcaron volt cikk erről, megkérdezték a magyar adatvédelmi biztost, aki azt mondta, hogy az autó kilométerállása, szerviztörténete nem személyes adat, kiadható, szóval a GDPR nem játszik.
Persze ez csak a magyar szervizekre igaz, külföldi szerviznél eltérhet az értelmezés.
-
bernel
tag
válasz
[CS]Blade2 #189548 üzenetére
"Hondában is elcs.ett példányok vannak meghirdetve: [link] Ebbe pl. 15.000km van papíron"
Van szervizkönyv, abból elvben ellenőrizhető, nem? Nem tudom, ha az adott szervizt felhívja az ember (feltéve, hogy beszéli a nyelvet), akkor simán megmondják a német vagy egyéb szervizek, hogy tényleg járt-e ott a kocsi, és tényleg annyi kilométerrel?
-
reflxx
aktív tag
Sziasztok,
Párommal első autó vásárlása előtt állunk, ebben szeretnék tanácsot kérni.
Pesten élünk, viszont minden hétvégén járunk vidékre.
Hétköznap kb. napi 5-10 km-t mennénk az autóval, hétvégente viszont sokszor 3-400-at.Skoda Octavia 3-ra gondoltam, kb. 5-6 évesre, azt gondolnám ezekkel kevesebb gond lesz mint egy idősebb autóval.
A kérdésem az lenne, ha hétköznap keveset, vagy egyáltalán nincs használva az nem tesz rosszat egy dízelnek? Érdemesebb lenne benzineset keresni?
A DSG váltó könnyen szétmegy? Szeretnék automatát venni, de nem tudom mennyire strapabíróak.Előre is köszönöm a segítséget!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #189548 üzenetére
Kicsit le vagyok maradva, de a mostani kocsinak mi a baja? Lehet olcsóbb lenne azt koptatni tovább.
Másrészt városra 3-3.5m egy Ampera.
-
zoo8800
veterán
válasz
[CS]Blade2 #189548 üzenetére
A szinte 100% városi használatról nekem az 1.2-es Panda jutott eszembe. A magas építés miatt van benne némi hely, az 1.2-es motor pedig jól bírja a strapát. Egyszerű, olcsó konstrukció, nyugaton rengeteg van belőle. Ilyesmi esetleg? Én venném.
-
szimi57
őstag
válasz
[CS]Blade2 #189548 üzenetére
Érdemes szétnézni a Toyoták között, ha 20 éves koráig megtartod. Jó eséllyel nem lesz gond a rozsdával. A motorok sem öregszenek annyira
-
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #189544 üzenetére
Technikai részről nincs infóm, én csak vezettem, mert a cégnél vannak ilyen Hyundaiok. Nagyon király volt vezetni. Alul, nyomatékból is húz, sehol sincs "lyuk", könnyedén vitte a 160 -as utazót a német pályán és a fogyasztása is baráti volt.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
zoo8800 #189545 üzenetére
Egyenlőre csak nézelődőm. Most vittem a 2001-es vasat új kuplungot beszereltetni. Előtte ment a vacillálás, hogy kuplungot vagy autót cseréljek. A kuplung lett, nélküle egyébként sem tudtam volna megnézni pár kereskedést sem.
Elég tág határok között nézelődőm:
- Lehet, hogy elég lenne egy 2007 körüli 2-es Focus. Ismerős most vett egyet 1.080.000-ért. 1.6 sima motorral, de kombit és külföldről behozottat. Én ferdehátút keresek.
Olvastam, hogy a változó szelepvezérlésesbe az is el szokott romlani, és dupla katalizátor van 4 lambda szondával. 300.000 a katalizátor.
- x évjárat felett viszont csak a változó szelepvezérléses van, így az már szívó létére költséges tud lenni. Egyébként a felhasználáshoz a turbó nem is illene, x évjárat után már csak turbó van. Jó ez csak 2018 vagy 2019 óta a Focusnál.Csak városba megyek szinte, néha extrém rövideket, de a leghosszabb is 10-15km, maximum egy nap egy 50-60km-t. Tudom, hogy ez mennyire nem fekszik egyik motornak sem, a rövidebb élettartammal számolok motor és kipufogó rendszer terén.
