Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz LZs?! #180299 üzenetére
A téli fűtés zabálja a hatótávot. (A Leafes kollégám tegnap inkább a dízellel jött be az agglomerációból dolgozni, ne fázzon a kiscsalád.)
2,5-ért ugyanakkor Citroen C Zero & Co. bohócautókat kapni, azokhoz képest a Leaf igazi autó.
Ha elég nektek a range, akkor tekints rá úgy, mint egy lelkiismeret furdalás nélkül üthető-vágható autóra. + Tudd otthon tölteni, garázs se ártana neki.
Azt mondják az okosok, hogy a Leaf esetében (is) le kell tesztelni a valós hatótávolságot: fullra tölteni és menni vele; a vége felé legyen konnektor a közelben.
[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
1st Gen Nissan Leaf 24kWh
70e km
8/12 'pácika'
Igyekeztem kiszámolni, hogy mi a várható range; nekem 'puruttya' matekkal kb. 60%-os akkupakk jött ki, ami avg 70km range (ergo PNR 35,001km) folyamatos haladással, hűtés/fűtés nélkül...és főleg ECO balfaxkodás nélkül; direkt mindent lefelé kerekítettem, hogy legfeljebb pozitívan csalódhassak...
Disc: akik már eggyé váltak az Univerzummal, azok biztos kivitorláznak ebből 100km felett is, de na...
Szerintetek mi lehet a 'reális' értéke, minden faölelgetési kényszer nélkül?
A háttér dióhéjban: szóltak, hogy lenne egy és 2,5M-be számolnák; ez a jelen piaci árakat tekintve jó is lenne, de szerintem az egyéb mostani, illetve közeljövőre beharangozott EV-ket tekintve ez a model egy zsákutca, így hiába lenne jó bevásárolni, iskolajáratra, rohangálni, a faluban 1-2km-et csattogni, stb., még a pozitívumokat összegezve egy 3 éves időtávra (adó, parkolás, nix karbantartás, stb.) sem tudom 'igazolni' a dolgot havi 500-600km-re; egyelőre annyit mondtam nekik, hogy én is számolok...és nem jutottam elég közel a fent említett számhoz.
Nevermind...
-
nesa
veterán
Nem tudom miért, most is ugyan ilyenem van szögre csavarra citroen evasion, ez egy kurv@ jó konstrukció, mint egy tank.
#180290) Integrale
Ez egy 97es 2.1TD csak még keresik az utódot, de ez egy full full hibátlan darab, így bejelentkeztem rá, voltam egyébként citro szalonba is a héten berlingot simogatni, de mondtam is a fazonnak hogy ez nekem nem adja azt a kényelmet amit megszoktam, kérdezte miért mi van mondtam evasion azt mondta hogy akkor nem is csodálkozik mert az egy zsák utca, onnan nagyon nehéz lesz a váltás bármilyen irányba kompromisszumos.
-
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Mi a neve a hosszbordas szij-nak Angolul? Sehol sem talalom.
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #180159 üzenetére
Vettem valamit ma, majd csinálok képet ha hazahoztam, még nem tudom hogy tudom hazahozni mert egyedül nehéz két lovat ülni.
Rengeteg kocsit megnéztem, hogy mennyi romot árulnak, képeken még jó, de élőbe meg ...
Április óta kerestem a normális paripát, szóval ez nehéz szülés volt.Meg ha minden kerek jön nemsokára egy hibátlan Lancia zeta is.
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Toyota Corollat vagy Avensist milyen motorral érdemes keresgélni a 1,2- 1,5 millió forint körül?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Doki16
addikt
Facebook csoportba érdemes belépni. Ott van egy apa-fia páros. Ők hoznak be Hollandból Auris hybridet, náluk lehet próbálni. 5millióért már maximális felszereltségű példányt kapsz a ráncfelvarottból.
Nem kell félni a km-től. Nincs DPF, DMF, váltó, önindító stb. Csak az EGR van benne a modern kori dolgok közül. 180k km után kell tisztítani. Nem nagy drágaság.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
Ne félj a km-től. Menj el, nézz meg párat, olvass utána aztán ha találsz egy megfelelőt, autodna lekérdezés erősen javasolt.
Volt olyan, hogy majdnem megvettem egy széria végi kettes priust, amit egy magyar márkaszalonban adtak el behozott autóként, ennek ellenére az autodna riport alapján a holland-magyar út alatt is tolatott negyvenezernyi kilométert.Két ok, ami miatt a behozatal szóba került: az egyik, hogy a priusok értékvesztése negatívba fordult itthon. Gyakorlatilag stagnálnak az árak, az évek meg telnek. Sikerült (nem alaptalanul) túlhypeolni a történetet, erre reagáltak a magánszemélyek és a kereskedők is az elmúlt két évben. A másik, hogy az asszonynak tetsző metálvörös (barcelona red) és sötétkék elég ritka itthon, faceliftes P3-ból nem is láttam még .
[ Szerkesztve ]
-
Dyde
aktív tag
válasz Doki16 #180280 üzenetére
Köszi, megfogadom, kipróbálom valahol aztán szerintem egy hétvégére ki is bérlem ha megtetszik. Igazából az ár tök rugalmas, látom ha 5M-ig felmegyek akkor pl aurisból is találok már 100e km alattit is akár Vagy ne féljek ennyire a km-től?
dj79: És akkor prius marad nektek? Miért lesz behozatal?[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Uhh így már tényleg megvan, jaj de öreg vagyok, pedig nagyon régen még én is használtam MSN korszakban
Mivel 4 millióért fiatal autót kapsz az általad említett háromból, ezért ott szerintem leginkább az dönt, hogy melyik jön be neked.Én a HSD rendszert ismerem viszonylag jól. Abban nagyon szívesen segítek. Egy biztos, hogy fogyasztásban és fenntartásban a HSD a legjobb benzines vonalon. A napi 2x30-al még télen is 5 liter alatt leszel. És a dugóban nem esz a kefe, hogy feleslegesen jár a motor. Érdemes kipróbálni, eléggé más világ.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
Nos, a HSD rendszert ki kell próbálni. 4 hónappal ezelőtt én is elhatároztam, hogy Priust veszünk, ki is próbáltam a kettest és a hármast (még keressük az igazit, de behozatal lesz belőle, úgy tűnik), itt a rendszerteljesítmény és a villanymotor nyomatéka miatt a benzinmotor lóerő adata semmilyen támpontot nem ad.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
99 lóerő csak a benzinmotor. Van mellette egy 80 lóerős villanymotor is. Így az összteljesítmény 136LE. Egyáltalán nem lomha. És a legjobb, jó az adó és a biztosítás csak a 99 lóerőre vonatkozik így pont a kedvezményes kategóriába esik
Nem tudom ez az m1 mit akar jelenteni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Nem kötném km-hez. A HSD tovább bírja mint egy sima benzines vagy dízel. Bőven meglehet venni magasabb km-el is. De igazad van
Az enyémben 3 évesen volt már 170k. Olyan volt mint az új. Lehet keresni a csodát, de amikor egy ilyen fiatal kocsiban ennyi km van akkor nehezen hiszem el a kintről behozott kocsiknak 10 évesen a 120-at
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
válasz Drughi #180252 üzenetére
Új autó 3,5M-ig a logan kombi, a duster és a fiat tipo sedan férnek bele, de inkább 3,6M.
Újat ennyiért csak kis autókat kapsz, suzuki swift, ignis, kia picanto, hyundai i10, opel corsa, skoda fabia...
Picit feljebb 3,79 az 5 ajtós tipo,
c elysee citroen, peugeot 301, renault clio grandtour[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Doki16
addikt
Auris Hybrid TS. Pont erre a városi elővárosi közlekedésre találták ki. Nincs turbó és még semmi más móka se. Sima 1.8 szívó. Dugóban nem fogyaszt semmit. Hosszútávra pályán fix 130-al is elvan nagyon max 6 literből.
Nagyon olcsón fenntartható és jelenleg az egyik legegyszerűbb szerkezetek a hibridség ellenére is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dyde
aktív tag
Sziasztok! Bővül a létszám a családban úgyhogy autó vásárlás előtt állok, és kérném a segítségeteket. Megmondom őszintén annyira nem voltam sose nagy autó guru, van egy 2005-s Opel Corsa 1.2 twinportom, teszi a dolgát, szeretem, elvisz ahova kell, de a baba miatt már kicsi lesz, viszont megtartjuk második autónak. Az új amire használva lesz: munkábajárás kb napi 60km odavissza( Üllő-Bp 30km kicsi pálya, több dugó), illetve majd utazni ezzel szeretnénk ha kell. Elősorban 1.6 szívó benzint nézegetek, sose volt dízel autóm és kicsit félek is tőle de kíváncsi vagyok erre a távra mit ajánlanátok. Turbótol is tartok kicsit mert türelmetlen vagyok, és ha beszállok a kocsiba én szeretnék elindulni nem malmozni amíg bemelegszik az autó.
Az igények:
- mindenképp kombiban gondolkozok,
- ár az rugalmas, 4M körül nézelődök ha használt autó lenne, és 2014+ és 100.000Km alatti ha belefér
- automata váltó + pont de nem létfontosság,
- fontosabb a belső kényelem, nem facebookra veszem mutogatni meg hogy a szomszéd mit szól
- olcsó fentarthatóság, szervízelés
Amiket eddig néztem, Kia Ceed 1.6, Ford Focus 1.6, Hyundai i30 1.6
Köszi mindenkinek aki elolvassa és tanácsot ad -
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #180268 üzenetére
Szerintem az kevés. Télen 20km alatt nem is fog tudni igazán bemelegedni. Meg ekkora távon regenerálni se fog tudni. Tele lesz megszakított regenerálásokkal. Én nem nagyon erőltetném 20-20 km-es távokra a dízelt. Mondjuk egy régi 1.9 pd akár még jó is lehet, de egy modern semmiképp.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
Ha evi 15-20 ezret megyünk, ott mar indokolt a diesel?
-
-
nagyúr
válasz Drughi #180259 üzenetére
Mennyire vállalható a Dacia 2019-2020ban?
Hát ezt abszolút nekik kell eldönteni. Számomra vállalhatatlan az az autó, de sokan szeretik. Technika nem egy ördöngősség, az olcsosítás legjobban a beltéren érződik. Clio Grandtour nekem szimpibb, de nem tudom így hasból megmondani, hogy belefér-e a keretbe. A sima szívó motorral talán igen, nem lesz egy szélvész, de minőségben azért jobb mint a Dacia. (Viszont méretben szerintem kisebb)
El kell menni szalonba és bele kell ülni, én ezt tudom javasolni.
[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
válasz tboy93 #180255 üzenetére
Igen ez kiderült számunkra is, de sejtem 2-3 éves példányokból már azért lehet mazsolázni más gyártótól is.
Mennyire vállalható a Dacia 2019-2020ban?
Tényleg olcsósított renault? Mert őket nagyon nem érdekli, ha fapados belül, a gyerekek úgyis lelakják valamennyireXiaomi 14T
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Seat Toledo nagyon ördögtől való? Belülről annyira nem gyere be.De kívülről szép, VW technika.
alázógyík - 186cm-hez beállított ülés mögött pont annyi hely van, mint a képen egy C-Max-ban. SZéltében nyilván kevés, de hosszra azért nem rossz a Mazda, csomagtér viszont alig. Mondjuk pont azzal volt a legkevesebb gondunk.
[ Szerkesztve ]
-
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Unokahúgomék szeretnének autót venni, mivel bővült a család, de egyikük sem ért igazán a kocsikhoz, kötődésük sincs semelyik márka felé.
Két opciót vázoltak: 2M Ft-ig keresnek használt vagy 2M Ft befizetése mellett, maximum 1,5M ft hitellel szalon autót (utóbbinál előny ha van 0%THM (pl renault / dacia szokott ilyet)
A paraméterek:
Van városi szaladgálós, bevásárlós, gyereket oviba hordós autó, ez "családi batár" lesz
2 gyerek ( 5 éves illetve most születendő csecsemő)
A kocsit apa hajtja, napi 25 km ingázás lesz vele, akár üresen is.
Benzines
Kombi / SUV / Crossover és satobbi kategóriaű
Jó pakolhatóság
Megbízhatóság
relatív kis szervízigény
Egyszerű szerelhetőség ( ne kelljen egy izzócseréhez márkaszervízbe menni)Merre felé kezdjenek nézelődni?
Elsődleges próbáljunk az újak felé nyitni.
Xiaomi 14T
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #180244 üzenetére
tudom, hogy Ford, de C-max nem játszik? Mindent is tudnak, amire szükséged lehet (mondom ezt egy golf V kombi tulajaként, ahol szintén rugdalják a háttámlát )
2 gyerek + kutyák mellett a beltér jelenlegi állapota ne érdekeljen, úgyis nagy munka lesz rendben tartani - vagy veszel egy kicsit leéltebbet és nem fog érdekelni)[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #180239 üzenetére
+8th, dj79 - szeretnék nagyobb autót, hogy érezzek magam körül valami kasznit. És néha jön velünk a két kutya, amelyikből egyik öleb, a másik kevsébé. Méretben monjuk ilyen Golf vagy Focus, Astra kombi típus. Passat kombi félék még beleférnének és tetszik is. De kisebbet már nem szeretnék, elég volt.
Volt Mondeo kombim...na az faxa volt. Bedobtam hátra a babakocsit, aztán meg kellett keresnem. Viszont már nem kell annyi hely sem. Valahol a középutat keresem.-
-
-
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #180234 üzenetére
Miért, mi a baj az 1.6D-vel?
Focusban meg ajánlott motor.V.Stryker De, az az 1.6 HDI
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz BigBlackDog #180234 üzenetére
Az 1.6D nem az 1.6HDI? Van a cégben egy C4 1.6HDI 90 lovas... igaz,hogy még csak 110ezer van benne, da nagyon jól fogyaszt és jól megy. Amúgy itt van egy 2literes diesel V50. Nem tűnik rossznak.
Jazz kicsi... most egy Mazda 2, így elég a kis autókból.
Amiket így nézek az B6 Passat, V50 Volvo (eddig ezek tetszenek legjobban), VW Golf kombi...A francia autókig még nem jutottam, de nem lenne rossz egy megane kombi 1.5 dci sem. Csak kicsit fázom a francia autóktól.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Továbbra is nyűglődöm. Kellene tanács, most hogy tisztázódtak a dolgok mára.
- A keret 1.3 millió forint + esetkeg átírás, de jobb lenne azzal együtt 1.3Meséltem már itt,hogy ismerősnek van egy 2005-ös Astra kombija, 115ezer km-el, jól felszerelten, amit pont ennyiért adnak. 1.8 benzin, automata, napfénytető.
Ma reggel megnéztem kicsit tüzetesebben, mert pont összefutottunk és hát kicsit csalódtam. Ilyen régifajta kormányzárat használ, ezért a kormány full kopott, belül kicsit össze vissza van verve az autó. (szállításra is használja, ezért is akar másikat,mert ez nem túl jó arra). Kívül is van rajta egy két parkolási sérülés, amit Pesten könnyen össze lehet szedni.
Pro: Ismert előélet, jó motor és váltó, műszakilag oké, téli - nyári gumiszett + felnivel, kevés km-t.
Kontra: Külső és belső állapot némileg leharcolt, ha nem is vészesen.Én azért szeretem ha normálisan néz ki az autó, így kicsit csalódtam.
Javasolnátok pár típust, amit nézegethetnék alternatívaként a fenti összegért?
- max 1.3 millió
- agglomerációból bejárni 2 gyerekkel
- ne legyen Mazda és Ford, mert azok most voltak.
- mindegy,hogy benzin vagy diesel
- 2005 utáni mondjukNézegettem pár V50-es Volvot, tetszenek, de ilyen 300k km-n túl. 1.6D nem tudom mennyire gáz már akkor.
[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
Edzett vagyok, sorolom az okokat:
Peugeot 206 benzin, első szériás
Clio 2, 1.5dci societe
Megane 1 ph2 benzin
Peugeot 307 HDI, első szériás, siemens rendszer
Megane II kombi benzin, első szériás.Voltak apró technikai jellegű apróságok és fennakadások az elmúlt 15 évben, mondjuk azt. Na de ha tényleg ennyire rumli a HajTéPős, akkor passzolom.
-
soldi3r
veterán
válasz molnarpeter #180223 üzenetére
Az SDI-nel igazabol nem gond a rovid tav sem, inkabb, hogy evi 30-40 ezret mar lefutottak.
E30 (oo=[][]=oo)
-
molnarpeter
nagyúr
+VAG topik összefoglaló. A Skoda 1.4 hengerfejes szeret lenni, az 1.4 16V alá nem adnám, vagy esetleg a nagyobbak, akár egy szívó dízel, mert a benzinesek nem a kis fogyasztásukról ismertek. Ibiza és Polo ugyanez. Ha nem 500 méteres utak lennének, akkor az SDI is vállalható (nincs turbó, nincs kettőstömegű, egyszerű adagolós motor), 5 liter körül elmegy.
-
dj79
senior tag
Sziasztok!
Nos, nőnek a gyerkőcök, így a külön-foglalkozások miatt lassan kellene vennünk egy négykerekű esernyőt a Golf mellé, kizárólag megyeszékhelyen való közlekedés a cél, amivel szép lassan ki is fogom nyírni a technikát, ezért valami kisköbcentis faék egyszerű cuccra gondoltam.
Csak a járműre szánt keret kb 600e lenne, 5 ajtós kell mindenképpen.
Első körben, yarist, htp fóbiát meg 1.0 corsát nézegettem, a faceliftes punto 2 rozsdásodási hajlamával nem vagyok tisztában.Szerintetek milyen életképes alternatívák vannak még ebben az ársávban?
-
8th
addikt
mod: Aki nem értené ebben mi a poén: néhány éve ellepték a csoportot a suhogós joggongos makkos cipős "üzletemberek" akik minden lelakott kint ingyen elhozható osztrák német romhalmazra lecsapnak majd itthon arany áron meghirdetik várva a megfelelő balekra vadászva. Szemrebbenés nélkül bármilyen bontószökevényre odaírják, hogy rozsdamentes állapotban és, hogy a motor jó a váltó jó stb... közben a hirdetéshez feltöltött képeken látszik, hogy lukas a küszöb és a kerékívet is zabálja a rozsda. A kocsit hátulról fotózva sűrű élénk kék füst jön a kipufogóból és hasonló apróságok. De joa ato. csere.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
rbalint88
addikt
válasz soldi3r #180211 üzenetére
mondjuk a négyszemélyes élményautó fogalmát nem nagyon értem, mert amikor a sofőr élménykedik, a többiek csak sikongatnak és összehányják magukat
de az E39 szerintem már túl nagy élményautónak, az E90-es széria jobban közelíti az optimumot ebben az irányban. csak abból nem lesz 2M-ért értelmes, főleg benzinesben. -
nsgeri
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni élményautó ügyben. 2 millió körüli keretet szánnék a projektre, egy olyan autót szeretnék ami főleg hétvégente, kirándulásokra, hosszabb utazásokra használnék, tehát fontos lenne, hogy akár 4 felnőtt elférjen benne és pár csomag is. Elsősorban benzines manuális váltós autókat nézegettem, de automatától se riadnék vissza feltétlen. Ami nagyon bejönne az egy e46 325i vagy 330i az M54-es motorkódúak touring kaszniban. Szembesültem a kínálat szűkével akarom mondai hiányával ezért is érdekelne, hogy mit tudnátok mondani, érdemes e várni hátha befut egy megfelelő vagy nézegessek más típust és ha igen akkor miket.
Nagyon köszönöm a segítséget előre is! -
8th
addikt
Akkor a Pinin kilőve. Az gyakorlatilag a japán Lada Niva. Kényelmetlen kicsi bután pattog az úton rohadt sokat fogyaszt a drágábbik benzinből és a terepjárási képességei sem kiemelkedőek.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
blackydan
senior tag
Sziasztok,
Kis családunk maga mögött hagyná az eddig használt 2003-as megane-t és elkezdenénk keresni az utódot.
Ami alapján keresnünk kéne:
-3-3.5 millió környéke
-Feleségem szeretne automata váltósat, de talán rábeszélhető kézire is szóval jól jönne mindkét opcióra tipp.
-benzines vagy dízel nekünk mind1 (céges autóm dízel és azzal is ugyanúgy elvagyunk mint a benzinessel)
-jó lenne, ha csak 100-120 ezer km lenne benne
-évi 10 ezer km körül mennénk vele város + országút, megfontoltan vezetünk a gyerekek miatt sebességeket betartva és figyelve mindenre.
-fogyasztás nem annyira számít
-tudom minden autót szervizelni kell de ne legyenek egetrengető hibái
-nem vagyunk márkahűek és a francia autókkal sincs semmi bajunk, kinézet is kb mind1. Mi használatra vesszük a kocsit és nem divatozásból 😅
-tempomat kéneMinden ajánlást előre is köszönünk!
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Amit Qru írt a fenntartásról az nagyon igaz! Sajnos nem olcsó az audi allroad fenntartása. De én feltétlen híve vagyok.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, elöl-hátul nyitott difi, középen meg egy elektrohidrauliks tengelykapcsoló ami 10-90%-között tudja válzotatni a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Ettől "komolyabb" rendszert max egy Audiban kapsz. Ott van torsenes Quattro hajtás de egy Audinak a fenntartása kicsit több mint egy Suzukié.
Ha kell a felező akkor Subaru Impreza:
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest