Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
- OLED TV topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
slett27 #121281 üzenetére
én megvenném az asszonynak a kocsit, ha olcsóbb lenne (bár a klímát nem látom, hogy van-e benne).
amúgy nekem ugyan ilyen volt csak zöldben, még árulnom sem kellett, mert egy itteni kolléga vitte el és használja.amúgy szerintem drága a felszereltségéhez képet, mivel eléggé fapad. enyém jóval olcsóbban ment el (igaz az az első szériás volt, nem a classic), de 4 lufi, 4 el. ablak, abs, gyári felnik, magasan felszerelve. ebben pl. ködlámpa sincs.
-
válasz
kalmanchris #121283 üzenetére
Se kompresszor, se vezérműlánc nincs már új Superb 1.4 TSI-ben - így ezek hibája sem várható.
A turbó+kompresszoros 1.4 TSI-t korábban sem szerelték Superbbe, de talán egyetlen Skodába se (szvsz), Fabiát nem tudom.Túl nagy tolást én sem várnék egy DSG-s 1.4 TSI Superbtől, akkor inkább Octi, azt szépen viszi már az alap (122 LE) 1.4 TSI is.
-
nesa
veterán
válasz
Morris #121284 üzenetére
De az ove metal bordonak nez ki, az meg nem fakul ki, ugyan az a lakk van rajta mint barmelyik metalon.
Egyebkent a nemesebb autokon a mezei piros szin is lakkozva van tehat az sem fakul.
Nekem pl az egyik kedvenc szinem a metal bordo, mondjuk nem minden arnyalat tetszik annyira.
-
válasz
kalmanchris #121283 üzenetére
Lanc nyulas nem csak a korai tsi-k problemaja volt?
slett27: kepek szarok, napfenyben, normalis geppel csinalj kepeket, en elofizetnek Hd-ra is, 500ft kb.
leiras is jo nagyjabol, bar en melloznem az olyan kliseket mint a "holgy tulaj" meg "megkimelt", " kisebbre valtas miatt", ez kb. nem erdekel senkit
-
kalmanchris
tag
válasz
Sixkiller6 #121276 üzenetére
Egész élvezhető kis moci, ami a dinamikát illeti, hála a turbonak és a kompresszornak, amitől már alacsony fordulaton is jól megindul.
Problémák viszont akadnak. Láncnyúlás, lánc feszítő, vez tengely állító és magasnyomasú pumpa. -
slett27
addikt
Még annyi lett volna kérdésem az Urakhoz, hogy tényleg nehezebb eladni a piros/bordó/zöld autókat a többihez képest ? Valóban emiatt használtan alacsonyabb árat képviselnek ? Vagy ez baromság.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Sixkiller6 #121276 üzenetére
Korrekt, nem olyan gyenge az. 250nm 1500-3500-ig. Korrektül fog menni vele (azért csodát ne várj 1500kg feletti önsúllyal). Bár én inkább Octaviát vennék ilyen motorral már ha a céges policy megengedi.
tboy93: 10k-s olajcsere periódus? Látom még soha nem volt céges autód...
-
válasz
Sixkiller6 #121276 üzenetére
Cegesnek jo a tsi, akkor nem neked kell fizetni a szervizkoltseget
Viccet felre teve, szerintem uj autokent nem sok baj lesz vele. Olajcsere legyen 10.000-kent, hidegen ne rugjad aztan csokolom
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Sixkiller6 #121276 üzenetére
1.4 dízel nincs is, szernecsére, bár látom igény lenne rá.
-
Sixkiller6
őstag
Srácok, új Skoda Superb, 1,4 TSI automata 150 LE-vel mennyire vállalható főleg városban, úrias használatra?
sajnos több nem jön ki a céges keretemből, 1.4 dízel sem, pedig ott már lenne némi nyomaték -
parandroid
félisten
válasz
ati15 #121262 üzenetére
Ahogy korábban írták, amelyik neked tetszik. Sem árban, sem technikában (na jó, a Mazda Skyactive-ja talán modernebb és jobb motor, kérdés, hogy hogy bizonyít majd hosszú távon, mert tök új konstrukció) nincs nagy különbség. Ellenben a koreaiak azért az 5-7 év garival (mikor mennyi) eléggé ott vannak a szeren. A szívó benzines palettát meg ezekkel a modellekkel le is tudtad, talám még a Toyota Aurist lehet itt említeni még pluszban. Meg a Nissan újkompaktját, ami annyira elterjedt, hogy még a nevére sem emlékszem. Illetve még egy ötlet, ha már kompakt japán, és szívó benzin: Mitsubishi Lancer?
Ha nem riaszt a turbó (újan vett autónál én annyira nagyon azért nem fáznék tőle, pár év múlva úgysem lesz más választás, max a hibrid), akkor állítólag a Focusok és az Astrák új kis turbóbenzines motorjai is jól sikerültek, meg ott a Golf, mint nagy klasszikus, ami akármennyire is tépik a márka arculatát, még mindig etalon a kompaktok között.
Én az i20-at nézegettem, mondjuk a facelift előtti és a facelift utáni modellek között zongorázni lehetett a különbséget az utóbbi javára, mintha két teljesen másik autóról, de még másik kategóriáról is lett volna szó, pedig azért ezt igazából semmi nem indokolta volna. Egyébként az (új) i20 meglepően nem kisautós, talán egyedül a csomagtartója az, bár 10 évvel ezelőtt még az is elment volna egy ötajtós kompaktban, ha az i30 is ugyanezt tudja, az is bőven jó vétel lehet. Konkrétan annyira, hogy kisautóban szegény Mazda 2 akármilyen aranyos kis cucc, valószínűleg alulmaradt volna mellette, ha mindent egymás mellé teszek.
p
-
Declare
őstag
válasz
ati15 #121262 üzenetére
Ööö, most itt mi is a kerdes?Beirtal 2 db turbo dizelt es 1 szivo benzintmajd leirtad, hogy turbosat nem mersz venni....akkr marad a szivo mazda nem?
Szerintem sem kerdes, hogy a 3 közül a mazda a komolyabb auto...elsö körben el kellene döntened, hogy dizel kell vagy benzin. Utanna lehetne szvsz tovabb lepni.aaah, akkor sorry
GDI nekem azonnal dizelnek tünt
-
ati15
csendes tag
Na üdv újra! Igazából főleg 3 autó között gondolkodok, Kia Ceed 1,6 GDI, Hyundai i30 1,6 GDI, és Mazda 3 g120. Valahogy nem merek turbósat venni még újonnan sem, pedig pl . a Seat Leon is nagyon tetszik.
Na de akkor , tudom nem egy árkategóriák, pont ezért gondolkodok a Kia és a Hyundaion, mert Mazdától jóval olcsóbb, nagyobb felszereltség, viszont rosszabbak vezetési élménybe mint a Mazda. Esetleg valakinek vélemyénye erről a hármasról?(szóval a szivem a Mazda felé húz, viszont a pénztárcám a másik kettőhöz)
-
válasz
runner 125 #121259 üzenetére
Valamiért nekem a sötét színű felnik nem jönnek be
-
runner 125
nagyúr
Ah, nem gondoltam volna, h Volvo-ra valaha ilyen jelzőt biggyesztek, de ez az S60R ezzel a szín / felni kombóval iszonyú dög!
-
Declare
őstag
-
tresh
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #121245 üzenetére
Csak az kicsit többe fog kerülni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
mdani01 #121242 üzenetére
okmányirodában jelzed, hogy új rendszámot szeretnél. kell új forgalmi, törzskönyv, matricák a rendszámra, illetve maga az új rendszám. ha jól emlékszem 6-6-6e ft az áruk, a matrica meg párszáz ft (lehet hogy több, ez régen volt).
Gergőke88: akár. nehéz lesz majd megfelelőt kifognom, az tuti.
-
Gergőke88
addikt
válasz
kalmanchris #121235 üzenetére
Ultem ilyen xsaraban. Szerintem ennel egy G Astra, Focus jelentosen jobb.
TayRol: Vagy Taxi volt sarga rendszammal.
Használd a szerkesztés gombot.
[ Módosította: Qru ]
-
trassher
addikt
válasz
focvis #121222 üzenetére
Én egyszer vezettem városban és főúton. Egy barátom kért meg hogy vigyem le az autót szerelőhöz mert neki még nincs jogsija de az autót már megvette.
17-es felni volt alatta, nem szerette a rossz utakat. Ami megmaradt bennem nagyon az a furán döntött kormány és óracsoport + nekem túlzottan szervózott volt a kormány.
-
Gergőke88
addikt
válasz
kalmanchris #121232 üzenetére
Mx rendszam es magyaroszagon ujonnan forgalomba helyezett...
Szep tortenet. -
TayRol
nagyúr
válasz
kalmanchris #121232 üzenetére
anno 9 éve majdnem ilyent vettem...
-
kalmanchris
tag
-
TayRol
nagyúr
-
Gergőke88
addikt
válasz
slett27 #121197 üzenetére
Nem akarok nagyon belemenni, de eladod az Opelt 800e ftert, veszel egy puntot-cliot 600-700 kozott akkor kb ugyanott vagy mint most (atiras stb.) es lett egy ki tudja milyen autod szervizeles szempontjabol.
Mennyivel fog kevesebbet fogyasztani egy 1.2 egy 1.4es motortol? 1l talan?
Szerintem ertelmetlen csere lenne. -
yodamastah
őstag
válasz
#16514048 #121198 üzenetére
A tényleg szép békalámpások nehezen jutnak el a hahut böngésző átlag vevőkig.
Nyáron raktam fel hahu-ra egy békalámpást, nagyon szép állapot, 300ezer km-el 500k-ért, 30 másodperc (!) után csörögtek hogy vegyem is le, alku nélkül elvitték. Viszik az idősebb jó állapotú toyotákat afrikába. Rá vannak állva annyira hogy ami jó és van benne klíma, az kb percekig van fent hahu-n. Még mondták is hogy ha tudok még ilyen állapotú klímást szóljak, azonnal megveszik.
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #121222 üzenetére
Én ilyenen tanultam vezetni 2005-ös kombi. 1.5 dCi, 430e km körül volt benne már akkor, és a mai napig látom. Semmi ilyen jellegű problémával nem találkoztam, és az oktató sem panaszkodott, sőt.
Belseje nagyon szép állapotban volt, kivéve a vezetőülés, de az érthető is egy tanulóautó esetében.Ezen felül van egy 1.6-os kacsaseggű, és egy 2.0 dCi a családban, mindkettő hibátlan állapotú, nem nyekereg, nem zörög, nem kopik rendellenesen.
-
válasz
trassher #121219 üzenetére
Egy hónapig használtam egy ilyen Megane 2-t szeptemberben (1.9d, 2004, 18x ezer km, magas felszereltség).
Random nem működő kijelző, (szilánkosan) törékeny műanyagok, szétcsúszó géptető-bovden, zörgés a műszerfalból, gusztustalanul kopó kormány és váltógomb, hámló műszerfal az, ami negatív benyomásom maradt.
Pozitív, hogy az amúgy nyekergő futómű jól viselte a fekvőrendőket, nagyon fordulékony - városban kellemes volt használni.Soha a büdös életbe nem vennék ilyen autót.
-
trassher
addikt
válasz
szőröscica #121200 üzenetére
-
mycso
veterán
válasz
TayRol #121212 üzenetére
Index renault fórumról:
"A szelepfedél alatt két vezérműtengely forog. Egy a kipufogó oldalon, és egy a szívóoldalon. Ezt az utóbbi, szívóoldali vezérműtengelyt (ami a kocsi orrához van közelebb) egy szíjtárcsán keresztül hajtja a vezérműszíj. Ez nem egy egyszerű szíjtárcsa, hanem egy rugós szerkezettel van kegészítve, ami tulajdonképpen a fordulatszám függvényében változtatja a szívó oldali vezérműtengely helyzetét a főtenelyhez képest. Működése hasonló a röpsúlyos előgyújtás szabályzáshoz. Tehát olyan mintha alacsony fordulaton normál vezérlést kapna a motor, magasabb fordulaton meg egy "eltolt" vezérlést. Ezzel nyomatéknövekedést és fogyasztáscsökkenést értek el. Ezt a kis tárcsát hívják un: "okoskerék"-nek is." -
ati15
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy új autót venni. Már nagyon sok márkát megnéztem, teszteket, videókat, és nálam eddig a Mazda 3 G120 Attraction felszereltséggel nyert. Szóval igazából csak azt szeretném kérdezni hogy szerintetek van ennél jobb kocsi persze hasonló áron (megbizható, jól megy, keveset fogyaszt, és még jól is néz ki) ?
Egyébként csak ilyen évi 10-15 ezer km-re kellene, 50-45-5 arányban ,városban, országúton, autópályán használva. Még a lényeg hogy azért elférjünk benne kényelmesen 4en is. -
szőröscica
addikt
válasz
TayRol #121203 üzenetére
A kártya előbb-utóbb biztosan szar lesz, de a renault klubos fórumokon mindig vannak tagok, akik olcsón megcsinálják, és utána megint sokáig jó lesz.
Az 1.6 talán a gyújtótrafókat szereti enni, de azokat is egyszer kell kicserélni a megbízható típusra, és nem lesz velük több gond. Illetve azt hiszem az ablakemelő szerkezetük is szeret tönkremenni (a Lagunában biztos, a Meganeban nem vagyok biztos).
A Renault topikban több ember is M2-vel jár, szerintem érdemes ott érdeklődnöd.
Tényleg, az okoskerék!
-
TayRol
nagyúr
válasz
szőröscica #121200 üzenetére
igen, ezen a véleményen vagyok én is.
megane-oknak van valami ismert betegsége?
-
slett27
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest