-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz Champ1on #118694 üzenetére
Az önsúly nagyon sokat számít. Volt régi 535-ös bmw-m,12-13liter volt a vegyes fogyasztása, pedig az az "eresszük ki a gőzt" autó volt, ennek megfelelően a gázpedál igen sokszor találkozott a padlólemezzel. Viszont gázadás nélkül lehetett vele 50-ig gyorsítani.
A 2.4 v6 sem eszik többet normál körülmények között, mert 2000-nél el lehet váltogatni, míg az 1.8T-nek ott kezd tölteni a turbója, onnantól lesz ereje.
-
tresh
veterán
válasz Champ1on #118696 üzenetére
1.8 T is vegyesbe simán 9 liter avval is pl bent városba totyorogva simán eszik 12-öt. Nagy csoda nincs egyik mocinál se ahol ménes van oda zab is kell Ha évi 5-10k mész max vele akkor mindegy kb melyiket veszed illetve fenntarthatóság szempontjából talán az 1.8 T kedvezőbb van hozzá alkatrész elég jól kiismerték őket mára a szakik azért egy v6 pl vezérlés cserénél meg tudja viccelni a nem hozzá értő embereket
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #118689 üzenetére
8 és 20 liter között bármi lehet. Normálisan nem megy 8 fölé országúton, de ugye meg kell nézni, hol a 4-es vége, na úgy azért elég sokat benyel.
Ezt a konkrét példányt szereltem nemrég.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Champ1on #118688 üzenetére
pályán 150-nel nyomva és országúton sokat előzgetve, 4személy+fullos csomagtartó mellett 7,5 liter. de a hangja elég fosch. A4-ből 2.4 V6-ot vennék, BMW-ből pedig E39 525d-t, már az új motorost, facelift verziót. csak abból egy jó darab 1,5-2m. egy m-packettes 530i meg 2+. na de hát álmodni ingyen van
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #118681 üzenetére
Na igen itt az a nehez kivalsztani egy eletkepes peldanyt, de ha az megvan akar jo is lehet, en hidegen soha nem forgattam egy kamras dizelt se 2000 fole es tartossan autopalyan se kell ezeket 3000 felett jaratni, a 350TD merci motor is lefut 1 milliot, de ha egyszer 160korul mesz vele 50km megkapta a vegleges keresztet az tuti gatrepedeses lett.
(#118684) !Overdose!
Lehet, de kamras es a kamrasokra vigyazni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Champ1on
tag
válasz szőröscica #118682 üzenetére
Bocsánat, hogy kavargatok itt mindenkit de túl sok kérdésem van
Akkor az A4 1.8 (t/quattro) jó lehet?
Mennyit nyal be? Benzinkutat is vegyek vagy elég lesz egy 500 hektós vödör?[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #118677 üzenetére
a 25tds meg elokamras szerintem, ha ugy hasznalod ahogy egy elokamrast kell, szerintem nem lesz hengerfejes.
-
Champ1on
tag
válasz szőröscica #118677 üzenetére
Na igen, itt csak az a baj, hogy vékony a buksztárca
-
nagyúr
válasz tresh #118671 üzenetére
Hehe kösz de nem
Még mindig 3-as BMW/C-Merci/Audi A4 a kiszemelt álom, megyeget rá a gyűjtögetés, mert horror árakon tudnak mozogni, meg ugye aki hülye (ÉN), az fiatalt akar kevés km-el jól felszerelten
Mágus2, ha nem nagy kérés, meg tudod mondani, hogy az F30-as sorozat 2.0 dízelje/benzinese milyen a 8 sebességessel, illetve a Mercedes W204 2.2-es 170-es dízele, illetve a 250-es dízel/benzin, Audinál meg a B8 2.0 dízel/benzin?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #118674 üzenetére
500 juroért az nem volt drága szerintem Amúgy most hogy már nem használom én se sokat a gépet simán 1.8T vennék B5 ből ritka jó kis moci. Bár sokan mondják hogy a gyári 150ló+kotró sokat elvesz a teljesítményéből a hajtás és nem árt neki egy csipsz Amit még sokan el szoktak felejteni hogy hajtásba se árt megvétel után olajat cserélni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Champ1on #118672 üzenetére
A4 1.8 (T,quattro)-ról:
Ha rendesen cseréltek benne olajat, akkor nincs nagy baja, de ha nem, és betapad az olajpumpa szívókosara karbonnal, akkor jó nagy szopóka lehet. Alkatrész van hozzá, annyira nem is drága. Nemrég támasztottam fel egy 96-ost, megy mint a mérgezett egér. 8,2-alatt fent van százon a hajlott kora ellenére is. Igaz, a motorba belement több, mint 500 euró.
-
Champ1on
tag
Szevasztok!
Valaki tudna valamit mondani a BMW (5)25tds motorról?
És az Audi A4 1.8 (T,quattro)-ról? 2000-es évjárat körül.
Lehetőleg ne annyit, hogy: szar[ Szerkesztve ]
-
-
-
tresh
veterán
válasz Morris #118657 üzenetére
Hmm érdekes akinek van ismerősi körben dicséri nagyon hogy szedi a lábát igaz meg van cszipszelve Na majd utána olvasok mit mondanak a frizzek, mert elégé piszkálta az a bodé/moci páros a fantáziámat
szerk: mintha Mági se panaszkodott volna rá hogy gond lenne vele, de lehet rosszul emlékszem
[ Szerkesztve ]
-
Van bárkinek első kezes tapasztalata Ssangyong Rexton-nal?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mdani01
aktív tag
válasz parandroid #118637 üzenetére
A szellőző feletti kijelzőt mintha a Civicből néztek volna le (1-2-ik kép), nagyon hasonlít.
iPhone 15
-
t1
veterán
válasz alienpapa #118644 üzenetére
Itt tudsz keresni az adott típusra és a vele szerelt motorokra:
Spritmonitor -
alienpapa
senior tag
Sziasztok! 4-es golf vásárlása előtt állok, és az érdekelne, hogy kb mennyi lehet a fogyasztása. Láttam itt régebben egy német oldalra mutató linket, ahol szépen össze voltak szedve a fogyasztási adatok rengeteg felhasználó tapasztalatai alapján. Esetleg valaki ki tudna segíteni vele? Köszi!
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
-
Champ1on
tag
Sziasztok!
Múltkor elég rosszul fogalmaztam meg hogy mit is akarok ezért nem jött rá válasz, tehát újra írom.
Keret: 1M ft
-Olcsó fenttarthatóság, szóval ne legyen 20ezer 1 csavar.
-Legyen benne erő, de nem gyorsulásiversenyre kell.
-5 ajtós felé nézelődök.
-Inkább dízel motort szeretnék 2.0-es körül.
-Napi használatra, iskola (30-35km),rokonokhoz vidékre (100-150km havonta 1-2x)
-Megbízhatónak kell lennie, szóval ne legyen 7 napból 6 és felet a szervizben.
-Nyugati autót szeretnék inkább de ez az én hülyeségem.
Kinézett modellek:
VW GOLF IV 1.9TDI (NEM PD!)
Passat ugyan ezzel a motorral. -
parandroid
félisten
válasz szőröscica #118635 üzenetére
Upsz, jogos, akkor értem már, az én figyelmetlenségem okozta a keveredést, sry.
Én erre a verzióra gondoltam:
Ilyet volt alkalmam próbálni 1,6-os motorral, talán 2010-es példány volt, valami 80k km-rel, hasonlóan erős felszereltséggel, plusz abban navi is volt, szóval középen a sok gomb helyett touchpanel volt. Na, találtam is egy ilyen képet:
Ez egyébként gyakorlatilag teljesen ugyanaz, mint a Mazda 5-öm belseje, csaka kisebb autóhoz passzintva.
Ehhez képest szerintem az m3 a középre állított tablettel, az érintőkijelző helyett tekerőgombbal, valamint azzal a fura műszeregységgel kimondottan csúnya lett:
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mediumgecso
őstag
Sziasztok!
Van egy '98-as kombi Audi A4 B5-öm, 1.9TDI (110LE), 5-ös kézi váltóval.
Elgondolkodtam, hogy jó lenne egy 6-os kézi váltóra cserélni az ötöst (a jobb fogyasztás és fordulatszám tartomány kihasználtság miatt).
Van itt olyan a fórumon, aki csináltatott ilyen átalakítást? Milyen költséggel jár? Mit kell hozzá beszerezni? Szeretnék egy kis jártasságot szerezni a témában.Köszönöm a segítséget.
Pixel 9 Pro 256GB Hazel // Garmin Forerunner 965 // Garmin Edge 1050 //Canyon Grail CF SL
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #118634 üzenetére
A 623-ban Mk1 van, a 625-ben pedig 323-as Mazda műszerfal van.
-
parandroid
félisten
A #118623-ban az mk2 van, a #118625-ben az mk1. Nekem az mk2 tetszik, ahhoz képest szerintem dizájnban nem ér fel az mk3-é. Az mk1 mai szemmel már tényleg kevéssé elfogadható, az mk2 viszont számomra nem csak hogy a mai napig megállja a helyét, de etalonnak számít megjelenés szempontjából. És nyilván nemcsak önmagában, hanem az egész autó belterével összhangban. Nyilván még mindig kompakt kategóriáról beszélünk. Külső dizájnban az mk3 mindent ver persze, sőt, gyanítom, hogy technikai szempontból is, de ehhez nem értek, és ide már nem elég a nekem ez tetszik érv.
A mostanáig meg relatív, mk3 azért már 2013 óta van...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
roberto211
őstag
válasz !Overdose! #118632 üzenetére
Renaultnál már érződik a török összerakás..
Annak ellenére mondom ezt,hogy amúgy kedvelem a renaultokat.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
!Overdose!
őstag
-
-v-
addikt
válasz parandroid #118630 üzenetére
Mostanáig? Mostanáig az mk2 mazda3 volt, most már az mk3 van. A "ha maradt volna" akkor lenne logikailag értelmes, ha mk2-ben lett volna ez, és most az mk3-ban más. De ez az mk1-é
-
parandroid
félisten
Igen, pillanatnyilag. Illetve mostanáig. Lásd még: "Ha maradt volna ez az új Mazda 3-ban, mindezt a a Kodo-dizájnnal és a Skyactive motorokkal tetézve..."
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Morris
veterán
válasz parandroid #118627 üzenetére
Persze, nem is azért mondtam, mert rossz lenne, csak nekem nem.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #118627 üzenetére
#118623-ban mutatott műszerfal szerintem a legszebb, amit pillanatnyilag kommersz kompaktban mutatni tudnak
Pillanatnyilag? Ez a 10 évvel ezelőtti mk1 3-mas belseje -
parandroid
félisten
válasz Morris #118626 üzenetére
Pedig a #118623-ban mutatott műszerfal szerintem a legszebb, amit pillanatnyilag kommersz kompaktban mutatni tudnak. Ha maradt volna ez az új Mazda 3-ban, mindezt a a Kodo-dizájnnal és a Skyactive motorokkal tetézve, azonnal esett volna ki minden prospektus, és excel-tábla a kezemből, és egyenesen mentem volna a pénztárhoz. De sajna a faceliftes verzióval sikerült rútul elbánniuk. Mindemellett eleve kisebb autót kerestem, így nem lett az 5-ös mellett 3-as Mazdám... Pedig nemcsak a műszerfal a bejövős, hanem az egész autó beltere nekem az egyik legnagyobb élmény kompakt kategóriában, amiben valaha ültem. Eggyel feljebb, a Mazda 6 például ennyire nem fogott meg.
A korábbi változat meg egy tipikus ezredfordulós beltér, sem rosszabb, sem jobb bármilyen kortárs terméknél.
Persze ezek tipikusan személyes preferenciák, és ugye ízlés alapján nem pofozkodunk, szóval ha neked nem tetszik, akkor azzal sincs semmi gond.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #118619 üzenetére
Legfőbb szempont nálunk, hogy ne kelljen a szervizbe rohangálni vele. Másfél éve vásároltunk anno egy golfot bár kis pénzért. Ment kb fél évig utána minden héten vontattuk az autószerelőhöz, már ő is csak nézett, hogy hogyan tudott már megint elromolni rajta valami.. Haveromék vettek 2 éve egy megane-t másfél millió körül, kiderült, hogy 2x össze volt már törve + megzabálta az összes olajat kb 200km után, utána 1 évig állt a garázsukban szó szerint, annyi idő alatt zajlott le a bírósági per az autókereskedő ellen (végül megnyerte)
+ A családom nagyon szerencsétlen a használt dolgok vásárlása terén, a passatot is itt vettük szegeden 0km-rel, sosem volt semmi baja. Lényeg az egészben tehát, hogy arra törekszek, hogy inkább több pénzt rááldozva - mert kb 3 millió a keret rá, de 2-3 közt keresünk kocsit, de őszintén szólva örülnék ha 2,5 ért már lenne egy jó autónk, ami bírná is szerviz nélkül kb a következő kötelezőig vagy a forgalmiig.
szerk: autó téren nem vagyok már egyébként egyáltalán képben, ezért is írogatok ide a topicba, autószerelőnk szerelt mindig ha volt valami. Haverokat meg hiába kérdezgetem, hogy milyet volna érdemes mind azt mondja amelyikkel neki van saját pozitív tapasztalata. Ha elhúzódna a keresgélés akkor télire meg már nem cseréljük le megvárjuk a márciust szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #118617 üzenetére
nem akarunk gti-t nem száguldozásra lesz a 2. autó. A "nagy" autó egy chippelt fsi passat a mellé keresünk egy ilyen városban mászkálós autót
a kis golf megy végleg nyugdíjba helyette keresünk hosszú időtávra egy megbízható kocsit
( ezen kívül van még egy fehér kettes golfunk is, illetve nemrégiben lett eladva egy 3-as, ezért kerültem a golf témát, mert ültünk már benne eleget )
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Nézegettem a golfokat is ma (ami félig meddig kizárva, mert a családban volt már pár vw és azok közül is mindig golf szinte .. ) bajunk vele különösebben nem volt, de más márkát is kipróbálnánk. Ilyen árkategóriában viszont 50e km-rel ez-ehhez hasonló állapotúak jó választás volna nem? [link a hirdetéshez]
-
Integrale
veterán
-
blt.62
őstag
Van valakinek tapasztalata erről az új 4 évszakos Michelin gumiról? Megéri megvenni? Most 80 körül meg lehet a négyet. Évi 10 ezret fizetek a téli-nyári kerék őrzésért és cseréért. Évi 5-6 ezer km--nél lehet hogy 6-7 évig is bírná. 60 ezer a közepes minőségű téligumi. Viszont a kimondott téligumi nyáron a 40 fokban nem tudom hogyan viselkedne. Sokat megyek városban. Ezt az új "csodagumit" ajánlották.
MegtorloXp
-
-
Kornel
veterán
-
roberto211
őstag
válasz Sátán44 #118601 üzenetére
Nem hiszem. 2,2m körül van ez az összeg ha jól számolok.. 15-20m fölött szoktak rákérdezni hogy miből van ez a kocsi.. De ilyenkor meg ha hivatalosan nem telne rá csak nincs olyan hülye az ember hogy nevére vagy M.o i bejelentéssel veszi.
Amúgy sztem ufo civic szebb.. Sedane meg lehet jobban összevan rakva vagy passz.. Én ufot vennék de ugye kinek mi..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Ha külföldről vásárolok autót (kb. 7000 euro) a nav behívathat e hogy igazoljam, ilyen szar fizetés mellett miből telt rá? Nincs rejtegetni valóm, én mint magánember venném.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Call of Duty: Black Ops 6
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szólánc.
- Delta Force - Nyáron jönnek a mobilos kiadások
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Új Robotporszívó és padlótisztító
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Üveg tolóajtó RS 120 85x205 cm