Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #187796 üzenetére
Mármint az E46/5 (compactról) van szó, ugye, nem az E46 coupéról?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Pfiucska
aktív tag
válasz parandroid #187796 üzenetére
compact lesz az amiről te beszelsz, a coupe szép :)
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
parandroid
félisten
válasz yuing #187791 üzenetére
Teljesen megértelek, ez az e46 kupé kb a legocsmányabb bmw, amit valaha kitoltak a sorról. Súlyosbítja a helyzetet, hogy alig 10 évvel az e30, és pár évvel az e36 után... Ehhez képest bangle kispályás kezdő, és a mostani óriásvesék is megbocsátható apró tévedések. Azok a kitakart első lámpák, te atyaúristen! Hogy a hátuljáról ne is beszéljünk. Nem csoda, hogy ízlésficamos bojrészer körökben kultautó. Szerintem vedd meg, és tedd félre az utókornak, később lehet valami múzeumi darab, ha jó állapotban van, lehet elrettentésül mutogatni, hogy ilyen is volt, de ki ne vidd az utcára, mindenkinek szívességet tennél vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gaborbol
őstag
Par nap tapasztalata az Optima-rol.
-
gaborbol
őstag
válasz akooos #187789 üzenetére
Nem zavarjak egymast, ket 3 eves es egy 5 eves hasznalja oket. A szokasos gondon kivul, hogy ki hova uljon es miert...nincs gond. A kepen lehet nem latszik, de a comb reszen az ules perme lenyithato igy kiszelesdik az ules, ha szukseges. Le kell merni a hatso ulest abbol lehet kalkulalni. Az anyos 2010-es Tucson-ja par centivel rovidebb es abba is tok jol elvannak. Igaz a leghosszab ut amit meg szoktunk tenni veluk az 2.5 ora.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #187792 üzenetére
N42 v N46, nem tudom pontosan, 1.8 115 lóerővel. Euro 3-as motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yuing #187788 üzenetére
Ha jó áron van, meg kell venni. Első autónál úgysincs nagyon viszonyítási alap... max arra figyelj, hogy inkább az állapotot tartsd meg, könnyű túlzásba esni módosításokkal.
Előtte mondjuk motorkód alapján BMW-s körökben körbe lehet járni, mik a kilátások és gyakori gondok, de ilyen hamvas példánnyal nem várható semmi kb.
-
őstag
Nagyon nem ez volt fél éve az elképzelésem, amikor elkezdtem kutakodni a témában. De sosem lehet tudni, mit hoz az élet. Pedig ez az opció akkor is élt, de nem villanyozott fel annyira. Az autó kinézete prioritást jelentett volna. Nem mondom, hogy vállalhatatlan, de nem is egy Alfa például. Nem vagyok túlságosan BMW fan. De nyilván fasz lennék ezt az állapotú autót skippelni. Van lehetőség tesztelni is simán, amíg a tulajék nyaralnak majd. Aztán lehet néhány nap alatt simán beleszeretek.
-
őstag
Egy ideje fent áll az a lehetőség, hogy át tudnék venni egy ismert előéletű, 2001-es BMW 316Ti Compactot. Az autó mindössze ~80.000 km-t futott, elképesztően jó állapotban van, mintha új lenne. Egy kopásnyom sincs a belsejében, se egy rozsdapötty a külsején.
De basszus majd 20 éves. Az autó kora eltántorított mindig is, nem kezeltem komoly opcióként. Külsőre sem mondanám, hogy álmaim autója. Próbálják rám beszélni, hogy ne legyek hülye, sokkal nagyobbat lehet szívni egy lutri 10 évessel. Nem tudom mi legyen, nyilván jó áron hozzá tudnék jutni, ha sikerülne megőrizni a jelenlegi állapotát, lehet nem buknék rajta semmit, ha eladom.
De nyílván nem BMW-vel terveztem első autóként. Majd rám is elsütik a hülyegyerek sztereotípiát.
Szerintetek is vétek kihagyni egy ilyen lehetőséget még akkor is, ha 100%-ig nem a te stílusod a kocsi?[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #187785 üzenetére
A legutóbbi válság odaverte őket, de folyamatosan jöttek vissza. A csődvédelem pont arra lesz elég, hogy a meglévő néhány milliárd dolláros tartalékkal kihúzzák, amíg újra beindulnak a dolgok, nem fogadnék ellenük.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gaborbol
őstag
Harom gyerekules a hatso sorba:
Diono gyarto ulesei keskenyek, de kenyelmesek es biztosagosak.
A kepen a 2019-es modell lathato az Optima-ba aminek a hatso sora 139-140 centimeter szeles.
A 2019-es ules 43 centi szeles, ezert a harom ules kenyelmesen elfer.
A 2020-as Diono kb 2 centivel szelesebb, tehat annak is be kene fernie.
(Ez az ules 0 eves kortol 10 eves korig hasznalhato)Aki ez miatt venne nagyobb kocsit, ez megoldas lehet.
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #187783 üzenetére
Elvileg a globális piacot érinti az ~500000 db autójuk ami olcsón a piacra kerül. (Más források szerint 700000db autó)
CactuS: 4. éve veszteséges és erre jött rá a vírus,ok most csődvédelmet kért, de az összes autót lízingelt,
25,8 milliárd dollárnyi eszközkészlettel rendelkezik, és 24,4 milliárd dollár tartozása van[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #187777 üzenetére
Plusz ne felejtsuk el azt se, hogy 2-3 ev mulva piacra kerul a mol limo smart flottaja is, az is le fogja nyomni az arakat valamennyire.
egyebkent ha jo az elektromos, nem tokolnek az ujon, vennek egy legolcsobb kornyeki hasznalhatot es le van tudva. De sztem egy megkimelt, 1-2 eves hibrid vagy akar kvazi uj szalon demoauto sem elvetendo alternativa. -
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Használt autót vennék, akár magánszemélytől, akár cégtől. Ha vásárlás előtt szeretném bevizsgáltatni szervizben az hogy működik? Vannak szervizek, akik kiszállnak? Vagy az eladó kaució fejében odaadja az autót, amíg elmegyek vele egy szervizbe? Nem vettem még autót, mi ennek a menete?
Köszönöm.
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #187776 üzenetére
Így ahogy mondod, akkor a Smart jó döntés lehet. Csak kérdés, hogy mennyire fogod tudni később eladni 3 év múlva. Mert a hatótáv az csak 100km és addigra már lehet jobban csökken az értéke mint egy 300-at tudó Zoenak
Ezt viszont jó, hogy írod. Nem tudtam, hogy ilyen durván megemelték a Swift árakat. Mondjuk a Suzuki valamiért nagyon jól tartja az árát a magyar piacon.
Én egyébként abszolút az elektromos autó mellett lennék csak a hatótáv amit gyengének érzek. A támogatás miatt lehet jó döntés, mert hátha 2-3 év múlva nem fog drasztikusan csökkenni az áruk. De egy biztos, hogy a HSD-n 2-3 év alatt minimális lenne a bukás. 4-5 liter között elvan, az elektromos autó meg ha otthon töltöd kb 2-3 liternek felel meg.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mauzes
addikt
válasz Doki16 #187772 üzenetére
Nekem egy szempont van: ha megveszem most és 2-3 év múlva eladom, a teljes fenntartással és értékcsökkenéssel és elmaradt haszonnal együtt a legjobban járjak. Amúgy tényleg csak arra kell, hogy embert mozgasson városon belül.
Egy használton is fogsz bukni, értékcsökkenése mindeképp van + a kockázat. Erre a célra pár hónapja egy új Swift lett volna legjobb, de már nincs. Ezért nézem most, hogy esetleg más kisautó legyen, pl. Kia Rio, vagy 2,5 milliós támogatással a legolcsóbb elektromos, ami most a Smart.
Én is Suzukit akartam venni, de azok az árak, amit te írsz, az már a múlt, azon az áron elfogytak a Swiftek. És a faceliftre emeltek 20 (!) %-ot, ráadásul csak a jövőben fognak majd érkezni a példányok. Szerintem ezek az árak már messze vannak a kedvezőtől:
Erre még rájön a forgalomba helyezés.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #187773 üzenetére
Én most beleugranék egy Nissan Leaf-be. Kiadná a matek, számolgattam sokat. De most másra kell a pénz. Elég jó vételek most ezek jelenleg 8.5 millió körül. Renault a Zoe-ból ad ennyiért már közép felszereltséget. [link] És ezt úgy kell nézni, hogy 4-5 évig semmi dolgod nem lesz vele. 2 év után cseréltetsz benne fékfolyadékot benne és ennyi. A pollenszűrő filléres tétel. 5 évesen is csak max a gumit kell cserélni mert koros lett. Teljesen élném ezt a Golf helyett. Jó a felszereltsége.
Attól félek, hogy ez a költségvetés elfogy és után már (pár év múlva) nem lesz többet ilyen lehetőség. Pedig egy Leaf már kiszolgálna engem minden tekintetben.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #187772 üzenetére
Én még mindig várom, hogy mi lesz majd elérhetőbb áron, hogy asszony Aurisát becseréljük egyre. Skoda citigoe iv anno is jó áron volt, amíg el nem fogyott a pár darabos készlet, de egy ZE twingonak is örülnék, ha végre hozná a Renault. Zoé 8 milláért még mindig kicsit erős ebben a méretben. Bár az is lehet, hogy előbb vált munkahelyet, mint, hogy autót cserélünk, ha már nem fut évi 20k-t az autóval, akkor nem feltétlenül akkora üzlet a dolog. Bár az tény, hogy remekül tervezhetőek a költségei.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #187765 üzenetére
Az eredeti listaárához képest szerintem nagyon gáz a villany Smart. Megnéztem sok tesztet róla és elég gagyinak tűnik. Az a töltöttség jelző egyenesen gáz ami a műszerfalon van. (tudom, hogy a hagyományosból vették át) Az alapmodell belseje meg hagy kívánni valót maga után. [link] Mi az a "váltókar"? Műanyag tenger, gagyi kapcsolókkal. De ami a legfőbb bajom vele a kicsi hatótáv.
Swiftból GLX-et kapsz 4,2-ért. Ami már egy tök korrekt jó minőségű kocsi. Sok garancia és megbízható járgány. És nem pánikolsz be benne 100km után nyáron. Télen még a 100km se lesz meg a Smarttal.
De ha ezekből semmi nem zavar, akkor tényleg jobban lehet spórolni egy villannyal. De ilyenkor merül fel bennem ha csak a spórolás a lényeg akkor egy 2 millás kis benzines is megteszik használtan és rengeteg pénzed marad tankolni és üzemben tartani. Mondom ezt úgy, hogy megrögzött villanyhasználó vagyok és olyan autóval járok ami 30 km-t tud.
Kérdésem. Megér neked 5 millát egy alap smart? Fenntartási költséged majdnem nulla. 15kWh/100km, azaz 700ft/100km, veszteséget is beleszámolva.
Egyébként én rosszul vagyok attól, hogy villany autóba belerakják a halogén fényszórót.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Zizi123
senior tag
Sziasztok!
Tudnatok-e tanacsot adni, hogy milyen markat, milyen tipust nezegessek ha ilyen igenyeim volnanak. (Eddig Skoda Fabia 1.2 Kombim volt 360ekm-nel elhalalozott a motor benne, ez lenne cserelve)
- Ceges auto, amit maganreszre is hasznalok, tehat 1 4 fos csaladnak el kell fernie benne
- 3-4mFt max
- kombi
- Nem erdekel a szaguldozas a (Skodahoz vagyok szokva)
- max 5-6 eves
- lehetoleg olcso fenntartas
- evi 30ekm 90% autopalya, es orszagut, 10% varos
- mindegy, hogy benzin, vagy gazolajMegmondom oszinten Honda 2015-2016- os Civic Kombi-kat neztem, de kerdes, hogy a fonokomet megtudm-e gyozni, hogy pl az jobb vetel lehet, mint az 1-2 éves Skoda Fabia 1.0 pl.
Esetleg valami otlet, hogy milyen autokat erdemes nezegetni?
Koszonom.
-
Mauzes
addikt
válasz Doki16 #187760 üzenetére
Hát ja, sajna se idén, de lehet, hogy jövőre sem lesznek olcsó VAG elektromos autók.
A Swift-tel két baj van. Egyrészt az új árazás szerint egy metál GL+ az kb. 4,7 millió forgalombahelyezéssel. Az szerintem nagyon sok. Másrészt pedig nincs még készleten, azaz 6-8 hónapot kell rá várni.
Ehhez képest is szar egy elektromos Smart Forfour 4,9-ért? Nem ültem még benne, lehet nagyon gagyi (főleg az alapváltozat), de azért ha csak városi használatra tudod otthon is tölteni, akkor spórolsz még az üzemanyagon is meg a gépjárműadón is, és emellett a 2,5 milliós támogatással valószínűleg értékcsökenésben sem buksz nagyot. Igaz, erre is várni kell 3-4 hónapot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Drughi #187756 üzenetére
Nekem első autónak Calibra volt az az ultimate boyracer. Az is kijön ennyiből, és telibe lehet szárnyazni meg ragasztani meg tököm tudja mi a menő. Megbízható, olcsón fenntartható, a 8 szelepes motort is lehet padlózni bátran. Haverom mai napig hajtja kicsit hengerfejesen mert eszi a vizet a sok hideg padlózás miatt. Padkázni, körbetörni, menőzni stb jó.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #187759 üzenetére
Igen ez a nagy előnye
Szemétség a VW-től, hogy direkt nem gyártanak belőlük, pedig nagy igény lenne rá. 5-6 milláért 200+ km-t elmenő villanyos autó sokáig jó választás lehet ha csak városba menne az ember. Smart helyett egy hibrid swift is jobb választás lehet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
alázógyík
addikt
válasz pècsimunkás #187757 üzenetére
Mind a 4 elektromos ablak jól működik benne, mikor 2 van max.
Fiat Stilo Speedline felni van rajta, biztos jót tesz a futómű geometriának... -
Drughi
addikt
'Boyracer' kisaútó kerestetik
Ismerősöm 20 éves fiának vennének első autót, napi 20km ingázáshoz, két feltétellel:
- olcsó fenntarthatóság
- legyen benne valamennyi kraftA keret 500e Ft mindennel (is)
Én egy 3 ajtós 1.3as swift-et mondtam, ennyiből már van normális állapotú nem rohadt darab és ezt a súlyt vígan mozgatja a kis motor.
BMW és társai nem játszanak
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14T
-
Doki16
addikt
válasz Mauzes #187754 üzenetére
Nem olyan jó mint a VW E-UP vagy a Skoda CITIGOe iV. Kevesebb a hatótávja, de ha neked elég az a 100+km akkor jó választás lehet. Teszteket néztem róla és nem túl meggyőző. De 4,9-ért jó alternatíva lehet ha annyiért tényleg meg lehet venni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Mauzes #187740 üzenetére
Ha tudnál venni (nem tudsz) VW e-Upot, az optimális lenne, az 5 év körüliek mennek most 4 M-ért. [link] Tavaly év végén a vatta új 5,1-ből jött ki, akkor még 1,5 M támogatással. Most 2,5 M jár rá. De nincs.
Marad a Suzuki akkor. Én legalábbis azt venném.
Szerk: Most nézem, az sincs nagyon... 1 db Ignis 3,815-ert.[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
Kombi J / K Astrához vagy Insigniához melyik motorok ajánlottak, amikkel nem lesz alulmotorizált? (A nehéz J Astrához így a szívóbenzinek kiesnek szerintem.)
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz zhali #187744 üzenetére
Ahhoz képest, hogy sérülésmentes, elé érdekesen áll a bal első lámpa és a lökhárító széle. Nézd meg a lámpa és a géptető közötti hézagot. A gyári nem ilyen. Nem nagy dolog, de pont ennyi a nepper kerek meséjéről, főleg ennyi pénzért.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BeZol
őstag
válasz zhali #187744 üzenetére
5,5ért 0km-est kapsz az új corollából, nem 4éveset 42ezer km-rel 4,2-ért. Felszereltség ugyanaz (gondolom újban azért talán gazdagabb az active szint), külső meg frissebb.
Mint potenciális vevőjelölt így hirtelen 3,5-et ha adnék érte, de inkább kevesebbet, gondolom ezért sem vitték még el, aztán bármi lehet persze. -
zhali
csendes tag
Segítséget kérek.
Toyota Corolla vásárláson gondolkodom. Néztem ezt a hirdetést:
link
Elég régóta fenn van. Mi lehet a baja? Nem nézte esetleg valaki élőben?
Köszi -
Mauzes
addikt
válasz focvis #187727 üzenetére
Nem tudom. Abban sem vagyok biztos, hogy ezeknek nem lesz-e akkora az értékcsökkenése, mint a támogatás, ráadásul ha azt nézem, hogy kb 5 millióval kellene többet beletolni, mint egy kisautóba, úgy az elmarad haszon miatt szerintem már tuti nem éri meg (van MÁP+-om, 5 misire kb. 250 kilót hoz évente).
-
parandroid
félisten
válasz BeZol #187728 üzenetére
De minek nézed hátul a fejmagasságot? Ott úgyis csak a gyerekülés lesz. 4 felnőttnek meg mai igényekkel kb bármelyik kompakt kicsi. Amúgy Mazda 3, esetleg Kia/Hyundai Ceed/i30. Vagy Golf, ha nem bánod a turbót. Utóbbiból van magasított verzió is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
Honnan a legolcsobb a kartortenetet lekerdezni? Egy szem alvazszamrol lenne szo. Jszp nem dobott semmit ra.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
BeZol
őstag
Sziasztok!
Húgom pasija tervez autót vásárolni. Mindenképp olyat akar, ami suv vagy suv-szerű és legyen benne sok hely a cuccoknak (de kombit nem akar). Főleg országút és autópálya, tehát diesel a nyerőbb.
Most mennek majd Hyundai Tucson-t megnézni 2.0 diesel 185ló (2016 utáni széria).
Van vkinek személyesebb tapasztalta a típussal Pro-kontra?
4-7m Ft-os sávban gondolkozik a srác, lehetőleg minél újabb és max. 100ezer km-rel.
Hátha tud valaki vmi titkos tippetMásik téma, amit csak így feldobnék , hogy 1 hónapon belül kell egy családi kocsi, mert a sportfutóműves e93 3as kabrióból kiszállva már 2szer becsípődött az elmúlt 2 hétben a 7,5 hónapos terhes feleségem dereka
Egy olyan "összvér" autóra lenne szükség, amiben elfér a babakocsi + csomagok ha eltöltenénk 1 hetet a tengerparton 3-asban ill. később 4esben. (mikor a 3. gyerkőc jönne, akkor nagycsaládos támogatásos új autó lesz véve, szóval addig nem akarok 7személyes kocsit/egyterűt)
A másik kritérium, hogy munkába járáshoz 5,5-5,5km-t megyek városban végig 50-70-nel, ami így az éves futásteljesítmény kb. fele, a másik fele rokonlátogatás 75-75 és 110-110km-re, ill nyáron balaton 200-200km-re amikor az időjárás engedi. Összességében eddig 8-12ezer km volt az éves futásteljesítményem, de lehet akár 15ezer-rel is számolni, nem tudni mit hoz a jövő.
Mivel per pill panelban élünk (3-6 év múlva családi ház várható), otthoni töltés offos, ezért sem elektromos, sem plug-in hibrid nem játszik. Ennek ellenére Volvo V60 D6 Phev-et nézegettem (városban sima öntöltős hibridként muzsikálna, hétvégén meg kikormolódik), de passz, még bele kell ülnöm milyen vajon és nem tudom érdemes-e foglalkozni vele öntöltős hibridként használva...
Voltunk toyota corolla touring sports hibridet nézni, elől oké, hátulra beülve én kb leborotváltam a fejemet, mikor fordultam a nejemhez h óvatosan a fejével, már telibe is verte oldalról... Szégyen az egész, hogy be kell csomagolnia magát az embernek, bár biztos szokható, ahogy az is, h szemvonalban van a kapaszkodó és mondjuk egy földúton zötykölődve kiverjük a szemünket.
A corolla sedan egy fokkal jobbnak tűnt, talán az a befutó eddig mint új autó.
Hyundai Ioniq elől nyomja a térdem a középkonzol.
Peugeot 3008 nem tetszett feleségemnek belül.
Quasqhai-be beültem és ki is szálltam olyan ocsmány belül.
Konának pici a csomagtartója.
Fiat tipo nyomja a sípcsontom.
Dacia pedig tutira nem lesz véve.
Prius 3 nem tetszik a csomitartó mérete.
Auris kombi okénak tűnt (nem vagyunk nagy darabok, de igen, érezhetően szűkösebb autó).Egyelőre ezek a tapasztalatok. Én 185cm 78-80kg vagyok.
Ha hasonló helyzetben lennétek, akkor használt autó esetén 4-5m Ft között, új kocsi (vagy szinte új) esetén pedig 6-7m Ft-tal gazdálkodva mire tennétek le a voksotokat? Új autónak értelem szerűen csak készleten levő játszik, nem érek rá 3-6 hónapot várni, használt kocsira (3+ éves) pedig nem fogok ennyit szánni, nagyon max 5m Ft (de inkább 4-4,5). Ez jelentheti azt, hogy 4-4,5m Ft-os faceliftes auris hibrid kombi 2016-ból 100ezer km-rel amire nem kell költeni kb semmit, meg azt is h bmw-nél maradva e60-61-es 5ös bmw 2008-9ből 2,5m Ft körül + 1,5m Ft-ot rálapátolni h motorikusan + futómű tip-top legyen újabb 150-200ezer km-re (valszeg max 100ezret mennénk vele). A lényeg tehát, hogy elkövetkező 6 évben lehetőleg "mindenestül" kijöjjön a kocsi 5m Ft-ból ha használt.Ötletek és vélemények?
-
LZs?!
aktív tag
válasz alázógyík #187720 üzenetére
@alázógyík
Technikailag Signum alapokon áll, de azt hiszem, az a tengelytávtól, illetve a csingilingitől eltekintve 'csak' egy kombi Vectra, igen.
Sz'al digósított GM.
@Mauzes
Teljesen jogos, a 1) friss rendszám, 2) áprilisi vizsga, 3) említett áprilisi szerviz motívumokból kiindulva erősen 'magánimportnak' tűnik. Hmm, lehet, hogy áprilisi a regisztrációja is? és igen, a 'utóda, ami a garázsban áll' is csak egy neppertétel lehet...de nem vagyok én rasszista: ha elmondja, hogy lábon jött vele Milánóból / Svájcból / stb., és ennyikeh...na, az nekem elég; ugyanakkor a hirdetés mást sugall...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Mauzes
addikt
válasz LZs?! #187719 üzenetére
Csak nekem furcsa, amikor úgy próbálja meg beállítani az eladó, hogy vett magának egy micsoda tip-top kis autót, ő az első tulaj meg hogy ő használja és csak azért adja el, mert már megvan az utódja, közben meg látszik, hogy most lett behozva külföldről és azonnal adja is tovább? Csomó ilyen van, nekem ezek ilyen burkolt neppernek vagy nepper-wannabe-nek tűnnek. De lehet, hogy tényleg van ilyen.
-
LZs?!
aktív tag
Kérhetnék véleményt?
Főleg a hirdetésről, de akár a típusról is...
Ha a 'tip-top, nem mindenáron eladó' autónak ki van véve az első vonószem takarója (elhagyták?), akkor jogosan feltételezhetem, hogy nem volt mindenhol, mindenkor minden tip-top...de legalábbis arra xartak, hogy visszapattintsák...de azért tip-top?
PS: méterben a legjobb a HaHu-n, de messze van...
Nevermind...
-
nagyúr
-
veterán
Van a kozelben egy autokereskedes, ahova javasoltak, hogy erdeklodjek be, de magasnak tunnek az arak, csak nekem?
1.3 fiesta 2007 - 949k,
1.2 c corsa 2006 - 990k[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
kisza25
félisten
válasz Mauzes #187711 üzenetére
a kia nagyon tartja az árát 7 év gari miatt, ha nem megy annyit, hogy túllépje 7 év alatt a 150 ekm-t akkor azt éri meg jobban.
i10-ből van kifutó jobban felszerelten azonos árban, mint a most megjelent, viszont az új biztos tovább tartja az árát. a hyundai-ra 5 év garancia van km megkötés nélkül[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Mauzes
addikt
válasz Mauzes #187707 üzenetére
Illetve bocsánat, nem pont az a lényeg, hogy olcsó legyen, hanem hogy a lehető legkevesebbet bukjak rajta, ha 2 év múlva eladom. Erre elméletben a Swift tűnt a legjobb jelöltnek, amit általában a vételár környékén el lehet adni (mert a szalonautók ára párhuzamosan emelkedik).
Tehát gondolom vagy valami kisautó lesz hasonló, vagy ha éppen valami kicsit nagyobbat extra kedvezménnyel adnak most újonnan.
xEon1337, kisza25: amit írtatok Kia és Hyundai, értékcsökkenéssel jellemzően hogy állnak?
-
kisza25
félisten
válasz footy #187706 üzenetére
ezekkel nem mondtál újat, de most köze nincs ahhoz még színben, mint ami lejött belőle, abban 15 ekm volt
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Mauzes
addikt
Sziasztok,
Új Swiftet akartam venni készletről asszonynak szaladgálós gyanánt, de egyszerűen nincs. Meg tudjátok mondani, hogy ebben a kategóriában mik még hasonlóan olcsó jelöltek, amik valóban megvehetők készletről? Igazából tényleg csak az a lényeg, hogy olcsó legyen és új.
-
footy
addikt
-
sch_a
addikt
Hello!
Lenne megint pár kérdésem... Barátnőmnek nagyon megtetszett a második generációs Ceed. Hétvégén meg is néztünk párat, 2,5-3milliós sávban. A kínálat nagy része Németországból behozott. Vidékiek vagyunk, helyben találtunk egyet a márkakereskedés használt autó kínálatában. Mutattak állapotlapot, az esztétikai hibákon kívül egy kevés olajpárát jegyeztek még fel a motortérben. Jó árban van, jól felszerelt, ismert előéletű, 1 év garanciát is kínálnak hozzá... Én próbálom efelé terelni. Az első lökhárítón van egy kis sérülés. Szerintem fennakadtak vele, kicsit deformálódott is a műanyag.
A másik egy Németországból behozott, kicsit drágább, de külsőre talán szebb állapotban lévő autó. Ismeretlen előélettel. Barátnőm utóbbit preferálná.
Láttam több helyen hirdetve helyszíni használt autó átvizsgálást. Szerintetek érdemes utóbbit így átnézetni? Mennyire lehetne adni egy ilyen átvizsgálásra? Gondolom alá sem nagyon tud nézni egy telepen. De a mi laikus szemünknél csak többet érhet...
Illetve több helyen emlegettek még Mapfre garanciát. Ez valóban ér is valamit, vagy nem érdemes túl nagy jelentőséget tulajdonítani neki a választásnál?[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #187692 üzenetére
Köszönöm. Továbbítottam. :) Nekem tetszik.
Bármilyen más "titkos tippet" szívesen fogadunk bárkitől.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Canyon Stoic 2 XL
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest