Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek ez a Rav 4 ér ennyit (a nem akciós ára 14.7m)?
Egyfelől nagyon tetszik a hibrid rendszere miatt, alapvetően egy jól kinéző, szép nagy suv és jól is megy. Ugyanakkor az is az érzésem,hogy ez egy nagy, hibrid, bőrözött suzuki, középen egy fos kijelzővel és infotainment rendszerrel... Nem tudom ezt az érzést hova tenni, egy Hibrid tucson pl sokkal minőségibbnek tűnik, ugyanakkor ennek ugye sokkal jobb a hibrid rendszere, Tucsonnal kb. penzkidobas, leszámítva, hogy városban azért hasznos, illetve,hogy jó sok plusz erőt biztosít. A nem hibrides tucsi fogyasztasa meg elég katasztrofális, illetve kb. lehetetlen olyat beszerezni, amilyen nekem tetszik (pl. bőr belső, elektromos ulesallitas). Erre a ravra még lehet,hogy idén lenne esély. Ha hozzavesszuk,hogy a 2.5-ös szívó és a cvt is megbízhatóbb,mint a tucson turbos motorja és a tiptronicja, akkor meg azért jobb ez az autó. -
-
LZs?!
aktív tag
válasz
LZs?! #206250 üzenetére
Elnézést a késői reagálásért, most értem ide vissza.
Tényleg eklektikus lett az elsődleges listám. Időközben volt egy megvilágosodásom is: rájöttem, hogy nekem egy opcionálisan barkácsolható 'hülyegyerek-autóra' van most indítatásom. Emelett lehetőség szerint kicsi legyen és könnyű.
Így kiesett a megtartós kategória, illetve minden, ami sedan.
Az 'új' listám, érdeklődés szerint csökkenő sorrendben:
MX-5 NB
BMW Z3
Ford Fiesta ST 5th Gen - vizsgát rá, és utána két évre kibelezni?
Renault Clio RS
PUG 206 GTi
Egyéb: Alfa GTV, MG ZR 1.8, Mazda 3 MPS, [...]
*****************
tboldi #206251
Egyik sem az én világom, bármennyire is 'legendás' az S2000 (vagy talán pont azért); a BMW pedig nekem mindig radar alatt volt (a Z3 önmagában tetszik, minden sallang nélkül).
Qru #206252
Inkább csak az egyeneshez vagyok elég bátor, de pont ezen szeretnék javítani.
tboy93 #206254
A motoros ismerőseim is ezt mondják...de ezt majd a csak következő életben pipálom ki.
gooool #206257
Köszönöm a levezetést és a meglátásokat. Kicsit még beleásom magam a témába, és után lehet, riogatlak kérdésekkel.
sagesz93 #206260
Nekem a 156/166 FL előttig tetszenek az Alfa-k, a 159/Brera (majd Mito, Giulietta) korszak és utána már nem az én világom, ahogy 350/370 szeria sem. A japán vonal, hasonlóan az olaszhoz, számomra kifutott az ezredfordulóval.
dong86 #206264
IS 200 / 300 (?) utólag rákerült a listámre fejben, de kezdősorokban taglaltak okán kiesett.
hobizoli #206269
Ennyi. Tényleg. Már csak keresni / találni kéne egy vállalható darabot, de abból másfél Boxter kijönne, ha nem kettő.
-
Kis Tigris
tag
válasz
Kickass #206389 üzenetére
De, hasznos volt a link, köszönöm 🙂
Van ügyfélkapum, fogom is használni.Ettől függetlenül a véleményetek biztos kikérem egy-egy kinézett példányról, mert életemben egyszer vettem idegentől autót (kereskedés), besétaltam hogy körülnézzek, kocsival jöttem ki botor módon 😀 Nagy mákom volt, 3 éve mai napig semmi baja, belenyúltak véletlen a tutiba. De mégegyszer nem akarok kockáztatni, ezért kérem a ti véleményetek.
Ti ehhez értetek, én máshoz 🙂
A Ford S-Max-ot még nem vetettem el, habár ennek a Csontinak máshol is hallottam most kétes hírét, lehet ezért fogom csak elvetni. -
válasz
Kis Tigris #206384 üzenetére
https://magyarorszag.hu/jszp_szuf
ingyenes, de csak pár adatot ad ki. ügyfélkapus regisztráció ajánlott hozzá, rendszám alapján dolgozik.
érdemes végignézni a műszaki vizsgákat és az eredetiség vizsgákat is, általában vannak (rossz minőségű) képek, de ezt-azt le lehet szűrni belőlük, pl az eredetiségvizsgák számából lehet következtetni a valós tulajok számára, mert a számláló által írt adatok sokszor hülyeséget adnak ki.#206385 Kickass
nem óhajtottam azt mondani, hogy el kell vetni, csupán arra hívtam fel a figyelmet, hogy nem árt nyitott szemmel járni és kérdezni. a találattal megerősíteni vélem azt, amit a képeken láttam: az autó volt törve és nem sikerült mindenhol vagy 1) színazonosra fújni vagy 2) úgy beállítani a hézagokat és a szögeket, hogy egyformán törje a fényt a mellette lévő elemmel
az egyébként, hogy az autó törve volt még nem jelenti azt, hogy nem lehet jó, de az alkunál figyelembe kell venni. -
válasz
Kickass #206385 üzenetére
Meg baleset és baleset közt is van különbség. : ) Saját példa: rögtön elindulás után koccantam, de a lököst tartó patentok sorban törtek, a másik autóján is keletkezett kár a lökhárítón, festéknyom a felnin.
Nem ugyanaz, mint nagyobb tempóval telibe kapni valakit. Ez így csak egy drága lecke és kis vesződés-bosszúság, érdemi struktúrális károsodás nélkül. Egy műanyag elem törése is bekerülhet így a rendszerbe, ha más is involvált
-
alázógyík
addikt
válasz
Kis Tigris #206384 üzenetére
Csontitól épeszű ember autót nem vesz.
Ha nem dizli a 308SW, akkor azonnal felejtős.
Szerintem inkább kérj meg valakit, aki ért autókhoz, hogy mit és honnan vegyél. Jobban jársz. -
Kickass
őstag
válasz
Kis Tigris #206384 üzenetére
Szánd rá azt a 4ezret és kérd le pl TotálKárból a részletes adatokat vagy menjetek el nézzétek meg mérjétek körbe.
Bár Csontiék nem a legjobb hírű eladók, de attól, hogy van egy bejegyzés JSZP-ben még nem feltétlenül kell rögtön elvetni, ez így ebben a formában hülyeség. -
Kis Tigris
tag
válasz
f4lcon #206383 üzenetére
Könnyű aki az FBI-nál dolgozik 😋
Akkor ezt ki is veszem a parkoló listából 😟
(Hol kérted le az adatokat? Azt hittem ezt csak pénzért lehet...)
Buca84: Francia... Tudom már ezek a franciák nem azok, de még a francia autós topicba is elismerték, hogy "foglalkozósok"... Valamint a fenntartási költséük drágább mint az átlag autóé. Peugeot 308SW-n gondolkodtam amúgy. -
válasz
Kis Tigris #206381 üzenetére
-
buca84
őstag
válasz
Kis Tigris #206379 üzenetére
Bár én nem vagyok annyira otthon az autókban, de renault táján is érdemes lehet körbenézni. De a guruk majd megmondják.
Nekünk pl Honda Jazz van (4 fő). Pakolni szuper benne, de nem egy kombi.
-
válasz
Kis Tigris #206379 üzenetére
így ránézésre is több különböző szürke van mindkét oldalán, érdemes lenne utánanézni, hogy csak a fények miatt, vagy körbe volt-e törve?
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Nagyjából próbáltam összegezni és figyelembe venni amiket írtatok nekem. Így a keresésem erre egyszerűsödött:
-2010 vagy annál picit fiatalabb,
-továbbra is kisgyermekes családi kombi, semmi száguldozás,
-3 naponta 2x33km, néha kirándulások, de semmi autópálya, valamint évi 10.000km max,
-2.000.000ft max, de ebben jó lenne ha benne lennének a vásárláskor felmerülő költségek (átírás, olaj-szűrők, vezérműszíj/lánc, stb.)
-dizelem nem volt, de sztem az igényeinek egy szívó benzines lenne a legjobb (fenntartási költség, minél egyszerűbb motor)Opel Astra J, (nem tudom az Astra H utolsó típusai mennyire megbízhatóak), Ford Focus, ezeket nézegettem. Ezek közül mik az ajánlott motorok, valamint a messzire kerülendők?
[link] Erről valami vélemény? -
hobizoli
nagyúr
-
2015 utáni BMW X1 - mi baj lehet? 218i vagy 216d (három hengeresek)
-
-
Joker88
őstag
válasz
Tothgera30 #206367 üzenetére
köszönet a reakciókért.. a kérdésem oka, az az hogy találtam árban pár tízezer forintos diffi mellett két nekem tetsző autót.
Az 5 ajtós kicsit sportosabb,nagyobb hengerűrtartalom, míg a 3 ajtós igazol km-futás, de kisebb ccm , és ugye ezáltal nem annyira "sportos". ez főként a hangban jelentkezik
évjáratban mindkettő kb ugyanaz,pár hónap eltéréssel, és mindkettő friss műszakis,friss szervízes. A 3 ajtóshoz meg mellékelik az utolsó szervízszámlákat is..
Élőben mindegyik tetszik.. ( és nem,nem jön az az opció,hogy akkor 'nosza mindkettőt megvenni)
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Joker88 #206364 üzenetére
Előbbi jobban néz ki, és vele merevebb a kasztni, utóbbi viszont praktikusabb, beszállni is könnyebb hátra, meg szűk helyeken is könnyebben kinyitod a rövidebb ajtókat.
Szintén szingli 27 évesként én a 3 ajtót választanám, pontosabban nem vetnék el egy autót csak azért, mert kevesebb ajtaja van. Meg azokat sem, amik csak azzal készültek, pl. Honda CR-Z, Alfa Romeo Brera. -
Joker88
őstag
szerintetek, 3 vagy 5 ajtós ?
örök dilemmám így, szingliként, 34 éves fejjel. -
válasz
Csaby25 #206333 üzenetére
Én hyundai esetén alapvetően i30 magasságban (az volt) nézelődtem régen. De amikor előjött az automata téma azért is váltottam márkát mert a "száraz" dct elég vacaknak tűnt, és dízelt nem akartam (ahhoz van volt hagyományos automata). De amennyire láttam az 1.6-os és a 2.0-ás dízel pöpec, a 2.2 meg elég nagyon nem. Konkrét problémát nem tudok neked, de pl. érdemes megnézni mennyire lehet szerezni bontott cseremotort. Ha nem akkor nyilván azért mert nagy rá a kereslet...
-
tboldi
nagyúr
válasz
alázógyík #206360 üzenetére
Ja, ez bele is fér a büdzsébe...
-
Bici
félisten
Köszi mindenkinek a választ!
A futómű (tapadás, irányíthatóság) fogja eldönteni, mert - ahogy ti is írjátok - a multiair nyűgjeit bőven ellensúlyozza az alacsonyabb ár, és a régebbi konstrukció pl. magasabb zaját is ellensúlyozza az új autókba épített sok csipogó (számomra) idegesítő mivolta.
A K Astrában pl. nem találtam olyan beállítást, hogy a vezetést támogató dolgok indításkor ki legyenek kapcsolava.
Ha tudtok ilyen opcióról, az segítene felé billenteni a mérleget.Ismerősöm 136 lovas dízel K Astrájában pl. nincs is benne a watts stabilizátor, remélem, a 150 lovas benzinesben benne van.
Kérdés, hogy pl. egy Bravohoz képest mennyivel jobb.A VAG konszernes autókkal és az említett japánokkal még barátkozom netes források alapján.
-
426os
őstag
válasz
dong86 #206354 üzenetére
+1. Bravo messze régebbi konsrukció a K Astránál és ez érződik is minden téren (komfort, zaj, minőség, praktikum, stb). Tulajdonképpen egy erősen ráncfelvarrott Stilo, ami még régebbi modell. Multiair, szerintem semmilyen szinten nem ajánlott, nem ad sokkal többet, mint egy 120 vagy 150 lovas T-jet, ellenben olyan korban vannak már, hogy ha az előző tulajok nem cserélték benne a modult, akkor majd neked kell. Kb 3-500e Ft között van a csere, csak a modul 270e Ft. Ár-érték arányban viszont nem biztos, hogy rossz egy kései Bravo, mert 2,5M-ból kijön egy hibátlan példány vagy jóval kevesebből is és marad bőven a típushibákra, meg úgy általában a zsebben. K Astra inkább 3,5-4M volt már hónapokkal ezelőtt is, amikor néztem őket. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy megér alsó hangon 2x annyi pénzt, de ha van dedikáltan 5M autóra, akkor én inkább gondolkodnék Astrában.
-
vzsryl
nagyúr
Minden téren. Egy J Astra is sokkal csendesebb és kulturáltabb, pedig csak 2 évvel később jött ki. A K pedig elég nagy fejlődés volt a J-hez képest, csak ez külsőre nem nagyon látszik. Nem véletlenül kerül 2-3x annyiba egy K Astra, mint egy Bravo.
Futóműben a németek kicsit keményebbek szoktak lenni, főleg a VW-k, de ebben a kategóriában szinte mindegyik elől McPherson, hátul csatolt lengőkaros, kivéve pl. a Golf. Az Auris-nak utána kell nézni, mert az eggyel újabb Corolla már Multilink. -
dong86
csendes tag
Szia!
A Bravo régi konstrukció(2007) igaz maradna a keretösszegből Multiair modul cserére lehet készülni, valaki majd megmondja mennyi. Astra K 1.4 turbo első pár évjáratban volt valami gond ezzel a motorral, itt is volt róla szó. Pug 308 THP a motor egy igazi foshalom volt a gyártás kezdetén azóta sokat javítottak rajta de még minding extrém érzékeny az olajcserére és az olaj minőségre használt autóként elég nagy lutri.
Én amúgy valami VAG konszernes autót(Golf VII, Octacia 3, Sear Leon, Audi A3) ajánlanék ennyiért 1.4/1.8 tsi-t manuál váltóval. Jól mennek keveset fogyasztanak itt a kokszosodársa kell készülni de 100k km-enként túl lehet élni a tisztítást. Árukat jól tartják békeidőben is most meg inkább elég jól drágulnak.
-
Bici
félisten
válasz
Tothgera30 #206351 üzenetére
Köszi!
Miért az Astra?
Sokat segítene, ha érteném a döntés mögöttes logikáját. :) -
Sziasztok,
2014-es Opel Mokka 1,4 turbo (manuális váltóval) a kiszemelt autó, és egyszerűen csak annyit kérdeznék, hogy bárki tud-e bármi szörnyűségről, ami a típust terhelné.
köszönöm -
-
-
vzsryl
nagyúr
A multiair tudomásom szerint problémás lehet, de ezt majd egy Fiat mogul megírja.
A K Astra egy űrhajó a Bravohoz képest, és a motor sem rossz a mai konstrukciókhoz viszonyítva.
A Pug-ban prince motor van, felejtős.Auris 1.6 és Civic 1.8 jöhet még szóba. Ezek a legmegbízhatóbbak ebben a kategóriában. Csak a Toyota hybridek (Auris 1.8, Lexus CT200h) jobbak ebben, de ugye azok csak CVT váltóval léteznek.
Én tuti, hogy a Lexus-t venném. Majdnem vettem is, de kiderült, hogy ikreink lesznek (2020 ősze), és muszáj volt ikerbabakocsihoz csomagtartót választani.
-
Bici
félisten
Sziasztok!
Autót szeretnék venni a következő igényekkel:
- benzines (szívó, vagy turbós is lehet)
- legalább 100 ló/tonna - nem nagyon elszállt fogyasztással
- 6-os kéziváltó (semmilyen automata nem jön szóba)
- legalább Astra méretMivel fontos számomra, hogy kifejezetten kulturált legyen a belső tér, a fiatalabbak közt keresek 2013-2014-től, de azért picit korábbiakra is nyitott vagyok, hátha.
Amiket eddig néztem:
- Fiat Bravo Multiair turbo 140 ló (sajna, alig van eladó néha)
- Astra K 150 ló (Vezettem, a váltója nekem kicsit lassan kapcsolhatóblnak tűnt.)
- Peugeot 308 II, 156 lóElőny lenne, ha a futómű rosszabb úton is stabil lenne a kanyarokban.
A VW konszern termékeinek a belső tere nagyon nem tetszik, és a Focus sem a szívem csücske belül, de megfelelő indoklással engedek ezekből.
A japánokat még nem néztem.
5 misi a keret, amit nem kell feltétlenül kihasználni (pl. Fiat Bravo)
Kössz előre is!
-
Csaby25
őstag
válasz
Csaby25 #206333 üzenetére
Vismajor01, vzsryl köszi!
Gondolom ebből csak hybrid játszik 3.3L benzines.
3 milláig 2006 utánit nem nagyon találtam.Tesómnak kellene, végre megszabadulna a 2006-os 3.0 Literes dízel Touareg-től
Szóval valami újabbat szeretne, ezért is kérdeztem rá a Hyundai Santa Fe mk2 , 2.2 dízelre. Erről van tapasztalat, mennyire sikeres konstrukció, motor, automata váltó stb..._? Vagy esetleg tudtok még valami mást ajánlani ami picit újabb?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #206344 üzenetére
+1
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm mindenkinek, igazából akkor lefogyok és jó lesz :D Olyan szélest úgyse tudok/akarok venni amiben elfér 2 nagydarab rendesen.
Szerintem akkor az Audi lesz, passatba a 8-as tetszik formára, de az már földi halandóknak megfizethetetlen.
Sajnos elkerülhetetlenek a modernebb dízelek, a B7 audi annyira nem tetszik, meg mivel tech buzi vagyok szeretem ha sok elektronikai dolog van a kocsiba, pláne F astra utàn, nyilvàn ez a legnagyobb hátrányuk a modern autóknak. De kb 2 irányt látok, vagy veszek egy 10 év+ darabot, ami még talàn jobb fajta és ha megcsinálok mindent akkor kiràly, vagy veszek egy vatta újat amin van garancia, csak sajnos újonnan az alsó kategória van csak dupla ennyiért
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bandi0000 #206337 üzenetére
A Passat a legnagyobb a felsoroltak közül, de ez inkább a hátul ülőknek tűnik fel.
Szvsz. minden európai, modern autó szűk széltében. Nekem a B7-es Passat tesója van Superb-ből, de a G Astra-m is, és előtte az Almera-m, illetve F Astra-m is szélesebbnek érződtek, és jobban tudtam terpeszkedni. Ez két dolog miatt van. Egyrészt mocsok szélesek a középkonzolok, másrészt az ajtók/oszlopok is hatalmasat szélesedtek, ami egyenesen arányos az oldal irányú ütközésben való nagyobb biztonsággal. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
bandi0000 #206334 üzenetére
Szvsz 2010 pont a határ az egyszerűbb dízeleket illetően, az ezelőtti euro 4 motorok még voltak részecskeszűrő nélkül, eggyel kevesebb a nyűg. E90 pre LCI 2 literes dízel (M47) DPF nélküli kivitelben szerintem nem egy rossz opció, szívósor dugózás árát érdemes beleszámolni. A4 B7 esetén 1.9 PD TDI, itt talán hajtókar csapágyat érdemes megnézni, bár az inkább a keresztmotoros típusokat érintette. Ha kell az euro 5, akkor néznék Passat B7-et (CFFB motorkód rémlik, hogy ajánlott), illetve A4 B8-at.
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, és a kettő közül melyik lehet a tágasabb belülről? B7 ben ültem, de az nem tűnt túl szélesnek, igaz a tulaja meg én sem vagyunk azok a túl keskenyek :D
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
A nagy német márkák között mi az ami ajánlott 2010 körüli szériák közül?
Amiket néztem: BMW 320D,/XD, Audi A4, Merci C320 CDIm ezen kívül még esetleg B7 Passat
Dízelt néztem első körben, de ugye van/lesz tervben ez a dízel szopató korlátozás, ha jól értettem, akkor csak 2026-tól lennének kitiltva a euro 6 alattiak, szóval még gondolkoztam benzinesen is, de ugye Bmw, Merci és a Volswagen nagy dízel gyártó, gondolom az audi is, így mindneki azt mondja, benzinest annyira nem jó venni, bár gondolom ott is vannak jó motrok.Szóval ezek közül mi lehetne ami jó, és mígbízható lenne? Heti 1-2 alkalommal kellene vele max ingázni pestre ~200km oda-vissza
Tudom, hogy ezek nem a legolcsóbb fenntartható és legkevsebb szervizet igénylő autók, de most míg nincs család, gondoltam ilyenkor kell az ilyet megvenni, és kiélni magamat, később meg majd jöhet a 7 személyes dacia
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
3 milláig el milyen automata váltós SUV-ot ajánlotok?
Például a második generációs Hyundai Santa Fe - ről mi a véleményetek 2.2 dízel motorral?
Köszi!
-
-v-
addikt
válasz
Vismajor01 #206315 üzenetére
ferdehatu de nem suv
Mondeo, Insignia, Octavia, Superb .. ok nem prémium kategória de nagy 5 ajtós utazóautók.
-
-
-
Csaby25
őstag
válasz
szőröscica #206321 üzenetére
, ha ez fapados, akkor milyen az amelyiknek csak elől van elektromos ablak illetve manuális klímája van?
-
Gombinyó
őstag
válasz
Luck Dragon #206326 üzenetére
Részvétem.
-
-
Gombinyó
őstag
válasz
Luck Dragon #206323 üzenetére
A jó oldalát kell nézni, ami nincs az nem tud elromlani.
-
-
Csaby25
őstag
válasz
szőröscica #206321 üzenetére
Bocs, de nem értem.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Csaby25 #206319 üzenetére
Magát a konstrukciót nem ismerem, annyi biztos, hogy a b.nepper jellemzően nem lepukkant szemetekkel üzletel, nem célja, hogy átverjen téged, vagy bárki mást. Már felépített egy pozitív imidzset magáról és szerintem ebbe nem fér bele, hogy valaki elkezdje a negatív élményeit terjeszteni vele kapcsolatban.
-
Csaby25
őstag
-
N.Szil
tag
válasz
mauimagic #206316 üzenetére
Szia.
Egy jó FORD Focus 1.6 Ti-VCT esetleg megfontolandó. -
mauimagic
senior tag
Sziasztok!
2008-as i30-at frissítenék, 7-8 éves benzines kompakt kombira, minél nagyobb csomagtérrel.90%-ban rövid távra használva, plusz évi néhány nyaralás.
Jó lenne 3m alatt megúszni, de nem tudom ennyiért van e használható autó most...Astra, Megane, Auris, mittomén, teljesen el vagyok veszve...
Jó lenne szívó benzines, ami faék egyszerű..
-
Vismajor01
addikt
Van a bmw grand tournak vetélytársa? Ami ferdehatu de nem suv? Internet ilyen a5 a7 R osztályt írja de nem nagyon értem miertjet
-
Joker88
őstag
olyan kérdésem lenne, hogy kelletti magát, egy 2005-ös gyártású renault clio. Egész korrekt felszereltséggel.
A családban van már egy hasonló, 2003as,1,5dci, azzal semmi komolyabb probléma nincsen. igaz dízel.
Nem gyengus az 1,2-es benzinmotor ? Persze,nem versenyzés a célhanem a hétköznapi furikázás,nem autópálya,hanem főút és város.. főképp egyedül max ketten ,hétvégente kis bevásárlással, meg néha,félévente, egyegy hosszabb kirándulás.. például Győr- Dunaújváros..
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206311 üzenetére
Most ott tartunk, hogy fölösleges két tölthető autó. Arra jutottunk hogy nem feltétlen azért kell két autó mert ketten állandóan egyszerre megyünk máshova. Feleségem bejárna dolgozni az elektromossal, nekem meg otthon ott lenne a másik autó ha kell, de én ugye otthonról dolgozom. Aztán ha megy a család nagyszülőket látogatni akkor a nagy autóval mennénk közösen. Azt számoltam, hogy 10e km menne az elektromosba egy évbe és 5000 az utazós autóba. A villany autó ingyenes fogyasztása meg balanceolja az utazos fogyasztást. Ha az egyik 0at fogyaszt a másik meg 10 litert akkor az nálam 5 liter :D
Igazából raerunk várni az elektromos autóra, meg kívárni h lesz e megint állami támogatás.
Haverom főnökének most eladó az autója és nagyon raizgultam lehet ez is a baj. F10 550i
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #206309 üzenetére
Akkor lehet a VAG páros irányába mennék, azaz Passat és e-Golf, ha keret engedi
-
Chereiose
addikt
válasz
Vismajor01 #206309 üzenetére
Springet nem fogsz kapni egyhamar szerintem, minimum fél évet kell rá várni, nekem majdnem 1 év lett. Azon felül meg használtan jobb vétel egy Zoe, a Spring akkor éri meg, ha lenne rá támogatás. Hyundaiok meg eszetlenül megdrágultak, szóval lehet maradnék a Zoe vagy esetleg egy Golf vonalon. i3 az tetszetős, csak sejtésem szerint ha bármi van, akkor az lesz a legköltségesebb, meg eleve azért annak is magas a vételára viszonylag öreg kocsikért.
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206308 üzenetére
Fiat 500e -bol csak az amerikai ami jó, ott meg 5m a legolcsobb ami i3 ár.
Zoé nagyon bénának tűnik, akkor már újonnan egy Dacia Spring :D
Gumi nem zavar egyszer kell megvenni utána meg casco. Meghibasodasokrol meg nem olvastam de egyelőre még azt se találtam ki hány autónk legyen nemhogy pontosan micsoda :)
Elektromos autó nem akkora dilemma mert van kb 4 normális amit megtudunk fizetni (spring, i3, golf, Hyundai)
A nagyobb gondolkodás az a kenyelmes-tagas-pakhato premium dízel kocsi melle amibe kb évente 5 ezer menne és ott 4-5m körül minden van. Nekem nagyon nagyon tetszik a bmw 5 gt de nem biztos h meg évi 5 ezerre is bemerem vállalni, meg úgyis h a másik autót kvazi ingyen tartom fent.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #206305 üzenetére
C-Zero/iOn/i-MiEV trióra gondoltam természetesen, de akkor tárgytalan
Fiat 500e? Egyszerű, de legalább jópofa, csak ott a 3 ajtó kérdése. Vagy mondjuk a Zoe is jó árban van és aránylag költséghatékonyan javítható is.
Pluszban ajánlom az i3-nál is a facebook csoportokat, van itthoni típus guru, de az ára, a gumi méret, és néhány fura meghibásodás nálam hátrébb sorolná a típust kissé. -
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #206306 üzenetére
Golf VI (2012 1.6cr), gondolom a motorok ugyanazok bennük. Sajnos a szerelőm a dízelmotorokat nem igazán szereti, nem is vállal nagyobb dolgokat velük. Az mindenképp érdekes lesz, ha bontottan kell alkatrészt keresni meg valakit aki kicseréli
Egyelőre nem aktuális a csere, de már semmit nem merek elkiabálni. Ha még 200-250ig jó lesz, az egy darabig azért kitart.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bdanyy #206300 üzenetére
Octavia 2 1.6 CR? Legjobb tudomásom szerint az a baj ilyen szempontból a piezo porlasztóval, hogy nem egyenletes kopásról van szó, hanem amikor a kristály legyengül, akkor I.J. Budget megoldás a bontott és bevizsgált, persze élettartam ott kérdés, de kevés km/rövidtávú tervek esetén az is működhet. 200-250-et azért illik neki csuklóból kibírni szerintem, de your mileage may vary, nagy számok törvénye stb stb
Korrekciókra érdemes ránézni pl olajcsere alkalmával, abból kiderül, ha egyik kilóg a sorból.
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206297 üzenetére
Ez csak duo :D
Mievet bottal sem sajna
-
szabonagyur
félisten
válasz
SpaceKombajn #206288 üzenetére
Ezért írtam, hogy nekem
-
válasz
Kis Tigris #206298 üzenetére
Most vagy a hirdetes rossz ugye es mas tipus, vagy valami nagyeszu rarakott egy RS emblemat. Nem tudom melyik a rosszabb, de en tuti elkerulnem mindket esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest