Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alienpapa
senior tag
2-3 hete olvasgatom ezt a topikot, de egybehangzó jó véleményt szinte még egy kocsiról sem láttam! Rá kell jönnöm, hogy kib@szott nehéz autót venni!
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
nagyúr
válasz szőröscica #120593 üzenetére
Ismerősnek volt, nem nagyon ajánlgatta, gyorsan túladott rajta Igaz az mazda 6 volt, de ugyanez a motor.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
mycso
veterán
Urak, mazda dízelekről mi a vélemény, mit lehet róluk tudni? (hibák, fogyasztás, egyáltalán ki gyártja)
Illetve magával az autóval kapcsolatban is jöhetnek infók.
Valami ilyesmire gondolok: [link]
Az ufo civic mellé még bejött ez is a képbe.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kenguru99
senior tag
válasz szőröscica #120567 üzenetére
"Nem szabad, mert biztosítani kell a leszerelhetőséget"
Mutass légyszives forrrást erre, mert szerintem ilyen nincs. Sőt a legjobb ha biztosítjuk hogy ne lehessen leszedni egyszerűen. Az ilyen esetek elkerülése végett.Átfurni a rendszámot hivatalosan nem szabad, csak lyukasztani - tudomásom szerint. De ha nem valami pancser csinálja a fúrással sem lesz semmi gond.
-
nagyúr
válasz szőröscica #120581 üzenetére
Ez az 1.8-as hondámra nem igaz. Most, hogy lemegy 5 fokra a hőmérséklet, 2, mármár 3 sec is eltelik, mire beindul. Igaz, utána no problem, csak mégis NA! Érzi a kiscsaj, hogy rezeg alatta a léc.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nesa
veterán
Koszi!
igazabol nem tudom kizarni hogy elhagytam vagy elloptak a vegeredmeny ugyanaz nincs meg.ez most nem az en idom ugyerzem, folyik az adagolo vettem masikat mielott felraktuk volna eldurrant a vezerles kereke , most elment a rendszam is
Most a 2-es es oktavot vettem hasznalatba nem olyan rossz paripa ez se csak mar elvagyok szokva az ilyen szuk kocsitol, meg jobb a francia vagy olasz fotel mint a cseh/nemet deszka ami rosszul van kialakitva es nyom osszesegebe kurva kenyelmetlen auto aki nem ehez van szokva.
Ez 1,6 szivo benya ha az az elso 4-5mm be hasznalom a gazpedalt nem ugrik indulaskor se 70L fole a pillanatnyi fogyi, ha vegig tojas van a labam alatt egesz jol eljarok vele most eddig 6,6 ot mutat kivancsi leszek az elso ezres mennyi lesz
-
nagyúr
válasz bitpork #120578 üzenetére
Kivettük a kesztyűtartóból a könyvecskét, csupa német szöveg, német kézikönyv, leírások, szóval németebb, mint valaha. Az alvázszám alapján is német homologizációs. Pöccre indult, és nem bőr belsős, ami nyáron előny, viszont van benne ülésfűtés!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #120576 üzenetére
Az 530d-nk is computer szerint kapta az olajat, bőven 20 ezer felett ment egy töltettel, köszönte szépen jól volt 380 ezer km-es korában is. Igaz, hogy elsősorban hosszú távokat jártunk vele, nyaralni 7-8 ezer km-eket, stb.
Az 1.9 dcimben viszont szigorúan 10 ezrenként (ha nagyon nincs időm, akkor túlfut 11-12-ig) cserélem, mert tudom, hogy ez a motor rettentő érzékeny rá, már 20 ezres periódussal is eldobálja a turbót 180-200 ezer km környékén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Szerintem a computer szerint vitte, mert nagyon stabilan 30ezrenként voltak a bejegyzések. Meg ugye ott van az autó saját tesztje, amiben vagy lehet bízni, vagy nem A mercink is csak akkor kap olajat, amikor a szervízperiódus írja, és 200k fölött sincs még semmi baja a 270-es dízelnek. Igaz kb. 2 vödörnyi olaj megy bele
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #120573 üzenetére
Nem tudom az új 20d-be mennyi mehet bele, a 150 lovasba (2 generációval ezelőtti) még csak 5,5. Nyilván nem mindegy a használat, de azért így is elég nagy lutri. A km-ből és az évjáratból kiindulva gondolom leginkább pályáztak vele.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #120571 üzenetére
Ez attól függ, hogy hogyan használták és mennyi olaj való abba a motorba. Ha belemegy 7-8 liter és autópályáztak vele, kevés hidegüzemmel, akkor nem a világ vége.
-
stickermajom
addikt
-
nagyúr
válasz SzlobiG #120566 üzenetére
Az első, de nincs is másik a piacon, ami ennyibe kerülne, és ennyi minden van benne. Ennél csak a km sok és hogy kicsi a navi, nagy navis kevés km-es 8-10 misi körül van, annyit meg nem fizetünk
mobile-n sem találok 20k euró alatt ilyet. Most ez vagy nekem lett idetéve, vagy valami oltári nagy blamázs már megint, mint februárban a kék 328
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kolosanyi
veterán
Megvan a Corolla, már a garázsban pihen. Azért megsajnáltam a régi autót, szegény kis nyomi Swift hozzám nőtt. Minden nap tette a dolgát, elvitt oda ahova kell. Persze ez a Toyota sokkal sokkal jobb autó, de hát na, mit tehet az ember ha hozzánő egy autó?
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #120565 üzenetére
Nem szabad, mert biztosítani kell a leszerelhetőséget. Ettől függetlenül kétlem, hogy szaroznának érte, nekem is csavarozva van.
A legelegánsabb a németeknél látható megoldás, ott lehet kapni kupakokat a csavarra, így akár az uniós kék vagy a fehér részére is fúrhatod a lyukat, nem fog látszódni.
-
nagyúr
Bele szabad csavarozni? Valamit mintha hallottam volna, hogy nem igazán szabadna
Elmentem megnézni a 320d-t. Marha szép állapotban van. Német kocsi, behozták eladásra. 30ezrenként volt a szervízintervallum a computere szerint. Patent közeli kívül/belül. Már csak azon agyalhatok, hogy ha találok szakit, aki megnézi, és nincs vele semmi baj, akkor megéri-e megvennem. Még magyar nyelv is van benne, a faszi is meg volt lepődve, bár felkészültnek nem mondanám. A lóerős kérdésre is vonta a vállát, hogy ők a forgalmi szerint adják meg.
Nemtudom... Nemtudom probléma-e beülni egy 160k-t futott kocsiba egy 85k-s után :S
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
amúgy is hogy néz ki a keret?
fekete csavarral a betűkbe/számokba belecsavarozva még jobban is néz ki. -
bitpork
nagyúr
1. bemész a yardra és jelented! - nehogy visszaéljenek vele. (hint: ha nem elhagyást mondasz hanem lopást, akkor olcsóbb a pótlás és nincs felelősséged rosszhiszemű felhasználás estén.
2. a kapott papperral mész az okádmányirodába ahol intézik a pótlást picipézé.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
nesa
veterán
Urak elhagytam ma az elso rendszamot, lehet csak ezt potolni? tudja valaki mi ennek a menete?
-
Pitu
aktív tag
Személyautó átírásnál nem problémázik az okmányiroda ha csak a kötvényszámom/szerződésem van meg (még nem kaptam csekket)?
-
tresh
veterán
válasz szőröscica #120541 üzenetére
Szépek nagyon ezek az E mergák
mondjuk ezt a : "Bármilyen színben kérhető" dolgot nem igazán értem
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Integrale #120543 üzenetére
Na ja, hallottunk már ilyet. A legsajnálatosabb, hogy a gyártó nem nagyon akarta beismerni ezt a láncos mizériát, pedig mennyi motort érintett...
Mondjuk az én motorom is rajta van a 20 legrosszabb listán, 303 ezret mutat, de még megy, éppen most keresek valakit, aki berakja az új turbóm.(#120546) hobizoli: nagyon ergyák azok a láncok, kiszámíthatatlan, hogy 20 ezernél, vagy 180-nál szakad szét és ver szét mindent.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz aero. #120540 üzenetére
A navit lehet cserélni, nekem is szúrja a szemem kicsit. Viszont árban nagyon tetszetős, és minden más benne van, ami kell. Viszont ha csak 163 lovas akkor az még lehet probléma.
(#120541) joamilestoné: Hmmm nem rossz. Csak ez kiesz a vagyonból. Az mit takarhat hogy bármilyen színben kérhető?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
aero.
veterán
válasz Tsebacsi #120538 üzenetére
A felnije az Efficient-é, szerintem tuti az. Mondjuk a kis navi miatt alapból kihagynám.
bitpork: Nem lehetetlen persze. Én egy 2008-as 118d-n tanultam, 183 ezer volt benne, de még semmi baja nem volt (lánc gariban cserélve lett a már módosítottra), pedig kapta az ívet rendesen, 2 ezer felett már idegállapotba jött az öreg. Javarészt 1500-as fordulat alatt járt mindig.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Csak azért kérdeztem, mert találtam egy igen kecsegtető 320-ast, csak épp 168k km van benne, ami a 2012/7-es korához mérten annyira nem rossz, és nálam a "nagy sóhajjal, de elmegy" kategória.
Kérdés, hogy mire figyeljek a kettőstömegűn és a turbón kívül? Ahogy olvastam, ennek már a lánca sem hibahajlamos, de érdemes ránézetni gondolom. A másik, hogy az alváz szerint 120kw-os, de a hirdetés 135-öt ír rá. Akkor most ki hazudik?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
A 184 lovas BMW 320D-ben jól gondolom, hogy van kettőstömegű?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #120528 üzenetére
Nem a fogyasztas miatt mondtam a robogot, hanem a motor elettartalma miatt. Nem hiszem, hogy barmelyik motor orulne ennek a felhasznalasnak.
-
parandroid
félisten
válasz Gergőke88 #120527 üzenetére
Havonta 20 munkanappal számolva az a napi 8, az havonta 160 km. Egy negyed tank benzin. Ezen a szinten mondjuk szerintem rohadtul mindegy, hogy 6, vagy 8 litert fogyaszt-e 100 km-enként (6*1,6*330=3168 vs 8*1,6*330=4224 HUF). Különösen, mivel úgyis sokat fog enni, főleg télen, mert esélye sincs a motornak bemelegedni.
Mo-n hasonló távokat jártam az Astrával munkába, kicsivel 8 liter fölött volt az átlagfogyasztása az 1,6-os benzinmotornak, de azt azért hetente több alkalommal is használtuk hosszabb távra is. A német utakon meg takarékosan hajtva (140, de inkább 130 fölé nem engedve) 6l/100km alatt eljárt. Mondjuk ezt a tempót nemigen bírtam idegekkel, úgyhogy nem sűrűn sikerült hosszabb úton sem 7 alatt megállnom vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#16514048
törölt tag
válasz Chebbie #120520 üzenetére
Sokan írnak ide irreális elvárásokkal, de ez az 5-ös golf félmillióért eddig mindent visz. Az a kocsi nekem is tetszik, de ahhoz kéne adni még 1-1,5 milliót, már amennyiben az 500k csak a vételárat jelenti. De még IV-eshez is kéne nagyon minimum 3-400 ezer plusz.
Én is inkább azok közül válogatnék, amiket előttem írtak.
[ Szerkesztve ]
-
Chebbie
tag
Sziasztok!
Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy általános célokra, legfőképp munkába járáshoz milyen 1. autó lenne nekem a legmegfelelőbb? 8.2 km-t autóznék naponta (oda-vissza), fontos lenne, hogy ne fogyasszon sokat. Mindenképp használtat vennék. Fontos lenne még az is, hogy alacsony rezsijű legyen, megbízható, elnyűhetetlen. Én olyan 500.000 Ft környékén gondoltam, hogy addig mennék el. Amik tetszenének:
VW IV, V ; Peugeot 307 és 406 (bár a francia kocsikról még sok jót nem hallottam), tetszenek még a Honda-k is, de azokról nem sok mindent tudok, esetleg a Fordok, Opelek. De ha ezeken kívül mást ajánlotok azokat is szívesen veszem! -
Integrale
veterán
válasz parandroid #120502 üzenetére
Nem csak a méretük szerint vannak osztályozva az autók. Minden szegmensben van prémium és nem prémium, legyen az kisautó (B) Audi A1 vs Polo, vagy nagyautó (E) A6 vs 300C, Kia Opirus.
Nincs olyan, hogy D szegmenstől felfele prémium.
kornelka, hobizoli: A Punto Evo-nak már sokkal tartósabb és igényesebb a beltere.
Nálunk Olaszországban a cégnél Evo és Panda, melós körülményeket is patentul bírta az előbbi is. Pedig napi 20-50 ki és beszállás, munkás ruhában, szerszámokkal stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
parandroid
félisten
válasz roberto211 #120515 üzenetére
LOL, 100 EUR-t akartam írni, már keverem a pénznemeket. A 100k+ körüli teljes összeg is úgy jönne ki ( 3 x ~25k útiköltség, meg ~30k az ideigelenes rendszám).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
roberto211
őstag
válasz parandroid #120512 üzenetére
Milyen rendszám az 100e ért? Ideiglenes rendszámért 100k durva..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #120511 üzenetére
Koszi.
Meg 100k utikoltseggel is jo lenne, mert itthon millio alatt nincs jo liana... -
bitpork
nagyúr
válasz parandroid #120510 üzenetére
És itt jön be az, hogy már nem lehet csak úgy kezelni ezt a krédést h ki mit bír el szvsz. Hiszen ott ez normális, itt viszont aki eljut oda hogy autót vehet, bizony jól meg kell fontolnia hogy egy használt álom-prémiumnak dedikált autót vesz-e annak tudatában hogy akár soha többé nem lesz lehetősége venni másikat. Uh ebből a perspektívából érthető ha a pl suzi helyett belemegy egy passatba. Más kérdés, hogy mi ennek a vége.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
parandroid
félisten
válasz roberto211 #120511 üzenetére
BP-Nürnberg 25k kb egy odaút. Visszafelé meg ugye már 2 autó, ha van magyar P-s rendszáma, ha nicns, akkor 100k körül vesz egy ideiglenes rendszámot, még az is hozzájön. Az úgy már a 25 k helyett mindjárt inkább 100k+. Ha meg ezekkel nem vacakolna, akkor trailer, de az sem jönne ki szerintem olcsóbban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #120501 üzenetére
Vételár
715 300 Ft
Regisztrációsadó66 300 Ft
Vagyonszerzési illeték35 100 Ft
Műszaki vizsga (Honosítás)8 000 Ft
Rendszám8 500 Ft
Érvényesítő címke585 Ft
Forgalmi engedély6 000 Ft
Törzskönyv6 000 Ft
Utiköltség25 000 Ft
Összesen870 785 Ft
Ha többet költesz el útiköltségre nyilván több... Ez csak hasra ütésre írtam az úti ktg-t...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
parandroid
félisten
válasz bitpork #120505 üzenetére
A racionális választást a bizonyos élethelyzetekhez és felhasználási területhez kapcsólódó kategóriaválasztásra értettem. A többivel nagyjából egyetértünk.
Az első bekezdés különösen nagyon igaz, de próbáld ezt elmagyarázni annak a párszázezer embernek, aki az elmúlt pár évben elárazstotta a magyar autóparkot E46-os 3-asokkal, meg tizenéves Passatokkal.
A harmadik bekezdésre meg annyit, hogy kispénzű fiatalok mindenhol vannak, a kérdés inkább az, hogy a középosztály mekkora arányt tesz ki a népességen belül, illetve mennyire tőkeerős. Másrészt meg csak itt a szomszédságban tudnék olyan példákat mutatni, hogy a kedves német nyugdíjas már nem bírja hova tenni a pénzét, évente 3 alkalommal utazik kéthetes, egzotikus utakra, vagy a teljes telet a spanyol nyaralójában tölti, de amikor itt van Németországban, akkor ugyanabban a bérelt panellakásban lakik évtizedek óta, és ugyanazt a C Mercit/Corollát/PuG 207-et hajtja 20 éve. Mondjuk az éves szervíz minden évben megvan abban a 20 évben, és onnét lehet tudni, hogy jön a hideg, hogy előtte 2 héttel megjelenik az amúgy alig használt autóján az acélfelnis téligumi, meg a friss Lichttest matrica a szélvédőn. Sőt, a ház mögötti parkolónkban van egy ilyen Tempra is. Néhány helyen már foltosodik a fényezés, az öreg alig bír már eljutni az autóig, de hetente párszor még hajtja azért, mindig pöccre indul.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz rwin5 #120506 üzenetére
1.2 8v 69 le., 1100 kg.
Raadasul ez a grande punto eleg gyorsan oregszik,kopik belulrol. (Most biztos megkoveznek az olaszauto fanok )Hobizoli: meg a 120 paci is keves lenne ehhez a kasznihoz, mert azert konnyunek nem neveznem.
Ja, en is a belsejere gondoltam, hogy szethullik, szetmalik, a motor csak szimplan gyenge.[ Szerkesztve ]
-
hrvp
aktív tag
válasz roberto211 #120499 üzenetére
Nálam jó a link, Suzuki Liana 1.6 Comfort
-
rwin5
őstag
ez már korrekt nem? 4 éves 37 ezer km [fiat punto]
-
bitpork
nagyúr
válasz parandroid #120502 üzenetére
Nem a sokaknál elferdült értékítéletet vontam kétségbe, hanem azt mondtam amit már sokszor (keress vissza) hogy attól mert valaki azt hiszi, még nem prémium valami!
Ezt a "racionális" választást meg felejtsük már el egy életre autó terén! Majd ha lesz kettő azaz kettő gyártó és összesen 2 típus (egy a szegényeknek egy meg a gazdagoknak), akkor majd lehet ilyen butaságot leírni hogy racionális választás. De addig amíg akkora piac van, hogy divat trendek vannak és igényeket lehet kiszolgálni, mindenki szíve joga a neki tetszőt venni. Arra meg hogy kényszeresen keresitek a racionális választ hogy "miért?", annyit mondanék hogy mindenkinek saját dolga mi tetszik neki és miért teszi azt amit tesz. Majd ha a fene nagy racionalitásban megszűnnek a háborúk, és szabad demokratikus lesz a világ, lehet foglalkozni a consumer szokásokkal
Nem ismerem a belga piacot de a skandinávot igen: és nem azért vesznek ott sem suzukit mert az jajj de jó, hanem mert nem futja másra az adók miatt. És Dánia is teli van rozsdásodó öreg "prémium" kocsikkal, amit jellemzően fiatalok vezetnek és törve v lerohadva hagyják az út szélén az első adandó alkalommal.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
válasz killer1203 #120498 üzenetére
ha akarsz másfél millióért egy 12 éves passatban ülni, akkor akár még jó is lehet. de alkuval, papírozással és vásárlás utáni szervizzel kb ott fog megállni. nem rossz autó egyébként, tisztességes mechanika van benne, de az utastér így 10+ évesen már eléggé hervasztó lesz. egy ugyanilyen korú avensis pl sokkal szebben öregedett.
-
Def26
félisten
Még tavasszal vettem 4db téli gumit (michelin alpine 4, 175/65 r15) amit most autóváltás miatt el szeretnék adni. Szerintetek hova rakjam fel, mi a legnagyobb oldal ahol ilyen jellegű dolgokat eladnak?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
parandroid
félisten
válasz bitpork #120496 üzenetére
Erős vagy sem, ezek hiába kompaktok, vagy alsó-közepes autók a méretük szerint, a bennük lévő technológiának köszönhetően a fenntartásuk és a szervizelésük közelebb viszi őket a prémiumkategóriához (manapság amúgy az elérhető extrák is). Az meg egy eléggé kikezdhetetlen tény, hogy magyarhonba tömegével már eleve a presztízsérték miatt özönlenek be.
Örök téma lesz egyébként a prémiumot vegyek-e, vagy középkategóriát/kompaktot, esetleg valami még kisebbet, de amíg az autó birtoklása egy fél kontinens számára az önazonossággal ér fel, addig nemigen elvárható, hogy racionális döntés legyen egy hétköznapi közlekedési eszköz beszerzése. És itt msot nem az autóbuzikról beszélek, akiknek nagy álma gyerekkora óta, hogy egy bizonyos modellt megvegyen, és azt szerelgesse, hanem arról, hogy milliók számára az a nagy álom, hogy olyan autóval járjon, amit racionálisan soha a büdös életben nem fog tudni még önmagának sem elmagyarázni, hogy miért van rá szüksége, és hogy igazából mekkora anyagi áldozat és mennyi kompromisszum kell ahhoz, hogy egyáltalán megtehesse.
Másik oldalon ott a német (francia, angol, benelux, olasz, skandináv) középosztály, aknek lehet, hogy egyéves félretett jövedelméből kijön egy polo-kategóriás kisautó, de ha még egy kicsit hozzátenne, vagy beleugrana egy éves 2%-os hitelbe, akkor 2-3 év alatt ki tudna fizetni egy kompaktot, vagy prémium-középkategóriás cuccot is (új autóról beszélünk), csak egyszerűen képes belátni, hogy igazából semmi szüksége rá, ráadásul a szervizelése, gumizása, karbantartása, vagy egy esetleges baleset utáni javítása nagyságrendekkel többe kerülne. Hogy az adókról és a biztosításokról ne is beszéljünk. Na meg persze jól mutat a prémium turbódízelek katalógusában a 5-6l/100km-es fogyasztási adat, valahogy mégis ugyanannyit (vagy többet) fogyaszt városban, mint egy Yaris, csak még parkolni is jóval nehezebb vele, és a szíved is beleszakad (főleg a számla összegének látványába), ha a parkolóban meghúzzák az egyik sarkát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest