Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
válasz zgospel #213916 üzenetére
+8th, tobias88888:
Köszi, valahogy sejtettem, soknak tűnik, de valóban ennyi lehet a valós költség, főleg a mostani árakkal. Mondjuk valamilyen szinten én is abba a kategóriába esek, hogy "valaki szereti kocsira költeni a pénzét", de nyilván nem eszetlenül. Ha emiatt nem tudok félrerakni, akkor az nekem azt jelenti, hogy túl drága a "hobbim".
Nincs mit ragozni, az autózás még a "Suzuki" szintjén is drága mulatság. -
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek nagyjából milyen havi jövedelem szükséges ahhoz, hogy egy olcsó autót(gondolok itt a régi Swiftre és társaira) fent tudj tartani úgy, hogy ne menjen rá minden pénzed? Tudom, hogy ezt nehéz pontosan megmondani, de régen olvastam olyat, hogy kb. azt tudod majd fenntartani, amit a 2-3 havi nettó fizetésedből meg tudnál venni. Ez nem tudom, hogy így 2023-ban mennyire állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Hát szerintem is drágább lett vagy 15-20k-val.
#211714dellfanboy: 24, 1 éves jogsival.
#211715tboldi: Tavaly vagy 20-25k-val kevesebb volt. Csak pont megnéztem, mert ismerős most kötött, neki 105k volt, igaz, neki fél évvel később lett meg a jogsi.(Nekem még nncs autó, az infláció+benzinár emelés óta kissé elment a kedvem tőle.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Feljebb ment a kötelező biztosítás?Évi 100k egy 25 éves, 1.3-as autóra(Hajdú-Biharban)?
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz tboldi #203140 üzenetére
Köszi, még jelenleg nem aktuális, csak nézegetek. Az első amúgy nagyon szép,
a másodiknál viszont írják, hogy az alja lakatolásra szorul és lejárt a műszaki.
Ha nem rohad nagyon, akkor igaz lehet, bár az sem mindegy, milyen "gyorsan" korrodálódik. Van olyan autó, ami 6-8 éve rozsdás, de nem rohad durvábban, nem lyukad át(A környékemen is van pár ilyen.) Ismerős Suzukijának a hátsó sárvédőívén volt egy rozsda, aztán 1.5 év múlva ementálivá rohadt, igaz, kint volt tárolva, de azért ez aggasztó.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Pfiucska #203131 üzenetére
+#203132tboy93
Köszi! Csak azért gondoltam rá, mert 300k-ért szépek is vannak és elvileg nem rohad annyira. Első autónak keresgélek, nagy igények nincsenek. Nyilván az olcsóság fontos, de nem minden nap lesz használva. Amúgy szerintetek ez alatt egyáltalán érdemes nézegetni még régebbi autókat annak reményében, hogy olcsóbb lesz fenntatani? Gondolok itt Lada, Golf/Polo 2 és hasolnó, még Swiftnél is öregebb kocsikra.(A jogsit most csinálom, de a biztosítás miatt jobb, ha minél kisebb motor van a kocsiban és a súlya sem túl nagy.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
A régi Fiat Seicento-ról mi a vélemény? 3kilóért már szépeket is találtam, de mennyire megbízható vajon? -
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Kicsit OFF, de olyan kérdésem lenne, hogy a Suzuki Swift(régi 2 es vagy 3-as, tehát 2004 előtti) árkategóriájában milyen autó(k) vannak még, amiket érdemes megvenni(és a fenntartási költségük a Swift szintjén van?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #199958 üzenetére
+BigBlackDog:
Köszi nektek, akkor ezekből fogok keresgélni. Ősz közepe tájékán lesz majd esedékes, de inkább kivárok egy jóra majd, ami rozsdamentes és műszakilag ok.(Meg persze 2001+ facelift, mert azzal elvileg kevesebb a gond. -
IMIIKE1998
őstag
Ahogy olvasgatok, egyre inkább látszik, hogy mekkora gondot okoz a rozsda a régebbi, olcsóbb használt autóknál.(Ismerősi körben is többen mondták, hogy a rozsdamentes Swift, Astra F 1-2 évvel a vétel után elkezdett agresszíven rohadni, tehát még az sem garancia, ha rohadásmentes a vétel időpontjában.) Szerintetek ilyen 3-400k-ért milyen típus jönne szóba, ami kevésbé hajlamos a rohadásra?(Nyilván nincs garancia a rohadásmentességre, de azért ez prioritást fog élvezni vásárláskor, mert a lakatolás elviheti a kocsi árának kétszeresét is, ha megvétel után elkezd intenzíven "rügyezni".) Inkább azokat a típusokat keresném amiből jobb esély van a szívás elkerülésére.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Kicsit OFF, de:
Szerintetek egy Megane 1 és egy Volvo S40(mindkét autóból a 1995-2004-es verziókra gondolok) mekkora a különbség utasvédelemben? Euro nCap-en mindkettő 4-5 csillag, ez túl sok mindent nem mond. Gondolom a Volvo biztonságosabb autó, a kérdés, hogy vajon mennyivel? Mert azért a Volvo egyrészt drágább is, másrészt meg gondolom fenntartani sem 2 fillér. -
IMIIKE1998
őstag
válasz Stylewars_kp #199351 üzenetére
Persze, csak úgy értem, hogy jó eséllyel ha akkor van valami súlyosabb baja, akkor az látszani fog.(Ha esetleg hengerfejes pl.)
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz BigBlackDog #199347 üzenetére
+Stylewars_kp: Köszi. Ezek szerint a legtutibb tényleg az, ha átvizsgáltatom. Az ilyenekről beszélek pl. [link] . Ránézésre szépnek tűnik, de mi van, ha motorbaja van, amit elsőre nem mondasz meg.(Ezt azért átvizsgáláson csak kiszűrik akkor.)
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek amúgy egy zöldfülű, friss jogsis autóvásárló mivel jár jobban? Magánszemélyektől venni autót(hozzáértő ismerőssel, szerelővel) vagy kereskedésből, átvizsgálásra elvive keresni autót? Mert nyilván meg lehet beszélni a magánszemélyekkel is, hogy elvisszük bevizsgáltatni, de rengeteg pusztulat állapotú autó van, ami első ránézésre nem is tűnik olyan borzalmasnak. Főleg, ha 3-400k-ból akar valaki autót.(Nyilván a cél az lenne, hogy viszonylag rohadásmentes, jó műszaki állapotú és nem 4x rommá tört autót szerezzen az ember.)
[ Szerkesztve ]
-
-
IMIIKE1998
őstag
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek amúgy manapság mi az a minimum utasvédelem, ami még ér is valamit? Az utóbbi években egyre több Suv és hasonló tank méretű autó járja az utakat, így gondolom már a régebbi autók utasvédelme nem sokat ér. Mert most hiába van tele légzsákkal a Swift, 50-nel is kivasal benne egy nagyobb autó.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Kicsit OFF, de:
Mostanság mennyibe kerül fenntartani egy olcsó autót? pl. Suzuki Swift vagy Opel Astra F? Gondolom ez sem kis összeg, ha leosztjuk havonta, plusz nemrég néztem, a biztosítás+átiratás friss jogsisként nem kevés pénz lesz(ha jól olvastam vagy 50-60 rugó csak a biztosítás kezdő sofőrként). -
IMIIKE1998
őstag
Persze, nekem csak annyi a lényeg, hogy 90-ig gyorsuljon elfogadhatóan. Pl. a 250D-vel városban csak úgy lehet a tempót tartani, ha közel padlózza neki az ember. Az egy idő után engem azért zavarna(szüleimet nem ). Azon gondolkoztam még, hogy nagyjából mennyi a különbség egy S40(1.6 Benzin) és egy Opel Tigra 1.4 között a fenntartási költségeket nézve? Mert ugye gumizni, tankolni, szervizelni mindent kell, kérdés, hogy a plusz biztonság és komolyabb technológia mennyivel több felárral jár.(Mivel még tanulok, így nincs állandó keresetem, tehát a fenntartási költség igen jelentős szempont.)
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok! Rossz topicba ment először, így akkor berakom ide.
Szerintetek amúgy mennyiből jön ki egy olyan autó, ami olcsón fenntartható és valamennyire biztonságos is?(Használtan, inkább jobb nevű kereskedésből vennék, mivel nem értek hozzá eléggé.) Első autónak lenne és az suv-k világában azért a biztonság is szempont szerintem. Annyi lenne még fontos, hogy valamennyire menjen is.(Nem sportautó kell, csak mondjuk a súlyához képest legyen benne egy kellően erős motor, hogy ne legyen lomha.) Jelenleg még csak érdeklődés szinten kérdezek, mert ősszel lesz jogsim ha minden jól megy. Köszi előre is.
Szerk.
Láttam pl. ilyen Lagunákat, de gondolom ezt meg fenntartani lenne egy vagyon: [link]
1-2 példát tudtok mondani ezekre, hogy utánaolvassak egy kicsit alaposabban?
A keret olyan 300.000Ft-tól egészen 1 millióig terjed, de az olcsóbb előnyt élvez.
olcsó+biztonságos-
megy+biztonságos-
Igazából a biztonság és az olcsóság lenne a lényeg első autónál, így a pörgősségben kompromisszumképes vagyok. Igazából ott annyi lenne a cél, hogy gyorsuljon rendesen, városban pl. 80-90-ig gyorsuljon rendesen, de kb. ennyi. Pl. apum Mercedes 250D(szívódízel) autójánál azért jó lenne, ha jobban gyorsulna. Nem tervezek száguldozni, csak azért ne legyen nagyon lomha. -
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek Lada Nivának mennyi a reális ára, ha szép állapotban van? Használtautón csak szerintem van elszállva az ára? 400k alatt rohad mind, 500 környékén találni már szebbeket. Nyilván ha rohad, akkor nem szabad megvenni, mert mint ahogy mondtátok, hiába olcsó fenntartani, ha a lakatos meg a fényező aranyárban van.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Somatom #192218 üzenetére
Köszönöm szépen Mindenkinek!
Somatom: Elvileg pályázás jelenleg nincs betervezve. Természetesen tökéletes, főleg olcsón nem lesz, de úttesten sem szoktam száguldozni, 80-90-nel meg csak elközlekedek vele.Molnarpeter: Benzint hanyagoljam? Illetve láttam 4x4-et, az milyen?
[CS]Blade2: Bizzos jó, de nekem nagyon drága lenne.
[vilike]:
dj79:
Amúgy az fontos lenne, hogy alkatrész legyen hozzá olcsón, no meg ne igyon ki egy benzinkutat. Bár ahogy néztem, ha nem csikolod, a Niva elmegy 10 liter alatt is.
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz [CS]Blade2 #192152 üzenetére
Sziasztok!
Csak érdeklődök még, de mennyiből lehetne kihozni egy olyan "kisterepjárót", amit használhatok mindennapi közeledésre, de azért földutakra elmehetek vele szórakozni és kicsit magtaposhatom neki(jó, nekem földúton már az 50-60 is taposásnak számít, inkább az a lényeg, hogy legyen gyorsulása, nem a nagy végsebesség számít.
-
IMIIKE1998
őstag
Köszi mindenkinek!
Akkor ezek szerint kicsit sem túlzás, sőt, alul is becsületem. Nem baj, amíg tanulok, addig marad a bicikli meg a busz. -
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek ha hónapokra leosztjuk a költségeket, akkor havonta mennyibe van mindennel együtt egy faék egyszerű autó, pl. egy Opel Astra F fenntartása?(Átlag felhasználást nézve.) Ismerősök szerint túlzás, de én 30k-ra saccolom. Ennél tényleg olcsóbb? -
IMIIKE1998
őstag
válasz diegho #189946 üzenetére
+sky11, molnarpeter: Köszi szépen!
De nehogy úgy vegyétek, hogy panaszkodom, tudom, hogy autóra ennyi pénz kb. a vicc kategória. Pályára nem nagyon mennék vele, szóval a szívóbenzines jó lesz, de a biztonság számít szerintem a mai világban, ahol minden 3. ember 2 tonnás SUV-vel járkál.
Nyilván nem bombabiztos sem a Mégane, sem a Focus, de azért többet nyújtanak utasvédelemben, mint egy Suzuki vagy Clio. Hiába jó autók ezek, amikor a Suzuki tudomásom szerint kb. a Ladával egyenlő biztonsági szempontból.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Olyan létezik, hogy olcsó és biztonságos autó? Tehát 5-600k-ból kijön és nem kerül sokba a fenntartása?
Vagy ennyiért ez irreális?(Tudom, elég kevés ez autóra.) -
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #189914 üzenetére
És szerinted mennyiből jön ki egy normál állapotú, amire nem kell egy vagyont költeni a vétel után?(Úgyis vagy szerelővel megyek vagy kereskedésből lesz, mert annyira nem értek hozzá, hogy ne tudjanak átbaxni sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #189908 üzenetére
Használtan az 1.9-et sokan hirdetik, az rosszabb, mint a 2.0? Bár gondolom nem egy vadállat autó amúgy sem a maga 2 tonnájával.
8th+sky11: Köszi, ezek sem rosszak Azért gondolkodtam el ezen, mert manapság ahogy egyesek közlekednek az puszta életveszély, legalább valami esélye legyen az embernek, hogy megússza, Suzukival ez kb. a nullával egyenlő. -
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek mi az a legolcsóbban megvehető és szervizelhető autó(használt), ami viszonylag biztonságos vagy legalábbis többet nyújt védelemben, mint egy Suzuki?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #189850 üzenetére
Up.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #189849 üzenetére
És ha kevesebből kéne kijönnöm? Például 5-700.000(Ez inkább a tető legyen.) forintból? Tárolni parkolóban kéne, emiatt jó lenne a fix tető és egy Celica "szintű" csomagtér.(Közlekedni is kell, így szégyen, nem szégyen, inkább a dizájn a lényeg és a mindennapi használhatóság és a viszonylag olcsó fenntarthatóság felkiáltójellel. Ez az MX5 nagyon szép, de én félteném az utcán hagyni, meg a mindennapi közlekedésre csak korlátozottan alkalmas. Bocsi, én nem fogalmaztam egyértelműen, nálam a sportos és jól gyorsul szavakat úgy kell érteni, hogy egy 250D-s, régi dízel Mercit vezettem(magánterületen) összvissz és annál azért pörgősebb érdekelne, de még most fogok jogsizni, tehát úgymond zöldfülű vagyok a témában. (Na meg egyetemista vagyok, nem túl sok, diákmunkából befolyó jövedelemmel.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #189824 üzenetére
+ádám16, molnarpeter
Köszi a segítséget! Az általam írt 2 modellel mi gond? Rossz konstrukciók? -
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #189824 üzenetére
Csak nem sok a fenntartási költsége? Meg azt olvastam, hogy nagyon hajlamos rohadni. Ez mennyire igaz?
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok!
Szerintetek első autónak jó lenne egy Toyota Celica(a régebbi póklámpás) vagy egy szintén régebbi Ford Puma? 1 millió forint alatt gondolkodom, inkább alatta. Egy kicsit sportosabb autó érdekel, de inkább csak a gyorsulás miatt. Nincs szükségem versenyautóra, inkább kinézetre tetszenek ezek az autók. A megengedettnél nem is nagyon akarok gyorsabban menni, szóval nem kell erőgép, annál sokkal fontosabb az olcsó fenntarthatóság és "relatíve" kis fogyasztás. Mint mondtam, nekem csak annyi a lényeg, hogy gyorsuljon rendesen és legyen egy enyhe sportos beütése. Más típus is érdekel, jelenleg még csak érdeklődök.Köszi előre is.
-
IMIIKE1998
őstag
Kíváncsiságból kérdezem, szerintetek mennyire biztonságos egy Ford Puma szintű kisautó? A légzsák sokat dob a biztonságon? Én úgy tudom(de lehet nem jól), hogy az ilyen korú és árú autók közül a legbiztonságosabb a 250D-s Mercedes. Vagy létezik ilyen árban annál is védettebb autó?
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Első autónak mi ajánlott, ami 800k körül kijön használtan és viszonylag olcsó fenntartani? Olyan érdeklene, ami viszonylag "sportos", értem itt azt, hogy jó a gyorsulása. Az Opel Tigráról mi a vélemény? A Golf 3-hoz képest ennek sokkal jobb értékelései vannak számos weboldalon. Elvileg jók bele a Corsa alkatrészek, így talán ilyen téren is olcsó lehet.( Anno nézegettem a Celicát 1m körül, de arról letettem, mert nem lesz annyi pénzem a közeljövőben plusz sokba kerül finanszírozni.)
Sry, kicsit nem voltam egyértelmű, mert a 800k az inkább a tető lenne, inkább az 5-600k-s kategória érdekelne, ebbe pont beleesik a Tigra is.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz proof88 #167513 üzenetére
Értem, köszönöm. Igazából ilyen "diák keresi a fenntartható sportos autót" poszt lett volna. Az kár, ha könnyen rozsdásodik, mert szempont lenne a tartósság és a viszonylag olcsó fenntartás.(Azért gondoltam a Celicára, mert ez kb. egy Corolla, így bagóért van bontós alkatész.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #167510 üzenetére
Vagy jobb egy Honda Civic vagy Hyundai Coupe?
-
IMIIKE1998
őstag
Üdv!
Itt nincs valaki, akinek volt/van Toyota Celicája és tudna róla pár szót írni, mennyibe kerül a fenntartása és megéri-e? -
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #166913 üzenetére
Köszönöm a választ.
Más: Kereskedésekben érdemes/szabad bízni vagy jobb, ha magánszemélytől keres az ember? Régen nagy presztízse volt a kereskedéseknek, mostanság sokan riogatnak, hogy ott nyomnak át a leginkább.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz MunezXBK #166871 üzenetére
Csak az a baj, hogy a Pumából kevés van.
Más: Az igaz, hogy a VW Golfok nem túl megbízhatóak? Sok helyen olvastam már, hogy sokba kerül a fenntartásuk a gyakori szervizek miatt, gyenge minőségű pótalkatrészek.(Főleg Golf 3-ról, de gyakran 4-ről is olvasni ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Üdv!
Szerintetek mennyi a reális ára egy jó állapotú Opel Tigrának(1.4)? Illetve jó választás lehet, ha valaki szeretne picit "sportos", de olcsón fenntartható gépet? -
IMIIKE1998
őstag
válasz BigBlackDog #166380 üzenetére
Egyszerű, kismotoros kisautó alatt mit értesz? 1.3-as Suzuki,3-as Golf, Fiat Punto?
-
IMIIKE1998
őstag
Nézegetett mostanában YT-os videókat, hogy ha kevés a keret, milyen autót vegyél, erre ilyeneket raknak a listára, hogy BMW E36... Mo.-on mennyi a minimum, amit össze kell pakolni, hogy egy normális "első autó" kijöjjön belőle(használt, normális állapot, olcsón fenntartható)? Gondolom az alap, hogy Merci, Audi, BMW nem játszanak a drága alkatrészek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz szőröscica #166266 üzenetére
Ha már feljött a garázs téma, szerintetek az gáz, ha valaki télen-nyáron a szabad ég alatt tartja a kocsit?
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek mennyire luxus egy Ford Mustang GT kinézetű, akár régi "muscle car" birtoklása és fenntartása? Jól gondolom, hogy eléggé, mert sokat fogyasztanak plusz horror áron mérik az alkatrészeket, szerelőt meg lehetetlen találni hozzá? A hangja baromira tetszik, főleg a régebbieknek(V10?). -
IMIIKE1998
őstag
LINK
Megfizethető sportautó? Mi a vélemény erről? -
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #165496 üzenetére
És a 3-as Golffal mi a helyzet? Tudom, hogy 400 k körül vannak már a jobbak, de az is elég népszerű, emiatt annyira nem is drága fenntartani? Vagy nem? Esetleg van valami kínos típushibája?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Motion_Blur #165449 üzenetére
Eddig is megvoltam klíma nélkül, lakásban van úgyis. De ez így legalább a duplájának tűnik. :/ (Olyan 40k havonta.)
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #165434 üzenetére
Havonta kb. 60k lesz a "diákfizetésem" suli mellett, ebből havonta max. 25k-t szánnék a kocsira fenntartás gyanánt. Gondolok ilyen esetben kb. ezek lesznek a lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz szőröscica #165433 üzenetére
De ilyen árban(300k) Mo-on még mindig a Suzuki a "legkomolyabb"? Vagy esetleg régebbi "kockaGolf"?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz szőröscica #165431 üzenetére
Azt hittem, az nem rossz. Totalcar-nál is ajánlották, Suzukival egyárban van kb.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Az olcsón fenntartható(fogyasztás, alkatrészek) és az élvezhetően vezethető(vagyis nem nagyi stílus, hanem kb. VW Golf) ütik egymást?
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz pècsimunkás #164608 üzenetére
Az a sárga Megane nagyon jól néz ki.
+Többiek: Köszi a válaszokat, látszik, hogy nem olyan egyszerű, mint gondoltam.
A fenntartás nagyon húzós, így át kell gondolni. Szerencsére kerékpárral is tudok közlekedni, inkább télen jön jól a kocsi közlekedés szempontjából. Nekem szórakozni kellene főleg, de lehet jobban járok, ha inkább elkérem apám kocsiját, ha vezetni támad kedvem, mert a kiadások hamar nulláznák az amúgy sem vastag erszényt. -
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #164575 üzenetére
Lehet nem voltam egyértelmű.
Itt a sportosabbat úgy értettem, hogy egy "csóró diákhoz" mérten sportos. Tehát 500k-nál többet nem valószínű, hogy fogok tudni áldozni rá, a fenntartás meg még neccesebb. Ennél a keretnél inkább kevesebb jöhet össze, mint több. Szóval nyilván ennyiért nem várok egy vadállat autót, csak inkább egy olyat, ami ebből kihozva is úgy, ahogy pörgős, mégsem fizetem rá a gyatyámat a szervizzel.proof88: Hát igen.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Bár még nem aktuális, de érdekelne, hogy a mostani "érában" mennyi pénzt érdemes összespórolni, amiért használtan kapni már egy fenntartható, de mégsem nagyanyós autót? Egy 20 éves embernek fontos, hogy jól nézzen ki. Persze nem arról van szó, hogy 160-nal akarok száguldozni, inkább a kinézet a fontos és a viszonylagos olcsó fenntartási költségek.(90-nél gyorsabban ritkán mennék, de tetszene, ha lenne gyorsulása.) El akarnék kezdeni spórolgatni, hogy mire meglesz a jogsi, már meglegyen a zsé.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz BigBlackDog #164441 üzenetére
Ó, hát csak kíváncsiságból kérdeztem. Még most fogom a jogsit kezdeni. Csak ugye ha minden jól megy egyetemre fogok járni, mellette munka, arra meg egyszerűbb lenne a kocsi.
-
IMIIKE1998
őstag
Helló!
Az érdekelne, hogy az összefoglalóban lévő totalcar első autós cikkjei relevánsak még?( 5 éves a cikk)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest