-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Opel féle 1.4T 140le motorról tudnátok mondani véleményt? Mennyire megbízható ez? 1.4T S-crossom volt, jó volt, nagyon ment... eladtam... Kombi kell... nagyobb. Nem is remélem, hogy jobb lesz tőle az opel motorja, de nagyon mellé se akarok fogni. Vélemény?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #206693 üzenetére
most nem az a kép tisztább állapotban készült a jelenleginél
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
-
Arról már egyszer beszéltünk
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Egerben (vagy Heves megyében) tudtok valami korrekt helyet, ahová el lehet vinni autót vásárlás előtti állapot felmérésre? Nemrég költöztünk még a megyébe, nagyon nem vagyunk járatosak sehol.
Elhívnám a Varga Tibit, de ő csap Pesten ténykedik (a teamje meg Debrecenben)[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz zapikanka #206675 üzenetére
Az egy ritka megbízható konstrukció. Nekem is volt, többet tankoltam, mint amennyit szerelésre költöttem. Igaz 2.0 benzin volt.
Hátsó ajtók alja hajlamos rohadni, hátsó lengőkarokat érdemed állíthatóra cserélni.
Alsó talpas ami gyenge pontja, de ezt már írták előttem.
Automata, kézi váltós, egal. A kézinél a nyelestengelyre érdemes figyelni, ennyi éves kocsinál már a csapágyak hajlamosak fáradni, annak lehet kis hangja. Rezoncső lerohad, filléres csere.
Ha kifogsz egy jót jó áron, hidd el, nem akarod majd eladniIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
LZs?!
aktív tag
válasz LZs?! #206394 üzenetére
Fejlemény a múltkori listámhoz:
Ez konkrétan nagyon megtetszett.
Szerintetek mire érdemes odafigyelni, ha elmennék megnézni?
Nekem így, képek alapján, egyedül a felnikkel kapcsolatban vannak fenntartásaim: elsőre meglehetősen 'csájná' kacsintása van, amivel önmgában nincs gond, amíg nem hajlamosabb törni.A másik érdekesség a Nürnburgring matrica; ennek kapcsán optimista vagyok: t.i. figyelt rá, hogy hajthassa vs széthajtotta.
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz akooos #206677 üzenetére
2.0 diesel - ez annak az FCA korszaknak a legfinomabbra reszelt motorja.
1.9 nem rossz, csak nem elég jó; a 2.4 pedig hengerfejesedésre hajlamos - nálam hozzértőbbek szerint nem a tény kérdéses, hanem csak annak a 'mikor'-ja.
Benzinesből 1.8 MPI; a 2.2 sem feltétlenül rossz, csak érdemben semmi értelme; 3.2 akkor jó, ha 'minden mindegy' alapon bravado-t szeretnél.
Emlékeim szerint a 3.2 fixen GM/Holden motor még az Opeles összeborulás időszakából, ahogy talán a 2.2 is - de ezt nálam kompetensebb műértők jobban tudják.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
akooos
veterán
Sziasztok,
Alfa 159 2.2 JTS még mindig nem ajánlott?
Dízelből melyik tartozik a megbízhatóbbak közé? 1.9, 150 ps, 2.4 200 ps? Illetve láttam 2.0-át 136 és 170 lóerővel is.
Tudom, hogy az 1.8 tbi lenne a legjobb, de annak az ára az égben -
zapikanka
tag
Köszi az ötleteket, körülnézek! A Honda Accord az troll komment? Vagy miért kontrázik rá mindenki?
-
Lacko32
tag
válasz f4lcon #206666 üzenetére
Nem is nagyon láttam még olyan motorral szereltet hirdetni.
Ezt sem zártam ki, így kialakult a mezőny. Amelyiket jobb állapotban "jó" áron megkapom, az lesz a befutó.Köszi a tippet, keresésnél szem előtt tartom
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
zapikanka
tag
Sziasztok!
Évi 10.000 KM-t megyek, főként autópályán. Jelenleg egy 2004-es 1.4-es benzines Fiat Stilo-m van, de szeretném cserélni olyanra ami jobban erre a felhasználásra van tervezve. A mostanival a menetzaj eléggé zavaró 130-140es tempónál. Szeretném azt a pár órát viszonylag csendben, vagy zenét - nem pedig a motor búgását - hallgatva tölteni.Az elképzelés egy 10-15 éves valamilyen dízel kombi lenne, 3 M HUF körül.
Tudtok ajánlani nekem ilyeneket?
Köszi! -
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #206662 üzenetére
szerintem, ha csak ideiglenes cihelődőbódénak kell, még egy kis rozsda is belefér nemrég volt nálam klímás, és sdi-s Seat Inca-val tolta, erősen körberohadva küszöbökön, kerékjáratok körül De megy-visz-pakolható. Ha nem hosszú évekre tervez vele valaki...
[ Szerkesztve ]
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Házvásárlás után itt a felújítás, szükség lenne egy bakancs autóra, amit hadra lehet fogni és minden szükséges cuccot szállítani benne. Mi manapság az ajánlott 500k-ig? (vónóhorognak is örülnék) -
-
-
Lacko32
tag
válasz buca84 #206652 üzenetére
A béka eleje, meg a seggberúgott hátsója érdekes.
Praktikus kis dög, magas is, csomagterét lefele meg lehet bővíteni, ha ki van véve a két kis "deszka".Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz tboldi #206651 üzenetére
A Lancia egyszer már volt téma itt, pont én dobtam fel...talán.
Valaki azt mondta, ha kocc van, akkor arra nehéz bármit is találni. Nem tudom, annyira nem mentem utána a cuccoknak hozzá.
De utánanézek annak is, még van időm megtalálni az igazit
A Jazz meg továbbra is erősen túlárazott szvsz, pedig az még tetszik is a 'zasszonynak.[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz buca84 #206649 üzenetére
Ezidáig 2 van/volt a családban, csalódás mentesek.
Gondoltam a palettát kipróbálom, de a jól bevált, az jól bevált.Köszi a tippet, meg is fogadom!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Hoi, ahoi mindenki!
Végre eljutottunk oda, hogy vannak márka/típusok feldobva, viszont az igények nem változtak.
A klíma legyen a legkomolyabb extra. De az már mellékes..Íme az áldozatok:
Meriva A 1.4 vagy 1.6 benzin (itt sok minden nincs, első két év szériáját nem venném)
Vw Golf5 1.4 80hp (ez már a másik motoros)
Nissan Note 1.4 benzin (2007 vagy facelift)
Ford Fiesta 1.3 benzin (2007 faceliftes)Ti, a helyemben melyiket vennétek ami vállalható? Amit költeni kell rá az lényegtelen, egyik sem új, használtak, amit megkíván, azt megkapja. Autóra (nem vagyok miller) de nem sajnálom a pénzt, nekem munkaeszköz, az asszonynak meg mindennapi porszívónak lesz.
Nagyon köszi köszi ismét-újfent!
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
alázógyík
addikt
válasz Tothgera30 #206633 üzenetére
Vizuális környezetszennyezés...
-
-
KubanitoS
veterán
válasz tboy93 #206632 üzenetére
Nem jó, ennél fiatalabb autó az elvárás. Személy szerint én is az SX4-et ajánlanám az ismerősnek. A francia vonal nem játszik nála.
Most Kia Ceedeket nézeget, 2012-13-as autók vannak belőlük. Elvileg azok sem rossz választások.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
sharp4
őstag
válasz Tothgera30 #206633 üzenetére
Ez komoly? Ki vesz meg egy ilyet?
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok, én is kérdeznék.
2.500.000 Ft körül milyen értelmes szívó benzinest lehetne venni? Megbízhatóság fontos, illetve ne miniautó legyen…
Köszi!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
footy
addikt
válasz BurgBurg #206612 üzenetére
Ismerosi korben az autok nagy resze vagy szervizben van "szamlasan" javittatva vagy pedig a szamlak el vannak teve a javitasokrol/karbantartasokrol (az alkatreszrol legalabb).
Ausztriaban elek, itt 10+ eves autonal sem ritkasag hogy markaszervizbe viszik.
Szvsz altalanos igenytelenseg a szamlat nem elrakni/a szervizkonyvbe beirni, mert az tenyleg semmibe nem kerul[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz molnarpeter #206621 üzenetére
Köszi! Ha nem találok gyári felnit gondoltam veszek 4db lemezfelnit. Viszont úgy látom majdnem olyan drága, mint az alufelni. Nekem akár ez is jó lenne. Világos színű, nagyon koszolódik. Van valami amire érdemes figyelni alufelni vásárlásnál vagy mindegy milyet veszek.
[ Szerkesztve ]
-
M3aN
senior tag
válasz molnarpeter #206619 üzenetére
Nem csúnya, nekem eszembe sem jutott. Az 5 henger miatt külön érdekes lehet. Köszi a tippet
-
Biqci
aktív tag
Nem tudom hol járnak most az árak, de egy Volvo C30 T5 beleférne esetleg? Ha tetszik persze...
Na, a kolléga megelőzött
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Korábban felmerült a családi autó lecserélésének ötlete, viszont az áremelkedés miatt erről letettem, nem fogom a 8 éves autót eladni, viszont valami újítás ötletként továbbra is megvan. Lenne lehetőség venni egy "játszós" autót másodiknak, amivel kulturáltan lehet közlekedni is, de lehet mosolyfaktort is szerezni vele. Nagyjából 3m Ft-ig nézelődtem, de annyi minden jött a szemem elé, hogy elveszítettem a fonalat.
Mindenképp valami hothatch jellegű autót néznék, de nem érdekel a tipikus BMW-Audi-Golf vonal, viszont kellene a 200+ lóerő.Ami fennmaradt a szűrőn:
Opel Corsa D OPC
Mazda 3 MPS (viszont erről hallottam nem túl jókat 200e feletti motorgenerál kapcsán)
Renault Megane RS tetszene külsőre, de nincs eladó kb.Valami ötlet részetekről?
-
pinnacle
nagyúr
válasz LZs?! #206613 üzenetére
Köszi mindenkinek! Képkeresés alapján megvan a felni gyári száma, majd csak találok valahol.
Egyébként ha egyáltalán kapnék 1,8M-at, ennyiért vagy 2M-ért tudnék jobb autót kapni? Mit ajánlotok? Használt autó ilyen idős korban igen rizikós. Azt mondták át tudják vizsgálni, de, hogy a váltó, motor valójában milyen állapotban van/lesz azt nem tudják megmondani. Csak a külsejét tudják megítélni, volt-e törés rajta. Esetem is példa arra, hogy lehetőleg olcsó alkatrészekből álló autót kell venni. Mondtam, hogy nekem szinte minden szerelő japán autót ajánl, azt válaszolták tényleg kiválók a japán autók, de ha gond van velük, pl. összetörik, mint az enyémet nagyon drága az alkatrész hozzájuk. -
molnarpeter
nagyúr
válasz pinnacle #206611 üzenetére
A felni szerkezetileg ép? Ha igen, fényezés (esetleg azonos oldali másikkal vagy összeset együtt, hogy ne térjen el); ha nem, akkor eBay, ott szoktak egy darabokat is árulni külön, ugyanez gumira is igaz.
Facebook csoportok és marketplace, racing bazár, jófogás hirdetéseket meg kéne nézni, színazonos bontott cuccal tudnál spórolni egész jelentős százalékot, első sárvédő mondjuk rozsda miatt ritka és valószínű abból kell az új...
Amíg szerkezetileg menthető (utas cella nem kapott jelentősen és elöl legfeljebb a nyúlványokat cserélve már jó, stb), szerintem mentsd meg, autó hiány van -
BurgBurg
tag
válasz footy #206610 üzenetére
Persze, 100bol egy kb. amit irsz. Fiatal autoknal is ritka hogy szervizkonyv es a szervizszamlak. Ha meg megvan olyan arban adjak hogy nem veszed meg. Mindok egy példát ami ilyen. Astra H , 1.6 benzin, 2012.11 ho. Szervizkonyv es vegig megvannak a szamlak. Olajcserek, szervizek 10ezrenként. Tippelj mennyiert adják.
-
pinnacle
nagyúr
válasz BigBlackDog #206604 üzenetére
Azt mondták, hogy 1.8M-ra értékelte a biztosító az autót. Pótszemle még nem volt, de szerintük akkor sem adnának több pénzt. 549k az alkatrész, 594k a munka.Ebbe nem fér bele a gumi+alufelni. Azt mondták nagyon felmentek az alkatrészek. Tényleg 48,4k egy jobb első ajtó tömítés, 70k a jobb első ajtó? Ezt cserélni kell, a jobb hátsó maradhat. Felhívom majd a biztosítót, hogy pótszemle után lehet több a kártérítés, illetve mennyit kapnék ha nem kérek javítást. Illetve azt is megtudom ha Cascora kérem a javítást, ott mennyi a plafon.Erről tudtok valamit, tényleg nagyobb összeg lehet, amit majd az önrésszel együtt behajtanak a vétkes fél biztosítóján?
Kérdeztem milyen autót vegyek helyette, azt mondták, mivel ez valós 118.000 km-es autót, lehet nem kapok jobbat helyette.
Azt mondták ilyen felnit sehol sem találnak. Pedig ez nem valami különleges, ez volt a gyári. Nem tudom, hogy tényleg cserélni kell. Azt mondták ha szálszakadás lenen az látszódna, a felnit meg kell vizsgálni. Ilyen sérülés van rajta. Mondjuk az tényleg szívás, ha nem találok iylen felnit, akkor vagy veszek 4 újat vagy inkább 4 lemez felnit.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Marky18 #206609 üzenetére
Attol hogy nem fiatal az auto meg lehet szervizkonyve. En nem vennnek meg olyan autot aminel se szervizkonyv, se szamlak, ha megvan mindketto akkor is atnezetem. Az automata(wandleres) nem feltetlenul koltsegesebb mint a kezi valto amiben ott a kettomegu meg a kuplung.
-
krypton
senior tag
válasz tboy93 #206599 üzenetére
Nem is feltétlen kell nagy csomagtér, de ugye babakocsi meg pár cucc az kelleni fog, szerintem egy s-cross is meg kell hogy ugorja ezt a szintet.
Van még esetleg alternatíva az i30-nak? Mindenképpen olyan autóban gondolkodok amihez azért jó pár év múlva is találok alkatrészt nem aranyárban ha valaminek kínja lesz. -
grizlisandor
veterán
válasz imyourfriend #206592 üzenetére
Spiritmonitor-on rá tudsz szűrni az átlagfogyasztásokra.
(#206603) pinnacle:
Azon a jobb első ajtón nem tudom mit akarnak javítani, nézni kell rá egy bontottat, max fényezni kell. -
BigBlackDog
veterán
válasz pinnacle #206603 üzenetére
Nem teljesen értem a helyzetet. A leírásod alapján nem Te voltált a hibás, gondolom a kéksárgán is elismerte a STOP táblát figyelmen kívül hagyó a felelőségét.
1. Próbálnám elkerülni a GTK-t, elvileg a javításhoz képest rosszabb opció anyagilag.
2. Elnézve a képet, azért kicsit kételkedek, hogy azt az ajtót hogyan akarják megcsinálni. Ha neki is esnek, szerintem nagyon látható lesz a javítás (élnél is van sérülés, első-alsó sarka eléggé meggyűrődött).Roncsot semmiképpen nem kérném. Vagy javítás > eladás, vagy GTK, amiből választanék. De nincs nagy tapasztalatom, szóval a többiek véleményét is várd meg!
-
pinnacle
nagyúr
válasz pinnacle #206450 üzenetére
1.175.000Ft a javítási határ. Azt mondja a szerviz, hogy ebből nem jönnek ki úgy, hogy a jobb első, hátsó ajtót nem cserélik, hanem javítják. Homlokfalat cserélni kell. A jobb első felnit, kereket nekem kell megvenni. Nem tudom mit csináljak, kérjem ezt az összeget+a roncsot (mondjuk a nem tudom azt kinek lehet eladni) és vegyek egy használt autót, vagy csináltassam meg a Cascomra, majd behatják a vétkes fél kötelező biztosítóján.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Androidos fejegységek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elektromos autók - motorok
- Külpolitika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Akvarisztika
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...