Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intelesek vs AMD -sek DÜHÖNGŐ
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nikon DSLR topik
- LG LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mik ezek az új monitoron?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Dehogy több idő a lökhárítót levéve! Épp ellenkezőleg.
Én 2x cseréltem eddig izzót a hivatalos módszer szerint, mindkét alkalommal 3 órán át szoptam vele. Ehhez képest a lökhárítót lekapom pár perc alatt.Oké, nálam van 2 nehezítő tényező is: a kerekek egy centivel kijjebb vannak (ET43 a gyári 53 helyett), és az autó is 3 centivel közelebb van a talajhoz, így a gumik is a dobbetéthez.
(#181796) prsq: Mint írtam, nincs semmilyen tapasztalatom gyereküléssel, csak annyi, hogy huszonvalahány évvel ezelőtt ültem egyben egy Skoda 120L hátsó ülésén. Meg talán egy Volvo 343-én is, de lehet, hogy addigra már nem kellett.
-
kekigyu
aktív tag
Sziasztok!
Milyen használt autot ajánlanátok a következő paraméterekkel:
- ár 800.000 - 1.000.000 forint ( csak az autó ára, tobbi költségre van külön pénz )
- havi átlag 1800 km ( városi és elővárosi, Budapest es Vác között munkaba járás miatt leginkább )
- egyszerű, megbízható, ár/érték bajnokot keresek, e mellett a fő cél minél olcsóbb fenntarthatóság ( fogyasztás es szervíz területén is )
- 8-11 év között használt autó legyen
- amihez ragaszkodom: 5 ajtó, klíma.Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
prsq
aktív tag
válasz tboldi #181770 üzenetére
"És végül azért az első lámpák izzócseréjéhez odabiggyeszthették volna ezt a videót, hogy így célszerűbb."
Aláírom.
Cseréltem kerék felől jobboldalit, az még hagyján.
A baloldalról hozzá sem férni a tompítotthoz, van mögötte egy kábelköteg, attól ki sem tudtam venni az izzót.A lökhárítólevétel lehet hogy több idő, de SOKKAL egyszerűbb.
Mindkét izzó cseréjénél meg aztán végképp melegen ajánlott.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboldi #181792 üzenetére
Pont ezt kérdezem a tsibe is van ilyen nagynyomású szivattyú szerű pumpa ,csak ott valami 120bar ,bár nem igazán vagyok a tsikkel képben .
Meg mondom őszintén még nem döntöttem el hogy vegyem e nyakamba az e mercit vagy nem ,ugyan így a a 407es hdin is gondolkodom aztán ezek miatt a TSI egyre kívánatosabb .,vagyis az itt le írtak miatt .
2 M alatt golf variantot vagy jettaból lehet ki fogni szépeket ?
VW kocsikat pont ezért kerültem eddig mint a tüzet ,Tsi miatt . Pár típuson gondolkodtam az elmúlt hónapokban .
Peugeot 407: még azért vannak elektromos hibák .
Toyota Corolla és vagy avensis : kívül még elmennek, belül ronda , dizelbe nem a legjobb maximum 1.4 de az meg gyenge .
Camry : nem igazán akarok bele vágni és a csomag tartó is kicsi plusz gyenge .
Ford modeno: 2m alatt nincsenek szépek .
Az automata váltó témát el engedtem 2 M alatt mert abból már relatív öregek vannak ,nem akarok ismét szívni vele.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #181791 üzenetére
Nem, egy 20 ezres üzemanyagszivattyú van benne, meg egy 70 ezres magasnyomású.
Az injektorok tisztithatóak, de új áruk is megfizethető, 150e a 4 darab.
Most tisztítattam nemrég az injektorokat, 153e km után semmi bajuk, a művelet után gyári értékeket tudnak.Amúgy kifejezetten szeretik a forgatást (akkor kevésbé is kokszosodnak), csak nem nagyon van lehetőség rá, ugyanis 6-ban 3000rpm az már óra szerint 145km/h .
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Neked is van kvázi nagy nyomású pumpa nem ? Kettős tömegűbe mondjuk igazad van .
Porlasztóval mondjuk nem értek egyet mert bár újonnan valami 125k minimum mondjuk még az én pugomba is ,de 30 körül kapni bevizsgáltat ,50 körül meg fel lehet ezeket újítani . Nem hiszem hogy 50 körül kapni ezekbe a tsikbe befecsit , legalábbis valami 80 körülre emlékszem .
Amúgy ezek a tsik mennyire szeretik ha forgatják őket néha ?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz batai15 #181788 üzenetére
Egy dízel nagynyomású befecskendezőrendszere drágább lehet, ha javítani kell, mint egy benzines kisebb nyomásúja. Ott a rettegett kettőstömegű lendkerék is, dízeleknél már szinte mindegyikben megtalálható, viszont a kisebb kategóriás turbóbenzinekben (pl. Suzuki Boosterjet) még mindig nem annyira elterjedt. Illetve a DPF, habár a mostani új benzinesek is kapnak már részecskeszűrőt, de mondjuk az 5 évvel ezelőttiekben még nem volt jellemző.
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #181788 üzenetére
Nos, az enyémben pl nincs kettőstömegű, részecskeszűrő, common rail rendszer.
Van benne 4 db injektor, melynek új darabára is kevesebb, mint mondjuk egy dci-nél a darabonkénti felújítás, van benne 4 gyertya meg négy trafó, ami elég tartós.
A turbo közös pont, ott nincs előny
7,1 nem finomkodva az átlag, nem kell aggódni a gázolaj minőségén etc.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ja értem. Egyébként valaki felvilágosítást adna hogy legyen szó TSI / bármelyik turbós benzinessel miért rosszabb bármelyik tdi/HDI CDI stb ?
Az én gondolatomban az van hogy kvázi befecskendező =porlasztó ,turbó stb stb van mindegyikben . És igazából a dizellel nem nagyon kell finomkodni hogy 6 liter alatt egyen . -
Atomgeszi
nagyúr
Hát igen, ez eléggé az alja a kínálatnak, ezt a kereskedést nem is említve. De ismerős jár ki mindig németbe, de ő csak dízeleseket szokott behozni, ha esetleg rá tudnám venni, hogy mit keressen, lehet hozna nekem valami normálisabbat. Most a vásárlás nem egetrengetően szükséges, de inkább felírom a példányokat, hogy mik jöhetnek szóba.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
nagyúr
[link] 1.4 TSi-n ezt a motort értitek?
Gondolom mobilen ki lehet fogni valami felszereltebbet is, mint itthon fapadost 1,5 milkáért
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
_adaml21_
őstag
válasz _adaml21_ #181576 üzenetére
Közben kicsit továbbgondoltuk a témát, és elkezdtünk elég rendesen gondolkozni a GLC 300 e EQ Power-n.
A 220d-hez képest ~1,4milla a felára listaáron, nyilván alkudni kevésbé lehet a Plug-in hybridből, mint a dízelből.
Tudom, hogy egy ilyen autónál ez nem feltétlenül első szempont, de a Toyota hybrideket azért is szokták nagyon ajánlani, mert az Atkinson ciklusú benzinmotor valamint eCVT megölhetetlen; az akksicsomag meg megbízható, illetve később meghibásodás esetén jól és viszonylag olcsón szervizelhető.
Mi a helyzet vajon hajtás terén egy ilyen GLC-vel? Adott egy 9 sebességes bolygóműves automata (amivel a jelenlegi 250d-nél 80ezer km alatt nyilván nem volt probléma), egy turbós 2000-es benzinmotor, plusz villanymotor, és akkupakk.
Akku degradálódásától nem kell félni? Elméletileg ad a Merci 6 év/120e km garit az akksikra. És a hajtás többi része?
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
De van ISOFIX, csak kell hozzá egy ilyen.
Amúgy igen, azokat is meg lehetett volna említeni, meg ezt is. A facelift utániaknál már nincs gond, habár hidegben, amíg nem éri el a hűtőfolyadék legalább a 60-70 fokot, az is hajlamos kicsikét zakatolni, de ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Igen plusz a korébban ajánlott Suzuki 1.4 turbója is teljesen oké.
tboldi: Jó ha ennyire belemegyünk, akkor hiányolom, hogy nem írtak semmit a gyári visszahívásokról (váltóbovden csere, fényszórókábel csere, Takata).
A mérete miatt sokan családi autónak veszik azért említés szinten: nincs benne isofix, se kikapcsolható utasoldali légzsák.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Néhány észrevétel, hogy minél precízebbek legyünk:
- A kézi váltóba kizárólag a gyári MTF-3-at szabad beletölteni, különben rövidesen elbúcsúzhat a kedves user a szinkrongyűrűktől.
- A nyelestengelycsapágy bár valóban probléma, de azért nem akut. Ha mondjuk valaki nem 40k km-t megy évente, akkor nem kell annyira sürgetni, én is 2,5 éve így járok. és még nem lett rosszabb. Aki meg nem hátrál meg az otthoni szereléstől, 60-70k Ft-ért vehet felújított váltót, és egy délután alatt ki lehet cserélni.
- A gyári service manual 40k km-enként írja elő a szelephézag ellenőrzését (Ventilspiel überprüfen), és akkor egy füst alatt az EGR-t is érdemes kipucolni, ha már a szívósort így is, úgy is le kell venni.
- A gyújtótrafókból csak a hátsók hajlamosak tönkremenni, mert nemigen kapnak a menetszélből, illetve a leömlő hője is terheli őket. Viszont nem kell azonnal újért rohanni, egy próbát megér az, hogy szétszedi az ember és eltávolítja az oxidációt. És a működésüket is tök egyszerű ellenőrizni: sorban le kell húzogatni a stekkereket a trafókról, és ha nem kezd el háromhengerezni (max. csak egy picit jobban remeg a motor, de az nem baj), akkor a szemben lévő trafó okés. Hibakódot esélyesen nem fog dobni, elég későn jön rá, hogy le lett húzva a vezeték, a hátsó sort meg nem is felügyeli egyáltalán.
- Nem nehéz hozzáférni a hátsó gyertyákhoz, csak megfelelő méretű toldószár kell.
- Az EGR-szelep ritkán megy tönkre. Sokszor olvastam már, hogy kicserélték az alkatrészt újra, és a hiba továbbra is fennáll. A legtöbb esetben az említett pucolást kellene csak elvégezni, a szívósor és a hengerfej közti átvezető fémlap szokott eltömődni.
- Apróbb megtorpanásokat okozhat a koszos fojtószelep is, meg kell pucolni ezt is, nem nagy ördöngösség.
- A rádióban egy IC szokott elromlani, ami miatt nem megy az FM-adás, viszont a CD-lejátszó még működik. Ez csak a régebbi, manuális klímás verzióra érvényes, tönkrement digitális klímás rádióval még nem találkoztam. Szerencsére van néhány ember, aki javítja ezeket, általában egy 10-esbe szokott kerülni.
- Klímakompresszorból sem kell rögtön újat venni, ha csak csapágy vagy kuplung, javítható.
- Az olajszivárgás nem az olajteknőnél ered, hanem a főtengely szimmeringjénél. Nem túl gyakori hiba, de előfordul.
- És végül azért az első lámpák izzócseréjéhez odabiggyeszthették volna ezt a videót, hogy így célszerűbb.+1 tipp: Ha valaki nagyon lustának érzi még az EGR kipucolása után is, az tankoljon 100-as benzint (a későbbi, Bosch ECU-val szerelt darabok hozzá tudják állítani az előgyújtást) és rakjon bele irídium gyertyákat (NGK BKR6EIX-11 for instance). Elhivatottabbak bedobhatnak egy csereszabatos K&N légszűrőt is.
Na, ez hosszabbra sikerült, mint gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már Jazz a téma:
Használt Honda Jazz GD: ne vedd meg vakhittel!
Elég pontos leírás, csak egy ponton tudok belekötni, hogy a gyertyák nem mindig egymás után, eltolva gyújtanak (csak alacsony és magas fordulaton), a középső tartományban egyszerre adják a szikrát.
#nincsbennetarcsi
-
Atomgeszi
nagyúr
10 literrel még kiegyeznék, az 1-2 literrel több csak, mint a mostani.
13 az már 5 literrel, ha nagyon vigyázok. Az majdnem duplaannyi. Az már annyira nem pálya.
Van egyáltalán olyan valami konstrukció, ami városban, ha nem nyomom neki megáll 8-10 környékén, de azért, ha autópályára tévedek, vagy országútra, akkor az előzést nem kell 300 méterrel és 30 miatyánkkal elkezdeni?
Nyilván a dizli kiesik, mert szinte csak város, meg hát azok már le vannak pusztítva is mind. Vagy hát nem tudom.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
doc
nagyúr
válasz knoxhu #181758 üzenetére
Are/érték arányban a focus kombi nagyon jó, sok a hely benne de parkolni is lehet vele, alkatrész bontóbol és boltból is elérhető és olcsó
Fogyasztás nem vészes sem országúton sem városban, és az 1.6os benzinmotor megbízható, egyszerű. A futóműve nagyon fasza, visszasirtam éveken át. Váltója is jól eltalált[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz knoxhu #181758 üzenetére
Csak a Jazz-ről tudok nyilatkozni, abból inkább 2005 utánit néznék, mint öregebbet, akkor is, ha még egyszer annyi km-t futott a fiatalabb. Néhány apróbb típushibát javítottak a facelift alkalmával, plusz kivezették a hátsó dobféket, minden variáns tárcsafékes lett.
De persze nem kell foggal-körömmel ragaszkodni ehhez, pl. egy 2003-as darab is tökéletes lehet.
[ Szerkesztve ]
-
knoxhu
senior tag
-
félisten
válasz knoxhu #181747 üzenetére
Amit még nem ártana tudni illetve tisztázni:
-A kocsi vételára felett mennyi keret lesz még, hiszen a vételáron felül is lesznek költségek (az átíratás, biztosítás, szükség esetén egy olajcsere, gumicsere, esetleg vezérléscsere, ha bizonytalan, mikor volt utoljára, stb.)? Ha tényleg csak 1 misi a keret, akkor inkább max. 7-800 ezer körül nézelődj, és legyen némi tartalékod.
-Az oké, hogy 80-20 az arány, de mi hány km? Napi használat (gyerek iskoláva vitele, majd vásárlás, stb.) vagy időszaki? Fogyasztás mennyire tényező?
Én mondjuk Toyota Corolla Wagon, Skoda Octavia Combi, VW Golf IV Combi szinten nézelődnék...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
knoxhu
senior tag
válasz molnarpeter #181748 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Nem írtam jól körbe a kérdésemet, de ez már a túl nagy méretnek tűnik
-
knoxhu
senior tag
Sziasztok!
Lassan használt autó vásárlásra adom a fejem és szeretném időben elkezdeni a nézelődést, de sajnos nem igazán van ismeretem ahhoz, hogy a potenciális modellekre szűkítsem a keresést.
Az alábbi igények mentén szeretnék tanácsot kérni Tőletek:
- a rendelkezésre álló keret maximum 1 millió forint,
- az autó 80%-ban városban, 20 %-ban városon kívül lenne használva,
- benzines vonalon szeretnék elindulni (nem automata)
- fontos a nagy csomagtér (kombi kivitel?!)Köszönöm a segítséget!
-
Atomgeszi
nagyúr
Az a baj,hogy főként városban megyek, váltani már unok és hiányzik a néhai lóerő, ha kicsatangolok messzebbre..
Viszont ezt a formát annyira imádom, hogy áááhhh.
Ahogy nézem az Avensis koppugyanezt hozza fogyasztásra. Akkor meg formára egyértelmű az űrhajó.Motorikus váltó stb dolognak nem néztem utána az Avensisnél.
Tudom egy Prius kéne városba.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
válasz tboldi #181742 üzenetére
ismerem, az Accordra vettem is 10 évvel ezelőtt, mondjuk az fúrt-mart tárcsa volt, de sárga betéttel. Tényleg jól harapott, frankón ment pár hónapig, aztán elkezdett rázni a tárcsa. Utáltam.
Jók ezek a sportfékek, csak nem hétköznapi közlekedésre valók. Vagy be kell melegíteni előtte, vagy ha felmelegszik és állsz a pirosnál, szépen megvetemíti a tárcsát. Egy automata váltós autónál pedig a féket nyomod a pirosnál, nem veszegeted ki N-be minden alkalommal. -
SaNyEe
aktív tag
Tulajdonképp az autó csak a helyet foglalja, az utódját már egy hónapja használjuk, szval porfogó a garázsban a jelenlegi funkciója.
De sztem az lesz a legtisztább (és az ocsmányirodának is a mintaszerződés alapján) ennek ellenére, hogy elkérek 10% foglalót, mindent lefektetünk a foglalós nyomtatványon, próbaút után akár km-t is, mert nem megy sehova, aztán a maradék meg 2 hét múlva egyben .. vagyhát így akkor 2 részben mégis, mert KP meg utalás.
-- end of transmission --
-
félisten
@Crytec210: Megoldhatod úgy is, hogy kinyomtatod, te aláírod, két tanúval aláíratod (akár utólag), majd a fazon aláírja. Vagy ha tud hozni egy tanút ő, akkor egy-egy tanú mindkét oldalról (a te oldaladról akár előtte). Persze, az ideális az, hogy egy légtérben van a két aláíró és a két tanú, de ez nem mindig kivitelezhető, és teljesen normális, hogy egy szerződést akár utólag tanúztatsz le.
@8th: Függően a körülményektől nem biztos, hogy a te megoldásod a legjobb. Ha a kialkudott ár az eladónak is szimpatikus, és elege van abból, hogy jönnek a telefonok olyan magasröptű nyitásokkal, hogy "és tesókám, mennyit engedsz a feléből?". Meg elege van abból, hogy jönnek a vevőjelöltek, akik tesztutat szeretnének, meg folyamatosan fikázzák az autót, időt és pénzt égetve az eladó oldalán, illetve plusz fejfájást okozva.
Illetve nem bánja, hogy csak két hét múlva lesz a kezében a pénz...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
8th
addikt
válasz SaNyEe #181734 üzenetére
Ezt Ti, hogy oldanátok meg?
Úgy, hogy a tenyerébe csapnék a fickónak és közölném vele, hogy ok övé a kocsi és várom szeretettel két hét múlva a teljes vételárral. Én nem szeretem a most ennyit adok aztán majd még annyit dolgot. Sosem szerettem. A pénz egy része már nálad közben jársz az autóval amit bármikor önhibádon kívül összetörhetsz, ellophatják a ház elől, megrongálhatják, feltörhetik, stb... Jöjjön ha megvan a pénz és majd akkor lepapírozzátok, ez a legtisztább. Mindössze két hétről van szó...[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
félisten
válasz SaNyEe #181734 üzenetére
Saját javaslat:
Írtok egy egy A4-esre ráférő Megállapodást, amelyben lefektetitek, hogy a Vevő megvásárolja, az Eladó pedig eladja Z összegért az ABC-123 frsz. gépjárművet. A Vevő átutal az Eladó részére X összeget, amely előlegét képezi az adásvételnek. Az Eladó vállalja, hogy a járművet a teljes összeg kiegyenlítéséig nem adja tovább harmadik fél részére, és a Vevő vásárlási szándékát tiszteletben tartja. A Vevő a vételár hátralévő részét XXXX.YY.ZZ határidőig készpénzben kiegyenlíti, amely után a két fél adásvételi szerződést tölt ki és a gépjármű gazdát cserél. Amennyiben a Vevő nem egyenlíti ki határidőn belül a hátralévő vételárat, az Eladó visszautalja az előleget a Vevőnek, és az adásvételtől eláll.
Mindketten aláírjátok, két tanú letanúzza, egy-egy példány jár neked és a vevőnek. Esetleg még az utalás bizonylatát mögé csatoljátok.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SaNyEe
aktív tag
Egy kérdés eladóknak
Úgy tűnik elvinnék a szekeret, viszont ami nekem nem kerek, hogy a pitypangba töltöm ki az adásvételit, a problémám:
A vevő 2 részletben szeretné kiegyenlíteni a vételárat (és a teljes vételár készhezvételéig természetesen nálam marad az autó).
Kb 60 százalékot akarna utalni, majd 2 hét múlva jönne 40 százalék KP-val.Ezt Ti, hogy oldanátok meg? Erre a standard szerződés 6. pontja nincs felkészítve.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Tin
veterán
válasz Atomgeszi #181731 üzenetére
Spiritmonitornak mindig a veget nezem, meg az atlagot. Kerdezd meg Hondasokat, hogy fogyaszt, nem annyira rosszul, de nem varosba valo. Vagyis varosba is jo, ha nem jarsz vele sokat. Jo amugy a valtoja tuti, en 8. gen-t akartam venni 5 eve, automata kombit raadasul, de az nem jott ossze, de akkor utananeztem, es arrol is jokat mondtak.
Ha nem nyulsz bele valami hulladekba, szerintem szeretni fogod. Viszont ne abrandozz 7 literes fogyasztasrol, maximum ha kruzolsz a regi 7-esen ejjel 2-kor 60-al. -
Atomgeszi
nagyúr
Na igen, de állítólag a 2.4-es motor takarékosabb, még automatában is. [link]
Mostanival sem állok meg 8.9-9 -nél nyáron és 10-11 nél télen, de legalább nem megy.
5.ös automatájáról is csak jókat írnak népítéleten.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
válasz Atomgeszi #181727 üzenetére
Nekem az elozo generacios Accordom volt 2000-es benzinmotorral es automata valtoval. Varosban 12-13 litert zabalt, telen akar 15-ot is, a valtoja 4 fokozatu volt, eleg lassan valtott, a fekje szinten keveske volt, de ez minden akkori Hondara jellemzo volt. Nem volt kulonosen eros, persze ha porgetted azert ment, de abbol igazabol a TypeR volt az, amiben mar volt eleg ero is.
Ettol fuggetlenul imadtam az autot, de baromi nehez volt eladni. Alig tobb mint a felet kaptam erte, mint egy rosszabb allapotu botvaltos autoert.
7. generacios Accordok amugy jol sikerultek, megbizhatoak, egyedul a dizellel volt gond, de asszem az csak facelift elott. Csak hat ugye 16 eves autokrol beszelunk, ez a kocsi oregebb, mint az en Accordom volt, amikor eladtam 14 evesen, es az is eleg oregnek szamitott mar akkor. -
prsq
aktív tag
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Kia Picanto? (Feljebb elhangzott más kapcsán...)
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz Atomgeszi #181724 üzenetére
Na jó. Automata 2.4-es 189Le 2003 -2004 Accord?
Hideg meleg róla? Van valakinek ilyen kombiba itt?
Főként az úttartására és a kanyarok vételére lennék kíváncsi, meg az ülésfűtésre, hogy mennyire gyorsan melegszik be és hogy milyen az automata váltó benne. Most a 318i-ben nagyon gyorsan pedig bőr, a V40-ben kicsit lassabban, pedig az plüss.
Népítéleten ódákat zengenek róla, de volt egy ítélet, aki nagyon lehúzta, kb mindent, és nem tudom eldönteni, hogy a többi túlságosan elvakult, vagy ő utálta túlzottan.
Ja meg, hogy a fék tényleg ennyire gyengus?
318i-ben most harap rendesen, V40 elmarad tőle jócskán.[ Szerkesztve ]
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
kisza25
félisten
válasz geckowize #181715 üzenetére
inkább a nyomaték fog hiányozni az 1.0 vs 1.4 között még akkor is, ha mindkettő benzines, pláne így, hogy az 1,4 az diesel.
1.2 benzinnel is sikerült majdnem nem felmennem az emelkedőn, az 1,4 már megoldja benzinesben, ha vissza kapcsolsz és pörgeted. az 1.0 csak 1-2 személynek, sík terepre városba[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz rbalint88 #181716 üzenetére
Ahogy néztem nem nagyon van. Az összes lerúgott, vagy pedig külföldről behozott csilivilinek látszó valami. Előbbi tuti,hogy kátrányos helyzetűeknél volt, utóbbit meg max olyantól vennék, akit ismerek, hogy ezzel foglalkozik mondjuk, és nem ver át.
Amit találtam 6-os manuál passat, az meg csak FSi motorral van.
6-os manuál meg csak dízelben van, az meg nekem városban évi 10-12 ezer km-re felesleges.Az a 2.4-es Toyota hogy eszik városban?
Meg milyen ezekben az ülés?
Én a plüss Volvoból úgy szálltam ki 400 km után, hogy nem fájt semmim, de mentünk spanom A5-jével, meg múltkor hoztam egy 318i-t Győrből.. hát fájt mindenem .. Pedig azok még tempomatosak is voltak, mondjuk most emiatt kacérkodok váltani, mert a könnyűt jó volt megszokni 400 km-en. Automata tempomat meg még kényelmesebb lenne. De hát azt úgy látszik ebben az ársávban el kell engedni.Esetleg V70-et néztem még 6-os geartroniccal, de abból ami nem szemétdomb az is 2 misitől indul.
Annyit meg már nem szánnék rá az autóra, mert nem.Néztem még BMW-t is, de azzal meg tuti mindig megállítanának a rend éber őrei. Mondjuk a Passattal is. Ezért valami visszafogott kinézetűt keresek.
Mazda 6 is tetszene, de azoknak meg az alja kérdéses..
Meg az űrhajó hátú Accord. De az meg ugye megint nem ez a kat.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
SaNyEe
aktív tag
válasz geckowize #181715 üzenetére
a forgatónyomaték különbségre vesd szemed, azt fogod érezni.
Nyomatékból a több,az a jó. Az lesz rugalmasabb a hétköznapokon is városban, kaptatón felfelé meg úgy általában mindenkor. Hogy csúcsteljesítményben is jobb, az grátisz.Amikor beültem a turbódízelbe (320Nm) hirtelen megértettem hogy fér be a 2 autónyi lyukba akárki a belsőbe a külső sávból, csak ki kellett várni a turbó tőtike idejét..
A villannyal már ez a baj is megszűnt-- end of transmission --
-
Dare2Live
félisten
válasz geckowize #181715 üzenetére
Nem a hengerültartalommal van a probléma hanem a konstrukcióval.
A régi 1.0 1szfe örökélet+1nap. Cseréled olajat 600-700.000km után 0 olajfogyasztás, akár eredeti vezérlés, lánc...
Az 1krefe meg az egyik legproblémásabb Toyota motor. Hiába figyelsz rá, cseréled olajat időben 200.000kmet nem szokták megérni. Lehet, hogy 2014re a hibáit javították... lehet nem.Hamár ugyanez a helyzet a régi 1.3as 2sz-fe vel is. Az is örökélet +1nap. Cseréled olajat 600-700.000km után 0 olajfogyasztás, akár eredeti vezérlés, lánc...
Utóda az 1.33as 1NR-FEmeg leragadó gyürű, vvt, 200.000kmnál már hiába figyelsz rá, cseréled olajat időben minden baja van.Ha jól emlékszem a 2004es 1.4 D4D elég jó konstrukció ha nincs vele bajod mért akarod cserélni? Keveset eszik, megbízható.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #181714 üzenetére
passat b5.5, golf4 1.8t tiptronic, ha találsz értelmeset. ha nincs is benne tempomat, egy indexkar cserével tehető bele. ülésfűtés elég sokban van és nincs lépcső a csomagtérajtónál, síkban pakolsz be, nem lefele. vagy avensis t25 2.4, mondjuk az elég lutri, inkább 1,5M körül lehet lőni... mást én nem vennék nagyságrendileg ekkora büdzsével, ha benzin-automat-kombi kell.
geckowize: nagyon. nincs nyomaték, dízel után mindig fáj picit a benzines ilyen szempontból, főleg, hogy ha nettó gyengébb
[ Szerkesztve ]
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Szerintetek teljesítményben mennyire lenne visszalépés egy
- Toyota Yaris 2004 1.4L D-4D 5MT (75 HP)-ről egy
- Toyota Yaris 2014-2017 1.0L VVT-I 5MT (69 HP)-re?Az 1.0-s motor miatt kérdezem, hallom innen-onnan, hogy nem szabad ilyen kis hengerűrtartalmú motorral kocsit venni, mert nyaraláson megpakolva majd jól nem megy fel az emelkedőn, mennyire urban legend ez? Azt a 6 lóerő mínuszt lehetne érezni?
Mi a véleményetek a 2014-2017 Toyota Yarisról egyébként?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Atomgeszi
nagyúr
Valahogy sejtettem.
Talán még a 6-os manuállal akkor kibékülnék, ha a többi felszereltség stimmel. Ezekről azért nem mondanék le. Igaz most sincs tempomat, de, ha már csere, akkor legyen.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
őstag
Most úgy nettó el lehet képzelni milyen használható automaták lesznek megfizethető áron 10 év múlva. Most kb semmilyen normális hagyományos sincsen 5 milla alatt, talán még a kia picanto 4-es hagyományos automatája míg nem jön az új (ha jól tudom az új i10-be már 5-ös robotváltó lesz). Normális Cvt-s sincsen 4 milla alatt.. Mondjuk kia picanto-t sikerült kifognom kölcsönzőnél és ezerszer jobb volt mint a smart for four robotizált váltóval.
-
félisten
válasz Atomgeszi #181710 üzenetére
Nagyok az igények, és sok a lutri.
Toyota Avensis, talán. Mondanám a Skoda Octavia kombit, de benzines automata csak elvétve akad, és visszalépés egy V40 után. Passat kombiból akad pár, de orosz rulett.
Ekkora keret esetén engedni kellene vagy az automata váltóból, vagy a V40 szintből...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz Tom1939 #181709 üzenetére
Ne is mond, hundai accent volt elötte aminek semmi baja nem volt. Egyszerű megbízható. Erre lecserélte kismercire amibe minden drága és bizony el si romlik...
Habár hülyegyerekként még fater megmondta vegyek szuzukit vagy opelt. És vettem egy Calibrát...volt öröm[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
nagyúr
Sziasztok.
Van olyan ajánlott benzines kombi automata váltós 1-1,2 millióig, amit nem bánok meg?
Igazából ilyen apróságok érdekelnének még, hogy
elektromos ablak, fűthető tükör, tempomat, fűthető ülés, meg mondjuk abs és menetstab.
Pénzben esetleg lehet feljebb menni, ha az kiadná.
De totál nem találom az új szerelmem. A másik fontos, hogy a kombiba ne legyen hátul az ajtónál ilyen lépcső, tehát egy síkban legyen az ajtó, mert a mostanival is az a bajom, hogy ott van az a perem, és nem tudok normálisan pakolni.
Márka mindegy, de 1.6 Volvo V40 2002-esnél nem akarok rosszabbat nyilván.
Esetleg 6-os kézi, de már elnagypapásodtam és automata felé kacsintgatok.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Szia Winkler Robi!
Bocsi nem bírtam kihagyni ha jól emlékszem Ő mesélt egy olyat hogy megmondta anyujának mit kell venni és lett belőle az ellenkezője egy kis merci
Egyébként amit tboldi írt. Még újonnan is nagyon nehéz bizonyos összeg alatt jó automatát találni.
-
veterán
válasz molnarpeter #181704 üzenetére
Lupohoz kepest a seat arosa nagy elteres, vagy valami?
Everybody lies.
-
Doki16
addikt
Ha bejött az Avensis neki akkor érdemes ránézni az Aurisra esetleg, vagy Corolla. Az igazán kicsi az a Yaris, de azért az lényegesen egyszerűbb belül mint egy Avensis. A másik kettő kisebb kompromisszum
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Hasonló történet egy Lupo is mondjuk.
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Honda Jazz, Suzuki Swift (a gombóc), Toyota Yaris - hirtelen ezek jutnak eszembe.
-
Hali!
Édesanyámnak kellene egy városi kisméretű jármű, jelenleg egy 2004-es A140-es Mercije van de már nem fenntartható állapotban. (rozsdás, javítani/fenntartani is horror, jövőre lehet nem kap műszakit)
1-1.5M körül kellene az alábbi paraméterekkel:
kicsi benzines szívó valami faék egyszerű
automata (nem robotizált hanem hagyományos vagy cvt)
klíma, ablakemelő, biztonsági dolgok legyenek
japán/koreai vonalon nézegetnénk elsőkörben. (azokkal volt családban a legkevesebb szívás)
méretre legyen kicsi, csomagtér sem lényeges
90%-ban városban lenne használva
lehetőleg könnyű legyen ki és be szállni
A második gen avensisem tetszett belülről neki de fele akkorába kellene kívülről
Köszönöm a tanácsokat előre is! -
MunezXBK
nagyúr
Annyi olaj van már itt is, hogy lassan a topikot is megtámadja Amerika.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest