Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Ez így van. Ezért sem akarom én megmondani a magamét - csak ha valaki nagyon kérdezi
- és inkább olvasni más, komolyabb, racionálisabb véleményét. Még nem nagyon találkoztam elfogulatlan írással.
A valóság viszont az, hogy akikről te beszélsz ők vannak a legkevesebben. Ellenben a biciklisek nagyrésze mégcsak a kreszt sem ismeri így ha nem teljesen egyértelmű a helyzet, urambocsá' a táblákat is nézni (és ismerni) kellene, na ott már véget ér a tudomány.
Az autósok többsége legalább ismeri a kreszt (), de a főbb szabályokat biztosan. Ők csak szimplán bunkók (mármint egy részük).
-
-v-
addikt
válasz
hobizoli #84988 üzenetére
Ma én is épp bicajjal mentem melózni, erre reggel látom hogy szét fog nyílni a fejem meg ilyenek
Próbáltam sprintelni a villamossal, de nem vagyok már a régi
Semmi értelme ennek a cikknek, egyetértek ...(#84992) Dany007: hát figyelj, a nagy baj az, hogy általában aki meg akarja mondani, "mi kéne" az csak az egyik oldalt ismeri
Függetlenül attól, az melyik oldal. Érdekes módon aki sokat bicajozik is, meg vezet is pl. Pesten, az autóban ülve is tud figyelni a bicajosokra, meg bicajon ülve is tudja, az autóban ülőknek mi az ami nem látható, meg mit hogyan is kéne, hogy mindenki rendben hazaérjen (plusz még haladjunk is).
Ez csak idővel fog változni, hogy összeszokik a két oldal, de ehhez még rengeteg idő kell.
Amúgy meg nagyon sokat javult a helyzet az elmúlt években, mindkét oldalról. -
Pitu
aktív tag
(#84985) Famalac: 1.6-ról írják hogy kevés, nagyobb motorral szerelt meg hahu-n kevés van az árszegmensemben. Pedig egész praktikus/tetszős autónak néz ki.
(#84989) neduddki: igen, toyota-ból elég szegény számomra a kínálat. Sedan, csapott meg nem megfelelő csomagtartó méretet ad.
I-es Octavia-nál a hátsó lábtérre gondolsz? Nem próbáltam még hogy mennyire vészes, mondjuk 175cm vagyok, így nem szoktam nagyon hátra tolni az ülést. G Astrahoz képest kisebb pl.? -
hobizoli
nagyúr
Azert pl ez egy jo hozzzaszolas volt:
"Napi 60 km bicikli, agglomerációból Budapestre, át a budai belvároson. Margithíd-Lágymányosi híd közti szakasz a kritikus, ott a legtöbb idióta. Sorrendben a leghülyébb a biciklista, utána a félvak/félhülye/leszarom turista/gyalogos és végül az autós.
Sajnos nem tudnak és félő, hogy nem is akarnak normálisan közlekedni a kerékpárosok. Nekem nem derogál erősen lassítani egy veszélyes kereszteződés előtt, ahol ugyan nekem van elsőbbségem, de lehet, hogy nem lát az autós vagy bajom eshet. A sok kretén meg fülhallgatóval megy bele a világba - el is ütötték az egyik okostojást a Halász utcánál, előttem. Éjjel-nappal elöl-hátul villogó LED-es lámpa, valamit talán azok is érnek. Hátizsákomra mindig rátűzve fényvisszaverő mellény, ruhámon is vannak fényvisszaverő csíkok. Balra kanyarodás előtt (is) hátranézek, mert _nem akarom_, hogy átmenjenek rajtam. Haladás _egyenesen_, nem kacsázva, nem az út közepén, kiszámíthatóan."
-
#76385920
törölt tag
Valaha Ford értékesítő voltam. Alapvetően megbízható autók. A C-MAX fogyasztása kicsit magas, talán 1-2 lityivel több a hasonszőrű Focus-nál. Az 1.6 100LE-tól ne várj hipertérugrás szerű gyorsulást, főleg klímával.
1.6 16V TI-VCT egy fokkal jobb, de a megbízhatósága gyengébb. A többi márkáról sajnos nagyon nem tudok nyilatkozni...
Az Octavia csomagtartója tényleg brutál...
-
Pitu
aktív tag
válasz
#76385920 #84982 üzenetére
Jazz-t megnéztük asszonnyal élőben, mert nagyon kicsinek találta. Nagyon praktikus autó, piros pont a tervezőknek. Viszont amikor megnéztük az Octavia csomagterét, azért tátva maradt a szánk.
Ford-ok kicsit ismeretlenek számomra. Anno mondjuk a mondeo mérete szintén lenyűgöző volt.
Ford topic-ban még után olvasok a megbízatóságuknak. -
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Kb. 1 hét múlva aktívan autót kezdek majd keresni. 1.6mFt-ot szánok átírás/szervíz nélkül a vásárlásra. Fontos hogy legalább 2 gyerekig kompatibilis legyen. Benzinest szeretnék, mert évi ~7-8ezer km-t használom az autót.
1.6-os Octavia-kat nézegetek, szerelőm I-es ajánlott, de én nem zárom ki a II-eseket sem. Próbálom elkerülni az ex rendőrautókat, így a fehér szín kapásból kizáró ok (+nem is tetszik). Szerintetek is érdemes ekkora összegnél inkább egy fiatalabb I-est nézni?
A másik kiszemeltem 1.4 v. 1.6-os Toyota Corolla lenne, lehetőleg kombi. Jó lenne Japánban összeszereltet találni, de nem feltétel. A Toyota híres a megbízhatóságáról, de aggaszt hogy egy lerúgott példányra szintén sok pénzt lehet azért locsolni.Előzmény: 2002-es 1.2-es G Astra. Sajnos egy balfék szerelőnek köszönhetően a gatyám ráment az autóra, ill. saját bőrömön kellett megtapasztalnom hogy eléggé alulmotorizált. (Miskolc-Szilvásvárad bükkön keresztül katasztrófa volt 2 fő + 1 gyerekkel) Ezért pl. tuti nem fogok 1.4-es 75le-s Octavia-t venni.
Ahogy az előző autómnál is, most is rászánom azt az x ezer ft-ot az átvizsgálásra. Esetleg ha tudtok a fenti feltételeknek megfelelő, megbízható, viszonylag olcsón fenntartaható autót, akkor várom a javaslatokat.
Köszönöm!
-
Dany007
veterán
Hehe, biciklisekről tömören. [link]
Lehetett volna még pár oldalnyit hozzáírni. Látszik, hogy csak hirtelen felindulásból írta, de azért van benne valami. -
Melack
veterán
Nah, a jobb hátsó fék már jobb, de még mindig melegebb, mint a másik három. Jó fékes szakit ismertek?
-
artiny
őstag
válasz
Kornel #84970 üzenetére
Komolyan? en regen ezt olvastam egy forumban akinek azt ajanlottak
:
"Az 1.0 MPI motorral az a gond hogy ez még a klasszikus 40 éves konstrukció. Megbízható, de fogyasztásban nem a legjobb. Érdemes keresni egy 12 szelepes 1.2 HTP-t, annak ugyan erősen kerti traktor hangja van, de jól fogyaszt és egész nyomatékos. Ha vásárlás után kicserélteted a vezérműláncot és rendes szintetikus olajat töltesz bele, sok baja nem lehet.
" -
runner 125
nagyúr
Index-es márkatárs lőtte Szabadkán:
Végülis addig tényleg ugyanaz, h VOL.
-
artiny
őstag
melyik motorral keressek fabiat (2000-2) kiadasokbol? melyik a kevesbe meghibasodo fajta?
-
Kickass
őstag
küszöbcsere 1 oldalon+lakatolás+2 elem fényezése+alvázvédelem=57k
profi munka fotódokumentálva, igaz ez K-Mo.
egyébként meg te írsz fals infot a másiknak, majd kiderül te se annyiért csináltattad -mocitető fényezés, ha alapból így írod senki nem szólt volna hozzá, de azért háborodj már fel a saját hülyeségeden légyszíves
-
#10726912
törölt tag
válasz
trassher #84949 üzenetére
Kivételek mindig vannak. S üdítő hatású vállalkozók is: jól dolgozik, nem csillagászati áron, befutott vállalkozással, az ilyeneknek lesz mindig melójuk. Győrben ismertem egy palit, festő műhelye van, a környék egyik legolcsóbb műhelye az övé, profi munkákat csinál, (tudom, nem lemezmelós, de kb ugyanaz a jelleg), nem győzi a munkát, alkalmazottja is van és milliomos. De ha most kezd el valaki melózni, az nagyon nagy munka: egy ismeretlenhez nem viszi el senki szívesen a kocsiját, sem szerelőhöz, sem festőhöz, se sehová.
S pár évig ismeretlen marad az illető, ha elkezd melózni ilyen téren.
De persze itt is akad kivétel. Nem kételkedem abban amit mondasz, van ilyen, de nem csak olyan van, amit Te mondasz, azaz aki kasztnizással foglalkozik, annak nincs mindegyiknek 3 mergája. -
hobizoli
nagyúr
nem, elindultam a zoldre olyan faszan, ahogy lehet, a keresztriranyban meg vki mas ugy gondolta, hogy ez a piros meg sarga sincs -rovid zold van nekik...-, meg itt nem szoktak jonni...hat en meg akkor megis pont
jottem
a Domus-nal volt az Arpad hid felekozepso savban mentem es a keresztezodes kozepen az oszlopnal alltam a villamossineken meg a menetiranyomtol elterve 90 fokkal, ahogy bejott jobbrol meg a sotetnarancssargan, aztan elvitt magaval keresztbe
ket auto fordult be elottem meg, egy bézs S60-s Volvo, arra alltam bele a fekbe, hogy WTF?, es utana jott meg egy Bravo, na azzal kerultem kontaktusba a bal elso kerekenel, az meg elvitt magaval keresztbe
nezd csak meg, ha arra jarsz az Arpad hid fele meno egyenes iranynak a Beke ut(?), vagy ha jobban tudod ugy a korhaz feloli iranya utan lesz csak zoldje
es en a Kika-nal levo elso lampatol beertem ugy a masodik lampa ala a keresztezodesbe 25-30m-rol, hogy meg ketten befordultak elottem
az szerinted mekkora piros volt nekik, ha odaertem
raadasul a kozlekedesi rendor a Honved korhazban miutan felvettek tolem is a jegyzokonyvet elmondta hogy ott a korben 3sec-g piros van mert ez nagy ekresztezodes, azert van igy hogy kiuruljon, es az en iranyomnak csak utana lesz zoldje az elso lampanal es az utan 1sec-l a valt a masodik a keresztezodesbenaztan a birosagon mar ok elsokent alltak a lampanal es eppen csak elindultak, de megis vmi csoda folytan ok vittek el engem keresztbe megindulva, nem pedig en oket lenduletbol erkezve fekezes nelkul
a helyszinen a rendornek meg 3-n 3 felekeppen lattak a lampat egy autoban utazvahat vannak fizikai csodak, na
en meg nyilvan a 20sec mulva zoldre indultam el elore, az eleg eletszeru, nem?
nem mint az, hogy aa ezen meg atferek, mert nem szoktak itt jonni, aztan meg ja most pont de -
Nem3sys
tag
válasz
szőröscica #84853 üzenetére
Nagy valószínűséggel ragad a geometriád.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #84956 üzenetére
még heves, legalabb is a kocsit egerben csinálták, bár tény, hogy 2km-re lakom a megyehatártol, szóval borsod sincs túl messze
mondjuk tényleg sokat számít vidék-pest az árak miatt, de már szerencsére mindenhol vannak ismerősök, ez is nagyon előny a pénztárca szempontjából
-
trassher
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tomiii. #84954 üzenetére
jo...borsod megye
probald meg ezt Bp-n kornyeken vagy pl GyM-S megyeben pl
6-7eve amikor leroggyant a puttokam, az elejet 400k-bol raktak ossze fenyezessel, eleve a 4 elem fujasa metalra, mar a 1/4-e ennek huss
4 huto (viz/klima/intercooler/olaj) +hutoventi, legyszurohaz, fenyszorok stb, es kellett a komplett eleje...meg aki megcsinalta sem ingyen dolgozik
mondjuk abban volt mar elso-hatso csucsrugok+lengescsillapito (ez mar meg volt hozza elotte) is feltengelycsuklok csereje is, meg motorter teljesen ki volt bontva a tuzfalig a javitashoz, mert ebbe nem allsz be a motor melle, annyira zsufolt, meg a motorban+hengerfejben is minden tomites szimmering stb vatta ujra lett cserelve akkor mar egyuttal, ne egy osszeg amugy, de a sok kicsi sokra megy a vegen -
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #84953 üzenetére
jó akkor, ahhoz mérem mikor gtk-ra törtem az elejét, es 60 volt a munkdadíj a komplett zarhid cserenek, sarvedo cserenek, nalam ez is hegesztett.+húzópad is benne volt, a fenyezes 16 ezer, plusz a festék 4 ezer. es ekkor mondtak h ennyi lenne a ket hatso iv eseten is a fenyezes a ket oldalra, alkatrész árak kb 13 ezer motorhaztetovel. ez volt 4 éve, ekkor még én semmit se csináltam, mert ekkor lattam kb eletemben eloszor autot, tehat meg az ismeretsegi korom se epult ki. szoval akkor vegyuk ugy, hogy ezek miatt sokaltam az árat, eddigieket meg keretik figyelmem kivul hagyni, de ez vidék, ha ezek miatt gondoltam amit, akkor megúszom a poklot?
-
tomiii.
aktív tag
-
trassher
addikt
válasz
#10726912 #84943 üzenetére
Szabolcs megye, Vásárosnamény. Kb az ország segglyuka. A lakatosnak 3 mergája van. Egy vito, egy w124 e250td gyári állapotban és egy e220 cdi full-full. Mikor a zasszony azt mondta hogy sokat dolgozik meg állandóan csak a kocsik csak annyit mondott "ha nem tetszik lehet menni".
És van munkájuk bőven. Az mondjuk igaz hogy jellemzően seftes autókat csinálnak de azok nem is alkudoznak. Kifizetik a pénzt és mennek mert ha nincs autó nincs lóvé sem.
-
m3tr0
őstag
válasz
Kickass #84934 üzenetére
Jó,igazából nekem 75 ezer volt és abban volt egy motorháztető fújás is.
Mellesleg bírom,hogy akármit ír az ember az vagy sok, vagy kevés, vagy szar...
Ilyenkor mindenki nagyon okos,amikor meg kéne egy laktos plusz fényező akkor meg, ááá nem ismerek jót...akit ismerek annál meg ennyi meg annyiba kerül...
Át lehetne nevezni lassan a topikot vicc topiknak. -
#10726912
törölt tag
válasz
trassher #84942 üzenetére
Attól függ, merre vagy. Szegény környéken nem nagyon járkálnak fullos mercivel a karosszériások. Mindenben vannak kivételek, nézz körül pl Sárospatakon, Ózdon...
Ott esetleg fullos Ladákkal szaladgálnak (az ezerötös lada, az a kocsi, a többi csak futó homok!). S kis hazánkban sokan sufniban csináltatják a garázs soron (Józsi, ha vége az éccakás műszakodnak, pofozd má helyre a küszöböt az ibizán, jövök segíteni 2 lityi pálesszel, úgyse hagy az asszony!)
Szóval van véglet bőven -
trassher
addikt
-
Eddig mindenki a rozsdát mondta csak, ezek szerint más típushiba nem nagyon van?(:
-
m3tr0
őstag
válasz
tboy93 #84929 üzenetére
Két hátsó ív javítása fényezéssel kb.100 ezer ft.
Az enyémen egy fesz.szabályzó reccsent el különös okok miatt...meg egy jobb féltengely csukló...97-es nonfl 3 ajtósom van.
Nekem ami nem tetszik benne az az,hogy az első fényszórók gyengék.
Előtte 2001-es Puntóm volt...na azzal lehet látni éjszaka.
Amúgy a civic nem rossz, de nem mind1 milyen előélettel veszed.Az enyém első tulaja egy fogorvos nő volt, a második egy hivatásos sofőr.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
tboy93 #84926 üzenetére
a tìpust nem ismerem, de haverom 600 ért vett egyet nem rég, kipufogó volt elrohadva, de mindenmás megkímélt és jó állapotú volt, rozsdát se nagyon láttam mikor körbe néztem, alulról se. Szóvel ez alapján 600.000 egy olyan összeg amiért vannak szépek, bár azt nem tudom, hogy ez sok vagy kevés
3 hónap alatt 500km-t, ha ment vele, szóval egyéb hiba még nem jött elő
-
Ezekről a jószágokról mit érdemes tudni?
99-2002 közötti
Jellemző típushibák?
Rozsda mennyire fenyegeti? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #84921 üzenetére
Neem, van már neki egy S60-as. Országos Volvo talin voltunk szombaton Budaörsön és ott volt ingyenes hiabkód olvasás aztán rádugták egy másik srác V70-esére arra dobta ki. Ő is azt akarta megtudni valóban mennyi van benne de az nem derül ki sajnos csak az, hogy piszkálva volt.
MunezXBK: Az az.
-
ALI_G
veterán
válasz
DeFranco #84908 üzenetére
Arra volnék kíváncsi, hogy mennyivel vette (óra szerint) és hány km-t tett meg vele.
Próbáljunk meg objektívak maradni. Állapotot veszünk, nem kilómétert. De ha már nálad van, akkor pontosan számolja a nálad töltött kilómértvágod.
Qru: ezt nem tudtam. Ez elég szívás.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
VegyesTamás #84873 üzenetére
Ritkán romlik el/kell rajta valamit csináltatni de akkor nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
Ez így nem igaz. Elromlik az, ugyanúgy mint bármely más hasonlóan felszerelt, motorizált prémium csak nem az első 120k km-en.
-
TaaT
nagyúr
Kíváncsi vagyok mikor kerül ki a TC-re.
-
neduddki
nagyúr
válasz
VegyesTamás #84904 üzenetére
HI!
fentartani az bisztos:- )))
udv
neduddki
-
DeFranco
nagyúr
2.0D azt hiszem, és K-s rendszám, korra tippelhetsz. Futás szvsz. mindegy ezt arra tekerik amerre kéred. Nincs benne félmillió kilométer, de még 300k sem, az alatt meg tök mindegy mit látsz az órában, nem öregszenek ezek látványosan.
Ja, és ez jellemzően interurbán volt használva, Pesten meg csak ritkán-alkalomszerűen, nem fővárosi a tulaj.
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #84906 üzenetére
Nem igaz, nem mukodik. A 'feszultseggel tolt' szoveg pluszpont.
-
runner 125
nagyúr
Elektronikus korróziógátló. Ez igaz lehet, működhet?
-
ALI_G
veterán
Tudtok valami oldalt, ahol találok X3 2D-hez service manualt? Egyszerűen nincs. USA oldalakon találni, de oda csak a 3 literest viszik.
-
neduddki
nagyúr
válasz
VegyesTamás #84900 üzenetére
!
Tod mikor a bikker fonokot mekkerdesztekmeg az e65 kapcsan , ogy nem-e lehetne-e megbizhatobb otokat csinalni amire az vot a valsz, lehetne, de mibe kerulne...
udv
neduddki
-
AMD Power
titán
válasz
VegyesTamás #84898 üzenetére
Lásd az enyémet. Korban ugyan az mint Swift, nagyobb bár motorikusan "gyengébb".
Persze a mostani.
Igen , neduddki még mindig nem jött rá ,hogy baromira idegesítő ez speciális fogalmazási stílus amit használ. És semmi értelme.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest