Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ReSeTer
senior tag
Én már feladtam, hogy másik autót veszek, mert a következő a problémám:
Megyek napi 40km-t, 80% országút, aztán most szivok egy 2005 1.6 tdcivel, szokásos dízel problémák, és nem akarnak szűnni, pedig mindent megkapott. Vennék benzinest, de egyszerűen nem találok olyan autót ami Szedán, nem egy nyomott rövid orra van (országút, jó lenne ha hosszú orra lenne, mert fizika az fizika), és hozná a fenti dízel előzési képességét, miközben sebességeket betartva 7 liter körül fogyasszon. Ja és max 2 milla.
Ilyen nincs. Szerintem.Mazda 6 gh 2.0i lenne motorikus talán a megoldás, de tudtommal az is rohad, és még túlárazott is, audinak vwnek nincs normális benzin motorja, bmwt nem veszünk, merci túl drága, meg mind dízel, avensis 2009 túl drága és alig van benzines, opel nem kell, franciák alapból kizárva, alfa 159tol felek, ráadásul nehéz is, nem menne a 7 liter.
Vannak még a kompakt autók, de az összes nyomott orrú, meg mindet 1.4 néhol 1.6 motorral vették ami szerintem nem hozza az 1.6 TDCI előzési képességét.Azért hátha tudtok segíteni.
-
Tin
veterán
válasz
Dare2Live #181589 üzenetére
Tudom miről beszélünk. Jövőre elkezdik bizonyos városokban már az euro5-ös dizeleket is részlegesen kitiltani. Aztán majd mennek tovább ahogy felpörög az iparuk és lesz hibrid és elektromos alternatíva. 10 éven belül sztem teljes dízel tiltás lesz és a régebbi benzinesek is. Hibridként városban tiszta elektromos üzemmel meg lehet majd menni, és a dizellel városon kívül nincs baj. Meglátjuk. Én hosszú távra itt kint már nem vennék dizelt, ezért is keresek benzinest. Csak itt ugye sokkal olcsóbb a gázolaj.
-
Dare2Live
félisten
Amiről most beszéltünk az EURO 6D.
Ha meg azokat kitiltják akkor tessék a benzineseket is és mindet. A legkorszerübb euro 6dt is.Ilyen alapon marad a full elektromos.
szerk: Értékvesztésre meg ez céges prémium. Akármi vesz brutál értékvesztés lesz és nem csak millókban de %osan is. De céges leírja, nagyobb cégeknél felső/felsőközép vezetésnek ingyen adják. Kb nem érdekli az értékvesztés. Cég lizingeli 5évre. Aztán kapja az újat.
-
Dare2Live
félisten
válasz
_adaml21_ #181585 üzenetére
Én még Németbe se tudok elképzelni egy totális euro6d disel kitiltást, nem hogy MOon.
De ha igen akkor a benzineseket is tessék kitiltani egy euro6dnél azok se pöfögnek ki kevesebb pl COt vagy PMet. COból épp több a megengedett benzinesnél PMből meg ugyanannyi.
És akkor először tessék kitiltani mindent ami EURO6D elötti.... ott vannak a problémák. Ill nem is mert a "csalásokkal". Legyen az a VW féle vagy a kikötött részecskeszürő féle.Én jövőre a CO2 adó bevezetésével egy komolyabb disel reneszánszot várok. Ha ugyanannyiba kerül és mindkettőben ott a részecskeszürő, turbo.... akkor mért vegyen valaki benzinest? Mert többet fogyaszt?
-
válasz
_adaml21_ #181576 üzenetére
Öcséméknek 220i Grandtourer van, sztem már megutálták a 4 év alatt. Folyton (márka)szervizbe hordják; nem találtak megoldást az állandóan megbüdösödő klímára; kuplung kőkemény, lendkerék döglődik 70 ezer kilométernél (gari nincs rá, 800+ ezres árajánlat van). Ezek alapján kizárnám.
Volvora: Kb. az aktuális VW anyagminőséget hozza, a VW-s piti spórolások nélkül (pl. egy 7-es Golfban elől pihepuha, a hátsó sorban már kopogós az ajtóburkolat).
A Summum felszereltséghez jár a jobbik bőrkarpit; alatta Opel Vectra C szintű bőrdarálékot kapsz. -
válasz
_adaml21_ #181585 üzenetére
Hát én szerettem a Volvot, de pont az xc40-ből nem vennék plug in hybridet (mert új teljesen + a duplakuplungos váltó + mert csak 3 hengeres a benzin motor benne). Soft hybridestés meg az xc40-ben még nem történt meg ha jól nézem az árlistát.
Hát én is hallottam nem pozitív véleményeket sajna, szóval ha ismerős mondta akkor elhinném az xc60 gondokat (én már évek óta hallom hogy a bőrülések nagyon gagyi anyagból vannak).
-
_adaml21_
őstag
válasz
Dare2Live #181578 üzenetére
Először is köszi a sok választ mindenkinek, féltem tőle, hogy túl hosszú litániát írtam, illetve nem egy egyszerű kritériumrendszerrel dolgozunk.
Évi 20-25e km a futás, nem 10ezer.
A dízelpara és a 2020ban érdemes-e venni kérdésre egyben válaszolnék: Arra gondolok, hogy most megvesz az ember sok-sok pénzért egy ilyen autót, ami se nem hibrid (még csak “lágy” sem), se nem PHEV, és mi van, ha esetleg hoznak 5 év múlva egy törvényt, hogy nem lehet behajtani városba dízelekkel, vagy esetleg súlyos adókkal sújtják, amitől eladathatatlan lesz?Volvo vonal: XC40 nem tűnik rossznak, milyen hibrid érhető el belőle?
az XC60 PHEVjéről tudom, hogy sajnos elég drága...
Illetve ismerős, aki pont egy D4 XC60at hajt, előtte pedig egy E klassét tulajdonolt, nem nagyon van megelégedve a minőséggel (nyekergés, kopogás, valamint az infotainment rendszert sem tartja jónak).
Elmondása szerint következő autócserénél menekül vissza Mercihez. -
válasz
_adaml21_ #181576 üzenetére
Volvo xc40 vagy esetleg xc60 (de az 4,69 méter tehát + 3cm) de az már szerintem fapad lesz. Szóval xc40 esetleg
Mondjuk a hibridjével óvatosan nem a 8-as hagyományos automatával van hanem egy 7-es duplakuplungossal (mármint csak az xc40 hibridje, és arról kb. semmit nem tudni). Bár gondolom abban is nemsokára meg "soft" hibridesítenek minden motort (xc60, xc90 már az ha jól nézem). Céges 16 millára már nagyon fullos xc40-et kap, és 4,4 méterhez képest nagy a belső és csomagtér.Kár hogy a Rav4 nem tetszik nagyon logikus lenne hybridben (bár nyilván nem merci, szóval ha az a mérce akkor azért értem).
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Mit ajánlanátok a következő helyzetre? Kb. 20-25e km-es évi futásteljesítmény, nagyjából úgy elosztva, hogy 50% országút, 30% autópálya, 20% város. Jelenleg egy 3,5 éves GLC 250d 4matic tölti be ezt a szerepet, és az elmúlt 40e km átlaga, ami 5,6l is bizonyítja, hogy nem éppen városi használat dominál.
Ennek az autónak 4 éves korában kifut a céges lízingje, és az a terv, hogy a következő év első felében elhoz egy másikat lizingre.A következő alapvető kritériumok vannak:
- automata váltó
- gazdaságos hajtáslánc a fent említett felhasználásra
- összkerékhajtás (ennek túl nagy relevanciája nincs, mert nem hegyen él, de akkor érzi magát biztonságban, ha van, mert évente 1-2 jön jól de akkor ténylegesen)
- magasabb autó, könnyebb beszállás érdekében, SUV, vagy esetleg valami egyterű
- kornak megfelelő vezetősegédrendszerek, mint radaros tempomat, holttér asszisztens, 360fokos kamera
- méretben a mostani autó épp a felső határt karcolja (4660mm), ennél hosszabbat semmiképp a garázs miatt, de mivel jellemzően egyedül, ritkábban 2-en, nagyon ritkán 4-en használják, felmerült az 1 mérettel kisebb kategória (4,4 m körül)
- lehetőleg minőségi autó legyen, mivel a GLC után tulajdonképpen minden visszalépés (beltér, ergonómia, stb.)
- Mostani autó ezeket mind tartalmazza, ezen felül esetleg igény lenne két plusz felszereltség, nevezetesen a szellőztetett bőrülés és a nagy navi - digit műszerfal, Apple Carplay és Android Auto támogatássalA cél az volna, hogy ez esetben ezt az autót már nem 4 évre tervezné, hanem lehetőleg 7-10 évre. Első körben egy faceliftes GLC 220d merült fel, hiszen nagyon bevált az autó, tényleg minden elemében megfelel a kritériumoknak. Azonban az elmúlt hónapok-évek eseményei, a dízelek boszorkányüldözése elgondolkoztatott, hogy volna-e értelme esetleg olyan autóra váltani, aminél nem kell attól félni, hogy egyszer csak egy drasztikus árveszteséget realizálna rajta, pl. 5 év múlva az összes dízelt kitiltják a városokból, és/vagy brutálisan megadóztatják, stb., ezáltal eladhatatlan lesz, stb. Ezért gondoltam egyből a Toyota/Lexus hibridekre, amik híresen megbízhatóak, jól működnek, és pofátlanul jól tartják az árukat. Utána továbbgondolva gondoltunk Plug-in hybridekre is.
Ár: végső (tehát lealkudott, céges lízing kedvezményes) br. 16m körül jó lenne, ha megállna, persze egyáltalán nem baj, ha kevesebb, és van lehetőség felfele is menni, ha érdemes bizonyos modellre áldozni.
Összefoglalva a következő alternatívák merültek fel:- GLC 220d facelift: minden felszereltséget konfigurálva kaptunk ajánlatot, 18m lenne a vége, mivel jó a tapasztalat az autóval, rendben lenne. Az aggály itt a már említett "jövőállóság", kérdés, hogy érdemes-e 2020-ban egy dízelautót venni...
-
Audi Q3: Felmerült, mint alternatíva, mivel kisebb, de minőséginek tűnik a duplakijelzős infotainmenttel. Mivel itt is a 2.0tdi az egyetlen szóba hozható alternatíva, ezért az aggály ugyanaz, mint az előzőnél. Erre is kértünk ajánlatot, habár alacsonyabb kategóriás autó, nem lenne sokkal olcsóbb, mint a GLC, így ezt el is vetettük, annyi pénzért inkább GLC.- Lexus UX250h: Van benne (vélhetőleg) "jövőállóbb" hajtás egy Toyota hybrid személyében, jól felszerelve ~16 körül lenne. Viszont a hátsó traktus nagyon szűkös, a csomagtartó meg jelzésértékű; ez a japán dizájn illetve ergonómia minimum nagy megszokást igényelne, lehet, hogy szalonban megnézve egyáltalán nem jöhet szóba. A kisebb méret viszont abszolút előny.
- BMW 225xe Active tourer: Egy plugin hybrid, fullosra szerelve is megállna sacc/kb 14-ből, viszont egy jelentősen alacsonyabb miőségű autó, viszonylag idősebb modell is, szerintem nagyon ork formája van. Valamint egy-két extra is csak álom itt, mint 360fokos kamera, vagy szellőztetett bőrülés.
- GLC 300e: szintén plug-in hybrid, pár hete, amikor konfiguráltuk a 220d-t, még nem is volt ilyen. Másfél milla a felára a dízelhez képest, viszont azzal már bőven túl van a kívánt fájdalomküszöbön. Kérdés, hogy megérné-e egy-két extrát beáldozni egy ilyen plug-in hybrid rendszerért cserébe, valamint mennyire megbízható egy ilyen hajtás egy Toyota hybridhez képest. Az sem tiszta, hogy meddig tűrik meg ezeket a dögnehéz összvéreket a zöldrendszámrendszerben.
Per pill én nagyon tanácstalan vagyok, én személy szerint nem is áldoznék ennyit autóra, vagy vennék egy RAV4 hybridet (nem tetszik neki
). Alapvetően adná magát a GLC, mert tényleg nagyon bevált, de bejött ez a dízelpara, ki tudja mi lesz 10 év múlva. Az alternatívák így vagy nagyon ergyák (225xe), vagy nagyon drágák (GLC 300e)
Ti milyen irányban indulnátok el ilyen helyzetben?
-
-
8th
addikt
válasz
cappa72 #181569 üzenetére
Tesómék is ezért nem adják el, nem ér semmit a piacon. Második tulaj, törésmentes, van benne valami 170ezer valós kilométer. Alap 1.4 8v két lufi centrálzár szervó rozsda csak felületi a szokásos helyeken. 280-ért rakták fel hahura kivétel nélkül csak főnök/báttya/tezsvírem/stb típusú alakok jelentkeztek rá akik látatlanban 200k-s vagy az alatti ajánlatokkal nyitották a beszélgetést. Le is szedték a hirdetést hamar. Megtartották koszolós, kutyasétáltatós, állatorvoshoz menős kocsinak. Udvarban elfér a másik mellett.
-
Cifu
félisten
válasz
molnarpeter #181570 üzenetére
Én eBay-ről vadásztam egyet, de a csomag a Királyi Postának hála némi várakozás után lendületből vissza is ment Kínába, amiért persze az eladó jól elküldött melegebb éghajlatokra. Ez némileg demotivált, hogy őszinte legyek.
-
válasz
janos1988 #181557 üzenetére
Nekem 1.6-os van belőle (x16szr), az kicsit erősebb (75LE) - 14 éve szolgál minket (használtan, 47e km-rel vettük).
500k-ért szerintem drága az, bár nem írtál évjáratot. Az üléseket mindenképp próbáld ki, mert azok azért nem a legkényelmesebbek.
Én családdal voltam (4-en, két kisgyerekkel) lent horvátoknál kétszer is vele, és alapvetően gondunk nem volt, de a kényelem hosszú távon nem a Classic start-ra jellemző. Most már kifejezetten fájni tud tőle a derekam 80km után.
A sedan csendesebb, mint a kombi, és azért az 500 literes csomagtartó az jó.
150e km körül nem nagyon szabad hogy túl sok baja legyen a motorjának, ha nem zúzták szét, nem nyomták ki a szemét. De pl. a vákumcsövek, levegőcsövek gumi részeit most kellett (19 éves) cserélni, mert szétmálottak.
A mi Classic Start Sedan-unkban még ketyűtartó világítás sincs, annyira "start". Emelhető ülésről álmodni sem szabadott (most hiába keresnék normális ülést hozzá, nem találtam eddig...)
Soha nem hagyott még cserben.
Viszont összességében igásló kategória. Ha tényleg jó állapotú, akkor ugyan nem 500k-ért, de megérheti. Alapos átvizsgálás után természetesen. Viszont a fenntartása nem egetverő.
link az opel topikból. Nagyjából 7000Ft/hóra jött ki eddig (persze benzint nem számítva) -
-
kisza25
félisten
Na ja, i20-at eladtam és amíg vártam a tipo-t addig egy 1999-es honda civic-el jártam, se abs, se lufik, 1x kellett vészfékeznem ki is tőrt a feneke, mert ugye csúszott az eleje, féket felengedtem, össze szedtem, aztán megint satu, nem lett baj, de abs-el kicsit másképp szokott történni
-
Cifu
félisten
válasz
janos1988 #181563 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, de pláne ha hosszabb utakra mész, akkor szerintem egy fapados Astra nem egy ideális eszköz. Én például ABS nélküli autóba azért már nem szívesen ülnék, hiába van a hátam mögött több, mint fél millió km és 24 éves jogsi.
De alapvetően állapotot veszünk, és ha tényleg nem egy rozsdaboglya, nem ereszti az olajat, nem kotyog a futómű, nem pattog, stb., és tényleg tetszik, akkor ülj bele. Hozzátenném, hogy én inkább néznék egy Toyota Corolla-t vagy Skoda Octavia-t ilyen árszinten, amiben azért az alapvető kényelmi dolgok adottak. Persze a hazai használt autó piac tényleg valahol egy sötét középkor, és ha záros határidőn belül kell jármű, akkor a keresgélésre fordított idő, energia és pénz egyszerűen sose fog megtérülni.
@tboldi: Ennyire gáz lett a piaca (felment az ára)?
Pár éve 1,2-1,4 millió körül nézetegük őket, nem mondom, 10-ből 1 volt vállalható, de ez nagyjából bármelyik típusnál elmondható. -
#76896256
törölt tag
Köszönöm a segítségeteket!
-
janos1988
addikt
Állapot az kiváló, kímélt. Műszaki 2020 végéig érvényes. Csak annyi, hogy nem volt használva az utóbbi egy évben (esetleg nagyon nagyon nagyon ritkán). Nem tudom ez mennyire baj egy régi ilyen típusnál. Végül is meglennék alapvető extrák nélkül (meg ami nincs az nem is tud elromlani
) . Heti 1-2 (hosszabb) használat is aktuális, nem csak városi furikázás (Debrecen, Budapest, Győr). Swiftet nézegettem, de nehéz kifogni egy tényleg jó állapotban lévőt és a megbízhatóság is számít. Meg persze az sem utolsó, hogy lehessen hozzá olcsón alkatrészt szerezni, ha úgy hozza a sors.
-
Cifu
félisten
@Yiggdrasil: A korábban felsoroltakon túl esetleg Honda Jazz.
@janos1988: Ízlések és pofonok, ha neked nem hiányoznak az extrák, nem zavar, hogy izomból tekered a kormányt, és tényleg jó állapotban van, akkor esetleg. De személy szerint akkor már inkább egy többet futott, érvényes műszakival bíró, aktívan használt autót keresnék.
@kisza25: Benne van a pakliban. Láttam én is olyat, amiben igen szépek voltak a kapcsolók, de abban fele annyi volt, mint az enyémben.
-
janos1988
addikt
Opel Astra F 1.4 Classic Start (Sedan) 154e km-el 500 000-ért megéri? Jó állapotban, de jó egy évet állt (nem volt használatban). Extra szinte semmi, se abs, se szervó, se klíma, semmi.
-
Drughi
addikt
válasz
Yiggdrasil #181553 üzenetére
Gombóc swift?
-
rbalint88
addikt
válasz
Yiggdrasil #181553 üzenetére
Hat 800-bol max g astra, ford fiesta lenne, amit mernek javasolni. Ja es csak benzinest, ha meg egy par evig akar vele jarkalni BP-re.
szerk: vasalo swift is, valoban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #181553 üzenetére
Polo SDI?
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Feleségem kocsiját terveznénk cserélni.
Érd-Budaörs vonalon ingázik hétközban, illetve BP-re heti 2-3 alkalommal jár be edzeni (Újpest, Kőbánya, nagyon vegyes). Kb havi 1000km-t közlekedik vele, illetve hosszabb utazásokra az ő kocsiját használtuk eddig (az én Yaris TS-em kicsit hangos autópályán).Erre a felhasználásra kellene neki keresnem egy olyan kocsit, ami mindenekelőtt megbízható, a mostani cseréje is azért jött fel, mert az elmúlt 2 évben sokat kellett szervizelni, és nagyon kényelmetlen megoldani 1 kocsival a több hetes kimaradásokat javításonként. (2-3 havonta 2 heteket állt a szervízben, majd egy kisebb vagyon kifizetése után távoztunk)
Nem egy versenypilóta, ha tud előzni vele 100 körül akkor már boldog, méretben az egyetlen preferenciája, hogy ne legyen hatalmas (szűkös parkolóhelyekkel kell megküzdenie).
Anyagilag most nem vagyunk annyira elengedve, amit kapnánk a mostaniért, plusz kicsit kipótolva olyan 800.000 ft lenne a keret szőröstül-bőröstül.
Van ezekben a kritériumokban fantázia, vagy álmodozzunk tovább? -
Cifu
félisten
válasz
MunezXBK #181546 üzenetére
Minden viszonylagos. Egy Corsához, Fabiához vagy Yarishoz képest a Golf tágas, főleg széltében.
Ha a Peter_56 azt írta volna, hogy jól pakolható, tágas nagy autót keres, nyilván a Golf ki lenne húzva. Ha csak két ember lenne, plusz csomagok, akkor egy Yaris sem rossz választás.
A kérdésre visszatérve: amúgy nagy a választék, például érdemes ránézni a Skoda Roomster-re (1.4 16V), az Octavia és Octavia kombira (1.4 16V vagy 1.6 16V inkább). Az 1.2 és 1.4 FSI, TSI motorakat kerülni, illetve én a diesel-t se merném ajánlani.
-
Cifu
félisten
válasz
MunezXBK #181544 üzenetére
Egy Toyota Yaris vagy Opel Corsa esetében igazat adnék. De egy 5 ajtós Golf Mk.5 egy 4 fős családnak kb. az alsó szint, ami már vállalható.
Nyilván tényleg kényelmesen elférni és pakolni egy kombi VW Passat, Ford Mondeo vagy Citroen C4 Picasso szintű autóban lehet. Csakhogy a T. kérdező kifejtette, hogy alsó-közép kategóriában nézelődik. Ott az Mk.5 már a kategória felső szintje. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
#76896256 #181538 üzenetére
csekkold le az aláírásom, ha érdekelhet (dobj privátot)
Ismerősnél van G5 golf, Csak alátámasztani tudom Cifu által írtakat.
Viszont világból kimegy. Golf 5-ből van Plus kivitel, kicsit tágasabb felfelé, mint a sima Golf5 és állítólag okosabban oakolható (tulaj elmondása alapján jelentsen is ez bármit) -
Cifu
félisten
válasz
#76896256 #181538 üzenetére
Szép utasteret 5-ös Golfnál fenntartásokkal kezeld. Az összes háttér világításos kapcsoló (fényszóró, ablakemelő) csúnyán kopik, középen a rádió gombjai és a gombok környezete tud szenvedősen kinézni. Négy felnőtt vállalhatóan tud elférni benne, ha az elől ülők 185cm-nél nem magasabbak.
Az 1.4 75 ló benzines nem egy erőgép, de vállalható ha A-ból B-be akarsz eljutni, a vezérlést kell nagyon korrekten (100e-ként) cserélni, meg a trafókat (60e) és a gyertyákat (120e) felejtik el cserélni benne. Kb. 7-7,5 litert fogyaszt átlag (nem vadulós / nem full város, de nem is tojáshéjon való vezetés).
Az 1.6 102 ló, az előbbinél jobban mozog, hasonlókat lehet elmondani róla. A fogyasztása 7,5-8 liter körül eszik.
Az 1.4 FSI-ket szerintem kerüld.
Az 1.9 PD TDI-t én nem vállalnám be, de sokan eszküsznek rá.@MunezXBK: Az 5 ajtós változat van itthon, 3 felnőtt, egy kutya és 3 bőrönd meg az aprólék ment idén le Horvátországba benne. Nem egy Pullman, de elfértünk benne. A húgom használta korábban, két kis gyermekkel jött-ment. Mondjuk a babakocsiból olyat kellett választania, ami elfért összecsukva a csomagtartóba.
-
#76896256
törölt tag
Sziasztok!
Alsó-középkategóriás autót szeretnék vásárolni használtan, maximum 1,5 millió forintig.
Nem tudom, hogy miket tudtok nekem ajánlani, nem igazán értek az autókhoz.
Pár szempont, ami fontos:
-Hosszabb utakra lenne használva, egy kisebb családi méretű autó kell
-Belül legyen tágas, szép utastere
-Vállalható fenntartási költségek
-Sedan vagy ferdehátú kivitel
-Legyen megbízhatóMost ennyi jutott eszembe hirtelen!
Az 5-ös Golfot néztem eddig, valami hasonló kéne, ha tudtok annál jobbat?
Köszönöm.
-
Gyb001
senior tag
Üdv.
Létezik olyan autóba való "gps" (inkább monitor) amire lehet tükrözni telefont, vagy android auto fut rajta?
És olyan tolatókamera aminek a kijelzoje csak akkor kapcsol be ha tolatok? (tolatólámpával összekötni?)
Legjobb lenne ez a két funkció egy eszközben.
Szerk.
Nem rádió foglalatba való, hanem különálló kellene.
(renault scenic dinamyc, 2013 1.2 tce) -
-
válasz
BaLee #181533 üzenetére
A másik, hogy ha engem megkérdeznek, hogy mi a hiba a kocsimon lehet eszembe sem jutna olyan hibát említeni ami tényleg hiba de megszoktam és együtt élek vele napi szinten mert nem akarom megcsináltatni.
Illetve aki ne mért hozzá, az honnan tudná, hogy van egyáltalán olyan jelenség, amire figyelnie kell. Legyen az hang, vagy bármiféle mechanikai érzés.
Pl. azt meghallom, hogy valami új hang jelent meg, de hogy az most a téli gumi miatt van, vagy a "gömbcsuklófej-szilent-felső-harmadoló-csillapítója".
A mostanság elkelt ex-autómnál is talált a vevő valami kormányösszekötő-mittudoménmit, amiről nekem halvány lila gőzöm sincs. El is magyarázta, hogy miről lehet észrevenni, de hát olyan volt ez, mintha a lányomnak magyaráznám a cwm recovery portolásának részleteit. -
BaLee
addikt
válasz
V.Stryker #181525 üzenetére
Érdemes nézni a műhelypornó pár adását. Egy teljesen jó állapotban lévő kocsira is repkednek fél millió pluszos szervizajánlatok olyan hibákról amit átlag ember nem is biztos, hogy megcsináltatna. Én fizessem eladóként a szervizest, hogy kihívásnak érezze a feladatot és minden apró hibát megtaláljon és meg akarjon csináltatni a leendő vevővel?
Ha az eladó azt mondja, hogy nem tud a kocsi hibájáról az simán annyit is jelenthet, hogy neki semmi nem tűnt fel használat közben és régen volt vele szervizben ettől még a szerviz egy vagon hibát megtalálna.
A másik, hogy ha engem megkérdeznek, hogy mi a hiba a kocsimon lehet eszembe sem jutna olyan hibát említeni ami tényleg hiba de megszoktam és együtt élek vele napi szinten mert nem akarom megcsináltatni. -
tboldi
nagyúr
válasz
Kickass #181528 üzenetére
A győriek, amikor még az előző tulajnál volt az autó, nem cseréltek gyertyákat, csak felszámláztak 8 db Densót - mint kiderült. Nálam bukott ki a dolog, amikor szelephézag-állításkor 8 db NGK-t tekertem ki, amik vélhetően többet futottak, mint az előírt 40k km.
Én csak ózonos tisztításra járok hozzájuk, azt nem nagyon lehet elrontani.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #181524 üzenetére
Túrót nem ér, elölről kopogás hallatszott, elvittem két kwikfitbe, ketten kétfélét mondtak de legalább az egész futóművet kicseréltették volna...motortartó bak volt. Fékfolyadékot meg se nézte, de a lapra ráirta hogy 200fokig rendben van. Ingyenes, de legalább annyit is ér.
-
V.Stryker
nagyúr
Oké oké, ne vegyétek le a fejem. Csak kérdeztem.
Amúgy csak azért merült fel, mert ha az eladó azt mondja,hogy semmi gond a kocsival, szinte hibátlan. Kifizetek 16k-t a felmérésért, ahol kiderül, hogy egy rakás szar. Jó, nem veszem meg. De az eladó nem érdemel egy tockost, hogy hazudik, mint a vízfolyás ? Amit én rábizonyítok a pénzem árán. Szóval ilyen esetben én speciel nem érzem korrektnek. Jó, ha oké az autó, minimális, elfogadható gonddal, akkor tiszta sor, fizetem, örülök, tisztában vagyok. Na mindegy. -
grizlisandor
veterán
válasz
V.Stryker #181520 üzenetére
Vevő fizeti, mivel meg akar bizonyosodni róla mit kap a pénzéért.
Garancia használt autóra: amit tudni kéne - Vezess.hu cikk[link] talán jól össze van foglalva. -
Tin
veterán
válasz
V.Stryker #181520 üzenetére
Ha megnezik az autod 10-en, akkor 10 atvizsgalast fizetsz? Hogyan?
Meg jo, hogy a vevo fizeti, ki mas fizetne? Pont azert csinaltatja meg, hogy megbizonyosodjon rola, hogy megfelelo allapotu-e.
A masik meg: te az idodet szanod ra. Mar ha raszanod es engeded, hogy elvigye ide-oda, mert sokan nem szannak ra ennyi idot sem az eladok kozul. Es en is max akkor mennek el a vevovel markaszervizbe, ha elotte letenne a foglalot.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Lehet hülye kérdés, de a vásárlás előtti átvizsgálást ki fizeti? Nekem evidens,hogy a vevő, de ha olyan hibákat állapítanak meg, amit az eladó nem mond vagy nem tud és a vevő eláll a vásárlástól, akkor az eladónak nincs felelőssége? -
m3tr0
őstag
válasz
jozefgucci1 #181517 üzenetére
Az a baj,hogy a Skoda nem jön szóba nála...
-
Tin
veterán
válasz
cappa72 #181510 üzenetére
Touran vs uj Corolla kombi? Az egyik nepautonak keszult, es nem a VW
Raadasul karacsony elott vagyunk, es az egyik legnagyobb nemet varos 100 km-es korzeteben nincs? Ertesz, ugye?
(#181512) nandow: Megertenem, ha barmi extrat kertem volna, de a legkeresettebb osszeallitast kertem, kozepes felszereltseg, Navi+Tech. Ezzel reklamozzak, szerintem magasan erre kapjak a legtobb megrendelest, szoval hulyeseg, hogy "nincs". A hozzaallas meg foleg az.
(#181513) Dare2Live: Koszi a megerositest, hasznos info. Akkor asszem nem aggodom a kocsi miatt. A Toyota meg Toyota, de mint irtam korabban, most tenyleg kicsit atleptek magukon, nem lett rossz felszereltsegben sem az uj darab. Ha egy Golfot konfiguralsz odaig, az is hasonlot fog tudni. Persze valoszinu jobban-kenyelmesebben.
-
-
Dare2Live
félisten
Akinek futómű számít annak Fordnál ha jól emlékszem az ST vonal kell.
Toyotanal detto uez. Olyan az infotainment rendszerük még 10misis autóknál is, hogy egy sokkal olcsobb pl SX4 SCross is agyonveri. Úgy induk, hogy megy az android auto.
Venga egyik átka is ez. Hiába van rajta a legfrissebb térkép file, gmaps, waze közelébe nem ér.
-
m3tr0
őstag
Sziasztok,
céges autónak keresek a következő feltételekkel gépjárművet:
- használt, max.100 ezer km
- 2017-es évjárattól
- fekete vagy fehér szín
- kombi kivitel
- heti kétszer 450 km autópálya, többi nap nagyvárosi közlekedés
- ki-és beparkolást segítő rendszer
- eddig dízelben gondolkodtunk de benzin is szóba jöhet
- bruttó 7 millió forintigA Ford Mondeo volt eddig a nyerő, de elég gyér a kínálat...
Egyéb ötlet? -
Dare2Live
félisten
-
doc
nagyúr
Ja hogy kombi kell? Akkor az i30 mellett megnézném pl a focust, az egész olcsó és baromi tagas, bár a futóműve nem annyira jó mint régen volt
A mostani civic belül nagyon elmarad az accordtol, a kormányon a gombok olyanok mintha egy 90es évekbeli gagyi számológéprol maradtak volna raktáron
az infotainment meg ubergagyi 4-es androiddal szerelt kacat, nálam emiatt lett végül a Hyundai és nem a Honda
-
Tin
veterán
válasz
nandow #181507 üzenetére
Egyreszt mert 6 kereskedo kozul egy sem igazan torte magat, jovo februari szallitast vallaltak, ami az egyik (ha nem a) legnepszerubb modelluknel egy vicc, hogy karacsony elott nincs raktaron, sehol. A legnagyobb kereskedesben sem. Egy darab sem. Persze egy-ketten igertek visszahivast, de vegul vissza sem hivtak. Egyik akarta ramsozni az ugyfeles probaut-autot uj auto aron.
Vegul talaltam egy kereskedot, akinel volt raktaron 2 db, elinditottuk a folyamatot, aztan a bankja (ami valami viccbank) visszadobta a hitelkerelmem, hogy nem vagyok naluk hitelkepes. A kereskedo meg csak hebegett-habogott, hogy ilyen szerzodessel es fizetessel o sem erti.
Nezd, nekem az jott le ebbol az egesz Toyotas kalandbol, hogy ezek nem igazan akarnak autokat eladni. Vagyis, nem igazan akarnak az abszolut minimumnal egy millimeterrel sem tobbet beletenni az egeszbe. Arrol nem is beszelek, hogy a Toyota szalonok (meg a bazi nagyok is) sokkal lepukkantabbak voltak, mint egy VW szalon.
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #181505 üzenetére
-
footy
addikt
10oras palyazasra csakis ergoactive ulessel vedd, a tobbi eleg gagyi. (GTI-t kiveve)
-
Tin
veterán
válasz
focvis #181502 üzenetére
Az, hogy mennyire megy, masodlagos, mentem mar a regebbi 1.4 TSI-vel, meg a mostanival is, 150-ig boven eleg mindenre, felette meg ugyis csak 20-30 km-es szakaszokon lehet menni, vagy delelott.
Az a bajom csak veluk, hogy nagyon nem ismerem a tipust, fogalmam sincs, mik a buktatoi, mennyire megbizhatoak es jok ezek az autok, pl. egy ilyen kombi mennyire kenyelmes egy 10 oras palyazas soran, vagy varosi hasznalatban, es igy tovabb.
-
Tudom. 1.5 TSI + részecskeszűrő.
Munez azt mondja, jobban megy az 1.4-nél. (Valahol korábban olvastam egy tesztet, ott fordítva mondták, de Munez rengetegféle új autót hajtott az utóbbi fél évben.)4 db Golfom volt az utóbbi 6 évben - qva jó autók.
Téli gumi: 4 db 205/55r16 prémium gumi 308€, hozzá 4 db kicsit használt acélfelni 100 €.
Gyári assistance alapból jár; éves szerviznél hosszabbítod, itthon kb. 7000 Ft/év. -
Tin
veterán
válasz
focvis #181500 üzenetére
Ujakban mar nincs 1.4TSi, csak az 1.5TSI parja, a 150 lovas (meg persze a BlueMotion, de az mindegy palyan).
Nem is a motorero miatt kerdezem, igazabol sose volt Golfom, ultem benne, szep, jo, minosegi, de jo autok ezek? Megbizhatoak? Itt nemetben a gari "csak" 2 ev, amit persze kiterjeszthetsz 5-re +1000€-ert, meg akkor meg teligumi, valami assistance is kellene, aztan mindjart beleszaladt meg 3000€.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest