Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coller225
tag
Sziasztok!
Az a (szerintem) nem túl gyakori helyzet állt elő, hogy a feleségemmel nemrég kezdük el a jogsit, felnőttként, az első gyerek után 8 hónappal. Ez ugye nyilván csak az első lépés, a következő az autóvásárlás lesz, és ebben szeretném a segítségeteket kérni, egyelőre csak felmérés jelleggel, hogy merrefelé lenne érdemes nézelődni.
Sajnos autóügyben teljesen fogalmatlan vagyok, egyedül talán abban vagyok biztos, hogy mivel friss jogsi alá lesz első autó, emellett Budapesten lakunk, így talán érdemesebb lehet benzinest venni.
Sajnos a keret nem túl combos, eredetileg inkább 1 millió környékén gondolkoztunk, de talán 2-ig el tudunk menni, ha nagyon kell, márpedig ahogy nézem a hirdetéseket, egyre inkább azt hiszem, hogy a 2 se elég semmire
Tetézi a helyzetet, hogy testi adottságaim jelentősen leszűkítik a lehetőségeket, ugyanis a 2 méter feletti magasságommal sok autóban előfordul, hogy beszorul a jobb térdem a kormány és a középkonzol közé. Amit ezzel kapcsolatban eddig biztosan tudunk, hogy 2001-2005 közötti passat kombikba beleférek, illetve hogy a talán 2010 körüli peugeot 3008-ba is beleférek, ilyenek vannak a családban.Valamilyen kombiban, vagy egyterűben gondolkodunk, ami elnyeli a gyerekkel járő temérdek cuccot is. Ami a gyerekek darabszámát illeti, másodikat mindenképpen tervezünk a következő 1-2 évben, ezzel mindenképpen meg kellene birkóznia a gépnek, és nem kizárt, hogy egy harmadik is lesz majd, de ez még sok dologtól függ, illetve azt is el tudom képzelni, hogy a harmadik gyerek már egy másik autó problémája lesz
Ilyen igényekre mit ajánlanátok? Ha tudok írni konkrét márkát/típust/évjáratot/motortípust és/vagy köbcentit, azzal sokat segítenétek.
TLDR.: Milyen kombit vagy egyterűt ajánlanátok egy két méter magas Budapesti családos embernek, első autónak, 1-2 milliós keretből?
Előre is köszi
-
mikrofon
veterán
válasz
Tothgera30 #206197 üzenetére
Ez így igaz. Lehet kicsit megtoldom a keretet.
Én az 1.6 tdci motorokat nézem. Megbízhatóságban van hátránya a 116LE-s változatnak a 95LE-shez képest. -
válasz
f4lcon #206195 üzenetére
Nem mindegy hogy láncot vagy komplett szettet cseréltek. Bár elvileg a H Astra gyengébb minőség lett sok téren. Mikor kerestem, többet meglesem, közülük is, de inkább a G Classic lett a befutó.
#206192 mikrofon: Ha árban belefér az Mk3 az korrekt autó. Bár én inkább 2.5m felett láttam normálisakat. Abból 1.6 Ti-Vct.
-
mikrofon
veterán
válasz
Tothgera30 #206192 üzenetére
Focus Mk2.5
Az melyik évjáratot és melyik motort jelenti?
Én az mk3-at néztem. -
válasz
Tothgera30 #206194 üzenetére
faternak volt ilyenje, csak H asztmában, csörögtt az is, mint ez [link]
bár az olajat nem ette... -
válasz
f4lcon #206193 üzenetére
Z14XEP. Állítólag ennek az elődje, és az 1.6 (Z16XEP csipegeti. Ha az előírt 5w30/5w40 vagy 0w30/0w40 olajat kap, akkor nagyon sokat elfut észlelhető olajfogyasztás nélkül. Családban kettő van, mindkettőben 110 ezer km körül, és egyik sem eszi. Szerelőmnek már több mint 600 ezer km körül van benne (napi 2x70km + város 15 éve), és neki eszik meg 10 ezrenként egy-másfél decit.
-
az 1.4 G asztma az Ecotec, igaz? úgy hallottam az szereti az olajat
nincs azokból 1.6 8v? (Merivából van) -
-
mikrofon
veterán
válasz
Tothgera30 #206184 üzenetére
Max 3km város, országút 60km. Ugyan ez visszafelé is. Focuszt néztem mert az nagyobb. Igazából csak reggel kirakom a két ovis gyereket, aztán egyedül megyek. Én nagyobb méretű vagyok súlyra is. A "C" corsa pl már határ eset. Még bele férek de már nehézkes a be- és kiszálás.
Mivel nem nagyon találok fogamra valót így hajlandó vagyok kicsit 2 millió fölé is menni. -
válasz
Tothgera30 #206189 üzenetére
Jelenleg elegge utopia 1m alatt autot venni, inkabb jarnek busszal meg biciklivel amilyen kinalat van. A jo hir, hogy ennel csak dragabbak lesznek.
-
-
z-csongor
csendes tag
Sziasztok, 750k, nagyon max 1 millioert keresek egy masodik kocsit a paromnak.
Annyira lenne hasznalva, hogy heti 3-4 Dunakeszi-Budaors (M0) oda-vissza, illetve Dunakeszin/Foton belul szaladgalasra. Nem nagyon szamit semmi, csak az, hogy megbizhato legyen, es hogy legyen benne klima, illetve ne legyen papirbol, hogy eselytelen legyen egy esetleges baleset eseten komoly serules nelkul meguszni.
Ez esetleg megfelelo lenne? Lacetti -
-
tepenzed
őstag
válasz
tboy93 #206169 üzenetére
Gyors beugrottam hazafele a fóti szalonba.
A 22-esre mar nem tudnak felvenni rendelést, a 23 gyártása meg nyáron kezdődik, tehát leghamarabb októbert, de reálisan decembert mondott Kia Ceed kombi 160 le silverre. Mondjuk szerintem a December sem reális..
Árgarancia nincs, a jelenlegi árat 400as eur árfolyamon számolták ki, ha növekszik, annyival többet kell kifizetnem majd. Gondolom fordított eseteől szó sincs.
A 23as gyártásról nincs infójuk, hogy mi változik.
Akkor ezek szerint még annyit tudok tenni, hogy körbetelefonálok, valahol tudnak e még a 22 gyártásúra rendelést felvenni?Ti ilyen eur ingadozás mellett és a fentiek tudatában bele mernétek vágni?
Ja a sima Ceed csomagtartója nekem nagyon kevés volt, ezért lett a kombi. A Suzuki szalon már zárt, az még megér egy misét. -
mikrofon
veterán
1.5 millió körül nézegettem. Ha nagyon megéri elmennék max 2-ig.
Kicsi kategóriát néztem (VW Polo; Peugeot 207, Ford Focus, Honda Jazz) de azért ne három ajtós legyen, mert reggel elviszem a gyerekeket az oviba. Igazából nem vagyok elkötelezett egyik irányba sem...Ami még fontosabb infó, hogy inkább belül legyen kényelmes és jó állapotú hiszen ott töltök kétszer 45-50 percet. Kívül nem baj ha van rajta esztétikai hiba, parkolási nyom.
Illetve talán még az a fontos hogy ugyan mérnök vagyok, de nem értek az autószereléshez, így alap dolgokon kívül nem nagyon tudok ezt-azt kicserélni sajnos....Motorból még annyi infót kaptam ismeretségi körből, hogy benzines esetén min. 1.4-est nézzek, hogy azért ne kelljen padlóig nyomni a gázt, ha előzni akarok. Dízelből meg az a Ford esetén az 1.6 90LE-s nézzem.
-
molnarpeter
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz
mikrofon #206171 üzenetére
Valamilyen PSA/Ford 1.6 HDI/TDCI lenne a legideálisabb számodra. Benzinesből a 2011-ben megjelent Swift az 1.2-es motorral. Az is szinte termeli az üzemanyagot, és megbízhatóbb az első vasalónál. Minden másban vagy többet fogyasztó, vagy problémásabb motor van, illetve sok a túlárazott verda is.
-
mikrofon
veterán
Sziasztok,
tudtok ajánlani valami anyagot, ahol megnézhetem, hogy melyik benzin illetve melyik dízel motortípusokat kell kerülni használt autó vásárláskor.
Igazából napi 2x60 km országúti ingázásra keresek megbízható kisfogyasztású 10-12 év körüli kisebb autót.
Szeretném megtudni, hogy melyik típust és melyik motorral kell mindenképpen kerülni. -
válasz
tepenzed #206154 üzenetére
nemrég rendeltem 5 Kiát (Ceed, kombi, 1.0 turbó) és nyári gumis, megrendelésre készül (augusztusi gyártás), 10% előleget kellett letenni, és mi kaptunk árgaranciát.
nagyon számít hol rendeled, mert Kia-ból az importőr az előző éves forgalom nagyjából harmadát adja a kereskedőknek, szóval lehet lesz olyan kisebb dealer, ahol már mostanra elfogynak az autók -
válasz
tepenzed #206160 üzenetére
Minden gyarto fog iden emelmi meg parszor, emiatt ne aggodj.
Kar abban remenykedni, hogy normalizalodik a helyzet, amig 8-10 honapokat allnak sorba az emberek kocsiert.
A tobbi kerdeshez par dolog. A Suzukit nem annyira ismerem, de mas markanal nekem eleg komoly kulonbsegek voltak szalonok kozott. Siman tudtam meg tavaly ev vegen alkuldni mindenhol, illetve volt argarancia is nehany helyen. Jelentos kiadas a vetelaron felul a forgalomba helyezes dija, esetleg extra garancia, teli kerekek. Aztan a Casco+kotelezo akkor a legolcsobb, ha evente fizeted, tehat meg 2-300k egyben elore.
A szallitasra nem vallalnak garanciat, de az benne szokott lenni a szerzodesben, hogy mondjuk fel ev csuszasnal elallhatsz a rendelestol. De ez megint szalon fuggo, mar tobb helyen lattam kiirva, hogy indoklas nelkul barmikor el lehet allni, mert tudjak, hogy ugyis rogton megveszi mas a kocsit, ha lemondod.
Az eloleg temaban szinten lehet alkudni, nekem 20%-ot akartak, 10% lett a vege argaranciaval. A legjobb ajanlatot amugy akkor kapod mindenhol, ha cegkent mesz oda. Meg akkor is, ha nem cegesre veszed meg.
-
tepenzed
őstag
válasz
tboy93 #206159 üzenetére
Köszi Nektek.
Hát ez az árgarancia dolog nagy érvágás, főleg, hogy talán a Suzukinál olvastam, hogy nagyobb emelést terveznek...
Egyelőre a Kiánál néztem raktáron lévő autókat, de hiába írja, hogy 22-es model, nem értem, mert a logo is a régebbi rajtuk. És sajna olyanok, hogy jobb package, cserébe gyengébb motor.. -
válasz
tepenzed #206154 üzenetére
KIA most 3 honap koruli szallitasi idot tud kb a ceedre, HA ezek közül nem kered egyiket sem:
- automata valto
- hibrid hajtas
- dizel motorEloleget kell fizetni, talán 10%. Alkudni most naluk fixen nem fogsz tudni. Szerződéstol fugg az aremeles, a mostani szerzodesekre tudtommal mar nincs argarancia, szoval rad is fog vonatkozni ha emelnek. Nyari gumival szallitjak. Casco nagyon egyeni. Kalkulalj egyet netrisken.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tepenzed #206154 üzenetére
Suzuki, mivel ezt konkrétan végig jártam
Igen ami van kedvezményes (hűség program vagy mi) ár azt kapod, 3 szint van, nem nagyon van variálás, se ajándék téli kerék, mint régen stb.
Amit adnak általában az a EÜ csomag, meg 3szög, szőnyeg szett (meg a lehetőség, hogy van autó).
Bemutató autók sokszor már akkor le vannak foglalva amikor kirakják őket, plusz a helyére is kell más így addig nem adja el míg nincs másik.
Nyári gumival, Suzuki Conti Eco6
CASCO sok mindentől függ, de teljesen nulláról indítva nekem valahol 130-150e között van a full.
Alapon nincs különbség, hogy hol rendeled meg, amire figyelj, hogy lehet feliratkozni is és ha van érkező akkor szólnak.
Áremelés: benne van a szerződésben, korábban be is raktam ide, Suzuki esetében benne van, hogy aktuális árat fizeted, sőt hivatalosan szín, stb változhat.
Biztosításon felül üzembehelyezés stb, na itt vannak néha különbségek, sok szalon rárak egy összeget, hogy ő csinálja neked...
NIncs szállítási garancia az autóra, ezért is írtam, hogy ami van készleten meg kell venni.
-
footy
addikt
Ezt itt hagyom azoknak akik a "szivo megbizhatobb" vonalat kepviselik.
-
tepenzed
őstag
Sziasztok!
Tegnap néztem egy 4 éves 7-es golfot elég sok extrával, 2.0 TDI BMT GTD, nem rossz nem rossz , 4 éves, 90 ezer km, 6 millióIlletve megnéztem egy Kia és egy Suzuki konfigurátort.
Suzuki S-Cross 1.4 L Boosterjet lágy hibrid, Automata váltó, 2WD meghajtás ->7 540 000 Ft a konfigurátorban
KIA Ceed 160 T-GDI silver package+ Rendelhető opció (Tolaókamera, Carplayes kijelző, Bluetooth)- >7 599 000 Ft konfigurátorban
Hát ezek után elgondolkodtam, hogy inkább rápakolok még másfél millát és akkor már garanciám is van (Kia 150 ezer km-ig, Suzuki 200 ezer km-ig), azért véleményem szerint egy vadi új garanciás autó még mindig sokkal jobb és biztosabb megoldás.
És mivel kaptam közben a jelenlegi tragacsom helyett egy ideiglenes autót, azt sem mondom, hogy ne tudnék rá várni akár 1 évet (persze jobb lenne sokkal fél évben belül, nem tudom most mi a helyzet Kia és Suzuki terén).Pár kérdés (soha nem vettem még új autót)
-A konfigurátorban kijött ár az mi alapján kerül megállapításra, mindegyik Kia/Suzuki szalonban ezt az árat kapnám új rendelésre?
-Ha egy autóra várnom kell hónapokat, évet ugye nem kell rögtön a teljes árat megrendeléskor kifizetni? Előleg elég nem? Kérhető valami olyan garancia, hogy mondjuk x időn belül nem teljesítik a megrendelést akkor kérem vissza a pénzem?
-Ha a gyártás során emelnének egy nagyobbat, az rám ugye nem vonatkozik, a megrendeléskori ár az érvényes?
-Ilyenkor ha megjön az autó, a papírmunkákon, biztosításon kívül kell még valamilyen jelentősebb kiadásra számítanom?
-A szalonok egyébként nem nagyon szokták online meghirdetni az autóikat, amelyek bemutató darabok? Az is teljesen jó lenne.
-A Suzukit már ajánlottátok itt, ezzel a Kiával kapcsolatban van bármi ellenvetés?
-A megrendelt autót milyen gumival szállítják, nyári?
-Casco kb mennyiben megy mostanság éves díjban egy ilyen autóra?
-Mennyire számít, hogy hol melyik szalonban rendelem meg, van különbség? (ha valahol raktáron van, az ugye megint más)
-Bármi egyéb, amire figyelni kellene? -
zolnagy
őstag
válasz
bandus #206150 üzenetére
Igen, gondoltam, hogy hasonló miatt, de még akkor is túl sok a lehetőség a dátumokkal.
Engem igazából az érdekel, hogy egy tiszta adás vételnél, ami az enyém, mind a 4 ugyanaz a dátum-e? Aznap megkapom érte a pénzt, odaadom az autót és az okmányokat, akkor gondolom (remélem) igen, és pl. a "tulajdonjog hatályba lépése" a vevő tulajdonjogát jelenti, nem pedig az enyémet, amikor anno megvettem. -
zolnagy
őstag
Nem találtam külön autós adásvételi topikot, remélem ide elfér.
Szóval segítsetek, mert a letöltött adásvételi mintákban 4 dátum is szerepel, ami már megkever, hogy minek ennyi.
Szóval ezek vannak:
- Az okmányok átadása- átvétele:
- A tulajdonjog hatálybalépésének napja:
- A jármű a vevő birtokába kerül:
- Az adásvételi szerződés kelte:Jól érzem, hogy amikor megkötjük a szerződést és megkapom a vételárat, akkor mind a négy dátum az aznapi lesz? Egyáltalán minek ennyi?
-
nesa
veterán
válasz
imyourfriend #206147 üzenetére
Fel lett emelve, az alján még keresve sem találtunk semmit, még csak felületi rozsdát sem.
Nincs rajta utólagos védelem, minden gyári.
G rendszámú ös magyar.Nem fogyaszt sokat, ez a legendás Audi 5 hengeres TDI
-
Manitou
veterán
Új 1,5T hyundai i30 fastback van valakinek? Most képbe került nálam.
Holnap csekkolom az elődjét (1,4 T) és a legújabb i30N fastback-et -
mamboo
tag
válasz
grizlisandor #206144 üzenetére
-
grizlisandor
veterán
-
mamboo
tag
válasz
grizlisandor #206142 üzenetére
Közben beszéltem az eladóval és motorcserés a jarmű, úgy hogy dobtam
Köszönöm az ajánlást
Golfoknál/A3-nál az 1.4 tsi 122LE-s OK? -
grizlisandor
veterán
-
mamboo
tag
Sziasztok!
2013-as passat tsi 211LE CCZ motorkóddal kapcsolatban támogatnátok a vásárlást vagy épp ellenkezőleg?
Köszi a válaszokat.Üdv.
-
nesa
veterán
Köszi mindenkinek, holnap vagy szombaton hozom haza.
-
vzsryl
nagyúr
Nagyon pozitívan csalódtam benned.
Én is bírom az ilyen hullaszállítókat. Egy normál méretű sofőr (nálad 2 számmal kisebb) mögött elfér egy 2 méteres bútorlap becsukott csomagtér ajtóval? Eddig a Superbem meg a C Vectra kombi tudta ezt. Sajnos az eggyel nagyobb prémiumokban is csalódnom kellett, még az A6-ban is, pedig abban premium gap sincs. -
-
nesa
veterán
válasz
vzsryl #206130 üzenetére
(#206131) barnam
Még nem ért haza, most csak ennyi képem van.
Meg van a hibátlan küszöb takaró műanyag is ami nem törött.1999 07 havi v70 2.5 TDI, nagyon régóta szerettem volna egy ilyet, de soha nem volt megfelelő állapotú vagy ha volt annak az ára nem volt jó, most minden passzolt , az alja szebb mint egy 2 hetes Mazdának.
Most jelenleg akkor van a V50 meg ez a V70. -
nesa
veterán
Urak ma végre pontont tettem az autóvásárlásra
20+ éves álmom vált valóra
-
Ezustroka
tag
válasz
cappa72 #206127 üzenetére
Köszi szépen, ez nagyon informatív volt :)
Elég vegyes a használat, nagyszülők miatt autópályázni is szoktunk. Bevallom, nagyon az S-max felé hajlanék én is :) persze azért nem árt megnézni személyesen. Egyelőre még kicsik a gyerekek, a lábtér még annyira nem szempont, de hát ki tudja, meddig fogjuk nyúzni
-
válasz
Ezustroka #206117 üzenetére
Hát bizony így van... ha "gyorsan" akarsz, akkor készletről viszel.
Amúgy meg @#206115Ezustroka
Ford S-max szimpatikus lenne
- bocsi, elfogult vagyok S-Max kérdésben, 5 éve az van (korábban dízel, most benzines), előtte meg Galaxy volt...
Az S-Max igazi egyterű, egész jól variálható.
A Proace jellegűek kevésbé variálhatóak.
Nekünk az döntött az S-Max mellett, hogy nagy a gyerekeknél a magasságbeli különbség. 152-től egészen 196-ig van. Így más a lábtérigény. Mivel egyesével állítható minden ülés előre hátra, így ez megoldható. Proace esetén nincs ilyen lehetőség.
A 2016 utáni Maxi hátránya, hogy a középső sor középső ülésénél belóg a lábtérbe a középkonzol, illetve nem teljesen sík a padlólemez, így az elődjéhez képest kicsit kényelmetlenebb. Vállban is szűkebb, a csomagtartó is valamelyest kisebb. Ugyanakkor ha aigaz, akkor ez miatt biztonságosabb is.
Néztünk Peugeot 5008-at is, nekem az nagyon beépített volt elöl. Illetve az 1.2 tudbóbenzintől már tartottam (nem mintha az 1.5ecobosst-tal nem lettek volna fenntartásaim, de végül azzal vettük az S-Max-ot). Feleségemnek nagyon tetszett az 5008 (volna).
Azért vannak ám az S-Max-ban is falf’sz megoldások, ilyen pl. a kalaptartó. Ha hirtelen kell 7 szeméyessé alakítani, akkor nem tudod hova tenni a leszedett kapaltartót. Megjegyzem, hogy a versenytársainál (pl. VW Touran) ez megoldott, a csomagtartó alatti részen külön rekesz van neki.
VW Touran-nál a középső üléssor középső ülése csak „szódával elmegy”, rövid távon élhető.
Citroen c4 spacetourer-nél is a kis motortól tartottam, ott nem volt 1.6 benzines rendelhető. Így az kiesett.
Persze feleség miatt csak benzines jöhetett szóba, dízelt nem is néztünk (na jó, én igen, de aztán beadtam a derekamat).
Skoda Kodiac-ot is néztünk. kb. 3 másodpercig maradtunk benne, hátul az élhetetlen kategória megtestesítője.
Azt hiszem, ha lett volna akkor a mostani hibrid S-Max, akkor mást meg sem néztem volna.
Azért az is fontos, hogy mire használnátok. Ha csak anya-taxi, akkor lehet, hogy bőven elegendő az 1.2 turbóbenzin. -
penge111
addikt
válasz
tboy93 #206074 üzenetére
1.6 millióra alkudtam le az Opelt, de végül rossz előérzetem volt, ma lemondtam. Kuplung csereérett, alul fog és remeg, üzemanyagszürőnél szivárgás, a hűtővíz fogy, az olajat eszi, vezérléscsere mondjuk ez alap, EGR szelep csere, mert hibakódott dobál, ezek az ismert betegségek, 263.000 km után ki tudja még mi jöhet elő. Tegyük fel rá locsolok 400-800 k-t, 5 év múlva 330.000 km-el ki venné meg a 2015-ös J 1.6-os Astrát?
-
Vismajor01
addikt
Én München körgyűrűn mondtam a feleségemnek, hogy vegye át mert már fél percig kell néznem a bal tükröt h megállapitsam, hogy 140-el jönnek a belsőben vagy 240-el. Ő elvezetett a svájci határig, kb 1.5 óra addig aludtam. Tegyem hozzá, hogy pénteken dolgoztam, utána megszerveztem az utat, bepakoltam a bőröndöket és éjfélkor indultunk neki, reggel 8-kor adtam át a kormányt. Utána maradék 4 óra Svájc megint én.
-
Ezustroka
tag
válasz
szabonagyur #206120 üzenetére
Rendben, köszi :) még akartunk varni egy-másfél hónapot, mielőtt belevetjük magunkat a dologba, de ha így áll a helyzet, hát akkor lehet az az idő is aranyat ér
-
-
-
válasz
Ezustroka #206117 üzenetére
Ha megvan a típus, akkor érdemes körbetelefonálni az országban, hátha van valahol valami az elképzeléshez hasonló épp készleten. Ilyen neten összekonfigolok általam választott színt meg felszereltséget és átveszem jövő héten típúsú autórendelésekre az elkövetkező években nem számítanék
-
Ezustroka
tag
Sziasztok!
Hamarosan szükségünk lesz nagyobb autóra, ebben kérném a segítségeteket.
Nagyon fontos szempont, hogy hátul elférjen egymás mellett három gyerekülés. Mi az, ami a jelenlegi kínálatból szóba jöhet, és tényleg ajánlható darab? Új, vagy nagyon fiatal használtban gondolkodunk. Nekem jobban tetszenek az egyterűek, de nem zárjuk ki a Proace típusú autókat sem. Előzetes nézelődéseink alapján a Ford S-max szimpatikus lenne, kérdés, hogy mennyire ajánlott, és tényleg szeretnénk áttekinteni a teljes kínálatot.
Köszönöm a segítséget!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #206112 üzenetére
az 1.3 JTD az hengerenkent 4 szelepes, emiatt magasabb rpm-n kevesbe meredeken esik a nyomatek gorbe, mert jobb hatekonysagu a toltescsere, nem "fullad" bele az egesterben bentragado elozo ciklus kipuffgazaiba es a magasabb EMAP-ba annyira
egyebkent max 200Nm-t tud, mint egy 90lovas 1Z 1.9TDI is pl
letezik belole meg egy 105 loeros kivitel is a Ypsilon-ban
meg egyes kivitelek leteztek 6-s valtoval is, pl a Grande Punto-ban, ami miatt rovidebbek tudnak lenni az egyes fokozatok is, mint egy 5-sel, amivel tobb nyomatek jut a kerekre is egy adott fokozaton belul, es lelkesebben porog le -
tboldi
nagyúr
A common rail 1.3 Multijet (változó geós turbóval) valamennyire hátba vágós, de azért nem olyan paraszt módon, mint egy klasszikus 1.9 TDI. És úgy veszem észre, hogy pörögni is jobban szeret, mint a dajcsok dízelei, magasabb fordulaton is élénkebbnek tűnik. Nekem tetszik ez a digós karakterisztika.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #206107 üzenetére
Az kemeny! Melo utan Linz es onnan egybol haza. Vegig en vezettem. Hazafele uton megalltam egy parkoloban, mert mar ping-pongoztam a savon belul.
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #206104 üzenetére
100e km-t raktam Golf6 1.6CRTDI-be. Sose volt az az erzesem hogy az valahova ugrana
A 2.0 dizelek hatbavagasat adom es en utalom, mert 2000-2500 van nyomatek aztan erzesre se elotte se utana. Nekem jobban bejon a turbo benzinesek linearisabb teljesitmenygorbeje.
A dizelbol 3.0 esetleg 2.0biturbo aminel az volt az erzesem hogy alul is huz. (bar ezek is lagosak voltak egy 2.0T benzineshez kepest)
A 125 lovas(101 lovassal nem keverendo mert az az 5os valto miatt szar) ecoboost erzesre olyan mint egy oldschool 2.0-2.5 szivobenzines, csak a felet fogyasztja. -
válasz
Vismajor01 #206107 üzenetére
ez amúgy nem veszélyes?
Én kb 2 nap használtam az autót munkahelyről haza, de, a késő délutánban annyira fáradt voltam és dekoncentrált, hogy pár meleg helyzet után inkább hagytam az egészet, és bicajjal megyek. Szimplán balesetveszélyesen közlekedtem a munkanap végén, és alig vártam, hogy ledobjam magam vízszintbe kicsit. (Bár nekem nagyon kompromittáló, hogy, alapvetően leszív-lecsapol mások jelenléte, zajok- fények, beszéd, és, most belecsöppentem a sűrűbe ideiglenesen. Szenvedek is tőle nagyon)
Hosszabb távra ha indulok, azt mindig szabad napokon, ill ami délutánig nincs megcsinálva, az marad a holnapra : )
-
Laraxior
titán
Vannak mindig ingázók, ha nagyon megnézi az ember el lehet vinni plusz 1-2 főt. Frankfurt- Magyarország vonalon 50-70EUR-t szoktak kérni. Szóval a gázolaj árát villámgyorsan le lehet redukálni, főleg, ha kényelmesen megy az ember, az én Insigniám hosszútávon elvan ~5 literből.
Pedig másfél tonna, és csak 110le.
Pont a jövő héten megyek én is Szekszárdra, ca 1100km, ha nem kellene megállni autópálya matricákat venni, akkor simán lemenne egyben -
Az éjszakai vonat 14 órát megy, inkább levezetem egyedül
Februárban 420km a 124-es Mercivel simán ment, akkor az Insigiaban távolságtartó tempomat + masszázs üléssel csak kibírható. (igaz ez vagy duplaannyi km)
Az út hossza inkább attól függ, hogy a kedves jobb 1-en ülő hölgy mennyiszer akar megállni
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest