Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
Attól a szép volvotól megválnál?
Bár ha még nyernél is rajta, ahogy írod érdemes lehet belevágni, ha találsz korrekt darabot pl amit linkeltél annak tűnik, viszont az a V6 zabálni is fog rendesen a dízel volvo után.
-
-v-
addikt
válasz
h1ght3chzor #119692 üzenetére
Facelift E46 325ci/330ci
(#119698) roberto211: abban kicsit a 4 kerék benne van, hogy startnál jobban meg tud kapaszkodni.
Persze mihez képest "nem megy" (pl. ahhoz képest amennyit eszeget)
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #119689 üzenetére
Csak cirka 10évvel öregebb... Nem mindenki díjazza a régi prémiumokat.. Valaki arra megy h minél fiatalabb legyen.
#119697) [rvilike]: 8,8as 0-100 al annyira határozottan azért nem mondanám hogy nem megy.. És van manualba is ha jól rémlik.
Szerk
#119699) [rvilike] : Lényegtelen most h benne van a 4 kerék vagy nem.. 2.4-es , 4kerekes autótól 8,8 nem rossz.. Manualba pedig ésszel vezetve kb eszik 8,5-11 között... Ez szerintem nem annyira vészes fogyasztás.. Nyilván ha toljál neki mint az állat akkor 13 is elképzelheto de átlag 10ből elvan..
-
-v-
addikt
válasz
!Overdose! #119695 üzenetére
Összkerékkel meg CVT-vel ...
nem megy, sokat fogyaszt de legalább hangja sincs, cserébe a CVT búgatja ha nem csak csorogsz ...
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #119695 üzenetére
Usa-ba annyira nem ment, hogy ki is vontak vegul.
Legalabb az aran meglatszana.
De nem -
h1ght3chzor
őstag
Max ~2m-ig keresnék autót. 2 felnőtt 2 kisgyerek elférjen benne, 3 ajtós tökéletesen elég.
Sportos kinézetet preferálnám, 10.000km lenne vezetve vele kb évente, tehát nem nagyon érdekel mennyit fogyaszt, viszont a megbízhatósága annál inkább számítana, és hogy épp a kevés használat miatt ne kelljen folyamatosan szervízeltetnem...
-
Kornel
veterán
Nezz meg egy 5 eves kategoriatarsat, nem az erteke felet, hanem meg tobbet bukja el.
Hozzak peldakat?
Sajnos ez nagyon sok ennyiert 5 evesen, 3-3,5 korul bevallalnam.
De annyiert meg uj vitara vagy scross utazgatos kocsinak jo, csak ugye nincs benne a bugi, mint ebben a sor6-banGergoke88: sajnos mire azok elbukjak az aruk felet, addigra 8+ evesek lesznek, ld. sima sx4 esete.
Ezek ujan erik meg az arukat, hasznalhatod 10 evig, addig nem nyulsz hozza, aztan eladod felaron.Bitpork: 2010 utanit pls.
Talan ha egy avensis3 2.0 benyasat linkeltel volna -
-
Kornel
veterán
En egy ilyet neznek 1-2 ev mulva, de piszokul tartjak az arukat...
[link] -
runner 125
nagyúr
Kösz, megvárom.
!Overdose!
Remek, köszi, esetleg ha nem felejted az automata váltóra is kérdezz rá. Majd megteszem én is, de több fül többet hall. Ha jól tudom F1-es kormányváltóval van párosítva. Kíváncsi vagyok a megbízhatóságára, működésére (gyorsaság, pontosság), szervizigényére.
Typhoon47
Korábban már talán pont veled beszéltünk erről, engem a beltér annyira nem érdekel, de tényleg. Mindent meg tudok szokni, nem kizáró ok ha kicsit butább a kezelőgombok elhelyezése, vagy éppen nincs telebőrözve prémium létére, netán egyszerűbb vonalak jellemzik.
Nyújtson egy korrekt minőséget, legyen az ülésnek tartása és összességében sugalljon némi prémium érzetet.
Az IS-ben a forma, a hátsókerék éa a szívóbenya fogott meg, noh meg persze a Lexus-ok mindig is kedvencek között voltak.
Ha már itt tartunk egyébként az S60 sem elit e terén. A szelőzőrostélyok formáját kifejezetten gyűlölöm, legalább 30 éves formára emlékeztetnek és a bőr minősége is baromi gyatra.rbalint88
S60R, igen, de két gond van vele. Az eladó példányok jó része 2003-4-es, még a fl előttiek, s ennek ellenére egy jobb állapotú, kisebb futású 3m ft, míg az utolsó 2005-6-os évjáratokat közel 4m körül hirdetik.
A másik h ha netán mégis szóbakerülne és kintről hoznék valamit, az 500k-s regadó engem is visszatartana.A '08 körüli Honda Legend még titkon a szívem csücske, egy jó 3.5 - 3.7 VTEC-kel, AWD-vel. Viszont a 14-15 liter már qrva sok, ezt nem engedhetem meg ( gázt bele, mi?!
).
Pedig nyújt egy falat Subarut, egy falat amerikát, egy falat megbízhatóságot, egy falat tankot, szóval nah, kéne! -
Kornel
veterán
válasz
Nkboy #119679 üzenetére
Mar ahol...
Nekem itt a jo kis vgate kikapcsolhato bt adapterem, ha eg a csekklampa, kiolvasom, es torlom.
Egy kis forum+egy elm327-es adapter es jobban jarsz, mint a markaszervizek nagytudasu szakembereivel, tisztelet ankivetelnek.
Az adagolos mondeot elvittem markaszervizbe diagra, telefonon egyeztettem a motorkodot, illetve hogy biztos ertenek-e hozza, oda mar kell egy bosch kts cucc, par millaert. Persze telefonba nagyon okosak voltak, aztan eloben negyed ora utan aztmondja a csavo, hogy ez nem cr? Mondom nem vaze, adagolos. Ja, hogy ahhoz nem ertenek, de a tobbi markaszerviz se.
Koszi, ulj elore egyes. -
kolosanyi
veterán
válasz
Kornel #119673 üzenetére
Erről van szó. Ezt a szerviz is megerősítette telefonon keresztül. Nem tudom mit csinálnak ennyiért, de az elmondásuk szerint másfél-két órás művelet.
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
kolosanyi #119671 üzenetére
Ebben veled értek egyet, mindegy mennyi az az autó egy átvizsgálást ki kell bírnia. Ha 160e lenne is ésszerű elvárás a részemről, hogy tudjam mit veszek. Gondolom te sem azt vártad el, hogy szalonkocsi lesz ennyi pénzért, csupán készülni akartál rá, hogy erre még mit kell esetleg rákölteni stb.
-
-
-
kolosanyi
veterán
Igen, én is ilyeneket hallottam, de ha már itt vagyok, akkor megnézem őket.
(#119666) Integrale
Nem feltétlenül, inkább úgy mondnám, hogy olyan, amiben jól be tudom állítani az üléspozíciót. Miattam lehet egy Corsa is, vagy egy Polo, mert ezekben komolyan jól elférek a volánnál. Az, hogy mögém nem tudnak beülni nem érdekel, de én üljek kényelmesen. Az Accentet nem ismerem, van náluk több olyan is, ki kell próbálni majd. Azt már leszűrtem, hogy nem feltétlenül függ össze az autó mérete azzal, hogy mennyire férek el a vezetőülésben, erre jó példa az első generációs Laguna. Baromi hosszú és széles, de mégse éreztem jól magam, a kormány a térdeim között volt. Ugyanígy a Saab 9-3, I-es Octavia, Volvo S40, első és második Avensis, Xsara Picasso, Ford Ranger (céges, szinte vezetni se tudom) stb. Ezt csak úgy lehet eldönteni, hogy beülök még több autóba, aztán kipróbálom. Szerintem inkább az lehet a lényeg, hogy az ergonómiánál mennyire gondoltak a magasabb emberekre, nem az, hogy mekkora a tengelytáv. -
dkpisti
tag
válasz
ADAM1337 #119667 üzenetére
Rozsdára figyelni kell tipikus 2000 körüli japán autó betegség.
aza 200e km jó vicc
Amugy benzinest néznék csak kevesebb hibafaktor,tekintve hogy 12-13éves benzines kombikba átlag van 280ezer ebbe gondolom mennyi lehet ilyen áronKolosanyi-nak magyarul olyan auto kell ha beleül nem keresztezi a lába a kormányt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kolosanyi #119661 üzenetére
Sok a rom ott kiglancolva, semmivel nem jobb mint egy random nepper a Budaörsi útról.
Mi amiket megnéztünk (igaz márka sepcifikusan) abból az egyik a már említett borzalom volt a másiknak csak az orra volt törve (hámlott a festék is róla mondjuk) de a motorja ette az olajat tehát egy nagy generál elé nézett ami nem két fillér.
A másik egy dízel volt annak meg a magasnyomású befecsije volt már gatya állapotban. Na most csak annak a komplett cseréj cca 400k lett volna... és akkor még kettőstömegűt nem cseréltél amiből a gyári 340k (igaz az egytömegű kiváltószett csak 200k).Itt köszöntük meg szépen a tárlatvezetést, sarkonfordultunk és eljöttünk.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
én biztos nem cserélnék. inkább egy S60R akkor már
Leccusból pedig SC400
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
Szerintem ennek az IS-nek még csak olyan igényesebb toyota beltere van, nem egy liga az S60-al. Szerintem visszalépés lenne.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
Holnap megyek Toyota szervizbe. Rákérdezek majd!
-
kolosanyi
veterán
válasz
Bull Boss #119657 üzenetére
Passz, nehéz megmondani ezekről a képekről.
(#119658) Morris
De, majd még én kérek elnézést, mert még akarok nézni egy autót.
Nem baj, nem muszáj nekem nála elkölteni a pénzem. (Egyébként az a hirdető nem volt elérhető, másik kettőről van szó.)(#119660) Qru
Én se hallottam még jót róluk, de ha másért nem, legalább azért megér egy kiruccanást, mert rengeteg autójuk van, meg tudok nézni olyan modelleket, amiket eddig nem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kolosanyi #119655 üzenetére
AAA-val csak óvatosan. Én is kimetem egy autót megnézni ami képről tök ok volt de élőben borzalmas látvány fogadott, konkrétan egy ép eleme nem volt (a felniket is idevéve) annak a kocsinak, a szélvédő cserés volt amivel nincs bajom (mert kaphatott egy kavicsot pl) azzal viszont igen, hogy láthatóan szarul rakták be az újat. Már pedig 1,8M-ért nem veszek olyan autót amire alsó hangon 1 millert rá kell(ene) locsolni...
mod:
runner: Jó. Bővebbet meg majd a gepárd mond neked itt.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Rokontól kaptam egy megfontolandó ajánlatot az Volvora, tulajdonképpen az utólagos extrákat beleszámolva még kicsit nyernék is rajta, úgy h több mint 2 éve megvan. Nem tudom, h van-e értelme eladni, kapok-e annyiért jobbat, többet másból.
Szép, kis futású, fiatalabb S80-hoz sokat kellene hozzátenni, az most biztosan nem megy, viszont egy IS250 régi kedvenc.
Milyen motor az a 2.5-ös szívó V6-os, ismeri valaki? Mibe rakták még? Itthon csak automatával látom, viszont a németkenél van belőle 6-os kézi is, mindenképpen csak az jönne szóba. Pl. -
Morris
veterán
válasz
kolosanyi #119655 üzenetére
Én is az lennék. Eleve nem nagy értékű autó. És még jönnének ezzel a macerával!
mit akarsz egy 400k-s autón márkaszervizes átvizsgálást?
Odamész, hideg motor, beindít, mész vele, felmelegszik és lesel. Hogy jár, hogy megy. Ennyi. Szög egyszerű motor. Ha kehes, látod, hallod, érzed. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
!Overdose! #119653 üzenetére
Értem, a benzines változata mennyire üzembiztos ?
Éves szinten ahogy számoltam 20e km menne bele ebbe a disel már ajánlott bőven. -
kolosanyi
veterán
Nem jött össze a Vectra, két tulajjal is beszéltem, a márkaszervizes átvizsgálás hallatára agresszívvá váltak és elküldtek a francba. Holnap megnézem az AAA-T, úgyis közel van. Ez meg túl szép, hogy igaz legyen, de ha az lenne, megvenném azonnal.
-
footy
addikt
válasz
!Overdose! #119651 üzenetére
Annyira nem beteg az azért. Főleg ha nincs DPF ráakasztva, akkor nem különösebben problémás.
-
Declare
őstag
válasz
Manitou #119645 üzenetére
ilyen meg mindig van, hogy nezegeti a rendör a dobozt, ha unatkozik es büntet ha rossz kedve van vagy mi?
azt hittem ennek a korszaknak mar vege van.....vagy csak az izzokeszlettel nem cseszkelödnek?
Jol neznenk ki ilyenen nyüglödne, hogy most az elsösegely doboz din vagy msz szabvany
en nem foglalkoznek vele, jonak kell lennie.
-
ADAM1337
nagyúr
Ilyesmi kategóriában mik vannak még ?
Fontos a kényelmesség, dizel, tempomat, manuális váltó, kombi. -
Manitou
veterán
"B" típusú elsősegély dobozzal kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Vettem (illetve egy hozzá nem értővel vetettem
) egy elsősegély dobozt.
A polcon úgy volt kiírva hogy B típusú elsősegély doboz. Viszont a dobozon már semmi ilyen megnevezés nincsen.Csak ez a lezáró matrica van rajta :
[link]Nekem gyanus, hogy ez nem feltétlen lesz jó, eleve nincs rajta, hogy B típusú, meg úgy rémlik, mintha MSZ... szabványnak is meg kellene felelnie.
Szerintetek vigyem vissza ?
-
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
sima 500 rpm (biztos nem több, mint 600 volt a mutatón, de az nem csal sokat), onnét simán elindult, mindenféle rángatás nélkül. ennek ott volt az alapjárata (2.6 V6).
-
DZs
senior tag
válasz
szabonagyur #119629 üzenetére
Corolla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119640 üzenetére
Bitpork-al néztük, 670-nél még ok volt, 650 és alatta már nem volt tökéletes a járáskultúrája az enyémnek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
Nem, 7-900 között van, 600-nál már fulladozik a gép.
-
footy
addikt
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
Az egyik ismerosnek volt valami regi subaruja (DL ?), ott 500 korul volt az alapjarat.
-
válasz
roberto211 #119632 üzenetére
Nekem volt 12+ éve Vectra B 2.6 V6, legjobb fogyi ennyi év távlatából asszem' valahol 7,5-8 liter között volt, odafigyelve. Tipikus 11-13 liter, országút+autópálya, nagyon kevés város.
Amúgy szépen ment nagyon, 500 rpm-ről elindult (kettőstömegűről még nem hallottunk, nemtom, hogy volt-e benne), finom V6 hang. -
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Van valakinek Suzuki Jimny-je? Ha igen irjon már rám. Köszi
-
válasz
roberto211 #119630 üzenetére
Pedig sokat megér ám. Majd ha egyszer beleugrasz egy ilyen döntésbe... akkor fogsz megvilágosodni
-
roberto211
őstag
válasz
kolosanyi #119624 üzenetére
Vectra jó autó... Amúgy is nagy autó de 5 ajtósban egy hajó, ha meg kicsit is figyelnek rá kimegy a világból..
Szomszédnak van b vectra kombija... Nem is az fl hanem fl előtti.. Üti, vágja,stb (fatelepe van, fákat mindent cipel benne ) van benne 400x ezer km és semmi baja.. Kicsit csipegeti olajat, kicsit rohad de még nem csúnya simán lehetne javítható.. Nem rég szakadt el a vezérlése mert túl lépte 50ezerrel.. 140ből helyrehozták és megy tovább.. Mellette meg ott van volvo s60 ..
Én is gondolkodtam pár hónapja ilyenbe csak 2.5 v6 benyába.
Meg is vettem volna, de évjáratban ugyanúgy nem lépnék előre így lebeszéltem magam.. Komfortba menetteljesítménybe, viszont nagyon.. De most ezért nem dobok ki minimum +300k-t ,hogy lecseréljem egy jobb 2000-es autóra.
-
kolosanyi
veterán
válasz
Integrale #119623 üzenetére
Vectrában még nem ültem, de nekem nem a hossza volt a szűk keresztmetszet a Lagunának sem, hátul meg nem szempont jelenleg. Azt tudom, hogy G Astrában, illetve C Corsában nagyon jól magamra tudom állítani a kormányt és nem kell spárgáznom, hogy a kormány alatt hozzáférjek a pedálokhoz. Szerintem ezt a szintet minimum hozza a Vectra is. Meg fogom nézni azt hiszem.
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
2007-es Ford Focusról, mint pl. ez mi a véleményetek?
Öcsémnek keresünk kocsit 1,5M-ig bezárólag, jó lenne max. 2005-ös gyártmány.
Légkondi elvárás lenne, illetve szerintünk benzines jobb lenne, de itt természetesen alkuképesek vagyunk ahogy más dolgokban is.Nem kell izomautó, se sport autó, egy 75 LE-s motorral már szerintem elég lehet, használat vegyes lenne.
A cél lenne, hogy viszonylag olcsón fenntartható legyen, javítás se legyen még egy autó ára.
Mit javasoltok?
Kb. olyan jellegűekre gondoltunk, mint amit linkeltem, Focus, Golf, Polo, H Astra...
Köszi előre is.
-
kolosanyi
veterán
Szerintetek érdemes megnézni ezt a sokat futott, de karbantartott, lekérdezhető szerviztörténetű Vectrát? Jobban bízom a magas futásteljesítményt őszintén bevalló tulajokban, mint az óratekergetős sunyi alakokban.
-
Typhoon47
senior tag
Vályi új cikke után de megkívántam egy új mustangot : - ) Vegyetek újonnan szigorúan V8-al, hogy legyen használt állomány
-
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Szégyellem már kicsit magam, hányszor kérdezek, de megint kellene egy kis segítség
~3-3.7 között szeretne ismerős autót venni, évi kb 20e km-re, amiben budapesti hosszabb utak (tehát nem belvárosi 1-2 km-ek a dugóban, hanem inkább napi 40-50km a városon át), illetve pálya lenne. Fontos, hogy jól pakolható legyen, de elég ha a hátsó üléseket le lehet hajtani, gondolom ez azért alap
Elég sok típus felmerült, sokáig cmax, focus tetszett, de azóta ez eltolódott a japán autók irányába. Egy boranál jó lenne tágasabb belső, de sajnos én ezekben még a golfon kívül nem ültem, az avensis valszeg biztos jóval nagyobb (ezekből hogyhogy ilyen sok van ennyiért? accord, passat stb ennyivel jobban tartja az árát?)
Linkelek jópárat, ami első körben megtetszett neki:
Golf VI 1.4 TSI, ebben van a lánccal gond, nem?
Pár helyen kicsit irreálisan éppen 100k körül van a km
Köszi előre is
-
Na tessék, mindig tanul az ember. Bár lassan fáj hogy a leghülyébb vagyok a fórumon
-
tresh
veterán
válasz
mycso #119605 üzenetére
Hamarabb max 150k nál csere. De én azt szoktam ajánlani hogy minden 4ik olaj cserénél kb 40-50 ezernél rá kell nézni különben simán lehet meglepi
Ebben az évben most tartunk a 4ik céges 1.5 dci nél amiben csere volt, ebből 2 nem időben lett eszközölve, mind kettő generálon van
hozzáteszem itt tényleg használva vannak átlag 45-60k megy bele 1 év alatt
bitpork: porlasztókkal semmi baj csak érzékenyebbek a "minőségi" nyálra és mivel sajnos sokan azt hiszik ezekbe is mehet bele a traktorból való diesel mint a régi tdik-be így hamar a seggükre lehet verni. Amúgy a porlasztóik nagy része nem újítható fel hanem csere de az se vészes
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest