Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Milyen széket vegyek?
- Nyomtató topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ASUS notebook topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
trassher #85399 üzenetére
4. a kormányra ráhúztak valami védőt, miért nem szedték le fotózáshoz? kérj képet a kormányról. 5 liter/100 lehetséges, de nem reális, inkább 6 óvatosan hajtva. Ránézésre jó.
3. emlékeim szerint a plüss kárpit az elegance felszereltség, de akkor hol a bőrkormány és a (mű-)fabetét? Ránézésre jó.
2. a kormányt átbőrözték elég csúnyán. inkább kevesebb kilométerest vennék én.
1. nincs belső fotó, se km, ránézésre rohad a b.h. sárvédőEzek az én meglátásaim, de tudd, hogy amikor magamnak veszek autót, akkor bele tudok nyúlni a szarba.
-
trassher
addikt
válasz
focvis #85398 üzenetére
Pont tegnap próbáltam egy 1.4-est és meg voltam elégedve vele teljes mértékben. Nagyon szépen ment és 130-nál alig volt zaj, bőven komfortos volt. 184-5 cm vagyok és 90 kg de simán elfértem magam mögött. Ha már itt vagy bedobok 4 autót amiket első ránézésre kinéztem. 700K a plafon vételár tekintetében ezért is jellemzően 2000 előttiek az autók.
1
2
3
4 -
válasz
trassher #85397 üzenetére
Köszönöm a bizalmat
az igazi OPC-ben olyan ülés van mint amilyent beleszerkesztettem az előző hsz-embe. És az igazi OPC-ben 2.0-ás 160 LE-s szívómotor van, később ezt cserélték a Coupé Turbo 192/200 LE-s turbójára. Astra H-ban megjelent az OPC Line is, de ennek semmi köze az igazi OPC-hez, tkp. néhány spojlert jelent.
Ha már osztom az észt
hadd írjak az Astra G benzin motorokról is:
1.2 - ki kell taposni a belét, ne vegyed
1.4 - nagyon jó, jól fogyaszt (óra szerint 190+)
1.6 8v - tartós, de nagypapis
1.6 16v - nagyon jó, de sajnos igen sok példány már újonnan is ette az olajat, óra szerint 200-at tud
1.8 - igen jó, érzésre megy úgy mint a 2.0, persze az 1.4-nél többet eszik
2.0 - elb@szták az áttételezését a váltónak, 1:1-ben az 1.6 16v áttétele van benne, 200-nál 6000-et forog úgy, hogy a max teljesítményt 5600-nál adja le, óra szerint 210.
2.2 - nem ismerem
2.0 Turbó - megy mint a távirat, de egy bughalmaz, és tud 20 litert fogyasztani átlagban ha kened neki, vége óra szerint 255 (van sk. képem róla valahol). -
Dany007
veterán
válasz
trassher #85391 üzenetére
Szerintem se olyan gáz. Nem túl csilli-villa, nem egy hányadék, mint az ilyenektől megszokott.
Múltkor volt egy szintén opel valami linkelve... csíkosra festve, hátsó spoilerrel stb... na az volt gáz!
Ez ahhoz képest igényes kategória. A belseje is tetszett.
A rendszámtábla tényleg furán néz ki. Mintha egy hirdetést szögeltek volna ki random falra...
Ami igazán gáz, hogy mindez egy kis 90LE Astrában, no meg a szöveg... Csontinál csak vicces, tudja az ember, hogy csak bohóckodnak. Itt meg nem tudom... -
válasz
trassher #85391 üzenetére
Bocs, hogy javítalak, de sok Opelem volt; az ülések az Astra Sport felszereltségből valók fazonra (volt olyan is), de egész konkrétan az Astra Coupé (szintén) félbőr-fél alcantara ülései, ritka szép állapotban, lehet újrahúzták, mert iszonyat gyorsan el tud koszolódni. Az Astra G OPC-ben (sajnos nem volt) emlékeim szerint Recaro ülések voltak dupla övbújtatóval a vállaknál és egybeépített fejtámlával (versenyülés fíling).
-
AMD Power
titán
Belül is brutál gázos.
-
trassher
addikt
válasz
Ace owner #85389 üzenetére
Hátsó lámpa, felnik, kipuff, csomagtérajtó szerintem élből kuka. Ennek az autónak minden hiányzott csak a csomagtérajtó lefalazás nem. Viszont a bőrözött belső az opc ülésekkel kifejezetten jól mutat. Ilyen ülésekben ültem tegnap és a majdani autónál ezek beszerzése került az első helyre.
-
trassher
addikt
A nap hirdetése. Esélyes hogy Csontis hirdetéseket olvasgatva nőtt fel.
-
AMD Power
titán
válasz
molnarpeter #85376 üzenetére
Ez a normális hozzáállás szerintem. Nekem is ha lenne céges autóm biztos vigyáznék rá. Az autóknak lelke van.
-
blt.62
őstag
Ezt a BMW-t adnák egy az egyben a 2002-es 2,0 HDI Citroen Picassomért. A picasso 175 ezer km, bőrös,egy gazdás,végig vezetett szervízkönyv. Egyedül a szélvédőm repedt. Félek egy kicsit a cserétől.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #85371 üzenetére
Ellenpélda: Apám régebben a céges Peugeotnak még adalékot is kért az olajcseréjéhez, még talán a sajátjánál is jobban vigyázott rá, úgy persze, hogy a cég fizette (aztán valaki más jól járt a kocsival, más kérdés).
Tényleg a két véglet a jellemző, ha más tulajdonáról van szó, de ez az élet minden területén érvényes, csak a határok tolódnak ki, ahogy növekszik a dolog értéke.
GLOCK34: Én is úgy nőttem fel, hogy a máséra legalább úgy kell vigyázni, mint a sajátra. Sajnos már a nálam idősebbek között is inkább az ellenkezője érvényes.
-
-
GLOCK34
aktív tag
válasz
focvis #85369 üzenetére
Én 2013.03.23. látok az utolsó pecséten, és igen 137900 van beírva. Az előzőnél pedig 114318 ha jól látom.
A kiegészítésed második pontja pedig sajnos nagyon is igaz.
Volt olyan hely,ahol nem lehetett elvinni próbakörre,mert nem volt benne üzemanyag+forgalomból kivonva. Csak ezt előtte elfelejtette közölni. Az egy Mazda 3 volt.runner 125: Akármekkora cégről is legyen szó akkor sem értem az alkalmazottak ilyen hozzáállását. Én spec. jobban vigyáztam a céges kocsira mint a sajátomra.
Valamiért mindig az motoszkált bennem,hogy az "nem az enyém" felelősséggel tartozok érte.
De hát mindenki más. -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #85365 üzenetére
És hogy a kivétel erősítse a szabályt múlthéten ültem egy hatos TSI jettában amiben 122e km volt, és céges, és nő vezette, és olyan volt mint az új.
Bár ez a nő minden céges autójára úgy vigyázott hogy csak na.
-
runner 125
nagyúr
válasz
GLOCK34 #85368 üzenetére
Legutóbb pár hónapja ugrottunk el egy közös ismerősünkhöz, egyik haversrác egy 1.4 G Astra-val jár. Beülltünk, elindult, hangos csörgő hang jött a motorból, persze már hidegen kitolta a szemét. Kérdezem tőle miért nem jelented be szervizbe, nincs túl egészséges hangja, ráadásul a cég kontójára orvosolják. "Áhh, már fél éve ilyen, de látod nem akar megállni, pedig akkor kapnék másikat, újat."
Szóval tényleg nagy részükkel így bánnak, persze a nepperek itt ott helyrepofozzák, de az előéletüket siralmas körülmények között teljesítik a flottás autók, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
-
válasz
GLOCK34 #85363 üzenetére
Kinagyítottam a képeket amennyire lehetett az első autónál, szerintem Opel Tormási pecsételte a szervizkönyvet Kecskeméten, ahogy néztem utoljára 117ezernél valamikor 2012.03-ban. Egy telefonodba kerül felhívni őket, ha komolyan gondolod. Nagyon jó szerviz amúgy.
Nem egy bonyolult autó, 2008-ra kiforrott típus volt.
Én biztos a maradék 1%-ba tartozom, de a céges autókra is vigyázni szoktam, közel úgy mint a sajátomra
Szerk.
1. Ha teheted digitklímásat vegyél, nem túl szép az alapkivitel központi kijelzője.
2. Az a debreceni rablósor nem túl jó hírű (budapesti vagyok). -
válasz
GLOCK34 #85363 üzenetére
Ha valóban cégesek voltak akkor szerintem ne az előttem leírtak miatt . Nekem is lett volna a múlt héten egy céges qashqai , de úgy le volt lakva , hogy arra már nem is mertem gondolni hogy hajtották . Arról meg ugye gyakran hallunk , hogy a céges kocsikra mindent ráírnak a szervizekben aztán abból mit tesznek bele az már kérdéses .
-
runner 125
nagyúr
válasz
GLOCK34 #85363 üzenetére
Szerintem egy itthon élő, svájci orvos, nem dohányzó ikerpár egyik tagja vette az egyiket, a másik meg másikat.
A H Astra tipikus cégautó, nyilván mindkettő az volt. Előnyük lehet h ezeket tényleg leszervizelik (mármint elmegy a márkakereskedésig, aztán a többi már a szerelők becsületén múlik), cserébe a céges autók 99%-át mocskosul leszarják a felhasználók.
Van több jó barátom és ismerősöm akik céges autót használnak, piszkosul nem érdekli őket, h meleg-e a motort, vagy befér a parkolóba, netán hogy áll az olajszint, a lényeg h a tankolókártyán mindig legyen credit.Ettől a H Astra ajánlott vétel, jó autók, de ha teheted első körben szvsz ne flottásat válassz.
-
Debilon
addikt
válasz
Mágus2 #85351 üzenetére
hát ja, nem mindenkinek kell kirobbanó teljesítmény, mikor autót kerestrem nekem is mindenki azt mondta, hogy 2L alatt ne is vegyek 6-os Mazdát, mert nem megy rendesen főleg kombi karosszériával
ehhez képest az 1,8-as motorral tökéletesen meg vagyok elégedve minden szempontból
az 1,6-al nincs semmi gond a Ford-ban, elvisz A-ból B-be
-
válasz
lsebestyen #85353 üzenetére
DB-ra 1,5k-val drágább,de én inkább ezt venném
Ajánlottak:
good year
dunlop sp blurespone
pirelli p7
continental premiumcontact5
michelin primacy3 -
trassher
addikt
Köszi a válaszokat.
Ma este megyek kipróbálni egy ismerős 1.4 16v g astráját. Állítólag jó autók, a 90 lovas élhető is. Opel topicban 3 ajtós, klímásra 400K-s árat mondtak ha szép. Este kiderül.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #85353 üzenetére
Vedd meg nyugodtan.
-
lsebestyen
addikt
Hello, ez a topik jobban pörög mint a gumis, ezért itt kérdezem:
Ez a vredestein milyen? Skoda Octavia 2004 alá menne, évi 10k km, főleg városban. Vagy hasonló árban esetleg más bevált darab? Azt h dobjak rá +20ezret és vegyél ezt meg azt inkább hagyjuk. Köszi!
-
TaaT
nagyúr
-
raczger
őstag
Nyilván nem versenyautóra számítok, de a 0-100 alapján nem tűnnek annyira lomhának (persze nem egy M3-ashoz kell viszonyítani).Felhívtam mindkettőt, a Volvos majdnem egy éve vette az autót, így második tulajos és azért adja el, mert gyorsan kettő fővel fog bővülni a család (úgy már 3 gyerek lesz). Rozsda sehol, jónak tűnik, még azt ellenőrzöm le mielőtt elmegyek, hogy volt-e komolyabb incidense az autónak.
A bmw-s kereskedő pedig elküldi nekem elvileg rendesen a papírokat, szóval utánajárok, hogy valósak-e a papírok.
-
-v-
addikt
válasz
trassher #85320 üzenetére
1.6, 1.8 egykutya kb., 1.8 kicsit jobban megy. 2.0-t nézz, mindenben az a legjobb, fogyi meg nem vész.
(#85342) raczger: nem, teljesen jó mindkettő. Arra értem, hogy se fogyiban, se dinamikában, se műszaki tartalomban nincs nagyon különbség. Pl. 1.4 meg 1.6 között óriási a diferencia menetdinamikában, 2.0 meg csomó minden másban is jobb, nem csak erősebb.
-
Puma K
nagyúr
-
raczger
őstag
[link]
Vélemény? Nemrég még 1.5-ért hirdette fix áron, most meg ennyiért, és a fix árat kivette a leírásból.Másik kiszemeltem, kicsit félek tőle, de azért ezt is felhívom:
[link]
Vajon, ha felhívom a német szakszervizt, adnak valami infót az autóval kapcsolatban, hogy le tudjam ellenőrzni, hogy a vezetett szervizkönyvet nem írták-e át? -
-
blt.62
őstag
Erről mi a véleményetek?
-
trassher
addikt
Ford mk1-ről mik a vélemények, tapasztalatok? Benzinesből melyik lehet jobb választás az 1.6 és 1.8 közül?
-
-
válasz
MunezXBK #85311 üzenetére
Az úgy más
Kinéztem egy verdát, de elötte át szeretném vizsgáltatni (civic 6 gen). Szerintetek hova érdemes fordulni ilyenkor, márkaszervízbe vagy esetleg vizsgabázisra és megcsináltatni egy elővizsgát? Jó lenne egy kompressziómérés esetleg festékvastagság mérés, fene tudja mennyire eszi az olajat vagy hogy volt e törve.
-
Ace owner
addikt
Bimmerekből melyik a legolcsóbb amivel már lehet játszadozni?
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #85305 üzenetére
Onnan, hogy az alcantara sem bőr, csak az egyik legfinomabb textil, amit gyártananak.
Bitpalace: egyetértünk, én sem szeretem a full bőrt. Régebbi autónál kizárólag plüss, 15+ éves bőr általában rettenetesen néz ki.
-
Bitpalace
senior tag
válasz
EQMontoya #85301 üzenetére
Na igen azért az már más! Ha full bőr az egész, nem tudom én azt nem szeretem, de ez egyénfüggő.
Csak sokan vannak akik leszólják ezt a Mergát, csupán csak azért mert öreg, és nincs benne ennyi kényelmi ketyere...De nekem az autó az itt kezdődik aminek autó formája van, megvan ugyan úgy a segge mint az orra. És lehet hogy öreg, meg nem egy versenyautó, de szerintem sok fiatalabb autót megszégyenítő állapotba van, és tényleg csak tankolni kell bele, és persze vigyázni az állapotára, de a térképről lemegy vele az ember ÉS biztonságban!!! De nyilván elfogult vagyok, autószerelő szempontból nézem az autókat. Ez volt az utolsó típus ami miatt a Mercedes majdnem csődbe ment, ez utániakban már km-re (időre) vannak tervezve az alkatrészek.Ha azt a részét nézem, hogy van egy ugyan ilyen W124 típusú merga a családban, ami 27 éves most van fényezni, de van benne 780 000km és ez idő alatt csak egy hengerfejtömítést cseréltem, szerintem mindent elmondtam. Az embert kiszolgálják ezek a hálás autók.
üdv!
-
EQMontoya
veterán
válasz
molnarpeter #85300 üzenetére
Bőr oldaltámasz nem szokott átlag szövet ülőlappal párosítva lenni - leginkább alcantarával. Az úgy tényleg jó is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest