Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- iPad topik
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Billentyűzet gondom van
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz freeknight #181369 üzenetére
De azok 1 betűből és 5 számból állnak, most a sima 3 betű és 3 számról van szó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #181369 üzenetére
Q nem lesz, automata felismerés keveri az O-val.
Svédek ugyanilyen formátum kifogyás után a számok egyike helyett dobtak be egy betűt
-
8th
addikt
válasz freeknight #181039 üzenetére
Lesz még ebből törvény EU-s szinten, ez csupán idő kérdése. Ahogy a hülye 95g/km agymenésühöz is ragaszkodtak ehhez is fognak majd figyeld meg.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
8th
addikt
válasz freeknight #180067 üzenetére
Felénk is ez a jellemző. Meg az "A" vectra. Ettől függetlenül ha szerszámhurcolós retkes ruhában beülős nem sajnálós olcsó munkás autó kéne biztosan azt vennék. Jó formájú ülések, puha futómű, 13 colos ballonos kerekek... tök jól rugózik a "pazar" magyar utakon. Szép is mint egy lóharapás, de hát melós kocsinál ez a francot sem érdekli.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
máyköl
veterán
válasz freeknight #180002 üzenetére
"Ha dízel mögött megyek, lehet érezni azt a csípős szart, amit lök ki magából, legyen bármilyen új a kocsi."
Ez erősen szubjektív, engem a benzinesek szaga sokkal jobban tud zavarni, a régi 2 ütemű robogókról nem is beszélve, azoktól tényleg fulladozol.
-
8th
addikt
válasz freeknight #180002 üzenetére
De van ilyen gond mert a benzines is büdös. Én érzem. Az is zavar ahogy a dízel szag is. És? Mit tudok tenni? Semmit. Elviselem. ennyi. Járjon el így mindenki más is. VW által finanszírozott kutatás. Oké.
A lopós hasonlattal marhára bement a kolléga az erdőbe. Politikát is felesleges ide keverni arra ott a megfelelő topik.
Sosem voltam ennek a híve. Én azt vallom, hogy az ember járjon olyan autóval amit gányolás nélkül fenn tud tartani. Ha ez egy régi swiftet jelent akkor azzal ha egy 25 éves 1.9D Renault Clio-t akkor azt. Ha csak ezeket tudja NORMÁLIS állapotban fenntartani akkor járjon azzal nincs ezzel semmi baj. Amíg törvény ténylegesen nem tiltja ezek használatát addig tetszik vagy sem senkinek semmi köze hozzá ki milyen autót hajt. Az, hogy ez a dpf írtó iparág él és virágzik abban legalább akkora felelőssége van az ellenőrző szerveknek mint annak aki kivágatja és kiíratja a kocsija alól nevezett alkatrészt. Amíg ez napi szinten az út szélén random nincs ellenőrizve addig hülye lesz olcsójános nyolc kilóért új részecskeszűrőt rakatni az autójába. Felsikít a nagyflex és meg van oldva a probléma. Pedig annyira egyszerű lenne a megoldás. Tájékozódni kell vásárlás előtt. Vannak olyan motorok amihez kifejezetten olcsó a gyári részecskeszűrő is (pl. PSA 1.4 HDI motorok) de ha valaki sokallja a gyári alkatrész árát vehet utángyártottat is ami nem sokkal silányabb és csak harmad annyiba kerül. De amíg erre nincsenek rákényszerítve az emberek hogy olyan műszaki állapotban tartsák az autójukat ahogy az elhagyta a gyárat addig senki sem fog erre költeni.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
Coyot
őstag
válasz freeknight #180004 üzenetére
Szerinte senki nem gondolja hogy a kiherélt autóknak szabadna működni az utakon. Már szerintem pont itt beszéltünk egyszer róla, hogy ha akarnák nem is lenne nagyon bonyolult megoldani az ilyenek szűrését. Én támogatom már most mit kell aláírni?
Ezek a régi autók nem sokáig lesznek már a forgalomban, valamint a városban mindenki benzinessel jár a köztudat kezd ébredni hova való a dízel, ezzel megkreálva az új gonoszt a kis benzines autókat (amik ugye több CO-t eregetnek), 1 év mulva itt azon megy majd a hiszti, hogy tiltsuk ki a belső égésűt is a városból, csak akkor majd én fogok hisztizni és anyázik akinek az van mert belekényszerítik egy nem tervezett pénzköltésbe.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
nesa
veterán
válasz freeknight #179947 üzenetére
Én már évek óta elektromossal járnék ha nem lenne így túlárazva meg lenne normális méretű, engem a 15 perces töltés sem érdekel, ha itthon 8 óra alatt feltudom tölteni már bőven jó napi ingázásra.
-
8th
addikt
válasz freeknight #179947 üzenetére
"Én a magam részéről leszarom, mi hajtja a kocsit, ha olcsón lesz az elektromos, és 15 perc alatt fel lehet pumpálni 80%-ra, engem pont nem fog érdekelni, hogy átüljek-e egy olyanba."
Ezzel mindenki így van csak reálisan nézve ez még kb. egy évtized. És addig mi lesz? Mert alternatíva az nincs. Most egy kis szar elektromos matchbox áráért nagy kényelmes jól felszerelt új autót kapsz. Erre az egészre nem az a megoldás, hogy ha nem veszik a népek az elektromost (nyilván mert g*ci drága) akkor ha kell nekik ha nem majd jól belekényszerítjük őket és szépen kitiltjuk a belsőégésűt, vagy azt olyan szinten szarrá adóztatjuk, hogy minimum annyiba kerüljön mint az elektromos. Amíg a villanyautót nem tudják gazdaságosan előállítani és haszonnal értékesíteni addig hagyják már élni a csóró közlekedni vágyó kisembert aki esetleg lenne olyan arcátlan és megengedne magának annyi luxust, hogy ne egy kispolák méretű, a babakocsi kerekekein esetlenül bukdácsoló alulmotorizált vacakkal járjon. Mert kb ez a közeljövő realitása.
"miért is siratunk egy olyan dolgot, ami eddig se volt, ezután se lesz?"
Nem azt siratjuk, hogy eddig nem volt hanem azt, hogy ezután ha akarod akkor sem lehet majd. Ugye érzed a különbséget?
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
őstag
válasz freeknight #179558 üzenetére
Astra azért került bele, mert 1 éves és nagyon jól felszerelt és garanciás, de a motort nem ismerem. Octavia és Astra kevés km-re, Mazda és Mondeo nekem szebb, de több a megtett km. Mazda rozsdásodástól tartok, Mondeo a kedvencem, de lehet, hogy az Astrával nyugodtabban aludnék a garancia miatt is.
-
vzsryl
nagyúr
válasz freeknight #179558 üzenetére
A kompakt kombi nem egy kávéház a közép-kategóriás kombikkal, erre ráböksz egy másik kompakt kombira?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz freeknight #178905 üzenetére
Volt 1.6-os F Astra-m 75LE-vel. Amikor országúton visszadobtam 3-ba, akkor elindult és nagyon szépen meg tudtam vele előzni a 70-nel közlekedő nyerges kamiont is, halálfélelem nélkül.
Az 1.8-as Ecotec motorral csak Zafia A-ban volt tapasztalatom, de egyáltalán nem éreztem lomhának. Szívó-benzines autó, és úgy is kellett használni. 5000-es fordulat környékén nem csak a hangjuk nagy.Az 1.9 PD is kb ugyanúgy autózható, mint az 1.8-as Ecotec, de a TDI alul is tudja azt, amit az Opel csak 4000 fölött kezd csipegetni. 15-20 évvel ezelőtt ennyit tudtak az alsó-közép kategóriás autók. A sport változatuk meg annyit tudtak, mint most egy sima alsó-közepes. Nem kell csodát várni ezektől az öreg autóktól.
(#178906) scream: A nagy tempójú, magas fordulatú autózás megköveteli a sűrű olajcserét és a megfelelő bemelegítést. Tehát ha már pl. az előző olajcsere óta eltelt 12k km és az elindulás után 2 perccel üvegeljük a pályán a verdát, akkor kampó. Btw. az 1.8-as Ecotec-ek nem hajlamosak annyira az olajfogyasztásra, mint az 1.6-osok, szóval ott tényleg nem volt rendeltetésszerű a használat.
A magas olajfogyasztás nem teszi lomhává az autót, sőt a teljesítményt még extrém esetben sem tudja túlzottan befolyásolni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
scream
veterán
válasz freeknight #178903 üzenetére
Jazz másik oldalról van a családban (2013-as), ültem benne, de nem igazán nyerte el a tetszésemet, főleg a mérete miatt, a fejem szinte súrolta a tetőt, pedig átlag magasságom van (184cm). A csomagtartó mérete meg szerintem 2 75l-es bőrönddel megtölthető.
A Civikekkel van valami gond, ami miatt inkább a Jazz javasolt? Vagy megint csak a pénzhatár miatt?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz freeknight #178656 üzenetére
csak az átrozsdásodási garanciát, a simát nem kellene hogy érintse, és az előbbit is csak a sérült részre
cryptot minden termékemért elfogadom
-
petyus_
senior tag
válasz freeknight #178656 üzenetére
Ez még nem került szóba, én elsősorban cserét szeretnék, ha ők nem hajlandóak rá, akkor majd beszélünk erről, bennem is felmerült, hogy ezek után is garanciás-e még.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #178157 üzenetére
ahogy mennek felfelé az árak, egyre biztosabb, hogy sokáig meglesz, egy kicsit extrázottabb kompakt 6-7M Ft normális motorral és jövőre az euro 6d bevezetésével kb 400-500 eFt áremelkedésre számítok
eddig is minden autóm kapott minden 10 ekm friss olajat, nem is mentem többet egy évben.
Idén kicsit megszaladt, de szerintem megoldom.
eddig 2 új autóm volt, a skoda fabia kombi, amit nem szerettem, de 5,5 évig megvolt (svájci frank hitel miatt)
meg a kia proceed, az is 5,5 évig, ha anno kombit veszek, amit akartam is, akkor ma is meglenne, de nem azt vettem, jött a gyerek, 2db 3 ajtós.....
A tipoval eddig minden téren elégedett vagyok, nekem nem hiányzik bele semmi pótolhatatlan. Elöl-hátul kényelmes, csomagtartója is pont jó, mindenhol el tudtam menni vele eddig koppanás nélkül (földutak is) Csendes, jól rugózik, én tudok vele haladni is, ha akarok és még mindig jó rá visszanézni, bírom a pofáját.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #178046 üzenetére
az én 1,4 szívóm hangosabb 120-nál, mint 140-nél, amúgy is akkor megyek kb 135-el, szóval én annyival szoktam haladni, csak akkor megyek fel 150-ig, amikor látom, hogy tolni fognak és, hogy minél előbb elmenjek az útból, ha 200 lóerős autóm lenne akkor is pont ugyanígy közlekednék, attól még nem mennék a pályán 200-al
amikor diesel volt annyi volt a különbség, hogy 1-et vagy egyet sem kellett visszaváltani, most meg 2-öt, hogy haladjak, 4-ben megy 140-150-ig, ott meg pörgetve minden szituációban gyorsul[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
HKorn
veterán
válasz freeknight #177899 üzenetére
Azért a +700K az nem elhanyagolható plusz, valakinek 4m a plafon. Nagyon konfigurálgatni nem kell Suzukiéknál, van 3 felszereltség azt kész. Ezeket kapod meg használtban is, max a szín lehet egyéni preferencia, de az meg ha metál +130k az újra, szóval akkor már +900 körül vagy. Meg ugye a 3 éves Vitara az 1.6 szívó az elpusztíthatatlanság ígéretével és ez sok embernek fontos pont.
Run&Ride
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177902 üzenetére
A Lounge es a Mirror felszereltseggel mar jar az Android Auto/Apple Carplay. Illetve a (szerintem) esztetikusabb belter is.
"Bad reklám is reklám too"
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #177902 üzenetére
Lehet bele kérni, most a "mirror" felszereltségben alapból benne van.
Nekem 6"- os telóm van, én ilyenre nem adtam ki külön pénzt[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
-
aero.
veterán
válasz freeknight #177899 üzenetére
Valószínűleg ott a szívómotor kivezetésével indult meg a piac.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz freeknight #177868 üzenetére
jó nagy hülyeség volt a cikk, a 12 millás volvot akarta eladni használtan 13-ért, merthogy a listaár 18...
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
válasz freeknight #177868 üzenetére
Ha tovább olvastad volna a hozzászólásom, akkor ezt most nem írtad volna le.
Íme:
"Sokan azt hiszik, hogyha kigurulnak a szalonból az új autóval, akkor rögtön milliókat buknak. De ez csak akkor igaz, ha ritka és/vagy drága/prémium kocsit vesznek."A TC-s cikkben egy általam említett kategóriába eső autóról volt szó. Mégis ki a tosz venne használt S90-et tizenmillióért? Ha 10M+-t akarok autóra költeni, akkor nem használt S90-et veszek, hanem vagy újat, vagy valami menőbbet, amivel jaszkari lehetek a Family Center parkolójában...
A használt Vitarákat is viszik, mint a cukrot. Ebben biztos lehetsz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hobizoli
nagyúr
válasz freeknight #177457 üzenetére
egyatalan nem egy olajzabalos motor az 1.4 16v sem, max ha hajtva van, de ugy barmi masba is ugyanugy kell idonkent vmennyi
Ignis-be is kellett onteni olajat, ha tartos 140-l mentem vele palyan Bp-Zala tavon oda-vissza egy heten 2xde normal hasznalat mellett abba sem kellett sosem meg fel litert sem ket olajcsere kozott
qrva jo kis motor az, megfujva sem lett egy szethullos motor belole, mint egyes gyartok muszaki szemtdombjai
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177457 üzenetére
Hat nem tudom, sok 1.4 fire van a kozelemben, foleg Grande Puntok, 500, Ypsilon. Sosem hallottam ilyen jellegu panaszt. Forumokon is 0,5-1 liter irnak 10000 km-re. Ami fogyasztas nyilvan, de nem zabalas.
Kisza25 is erintett. :D[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177444 üzenetére
Hat ha az a motor zabalja az olajat, akkor ott mas problema volt, mert egyaltalan nem jellemzo ra.
A klimaban a kozdarabok tornek el, nem a motorok mennek tonkre, de ez is fugg attol, hogy ketto vagy egy zonas.
Kodkartyat kiadja a Fiat, csak be kell ballagni egy szervizbe.
Gyertyakat erdemes cserelni idoben, es csak a gyari ajanlast hasznalni, nem gyarival valoban elofordulhat torpanas. Alapjarat ingadozasat megszunteti a fojtoszelep kitakaritasa, vakuumcsovek atnezese, ha eloregedett, akkor azt cserelni, mert a fars levego (is) okozza."Bad reklám is reklám too"
-
vimes
senior tag
válasz freeknight #177444 üzenetére
Köszönöm szépen
Hát az a példány amit majd megnézek 1.2 benzin. Manuális klíma van benne. Nyilván ha tetszik, ragaszkodni fogok hozzá, hogy átvizsgáltathassam. Olyan dolgokra voltam elsősorban kíváncsi, amit én is észrevehetek mustrálgatás közben, és egyértelmű jele lehet annak, hogy inkább ne is foglalkozzak az adott kocsival. Még egyszer köszönöm
[ Szerkesztve ]
"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #176825 üzenetére
Írom itt is A jóféle 1.9 PD-t az évjárat feltétel gyakorlatilag kizárja, illetve 1-2 példányra szűkíti. Focus mk3 1.6 vagy 2.0 TDCI érdekes lehet.
-
Zola007
veterán
válasz freeknight #176825 üzenetére
freeknight:
Lacettiről tudnál nekem írni pár sort?
nézegetem őket, mikre kell figyelni??:R
volt Lanosunk, lomha volt és az alapjárati léptető az típushiba, de emellett sok gond nem volt vele
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #176825 üzenetére
30k körül van a határ, igen. Városon kívül igazából a visszatöltés csökken, tehát az, amit mondjuk a regeneratív fékkel nyernél, kevesebb lesz, nyilván 130nél már nem tud tisztán elektromosan menni. Ha nem pálya, akkor szerintem játszhat a Prius is, pl: nekem a vidéki útjaimon, ahol nem pálya volt, ott elég békés fogyasztása maradt. Nyilván 150-170 körül már azért kajál ez is, főleg a P2es az 1.5ös motorral. Szóval tisztán pályára nem ajánlanám a többire szerintem nem rossz alternatíva, főleg, hogy a költségei tervezhetőbbek. 2,5 millióig van gömbőc auris és Prius 3 is, bár az még inkább az alsó harmada.
Pluginből Priusok olyan 20-25 km-t tudnak menni, Mitsu PHEV amíg villanyos, addig jó, utána zabál, plusz az akku nagyon gyorsan degradálódik (ellentétben a Priusokkal). Amperát én nem vennék, több okból sem, hiába tud elég jó hatótávokat.
De, 2009ig ment az Avensis t25. Egyébként egy obelisk, egy elpusztíthatatlan, kényelmes dög, csak dízelből ne a dcat verziót, mert az gyorsan át tud fordítani a f*sz rossz oldalára.
Nekünk sok dízel Kiánk van a flottában, a CRDivel sok gondunk nem volt ~120-160k-ig. Kopón túl egy extra: 100k körül a gen1 utániaknál szinte mindegyiknél kell egy kuplung csere. Mivel ők ha jól tudom a mai napig megoldják kettőstömegű nélkül, így picivel 100 ezer Ft felett megáll a csere márkaszervizben. Bár elvileg a Hyundai a minőségibb vonal, nekem a Kia jobban bejött, itt minél újabb, annál jobbak a beltér anyagai. Ők tolják ezt a habosított műanyagot, ami az új generációkban már tényleg nagyon kellemes tapintású, míg a Hyundai maradt a keményebb daraboknál.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
soldi3r
veterán
válasz freeknight #176804 üzenetére
Az 1.9PD jonak mondhato. PD elemek allapota eleg jol megsaccolhato egy VCDS-sel.
A Golf-ok kicsit jobb minoseguek, mint az Octavia es igazabol az van parban vele nem a Passat.
Kicsit a biztonsag rovasara, de a kenyelem javara akar egy A4 B7 is jo lehet a celra.
A korai 2.0CR-eknek vannak gyermekbetegsegeik,de nem rosszak. Viszont egy nagynyomasu pumpa jelenleg dragabb, mint egy szett PD elem es az 1.9PD TAXI-k elmentek 5-600-akat a gyari szettel.
Viszont a felsorolt pontok alapjan en azt mondom egy faceliftes Avensis T25 2.0d-t irtal korul[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #176804 üzenetére
Napi 70, az havi ~1400, éves szintem nincs 17.000 km. Ekkora futásra én nem vennék dízelt (flottakezelőként sem ajánlunk ekkora futásra, csak ha az ügyfél direkt kéri), főleg, ha nem pályázás, hanem sima lazulós országúti gululás. Asszonynak én évi ~20-22k futásra hybridet vettem, részben azért, mert neki több a város, előváros, részben azért, mert automata előny, részben azért, mert nem akarok szívni a szokásos dízel dolgokkal. Akkor meg ugye Prius/Auris páros lenne.
Évi 2 alkalom miatt én nem vennék bálnát, igaz, könnyen beszélek, mert amit Bs jogsival lehet vezetni, azt kb. tudok hozni melóból, ha kell és éppen van bent.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
hobizoli
nagyúr
válasz freeknight #176804 üzenetére
evi 2x-i nagyobb utazasra ekkora vasbalna minek?
egy kompaktba is belefer a cuccod
ha nem, akkor vmit nagyon rosszul csinalszvegyel vmi A3/Golf-t, oszt joido
olcsobb es/vagy jobban felszerltet kapsz ugyanannyibol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Doki16
addikt
válasz freeknight #176804 üzenetére
B7 Passatban a CFFB motorkódú 2.0 CRDTI eléggé megbízható. Legyen meg a rendszeres szerviz és jól bírják. Ha odafigyeltek rá akkor sokat elmegy.
Saját véleményem, de egymagadnak ingázásra szerintem teljesen felesleges egy nagy Passat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz freeknight #176703 üzenetére
Nincs ilyen szabály. 1.7 tonnás Galaxy-ban is simán elfértünk 3 gyerekkel.
És csak 116 lóerős volt. Viszont a harmadik üléssorba befért még a nagyszülői páros, amolyan felvigyázó személyzetnek. Így mentünk le a Balcsira fürdeni.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
NB2
aktív tag
válasz freeknight #176718 üzenetére
Mondjuk SUV itt nem igazán lett ajánlva, talán a hibrid volt ami soxor lett ajánlva.
-
bitpork
nagyúr
válasz freeknight #176703 üzenetére
Azt is el kellene akkor felejteni hogy megmondjátok kinek mi tetsszen és mit akarjon, nem?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nesa
veterán
válasz freeknight #176703 üzenetére
A válaszom erre irányult. vagy nem vezetsz hozza eleg lenduletesen.
Nem, nincs szabály de egyrészt nekem nem suv van hanem egyterű, minimális de van különbség, három gyereket normálisan nem raksz be bármibe, és pláne nem kényelmesen, xc70 be is csak úgy fért a 3 gyerekülés hogy a szélső ülés csatja a középső alatt volt magyarul gyerekkel együtt kell megemelned a gyerekülést miközben a másik gyerek fölött áthajolva bekötöd.
Két gyereket bármibe beraksz, seicentoba is de hármat már nem és az nem elég hogy elfér a 3db ülés egymás mellett hanem azokat használni is kell.
Az enyém szárazon csak 1600kg erre jön még némi folyadék meg 80L gázolaj, max terhelése is csak 3750kg de nem ennyire van vizsgáztatva mert személyautó.
Az inváziónak a csomagtartója 5 ülésél 790L kalaptartóig, plafonig 1600L , nekem Pl melyik fasza kombit ajánlanád????? Buick Rodmaster wagon nem játszik, olyat mondj ami kapható is a használt piacon.
[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
válasz freeknight #176703 üzenetére
Így van, a legnagyobb baromság egy ekkora SUV...
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
Dare2Live
félisten
válasz freeknight #176033 üzenetére
Nem is az eur6nál rosszabb a fő baj. Hanem, hogy ha megálllítják az Eur6nál rosszabbakat a fele az első mérésnél elbukna. Egy tippre 30%nál meg nagyon durván bukna.... katalizátor hibakód kiütve, egr ledugózva... Ez MO. És meg van magyarázva. A szél se áll meg a város táblánál....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
8th
addikt
válasz freeknight #176033 üzenetére
Nem meglepődve vagyok rajta hanem felháborodva. Szemlátomást nem gondolták végig a folyamatot, hogy miből áll össze az a finom szálló por. Értelmetlen hülyeség amit csinálnak. Nincsen semmi értelme. Az agglomerációból ingázókat is beleértve jól kiszúrnak több tízezer emberrel szmogriadó idején miközben a kitiltások miatt alig fog tisztulni a levegő Budapesten és ha tisztul is csakis azért mert xy százalékkal kevesebb autó fogja felverni az utcaport a flaszteron a nyári kánikulában. Végig sem gondolták a döntéshozók ezt az egészet. Jó kis látszatintézkedés amolyan vakuljatok parasztok módjára amivel a tájékozatlanokat meg lehet etetni aztán verhetik büszkén a mellünket, hogy jól megoldottuk a problémát. Az ostobák.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
bitpork
nagyúr
válasz freeknight #176033 üzenetére
Ez addig ok hogy csere. De itthon nincs olyan vásárlóértéke a fizetésnek mint pl Merkelhonban. "Akkor tiltsuk be a vacsorafőzést?"
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
harry
veterán
válasz freeknight #175585 üzenetére
1.4 16v benzin, az egy hivatalos szervizmatricanak tunt, a gepkonyv meg nekem kicsit nem egyertelmu, ezt talaltam azon kivul: link Meg egy ilyen fuzetecsket.[kép]. Megkerdem ismerost, de a tobbit majd intezem a Renault topicban De mondom most ez csak az utantolteshez kell, a cserenel jobban korbejarom a dolgot.
Kotelezo megvan, at is utaltam, mas kerdes, hogy az csak kedden er oda, ezzel mar vegkepp nem tudok mit csinalni Mindenfele visszaigazolast lementegettem.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
NB2
aktív tag
válasz freeknight #175190 üzenetére
Nem csak Pesten. Nálunk is nagyon megnövekedett az autóforgalom. A reggeli és a délutáni dugók jóval nagyobbak. Ráadásul ha nem érsz haza este 8-ra szinte esélytelen parkolót találni. Felettünk volt egy másik utca, ott tuti mindig volt, de 2 éve most már oda is mákkal lehet leparkolni. Nem azt mondom, hogy minden parasztnak, de tényleg több autó van az utakon.
Magyarország jobban teljesít
-
bitpork
nagyúr
válasz freeknight #175190 üzenetére
Hidd el sokan nem használnák (nem baj ha telik rá, sőt - fejlettebb osrszágokban is van mindenkinek) ha lenne rendes tömegközlekedés.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dare2Live
félisten
válasz freeknight #175190 üzenetére
Én amennyire lehet kihagyom de elöző hét kedden muszáj volt és bekerültem dugóba. Amikor maps 1h25percet írt 13kmre azt hittem tökönszúrom magam. Amikor pedig 10perc után még mindig 1h24perc volt vissza a 13kmre tényleg.
És persze kocsik 90% 1 személlyel megy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Core2duo6600
veterán
válasz freeknight #174108 üzenetére
Vagy intéz egy P és rendszámot, pont ilyenre való.
(#174110) bitpork
Ideiglenes kivonáskor nem kell leadni.Ha második autónak kell kis távolságokra, akkor fiat 500 e, elektromos, a csajok imádják, nem tudom mit szeretnek rajta, de oda vannak érte.
Fiat 500 e [bemutató_Handras]Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Vesztor87
senior tag
válasz freeknight #173843 üzenetére
A legolcsóbb uj autók meg használhatatlanok két gyerekkel...balenot nézegettem, nemtom az am milyen
-
bitpork
nagyúr
válasz freeknight #172751 üzenetére
Jo, oke megyek es lehuzom 20 ev tapasztalatat a wcn meg 6 ev erre epulo kereskedelmi gyakorlatomat! Szia!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #172617 üzenetére
Ez egy átszerelt műszerfal, a bank vitte ezért átszerelték az első lököst, a műszerfalat, a sport üléseket, a hátsó légterelőt alufelniket, meg az aksit. Valós kilóméter 205000 az eredeti műszerfalban. Ami miatt elvetendő, hogy 3 éve áll, mondjuk a munkalapja szerint mindene működik kivéve a kézifék és világít a légzsák jelzés
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
i-sti
senior tag
válasz freeknight #172194 üzenetére
Kollégám vígan jár a B6 Varianttal.
És tudják hogy 2ből van összerakva.
Nepper közölte, hogy ez a helyzet, olcsón kapták kevés km-rel.Novum Forum Siculorum
-
akooos
veterán
válasz freeknight #172191 üzenetére
Adtam el autót borsodiaknak már, semmi baj nem történt. Két autóval jöttek hatan és ott derült ki, hogy aki meg akarja venni, az nem hozta el az igazolványait. Mi négyen voltunk, 3 haverom szóval tartotta őket, amíg nézték a (törött) autót és alkudoztak, hogy "azt a motoros ruhát aggyadmá' ajándékba" és társai. Addig megbeszéltük a 2 vevővel, hogy olyan nevére fog kerülni, akinek itt vannak az igazolványai. Megegyeztünk, a vételárnál bepróbákoztak azzal, hogy engedjek már el belőle egy HÁRMAST. 3000 rohadt forintot akart alkudni egy roncsból
Szóval amilyen szarul indult, annyira jó lett a vége, másnap küldött képet a faszi, hogy megcsinálták a (biztosító és szerelők szerint gtk-s, rogyott nyúlványos) autót. Lekértem a JSZP-n az adatait, 18 decemberében volt legutóbb műszakin.
-
veterán
válasz freeknight #168902 üzenetére
Nekem is a sima egységesebb összhatásában; csak a felnit érzem rajta túl egyszerűnek.
-
Xero
nagyúr
válasz freeknight #168390 üzenetére
Azért egy új prémium inkább 20M-ról indul és nem 10-ről.
Én mondjuk annyira nem fáznék mondjuk egy 1 éves 20e km alatti autótól, pláne ha bővített garancia van rajta. Gyakorlatilag ez a legjobb ár/érték arányban.
Jelenleg én is egy ilyesmit készülök megnézni. 13 hónapos autó 10e km. Új árának a 65%-áért. Az azért már érezhető összeg. Ráadásul van még rajta 3 év és/vagy 110e km ingyen szervíz/gari.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
-
alázógyík
addikt
válasz freeknight #168206 üzenetére
pöcc-röff
-
Johnny_vT
senior tag
válasz freeknight #168205 üzenetére
Szerintem azt, hogy a gázpedált fixen a padlóig nyomja és csak a kuplunggal játszik, hogy azzal araszoljon. Mint ahogy sok nyugger szokta kínozni a Daewoo Matiz-t
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
veterán
válasz freeknight #168035 üzenetére
És AGM töltést is tud a leírása szerint.
-
Csabroncka
addikt
válasz freeknight #167509 üzenetére
Mostanában részben kíváncsiság miatt és más szempontból is ránéztem erre a karosszéria sérülés dologra. Gyakorlatilag kivétel nélkül mindenhol azzal kezdik, hogy az autó legdrágább része és ha a külső burkoló elemek sérülnek az nem eget verő probléma.
fenergie84: nem minden nepper hazug, de azért annyi infóval is meg vagy lőve, oké törött volt a hátulja a pl. ... és mennyire kérem?
Azt is kiemelik ugyanakkor, hogy ha az autó fő karosszériaeleme sérül (oszlopok) és egyebek, az bizony jelentős kockázatot rejt egy későbbi balesetnél.
Nálam most ez úgy fog működni, hogy a GOR-CAR-al átvizsgáltatom az autót külön kihegyezve a sérült rész feltárását. A fentebb említett ajánlásokat követve ha az A oszlopon sérülést és javítást találnak már állok is tovább...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
8th
addikt
válasz freeknight #167377 üzenetére
Értem persze, én csak felvázoltam egy másik lehetőséget is.
Azt már csak félve teszem hozzá, hogy hasonló helyzetben megtartanám a lacettit és vennék egy váltóhibás Lupo 3L-t munkásautónak ingázni. Háromszázért jó állapotút kapni magyar papírral jó motorral jó bódéval de szar robottal. Egy százasból át lehet alakítani kézi váltósra és boldogság van mert az autó egyetlen gyenge pontja ki lett ütve. Olcsó a biztosítása, olcsó hozzá az alkatrész, olcsó felgumizni stb. hosszabb távon is kényelmes és brutálisan keveset fogyaszt. Egyenletes 90km/h-nál 2.8 litert eszik. Nem vicc. Azt lehetetlen überelni. A jelenlegi 417 forintos üzemanyagárral számolva kilométerenként tizenkét forintból elgurul miközben kilenc forint a munkáltatótól igényelhető üzemanyag költségtérítés. Aprópénzből járnék be melóba.
Kár, hogy otthon dolgozom.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
nagyúr
válasz freeknight #167377 üzenetére
Elviszi amúgy, országúton 90-el, de ettől függetlenül racionálisabbnak tartom az ismert autó átalakítását én is. Legalább több nézőpont lett leírva
-
8th
addikt
válasz freeknight #167369 üzenetére
Ne is gondolkozz kisautóban. Egyebek mellett az Octavia, Leon, Toledo, Golf és a Bora is megkapta az 1.9 SDI motort szóval bőven van választék. A többségükben benne van a klíma is. Belső térben ugyanakkorák ha nem nagyobbak mint egy Lacetti. Azt mondod átlag ~80km-t ingáznál munkába naponta. Az éves futásteljesítményben nem kevés. Elmondásod szerint 7-8L között fogyaszt az autód, mivel gázból 20-25%-al többet fog enni egy 9,5-10 literes lpg fogyasztással nyugodtan számolhatsz. Értem én, hogy sokaknak nagyon csábító a 250 forint alatti lpg ár de ha tíz litert megeszik belőle a kocsi akkor megette a fene az egészet. Semmivel sem vagy előrébb mint ha egy SDI motoros Octavia vagy Golf kombiba ülnél. Az hosszabb távokon amire te is használnád elgurul bőven öt liter alatti fogyasztással és még ha dupla annyiba kerülne a gázolaj mint az lpg akkor is maximum csak egálban lennél költség szempontból. Használati értékben egy dízel mindig felette lesz egy lpg-s kocsinak mert oda állsz be vele ahová csak akarsz, nem kell lemondani sem a csomagtérről sem a pótkerékről és az említett SDI motor pont ugyanolyan faék egyszerű szerkezet mint egy random szívóbenzines. Annyi hátránya van, hogy hangosabb és gyengébb. Cserébe lpg ár alatt vígan elautózol vele. Komolyabb meghibásodástól félmillió kilométerig nem igazán kell számolni azokat szerencsére még nem a fogyasztói társadalomnak hanem az örökkévalóságnak tervezték. Manapság ilyen motor már nincs.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
outsiders
aktív tag
válasz freeknight #167369 üzenetére
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz freeknight #167369 üzenetére
Így van, már be lehet hajtani jó pár éve. Számolgass, hogy hány évig akarod még megtartani a Lacettit, 15.000 km alatt behozza az árát az LPG, utána meg dízel áron közlekedsz az autóddal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #167359 üzenetére
Rozsda fals infó jelen formájában. Amit 1 körül kapsz, tehát Golf 4, Bora, Leon 1, Toledo 2, Octavia 1, A3 galvanizált, kb csak az első sárvédők alja szokott rohadni, ha nem tisztítják a dobbetét alatt (vagy a teteje, ha benne marad a szivacs).
-
alázógyík
addikt
válasz freeknight #167359 üzenetére
Ma reggel tankoltam gázt, 218Ft/l-ért, nem rossz.
-
veterán
válasz freeknight #167351 üzenetére
Rakass LPG-t a Lacettibe. (ötlet)
-
8th
addikt
válasz freeknight #167351 üzenetére
Egy modernebb szívódízellel nagyon olcsón el lehet gurulni. Végtelenül egyszerű primitív technika a helyedben simán átülnék egy ilyenbe.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
nagyúr
válasz freeknight #167351 üzenetére
Tartsd meg. Egy hasznalt auto sok buktatoval jarhat, nem veszes az a fogyasztas
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #167351 üzenetére
Én még megtartanám, és gyűjtenék a kerethez. 7-8 liter vegyesben nem vészes, veszel egy valamilyen dízelt 1 millióért, vagy idősebb lesz mint a Lacetti, vagy betegágy (legrosszabb esetben mind a kettő).
és eljár majd 6 liter körül vegyesben. 1-2 liter fogyasztáscsökkenésért nem vállalnék be egy kitudja milyen dízelt, kitudja milyen rejtett/tudott, de eltitkolt hibával."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #167351 üzenetére
Sztem nem éri meg. 1M-ért egy lefingott dízelt kapsz amire biztos hogy költened kell. Én nem ugranék bele.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz freeknight #167351 üzenetére
Szia,
Jó esetben egy dízellel megcsípnél egy 6 literes átlagfogyasztást.
Számold ki, hogy emiatt megéri-e az értékvesztés + az új autó vételét (ebbe számolj bele átírást, biztosítást, plusz az esetleges javítani valókat).Ha csak a fogyasztás a lényeg a váltásnál, nem cserélném le az 1,4 benzines autót.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Videó stream letöltése
- Emlékszik erre valaki?
- GTA VI
- Netfone
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kuponkunyeráló
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest