Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- TCL LCD és LED TV-k
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eugene Roe
őstag
válasz
TheProb #229795 üzenetére
Töltésen múlik, ha tudta otthonról tölteni, akkor jó, ha csak gyorstöltés mert pl. ~panelben lakott, akkor azért benézhet korábban is 70-re + nem a degradáció a lényeg szerintem, hanem ha elhasal, tudom, hogy ritka, de nekem számít. Tesómé 125 ezernél 89-90%-os volt, mert 95%+ -ban AC-ról ment, de az egyik híres emberkével nézettük át, és mondta, hogy 150k-nál is talált bőven 75-78%-okat + nem régen volt itt egy taposós Performance emberke, aki összehozta a 80%-ot 60k vagy 80k km alatt (nyugi, az AWD-t is meg lehet taposni rendesen).
-
Eugene Roe
őstag
válasz
TheProb #229793 üzenetére
Én 150k feletti (pláne nem lejárt garis) M3-at nem vennék 6,9M-nél drágábban, ugyanilyet (fehérben, 2 hónappal idősebbet) 8,2-ért vettünk decemberben ~125 ezer km-rel. 170/180-ig van talán akku / villanymotor garancia.
Legalább próbálkozz be 6,95-ért, úgy is tudja, hogy rárohad ez a szar, normális ember nem veszi meg ennyiért.
FL vs. non-FL jó kérdés, FL a hűszivattyú miatt kevesebbet fogyaszt ugyan, cserébe a szivattyú 500k helyett 1,2M ha tönkremegy, és gyakrabban is megy tönkre, mint a sima 500k-s. Aztán itt még csak az első ajtók dupla üvegezésűek, ráadásul hiába, ha minden más ugyanolyan papír, amúgy is a gördülési az idegesítőbb benne, nem a szélzaj. Highland-nél már hátsó ajtók is duplák és egy fingnyit kapott a karosszéria is, igaz ugyanúgy elvinném műhelybe felextrázni. Az AMD vs non-AMD is túl van tolva, az alap is ugyanolyan jó, ha autóként használod, nem pedig Playstationként, persze te tudodSzerintem vagy Highland, vagy ami a legolcsóbb-legalacsonyabb km.
-
TheProb
veterán
válasz
Gombinyó #229777 üzenetére
és többiek. Köszi a Kuga tippet. Megnéztem ma egyet, kellemes csalódás. Konkrétan nagyobb, mint egy corolla TS. Főleg a csomagteret nézve. A konkrét model amúgy számomra elengedős, kb nincs olyan oldala az autónak ahol valahol ne lenne lebaszva a fényezés és/vagy a lökhárító. Ragad az autó fényezése a szilikontól (?), téli gumik vannak rajta (mondjuk azok újak). Belül a kormány és egyéb gombok is erősen kopottag, pörög le a soft-touch (ez amúgy érdekes, hogy 2021-es autón még ilyet látni). Menni nem mentem vele, de maga a forma tetszik. Legalábbis ezzel az ST-line csomaggal elég menő.
Illetve ez az m3 most elég szimpi, ezt tervezném átvizsgáltatni is. Szerintem efölött már nem nagyon éri meg FL előtti modellt venni. Pl 8ért vennék, akkor már hozzávágok még 1-1,5m-et és akkor már kapnék FL veziót is.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
f4lcon #229784 üzenetére
Nekem jelenleg Passat GTE-m van. Ha én vezetem senki nem kezd elém kívágni, kielőzni, rámdudálni stb, az eddig beletett 100 000km alatt egyszersem.
Ha friss jogsis feleségem akkor 100m-n belül találkozik 2-vel is.
Ugyanez volt a helyzet anno a swifttel is.Nem autó függő hogy kit előzgetnek ki, meg ki elé mennek ki, hanem hogy a másik mit lát hogyan vezet.
-
válasz
tboldi #229756 üzenetére
ez a "road presence" érdekes dolog, mert szerintem attól is függ, külső szemlélő számára mennyire közlekedsz agresszíven.
én például nagyon papásan vezetem az NX350h-t és hiába nagy is, meg drága is, ugyanúgy tolnak az autópályán, meg ugyanúgy bevágnak elém a Hungárián a szomszéd sávból. én nem szeretek a seggében menni senkinek, nekem egy egész autónyi hely 70-es tempónál még nem elég köztem és az előttem lévő között a középsőben de másoknak az már felhívás a keringőre... -
herrká
senior tag
válasz
TheProb #229772 üzenetére
Szerintem nem kicsi. Nemrég vettük. Bőven el lehet férni! Az ulolapok lehetnének hosszabbak és kenyelmesebbre is lehetett volna formazni. Megkockáztatom, hogy majd S-Max a hely kínálat. Olyanunk volt korábban. Asszonykam 165, én 187cm. A napokban beültem mögé - Ő eléggé előre húzza az ülést ha vezet, de nem teljesen! - és kb nyújtott lábbal ültem mögötte. Nézz meg egyet! Ja, az S-Maxban jobb elől, ülés kb kozép helyzetben, ki tudtam nyújtani a lábam. Itt a kugaban hiányzik hozzá vagy 5-10cm. De ha hatratolom az ülést teljesen, akkor simán megy a dolog itt is :-) . Még egy ja, a hátsó ülések 15 v. 20cm-ert tologathatoak! Tamla dolesszog is több állásban állítható. (Nekem a hátsó még dőlhetne pár cm-ert.)
-
-
ParmaBoy
tag
válasz
TheProb #229769 üzenetére
Ja, es lazado Pista (meszaros mbh euroleasing foszponzival) megint tevedett, a mondeok a facelifttel szarabbak lettek, ott nem ritka a 100k alatt megkotlo valto.
Egybkent elkezd zugni, "nyiszogni" , nem egyik pillanatrol a masikra esik szet, nem fog otthagyni az ut szelen. Es egy millabol erositett csapagyakkal felujithato, cserebe a toyotanal csendesebb, vezetni is jobb, nem annyira veszes csomag. -
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #229767 üzenetére
Kiegészítés: Koreait DCT-vel kerülje!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #229764 üzenetére
A Renault-Dacia hibrid kuplung nélküli megoldása szerintem zseniális, illetve a Nissan hibrid megoldása, ahol a motor csak generátor, szintén nagyon szellemes megoldás (ahogyan a Toyota HSD bolygóműve is egyszerűségénél fogva nagyszerű). Vagy a Suzuki hagyományos automata kiszámítható. Dupla kuplungos és fokozat nélküli variátoros váltókat nem erőltetném, ha hosszú távra tervezel. Pár évre viszont majdnem mindegy. Maradnék a hagyományos európai/japán/koreai márkák mellett.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #229764 üzenetére
Az Austral az 1.3 TCe-vel (ez van a mercikban is) csak CVT-vel érhető el a kézin kívül. Az ugye nem duplakuplungos, de nem is hagyományos.
A Duster 1.3 TCe sajnos EDC-vel van (duplakuplung).
A Jogger 1.6-os hybrid pedig azzal a “különleges” multimode automatával (4 sebesség a belső égésűnek, 2 az elektromos hajtásnak).A 3 közül én az Australt venném. Egyrészt jobban tetszik, másrészt sokkal jobb a belső minőség
-
válasz
gyenesmartin #229764 üzenetére
Egyetértek MG kilövéssel én jártam az MG3al pár napot tavasszal olaszban, én nagyon kiforratlannak éreztem a hajtást, és kényelmetlennek magát az autót (toyota hybridem van).
Suzukiban van újra hagyományos aisin automata vitara/scrossban, ha szóba jön egyáltalán suzuki akkor az jó lehet. Nekem scross allgrip automatám volt a rav4 előtt, továbbra is fenttartom hogy az áráért a kategóriában jó (de nyilván egy suzuki minden előnyével és hátrányával).
-
gyenesmartin
őstag
Értem akkor inkább kilőve az MG.
Max 10-12-ért nem duplakuplungos automata mik vannak még? Renault austral, dacia duster, jogger? -
rbalint88
addikt
válasz
gyenesmartin #229760 üzenetére
Eddig amiket MG-krol olvastam/hallottam, az alapjan en skipelnem. Eleve nem tul magas a minoseg, de legalabb alkatresz sincs. Aztan ha honapokig all a garis auto alkatreszhiany miatt, akkor nem lesz olyan nagy orom az uj auto
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #229760 üzenetére
Erre még értelemszerűen nincs válasz. Túl új, túl ritka, túl keveset futottak. Lutri az ilyen. Ha early adopter vagy és nem zavar az európai autógyártás/ipar haláltusája, akkor vágj bele.
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok.
Az új MG hybrid+-ok milyenek?
Látom van bennük 2 villanymotor. Egyik fixen kereket hajtha, másik fixen indító-generátorként a benzinmotoron csücsül.
Valamint van egy 3 sebességes valamilyen váltó a benzinmotor és kerekek között.
Ahogy néztem videókon elég nagyot tud lépni így a kis mg 3. 6,7 másodperc 0-100 az nem rossz.
De műszakilag is jó? -
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Road presence szempontjából viszont érthető. Saját tapasztalat, hogy a Honda és a Suzuki elé minden szívbaj nélkül kivágnak, vagy nem adják meg az elsőbbséget, az Alfával viszont ritkábban fordul elő ilyesmi. 🤷♂️
-
Gombinyó
őstag
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Valahogy így: [link]
Egyelőre mi is "szorongunk", mert mögöttem ül. Ha nagyobb lesz és elér addig a lába, hogy térdnél be tudja hajlítani, akkor jobban el fogunk férni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Próbáltam én is ezt a nem 10 centinkánt gurulok előre de vagy bevágnak elém, vagy dudálnak, hogy menjek már.
Pedig amúgy tök valid amit írsz.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
eldoble #229748 üzenetére
Intézze legközelebb ő a kötelező szervízt a kocsin, aztán majd helyre rázódik
T-Roc és Ateca se fogja vonzani a paparazzikat, de persze be lehet váltani a $-t bármikor vélt / valós státuszért (szememben a 2. autó már önmagában státusz, mindegy hogy 5M használt bármi, vagy vadiúj T-Roc).
#Gombinyó: Ezt a nyújtott lábú kisgyereket valahogy nem látom magam előtt, de el tudom fogadni
#f4lcon: Sajna a félig nyomott fékesdi az bőven elég, meg a többi autós kap idegbajt valamiért, ha nem 10cm-enként haladok a Hungárián, hanem 3m-enként, és ez valahol érthető is.
-
eldoble
aktív tag
válasz
f4lcon #229739 üzenetére
BigBlackDog, AlexDaywalkr
Köszi mindenkinek.
Na, ezt a VW T-Roc-t meg a Seat Ateca-t megmutatom a feleségemnek, de a DSG váltóról itt lebeszéltek városi használat mellett.
Az Actea-ban milyen az automata váltó?
A Suzukira én is gondoltam, de azzal az a gond, hogy a feleségem a márka neve miatt nem akar ilyet, mert úgy gondolja, státusz szempontjából ez a név hangzik a legrosszabbul. -
Gombinyó
őstag
válasz
Eugene Roe #229743 üzenetére
Nem kell égi meszelő gyerek, elég ha kicsi és még nyújtott lábbal ül a gyerekülésben...
-
ParmaBoy
tag
válasz
AlexDaywalkr #229742 üzenetére
Ha nem szempont a SUV, lehet "lapos" is, akkor Golf 8, 1.5 Tsi (4 henger), Start felszereltséggel (alap, de meglepően "benne van minden", egy téli csomagot tennék még rá) magánszemélynek bomba ajánlat, 9m felett kicsivel megáll listaáron.
És a VW értéktartási is erős.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
AlexDaywalkr #229742 üzenetére
Nem kell hátra ülni, engem se érdekel mekkora a hátsó tér, mióta saját kocsimat vezetem
ez legyen a legkisebb gond. Családtagok örüljenek, hogy nem busszal vagy vonattal kell menni évente 2x. Ha van 2 gyerek éa mindenki égi meszelő, az mondjuk *sucks, nem tudom itt ez-e a helyzet.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #229740 üzenetére
Nálunk is volt egy 2020as 1.8 CHR+AT+AWD, na az aztán gyenge kombó
-
válasz
eldoble #229738 üzenetére
mi kipróbáltuk, és csak utána vetettük el
főleg a fekete tetőkárpit + magasra húzott hátsó ablak volt együtt túl azon a határon, amit még el tudtunk volna fogadni cserébe azért, hogy a technika pöpec, és kívülről egyébként a C-HR eléggé adja (nekem nagyon tetszik, az új is)
ha van mód rá, bérelj egy pár napra, mielőtt kiszelektálod teljesenVW T-Roc nem játszik? az R-Line már jól néz ki, főleg az aminek az első indexe nem egy csík, hanem az a fura alakzat
az 1.5 TSi egy simán vállalható motor (oké, nem egy szívó, de a turbós benzinesek közül talán az egyik legjobb/legkiforrottabb) és ugyan ha az automata muszáj akkor ebben száraz a DSG de alacsony futás mellett még nem kéne nagy para legyen vele
és vannak belőle színesek is, narancs, kék, arany nem csak az egyen fekete-szürke-fehér -
válasz
eldoble #229727 üzenetére
mi is ezeket a köröket futottuk anno, igaz egy fél mérettel nagyobb is játszott (és CX-5 lett a vége)
a HR-V alapvetően jó, de elég öreg technika, és az 1.5 cvt kombó ahogy írták amúgy is egy csiga fürgeségével halad. a fedélzeti rendszere egyébként katasztrófa, anyumnak volt Jazz-e, azt is rühelltem. van a most is futó HR-V ami már néz is ki valahogy, de a legolcsóbb is 9,3 millió
a CX-30-ból a 2 literes szívó benzin egyszerűen csippelhető 165 lovassá, de azok is 2021-esek max, tehát a megcélzott határ felső részén vannak. mivel tudtommal nem volt facelift, így én a 2020-as példányokat is venném. városban viszont nem lesz meg 8 liter alatt, főleg automatával
a CH-R lenne a legjobb választás, de az meg egy bunker hátul. aki tud ezzel az egy hibával élni, annak tökéletes. ha megvan a hibrid használatának a módja (gyorsítás, lassítás, stb) akkor nem lehetetlen városban 5 liter alatt járni vele tartósan -
-
Zola007
veterán
válasz
szabonagyur #229731 üzenetére
Mi is így kezdtük, hogy akkor inkább 8-9-ért új autó, de mire lett színe és valamire való felszereltsége addigra mindegyik elérte a 10 millát forgalomba helyezve 8 kerékkel.
Fapadon kívül van most egyébként automata családi hibrid 10M alatt valamiben?
-
válasz
eldoble #229732 üzenetére
Városban, ha automatát is akarunk szerintem most nincs jobb a toyota hybridnél (=e-cvt). Rav4-em jó időben röhejesen keveset eszik (pedig én még őszinte is vagyok, nekem a 2017-es 1.4t allgrip automata scross 10 liter körül eszegetett a városban, nu rav4 ennek kb fele...).
Koreai vonal automatában és városban (DCT főleg) az ellenkező véglet, inkább ne.
-
válasz
eldoble #229727 üzenetére
Honda szerintem nem nagyon van ennyiért (különben is az előző modell még, az 1.5 szívó cvt-vel szerintem közel van az élhetetlenül gyengéhez).
Mazda szerintem jó gép (ha nem rozsdás
).
CH-R hybridként biztosan a "legvárosállóbb", de szerintem nagyon beláthatatlan (rav4-emmel sokkal könnyebben parkolok mint egy CH-R-el, sajna dobta már párszor az élet hogy CH-R-t kellett használnom valahol, és tudom van radar és minden más de azért jobb ha ki is látsz az autóból...) és külső méretéhez képest szűk belül.
Feleségnek én inkább yaris cross hybridet vennék, első modellek talán beleférnek a keretbe (tudom kisebb, más ötletem nincs).
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Még mindig a feleségemnek keresünk autót, a régebbihez kicsit változott feltételekkel:
SUV felépítés,
ami tetszik neki: Honda HR-V, Mazda CX-30, Toyota CH-R, valami ilyen nagyságú kellene,
2-4 éves körül,
6-8 millió körül,
éves futás kb.: 10e km alatt,
90% város (Budapest), 10% 300-350km-es távok,
benzin, vagy hibrid-benzin,
(elektromosat nem akar, de én nem vetném el, van napelemünk is),
automata,
(jó felszereltség),
és talán a megbízhatóság lenne a legfontosabb, ez miatt is nézegeti a japán autókat, de én is japán párti vagyok, de ma már talán nincs ennek olyan jelentősége mint régen, szóval jól jönne többféle autó ajánlat is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #229713 üzenetére
Ahh mar arulom honapok ota, de kutyanak nem kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
imyourfriend #229684 üzenetére
Mikor jött ki a gen3? Csak a hibrid láncos, vagy elfogadható a sima szíjas is?
-
Weeto
csendes tag
Sziasztok!
Évi kb 10 ezer km-re keresek autót.
Főképp hosszabb távokat mennénk: Budapestről vidékre családlátogatás (200 km), kirándulás és évente 2-3 alkalommal a környékbeli országokba utazás. Nem lenne napi használatban, lehetséges forgatókönyv, hogy alkalmanként 2 hétig állna az autó.
Ezek miatt főleg autópályás közlekedéssel számolok.Mindenképpen 5 ajtóst szeretnék, de nem kell feltétlen kombi (de nem is zárom ki).
3 millió környékén szánnék rá, nagyon max 3,5 millió egy első kötelező szervízzel együtt. Biztosítást és egyéb adminisztratív költségeket nem számolom ebbe a keretbe.
Amiket néztem eddig:
- Kia Ceed/Hyundai i30 2013 utáni, 1.6 CRDi motorral
- Opel Astra J 2015 utáni, 1.6 CDTIAhogy látszik a dízeleknél kötöttem ki, de úgyanúgy megfelelne a benzines is.
Ajánlottak-e egyáltalán a fentiek? Van esetleg másik márka/típus ami jó lehet (pl. Ford Focus)?Előre is köszi!
-
rbalint88
addikt
válasz
evitiguF #229718 üzenetére
Egy jo kis hypeolt Honda Jazz vagy valami hibrid Toyota (Yaris, Auris), esetleg ha tudjatok tolteni, akkor elektromos. Ott azert nagy tuzijatek nem lesz ilyen budzsevel, szigoruan varosi csapasmerok vannak ebben az arsavban meg - vagy eleve pici akkus pici autok (Smart, Trio, eUp) vagy degradalodott akkus autok, pl Leaf.
A mar emlegetett Swift is jo lehet, de en egy 1.0-1.2tsi Polo-t, Fabiat, Ibizat se vetnek el, szaraz dsg ide vagy oda -
N.Szil
tag
válasz
evitiguF #229718 üzenetére
Szerintem ez vagy hasonló TOYOTA YARIS 1.5 VVT-i Hybrid Comfort e-CVT egy jó megoldás lehet, ez 3 999 000 Ft-ért .
-
válasz
evitiguF #229718 üzenetére
Ahogy nézem hahut, 2016os swift automata beleférne. Az még 4-es hagyományos automata, jobban fog eszegetni. Mondanám hogy a 2017-es váltás utáni 1.2-es még automatával (cvt) is éhező bajnok, csak abból nincs 2020-as évjáratig (az meg 6 milla) éppen. Sajna úgy tűnik igény lenne rá második autóként csak kínálat nincs...
Mondanám még a yarist, de abból 1.33-at nem kellene (ha nem bizzol meg a tulajban hogy csak a megfelelő olajat kapta), az 1.0 meg elég vérszegény (1.5 és hybrid meg drága).
-
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
páromnak keresek autót. Szeptemberben jön a baba, emiatt kell(ene) egy kis autó neki is, ha én nem lennék otthon, és hirtelen menni kell(ene) valahova.
Jó lenne valami automata, hogy ez is egyszerűsítse a dolgokat.
Árban kb 3-4millió körül nézelődnénk. Mik jöhetnek így első körben szóba? -
Tomics
addikt
Sziasztok,
Segítsetek. Családbővülés miatt időszerű lett lecsereléni a jelenlegi 2021-es Kia Ceed 1.5 T-GDI autónkat. Milyen alternatívákat ajánlotok az alábbi feltételekhez?
Kritérium/használat:
- 7 üléses, viszonylag nagy csomagtérrel (5 ülés használatával).
- Megbízható, viszonylag normál áron fenntartható minőségi és lehetőleg megbízható - ekkora mérethez: diesel hajtáslánc.
- A 3. üléssor viszonylag ritkán lesz használva (évente 2-3 alkalom), de jó, ha van.
- legalább 4-5 évre tervezek
- családi autóhoz mérten dinamikusan/sportosan vezethető, vagy legalább nyújtson ilyen hatást (jelenleg 160LE/250Nm turbós benzines a ceed, hasonló menettulajdonságokkal kellene)
- a jelenlegi autóm 4 éves - nem szivesen veszek idősebbet, de a szükség törvényt bont, szóval max 10 év.
- max 150e km szvsz. Éves futásteljesítmény 20-30e km lesz.
- fogyasztása 6-7 liter lehetőleg - rövid távokra (~10km alatt) ritkán lenne használvaA keret: Ceed ára (~6M), de az se baj ha marad belőle, szóval 3-5 M
Ami szembejött: Ford S-max, kérdés milyen motorral és milyen évjárattól nézzem.
Illetve mi az ami még opció lehet?
Asszonynak Grand scenic van, azzal csak a baj van folyamatosan motorikusan és elektronika is (2008-as) és senki nem szereti szerelni a környéken. Szóval fontos a könnyű szervizelhetőség. Asszonnyak valami kisebb, boltbaszaladgálós golf méret lenne helyette.Köszi
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #229714 üzenetére
Egy 4, egy 1 éves meg egy szeptemberben születő mellé egyértelműen kevés lett volna az Scross már.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #229678 üzenetére
Én remélem hozom haverékat, 2 gyerekkel egy Alfa Giuliában boldogan
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #229707 üzenetére
1 milla a lezúzással együtt?
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #229707 üzenetére
B250e nem tud gyorstoltest, ugy egyetlen autonak sztem no go. De egyetlen autonak a Golf is necces, ott mar el kellene nezni Teslaig. Model 3 viszont a kis csomagternyilas miatt lehet necces nektek gyerekkel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #229707 üzenetére
Pedig most rendbe lett téve. Kár elherdálni, legalább ne add olcsón.
B250e volt nálunk a cégnél kulcsos autóként (eGolf mellett) üzemeltetési tapasztalatom nincs de nekem inkább az eGolf kéne. Az autó szerű autó ez a B Merga kicsit ilyen felpimplet lovaskocsi feeling volt nekem.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #229704 üzenetére
Merci b250e-t felejtsd el, az a netto onszivatas kategoria.
5M kategoriaban fl eGolf, Hyundai Ioniq, leaf2
20-at palyan esznek, egolf 10-15 kozott elvan varosi/agglos kozlekedesben. Model 3 nem rossz valasztas, a mubor huzaton kivul nagyon nem tudok belekotni a koncepcioba, a kivitelezesben vannak azert doccenok.
Akku kapacitast csak kiolvasva tudod megmondani pontosan.
Mi a cel? Levaltanad a Lexust is vagy csak helyi csapasmero kell? -
Vismajor01
addikt
Elektromos autónál mit nézzek?
Mennyit irtak meg hatótávnak hasraütéssel
Vagy nézzem mennyi a kWh az akksi és azt osszam el 20 kw/100km-el?Azt néztem Tesla model 3 LR 75 kWh akksival van, mi tud hasonlót 9 millió környékén? Pug 2008at néztem de kardánalagút wtf
illetve ID4et de a tesztekben nem írtak róla jót...
Esetleg olcsóbban 4-5 m között Merci b250e mennyire hülye választás?(I3 hülyejatós, Spring lassú Leaf meh, Zoé háromfázisostöltésnincs)
-
Peterzon94
tag
köszönöm nektek a segítséget.
azért őszintén szólva jobban örülnék valami nyugati ótónak, de jelenleg olyan árak vannak, hogy alsógatya is rámenne, felszereltség meg feleannyi, mint swiftnél pl.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni időjárás-állomás
- Könyvajánló
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest