Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
válasz
szabonagyur #207383 üzenetére
Egyszerűen nem akarnak 700-tól többet költeni egy autóra. Pláne, hogy kutyás és viszi magával mindig.
Úgyhogy akkor úgy tűnik marad a 206. -
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Haverom első autót venne, egy "mennyit adnátok ezért?" árazást szeretnék kérni, vagy "ne vedd meg"-et stb.. Ennyi infót kaptam az autóról:
2002-es Punto2 benzin 1.2 60 LE, háromajtós.
Klíma nincs, ABS nincs, légzsák van, hengerfej síkolva.
147e km van benne, ami gyanúsan kevés, de JSZP alapján reális lehet (magyar forgalomba helyezésű).
Köszönöm. -
maglew
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tetőboxilag.
Hyundai i20 ( 2015) típusú gépkocsira szeretnék vásárolni egy tetőboxot illetve hozzá való sínt.
Egyrészt hány literest ajánlanak ilyen autókhoz (nekem minél nagyobb kellene, 500 liter körülire gondoltam de lehet hogy túl exrtém?)
Milyen márkák lehetnek jók? Thule-t nem akarok mert nagyon drága, milyen megbízhatóbb márkák vannak, és hol érdemes szétnézni milyen áruházat javasoltok?
Tetősín is kellene, van-e olyan hogy veszek tetősínt, de a sín és a kit különálló, így a sínt át tudnám rakni párom kocsijára is egy másik fajta kit-tel?
Minden segítséget örömmel fogadok. Köszönöm szépen előre is. -
prime77
aktív tag
-
prime77
aktív tag
válasz
tboldi #207393 üzenetére
Szia!
Na, akkor még is a Suzuki.
Én is így gondoltam egyébként.
Az, hogy puritán nem gond - egy Suzuki Swift 1.0GL 2002-es autónk van.
Az égadta világon semmi extra nincsen benne - de tényleg semmi.
A 20 év alatt sosem romlott el, csak tankolni kellett és gumit venni rá - a 13 colos kerekeire.
Éves szervízdíja 30 ezer.
Szóval egy 5 éves SX4Scross az maga a luxus ahhoz képest szerintem.
Ráadásul nem 60 lóerő, hanem 140.
Viszont a Swiftől sosem válnék meg, mert 20-30 ezer forintból fenntartható havonta.
Ma milyen autó van ami ennyiből meg van?
Mert ennyiből kellene, hogy meglegyen egy normális autó. -
prime77
aktív tag
válasz
molnarpeter #207388 üzenetére
Az igény az lenne, hogy aránylag problémamentes legyen az autó, tehát egy jól megcsinált konstrukció legyen.
És, hogy a fogyasztása ne legyen már 10-15 liter!
Inkább az a 8 alatt!
Üzemanyagárak ugye nagyon elszálltak.
Ráadásul 140 lóerős Golf nagyon jól is megy, előzésnél jól jön ez, és biztonságos is.
Ennyi. -
Gergőke88
addikt
válasz
Vismajor01 #207389 üzenetére
Pedig belső méretben hasonló.
-
válasz
prime77 #207385 üzenetére
A golfVII szerintem minden szempontból egy jobb autó, KIVÉVE, ha fontos hogy SUV legyen. Sok örömet majd hozzá!
gyenesmartin: ha van 2m körül, én tényleg megfontolnám Vismajor01 ajánlását a priusszal.
[link] [link] [link] [link] kockázatkerülő lehet
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Szokásos SDI, nyomaték tenger, rövid váltó, alapjáraton fel tud váltogatni 5-ig
-
prime77
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm a segítséget srácok.
Nem gondoltam volna, hogy a Golf 7 lesz a nyerő.
Igazából mind a kettő autóról jókat hallottam, viszont kíváncsi voltam mégis melyik lehet a jobb!
Még egyszer köszönöm szépen a segytségeteket! -
Vismajor01
addikt
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Pedig akkor ha nem akar manuálison sokat gyakorolni akkor ilyesmire még mindig a Prius az etalon
-
szabonagyur
félisten
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Pedig lehet legnagyobb hülyeség a szakadt autón tanulás...
Lehet egy életre megutálja a vezetést, főleg ha egyszer otthagyja az autó...
-
válasz
gyenesmartin #207371 üzenetére
Punto-ypsilon esetleg? Ha nem rohad. Népszerűtlen ötlet, de kintebb tolni a keretet 1m körülre?
-
válasz
szabonagyur #207376 üzenetére
Igen, de emberből vagyok, hajlamos tulzasokra.
-
válasz
gyenesmartin #207371 üzenetére
Barmit ami gurul. 700 az uj 300, nem szurnek tipusra. Ne legyen lukas mindenhol, ne fustoljon, legyen rajta minel tobb muszaki.
-
válasz
BigBlackDog #207374 üzenetére
Ilyesmi benyomások voltak apámnak is. Ment is a Suzy hamar.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
prime77 #207368 üzenetére
Golf 7-re szavazok. Van a családban S-Cross és volt/van saját tapasztalat néhány VAGgal is ('19-es Polo, '18-as Leon, Golf 7, 8). Már a Polo is kellemesebb anyagokból, kellemesebb utasteret kínált, mint a Suzuki és a zajszigetelése is feltűnően jobb volt, mint az S-Crossnak. Golf ehhez képest még egy fél lépés előre ilyen téren. Suzuki fogyasztása szerintem inkább 6-7 l/100 km között lesz átlagos használattal, 1.4 TSi Golf esetén egy picivel (0.5 l/100km) alacsonyabb lehet szerintem.
-
válasz
prime77 #207368 üzenetére
GolfVII biztonságosabb. Annyival csendesebb az utastér, hogy nem fogsz úgy elfáradni, jobban tudsz figyelni-koncentrálni. Zajos suzuki SUV-ot venni max akkor érdemes, ha hallás és mozgáskárosult is vagy
Volt a családban mindkettő, Golfot szerette mindenki, a Szuzukit 1 év után adtuk el, annyira rühelltük. Én a belső zaj és komfort miatt, apám szintén & fogyasztással nem volt elégedett.
-
Gombinyó
őstag
válasz
gyenesmartin #207371 üzenetére
Peugeot 206 1.4 benzin. Rengeteg van belőle, ha bontott elem vagy alkatrész kell hozzá.
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Páromnak a húga nézelődik autók iránt. Eddig egy seciento-ja volt, az el lett adva. De kereskedésekben nem találnak már megfelelőt.
Milyen típusokat érdemes keresgélni 600-700K környékén?
Elvárás nyilván nincs, csak menjen és ne rohadjon le alatta út közben, valamint cuki kinézetű legyen. Kia picanto-kat nézegettünk még neki. -
prime77
aktív tag
Szervusztok!
Szerintetek melyik a megbízhatóbb autó?
Volkswagen Golf 7 benzines 140 lóerő - Suzuki SX4Scross 140 lóerő!
Mind a kettőről azt láttam, hallottam, hogy nagyon megbízhatóak és keveset is fogyasztanak - 5 - 6.5 liter. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #207365 üzenetére
Tegnap megelőztem amúgy egy Dacia Springet az M1-esen a Jazz-zel. Biztosan kezdő EV-s volt, mert 90-100-nál többel ment, és nem is szélárnyékban.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #207363 üzenetére
83LE autoval is ha ilyen van es szabad az ut index ki es megelozom. Ha meg allatkert megy a belsoben ugysem megyek be.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #207363 üzenetére
Ha nem szabalyos tempoban mesz az a te bajdo. 130-rol nem kene fekezned sem a 125-re lassulashoz. A minimum tempo meg messze alul van meg a 100-tol is.
Ertem, engem is bosszant az ilyen de ez a velejaroja annak ha nem vart sebesseggel kozlkedesz. Meg persze van aki kisroloaskor a tukret sem hasznalja. Ez egy ilyen sport. -
Vismajor01
addikt
Ismerem. Jövök a nekem tetsző tempóban és ki jön a srác. Nem zavar, nem 200al jövök és elég messze vagyok. De basszus úgyis utolérem mert 1 meter/perc előnnyel előzi a kulsoben haladot mert nehogy már rá kelljen gyorsítani a tempomatra, van fék ugye a többi autón. Rühellem h két sávos úton értik a "az előzést mi hamarabb be kell fejezni" szabalyt mert ott félnek, autópályán meg ugye ugyanez a szabály de valahogy senkit se érdekel. És hidd el azért mert at én autóm jól megy nem száguldozok kötelezően, de igenis kell az ero hogyha 130al utolerek valakit akkor viszonylag lazán ki tudjam kerülni és ne tartsak fel senkit. Na de nem offolom tovább a topikot
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #207360 üzenetére
Kihuzodik es megelozi. Hidd el van elet 200 lo es 300 Nm alatt is.
-
-
Köszi a hasznos válaszokat
Az adblue-s peugeot kiesett helyette megnézem a Focus és Mondeo kombikat.
1.5 TDCI motor bőven elég, 120-130km/h között megyek pályán tempomattal. Váltóban is a manuált preferálom (városba van szaladgálós kis benzines az asszonynak). -
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #207353 üzenetére
Az csak egy drága alkatrész példa volt. 300k km-t általában gond nélkül kibírnak. Persze ez felhasználás függő is.
Annak idején én is azért néztem meg több Mondeo-t is, mert azokban nem volt AdBlue, de "sajnos" az ~1M-val drágább Superb eltekerte a nyakam (ebben sincs). Ettől függetlenül a Mondeo-k mocsok jó ár/érték arányú autók, legalábbis a használt piacon. Ez igaz a fókára is, csak ugye nekem nagyobb méretű kellett, ezért azokat annyira nem néztem.#207356 Vismajor01 : Értem, nekem mindegy. A lényeg, hogy én erre ajánlottam autót:
"melyik lenne a legjobb vétel 4 millió Ft-ig.
Évi 30.000km ingázás főleg autópályán, legyen minél megbízhatóbb és kisebb fogyasztású."Az 1.6t+-os automata, 2.4L-es, automata Volvo nem teljesen ez a kategória.
#207357 batai15 : Ezért sem ajánlanék automatát akkor, amikor a költséghatékonyság a cél.
-
Vismajor01
addikt
Nekem is az van, benne vagyok a csoportba, sose halottam róla hogy megkotlott volna. Mondjuk az PHEV, lehet, hogy abban kicsit másféle van.
Azért ha beleáll a hajtókar a hengerbe akkor azt ha javitani akarod nem lesz 7 számjegyű?
Én nem vennék manual autót amit picit is használok városban. Geartronic lehet megbizhatatlanabb mint egy manual de tuti megbizhatóbb mint sok más automata, ott is vannak jó és rossz konstrukciók.
Persze ha szigorúan pályázásra lesz és van mellette városi mászkálós, akkor én se erőltetném az automatát. És akkor venném ezt
-
dj79
senior tag
válasz
Vismajor01 #207351 üzenetére
De, megkotlik sajnos, 300ekm környékén jó sok elhullik, nem véletlen az, hogy bontott sem nagyon kapható...
-
molnarpeter
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #207351 üzenetére
"felsoroltakban is sok minden van ha megkotlik akkor 7 számjegyű"
Konkrétan nincs bennük ilyen alkatrész. HDI/TDCI-hez egy részecskeszűrő csere is megáll fél millió körül. Éves 30k km ingázáshoz teljesen korrekt 308/Focus, és semmi szükség nincs automata váltóra. Értem én, hogy tetszik a Volvo meg minden, de ebben az esetben nem az a költséghatékony megoldás. Én sem írtam a Superbet, mert feleslegesen nagy, és 30k km alatt már jelentősen nagyobb fogyasztással kell számolni.
#207347 molnarpeter : Valóban, az AdBlue is egy plusz költség, szóval ilyen szempontból lehet azt is elkerülném.
-
Vismajor01
addikt
válasz
vzsryl #207350 üzenetére
Teljesen ok a geartronic, nem az a megkotlós fajta. Ilyen alapon az összes autóban, a felsoroltakban is sok minden van ha megkotlik akkor 7 számjegyű.
Sztem annyival közel sem kerül többe fenntartani mint amennyivel erősebb és kényelmesebb. Azért pályázásra sztem kell az is, hogy 130 felett meginduljon. 1.5tonna 130 lőerővel elég gyorsan elfogy.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #207348 üzenetére
És van benne egy automata váltó, ami ha megkotlik, akkor akár 7 számjegyű javítással is szembenézhet az ember.
Költséghatékonyságban 308/Focus 1.6/1.5 HDI/TDCI a nyerő. -
Vismajor01
addikt
válasz
mikloss #207342 üzenetére
Én akkor már őt is felvenném a listára.
D5 legendásan jó motor, jól fogyaszt, és ebben a kasztniban jól is húz. Méretben inkább 308 párja, i40 nagyobb.
Sok pályázásra szerintem alkalmasabb és kényelmesebb
Az én autóm ennél még 400 kilóval nehezebb, és 7-8literrel eljárok lemerült akksival is, pedig nehéz a lábam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
mikloss #207344 üzenetére
308 egy mérettel kisebb cipő, i30 lenne a párja. Csak a fogyasztásról jutott eszembe
Peugeot esetén a fő rizikó szerintem az AdBlue rendszer, szivattyú hiba gyakori ha jól rémlik, viszont csak egyben tartállyal lehet csak cserélni jó drágán. Ugyanezzel a motorral Ford Focus is érdekes lehet, 4-ért 1.5 TDCI lesz már, jó cucc. Viszont azt kézi váltóval ajánlott. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz
mikloss #207344 üzenetére
Ilyen értékű autókat mindenképp vizsgáltass át. Teljesen jó a kiszálló autóvizsgáló szaki is, aki pl. egy diaggal meg tudja nézni, hogy áll a részecskeszűrő stb...
Kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó, EGR stb... Ezek a drága kopóalkatrészek, de ha nincs semmi bajuk, akkor nehogy lecseréld őket. Legyen mindig a kocsira 500k félrerakva, és akkor nem lesznek meglepetések. Mivel a dízelek jól fogyasztanak, és a használt áruk jóval kedvezőbb benzines társuknál, ezért elvileg nem kéne gondot okozzon a fenntartásuk sem. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz
mikloss #207342 üzenetére
Jó autók/motorok ezek. Fogyasztásnak nézz utána spritmonitoron, de gyanítom, hogy a sedan (i40) és a kisebb kombi (308) kb. fél literrel kevesebbet eszik, mint a nagy kombi (i40).
A két kombinál valószínűleg hamarosan időszerű lesz a drágább kopóalkatrészeket cserélni, és ezért is adják el őket. De ha ezeket lecseréled, akkor neked már többször nem kell, mert valószínűleg előbb eladod a verdát.
Arra figyelj oda, ha főleg pályázol, akkor 15k km-enként dobd le az olajat. Ha esetleg több város is becsúszik, akkor inkább 10k km-enként. Véletlenül se hagyd 1 évig benne az olajat. -
Sziasztok,
Az alábbi 3 kocsi közül melyik lenne a legjobb vétel 4 millió Ft-ig.
Évi 30.000km ingázás főleg autópályán, legyen minél megbízhatóbb és kisebb fogyasztású.
1. i40 Kombi 1.7 CRDi HP Premium Xenon/Navi/Ülésfűtés/Sz.könnyv/
2. i40 1.7 CRDi HP Premium Panorámatető/Automataparking/Navi/
3. Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi Active EAT6 Panorámatető/Radar/Navi/Sz.kömyv/ -
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Az alany egy 2007es Mercedes w204 C230as (205hp) benzines esetleg tudna valaki valamit mondani róla?
sajna nem sok infót találok erről a motorról sehol, hátha valakinek volt már ilyen és tud személyes tapasztalatot..
motorbéli “problémákra” lennék kíváncsi, mire érdemes ezeknél oda figyelni?
Köszönöm -
-
-
válasz
TeeJay #207333 üzenetére
Szóba, persze. Focus Mk2.5 is belefér 1.6 benzinnel, hasonló évjáratban. Bár olyat néznek ami gyakori, hogy ha sérül akkor legyen hozzá alkatrész, és emiatt ne álljon a munka. Egyterűkben nem vagyok otthon, ott inkább a Diesel erőforrás hódít, így sok leendő munkaeszköz kiesik.
-
TeeJay
félisten
válasz
Tothgera30 #207332 üzenetére
Köszi megnézem
Ford Focus és Mondeo kombi esetleg szóba jöhet?
Egyterű netán bármi márka? -
-
TeeJay
félisten
Sziasztok
Milyen autót javasolnátok kezdő klímaszerelőnek?
Kombit nézek vagy egyterűt mert fontos lenne hogy 3 személy is tudjon vele utazni hétvégén és hétközben lehessen a szereléshez a koffereket, szerelési anyagot vinni.Benzines gondolom ami most nyerő, dízelt nem érdemes mert városban és város mellé utazva sok lehet a szívás.
Opel? Ford? fogalmam sincs hol induljak el
Árban 1,8 millióig is el tudok menni akár -
válasz
vzsryl #207328 üzenetére
kontextus! Nap közben kifejezetten jó, értelmes ember nap közben nem használ kékfényszűrőt. Ugye a megfelelő cirkadián ritmus beállításhoz érdemes ébredés-kelés után szabad levegőn minél több (legalább fél óra) természetes fényt a retinára juttatni, illetve, nap során minél több fényexpozíció javasolt. Ami "szét...a" a cirkadián ritmusod, így pofánveri a hormonrendszered, inzulin-érzékenységed, étvágyszabályozásod meg alvásciklusaid is, az a naplemente utáni, esti, lefekvés előtti erős fények, "különösen" a hideg-kék túlsúlyú fények. A jó fénykörnyezet megteremtése az első lépcsője az egészségnek.
Amibe mondjuk a kék műszerfal-világítás nem fér bele, de tény, hogy nappal "jóvanaz"
Amúgy este azért is hulladék a kékfényt erőltetni műszerfalon, mert "kevésbé biztonságos". Vörös beltéri fény mellett nem tágul annyira a pupilla sem, így, "az utat nézve" vlszg jobban érzékelsz-látsz, mint kék fény mellett.
bocs az offért, csak a fénykörnyezet, fény-zaj-levegőszennyezés "optimalizációja" nagyon szívhez közeli téma, és tkp itt látom a legnagyobb potenciális nyereséget egészségtudatos életmód szempontjából. Jó fénykörnyezet és minimalizált zajszennyezés nélkül nincs jó alvás, ami nélkül meg nincs egészség.
-
válasz
vzsryl #207325 üzenetére
nekem volt ix35-öm, amit nem bírtam benne az a kék világítása a műszereknek, borzalom...
és csak úgy néz ki valamennyire szerintem, ha van rajta a sárvédő körül fekete burkolat (kép) és ki van cserélve a grill a hidrogéncellásnak a hűtőrácsára (kép)
mindkettő gyári, eredeti alkatrész egyébként, nem is értem eleve miért nem ezekkel együtt érkezett a paicracsak arra akartam reflektálni, hogy "egész pofás"
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #207316 üzenetére
ix35 egész pofás, meg a Captiva se fest borzasztóan elavultnak. Még ugye az X5 E70 is idetartozik, de azt húzós fenntartani.
-
rbalint88
addikt
-
Bici
félisten
válasz
rbalint88 #207317 üzenetére
Nekem csak az számít, hogy max 2 ember tudjon a városban közlekedni vele minimál fogyasztással és minimális fenntartási költségekkel úgy 5 évig még.
Olvastam tesztet a régi Spark-róly ami még olyan, mint a matiz, abban a jobb láb folyton hozzáér a középkonzolhoz.
Na, ez már határeset, az ilyesmit csak indokolt esetben tűröm el. De szerencsére a 2010 utáni típusban ez elvileg nem okoz gondot.
De a Spark csak egy példa, bármilyen más kerekes esernyő megteszi, de max. Corsa méret jön szóba, de jobb lenne annál kisebb. -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #207316 üzenetére
Xc60? Arait nem tudom, csak nem lenne meglepetes nyilvan
bar a kozepso szellozok nekem nagyon barkacsnak tunnek, ott elfogyott a fantazia. Egyebkent a suv-felar miatt gyakorlatilag “osoreg” autok vannak 4M-ig, nem hiszem, higy lesz igazan ertelmes.
esetleg xc90, az regebbi konstrukcio, viszont sztem szepen oregszik.Bici: a spark nem auto, hanem kerekes esernyo
-
Vismajor01
addikt
Amúgy ha már itt tartunk akkor olyan suvot ajanlhatnatok 4m kerettel, aminek modern és szép a belseje pl 2013 v60 volvohoz képest. =) Mert találtam erősen, találtam megbízható, találtam erősen és megbízhatót, nade ami szép belülről olyat nem =(
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
icemad #207311 üzenetére
Feltétel volt a kulturált belső is, egy Corsában hun van az?
1M pont határeset a C-k teteje és a D-k alja között, találomra kíválasztottam mindkettőből egyet-egyet, de olyan semmilyenek, unalmasak. Az Ypsiloné szvsz sokkal vonzóbb, ma sem hat túlságosan elavultnak.
A Swift belét egy icipicivel jobbnak tartom a C Corsáénál, de ennél sem a kulturált szó az első, ami eszembe jut.De ugye megint csak ízlések és ficamok...
-
icemad
nagyúr
válasz
szabonagyur #207310 üzenetére
Ha nekem kellene kocsi 1 millió alatt, akkor swift vagy corsa jönne szóba. Ha a vezetési élmény is számít, akkor pl egy 91es honda crx. Az volt az első saját autóm, de ahogy látom, az már nagyon nem fér bele a keretbe. Legalábbis a használható példányok.
-
tboldi
nagyúr
válasz
icemad #207308 üzenetére
Oké, nincs is ezzel semmi baj, de a kérdezőnek még tetszhet attól, hogy neked nem. 🤷♂️
Amúgy a keretből az eggyel régebbi generáció, a Punto alapú 843-as jön ki, nem a 846-os, Fiat 500-asra épülő, ami a te képeden szerepel. [kép1], [kép2]És nekem egy Thesis kellene.
-
Bici
félisten
Sziasztok!
Kifejezetten kicsi városi rohangálós autót keresek a családba.
Ami fontos:
- kulturált belső tér, vagyis túl öreg ne legyen
- minimális fenntartási költségek, beleértve a fogyasztást is.
- maximum ár: 1 millió ft, de nem kell kihaszbálni feltétlenül a a keretetBenzin/dízel mindegy, márka mindegy.
Köszi előre is.
-
válasz
BigBlackDog #207300 üzenetére
A konyktamasz magassaga allithato a golfban?
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Google Pixel topik
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest