- Dell notebook topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kisérlet tápokkal és egy nagy kérdőjel!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Di Natale
aktív tag
Hétfőn 3 órakor megindulok Szlovéniába, onnan átszállítás lesz Németországba. Nem aludhatok a szlovén cégnél, mert legutóbb az egyik kollégámat elküldte éjszaka a rendőr. Majd egy kicsit megindulok Jenesice irányába és valahol megállok.
-
Di Natale
aktív tag
Köszönöm srácok. Nagyon jól esik, hogy ennyire összetartó a fórum. De legközelebb nem fogok a pihenő kijáratánál parkolni.
Egyébként nekem is volt, hogy centizgetnem kellett meg éjszaka a 45 percesemet egy benzinkúton töltöttem és azt hittem nem jutok ki. De mégse dudáltam senkire se. -
otto14
őstag
válasz Di Natale #21583 üzenetére
Szerencsére én december óta nem jártam Csehországban, de már akkor is arra jutottam, hogy ha csak lehet, nem kell megállni. Talán a D1 Truck Park kihúz a csávából. A románokat pedig ne vedd magadra, meg egyik sofőr szitkozódását sem. Mindenkinek élnie kell. Például ma a CB Rádión az egyik román szidta a többi románokat másik megyékből, mert olyan az akcentusuk, meg amúgy is idegesítik őt..
Románia - Magyarország fuvarjaim vannak mostanában. Jövő héten pedig pihi
szerk: esetleg függönyözz be ilyen pihenőkre, akkor nem látod, hogy rád dudálnak-e
[ Szerkesztve ]
asd
-
veterán
válasz Di Natale #21583 üzenetére
Ne foglalkozz vele. Ha elfer, akkor elfer. Debil akkor is dudalni fog.
Cseh palya kulon jo ilyen szempontbol
Engedd el, aluggya’ egyet inkabb. A faszkalapjai meg had dudaljanakA Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Di Natale
aktív tag
Csehországban a hazafelé vezető irányban megálltam az egyik benzinkút kijáratánál. Van hely bőven, mellettem elférnek, de a román rám dudált.
Komolyan mondom, ha ez rendszeressé válik, hogy ilyen fostalicska helyet találok, akkor vissza megyek belföldezni. Most egy kicsit gyomoridegem van. -
a2d2
addikt
Mondom, ez az egyetlen találat 3000-esre és ez sem igazi lakóautó: [link]
De lehet külföldön vannak ilyenek elvétve, nem tudom. 2.8-asból tuti van sok, azt ajánlották közben máshol is nekem, valószínűleg így Fiat lesz a vége és elengedem a Fordot. Köszi a segítséget.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
veterán
En a haromliterest neznem. Az megy, eros, nem fog erolkodni palyara gyorsitaskor sem, es azert mert haromliteres, nem fog tobbet enni mint egy 2literes. Nyomatekbol halad (nem elfelejteni, hogy a valto neve hivatalosan kezi kapcsolasu nyomatek valto), szembeszelet hegynek felfele is leszarja, es a tapasztalat szerint siman elfut egymillio fole bontas nelkul ha alap dolgokat betartanak kozben.
En igazabol a tobbihez nem ertek (nem mintha ezekhez valojaban ertenek, csak informacioim/tapasztalataim vannak)
Inkabb a fiat fele huznek vasarlaskor mint ford iranyaba.
De ez en vagyok, tajekozodj mashonnan is, menj el egy fuggetlen furgonos muhelybe, kerdezd meg oket a tapasztalatokrol.Ennyit tudtam segiteni a temaban
mod
annyi meg, ha veszel, es szerencsed van, olyat vegyel amiben neha megmozgattak az injektorokat. aztan ha veszel valamit, minden masodik olajcserenel tekerd meg oket a helyukon, jol dog jonni ha valamelyik beszarik (elobb utobb minden beszarik), es nem kell gepmuhelybe vinni a leszerelt hengerfejet, hanem siman kijon a cucc a helyerol.
meg nagyneha egy bevizsgalasra/takaritasra kuld el oket, meghalalja a motor is, fotengely is, fogyasztas es a szerelo is.[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
otto14
őstag
Magyarországon milyen adórendszer van az autókra, vagy az ilyen furgonokra, lakó autókra? Nálunk Romániában bármilyen személyautó után, aminek nagyobb mint 2 literes a motorja hatalmas adót kérnek el. Például egy 2.0 adója nagyából 21e forint, 2.0-2.6 liter között 100e forint, és egy 3.0 literes motorú személyautóra 240e forint.
Haszongépjárművekre egy 3.0 után kb. 50e forint az adó.. szóval így már nem olyan gyilkos.
asd
-
a2d2
addikt
Pécsi vagyok.
Az anyagi keret miatt 1990-2005-ig nyújtózkodhatok kb.
Akkor ha jól értem kb ez legyen a sorrend:
- minél nagyobb dízel motor, lehetőleg sima TD vagy TDI
- ha nagyon megtetszik egy 2004 utáni modell akkor az inkább Fiat (iveco) legyen a 2.8-as common rail-el mint a Ford a 2.4-essel.
Annyira de annyira sajnálom hogy 4 fős csak az a 312D-s merci, azt vittem volna egyből ha 6 fő lenne belenyomva a forgalmiba
Köszönöm a segítséget!A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
veterán
2.8-ast nem hajtottam, de tekintve, hogy mai napig a “zoldseges
mercik” szintjen futnak, rossz nem lehet.
De nem ismerem. Tuti gyengebb mint a 3.0.
Az osszes dizel common rail mar (kozos nyomocsoves)
Az Euro4/5 fiatok a jok (leginkabb az 5), az euro6 mar (ha jol remlik) mar nem piezzo-s hanem tekercses, elobbi az bosch utobbi siemens ha jol emlekszem. Vagy forditva? Nem
emlekszem mar
Euro6-al mar nem volt 3.0, a 2.3-asokat fujjak akar ket turboval Hullanak is szet…En a sajat tapasztalatombol kiindulva, meg mert 3.5 tonnas autot nem veszunk szemelyautos dizel-motorral, en biztosan 3.0 fele hajlanek.
Eros, tultervezett, kvazi teherauto motor, ha a par olaszos megoldast kikuszoboli az ember, akkor egy alapjaiban veve jo cucca lesz.
Hol laksz?A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
válasz kesenyi #21572 üzenetére
Allitolag az uzemanyag a daf-problemak megoldasa.
Europai piacra szant motorokba is az amerikai szabvanynak megfelelo injektorok kerultek, az meg tonkremegy az europai gazolajtol.
Miutan kicserelik oket, mar nincs bajuk.
Hiaba adalekozod meg mosod, felesleges penzkidobas.
Cserelni kell EU komform injektorokra…A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Di Natale
aktív tag
Sajnos sok a probléma az XG-vel. Idén 30 Volvo fogja lecserélni a Dafokat.
-
a2d2
addikt
Most végignéztem újra a kínálatot.
Ilyenből van legalább 3db ami tetszene, ez nagyon gázos?
2.8 JTD/HDi Iveco 8140.43S 2,800 cc SOHC 8v2002-2006 évjárat: [link]
Ettől a common railtől ódzkodok kicsit, de akkor inkább már a Fiaté (iveco) mint a Fordé?[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kesenyi
tag
válasz Andreas Weav #21571 üzenetére
40.000km után Check Enginet dob, aztán át kell mosni a rendszert + adalékanyagozni dízel tisztítóval a teljes tank tartalmát, úgy bír megint 6-7000km-t. Addig viszont veszettül csattog a motor, szóval teljes injektor csere + átvezetékezés segít csak, hogy ne kelljen havonta szervízbe menni.
-
Andreas Weav
újonc
válasz Di Natale #21565 üzenetére
Nekem is legjobban az "új" Daf tetszik a mostaniak közül.A nálunk telephelyező Révesz-es mondta h átáltak a Molról a Shell re mert ideje korán bemondták az unalmast a befecskendezők. Hogy mennyire igaz...
Én egy új XF Space Cubbal kezdtem a pályafutásom anno.Borzalmasan szerettem.Aztán amikor hetelős lettem kaptam egy MP4es Mercit na azt annyira nem
Utána itt magyarba Mp3as V8at na azt megint szerettem bár mindig volt valami baja.
Most eg, FH13as Volvot hajtok.Szeretem.Anno új korába még jobban szerettem volna mert a kora miatt vannak nyügjei. -
veterán
Van direkt lakobusz epito ceg ami ezekbol csinalt lakobuszt.
Azokhoz nem ertek, csak gondoltam motorrol es autorol megosztom a tapasztalataimatA Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Di Natale
aktív tag
Hétvégét Csehországban töltöttem. -
veterán
[link] a harmadik generacio a bekalampas, a negyedik a csiklampas.
160 vagy 180 lovast vegyel, kisebbet ne mert azok 2.3asok, a 210es meg valtozo geos turboval van szerelve. Nem egy 160/180ast ismertem anno amik boven 1 milla felett futottak, meg 1.5 felett, es igazabol nem volt bajuk, bontatlan volt a blokk.
Nem szeretnelek befolyasolni, olyat veszel amilyet szeretnel, de anno amikor furgonoztam, mindenki a 3literes ivecot szerette volna a segge ala, mert az megy mint a barom, 130nal 2000et forog, es sose robban le. Nyilvan a ha hulye valaki, akkor a hajtasban megkeri a Nm az arat (feltengelycsuklok, stb) de alapjaban veve a 4.5-5.5 tonnasokba raktak ezt a motort, meg a futomuvet is.
Ha ilyen mellett dontesz, akkor tudd, hogy a 3.0 fektarcsaja mas, mint a 2.3-e (pont a fenti okbol). Ezt anno a fiat markaszerviz nem tudta, es elment minden fekem lejton lefele.[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
őstag
2025-ös KRESZ változás.
"Ideje volt már a járművek műszaki paramétereihez igazítani a szabályokat, és ennek keretében szeretnék felemelni a 3,5 tonna feletti tehergépkocsik és buszok megengedett sebességét 90 km/órára lakott területen kívül.
Ennek egyik legfontosabb előnye, hogy autópályán nem alakulnak ki 70-80-nal vánszorgó sorok a külső sávban, ha a kétsávoson éppen nem előzhetnek a tehergépkocsik."Szerintetek ez mennyit javít a jelenlegi helyzeten?
Mert az előzni tilosban addig lesznek különbségek, ameddig az összes sebességhatárolót át nem állítják.
A menetidőre viszont jó hatással lesz.Üdv: Mcrazy
-
veterán
Helyedben en a 3.0-s, iveco motoros ducatok fele nezekodnek.
A sima 160 lovas, simaturbos, euro5-os, aminel ha a valto jo (otodiket-hatodikat meg kell nyuzni vetel elott egy gaz-motorfek-gaz vallatassal), es nincs benne hibakod, akkor egy jo es megbizhato autod lesz.
Ganyolt szart ne vegyel, motorterbe benezel, latni fogod, hogy pont a szelepfedelre folyik a viz ha all az auto (olaszok ) es ha ott nincs nagyon osszerohadva, hibakodot sem dob a program, akkor a vizelvezetest megoldva, es egy map szenzort (szivocsonk) cserevel neki lehet indulni a vilagnak.
Az a motor volt a furgongyartas gyongyszeme, elektronikailag is jo, nem is nagyon rohad, megbizhato cucc.
Ha sikerul a bekalampas utan erkezo csiklampas elso evjaratbol csipned egyet, ami meg a hosszu atteteles valtoval van szerelve, es abban vigyazol a valtora, az a best furgon ever…ja igen. Egy testkabelt erdemes cserelni meg, az meg tudja viccelni az embert. Nem nagy tetel, viszont sok aknat kiiktatsz vele
[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
a2d2
addikt
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, de nem találtam jobb topikot.
Lakóautót vennénk, ami ugye teherautó alapokon nyugszik.
A kiszemeltek között kettő darab is Ford transit 2.4 TDCI motoros, viszont még a régi négyes szériából (de mindegyik 2004 utáni).
Na, a népítélet az új szériát darabokra szedte: [link]
Az előzőt viszont isteníti: [link] De ahogy nézem inkább a 125 lovast.
A régebbi szériában a 2.4 TDCI-k 2004 utániak: [link]
Kérdésem hogy ezek ugyanazok a motorok mint az egyel újabbakban szénné alázott típusok? Mert sajnos ez a gyanúm és nem szívesen adnék ki közel 10 millió Forintot egy rossz alapra.
Van a kiszemeltek között 2000-es Mercedes 316 CDI és 1999-es Mercedes 312 D is.
Ezek is nagyon hasonló áron vannak, mindegyik kicsivel 10 millió alatt. Ezek megbízhatóbbak? Mert akkor inkább bukom azt az 5-6 évet és inkább ezek felé kacsintgatnék.
Köszönöm!A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
HoTaZo
addikt
-
otto14
őstag
válasz HoTaZo #21547 üzenetére
Én is izgulok a hóláncozás miatt, még sosem volt rá szükség. Kolléga épp mesélte, hogy ő egyszer láncozott, és szét is verte a sárvédőit.
Pénteken jöttem át a Nyugati Kárpátokon, már előtte is havas volt a táj, ott meg emelkedők is vannak, úgyhogy nagyon izgultam mi lesz. Nagyon kellemes csalódás volt, hogy 5-6 hókotróval is találkoztam, így semmi baj nem volt.
asd
-
HoTaZo
addikt
válasz Di Natale #21546 üzenetére
A baloldali defekt az csak szerviz, a jobboldali már helytől függő. Ha megfelelő sos öböl van, akkor lehet.
Két emelő, tuskók, deszkák, nyomaték növelő kulcs, csavarlazító, melós ruha legyen!
Ha még nem csináltál kerékcserét, akkor azt is csinálj (kiemelni, levenni, pótkereket levenni-visszatenni, levett kereket visszatenni, leengedni, elpakolni. Szép sportteljesítmény, de ha nyugiban már egyszer megcsinálod, akkor éles helyzetben már nem stresszelsz annyira.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Di Natale #21543 üzenetére
Szerintem jól döntöttetek. Lehet, hogy így megúsztál egy láncolást. Viszont, azt javaslom, hogy egy nyugis alkalommal, nem havas területen, póttal vagy anélkül, sárvédő(ke)t levéve, megnézed, hogy milyen is azt a hóláncot feltenni. Mert sokkal szarabb elsőre bírkózni vele éles helyzetben.
Nem tudom, hogy elvárás-e nálatok, hogy kereket cseréljetek, defekt esetén. Ha igen, akkor remélem, hogy van 2 db emelőd és farönköd és néhány keményfa deszka darabod! Ezekkel ugyanis megkönnyíted magadnak a kerékcserét, de a hólánc feltételét is! Két deszkát egymásra téve, arra úgy ráhajtani, hogy a dupla kerekek közül csak a belső álljon rajtuk, így lehet a külső kerék alá is behúzni a láncot, nem kell ráhajtani, könnyebb feltenni.
Sőt, ha zavar egy parkolóban az útfelület dőlése, az ilyen deszkákkal a kormányzott tengely azon kereke alá be tudod tenni, ammerre dől a kabin, hogy egyenesen álljon.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Di Natale
aktív tag
Tegnap este a cseh-német határ előtt az utolsó előtti benzinkúton álltam meg, Drezda irányában. Eredetileg Chomutov környékén lévő ipari parkban szerettem volna megállni, de az irányítóm lebeszélt róla az erős havazás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
lazoltan
csendes tag
Szerintem nagyobb a felelősség a buszon, illetve úgy képzelem, kevesebb a megfelelő jelentkező, mert magasabban kvalifikált ember nem megy buszosnak, bármilyen koszos mackónadrágos, igénytelen kamionsofőr meg nem mehet
"A világot nem úgy látjuk, ahogy az van, hanem úgy, ahogyan mi vagyunk." Epiktétosz
-
veterán
válasz Andreas Weav #21540 üzenetére
Veszpremi helyijaratos 13 napban 400 netto plusz a jarulekosok. 15 nappal 450.
Legalabbis tavaly ez volt.
Aztan csodalkoznak, hogy nincsen kamionos…A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
-
őstag
"az osztrak bejelentes utan egy 1600 eurosat"
Azért azt nem árt tudni, hogy az osztrák nyugdijhoz kell minimum 15 biztosított év Ausztriában , amiből 7 évnek munkával igazolt évnek kell lennie.
Ha ez nincs meg, akkor a ledolgozott éveid után kapsz valami hozzájárulást, aminek köze sincs a "valós" nyugdíjhoz.Üdv: Mcrazy
-
csibe1
addikt
"Es a hozzaszolasom arra volt igazabol kihegyezve, hogy a buszos es a kamionos kozott kb 30% a differencia."
Akkor miért nem azt írtad le, miért a rasszizmussal jöttél?
Ha esetleg azt akarod mondani, hogy az a hsz ironikus volt, akkor nálam valamiért nagyon nem jött át.
Ha barkóbarejtvény volt akkor nem szóltam..." Bármi megtörténhet, még a pók is foghat halat. "
-
veterán
válasz csibe1 #21533 üzenetére
Azt azert lassuk, es itt a lassuk erosen ala van huzva, hogy Magyarorszagon minimalberre vagy bejelentve, osztrakiaban meg nem. Es rohadtul nem mindegy, hogy amikor mesz nyugdijba, akkor a minimalbered utan szamolnak egy 200ezres nyugdijat, vagy az osztrak bejelentes utan egy 1600 eurosat (hasramra utottem, de nagyon kb ez lehet az arany.
Es a hozzaszolasom arra volt igazabol kihegyezve, hogy a buszos es a kamionos kozott kb 30% a differencia.
Es nincs fulkeben alvas, minden nap furdesz, es 4-5 nap melo utan 3-4-5 nap pihi. (Az osztrak amit nezek, az 6/6os beosztas)
Szoval ha valakinek vannak nyugdijas otletei, akkor a magyar 7-800bol eltesz havi 100at (devizaban) nyugdijmegtakaritasba.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
HoTaZo
addikt
Akkor karcsú a matek. 10-20 év egy cégnél, az már extrém ritkaság, akkor pedig olyan bért kell adni annak a sofőrnek, hogy még a buszosok is csókolommal köszönjenek neki!
Di Natale: Na, kezd áthatni a szakma. Majd jönnek a rakodási és az útszéli lányos álmok. Akkor már nyakig benne leszel!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
veterán
válasz HoTaZo #21528 üzenetére
Guglin. Az ido szerintem maganal a cegnel toltott idore vonatkozik. De azert vicces, hogy a buszos 30%al jobban keres, es munkaidore is kevesebbet dolgozik mint a kamionos…
Di Natale
Almodni jobb mint arra kelniA Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Di Natale
aktív tag
Jó reggelt! Ma azt álmodtam, hogy neki mentek a pótomnak. Megiszom a kávét aztán körbejárom a szerelvényt.
-
HoTaZo
addikt
Ezt hol találtad?
A "Munkahelyen eltöltött idő", az egy cégnél vagy a szakmában eltöltött idő?
Nemrég találtam egy ilyen listát, francia sofőrök bérezéséről:
Alapbér (megegyezés tárgya) +
belföld - nemzetközi
Egyszeri étkezés éjszakázósoknak: 9,44€ - 11,59€
Reggeli: 7,56€ - 7,56€
Ebéd: 15,96€ - 18,83€
Vacsora: 15,96€ - 18,83€
Kabinban töltött éjszaka: 35,74€ - 41,37€Nekünk is ilyen rendszerben volt a fizunk kint. Amíg kezdő voltam, addig az alapbér a minimálbér volt, két év gyakorlat után kaptam egy papírt, hogy jogosult vagyok a bértábla szerinti szakmunkás bérre. Onnantól fogva már megegyezés tárgya volt az alapbér. A kaja és a kabinban töltött éjszaka díja nagyon minimálisan tér(t) el a cégeknél.
Mi sosem töltöttünk hétvégét az autóban és kevés az a francia sofőr aki az autóban tölt hétvégét, azt is nagyon ritkán.
Szerencsére, ennél a cégnél, ahol vagyok, nincs gond, az ígért 2k€-t, árfolyamnak megfelelően váltva, küldi rendre, két részletben. Olyan a bankszámla csomagom, hogy egy összegben minimum 400k-nak kell befutnia, ezt felbruttósította, ez a bejelentett fizum, a többit küldi a második részletben két héttel később. A többiek százalékra vannak, ők nyafognak, ha kevés a meló, vagy szar a fuvardíj. Nekem nem fáj a fejem sem emiatt, sem a futott km, vagy a fogyasztás miatt.Szerk.: kicsit átrendezte a fórum üzenet szerkesztője a szöveget, de érthető a lista, remélem!
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
-
veterán
válasz Di Natale #21522 üzenetére
Szerintem inkabb nemzetkozis hutoshoz van ertelme, meg olyanhoz, amik cegen belul mind ugyanugy jonnek ki. Nyilvan baromsag egy teflonost venni normal nyergek koze, vagy normal nyerget venni teflonosok koze ha cserelgetve vannak a potok.
Kis cegekhez, ahol fixen mennek a szerelvenyek, oda jo.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
Teflonbetetes JOST nyereg. Azt nem szabad kenni, mert a zsir megfogja a port, kavicsot, ilyesmit, aztan bedolgozza a pot alvaza es a nyereg felulete koze, sokszorosara novelve a kopast.
Ezert azt leginkabb az “egyszer osszeakasztom, es ugy rohadjon el” tipusu kamionokra erdemes venni.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
válasz HoTaZo #21515 üzenetére
Tudom… nekem az volt, nem gyoztek kenni… kerdezem, minek? “Minek kenni? Te miota kamionozol?!” Ott elengedtem, nincs mar turelmem vitatkozni
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
HoTaZo
addikt
válasz Andreas Weav #21507 üzenetére
Jah, welcome to Hell, de jó pokol ez!
Télidőben kezdeni? Van benne némi mazochizmus szerintem is.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Freiherr
őstag
B. Ú. É. K
Back to the future
-
Di Natale
aktív tag
Holnap reggel oktatás a cégnél. Utána összeakasztok, megtankolok, kicsit áttörlöm a műszerfalat, bepakolok és hétfőn indulás!
-
otto14
őstag
Boldog új évet kívánok én is!
asd
-
veterán
válasz Andreas Weav #21507 üzenetére
Isten hozott (?) a Pokolban
Jo latni, hogy vannak meg mazochistak e kis koron kivul isA Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Andreas Weav
újonc
Üdv
Boldog Új Évet!Már egy ideje olvaslak Titeket,néha majd beszállok.Én egy Vp.- Siófok-Vp.-Sümeg-Keszthely-Vp. körrel indítok holnap. -
Di Natale
aktív tag
Boldog új évet kívánok minden kedves Kollégának!
Gondolom a hétvégén vagy hétfőn már indul a Bukarest - Frankfurt - London Rally. Vigyázzatok magatokra!
-
őstag
Sziasztok!
B. Ú. É. K és balesetmentest mindenkinek!Üdv: Mcrazy
-
veterán
Stau/bag/rendor/nkh/idiotamentes boldog uj evet kivanok skacok
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
válasz Di Natale #21500 üzenetére
Jo melod van. En nem gyoztem ponyvazni, mar annak is orultem ha csak az egyik oldalt kellett lecezni meg emelni, nem mindkettot meg a tetot is elhuzni…
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szép! Lenovo Thinkpad T14 Strapabíró Laptop -60% 14" Bivaly Ryzen 5 PRO 4650U 6Mag 16/256 FHD LTE
- Új dobozos Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer Laptop -20% 15,6" RYZEN 5 5500H 16/512 NVIDIA 2050 4GB FHD
- Dell 7410 Laptop 14" FHD/i7-10Gen/MS Office/DDR4 16Gb/1Tb M2/HDMI/USB-C/CAM/Wifi 1Év Gari 27% Áfá-s
- Apple Watch Ultra 2 49mm GPS+Cellular, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával