Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
concret_hp #142797 üzenetére
Írok privátban.
rbalint88: van mindenre példa, konkrétan XC70-ből egymás után fordult meg a visszavett autók között egy lerúgott és egy igen becsben tartott darab is nemrégiben - alapos átnézés itt is tanácsos, mint minden autónál
-
rbalint88
addikt
válasz
concret_hp #142797 üzenetére
az a baj az átlag flottás autóval, hogy
a, az emberek nem tudnak vezetni
b, mivel céges autó, még annál is jobban leszarják, mint a sajátjukat.nálunk a cégnél két embernek van dízele, egyik se tudja, hogy be kellene melegíteni rendesen, nem egyből üvegelni, plusz hajtás után kicsit visszahűteni, hogy a turbó ne menjen szarrá. plusz az egyikük mindig úgy állítja le a kocsit, hogy előbb elveszi a lábát a kuplungról, mint a motor leállna, így mindig odakúr egyet a kettőstömegűnek...
-
válasz
concret_hp #142797 üzenetére
Székesfehérváron az M7-nél Suzuki kereskedés mellett van ilyen. De nem ismerem őket.
Ott volt személy,kis furgon, a nagy dobozosig. -
concret_hp
addikt
arra egyébként van valakinek ötlete, hol érdemes flottás autó után nézni? lehet szívesebben beleülnék egy 4-5 éves 200K km-s szervizkönyves autóba, mint egy 7-8 éves, ki tudja hány km-s és ki tudja hol és hogyan szervizeltbe
-
válasz
concret_hp #142795 üzenetére
Tudtam én
-
concret_hp
addikt
válasz
Luck Dragon #142794 üzenetére
igen valóban, a nyitólapon a piros keresés gomb alatt van a részletes kereső és ott be lehet állítani
-
válasz
concret_hp #142793 üzenetére
Bocsánat.
De azt is be lehet.
Ha jól rémlik a részletes keresésben. Ott először a várost ami a közép pont, majd beírod hogy hány km távolságú körben keressen,ahhoz viszonyítva.
Kornelka & Gergőke88 köszönöm szépen.
-
concret_hp
addikt
válasz
Luck Dragon #142789 üzenetére
ezt megtaláltam, de nem ez volt a kérdés
olyan listát szeretnék, hogy ár szerint növekvő, de max 50km-re levők
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #142785 üzenetére
Én simán bevallalnam, ha most vennék új autót.
-
válasz
concret_hp #142788 üzenetére
De van ilyen lehetőség!
Mikor megnyitod a Hahu honlapát, fent lesz egy olyan hogy <<Település?>>
Arra rá kell kattintani, és beírni az írányitószámot.
Ha pedig részletesebb kell, arra is lehet lehetőség.A részletes keresésnél pedig ahol a márkát kiválasztottad és egyebeket ,és a felkínált listát feldobja fent van egy opció hogy <<Rendezés>> És a legalsó kettő a tied.
-
concret_hp
addikt
én vagyok szerencsétlen vagy a hahu-n nincs olyan opció, hogy az Xkm-nél közelebbieket mutassa csak
-
N3gro
aktív tag
Sziasztok! Az első autóm vásárlásán szeretném a segítségetek kérni. A fő szempont, hogy megbízható legyen, olcsón lehessen üzemelni és karbantartani. A keret 800e lenne, Opel Astra G-n gondolkodok, mivel többek között is ezt ajánlottátok. Budapesten munkába napi 20km oda-vissza használnám, 1 évben max. 2x használnám autopályán, így szerintem benzines kellene. Családi autóként használnánk, gondolkoztunk kommbin is, de szerintem a sima Astra G-nek is elég lenne a csomagtere 1 gyermek mellett, én pedig 187cm magas vagyok. Sajnos nemigen értek hozzá, még a kategórián belül sem, hogy pl. milyen motor, milyen felszereltségű kellene, de szerintem 1.4-es elegendő lenne. Szerintetek merre lenne érdemes szétnéznem? Sajnos egy ismerős se tud segíteni. Eddig a hahun nézegettem, de valahogyan egyik se győzött meg.
-
Az új renault megane 4 generációja mennyire vállalható autó?
-
Atomgeszi
nagyúr
Kis érdekességre bukkantam az előbb:
[link]
99-es, 132k km.
Azt írja 5 éve van nála az autó, csak munkába járáshoz használta napi 212 km + havi néhány nagyobb út.
Ha csak havi 20x212km számolok 5 éven keresztül ami 60 hónap ~250k km és nem számoltam a bevásárlásokat, plusz az esetleges hétvégi munkavégzést, és a havi nagyobb utakat, akkor ez az autó a felét nem pörgő kerekekkel tette meg. -
-
juve600
nagyúr
válasz
MunezXBK #142776 üzenetére
nem értettem a dolgot,a kocsi tetején 1 pont-rs rárakta a műszert,300
oszt akkor mi van,de én nem láttam pl hogy mit ir ki,azt mondott amit akartmotort nézték,én nem mosattam le,nem akarok eltitkolni semmit,nincs is mit
azé kiváncsi leszek hogy visszajönnek-e
persze a végén megkérdzte hogy mennyi az alja
kereskedő vagyok 25 éve,boltom van,ne nézzen már madárnak -
rbalint88
addikt
válasz
juve600 #142772 üzenetére
ha mindenképp alulmotorizált autót szeretnél venni, akkor hajrá. egyébként a típusról nem beszélnélek le, de azért egy 120 ló és 150Nm a minimum ekkora bódéba szerintem. 13 évig volt unokatesómnak 1.2-es astra kombija 75 lóval. gyakorlatilag nem lehet vele előzni. nem hosszú nekifutással, nem lendületből, sehogy. tök mindegy mennyire cipőzöd, mennyire váltasz vissza, nincs hatása a menetteljesítményekre. az 1.6-os 100 lóerős se egy villám, de azzal azért nem 5 golyós oroszrulett egy országúti előzés... ez viszont pont annyival nehezebb, hogy ha beülteted a családot, akkor ugyanannyira nagyon nem megy, mint az egykettes asztma.
egy turbofelújítás nem a világvége, és ha nagyon falábú vagy, akkor is elmegy öt évet, havi max kétezer forint leosztva cserébe az előzés biztonságáért szerintem nem sok. -
juve600
nagyúr
válasz
MunezXBK #142773 üzenetére
nagyon jó szemetek van hozzá
hogy veszed észre hogy törött volt vagy sem ? én ehhez láma vagyokvolt ma vevő az autómra amit árulok,körbenézték,stb
aztán kiderült hogy az egyikőjük autószerelő
elövett valami műszert,mint kiderült festék mérő,azt mondta hogy körbe egyforma 100 mikron vagy mi,de a teteje 300,mi történt a kocsival ? mondom neki,aztán nekem mondhat bármit én laikus vagyok hozzá,ott a papir mit-mikor-mennyit költöttem a kocsiraerre,majd még megnéznek pár autót és jelentkeznek,szerinte jégvert volt a kocsi,engedjek egy csomot az árból
-
-
juve600
nagyúr
ÜDV
erről vélemény ? [link]
-
intensa_man
tag
válasz
concret_hp #142768 üzenetére
korábban ki lehetett vonni ideiglenesen a forgalomból úgy, hogy nem volt limit, hogy meddig lehet kivonva. Ilyen is elképzelhető...
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
concret_hp #142768 üzenetére
Vagy lejárt de nem vették észre. (ismertem olyat aki elfelejtette és majd 1 évig úgy járt
)
Vagy kivonták a forgalomból pl. Sok oka lehet. Valami miatt 1 évig nem vitték műszakira, stb...
-
válasz
concret_hp #142768 üzenetére
régen nem volt az mint most hogyha egy hónapon belül csináltatod meg a műszakit (lejárat előtt), akkor az eredeti időpontig lesz érvényes, hanem onannetól jött az egy év amikor megcsináltattad
vagypedig pl el is felejthették megcsináltatni 1-2 hónapig10 év alatt azért ezek miat tis csúszkálhat jópár hónapot
meghát 2-3 hónapot állhaott is kereskedésben nyugodtan -
concret_hp
addikt
ahol elvileg új kora óta itthon van az autó, annál hogyan jönnek ki az olyanok, hogy mondjuk pont 10 éves, de nem mostanában jár le a műszaki hanem mondjuk 1 év múlva. új korában 1 évig állt vmi kereskedésben mire megvették? egyéb lehetséges okok?
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Mit gondoltak az 1.0 literes első generációs Yarisokról? 2000 körülieket nézek, mert árba ez a kb 550k fér bele, és a két légzsák, japán kisautó/olcsó fenntartás a kritérium...
Nem vagyok száguldozós fajta, és nem tudom milyen alternatívám lenne még... -
Land
veterán
Alvázszám alapján meg tudna valaki nézni nekem egy autót, hogy tekerhették-e? Elutalom neki az összeget természetesen.
-
CsakEgySrác
csendes tag
Hali!
Egy jó barátomnak keresek autót, és mivel tényleg jó a barátság nem akarok rossz autót ajánlani neki és utána hallgatni a panaszkodást.
Szóval 700 ezerért keres autót, a lényeg a megbízhatóság, és hogy ne rohadjon. Én eljutottam a corollákig, párat meg is néztem, de nem találtam olyat, amelyik valahol ne rozsdált volna. Igazából napi 30 km városi közlekedés lenne a cél, semmi extra. Még nézegettem a cliókat illetve a magenokat, de annyira szélsőségesek a vélemények, hogy nem tudom mit gondoljak róluk.
Kérlek segítsetek!
-
-
Qru
MODERÁTOR
Vki keresett itt 1,4-es Thaliat?
Itt egy: [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #142760 üzenetére
Az a roomster fújva volt. Gyárilag nem fényesebb a műanyagon a lakk három árnyalattal. Lehet csak parkolási sérülés volt. Ehhez nem kell nagy karambol. Az új opelek alapból ilyenek. Nem tudnak műanyagot fényezni, de a skoda erre ügyel.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
BigBlackDog #142758 üzenetére
Ez természetes hogy másabb lesz egy idő után. De mondjuk ha élőben nem látni egyáltalán csak fotón az mitől van? Az emberi szem ennyire nem veszi észre az eltérést?
Pl ezen a képen is (bátyám Octavia-ja). Élőben nem látni semmi eltérést de a fotón igen. [link]
És a motorhát is másmilyennek hat mint a sárvédő de közben meg mindenhol egyenletes a festék és ugyan az, ugyan úgy gyári.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #142758 üzenetére
nemcsak máshogy öregszik, hanem eleve más. más anyagra, más alapozóra kerül ugyanaz a festék.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Wiz Khalifa #142757 üzenetére
Szerintem máshogy öregszik a festék a műanyag és fém felületeken (pl. sárga MK3 Swiftek).
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Mágus2 #142749 üzenetére
Nem feltétlen volt fényezve. Nem tudom mi miatt van de a használtautókon sok kocsi lököse elüt a kasztni többi színétől pedig a valóság más.
Bátyám Octavia-ján is a használtautós képeken másabb árnyalatú a lökös mint a kasztni többi része pedig a valóságba ugyan az a szín és sose volt fényezve.
Erre mondjuk nem találtam még magyarázatot hogy hozták össze hogy a képek így csalnak.
-
-
juve600
nagyúr
akkor inkább ez ? [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
juve600 #142734 üzenetére
"Škoda 1.2 HTP: A Skoda által fejlesztett motor, melyet a VW-konszern egyéb típusaiban is megtalálunk, elég sok gyermekbetegségtől szenvedett, melyekből csak lassan és nehézkesen gyógyult ki. Itt is a vezérművel adódtak a legnagyobb gondok, mivel a rosszul megválasztott hidraulikus láncfeszítő túl nagy játékot hagyott a vezérműláncnak, amitől az képes volt akár több fogat is átugrani. Mindezt akkor is, ha visszafelé feszült, ami a jellemzően rükvercben hagyott lejtős parkolásnál könnyen előfordult.
Sokféleképpen próbálták megoldani a problémát, de kielégítő megoldást csak a motor Euro V-ös normára való áttervezésekor hoztak, ekkor újfajta vezérműláncot és más láncfeszítő-rendszert építettek be. Azonban ez korántsem az egyedüli problémája, hiszen az első évjáratokat a folyamatosan átégett katalizátorok, problémás pillangó- és EGR-szelepek jellemezték (a 12 szelepes variánst 2006-ig).
Alacsony a gyújtótrafók élettartama is, ráadásul a kis motor nem bírja jól a hosszú és tempós autópályázást, az olaj könnyen túlmelegszik és a koromlerakódás miatt a hidrotőkék is tönkremehetnek, illetve átéghetnek a szelepek." - [link]Kellően elrettentő?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
juve600 #142739 üzenetére
Nem az a baj, hogy kevés bele az a motor, mertelég jól megy, de szar konstrukció. Széthullik hamar és drága javítani. Valaki 15mp-t írt itt 0-100-ra. Na az ilyeneknek ne higgy! Azok nem vezettek még ilyet. Meglepően jól viszi a bódét, ennek ellenére nem ajánlom a szar konstrukció miatt. 1.4 16V inkább.
-
juve600
nagyúr
válasz
Luck Dragon #142738 üzenetére
De magáról az adott kocsiról , kereskedésről vélemények ?
Ismerősnek 1.2tsi octavia van ,abba is elég a motor
-
-
juve600
nagyúr
üdv
erről vélemény ? [link]
2m-ig keresek benzines kombit-egyterűt,minnél fiatalabb-minnél kevesebb km
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #142695 üzenetére
A 60k nem annyira vészes szerintem.
Mi is 4 hónapja vettük meg életünk első autóját, egy N16-os Almera sedant (2003.12.havi 1,5 benzin). Tulaja szimpatikus, korrekt benyomást tett. Az autó garázsos, a két hátsó kerék járati íven volt nagyon picike rozsda, az se volt mély. Klímás, üléshuzatos, gumiszőnyeges autó, enni lehetett volna bármely részéről szinte, makulátlannak tűnt. 183k volt benne, a szervizkönyve új korától vezetve, bár nem végig márkaszervizben, de pecsételve, két mappába az összes számla eltéve, bőr mappában minden könyve (szervíz, kezelési, gar.füzet stb). Tényleg nagyon jónak tűnt minden, szerelő rokon megnézte, mondta hogy axiál csukló csere és annyi... ez volt július végén.
Aztán olaj, szűrők csere mellett axiál csuklókat cseréltettünk, ez vt munkadíjjal együtt 40e ft.
Nem sokkal később hülye hangok jöttek néha az önindítóból, meg valami jobb elől recseget... lett belőle önindító felújítás (bendix, szénkefe meg mittomén mivan benne), meg mivel az egyik sprilál rugó eltört, az első kettő cserés volt, 42e ft.
Aztán nászút, nosza, előtte szerelőhöz. Hát igen... féktárcsák, fékpofák csere (az első kettő), csak anyagdíjat fogadott el, meg a 7 éves 44Ah-s Varta akkut kicseréltük egy 56Ah-s Bosch-ra ezúttal 44e ft.
Egyre inkább zavart hogy a váltón érzem a motor mozgását, váltótartóbak csere (febi márkájú, azt mondta ez a legjobb), munkadíjjal 30e ft.
Jön a rossz idő, a nyári gumik 6 évesek, lejártak, nosza, egy új Barum Polaris 3 szett felszereléssel 60e ft.
Holnap megyek a szerelő sráchoz, mert rühellem hogy reggelente visít a szíjam, holott meg lett húzva, és majdnem új lehet a szíj, de zavar... a szellőző venti is hidegen pár percig zörög, meg lesz kenve...
Gumi nélkül ~160, azzal 220
A spirálrugót leszámítva nem romlott el semmi, csak igyekszem szép és üzembiztos állapotban tartani
Jövő tavasszal kap egy teli polírt, meg kereshetek hozzá nyári kerekeket
Egy szó mint 100, ne szomorkodjNem költöttél rá sokat, sztem még én sem
-
válasz
Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Pedig egy magánembertől van szép lakhelyről, kedves, udvarias embertől... Sose gondoltam volna ez lesz.
hogy 4 hónap alatt rámegy 60k? a saját 16 éves autónkra, ami 13 éve van nálunk, ráment idén 130-150 ezer kb. De azok a dolgok, amik most meg lettek csinálva / ki lettek cserélve, azokkal 2-3-5-10 évig nem lesz baj (olaj, szűrők, gumik, tetőkárpit, akksi, szilentek, stb.)
Már írták feljebb is, hogy nem megvenni drága egy autót.
Egy (relativ olcsó) használt autó vásárlása után szerintem nem szabad azon meglepődni, hogy kell rá költeni, akár havi 20k-t. De amit megjavítasz, arra nem lesz gondod egy ideig..
Lehet, hogy a kedves, udvarias ember is pont annyit költött az autóra, hogy életben tartsa, és Te vetted át a stafétát. Mostanra lett volna neki időszerű cserélni azokat a dolgokat, amik Neked előjöttek, de már nem akart bele pénzt rakni. Vagy nem így volt.. a lényeg, hogy ez a kockázat bármilyen autóban benne van, ne érezd kivételes esetnek..Volt ilyen vásárlási stratégia is a topikban emlékeim szerint - az ársáv aljáról venni egy őszinte, szerkezetileg jó, de "lelakottabb" autót, amire ráköltve párszázezer forintot, egy jó állapotút lehet varázsolni. Ekkorra az autó ára a javítással eléri az ársáv tetejét, de már fix, hogy a cserélt elemek hibátlanok.
De szerintem is, a jelenlegi autót nem éri meg csinosítani, tartsd üzemben, üzembiztosan, és ennyi.
-
mycso
veterán
(#142718) hacki87: most nézem (bárdi/unix) teli áron 4-5k környéke a gyári olaja/l. 2.0dci-be kell 7.4...elég szépen számolnak.
(#142725) rbalint88: az övé az francia volt (1.9dci)
(#142723) joamilestoné: eneosból melyiket lehet dpf-es autóba rakni? (5w30)
Egyedül ennél látom a megfelelő minősítést (RN0720), bár külön ennél sem említik a dpf-et. -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #142722 üzenetére
Van BP olaj is, meg Mobil1 meg Aral meg Castrol....es megis mind BP tulajdon
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #142723 üzenetére
Mer az jappppan dci, niylvan jobb szereti az eneost
-
ReSeTer
senior tag
Hi!
Ford Focus mk2 2.0 TDCI 136 lovas.
Rengeteg tdci széthullást olvastam, de valahogy sose néztem, hogy melyik pontosan. Totalcaron van egy elég részletes, de az 1.6-os motorral szerelték.
Mondeonál megint nem dicsérték.
Kérdés az, hogy akkor most melyik TDCI motorral járnék legjobban? A fenti 136 lovasról olvastam azt, hogy azokkal nincs baj, de gyakorikerdesekben nem bízok annyira. Ott 130 és 136 lóerős verziót írtak, de én használtautón csak 136 lovasat találtam. -
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #142722 üzenetére
Mar total olaj megy a renault motorokba.
Sosem ertettem a nagy elf maniat, nekem a castrol edge es az eneos sustina is jobban bevalt a dci-ben.
-
roberto211
őstag
válasz
szőröscica #142721 üzenetére
De van külön elf és küön total olaj bizonyára te is tudod... Gondolom az elf kifejezetten a renaultokba való, arra fejlesztik..
-
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #142719 üzenetére
Az elf a totale...
-
roberto211
őstag
-
hacki87
senior tag
válasz
roberto211 #142715 üzenetére
Céges Renault Master első olaj cserés szerviz számla 150000ft volt
valami 50+ áfa csak az olaj volt.
-
válasz
roberto211 #142715 üzenetére
Sustina, gyari szurok, szerelo munkadija, 30 korul szokott megallni, van hogy tobb, ha becsúszik meg valami. 10k utan en dobok mindent, szuroket is.
-
kelly416
veterán
Van egy ilyen kezelőfelülete a légjavító és klíma berendezésnek ('99 Mazda 626 kombi), amin van egy AMB gomb. Eddig is sejtettem, hogy külső hőmérséklet, de már tudom. Fél-egy órás úton képes annyira ehülyülni, hogy 31-33 fokokat mutat a jelenlegi külső hőmérsékletek mellett is. Elindul a ténylegesről, és folyamatosan emelkedik. Beállítom a hőmérsékletet 23 fokra mondjuk, és amikor ez eléri a 24-et, hideg levegőt kezd el befújni. Na de akkor még közel nincs 24 az autóban, és egy idő után már 29 (ez a max.) fokra van állítva a berendezés. Szerencsére 29-en akkor is meleget nyomat be, ha amúgy 36 fokot mutat az AMB, de 28,5-ön (fél fokos lépésenként állítható) egyből nyomatja a hideget. Gondolhatjátok, hogy így nem lehet utazni kényelmesen, mert vagy gatyarohasztó meleg levegőt tol be, vagy hideget.
A kérdésem a következő, lehet-e ezzel érdemben bármit csinálni? Honnan veheti ez a külső hőmérsékletet? Mit keressek? Gondoltam arra, hogy a szenzor pottyant le, vagy került rossz helyre, de nem értek ezekhez (sem). Vagy szedjem ki az egész egységet, nézzem meg milyen csatlakozója van és vegyek egy újabb cumót? Gyanúsan az is hülyeséget fog mutatni, mert nem hinném, hogy szerkezetileg egybe van építve ezzel a kütyüvel a külső hőmérséklet szonda, hanem a csatlakozón adja a téves jelet, így hiába cserélem le, a téves jel ezentúl is megmaradna?!
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #142697 üzenetére
Mi kerül 100k ba három olajcserén? Ha tegyük fel számolok pld egy 18ezres olajat akkor is 18x3= 54e(FT).
Szűrők rádobnak egy 10est kb ha mindent kicserélsz.. Azaz 75-80e ft cakkpakk. Ha nem cserélsz 10ezrenként szűrőt akkor ennél olcsóbb.. Gondolom Te cseréled otthon olajat nem? Mert akkor nem kell rászámolni plusz munkadíjat.. -
lenko
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #142701 üzenetére
Nem feltétlen jön kód...nekem semmi baja sincs, fogysztásbeli sem, mégis cserélni fogom.
Ennyi km-nél nem is lehet várni túl sokat egy ilyen kaliberű autónál. Jól nem lehet kijönni belőle az biztos, teljesen mindegy marad vagy megy. -
aero.
veterán
válasz
Wiz Khalifa #142701 üzenetére
Mielőtt cseréled, menj el egy rendes szervízbe és mérjék meg a lambdaszonda ellenállását, abból kiderül, hogy szar-e. Zsömlét a pékségből veszünk.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
lenko #142700 üzenetére
Nekem nem az dob hibakódot. Hanem az övfeszítő vagy a légzsák patron amúgy most, de amiatt cserélem ki mert a fórumjába azt mondták hogy emiatt fogyaszthat nekem sokat sokszor hogy szar a szondám.
De amúgy 340ezer kilométer lesz benne 150km múlva így lehet pont ideje lenne cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Milyen autót vegyek?
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Iqos cigaretta
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Okos Otthon kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest