- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kompakt vízhűtés
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Dell notebook topic
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
LZs?! #180299 üzenetére
A téli fűtés zabálja a hatótávot. (A Leafes kollégám tegnap inkább a dízellel jött be az agglomerációból dolgozni, ne fázzon a kiscsalád.)
2,5-ért ugyanakkor Citroen C Zero & Co. bohócautókat kapni, azokhoz képest a Leaf igazi autó.
Ha elég nektek a range, akkor tekints rá úgy, mint egy lelkiismeret furdalás nélkül üthető-vágható autóra. + Tudd otthon tölteni, garázs se ártana neki.
Azt mondják az okosok, hogy a Leaf esetében (is) le kell tesztelni a valós hatótávolságot: fullra tölteni és menni vele; a vége felé legyen konnektor a közelben.
[ Szerkesztve ]