Az előző 14 hónap alatt mentem 9000km-t. Nekem évi 10.000km extrém városi használatra kellene. Szeretném lehetőleg kb. 20 éves koráig használni, már, ha a mostaniak elmennek addig. Nem valószínű, egyre rosszabbakat gyártanak.
A felszereltség nem pálya. Szervó legyen, elektromos ablak. Mp3 lejátszás nem lenne rossz. Ha lenne lehetőség színben válogatni, akkor egyszerűbb fényűt keresnék. Fehér, szürke, max. barna.
Focus-on kívül még a Honda Jazz-ek tetszenek, de abból inkább a 2015 utániak. Az az 1.3-as motor és a csomagtartó még jó is lenne a célra. Vezetés élménye miatt jobb lenne nem hátralépni az mk1-es Focushoz képest. A rövid utak miatt elég lenne az 1.4-es is, de az Focusban x évjárat után ugye nincs. Ellenben nincs ellenemre, ha 1.6 és 100+ ló, egyébként a meglevőnél is néha hiányzik pár ló. Súly/lóerő arányban nem akarok semmiképp hátra lépni.Hondában is elcs.ett példányok vannak meghirdetve: [link] Ebbe pl. 15.000km van papíron. Gondolom boltba járni vették, és már 4x cseréltek benne olajat.
A másik meg a kínálat alja: [link]
Manuális váltós 4 millió alatti 2015 vagy újabb: összesen 3db van hirdetve. -
zoo8800
veterán
válasz
molnarpeter #189546 üzenetére
Logikusnak tűnik...
-
zoo8800
veterán
válasz
[CS]Blade2 #189535 üzenetére
Az egyik linkelt autó egy totál fapad céges, a másik meg egy elég fullos darab...
Én személy szerint nem félek az ilyen "pöcsköszörű" motoroktól, de ha ennyire félsz a milliós kiadásoktól, akkor szerintem másfelé nézelődj. Nagyon nem jó úgy kocsit használni, hogy aztán benned lesz az ideg minden pillanatban.
Az 1.0-ás motort teljesen újratervezték, csak nem tudom, mikorabban a cikkben elég sok technikai info van. Ha megtalálom, linkelem.
-
Hyundai I40 kombi 1.7 dízelmotorral szerelve is jó választás lehet?
-
kenwood
veterán
válasz
[CS]Blade2 #189542 üzenetére
Egyszerubb,ha a kozepso, felso arsavbol nezelodsz az adott evjaratban,es olyat keresel, aminek vezettek a szervizkonyvet,ellenorizheto helyen.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
tboy93 #189541 üzenetére
A linkelt olcsó kitakart rendszámos 2016-os 2 millió. [link] 169.000km-el.
3 millióért 2013-as vagy 2014-es van belőle papíron 80000-90000 km-el. [link]Na most, ha 1 millióért adnak új motort új turbót bele, akkor nem látom, hogy melyik a kockázatosabb.
A 169.000 lehet 300.000 is, lehet, hogy az utolsókat rúgja. Na de a 2013-as is tekertnek tűnik, lehet, hogy az is az utolsókat rúgja 3.000.000Ft-ért. -
válasz
[CS]Blade2 #189538 üzenetére
Elmeroggyant összeg. Kérdezd Tse-t, neki volt garis ford motorcsere, kérdezz csak rá mennyi lehetett a számlán... XC90-ről van tapasztalat, ott 3M fölött volt a motorcsere. Tippre biztosan milla fölött.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #189538 üzenetére
Fűzött blokk és munkadíj nagyságrendileg millió körüli tétel szokott lenni
-
parandroid
félisten
válasz
[CS]Blade2 #189538 üzenetére
Úgy 1,5-2x annyiba, mint egy vadonatúj autó. Szalonból, nullkilométeresen.
p
-
[CS]Blade2
addikt
-
válasz
[CS]Blade2 #189535 üzenetére
El fognak hajtani az ilyesjellegu otleteiddel. Tul sok macera az atepites es Magyarországon ez soha nem lesz legális, egyszerűen nem lehet lepapirozni... Ha meg nincs papir, nem fogod tudni eladni.
-
kenwood
veterán
válasz
[CS]Blade2 #189535 üzenetére
Szerintem siman kirohognek, ha ilyennel bemesz.
Utcai hasznalatra mas tipusu motort nagyon ritkan,szinte soha nem szerelnek be,mint amivel kijott a gyarbol. Meg a sufnikban sem,nemhogy a markaszervizben.
Sok kocsinal a legkisebb motorhoz csak 5 sebesseges valto van,a tobbihez 6. Bizonyos extrakat felarert sem lehet rendelni a kisebb modellekbe.Mashol vannak a kabelek,esetleg par alkatresz is a motorterben. Ez nem ugy mukodik, hogy kiemeled az 1.0 motort,es beejted a helyere az 1.6-ot. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
kenwood #189533 üzenetére
Ezeknek a km rendben van, az egyik 170K a másik 200K és csak 4-6 évesek. Gondolom sz*r rajta a turbó, motorblokk, vagy 250-300K-ról visszatekerték, esetleg fejre álltak vele, stb.
Az 1 liter-es motorral 700.000ft-al olcsóbb. Gondolom, ha bemegyek egy ford szervizbe, hogy ki akarom cseréltetni kompletten a motort a turbóval ennek a 2-3x-a?
-
kenwood
veterán
válasz
[CS]Blade2 #189531 üzenetére
Ahol a korahoz kepest kevesnek tunik a futasteljesitmeny (micsoda hulye szo ez ...), es a rendszam is ki van takarva,plusz meg olcso is,azokat erdemes elengedni.
-
[CS]Blade2
addikt
Hogy működik manapság ez a dolog a használt autóknál:
[link]
[link]
A 10 évesek mennek 2 millió körül. Az 1 literes turbós 6 évvel fiatalabb. A másik évjáratra korrigálva kb. 700.000Ft-al drágább.
Gondolom a piac beárazta a cuccot, és még ezek is magas árak az állapothoz képestEgyáltalán, a legrosszabb forgatókönyvet nézve mibe kerülne ezeket rendbe rakni?
Mennyibe kerül egy ilyen 1 literes turbós motor úgy komplette új 0km-es?
Mi van még, ami drága és gagyi ezeken? Katalizátorra látom az mk2-snél, hogy a váltózó szelepvezérléseshez jó 300.000, a sima 1.6-hoz 200.000. Mik vannak még?[link] A 2014-esek 1,6-2,5 milláért vannak.
A 13-asok 2,35 millától.
Egy 4 évvel régebbi 12-es a 16-oshoz képest 500.000-el többe kerül, akár szívó, akár turbo. -
válasz
Doki16 #189525 üzenetére
Az árlimit még kérdéses. Attól függ, mikor köteleznek engem másik autóra. Lehet hogy már jövő héten, de lehet hogy csak jövő évben (legkésőbb akkor már biztos). Addigra lehet, hogy már lejjebb megy az ára, esetleg nekem is több lesz már gyűjtve, szóval elképzelhető, hogy ami most 5 millió, az még beleférhet majd.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #189526 üzenetére
Kb minden Lexus ajánlott az utóbbi 20 évből, kivéve az IS220D. Azt kissé elcseszték, de ha nem zavar a prémium szerviz (így is olcsóbb, mint a német trió), akkor nyugodtan lehet őket venni (mármint az is220d-n kívül kb mindet). Borzasztó halk, kényelmes, luxus autók, és már jó ideje csak hibridet vehetsz tőlük, tehát jól is fogyasztanak, de ami a legfontosabb, hogy megbízhatóak.
-
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #189526 üzenetére
Teljes mértékben. Ugyanaz a technika mint egy Auris 2, csak minőségibb anyagokból építkezik. Egy Lexus, ez elmond mindent
Én is gondolkodtam rajta, de nem jött be annyira, mert az FL utáni Auris már modernebb és több benne a kütyü
Viszont ha valaki minőségre vágyik és nagyobb csöndre akkor a Lexus való neki. -
-
Doki16
addikt
válasz
pècsimunkás #189523 üzenetére
Nekem volt és tényleg nem volt vele bajom, normális autó. De neki az FL nem fog beleférni a keretbe, mert azok 4,5 körül indulnak. Vagy Auris első generáció 2,5 millióért vagy kicsitt feljebb megy és van FL előtti Auris 2. Vagy még ott a CT200h ami a legjobban szigetelt HSD abból a korból.
-
footy
addikt
válasz
Citroware #189513 üzenetére
Probalj ki egyet, hogy NEKED eleg-e.
Tok mind1 hany tesztet olvasol el, mind szubjektiv benyomasokon alapul, akkor derul ki hogy megfelel-e ha te kiprobalod. En is erosen gondolkozom Auris HSD-n nalam is lenne jocskan palyas hasznalat, remelem jovo heten lesz idom kiprobalni egyet. -
válasz
molnarpeter #189520 üzenetére
Azt látom, hogy a Prius HSD drágább, mint az Auris. Esetleg valamivel kényelmesebb-e a pályázáshoz? Azt olvastam, hogy az Auris hosszútávon kényelmetlen tud lenni és pályán hangos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Citroware #189517 üzenetére
D6-ban olyan szempontból lenne fantázia, hogy munkába járni lenne kb 35-45 km-re elég akkumulátor, tehát a napi közlekedésben csak árammal elketyegne. Az említett 550 km-es utat pedig az 5 hengeres dízelmotor teljesítené, 45 literes tank nem korlátoz (215 ló, hagyományos automata). Szóval rövid távra ott az áram, hosszú útra van dízel, best of both worlds
igazából ahogy említetted, az ingázáshoz való mindennapos töltés a kritikus pont, nyilvános töltő nem éri meg általában, viszont egy sima konnektor ezekhez elég legalább, nem kell telepíteni fali töltőt.
Konnektor bizonytalanság mellett az évi 4-6 alkalom kisebb kompromisszum, mint a munkába járás hagyományos motorral
szóval még mindig inkább HSD, mint sima benzin/dízel.
Ampera van már 3 körül, kockázat kisebb, bekerülési költség alacsonyabb, magasabb elektromos hatótáv tudná kompenzálni a szívó 1.4 többletfogyasztását (meg úgy a különbözet is elég sok benzinre elég
)
-
válasz
molnarpeter #189516 üzenetére
Közben megnéztem, milyen áron mennek ezek... hát...
Egy Auris HSD még nagy nehezen belefér... ha nagyon nem lesz semmi megfelelő abban az árkategóriában a céljaimra, maximum akkor lőnék feljebb, de 4 millió alatt szeretném megúszni a történetet. (sőt, eredetileg 3-at akartam szánni rá, csak nagyon nem volt semmi annyiért, ami tetszett volna)Habár az is igaz, a zöld rendszámmal valamennyi visszajönne.
-
válasz
molnarpeter #189516 üzenetére
Közel kétszer annyi az ára, mint Mo-on. Inkább az a gond, hogy sosem tudni, hogy nem költözök-e át egyszer másik albérletbe. Most családi ház felső szintjén vagyok, innen még le tudnám hozni, de pl egy tömbház harmadik emeletéről már nem tudom, honnan tölteném... talán ha tartozik hozzá egy kijelölt garázsrész, ahol van konnektor...
Az a baj, hogy nagyon vidéken vagyok, kisvárosban, nem sok töltőállomás van erre. A munkahelyen sincs. Az 550 km-es utat pedig 5 és fél óra alatt meg lehet tenni, így viszont vajon mennyi lenne, ha meg kéne állni párszor feltölteni? -
Akkor is bevállalnátok-e a helyemben a Toyota HSD-t, ha 550km-es utazásra kéne vállalkozni egyhuzamban (+vissza), 2-3 havonta egyszer oda+vissza?
Nagyrészt az évben közelre lenne használva, sokszor kis távra, boltba menni, meg munkába, de a túl sok pályázástól tartok kicsit, mert nem pályára találták ki. A munkahely igaz 10 percre van, de az út nagy része oda is pályán van. Szóval rövid táv is, de pálya is. A közeli kisbolt kivételével szinte bárhova mennék, az pályán lenne, mert közvetlenül a pálya mellett lakom.De ugye ha meg pályás dízelest választanék, 10-ből 9-szer olyan rövidtávra megyek hogy fel sem melegszik, már odaértem... mert pálya-pálya, de néhány perc alatt ott vagyok a szomszéd városokban.
-
szimi57
őstag
válasz
kisgesztenye #189507 üzenetére
A 7 személyes Opeleket, Fordokat, VW-ket nézegetném, de ott van még a Renault-Dácia páros.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kisgesztenye #189507 üzenetére
Esetleg 8. generációs, 2.0 benzines kombiban is gondolkodhatsz. Az biztonságos és nagyon megbízható. A Mazda 6-os 2. generációja is minden szempontnak megfelel, de annál figyelni kell a rozsdásodásra. Ha találsz egy patikát, akkor alvázvédelem menjen rá, és akkor nagy baj nem történhet. Szintén 2.0 benzinnel ajánlott, és sokkal nagyobb a választék belőle, mint az Accordból.
Még a 9. generációs Civic kombi is jó választás lehet, mert belül rendkívül nagy, a puttonya is 624 L. -
kenwood
veterán
válasz
erik365 #189504 üzenetére
Pajtinak olyan van 2009, vagy 2010. O szereti a lampatol-lampaig storyt,es partner benne a kocsi is. Belseje rendben van,mar nem az az antik 20. szazadi design,mint a 2008 elotti verdakban. Eszik neki olyan 12-ot,es tobb,mint fel milliot ra kellett kolteni alig egy ev alatt
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisgesztenye #189507 üzenetére
Elsőre egy szériavégi Honda FR-V jutott eszembe 1.8-as benzinmotorral (ugyanaz a 140 lovas darab, mint ami az ufó Civic-ekben is van). Bár ezek esélyesen kicsit öregebbek, mint 8 év, de szerintem megfelelne az igényeknek.
-
kisgesztenye
friss újonc
Kedves autókhoz nálam jobban értő fórumozók!
Tervezem lecserélni a régi Honda Civic Aerodeck típusú autómat, mert gyerekünk érkezése után egy megbízhatóbb, biztonságosabb autót szeretnék.
Ezek a szempontjaim:
- Nem izgat különösebben a teljesítmény, a kinézet, és a fogyasztás sem, mert nem fogunk rengeteg km-t menni vele.
- Érdekel a megbízhatóság (mennyi baj lehet vele, milyen drága a szervizelése), a biztonság, és az utas és csomagtér mérete. Szeretném, ha gyerekülés használata esetén is elférne öt ember, és ami a csomagteret illeti, leginkább kombi jön szóba, vagy azzal ekvivalens, tehát jó nagy.
- Legalább felerészben rövid városi utakra fogjuk használni, és évente néhány nagyobb útra.
- Alapvetően 2-8 éves autóban gondolkodom, és eredetileg 2-3 milliót terveztem rászánni, de nem tudom, hogy ez mennyire reális. Ha nem, lehet följebb menni.A kérdéseim:
- Milyen típust ajánlanátok ezen feltételek alapján?
- Egy nagyon közeli ismerősöm árulja 2018-as Seat Arona 1.0 TSI style típusú autóját 4.1 millióért. Ez nem mindenben felel meg a kívánalmaknak, mert kicsit kisebb, mint szeretném, és kicsit drágább. Cserébe pontosan tudom, hogy az előélete hibátlan. Van valakinek benyomása erről a típusról? -
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #189505 üzenetére
Köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Somatom #189496 üzenetére
Írsz adásvételit, kötsz magadnak biztit, aztán eredetvizsga és műszaki, majd egy kör az okmányirodában. De előtte is bemehetsz, hogy az adott ügyintéző elfogadja-e a papírfecnit okmány helyett (el kéne szvsz)
A fedezetlenségi díjat nem kell megfizetni, ha új tulaj/üzembentartó köti a biztit.
Biztit meg lehet kötni neten nyugodtan, ismeretlen okmány számához írj AA1111, ABC123 és hasonló szépeket, majd küldj egy mailt a módosításról, mikor megkaptad a dolgokat saját névre.
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
Alapvetően Grande Punto T-jet-et szeretnék, de sajnos nem sok eladó van 5 ajtósban (jelenleg 3-at találtam). Ezért ránéztem a Bravokra is, a 120lovas motor mennyire mozgatja dinamikusan a 2mázsával nehezebb bódét?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest