- Remekül felszerelt, fürge 5K2K monitorral jelentkezett az LG
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Monitor hiba topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboy93 #205895 üzenetére
Akkor remélem hogy neked lesz igazad. Én filóztam még az előző tucsonon az scross helyett drágábban mert nyilvánvaló maga az autó jóval komolyabb, de nem mertem a dct miatt. Kifejezetten zavart hogy csak a dízelhez volt akkor hagyományos automata (és a dízelük is teljesen ok, csak nem az én felhasználásomhoz).
Hegynek felfelé ne tolass vele ha elkerülhető (ha érthetően írtam).
-
válasz
tboy93 #205893 üzenetére
Hát megfűszerezve egy kis globális alkatrészhiánnyal én nem merném (és akkor még nem mentem el a az ilyen című válaszokra első gyengélkedéseknél). Csak akkor ha nem ott használom ahol igazán értelme van, városi dugókban (azt ha jól tudom nem nagyon szeretik a száraz változatok).
-
válasz
Palesztin994 #205889 üzenetére
Sajna autógyártók direkt szeretik titkolni az automaták részletes tulajdonságait (pl. száraz e a duplakuplungos) és emellett változtatni évről évre (most akkor hány newtonméter után nedves az a dsg...). Én is vért izzadtam bármi infóért. Az biztos hogy a sima 7-es dct-t nem venném kia/hyundai estén (száraz). De nagyobbakban van már 8-as dupplakuplungos ami állítólag már olajos, de kevés a tapasztalat vele. De én is úgy tudom hogy a rendes hibrid esetén 6-os hagyományos az automata. De ahogy írják kevés még a tapasztalat. De én biztosan hagyományos automatát vennék duplakuplungos helyett ha egyikkel sincs tapasztalat. Persze hagyományos automatából is van vacak, de hyundai/kia-nál még nem hallottam ilyenről.
szerk: Chereiose pont ezért lett toyota hibrid most (előtte meg scross aránylag jó aisin 6-os automatával)
-
válasz
Palesztin994 #205889 üzenetére
Az benne a jo, hogy garis az autoval egyutt. Vegyel ra maximum garancia kiterjesztest, ha lehet es add el mielott lejar.
Szerintem nagyjabol egyetlen olyan auto sincs most gyartasban amirol elhiheted, hogy biztosan nem hullik valami atomjaira benne a garancia lejarta utan.
-
Gergőke88
addikt
válasz
Palesztin994 #205887 üzenetére
Szia,
Új modell, nem lesz róla hosszú távú tapasztalat.
Van rá 5 év garancia…. -
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Az új hibrid hyundai tucson (rendes hibrid, 230LE) 6 sebességes automata váltójáról mit lehet tudni? A mild változatában dupla kuplungos, 7 sebességes van, amiben van pár jó drága hibalehetőség (mint ahogy a DSG-nél előfordulhat). Ezt a verziót olcsóbb lehet javíttatni, ha ne adja Isten arra kerülne a sor? A másikhoz képest ez milyen, egyáltalán ez saját gyártású váltó, vagy mi ez? Megbízható? Köszi! -
Zotyipotyi
tag
válasz
molnarpeter #205884 üzenetére
Köszi a választ! Meg hobizolinak is.
Akkor azért megnézzük ezt az autót is (egy 5 ajtós '17-es Superb).Egyébként eddig egy Golf VII kombit, meg egy Ford Smax-ot sikerült megnézni.
A Golf-ot pénteken 5 után néztük, és a rablásgátló miatt nem sikerült beindítaniuk. A kereskedés szerelője, meg a második kulcs már nem volt ott. Nem nézett ki rosszul, de azért kívülről volt az elején egy-két kőfelverődés, illetve a hátsó ajtók aljánál is volt érdekes rész, amiről nem tudtuk eldönteni, hogy valami masszívabb, olajosabb kosz, vagy kezdődő rohadás. Belülről meg az első könyöktámasz tűnt kopottnak. Egyébként '17-es 1.4 TSI, digitális szervízkönyves, amiről egy Excelt tudtak átküldeni, az alapján látszott, hogy 15e km-enként márkaszervízben volt szervizeltetve, bár az nem volt részletezve, hogy adott alakalommal mit csináltak rajta. Első két évben beleraktak 105e km-t, ami mondjuk masszív. Nem lettünk bele szerelmesek (főleg, hogy nem sikerült beindítani se...).
Vasárnap néztük a Ford Smax-ot. '16-os, 1.5 Ecoboost (160 lovas verzió). 164e km, de márkaszervízben a motorja garanciában volt már cserélve, mert állítólag elrontottak ott egy olajcserét. Egyébként utánanézve a műszaki vizsgájánál is megjegyzésben ott volt a motorcsere. Kívül-belül gyönyörű volt az autó, és próbakörön is igen meggyőző volt. Ebbe szerelmesek lettünk. Szerelőmmel beszéltem utána telefonon, ő nem egy Ford rajongó, szerinte magas a szervízigényük/költségük, illetve a karosszéria is hajlamos a rohadásra. Nem tudom, hogy mennyire jók ezzel kapcsolatban az infói. Digitális szervízkönyvet majd még el akarom hozzá kérni (az elmaradt).
Szerdán tervezünk megnézni '18-as Seat Leon kombikat Carmaxnál. Itt mondjuk számomra figyelmeztető előjel, hogy az olajcserék ilyen 25-30e km-enként voltak. Sőt, az egyiknél az első olajcsere 37e km után volt, úgyhogy számomra az felejtős is.
Ezen kívül még tervben van jövő héten a '17-es Superb 1.4 TSI-vel, kevés km-rel, illetve egy '18-as Peugeot 308 SW megtekintése (remélem beleférnek az időnkbe).
Bár utóbbinál csak 1.2-es, 110 lovas a motor, meg gyanítom, hogy szűk lesz, de azért egyet csak meg kellene nézni élőben mielőtt teljesen kizárom, mivel ez is keveset futott és jó áron is van. Bár annyit hallottam, hogy az érintőkijelzős központi egység nem kicsit tud lassú lenne, ami tekintve, hogy a klímát is onnan lehet vezérelni, eléggé zavaró lehet. Mondjuk nem tudom, hogy ez csak az első példányoknál volt probléma, vagy még a '18 körülieknél is. -
a Kuga 1.5 turbó benzin motorja jó? a 150 lovas
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Zotyipotyi #205882 üzenetére
Szerintem is csak takaró, emiatt nem vetném el, max átvizsgálásnál alá lehetne nézni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Zotyipotyi #205882 üzenetére
szerintem muanyag takaro burkolat az
-
szabonagyur
félisten
válasz
imyourfriend #205880 üzenetére
Ennyire, sajnos. 15 eves automat szerintem boven 1,5M felett elvinnek garantalt km-el rozsda mentesen
-
imyourfriend
őstag
Szeretném megköszönni, hogy nemrég lebeszéltek páran itt a 2M Ft-ért történő autóvásárlásról, picit feljebb nézegetve 2.5M környékén még mindig nem egyszerű tutit találni.. már látni jobb állapotú szekereket, de a 8-10 éves autó 300E km-errel (vagy 400-al) 2.5M felett, ennyire elszálltak volna az árak...
-
Cyborg
őstag
válasz
CrazySouls #205877 üzenetére
Köszi Neked is és BigBlackDog-nak is,
szuper, akkor már csak a megbízhatóság a kérdés -
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Future-Hybrid Kft-vel esetleg van valakinek tapasztalata, mennyire megbízható kereskedés?
Se cím, se weboldal, csak egy telefonszám, de van pár számomra érdekes autójuk, pl. Ez, és elvileg garanciával árulják az autókat.Köszi szépen!
-
dong86
csendes tag
válasz
Lovey #205868 üzenetére
Nagyjából a 2016 utáni dízelek Euro6-osak azokból tudsz válogatni lehetnek kivételek.
Ennyiért én néznék egy 308 peugeot-ot 1.6 bluehdi motorral vagy egy renault megane-t 1.5/1.6 dci-vel vagy focus 1.6 tdci, szerencsével kifoghatsz egy auris kombit illetve a civicből is van dízel amit linkeltem korábban. -
mycso
veterán
Sziasztok, opel topikból nem igazán jön válasz, felteszem itt is a kérdésem. 2.0 cdti insigniákat nézegetek. Az első szériánál voltak problémák, olvasgattam róla.
Jelenleg 2018 és ez utáni modellekkel szemezek, 2.0 cdti @170, ez már kiforrot konstrukció, vagy engedjem el?
Esetleg ha van infótok, hogy mit érdemes tudni róla, megnézni rajta, azt megköszönném. -
-
Lovey
csendes tag
válasz
barnam_ #205867 üzenetére
20 km: Szigetszentmiklós - Bp városközpont, annak fele araszolás általában, de azt néha BKV-val helyettesítem.
Tegyük fel hogy dízel is játszik, akkor 3,5m Ft (4m Ft nagyon nagyon max) keretig melyik az ami ajánlható 5 éves távra, kombi v. 5 ajtós nagy csomagterűs (octavia, mazda6, mondeo, nem tudom mi van még), kompakt egyterű (Verso, C-MAX az se baj ha 7 személyes), esetleg városi magasított cirkáló (SUV / CROSS OVER) kategóriákban?. -
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #205865 üzenetére
Jó, az igaz, kevesebb dolog van benne ami tönkremenjen
A DPF állapota kérdéses városozásnál, bár azt írta BP-re be és onnan ki, akkor azért van országút/autópálya is, van idő a szűrőnek regenerálni. -
barnam_
nagyúr
válasz
Lovey #205863 üzenetére
Éveken keresztül ingáztam BP-en keresztül 2x20km-t dízellel, sose volt semmi gond. (mármint fogyasztással, kopó alkatrészekkel, stb.)
Az mondjuk tény, hogy télen városon keresztül nehezen melegszik be. De erről is gondoskodnak hogy legyen elég dugó
Kitiltani nem mostanában fognak egy EU6 dízelt Budapesten, még Berlinben is vígan lehet autózni EU4 dízellel.#205861 Qru: akkor meg is van válaszolva miért nem cserélték.
-
Lovey
csendes tag
válasz
molnarpeter #205842 üzenetére
Az a 20 km az sajnos Bp-ba be onnan ki, elgondolkodtam a dízelen többször is, de nem hiszem hogy ilyen használat mellett érdemes volna. Meg eléggé eltántorítanak az alkatrész árak, meg a kitiltják/ nem tiltják, van adblue / nincs adblue, stb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #205855 üzenetére
Jaj, azert az elso 1000 km legyen meg nyugiban. Aztan lehet fokozatosan emelni a tetet.
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #205850 üzenetére
Ezzel aztan batran elindulhatsz akar a vilag vegere is.
-
akooos
veterán
válasz
zoo8800 #205851 üzenetére
2004-es Golf 5-öm volt DSG-vel, 2.0 PD BKD. 145k km volt benne (állítólag) mikor megvettem Németországban, SOHA nem volt benne váltóolaj cserélve. Mikor hazaköltöztem és honosítottam, utána volt benne az első olajcsere, ahol azt mondták, hogy ha nem volt 60k km-nél cserélve, akkor többet sosem kell
Érdekes hozzállás, valószínűleg többen követik ezt a fura elvet.
(Hozzáteszem, soha semmi baj nem volt a váltóval sem előtte, sem utána, pedig a gyári 140 helyett 180 lóerős lett később az autó 400 nm-el)
-
fpatrik17
senior tag
válasz
molnarpeter #205848 üzenetére
Kösz, sajna közben lábakélt az autónak.. Későn mentünk rá.
-
zoo8800
veterán
válasz
3L1T3 #205840 üzenetére
Több ilyen Passatot is láttam mostanában. Szépen végig van fotózva a német szervizkönyv, a DSG olajcsere valahogy mindig kimaradt. Nem tudom, nem értek hozzá, lehet mégse akkora tragédia, ha nem cserélnek olajat a váltóban. Vagy csak szartak rá, vagy hamis a szervizkönyv
-
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #205823 üzenetére
"Jó döntés volt megvennem a GL+-t még ennyiért is."
Szerintem is jó döntés volt, de én azért annak szurkoltam, h ne az észérvek döntsenek, hanem az érzelem.
Mindegy, sok balesetmenteset. :)
-
válasz
szabonagyur #205845 üzenetére
60e km körül azért illene cserélni benne az olajat...
-
3L1T3
addikt
válasz
szabonagyur #205845 üzenetére
lehet , hogy 6 már magam se tudom
alázógyík nem csak a véleményetek érdekelt.
Már elengedtem, csak örültem volna ha ez jó.
-
3L1T3
addikt
Elmentem megnéztem, majd megnézettem az autót.
Ami a hirdetésből nem derült ki és a kedvesnek nem mondható értékesítők se tájékoztattak. Mondjuk örültem volna, hogy az alkudozás résznél az értékesítő legalább bemutatkozik, és nem a folyamatos elutasítást nyomatja. Így sajnos otthagytam az autót ami nekem bár tetszett, de azért bőven kellett volna rá költeni.- váltóban nem volt még olaj csere pedig 180K km van a DSG-ben. 7 sebességes ezért 120K-nál illett volna.
- olaj csere periódus 25-30K között volt
- lassan 1 éve ott áll az autó
- bal eleje törve volt, ezért más színű az újabb lámpa amit kapott.
- bal hátsó kerékív is törve és gittelve van.
- vezérlés csere ajánlott hiába 210 a gyár előírása. vízpumpa hangos de még nem folyik
- magasnyomású még határ-étéken belül mozog, de kezd megfáradni
- jobb első ajtó 2 helyen behorpadvaMit gondoltok, 4.890-ért adják én 4.6 ért elhoztam volna.
-
alázógyík
addikt
válasz
Lovey #205834 üzenetére
Én 4,5 évesen vettem 194.000km-el a TS Hybrid Aurist.
Teljesen végig vezetett elektronikus szervizkönyvvel. 1db izzót cseréltek benne, ami hiba előjött.
Most 206.000km van benne, és még mindig eszméletlen jó.
Ha lehetne, a 2014-es modelt vedd, arra még 2 évig lehet hybrid gar.-t venni.
Vízpumpát kell megméretni, ha még nem volt cserélve, ill. egy EGR és hűtököz takarítás kellhet. -
-
Lovey
csendes tag
Üdv, tárgyiasítva a korábbiakat, a konkrét jelöltek:
[link] Egy flottás szervíztörténettel rendelkező Octavia (3,5m Ft), esetleg: [link]
[link] Import Focus (3m Ft)
[link] [link] Auris Hibridek (4m Ft)
... most ezek voltak5 éves időtávra, napi ingázós (2*20km), de havonta 1-2-szer hosszabb távra (2-300Km) használva.
A véleményeket szívesen várom. -
-
válasz
szabonagyur #205830 üzenetére
Epitsd at manualra
egy manual honda manapsag 4M
jovo heten mar lehet 5 is
-
válasz
szabonagyur #205823 üzenetére
Lesz az még több is. Valamelyik motor szalont lattam pár napja, ahol mar irtak, hogy atternek heti arazasra az eur arfolyam miatt. Jovo heten valamelyik benelli modell 2,2 helyett mar 2,7M lesz
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #205826 üzenetére
De a Suzukit 20%-kal drágábban kell eladni, mint amennyiért vetted. Ne legyél már gazdasági analfabéta.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #205823 üzenetére
Add el 8.5M-ért (úgy se lesz új autó készlet), és vegyél egy Golf 7-est használtan, a maradékot meg nyarald el mondjuk Bora Borán.
-
fpatrik17
senior tag
-
szabonagyur
félisten
Egy kis infó aki még gondolkozik új Suzuki vásárláson és esetleg lát valahol készleten levőt (vegye meg ha bejön).
Átlag 10% emelés várható (itteni topikban is megerősítették), így aki most lát készleten vegye meg, de már érdemes elgondolkozni akár a következő felszereltségen is (7,3M most egy GL+, 8M körül talán van készletes GLX, na ha a 10% lesz itt is akkor mostani GLX áron GL+ lesz).
Jó döntés volt megvennem a GL+-t még ennyiért is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #205812 üzenetére
🤞
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #205814 üzenetére
Lattam.
Botrany…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #205812 üzenetére
Meg egesz jo lenne ha egy kabelkoteg cserevel megusznad…
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #205811 üzenetére
Ugye tavaly nyáron jött elő a dolog, hogy ránt, de hibakód nélkül.
Bármit csináltál vele, összes lehúzott kábel stb, de nulla hibakód, pedig napokig eszközön volt az autó.
Januárban volt ugye egy tengeralattjáróm de a kód nem maradt benne.
Most 2 hete volt újra tengeralattjáróm, ez is kialudt de benne volt vagy 50 km hosszan így az autó tárolta is, mint hibakód. Ezt kiolvasva feljött, hogy kábelköteg hiba/főtengely jeladó hiba, így van egy minimális esély, hogy emiatt kap a váltó eltérő fordulatszám infót a motortól és vált rosszul.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #205810 üzenetére
Hanem az a gyönyörű kábelköteg?
-
válasz
BigBlackDog #205806 üzenetére
Benne van
Mondjuk ha nem működik, de benne van, akkor ezt jelenzném a hirdetés szövegében.
-
válasz
Lovey #205804 üzenetére
"automata váltó Hondánál mennyire rizikós"
Attól függ milyen automata, hagyományos, i shift, cvt, elég sok féle honda automata váltó van. Manuálisból is van ami csapágy problémás tud lenni. A megbízhatónak mondott automaták is tönkre tudnak menni, lásd szabonagyur honda city cvt váltóját...
Új hozzászólás Aktív témák
- Remekül felszerelt, fürge 5K2K monitorral jelentkezett az LG
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Egy hét múlva érkezik a Huawei kamerabajnoka
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest