Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen videókártyát?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Az Insigniába tavaly cseréltem kompresszort, mondjuk az idén tapossa a 15. életévét.
Igazából az sem érdekelne, csak az utánajárás, kérjek időpontot vigyem el, ha ott kell hagynom, akkor kérjek szívességet, hogy valaki hozzon haza, aztán majd vissza. Ehh. mindegy. Köszi a helpet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Laraxior #228296 üzenetére
Mélygarázs, lehetőleg több szintes ahol van -2 vagy -3 szint ott érdemes lentebbi részre menni, mert ott melegebb van.
Ha szerencséd van csak tölteni kell ha nem akkor vhol lyukas a rendszer és javítani. Ha nagyon nincs akkor több helyen lyukas és ha nagyon-nagyon nincs akkor a annyi a klíma kompinak (is).
-
válasz
ParmaBoy #228293 üzenetére
AA/CP az megy a 74.00.324 EU firmware-re frissítés után is, ha a középkonzolban egyébként a dugón van telefon jel. ráadásul ha ismered ASH8-at, akkor ő ingyen átküldi ezt a firmware-t, meg a teljes telepítési bulletint.
ha nincs a telefon jel, akkor alin még $40 a hardver, ami egyébként plug-and-play, de van gyári is -
Laraxior
titán
Van valami praktikátok arra, ha télen vesztek autót, akkor a klímát hogy ellenőrzitek, hogy működik? Úgy értem, nem csak világít, hogyha bekapcsolod, hanem ténylegesen fel van töltve, a kompresszor dolgozik, hideget fúj?
#228297 Micsurin: De nekem ott is pl 7°C körül szokott lenni.
Hétvégén mentem vagy 1000km-t a Challengerrel, de ez a kurva klíma istennek nem fújt hideget.Cserébe viszont jól fogyasztott, ami mondjuk kb tökmindegy
-
futo001
senior tag
válasz
szabonagyur #228289 üzenetére
Irorszagban elunk es onkenteskedunk az agarmenhelynel es a foka enhelynel is.
Pingvin nincs, de neha akad tengeri vidra. -
ParmaBoy
tag
válasz
f4lcon #228291 üzenetére
A 3-asokban is megtalálható volt a 165-ös verzió, ott egy picit rövidebb váltót kapott hozzá, de aki pályázik, annak a hosszú váltó pont előny, jobban fogyaszt (amúgy sem fogyaszt rosszul ebben a testben a 2.0 sky)
Igen, szerintem is német inkább, ezt meg kell kérdezni. A felni az gyári, a zene az utólagos.
Én amúgy (nyilván drágább) ebből a faceliftesre mennék rá, 17-ben kapta meg, és sok okos dolog ekkor került bele pl. aa/cp, xenon helyett led lámpa (és tök jól világít), bár a hagyományos kézi helyett már elektromos lesz.
-
válasz
Dolby #228287 üzenetére
a 120 lovas verzió ráadásul simán, és egyszerűen frissíthető a CX-5-ben található 165 lóerőre (ugyan az a motor, csak a hármasban szoftveresen van fojtva) úgy meg már szedi is a lábát
nekünk van Mazda, 2015 után már nem rohadnak (vagy nem jobban, mint más autó) és a fehér bőrtől se félnék, max vesztek egy méretpontos üléshuzatot (mad-hungary nekünk jó tapasztalatunk van velük, már több autóra csináltattunk, a szutyok weboldal ne tévesszen meg)
#228290 ParmaBoy ahogy az audiorendszer is cserélve volt (mélynyomó a csomagtartóban, meg a leírásban is szerepel) nem csodálkoznék, ha a tulaja tboldi távoli ismerőse lenne, aki mindent IS cserélt az autón. mondjuk a nagy zene meg a nagy felni az már akkor rajta/benne volt, amikor az országba került, szóval inkább német lehet, mint osztrák -
ParmaBoy
tag
válasz
Dolby #228287 üzenetére
A Mazda 3 szvsz egy jó választás, amit a konkrét példányról látok: külföldről behozott, a német környezetvédelmi matrica ott van a szélvédőn az eredetvizsgás képeken, de lehet osztrák is, hiába nem rohadnak jobban, mint a korabeli bármi, én óvatos lennék, illetve nem gyári ülések vannak benne, ez is látszik az első magyar műszakin, eredetvizsgán, sima fekete szövetülésekkel gördült le a gyártósorról.
-
Dolby
senior tag
Sziasztok!
Párom a 2010-es Giuliettát szeretné kis fiatalítás gyanánt lecserélni.
Alapvetően városi / kertvárosi ovijárat a feladat 4M környékéig bezárólag, egyébként 2 gyerek (4 és 10), meg egy kutya a családi keret, ritkán de előfordult hogy az ő autójával mentünk kisebb kiruccanásra, ezért a Giulietta alá nem mennénk pakolhatóságban.
A Mazda 3 (benzinnel) ami eddig részéről design-ban, részemről pedig az itt olvasottak alapján vehető típus lenne (például most ezt találta), a konkrét példánnyal kapcsolatban van esetleg észrevételetek (azon túl, hogy a picúr és a kutya mellé a fehér bőr szerintem öngyilkosság)? Jól vettem ki az itt tapasztaltakat, hogy ebben a korosztályban már nem kell extrém módon aggódni a rozsdásodás miatt? Illetve van más javasolt típus ami az árkategóriába beleférhet?
Köszi!
-
bads1
aktív tag
Sziasztok.
Olyan autó kellene ami bírja a városi gyűrődést (tehát valami egyszerű benyás) és be tudok masszírozni a csomiba egy babakocsit meg ezt azt mellé. Valamint ne kelljen a kötelezőkön kívül sokat költeni rá.
Jelenleg egy 2016-os Swift és egy 2019-es S-Cross van de nem igazán használjuk ki, együtt a két autó értéke elég sok nekünk így inkább próbálnánk belőle pénzt kivenni és gazdaságosabbá tenni az életünk.
A Swiftet szívesen megtartanám mert hibátlan viszont nem fogunk elférni benne, ha marad akkor csak olyan 2m-et tudnék szánni egy másik autóra amivel hosszabb utakra és családhoz mennénk haza.
Másik lehetőség hogy megy a Swift is és akkor 1-1,5m-el többet szánnék rá a 2-nél így maradna egy autó amivel mindent megoldok.
De szívesen várok ötleteket a megoldásra. -
futo001
senior tag
válasz
szabonagyur #228277 üzenetére
A kombi vagy hatcback leginkább az ami jó lenne. Néha kutyát viszünk, röhögni fogsz de néha fóka is kerül a csomagtartóba, bringa vagy éppen valami ami kell a házba, mint pl mosógép. De igaz, ha a Mondeo marad lehet ez nem szempont.
Qru
Arteon alapvetően ugyanaz mint a Passat teljesítmény és megbízhatóság szempontjából ugye? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
futo001 #228276 üzenetére
Mercik minőségre nem olyan jók és drága a szervízelésük (nálunk van pár a cégnél, tudnék mesélni...). Ha prémium kell akkor a BMW 330e a jó irány. Ha elég vmi közepes akkor a Skoda Superb iV vagy a VW Passat GTE jó irány. Méretben kilóg erősen a Golf GTE de ha elég akkor az is jó választás.
-
Vismajor01
addikt
válasz
futo001 #228280 üzenetére
224 ezer kilometernel Maglodi auchannal nem maxra toltve (45 km irt ki 50 helyett) a Frankel Leó út 49ig mentem tisztán elektromosan, ennek nagyreeze 110es autout, 37 km. Varosban simán 45t hozott nekem nyaron, es se fiatal nem volt se keveset futott, szoval a 45-50km stabil
-
futo001
senior tag
válasz
Vismajor01 #228279 üzenetére
Köszi, V60 nagy kedvenc évek óta mindkettőnknek. Kívül-belül tetszik de sokat nem tudok róla. Mennyit megy el elektromosan?
Dízel és benzin hibrid is jöhet amúgy, lehet most egy picit a benzin fele húzok, picit talán egyszerűbbek de lehet tévedek. -
Vismajor01
addikt
válasz
futo001 #228276 üzenetére
Én bedobnám azért a v60 phevt, mert az dizel alapból. Ilyen keretek között pedig a legfiatalabbak közül lehet választani, kevés futással. Újabbak már csak benzinesben vannak persze azok is nagyon jók. Nekem v60 phev volt, imádtam h közelre/boltba/edzőterembe elgurultam elektromosan, ha meg mentem messzire akkor 5 hengeres dizel dorombolt és nagyon jól fogyasztott. Ha nem született volna 2 gyerekem akkor azóta is az lenne
-
futo001
senior tag
válasz
rbalint88 #228275 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ, ezek szerint nem járunk rossz úton. Még egy kérdés lenne: párom ma talált egy 1 éves Mercedes C300DE-t kombi kivitelben a közelben. Ahogy látom elektromosan többet bír mint a 330e, emellett első ránézésre megtetszett a letisztult belseje. Ő is ajánlott típus lehet?
Teslatól amúgy pont a várható szervízélmény tántorít el (meg Musk karlendítése, de ebbe bele se menjünk mélyebben, bár az autó árának jót tehet).
-
rbalint88
addikt
válasz
futo001 #228274 üzenetére
Ket olyan auto akadt fenn a rostan, ami a maga nemeben nagyon jo.
Teslabol en csak Highlandet vennek, mert a fl elotti mubor karpitja egeszen borzasztoan izzaszto es opcio sincs benne masra. Highlandben legalabb van ulesszelloztetes es meg jopar dolgon fejlesztettek (zajszigeteles, fenyszorok). Mar az alap hangcucc is nagyon jo benne, a high range es performance modellekben meg jobb. Tolteni valoszinu kell a melohelyen is. Ami meg negativum, hogy markaszerviz jelenleg csak Bp-n van, orias varolistaval, ez olyan esetben szivas, ha valami garis nyug van az autoval. Ha mar nem garis, akkor van par szerviz, aki raallt a tipusra, de lehet ott se tudnak azonnalra idopontot adni. Elon politikai szerepvallalasa (es amokfutasa) eleg sokat ront a marka megitelesen, ez hosszu tavon lehet meg kockazat, ha maradando karokat okoz a tenykedese.
BMW nagyon jol sikerult modell, a helyi napi jarast meg is tudod vele oldani villannyal es meloba menetelkor sincs hatotavpara, a belsoegesu motorja se egy nyugos cucc. Alap hangrendszer nem egy nagy eresztes, cserebe a chiphiany miatt a harman/kardon ritka. Szvsz az egesz csomag minosegibb, mint a Tesla, muanyag es muanyag kozott is van kulonbseg
Szerintem probald ki mindkettot - az a legjobb, ha talasz olyan kereskedest, ahol van mindket tipusbol es egymas utan tudsz belejuk ulni, az mar segit kozelebb kerulni a megoldashoz.
Ha vegul egyik se szerelem, meg megnezheted ezeket: Skoda Enyaq, Superb iV, Octavia iV, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, BMW i4, VW Golf GTE, Passat GTE, id4, id5, Seat/Cupra Leon es Formentor phev csak peldakent. -
futo001
senior tag
Sziasztok,
Párom újra nyúz, hogy adjam neki a Mondeot (MK5, sok km, de teszi a dolgát) és vegyek magamnak valami mást. Őszintén, egy hibrid Mondeo Vignale volt az első gondolatom, de azt az automata váltót inkább kihagynám.
Heti max 1-2 alkalommal megyek be az irodába, de az akkor 2x200km amiből 2x160 autópálya. Emellett főleg helyben mennénk vele ami kb 10km naponta, hogy ne a dízel Mondeot járassuk rövid távon. Otthon és a melóhelyen is van töltő.
Nem annyira az érdekel, hogy áram vs benzin közül melyikkel jövök ki jobban, hanem melyik autó fog kevésbé szívatni megbízhatósággal, minőséggel vagy alkatrészárban. 1-3 éves, elektromos vagy benzin-hibrid PHEV vonalon gondolkozok.
Tesla Model 3 és BMW 330e a két kiszemelt. A Tesla hatótávja meggyőző, a 330e-ről pedig jókat hallottam. Persze más is érdekelhet, pl a Camry mindig is tetszett az egyszerűségével, A5 nagyon kényelmes, a V60 állandó kedvenc, de valahogy a Tesla és a BMW maradt a saját szűrőmön. Kényelmes legyen és lehessen haladni, a prémium érzés nem érdekel, értelmezni sem tudom a prémiumnak nevezett márkák esetén a kifejezést, műanyaghalom mind. Szóval ez nem szempont.Mi a véleményetek, melyik lenne jobb?
-
válasz
imyourfriend #228270 üzenetére
köszi de ez bazi messze van
mondom, valahol Kecskemét - Budapest tengelyen kellene találni valamit.
-
-
ParmaBoy
tag
válasz
f4lcon #228269 üzenetére
Igen, 2004-tol kotelezo az eobd2, de ezek mar fogjak tudni. De csodat nem varnek, aztan tboldi kijavit, neki van elm-be es wagon-r- ben is tapasztalata, de itt nincs annyi vezerlo, eleg faek technika.
Inkabb a ful-szem diagnosztika szamit ezeknel, satufeket mindenkeppen nyomj a parobauton, az abs kocka az arahoz kepest nem olcso.
-
válasz
ParmaBoy #228261 üzenetére
ezek esznek már valami OBD olvasót? nyilván nem autószerelő vagyok, de egy kínai ELM327-re még be tudnék ruházni, aztán valami ingyenes androidos progival olvasnám
gondolom több, mint a semmi?#228258 kenguru99 a csomagtartó mérete nem szempont, 2 cekker elfér bennük ígyis-úgyis. az előző autó sedan volt, tehát a síkba dönthetőség sem feltétel, mert használva ilyenre nem volt, és feltételezhetően nem is lesz.
#228262 molnarpeter mondjuk azt nem tudom mennyire kevés a km, saccra 5 ezer évente, minden héten be van indítva 2-3 alkalommal.
amit még nem írtam: rendes '80-as évek szokás szerint az épület alatt van a garázs, és a szomszédasszony nehezen csúsztatja a kuplungot, így minden alkalommal padlógázon jön fel a garázsból. csoda, hogy még nem ütött el senkit a járdán
szóval ezt a fajta terhelést tűrni kell
-
kenguru99
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
-
Atesz08
tag
sziasztok ! valaki foglalkozik autó behozatallal, vagy van megbízható ismerőse ?
-
kenguru99
senior tag
válasz
f4lcon #228257 üzenetére
A két autó technikailag ugyanaz, csak az Ignis csomagtartójába bele van toldva az a +23 centi. Az Ignis csomagtartója ezért nagyobb. Viszont a Wagon hátsó ülése sokkal okosabb, azt sikba lehet hajtani míg az Ignisét nem.
A váltó szeret csapágyas lenni, az abs kocka meg behalni. Egyik sem dráma, a javítóipar ismeri mindkét problémát. -
válasz
Pfiucska #228253 üzenetére
valamiért az van a fejemben, hogy az kicsi
utána kell guglizzak, hogy méretben mekkora az Ignishez képestszerk: a WagonR+ az 3535 mm hosszú és 1600 mm széles, meg 300 literes a csomagtér, ehhez képest az Ignis az 3770 mm hosszú (+23 centi) de ugyan olyan széles és csak 235 liter a csomagtér.
#228256 kenguru99 mik a típushibák? Ignisklub-on nincs semmi ilyen aloldal
-
nekem is kellene egy ötlet: bulletproof verda kellene kicsi pénzből. nagyonmax. 700-800k környékén
a szomszédasszonyomnak kell, ő a (vizi)kákán is képes csomót találni, ilyenkor ugye nagyon veszélyes tanácsot adni, mert utána én leszek a hibás, szóval olyan verda kell, amibe ha belenyúlok, és megvesszük a legsz*rabbat a piacon, az még akkor is jobb, mint egy Prince motoros Mini vagy egy 1.2 Puretech.eddig egy ötletem van, Suzuki Ignis
eddig egy 1.6 szívó Chevrolet Nubirája volt, de ropira törte egy benézett jobbosban, és azt mondta neki az autószerelő, hogy nem javítható gazdaságosan.
közlekedőedény viszont kell, ami kisnyugdíjból kigazdálkodható / fenntartható.
azért gondoltam az Ignácra, mert magasan lehet benne ülni, 72 évesen ez már szinte követelmény.
a Nubira mérete nem kell, egyedül él, a piacra meg a postára megy el a faluban, nincs nagy távokra használva.
valahol a Kecskemét-Budapest tengelyen kéne, nem akarom áthurcolni a fél országon autót keresve.minden ötletre nyitott vagyok
jellemzően ilyen magasabb építésű verda kéne, de nyilván nem C-Max vagy Picasso mert azok meg feleslegesen nagyok. nem feltétlenül baj, ha kevés a gomb meg a kapcsoló benne, minél egyszerűbb, annál jobb alapon. de klíma kell
mi jöhet még szóba, Fiat Panda? Ford Fusion? Jazz kiesik, mert ennyiért nem lesz épkézláb egyes generáció sem. bakancs Micrát mondanám, de elég alacsony.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz
flash- #228238 üzenetére
...esetleg állítható ulesmagassag, es kormany elore hatra le fel, gondolom 156cm magas vezetőnek (felesegemnek) ezek jól jönnek...
Nekem csak annyi lenne a tanácsom, mert ezt az utat a lányommal bejártuk, ő is ilyen magas, hogy nem elég az ülés magasság és a kormány állítás, ha nem lehet az ülést eléggé előrehúzni. Pl Suzuki Splash nem alkalmas, egyszerűen nem tudta rendesen kinyomni a kuplungot, de a Honda Jazz , vagy röhej, de az Accord már jó volt ilyen magassághozSzóval nem azt mondom, hogy ilyet vegyél, de szigorúan üléspróba a feleségeddel kötelező
-
Mirmana99
csendes újonc
Használtautón görgettem, aztán még 3 millió felett is láttam őket, de most hogy mondjátok valóban azok már hármas priusok
Ennyire értek az autókhoz!
Egyedül használnám, és bár tényleg városi cirkálóra lenne szükségem, de értelmezhető csomagtérre is szükségem lenne, munka ügy miatt gyakran tele van a csomagtartóm.
Az Ibiza és a Grande punto viszont még tetszik is.
Ideje utána járni I guess.Köszönöm a segítséget!
-
válasz
Vismajor01 #228244 üzenetére
kettő és kettőfél között vagy a kettes Priusok teteje van, vagy a hármasok alja (350+ ezer km, ex-taxi)
valószínűleg keveri a kolléga a generációkat -
válasz
Mirmana99 #228237 üzenetére
egyedül használnád? a jó fogyasztás sokszor lábfüggő is
Fiesta 1.25 benzin (bár nem feltétlenül éhezőművész, de nagy baja sincs) másik, Fiat Panda 1.2 8v ez szerintem még Fire blokkos, de majd jön tboldi és kijavít. a city szervó szokott gyíkja lenni, de amúgy igénytelen cucc. és ha már Fire, akkor esetleg egy grande Putto, ha nem osztrák. ha lenne Polo 1.4 szívóval (EA111) az is jó lenne, de ahogy néztem most csak 3 hengeres HTP-k vannak, azt meg anyámnak se. bár öcséméknek az van az Ibizában, és még nincs baja, de szerintem ez csak idő kérdése... persze Ibizából van 1.4 16v eladó (valószínűleg AZQ) ami jó cucc, csak spórolós a beltéri anyaghasználat.
illetve, ha akad, akkor 1.2 16v Clio, nekünk volt, de városban a feleségem falábával 8-9 liter között evett... viszont ha nincs elektromos baja, akkor jó autó, és a nagy kijelzőre még mindig tudom, hogy kell a navit frissíteni -
_csocso_
senior tag
válasz
molnarpeter #228240 üzenetére
Első kérdésre a válasz - igen, de nem sok, kb. havi 3-5 alkalom max. 2015-21 4-6.5M nagyságrendileg. Köszönöm.
-
flash-
veterán
Mely használt autókat ajánlanátok?
Szempontok:
-ár:kb.2-3-4 millió ft.(ezen arsáv korul szeretnék)
2főre (?+ aztán egy esetlegesen érkező kisbaba és felszerelései is beférnének az nem lenne hátrány)
-legfontosabb az legyen hogy megbizbató legyen, kedvező fenntartasi koltsegekkel.
-4-5 ajtós legyen
-évi 5-6ezer km-et használom, főleg kisvároson belül, autópálya ebből kb 1500km. Tehát gondolom akkor inkább benzines legyen, bár lehet hogy már ilyen használatra is jobb a dizel, ezt nem tudom, csak egyre tobb helyen ezt hallom.
-csomagtér atlagos, babakocsi babás utazas eseten ilyen kellekek beferjenek.
-extrák:nincsen semmi kulonos elvaras ezen a téren, klíma mindenképpen kell, esetleg állítható ulesmagassag, es kormany elore hatra le fel, gondolom 156cm magas vezetőnek (felesegemnek) ezek jól jönnek 🙄
Nem tudom merre induljak el, totalcaron regebben a kia ceed-Hyundai i3 párost ajanlották mindig ha jól emlékszem, de aztán azért szidják ezeket is, vagy esetleg Focus de az talán még jobban megosztott autó emlekeim szerint.
Vagy valami renault ha mar ugyis 2001-es thaliat nyúzok egy ideje? Esetleg már egy Chevrolet is simán jó?
Természetesen bármi jöhet, de egy rangsort szivesen fogadnék!. Előre is köszönöm -
Mirmana99
csendes újonc
Sziasztok!
Jó fogyasztású, viszonylag olcsón fenntartható autót keresnék 2,5 millóig (átírással mindennel, nagyon max még 1-200 ezer pluszban), a felhasználás 80%-ban városi, két-három hetente egy 100-100 km-es oda-vissza úttal főúton. Nem szeretnék versenyezni, nem is tudnék a dugóban reggelente, viszont nem is akarok 60 lóval tötyögni, ha nem muszáj.
A kettes priussal szemezek nagyon, viszont ahogy nézegettem nem igazán fér bele a keretembe, ha nem a kínálat aljáról nézegetek. Ha valakinek van más tippje, akkor megköszönném.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
_csocso_ #228231 üzenetére
Az Auris és a Corolla 1.6-os motorjára nagyon vigyázni kell, mert nem lehet felújítani a hengerfal vékonysága miatt, de ettől függetlenül jó cucc.
A Pulsar 1.6-osa is kicsit bonyolultabb szívó motor már, de nem vészes (Renault topikban rob210 kolléga tud róla részletesebben írni). A nagy előnye, hogy olyan hátsó lábtere van, mint egy Superb-nek.
A Baleno egy nagyon fapados kisautó, de gombokból fenntartható, és ez a fogyasztására is igaz, mivel dízelszégyenítő. Mondjuk a ~850 kilójával nem csoda…
A fóka 1.5 felejtős, Fiesta-ból se ajánlanék semmit jó szívvel. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
_csocso_ #228231 üzenetére
Baleno elég hangos is lesz autópályán, mert nem jó a hangszigetelése. Azt inkább kiejteném. Az Auris/Corolla jó irány, akár az 1.2 turbós motorral is. Nissan Pulsar is oké ott inkább az a baj, hogy ha sérül akkor nehéz hozzá bontott karosszéria elemet találni, mert elég keveset adtak el belőle.
-
_csocso_
senior tag
Sziasztok! Pár havonta pályázáshoz (600km évi max 5-7 ) , ill. némi városi használatra keresek autót. Többnyire két fő+ csomag, ritkán 4 vagy 5 fő + csomag utaztatása lenne a cél. Amiket néztem, Ford Fiesta ill. a kisebb Focus 1,5 Ecoblue, Suzuki Baleno, Toyota Auris v. esetleg Corolla 1.6 b, vagy hybrid bár ahogy láttam az pályához nem ajánlott, Nissan Pulsar 1,6. ( Nissan Almera van jelenleg ). Esetleg ezek közül melyik a kevésbé ajánlott ill. ha írtok valami mást megköszönöm. Én a Baleno felé hajlok, csak elég ritka, ill. a jól felszerelt ( tempomat) szinte nem fellelhető.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228229 üzenetére
A bőr sincs még akkor, de az nekem sosem a full része, mivel azt sokan vagy szeretik vagy nem.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228227 üzenetére
Hyundai csak a bőrhöz adta a derekat i30-nál, nálunk ezért esett ki
minden mást megértek.
-
válasz
lockdown90 #228224 üzenetére
Nem sok, 3 évesen adtam le 56.000 kilométerrel (én csak megörököltem és egy év alatt raktam bele 27 ezret, előttem két évig hétvégente jártak le vele a Balatonhoz kb.).
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228225 üzenetére
Ez már nagyrészt szubjektív, technika része érdekelt.
Amúgy fullos felszereltség szinte, csak az első radar ami nincs benne.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #228225 üzenetére
Felszereltség függő.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228216 üzenetére
Nincs utasoldali deréktámasz, KIA-ban van
Anyósülésből a belső vizuális környezetszennyezés kategória, de ez már szubjektív
-
válasz
Galahed #228222 üzenetére
2020-ban én is egy C4 Picassoból (2017-es 1.6 HDI) ültem át egy új 1.8 hybrid Corolla TS-be (céges volt mindkettő). Az automata váltót és a hajtásláncból adódó kellemes városi araszolást leszámítva minden szempontból visszalépés volt, ülés- és zajkomfort, autópályás fogyasztás és dinamizmus, praktikum. Viccen kívül, életem eddigi legjobb utazóautója volt a C4 Picasso (Spacetourer), dízel motorral.
-
Galahed
senior tag
válasz
footy #228215 üzenetére
Nem ebbe a topikba tartozik...Mivel késtem a kötelező szerviről 1500km-ert (akkor még azt irták be a könyvbe , hogy 25ezernél találkozunk) és én 16500-nál vittem be, szóval teljesen jófejnek éreztem magam és nem éreztem saját hibának) igy elutasították a garanciális javítást. kb 2.8-3M lett volna a megoldás, egy 7 éves autónál... (a történet sokkal hosszabb, de nem irom le itt)
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #228219 üzenetére
Hát az elektronikai nyűgök az standard, mikor mi
Most úgyfest eszi az olajat is a motor, pár ezer km alatt 1 liter.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #228218 üzenetére
Mi a 307 baja?
-
szabonagyur
félisten
-
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #228216 üzenetére
Nem jó a színe.
Amúgy nagy akna ennyi méternél még nincs, utána is kb a koksz, amire figyelni kell, illetve az i30 azért nem a minőség magasiskolája. (ár is kérdés, mqb abból az időből... de ezeket nem ismerjük)
-
szabonagyur
félisten
i30, 2018 1.4T-GDi, írjatok pár miért ne vegye meg ismerős
66e km, manuális váltós.
-
footy
addikt
válasz
Galahed #228214 üzenetére
Aham ez nalunk is volt, azt viszont nem ertem miert nem javitjak meg MOn az autokat. Nyugat europaban ez egy garancialis javitas. (10ev 175e km)
-
Krisszer
aktív tag
válasz
Krisszer #228126 üzenetére
még képbe került az Auris a Corolla mellett, specifikusan első generációs, de már azt se tudom, hogy benzinest vagy dízelt szeretnék. nyitott vagyok más gyártóra is, sőt, még nem japánra is, ebben a corolla-auris méretkategóriában. (az opelt kivéve - ők nagyon csúnyán elásták magukat nálam.)
a hétvégi kisbevásárláson kívül, ha beleülök, jellemzően legalább 30km körül megyek vele, viszont ebből a javarésze város (bár szerencsére errefelé elég ritka a tényleges dugóban araszolgatás), szóval elég erősen behatárolhatatlan használat, így azok alapján amit mindenhol is olvastam, méginkább nem tudom hogy mi kéne nekemkérlek segítsetek, mert minél jobban beleásom magam, annál kevésbé tudom már merre vagyok arccal :"D
ahogy Aurisra keresek fórumon, látom, hogy sokan értetlenkedtek, hogy kinek tetszhet az első gen? hát nekem
szerintem nagyon szép szerkezet, olyan kellemesen barátságos
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228211 üzenetére
Csak arra utaltam, hogy azért az 1.4T-hez képest egy vicc, ebből a szempontból is.
Az meg, hogy 10M körül adják az mégjobban.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228210 üzenetére
Nem kell előzni
ezzel úgyse fogsz xd
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228209 üzenetére
Az 1.5 hybrid 0-10 hivatalosan 12,7 sec, szerintem ez sokat elmond róla
-
Eugene Roe
őstag
válasz
ParmaBoy #228205 üzenetére
Ez mondjuk keveseknek jelent problémát, de persze jó tudni róla
Nekünk is 2021-es 1.4t AT van családban. De előtte az 1.0t-s AT Scross se volt rossz, csak előzni nem lehetett vele dinamikusan 100 felett. A 6 sebességes nyomatékváltója szinte jobban tetszett benne, mint az új 7G DCT.
-
ParmaBoy
tag
válasz
f4lcon #228204 üzenetére
Az a hibrid nem jó, úgy összességében. A bólogatós robotizált automata csak ráadás.
pl. nem elektromos a klímakompresszor, ahhoz, hogy legyen klíma, mennie kell a motornak, gyenge az 1.5 szívó és nem is fogyaszt keveset. Nekem vitartában volt hozzá szerencsém, de erős csalódás volt, pedig nem fűztem hozzá nagy reményeket.
-
válasz
szabonagyur #228203 üzenetére
nem jó a robotizált automata? árlistában még szerepel.
-
válasz
Kanczy #228194 üzenetére
fura nekem ez az "európai" dolog, mert a Volvo az konkrétan a kínai Geely tulajdona, az EX30-at ott is gyártják Kínában
a Suzukit meg itthon gyártják, Esztergomban
mondjuk a Puma is a Ford craiovai román gyárából jön, és az egész autót a német központ tervezte, az USA-ban nincs is a kínálatban.ha sorrendet kellene állítani, akkor
- T-Cross (fapados lesz a többihez képest!)
- Captur E-tech (ha kigyomlálták a szoftveres hibákat, bár úgy tűnik igen)
- Suzuki S-Cross
- mindenmás
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Adobe Photoshop
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyaralás topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest