Hirdetés
- Genius SW 5.1 Home Theater
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- SSD kibeszélő
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz werszomjas #118796 üzenetére
Persze, én is azt mondanám...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
bitpork
nagyúr
válasz werszomjas #118794 üzenetére
MEgváltozott. Ha anélkül hajtasz fel, akkor Sanyi.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
werszomjas
addikt
Ha matrica nélkül használtam az autópályát, lejöttem róla és utána azonnal veszek matricát (tehát még aznap) akkor is büntetnek?
Nem úgy van, hogy ha havi matricát veszek, akkor nincs bünti?
üdv
-
-
fasirTTT
őstag
Köszönöm a választ. 50 körül mondták, de ez több mint gondoltam :S
Amúgy ezt néztem ki, cégem előtt van -
fasirTTT
őstag
Sziasztok, 3 hét kb és megkapom a jogsit, és valami kocsi kellene maxxxx 200e Ft ami azért nem 1 lepukkant, de ide-oda menni jó.
Na most a kérdésem az lenne, hogy mennyi lenne kb a papírmunka ha vennék egy FIAT Brava-t, mert azt néztem ki 190ezerért. 99-es évjáratú, 200ezer Km, 1.2es műszaki 2017.2-3-4 hónapra kellene, kezdő kocsiként.
Legjobban a papírmunka értéke érdekel -
Qru
MODERÁTOR
Azért van 1-2 egész normális* szerviz pesten de igen, a legtöbb helyen max egy olajcserét vállalnak be az igaz.
Az egész normális alatt azt értem, ha megmondod magad mi a baja a verdának vagy mit akarsz akkor megcsinálják rendesen, amúgy meg tippelgetnek mint a totónál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezzel tisztában vagyok, a Subaru is csinált rossz motorokat pl. És nem csak a 20 rossz motor cikkben leírt 2010 előtti dízeljeik sz@rok hanem a régebbi 2,5-ös motorok se tökéletesek.
BMW-t nem ismerem annyira, hogy tudjam melyik a jó és melyik nem pontosan, mert annyira nem áll közel hozzám, hogy beleássam magam a témába.
Subiból nem csak a 3.0 prémium áras, egy mezei 2 vagy 2,5-ös Legacy/OBK/Fori/Impreza vezérlés csere is 160-180k-nál kezdődik vízpumpa csere nélkül. Ha vízpumpát is cserélsz az +50k.
mod:
A Subiban az a jó, hogy prémium áron kapsz egy senki által nem ismert lesajnált tragacsot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bitpork
nagyúr
válasz fi:zi'k #118779 üzenetére
Kihagytad a soron kívüli műszaki vizsgát/vizsga honosítást/eredetvizsgát
A Dánoknál horribilis. Pl a C5 allroadom 2013ban ottani első forgalomba helyezéssel a magyar ár 3x-sa lett volna a nagy teljesítmény és az euro4 miatt. Itthon a kocsi 2.5milla volt honosítás nélkül.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
Hát az a legújabb. Nekem tetszik 340i jöhetne, kicsit vékonyka hozzá a pénztárcám meg vezetési élményben már nem annyira őszinte szerintem.
többen megszívták már bömbivel
Én nem hiszek ebben, hogy lehetne általánosítani bármelyik márkára, most ez olyan mintha azt mondanád többen megszívták már a VW-el ... persze, ha 2.0 PD TDI-d van akkor lehet bexopod a f.szt, ha meg 1.9 TDI-d egy amúgy is jó típusban pl. akkor meg nem .. bmw is csinált már szopóroller motorokat meg típusokat, meg jobbakat is. Meg kinek mit jelent a "szívás"? Van akinek ha már a kötelező olajcserén kívül bármi van, az "szívás" .. akkor is ha kuplungot kell cserélni mert 200e km után elfáradt, ennek semmi köze se a típushoz se a márkához. Egyébként ha valaki már előre ettől fél, "mi van ha költeni kell rá", az a legjobb jel hogy semmilyen prémiumot nem szabad akkor venni pláne használtat. Ha nincs velük baj is több elmegy rá évente, nyilván (ilyen szempontból egy 3.0R is prémium, csak a vezérléscsere, gyertyacsere meg a difikben az olajcsere elég sokban van). Sok mindent ott bele kell számolni az általános fenntartásba és kész, évente x-be kerül, annyiért van problémamentes élet vele, annyiért fog megbízhatóan elvinni mindig mindenhova. Ha azt nem számolod bele előre, mindent úgy fogsz megélni hogy na már megint elbaszódott.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz MPeter87 #118778 üzenetére
Nagyon értünk a többszörös adóztatáshoz. Egy új autónál vásárlásánál az adózott jövedelmből megvett autóra még fizetni kell ÁFA-t, regadót és vagyonszerzési illetéket, továbbá törzskönyv, forgalmi, rendszám. Kihagytam vmit?
(#118776) bitpork
A szlovákoknál gondolom lényegesen kevesebb, azért is volt annyi szlovák rendszámos autó egy időben.
A dánoknál milyen mértékű?96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #118770 üzenetére
VW-nek dobj egy mélt, hogy küldjék már át a kódot...
rvilike: F30 az nem olyan jó akkor? BMW terén nem vok toppon. Csak ismerősi körben többen megszívták már bömbivel. Uncsitesó 116i-jében pl 120k km után a 4-ből 3 injektor meghalt pl. Vagy ugye ott van DeF horror storia az X1-el...
#nincsbennetarcsi
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz runner 125 #118770 üzenetére
Hihetetlen mekkora lehúzás ez a regadó.
Létezik ilyen/hasonló más eu tagországban?96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #118765 üzenetére
2008/09, 2521 cccm, 209 PS
Qru
Nem tudom, nincs esetleg valami olyan okosság a sw-re, ami nyitott motorház esetén jobb értékeket produkál?
Nah mind1, szerintem annyiért nem fogja megvenni, már csak elvből sem fizet az államnak fél milliót egy autó miatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
Semmi. A baj az, hogy nem tudok vezetni.
Ez egy 2010-es 328i volt az nem tudom az jó-e vagy sem... De mivel kecsóra kellett volna lemenni megnézni nem erőltettem. Ismerősi körben amúgy is felemás véleményeket kaptam a bimmerekről így szkeptikus vok a márkával kapcsolatban. Meg nem is az én stílusom...
runner : Illegálba ne kockáztasd be, ismerős bepróbálta de végül a differencia utólagos bevasalásán kívül egy szolid 400k-s bírságot is kapott a nav-tól.
Vagy mehetsz az nkh-hoz ők bemérik és ha valóban tudja (Clean Diesel sicc!!!) akkor elvileg átsorolják egy marék mátyásért cserébe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bitpork
nagyúr
válasz runner 125 #118763 üzenetére
Mik az autó adatai? GYártási év első forgalomba helyezés ccm teljesítmény?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
runner 125
nagyúr
Környezetvédelmi csoportját gondolom esélytelen utólag módosítani?
Euro5 esetében már csak 126.000ft lenne, míg Euro4 esetében 506.667 ft egész pontosan.De az is szívás, h 2521 ccm a T5, így ugyanabba a kategóriába esik ezen téren, mint egy 5000-es motor. Itt már nincs több kategória, ez a legnagyobb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
Mi a baj az rwd-vel Az autó hátul hajt Azért annyi nyomaték nincs ám egy 328i-ben, hogy félni kelljen tőle, no meg van kipörgésgátló .. cserébe nincs hajtási befolyás a kormányon, ki tudsz rendesen gyorsítani a kanyarokból és normális súlyelosztás van .. 328i-vel amúgy az a baj, csak a legutolsó 2000 végi példányoknál nem tud problémás lenni asszem a hátsó futómű bekötés; ha ott gond van az nagy ciki. De ott még bowdenes a gáz, és abban van a legjobb kormánymű - feltéve ha nem F30-at nézegetsz )
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz runner 125 #118759 üzenetére
Nincs sajnos ha magyar rendszám kell. Nekem most Teddyre 423k volt a teljes procedúra névre írva regadóval mindennel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
Kombi nem, azért annyira nem kell családi autó. Max ha bővülünk de az még tervben sincs igazából, nem hogy a kivitelezés fázisában legyen a dolog.
Néztem egy 328i-t is... de én fázom a rwd-től bevallom. Nálam fwd vagy awd játszik csak. Nem vok én Fittipaldi.
tomcsi23: Ennyi. Átvágtad a gordiuszi csomót.
mod:
runner: Szlovák rendszám?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Egy barátomnak néztük ki ezt az S60 2.5T-t. 2,7m-be remek vétel, de dobtunk egy hátast a reg.adótól.
2 helyen is néztem, 506.000ft.
mod. Mi lehet a megoldás? Nincs valami okosság erre P rendszámon kívül?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
ez csak egy erős(ebb) utazóautó, nem sport verda
Gyakorlatilag teljesen hiánypótló, régi bimmerek, ez, meg még 1-2 autó tudja azt, hogy nem kimondottan sportmodell, vagy állatkodásra szánt autó, simán csak normálisan megy, és jó vezetni. Alig van ilyen ...
mindegyik elöl hajt, nem megy, nem jó a súlyelosztás, zéró feedback van az útról vagy az autóról ..
Abból hogy mennyit adtak el a 3.0R-ből nagyjából látszik, mekkora igény van erre -
Qru
MODERÁTOR
Persze nincs kihegyezve, ez csak egy erős(ebb) utazóautó, nem sport verda. Arra ott a WRX/STi.
Ahogy nézegettem 14-15-ből elvan a 3 literes vegyesben a 2,5 elvan 9-10-ből is. Azért az elég nagy ugrás... Igaz lóerőben is (170 vs 245). Olyan kell nekem ami családi autóként is funkcionál, tehát 2 és a 2+2 ülésesek kiesnek élből. Nem szeretem a nagyon hivalkodó autókat sem de azért ne is legyen olyan mi mindennap szembe jön az utcán...
Szóval ami még szóba jöhetne az egy 5 hengeres Volvo pl egy jó kis T5 adná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na arra aztán költhetnék. De adná nagyon egy Boxter csak abba a családot, hogy préselem be?
A Legával a baj az, hogy a 2 literes nem túl combos abba a kasztniba, a 2,5 ritka mint a fehér holló még obk-ban elő-elő fordul de Legában marha ritka. Kéne egy H6-os manuális váltós ami nem volt ripityomra törve és/vagy fossssssá hajtva. Szóval marad minden a régiben egyelőre. Költeni a mostanira is lehet ha nagyon akarok.mod: 3,6-os H6 adná azt még autómatával is vállalnám. De azt nem hozták be európába hivatalosan ha jól tudom, még a 3 literesből is alig tudtak eladni párat.
CC. vízen nagyon jó, a 40+ fokban is jól vizsgázott nálam. A fékút jó rövid vele, szóval elégedett vagyok nagyon. Nem is hangos. Majd télen mit mutat az még nem tudom, mert ugye csak május óta van fent. Meg ennek okán kopásról sem tudok még beszámolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
CC-ről jöhet mindig tapasztalat ha van, és is nézegetem eléggé
H6-tal az a baj, ha beveszed a kalapba az automatát is ÉS még az outbacket is belőle ÉS a német piacon nézelődsz, akkor is kevés van belőlük .. ráadásul automata nem megy és az tényleg nagyon eszeget már.
Nekem túl ritka típus amúgy se kell soha többet
Az újabb, 3.6-osból meg azt hiszem csak automata volt, és az nagyon ronda is ... ha H6 kell venni kell egy boxster s-t[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
válasz kalmanchris #118743 üzenetére
Accord lassan 9 éves és nem kell regenerálnom a DPF-et, mert gyárilag nincs is benne.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Qru
MODERÁTOR
Kinéztem egy H4 GT-t is Szlovákiában de arról Mágus lebeszélt elég gyorsan és ahogy utánaolvastam az tényleg egy problémás motor még az itteni Subi szaki fórumtárs is óvva intett tőle.
Gondoltam akkor merjünk nagyot álmodni és legyen egy H6... de abból sem találni épkézláb darabot vagy ami nincs szétgyalázva az meg automata ami jelenleg kizáró ok nálam tekintve hogy hobbiautóba nem vennék ótómatát vagy ha mégis akkor sem egy ilyen buta 5 gangos viszkósat. Tudom a H6 nem a sportosságról szól de akkor is...Pecc: Ez ilyen biznisz. De ez annyira durván le volt lakva... Csálén állt az összes lökös az összes műanyag elem sérült volt, még a rendszámtartó mögötti rész is törött volt, a felni hólyagosodott több helyen, dobta le a festéket és szanaszéjjel volt járdázva, a motorháztető szinte lyukas volt annyi kavicsot kapott már. Konkréten körbe volt törve az egész autó. A szélvédő cserélve volt ami nem lenne tragédia (lehet az is csak kavicsot kapott) de a vezetékeket nem rakták vissza rendesen így belógott az utastérbe felülről...
footy: Horizontally-opposed engine (H4 vagy H6, a hengerszámtól függően) vagy Flat engine (F4 vagy F6) azaz a boxer motor.
mod:
bitpork: Viszont a wrx-es haverral mentünk egy karikát a konklúziói:
1: Ne sopánkodjak, nem erőtlen ez csak már megszoktam
2: egész jó ez a CC gumi[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kalmanchris
tag
válasz laca.1 #118739 üzenetére
Akár egy kaptafa is lehet. Ember legyen a talpán, aki talál egy olyan motorral szerelt autót az utóbbi 10 évből, amit problémamentesen használhat több 10ezer km-en keresztül és ne kelljen plusz 100km-t menni pályán 4.-be 3500-as fordulaton, hogy a dpf regenerálódjon vagy ne kelljen szívósort cserélnie szívóbenzinben a terelőlapát probléma miatt, vagy ne kelljen megbontani a motort, mert a közvetlen befecskendezéstől centis csoki van a szelepeken és levegőért kiált a motor, stb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #118741 üzenetére
Pénteken megnéztük azt a H6-ot az egyik itteni fórumtárssal. Botrány sz@r állapotban volt pedig a képekről csak az látszott hogy az egyik ajtó elüt a többitől színben ami még vállalható lenne. A valóság ehhez képest az volt, hogy kb egy ép elem sem volt rajta beleértve a felniket is. Odáig se jutottunk, hogy kinyissuk az ajtaját vagy belessünk a motortérbe mert ránézésre 1 gurigát rá kellett volna locsolni h valahogy kinézzen (és akkor még motorikusan nem nyúltunk hozzá).
Kár érte de így legalább nem fáj a szívem.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
(Bundás)
addikt
OFF: van itt olyan, aki otthon van használt autó vásárlásban (mit kell nézni, szagolni, tapintani, stb) és van szabad kapacitása? Nem kérem ingyen, de megspórolná nekem a felesleges utat és időt személyes megtekintés előtt, ha nagyon nem olyan állapotban van a járgány mint az írva vagyon...
Jelenleg BP vonzáskörnyéke, 19. ker. > privi -
laca.1
aktív tag
Első amit szerettem volna az a c4 picasso, de állítólag a váltója minősíthetetlen rossz (robot váltó).
Az alfa 159 fórumba meg mást sem hallani csak hogy egr szar, szivosor szar,ki kell iktatni a Dpf et meg ilyenek. Szóval ha veszek egy ilyen autot azzal kell kezdenem hogy motort bontok? Most senic 1.9dci van 6 éve semmi bajom nem volt, olajat én 10e km ként cserélek mindig. Tehát szerintetek egy kaptafa c5 vagy alfa 159? -
-
laca.1
aktív tag
Hali.
Szeretnék tőletek tanácsot kérni. Mégpedig három autotipus közül melyiket? A keret kb. 2Mill.
1.citroen c5 3 (2 hdi)
2.citroen c4 picasso (2 hdi)
3.Alfa 159 (1.9 jtdm)
És ha lehet a miérteket is írjátok, köszönöm. -
Jim-Y
veterán
Koszonom a valaszokat, lehet akkor biztosra megyek es egy 1.6-ost nezek
-
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok,
Kombi KIA CEED SW 2.0 CRDi TX-rol mi a velemenyetek? Lenne egy 2007-es modell ami arban megfelelne ~2M. Dizel, manualis valtoval.
Udv
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #118725 üzenetére
Valoban jol mondod, hiresztelesek, es pletykak alapjan ugye nem biztos, hogy szerencses szelektalni, ezert nem is tennem meg, hogy neven nezek tarsasagokat, mivel nem szeretnek esetleg indokolatlanul is rossz hirnevet kelteni.
Most csereltem autot, kotelezo kotes, plusz casco is.
Eleg nagy kereskedes, kihelyezett alkuszok is, siman megkotottem volna a legolcsobb kgfb+casco kombot, de rogton lebeszelt 3-4 darabrol, mert bizonytalan a hatter, vagy fizet, vagy nem, stb.
Koztuk volt az astra is, pedig siman megkotottem volna, mert olcso volt...
Akiknel nincs gond szerintuk, pl. Allianz, aegon, de nyilvan lehetne meg hosszasan sorolni a sort, nekem a kgfb+casco kombo egy evben kb. 10k-val volt tobb igy, mint pl. az astranal lett volna...
Maradjunk annyiba, hogy nem bantam meg
Es meg ott nem is jartunk, hogy mi van, ha fizetni kell kar eseten casconal, ez volt az egyik legfobb ervuk a "noname" biztositok ellen. -
-
őstag
válasz Kornel #118722 üzenetére
hát lehet pletykák alapján szelektálni persze
de lásd a posta biztosítós tapasztalatomat, semmi sem garantálja hogy több pénzért nyugalmat kapsz
de ha leírnád, hogy szerinted melyik biztosítót érdmes elkerülni és miért (lehetőleg tényekkel alátámasztva), azzal segítenéd a topikot és én is kiváncsi lennék rácryptot minden termékemért elfogadom
-
kpal
nagyúr
Kis 1 BMW izmosodik [link] :
-
bitpork
nagyúr
Nekem mázlim volt. Pont most adtam el a másik kocsit és így csak 1,5 hónap díját buktam. De ezt -mivel nem közös megegyezés- szeretném visszakapni. Már írtam romániai ismerősnek hogy segítsen lelevelezni az ottani Astra maradványaival
(#118721) LuckyL : én anno a GaranciaGeneráli biztosítóval jártam hasonlóan.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
őstag
én is azt hittem hogy a mabisz rendezi, de ezek szerint ez az astra valami speciális határon átnyúló szolgáltatást nyújtott
én a helyedben felhívnám a netrisket, vagy más nagyobb alkusz céget, ők biztos tudják mi a helyzetszerk: az audinkba hátulról egy posta biztosítós jött bele a nyáron
ami cigánykodást azok rendeztek
minden baromsággal próbáltak kibújni a fizetés alól, kb 10x hívtam fel őket és a végére már szabályosan anyázni meg perrel fenyegetőzni kellett, mert nagyon aljasok voltak
így is 3 hét volt mire el tudtam hozni a kocsimat a javítótól (tényleges javítás 2 nap a többi baszakodás a jogalap meg a számla összege körül)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #118719 üzenetére
En ahol kotok az mindig becsodol ha ujra kotok az alianz lesz a kovetkezo.
Most mar a mabisz rendezi a karokat,nem?
Nem egyertelmu nekem, ha kozos megegyezessel felmondom azzal lemondok minden mar befizetett penzrol, igy nem tudom mi van ha ok mondjak fel nekem?
Raadasul az alamnak is ujra be kell fizetni a baleseti adot ami szerintem nem tiszteseges eljaras, persze nem azon a 2300ft on fugg az eletem csak azert na...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
én átkötném a helyedben, mert ha -ne legyen ilyen- kárt okozol, akkor bonyodalmakra számíthatsz, akár be is perelhetnek (kérdés hogy mi lesz az eljárás vége, de szerintem neked sem hiányzik ez pár ezer ft miatt)
(#118711) kornelka : rosszul látod a dolgot, a szabályozó hatóság feladata vizsgálni ki nyújthat kötelező biztosítási szolgáltatást, nem hinném hogy az egyszeri kisember (akinek ráadásul kötelező megkötnie) dolga lenne évekre visszamenő cégadatokban, tulajdonosi struktúrákban, tőkemegfelelési mutatókban vájkálni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
endruboy1
senior tag
Üdv,
közben bővült a nézett típusok köre a 2007-2008-as ferde hátú G Opel Astrákkal. 100-150 ezret futottak vannak így millió forint fölött valamennyivel.
Az lenne a kérdésem, hogy ezek műszakilag mennyire megbízhatóak illetve mire kell majd nézelődésnél odafigyelni ami esetleg típus hiba?
Gondolom ezek is rohadhatnak a sárvédőívekben meg hasonló helyeken, de ezen kívül?[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Korábban is mozgatta a fantáziám már az S2000, de a Totalcar teszt olvasását követően eltöltött fél óra Youtube videókkal, meghozta a hatását. Kell egy S2000.
"Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
Masnak is van astra biztositonal kotelezoje?
Mivan ha nem mondom fel kozos megegyezessel, alitolag attol meg ervenyes marad a kotelezom.
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok!
Tovabbra is autot keresek.
2 fo de kesobbiekben lesz egy baba is ha minden jol megy.
Elsosorban 5ajtos karosszeria. 1.2-1.5m ft korul nezegetek.
Ismerosi korben lenne egy Focus 2 2007-es 1.6 tdci a gyengebb motoros. 130e kmel 1.350 m ft-ert.
Kerdesem, hogy Focus 2 vagy Astra H.
Esetleg mas otlet? -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #118699 üzenetére
húzta az alapjárat, 4-ig felgangolva lehetett vele így közlekedni sík terepen. 1300(-rozsda) kilóhoz a 3,5 literes moci ereje kényelmesen lehetővé tette ezt, mondjuk nem sokszor használtam így.
ne legyél már ilyen értetlen izéke, nyilván nem 4-esben indultam el vele...joamilestoné: azért az 1.9 döci nagyon messze van egy majdnem dupla akkora szívóbenzinestől... ebben nincs kettőstömegű, meg semmi ilyen úri huncutság. nem fulladozott meg krákogott így használva, míg a v6tdi ugyanezt nem szerette, pedig nyomatékosabb volt papíron.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest