- HP notebook topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Plazma TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #228899 üzenetére
Nem ültem még semmilyen Teslában, nincs összehasonlítási alapom, és a fentit is csak poénnak szántam amellett, hogy teljesen igaz az állítás.
Viszont én tudok normál hangerővel beszélgetni az utasommal az üvöltő kipufogó ellenére is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #228897 üzenetére
A MiTo is keret nélküli ablakos, mégsem hallod, hogy nagyobb lenne a szélzaj…
…mert a kipufogó hangosabb.
-
Paxker315
veterán
-
F-ECT$
titán
Azért egy Model 3 esetén nem árt utólag zajszigetelni, vagy a Highland felé elemenni, de ez utóbbi nem lesz 10M alatt.
-
futo001
senior tag
válasz
Paxker315 #228890 üzenetére
Amennyire emlekszem, a 2-es valoban halk a kategoriahoz kepest. Nekem is nagyon sarkos pont a belterbe bejuto zaj mennyisege (annyira hogy kb minden mas elvarasbol leadtam) de a 2-es valoban egesz jo volt. Persze mulik gumin, futomu gyari vagy kokany, csereltek-e szelvedot, ha igen milyenre, stb.
Probalj ki egy Model 3-at is. Kategoriajaban nem rossz, en halknak nem mondanam azt sem de tenyleg egyaltalan nem rossz. Raneznek az elektromos kinalatra a helyedben.
Amugy jol ertem, hogy fuldugoban vezetsz?Csaby25
Mivel 11 eves dizelrol van szo, a karbantartas gyakorisaga es minosege fogja megmondani milyen a kiszemelt peldany. Jok azok a motorok, ha megkaptak a torodest. -
Csaby25
őstag
Sziasztok! Ford Fiesta 2014, 1.5 dízelről mi a vélemény?
2 milla körül van jobb választás szerintetek?
Kisvárosban lenne használva, de 1-2 hetente egy hosszabb 100-200 km út is.
Köszi! -
Paxker315
veterán
igen, néztem, hogy annál lehetne a legkevesebb kompromisszum, még ha nem is túl erős. De alapvetően az volt a cél 2022-ben is, aztán mégis a dízellel kötöttem ki. De jó ötlet! TY!
#228889 Eugene Roe
Néztem őket, van pár watchlisten, mert alacsonyabb, mint tipik SUV, és nem olyan széles, mint a középkategóriások.#228886 KoVee84
: ') :' ) Nos, e-tron a3, gte szóbakerült, a hatos váltó ellenére is. Füldugó elmaradhatatlan, mivel mindenhol hordok, autóban nagyon-alap. A 140-es helyett amúgy a 2-es coupet kifejezetten értelmesnek találom benzinnel. : )#228884 den89
Nyilván méretben fentebb tudok menni, hosszban cc 4.66-ig (igazából 4.7 is), szélességben 1.84 körülig, ez picit neccesebb. Csak borzalmasan félek, hogy legyalulom a garázsbeállón. : ) : )Egyébként új nem jöhet szóba, és a keret "hétszámjegyű, nem több".
Tényleg tök jó szempontokat hoztatok elő, meg ajánlásokat is. Úgy gondolom, ha kicsit jobban leszek, nekiállok keresni. Koszonom !
szerk: amúgy ja, aláírom, elférne az IS Lexus is, csak jobb szeretnék kisebbet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
m3tr0 #228883 üzenetére
sagesz93 lesz az embered, neki van egy 2014-es Competizionéje.
Én leginkább az Alfa Romeo MiTókkal és a második generációs Lancia Ypsilonokkal vagyok képben, hiszen ezek vannak itthon, de sok infó (főleg a motorokról és váltókról) igaz a többi típusra is. De nem látok különösebb kockázatot egy Abarth 500-asban sem, a szó jó értelmében egyszerű, igénytelen technika az is.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Paxker315 #228881 üzenetére
Amit te keresel az nem létezik
-méret alapján golf-a3, amik csendességben még talán jók is lennének, de 7 sebességes DSG-s benzines csak 7.5 GTI-től és S3-tól felfelé van.
-csendességben és megbízhatóságban meg kb a Lexus ES, ami meg nem az elvárt méretkategória, meg ugye a kötelezőszervíz árak sem budget kategória.Szóval szerintem a füldugó fix és vegyél egy autót hozzá, ami a többi igényed kielégíti, pl Auris/Corolla hatchback HSD vagy egy M140i és kapod hozzá a kívánt zf váltót is
-
den89
tag
válasz
Paxker315 #228881 üzenetére
Azért valami támpontot írhatnál az összeghatárhoz. De ezek szerint belefér az új, és a 15M Ft környéke. A méretekkel rendesen leszűkíted a kört, nem sok variálási lehetőséged van. 4,4 m hossz, kombi/sedan kizárva. Magasság max 1500 mm, SUV, crossover kizárva. Mi marad? Nagyjából csak valami kompakt/ferdehátú. Corolla hatcback (csak ugye a zajszigetelés), VW Golf. Úgy tudom a váltó megbízható mindkét esetben-bár Golfnál sem mindegyik széria talán?!
Közben javítottam a hsz-emet. (Kia XCeed, és Opel Astra sem fér bele a szélességbe, illetve azokról nem tudom mennyire megbízhatóak az automata váltók) -
Paxker315
veterán
Ehh. Bár még erősen kétséges, szeretnék-e egyáltalán "visszaülni". Hosszú lesz, kétségekkel. Ha valakinek van türelme átolvasni, nagyon szépen köszönöm. Ha még esetleges észrevételek vannak, bármi tanács-tipp szívesen fogadott.
Május 1 nem adta ki. Szerencsétlen autóm kapott bőven, első lökös-sárvédők-motorháztető harmonika, motortérben is sérültek elemek, első lámpák leírva, szanaszét tört szélvédő, légzsákok az arcba, minden biztonsági öv "kiakadt". csuklótörésről nem is beszélve (útitárs).
Javítható azért, de, nem igazán gazdaságosan már.
Okok keresése nem téma, el..tam, elbambultam, lassan reagáltam. Nem jól indult az évem, mert már a második balesetem, az elsőben (bringás) sérültem is, meg elég jelentős fejtrauma is játszott.
De a mobilitásra szükség lenne, szakmai ill rekreációs okokból is. - 99%-ban kirándulásokra és szakmai utakra használom az autót, így néha van, hogy 2-3 hétig be sem indítom - amúgy gyűlölök vezetni, na! : ) : )
Viszont az elmúlt évek tapasztalatai alapján pár szempontot vennék tekintetbe:
1. Természetesen manuális váltóval semmit sem veszek
2 . Az automata váltója legyen megbízható konstrukció, gazdaságos az üzemanyaggal
3. sávtartó, távolságtartó, vészfék-asszisztens musthave
4. három év gázolajozás után rájöttem, hogy a zaj és rezonancia miatt kizárólag benzines érdekel
5. zajszigetelés nagyon fontos, az előző autómra kb 600k-t költöttem csak szigetelésre, de ugyanúgy füldugóban kellett használnom. Később téma az extra szigetelés, azonban nem a vétel utáni hónapokban. Nice, ha van laminált-akusztikus első oldalablak, a szélvédőnél viszont musthave.
6. méret. Magasságra megkötést nem írok, de az 1420-1499 mm körüli ami tetszik, a hossz 4.4 méter v kevesebb, a legkritikusabb a szélesség (~1.8m-től ne legyen szélesebb)többi kacat (radarok, tolatókamera, fejegység&android ) kevésbé jelentős most, úgyis cserélhető a fedélzeti média.
Nem kritikus, de azért 112-es osztókörű felnik is segítenének, mert 2 szettem van, kb új gumikkal... : ) : )árat nem írok, de : ami szükséges, méltányos. Arra készülök fel majd fejben. Ja, évi 6-8 ezer km-t menne, rossz esetben 10k-t, a legrövidebb utak 100km környékén lennének, körülbelül zero városi használattal.
Korábbi ötletem, hogy "erős-tarcsis" bódé kell, egyelőre elengedtem, 110-120-nál gyorsabban úgy sem szoktam menni sztrádán sem, és nem is érzem magam komfortosan olyankor.
Mik lehetnek megfelelő választások? Évek óta nagyon szeretném kipróbálni a ZF8-as váltókat, a számomra kevésbé ismert aisin vagy powershift váltókkal nem tudom, mi a helyzet-konszenzus. A zf8 elsősorban a takarékossága végett mozgatja a fantáziám, a dq-250-es dsg-ben hiányolom a 7. fokozatot. Évek múltán is egyre nagyobb Toyota-hibrid "látens buzulás" van, illetve, fontos szempont lehet még a méltányos fenntarthatóság (szervizköltségek, alkatrészárak).Vagy esélytelen megfelelőt találni a piacon?
rá-rá szoktam nézni a hirdetésekre, de minden típusnál látok valamit, ami kompromisszumos.
-
lorcsi
veterán
válasz
tboldi #228876 üzenetére
Koszi, megnezem
tehat ha jol ertem a 120-150-170 lovas t-jet ami jo allapotuan erdemes nezni
-
tboldi
nagyúr
válasz
lorcsi #228875 üzenetére
Mármint a T-Jet többletfogyasztása sem? Mert másfél literes különbség csak a combosabb verzióknál (150-170 ló) jön össze, ezért használtam az akár szócskát.
Amit ajánlottam 120 pónis "eco" változat, az elvan 7 liter körül, ennél nem tud számottevően kevesebbet a MultiAir sem. -
tboldi
nagyúr
válasz
lorcsi #228873 üzenetére
MultiAir, a digók saját megoldása a változó szelepvezérlésre. [link]
Zseniális cucc, de tizenévesen már nem szoktam annyira ajánlani, mert kényes az olajra meg az időben történő karbantartásra, és ki tudja, az előző tulaj(ok) hogyan bánt(ak) vele, plusz ha cserélni kell, csak maga az alkatrész 470k Ft kedvezménnyel. De ha esetleg akad olyan példány, aminél igazoltan odafigyeltek rá, esetleg éppen nemrég történt az egység cseréje, akkor hajrá.Egy sima T-Jet, amiben hagyományos vezérműtengelyek nyomkodják a szelepeket, kevesebb buktatót rejt, viszont többet fogyaszt akár 1,5 literrel is.
-
szebe
addikt
válasz
lockdown90 #228867 üzenetére
Amíg nem az adblue-s, addig jó. Olajat kapjon időben (10k a 30k helyett). Beltér minőségre szoktak a csoportban leginkább panaszkodni (zörgések, nyöszörgések).
Renault topikban több infó lesz azért. -
Qru
MODERÁTOR
-
lorcsi
veterán
válasz
f4lcon #228858 üzenetére
Ok, akkor ezt ki is huztam
tboldi:
giulietta gyonyoru… de hatul nincs benne olyan nagy hely.. es ott gyerekules lesz meg sokaig.. felek a labnyomoktol
bravo is jo.. imadom a fiatot.. megnezem, txszebe:
megannal mar egyszer befurodtunk nagyon ..Qru
civic sedan nem igazan fer be a garazsba.. de azert megnezem
( erdekes h fb csoportban elado autok csak 250e km felettiek vannak.. de a kerdezok jellemzoen 150km futas alatti autokrol szolnak -
lorcsi
veterán
Utazos es egybennvarosi hasznaltra keresek kozepesebb meretu autot ( 2-2,5M-ig es 2010 evjarat korul)
a kovetkezok jutottak eszembe:honda civic 1.8
mini clubman 1.6
es talan meg a ford c max is..melyikkel lenne a legkevesebb gond ?
melyikbol lehet jo allapotut talalni a legkonnyebben ? -
Eugene Roe
őstag
válasz
KoVee84 #228854 üzenetére
Ami elromlik rajtuk, az ugyanaz, de igen, C és E Mercik. Én (laikus érdeklődőként) inkább az egészséges kompromisszum hétköznapi 15-15 + heti Ausztria ingázás 150-150 km-ét és a gyári 25k olajcsere helyetti 12k intervallt írom a számlájukra
C (W204) esetében ugyanúgy nem férni hozzá a motorhoz semennyire sem.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Eugene Roe #228849 üzenetére
Jól gondolom hogy nem A vagy B osztályban volt nekik?
Ezekek keresztmotorosok... -
szebe
addikt
válasz
hobizoli #228851 üzenetére
de ilyen melo mashol az ugy nez ki, hogy hagyd itt az autot es majd ranezunk...
Ezt "mezei" autószerelők is el tudják játszani. Odaviszed hogy kopog valami jobb elöl, aztán 2-3 hét. Az udvarban meg van 20 autó.
Meg asszem Berhidán állt rá egy szerviz a "legendás" pug/citrom hátsó hídra. Mész időpontra, régi ki, felújított be, mehetsz. Pár óra alatt megvannak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228850 üzenetére
Zalaegerszegen van a Toldi dizel szerviz
csak VAG-l foglakozik, asszem 4 auto is befer egyszerre muhelybereggel odaviszed az autot, hogy pl hengerfejes, delutan viheted el keszen
muhelynel sajat kis raktara van napi fogyasu alkatreszekbol, amiket hetente 1-2x feltoltenekvan kb 15-20 hengerfeje, ugyhogy ha mesz pl egy 2.0TDI-vel hogy ez meg az van vele, a polcrol leveszi a felujitottat, van csitti uj veztengelye is polcon ha a tieden kopott lenne butyok (TDI tipushiba), befecskendezo csucs szettek bemerve polcon (tobb csomag), tomiteskeszletek polcon, hidrotokek polcon (szinten tipushiba), vezerles szett polcon.... olajszivattyu hatszogtengelye... szoval minden, ami kell hozza
a te leszerelt hengerfejed megy a felujitoba es par nap mulva jon vissza hozza a polcra egy kovetkezo ugyfelautohoz
reggel ad egy csereautot, hogy addig menj be a varosba nezlodni, turistaskodni, du 2-3 korul csorognek, es mehetsz haza a sajat autoddal
biztos jol is fog a ceruza, hogy ezt igy csinaljak, de ilyen melo mashol az ugy nez ki, hogy hagyd itt az autot es majd ranezunk...
aztan meg ket het mulva is ott all, aztan raaaaneeeeznek, fuu ez meg az kell, aztan amikor ujra felszabdul az emelo akkor megcsinaljak, es egy 1 honap utan visszakapod keszennemtom mashol ahol egy adott gyartora vannak beallva miert nem igy mukodik, hogy maaajd ez meg az lesz, mert amig elmegy az ember a Unix/Bardi-ba vagy az alkatresz kiszallitora varnak, de addig egy fel autot szet lehet szedni
sokkal gyorabban porog az egesz es egysegnyi ido alatt tobb auto forog atpl 50k-val tobbe kerul igy, akkor azert varsz egy honapot?
az alkatresz akkoris ugyanannyiba kerul, ha polcrol veszik le, vagy elbattyognak erte, vagy kihozza a futar...csak utobbiaknal orak mennek el a semmiert, amig ezzel foglalkoznak vagy erre varnak
-
Eugene Roe
őstag
Vidéki "univerzális" szerelők azért sem szeretik, mert tapasztalatuk nincs velük, és olvasni sem tudnak, hiába van meg a rendsles szervízkönyvem. Amikor az úriember nemhogy 8000ft-os Temu fékösszenyomó szettel, de lapos-csavarhúzóval nyomta volna vissza a fékmunkahengert, akkor mondtam, hogy szevasz.
Kormányról 8 gombnyomás után 1 perc alatt vissza lehet elektronikusan húzni az összes munkahengert fékcseréhez, és akkor az ABS-t se basztatja. Ugyanígy gáz, hogy a hűtőfolyadék lecsereléséhez ki kell belezni a jobb első kerékjáratot, aminél bizony elpattanhat 1-2 patent is, de milyen szerelő az, akinek nincs egy vödör legalább nagyjából odavaló? Első körben vidéki
de persze Pesten se magától értetődő. VW / Audi kevésbé szenved ettől, ezért jobb megoldás lehet.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
KoVee84 #228843 üzenetére
Attól még nem szar az OM651, 2 ismerősnek is elment 300k-t nagyszervíz nélkül. Ott az egyik utángyártottal 1,3M-ből (~Febi/Meyle) a másik gyárivál ~2M + kicsiből generálozta. Ja, és előtte egyszer se térdeltek le. Egy a lényeg, itt nincs 200 ezer Ft-onként felújítás, mert rengeteg munka a kiszerelés, egyszerre kell megcsinálni mindent, ami tud kellemetlen szájízt hagyni.
Azért szarul szerelhetőek, mert ugyanannak a motornak mindenbele bele kellett férnie, és bele is fért. Legkisebb merci is volt 2,200ccm dízellel, ami más márkánál nem volt, se swift, se yaris nem ment így. Az már csak hab a tortán, hogy ugyanazok a motorok mentek FWD, RWD és AWD autókba is, ezeket máshogy nem lehet megoldani, valamit, valamiért. Én elégedett vagyok a GLA/Q30-cal, persze örülnék, ha Honda motor lenne benne, de nem kívánságműsor volt
(most nyert a panorámatető, bőrözött műszerfal és fekete ~alcantara tetőkárpit, ha nagyon ráfizetek, majd legközelebb jön a Corollás pusztulat).
Ha betartották a gyári 25k olajcserét, és egy gagyi olajjal + ovimenettel párosult, akkor már 180k-tól hallgatni kell a vezérlés, de ez másnál is hasonló.
Mindezek ellenére, vidéken egyszerűbb a VW, sokkal több a szerelő
-
Sordoran
addikt
Köszönöm mindenkinek, az eszem nekem is ezt mondta, de a szívem meggyőzéséhez kellett mások véleménye.
Maradok a VW-nél, egyszerűen jobb döntés, és amúgy tetszik is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
F-ECT$ #228845 üzenetére
Igen ez jogos mert csak az sír akinek sz@r, erre nincs pontos statisztika a jó/nem jó arányról. De ha típushiba van az kb mindnél előjön előbb vagy utóbb. Főleg 20 éves távlatban. De ettől függetlenül rosszul szerelhető sokan nem is nyúlnak hozzá inkább.
Nem is olyan jó már a renoméjuk. Mert nem csak a csórók Mercije vacak (A és B) hanem fentebbi polcon lévők is. Nálunk a cégnél sok S és E osztály is van meg kisteherek is. Mindegyikkel sok gond van, már nem is erőltetik a flottások magát a márkát. Inkább a BMW/Audi fut.
Nem tök hülyék, USA-ban csomó motor nincs ami nálunk (problémás), ott elve az A és B osztály nem kapható vagy ha igen akkor is marginális számú példány fut belőle. Itthon meg ha lejárt a gari akkor IJ. Bár ahogy tapasztalom sokszor garival is.
-
-
F-ECT$
titán
válasz
Zola007 #228844 üzenetére
Mikor ilyen véleményeket olvasok egyes típusokról, akkor azért felmerül bennem 3 kérdés (nem kötözködés, hanem tényleg érdekel):
-Vajon mennyi ilyen autónak szívás a javítása és mennyi az, amit gond nélkül használ a gazdája 20 évig?
-Ha tényleg annyira rossz az adott típus, akkor az látszólag miért nem árt a márkának?
-Hogy nem perlik szét az egész céget kártérítésért egy típushibás konstrukció miatt a tulajdonosok? (No nem feltétlenül itthon, de mondjuk az USA-ban.) -
Sordoran
addikt
Csupán elméleti kérdés (még
). Új autót, első sajátot keresek. A Golf 7 és Sportsvan mentén keresgélek jelenleg, 1-2 hónapon belül venném, viszont most egyik kereskedőnél ahol van Sportsvan megnézve többi árult járművét, feltűnt egy 2016-os Mercedes B 200 CDI is. Igaz diesel és automata, én pedig a VW-knél benzines 1.4-es, manuál váltósokat nézegetem csak, de elgondolkodtam. Mennyire lőném magamat lábon a mercivel? Gyerek korom óta a csillagos márka a kedvenc, de természetesen felnőttként belátom hogy nem ésszerű választás számomra. Viszont most így vásárlás előtt, közel azonos áron a Sportsvan vs B-osztály, megingatott kicsit.
-
hdanesz
őstag
válasz
gabro0 #228834 üzenetére
Ez jó kérdés. Sok hirdetésben le van írva, hogy ellenőrizd az extrák meglétét megtekintéskor.
Ennek ellenére eléggé félrevezető tud lenni. Nem csak a megjelölés, hanem ugye a hahu az alapján behúz sok extrát...ami persze a valóságban nincs.
Mondjuk láttam már olyan hirdetéseket is amikben mindenféle felszereltség megjelölése nélkül (csak márka, típus és motor volt a fejlécben) és mégis ott éktelenkedtek olyan extrák a hirdetésben, amit a képeken láttál, hogy nincsenek a kocsiban.
Én tuti 'szembesíteném' vele a kereskedőt, eladót. Nem paraszt módon.
Aki kicsit jobban ismeri a kocsikat vagy utánanéz az adott típusoknak, pikk-pakk észreveszi akár ülés, lámpa, díszítőelemek...stb. alapján hogy valami nem stimmel.Akkor lehet szerintem alkualap, ha látványosan magasabbra is van árazva ezáltal. Pl. egy Opel Astra K ami Enjoy felszereltség a valóságban és Innovation-nek van hirdetve. Ott azért már jelentős különbség van a két felszereltség közt.
Egy Insignia példának. Ha ez Innovation...akkor megeszem a kalapom.
Nincs króm díszítés az ablakok körül, a felni is alap nem 18-as, az ülések is 'alap' ülések...csak így hirtelen.
-
fogkefe21
csendes tag
Ha valami túl szép hogy igaz legyen, az hápog?
[link]
-
kenguru99
senior tag
-
kenguru99
senior tag
A hátsó öngyilkos ajtók elektromos zárja nagyon gyakran elromlik. Ezt úgy szokás palástolni, hogy bekapcsolják rajtuk a gyerekzárat. Ez van hogy időlegesen segít megszüntetni a hibára figyelmeztető idegesítő csipogást. Persze a probléma ettől nem oldódik meg. Vizsgáld meg alaposan a kiszemelt autót. Bár ha most jó is benne a zár, az is bármikor elromolhat. A javítása hatszámjegyű összeg.
-
kenguru99
senior tag
Az összes benzines B Meriva 1.4-es láncos motorral van szerelve.
A 100 lovas szívó a legkevésbé problémás és a legtakarékosabb. Menni olyan nagyon nem fog, de normálisan közlekedni lehet vele.
A 120 lovas turbo, nyilván jobban megy, cserébe többet is fogyaszt. Az ötös manuál váltó nem örök életű bennük. (a szívóban sem, de ott kisebb az igénybevétele is)
A 140 lovas turbo megy a legjobban, értelemszerűen. Cserébe ezt a "kiváló" hatsebességes M32 váltóval szerelték. Ami nagyon szeret csapágyas lenni, de legalább még kettős tömegű lendkereket is szereltek bele, hogy teljes legyen az öröm. -
-
válasz
ParmaBoy #228812 üzenetére
szerintem egy ideje már nem kapható, de a 10+ éves autókban bőven fellelhető
a korabeli review-k is pozitívak voltak róla, meg a többséggel ellentétben láncos, de nem biciklilánc hajtja. figyelni kell, mert van DPF-es verzió is, ott nyilván annak eltömődésével kell számolni -
AssAssynn
addikt
Amúgy nem pont a topik témája, de gondolom nincs külön téma ennek: van valakinek tapasztalata, hogy milyen minikotrót érdemes venni, vagy kerülni?
-
AssAssynn
addikt
-
szebe
addikt
válasz
gabro0 #228798 üzenetére
sok hirdetésben Executive-ként tüntetik fel, az amúgy alacsonyabb felszerelésű kocsit
Csak a szokásos.
Hirdetésben az összes Renauilt "Intens", az összes Opel "Cosmo" (és lehetne sorolni a többieket is), a valóságban meg...
Jobb esetben alvázszámról látható/lekérdezhető, rosszabb esetben legyél tisztában, hogy melyik felszereltséget mi "árulja el" (és nem alsóbb szint, rendelt extrával). -
kb00
csendes tag
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólást és az infókat!
Puma tetszik, de a motorizáltsága (papíron legalábbis) annyira nem szimpatikus, nem hallottam sok jót ezekről az 1.0-es EcoBoost motorokról. Aztán lehet az újak már jobban bírják.
Capture-t és a Kiát akkor még megnézem. Ha sikerült lecsapni valamire majd még írok, hátha másnak is releváns lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
Az FR-V-hez csak annyit tennék hozzá, hogy úgy rémlik, hogy az 1.7-es benzines nem a legjobban sikerült motorja a Hondának, érdemesebb azt az 1.8-ast keresni, ami az ufó Civicben is megtalálható. De K20 és K24 is van, mint az Accordodban.
-
cass
aktív tag
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok, egyáltalán nem értek hozzá.
Egy Opel Meriva 2011 1.4T Benzines turbós. 2 millióért lenne kereskedőtől, elmondása szerint a láncos motorral sok gond van és ez a turbós a legjobb a Merivák közül.
Szeretném a véleményeteket is kikérni.Köszönöm szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Acer Nitro 5 -AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7-11800H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD -RTX 3050 - Garancia
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged