- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ratrak
csendes tag
kontrollerrel jó nehéz lehet, bár anno a Gran Turismo 3-4-5-öt rengeteget toltam vele, meg azóta is a motoros játékokat (SBK-k, MotoGP-k, Ride-ok, stb.), és volt pár "UFO" DR1-2-ben is kontrollerrel (bizonyos dolgokat jobb vele megoldani, gyorsabban lehet "nagyot" korrigálni). Gondolom csak megszokás kérdése - de mivel itt a többség (mindenki?) PC-s, erősen kétlem, hogy bárki is menne kontrollerrel, ha PC-n rallyzik, akkor 99%, hogy kormány is van hozzá.
És ja, bárki aki tolja ezt az eventet: úgy vigyázz a kocsira, mint a szemed fényére!if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
petikeh
tag
Én is PS-en tolom.
Nekem a 13. szakasz nem hozott szerencsét. A 12.-en még mentem egy harmadik időt, aztán a két szakasz között kidobott a játék. Visszalépve a klubba, pedig már nem a 13. szakaszt töltötte be, hanem az-az utáni szervizparkot.
Pedig kezdett megjönni újra a flow, de ez így most baromira elvette a kedvem, hogy folytassam, plusz nem is látom magam az eredményekben már… Fogom folytatni, de ezzel lőttek a jó eredménynek.
-
Ratrak
csendes tag
válasz petikeh #1952 üzenetére
PS-en, kontrollerrel mész?
Amúgy ja, a fagyás miatti bukta iszonyú dühítő lehet - mégis, folytasd, mert a racenet-en lehet pályánként nézni az időket, és picit belekukkantva, volt pár stage, ahol iszonyú jókat meccseltünk: S3-ban kevesebb, mint 1s volt a különbség köztünk, S4-ben mindössze 2 ezred(!), de S10-ben is 14 kemény századdal vertél le...
Hát, kövezz meg, de sztem ez tök izgalmas, meg menő...De jlaci74-el voltam 23 századra, meg fél másodpercre is egymástól, meg Gomez86-al is pár másodpercen belül többször is, ezek nagyon hangulatos részletek amúgy
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
tag
Ha már tizedek, századok...
Linkelek egy eredménylistát,
az 1. és 2. közötti különbséget tessenek nézni.
A nick nevemből kiderül melyik voltam... -
CMR2.0 ota tudom, hogy manuallal ugyan csucson picit lassabb, de sokkal konzisztensebb vagyok. utobbi endurancenel kritikus.
most igymaradt, egyebkent az elozo Porsche Wheelemen is voltak clubsport fuleim, a jelenlegi setup meg egy Fanatec WRC amihez van egy SHH (szekis es 5/6 valtoval is). szoval ez itt most konfiguracios elszuras volt.
tetejeben leamortizaltam a vegere az autot, szoval kulon baj volt, hogy nem volt manualis valtom.
----
utolso szakasz elejen nem mertem fel, hogy mennyire rossz a geometria, szoval 14kmre a celtol kaptam egy defektet, amire nem talaltam meg a gombot orvosolni. kovetkezo futamra annyira szet volt a geometria, hogy gyakorlatilag a bal 3mas kanyart mar kezifekkel kellett venni, alatta meg kb "fuagy" rasegitessel. utolso ket futamon tetejeben elkezdett folyamatosan fulladni a motor, szoval negyszer benne volt, hogy kizarnak mert megalltam.
beertem, de az utolso kb 40 km vertizzados volt. marmint igy konkretan erzem a bicepszeim es a vallaim.
moka volt, koszi
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Találtgyerek #1956 üzenetére
az, egyebkent az a durva, hogy ez igy erzesre egy kifejezetten durva vall - felso hat - kar nap volt, miutan a tegnapi 4 utan ma 18 futamot toltam egyben (amibol 6nal konkretan szet akart esni alattam az auto).
egyebkent nagyon szep idoket mesz, gz!
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Skeleton01
aktív tag
Egy aránylag rövid EA Play időszak után, én nemrég döntöttem a Steam-es vásárlás mellett, miután a kezdeti optimalizációs problémák egész jól lettek orvosolva. Az automata, csekély tapasztalataim alapján is, a Montén óriási hátrány, jeges szakaszokon indokolatlanul vált fel a gép, miközben alig van nyomaték...
-
válasz Találtgyerek #1958 üzenetére
ha megnezed azert hibaztam boven, bar ebben benne volt, hogy (ezzel a korrel egyutt) eppen 5 oram van a WRCben. ugy, hogy egyebkent konfoltam fel orat, mentem egy probafutamot monacoban, meg megneztem a career elso hetet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
petikeh
tag
Áh, nem! Van egy egyszerű állványra szerelt G29-em, amihez a váltót kicsit átalakítottam. A Dirt 2.0-át sokat nyomtam kontrollerrel, meg egy darabig a WRC-t is, de én aszfalton képtelen voltam vele élvezhetően játszani. Egyrészt az automata váltó, ahogy írtátok is korábban kb. kiborított, hogy néha olyan fordulaton váltott fel, hogy dombnak fel meg állt az autó, illetve az ellenkormányzás, mint lehetőség az én képességeim mellett zérus volt, ha elindult a segge, akkor max. az isteni gondviselés volt az ami néha kihozott a szarból...
-
ProdiG
tag
GT 7-ben benne van néhányszáz óra, + a Dirt rally 2.0-ban is kontrollerrel, hozzá vagyok szokva szerencsére. Természetesen manual váltó, és assistok kikapcsolva. Bár mostanában egyre gyakrabban gondolkodom rajta, hogy beszerzek egy G930-at, élném.
Köszönöm a vigyázz az autóra tanácsokat, de sajnos már összecsuktam mint a szart, repült a termosz meg a kisszék ahogy Varga Cigány Zoli mondaná.
Turbó nélkül mentem végig két szakaszon, aztán szervíz, de utána se bírta sokáig.
Majd a következő eseményen óvatosabb leszek, addig pedig megy a gyakorlás, GT7 után vissza kell szokni az itiner figyelésre.
Apropó itiner, az normális, hogy olyan mintha néhány helyen el lenne írva?
Five left, és jön kb. egy three, de inkább two left. Több pályán is belefutottam.Még egy kérdés:
Javításnál érdemes az ajánlottat választani, vagy megéri szöszölni vele? -
Találtgyerek
addikt
Sok helyen el van írva az itiner. Én most az ERC-ben az Ibériát csinálom. Nagyon sok a kanyar és nagyon sok az elírás.
Nem tudok így igazán gyorsan menni, mert nem akarom összetörni az autót. A szakaszokat meg nincs kedvem betanulni, mert pont az tetszik, hogy ebben a játékban még nem tudom fejből a szakaszokat.06-3o/9759I39
-
petikeh
tag
Én szoktam vele szöszölni, pláne amikor már valami narancssárga. Sokszor megcsinálom azt a nagyítós dolgot is, azzal is lehet néha spórolni egy pár percet, mert ugye sok esetben tól-ig határokat ad meg és lehet 5 perc, de akár 10 is... Szóval nem mindegy.
Más!
Jött valami hotfix.
[link] -
igen, par helyen van hiba.
Monte Carloban pl a hegy tetejen a "gyorsasagi szakasz" vegen van egy sikan ami kb jegge van fagyva ho nelkul es a dupla 6 inkabb cautionnak kene lennie, utana pedig az a 3 inkabb egy 1 szinten cautionnal. egyik futamon ott kaptam retiret mert lecsusztam es szetvertem a valtot. viszont meglepetesre a kovetkezo futamra visszaengedett (mas kerdes, hogy onnantol annyira se volt versenykepes az idom).
emlitett kanyarban egyebkent ket futammal elotte vertem le a hutomet.
meg Monte Carloban a regi celnal a teton is van egy kettes kanyar ami a gyakorlatban erosen levagva inkabb 5 koruli, mert annyira szeles.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Ratrak
csendes tag
válasz jlaci74 #1954 üzenetére
aaaaz durva! Nem voltatok boldogok gondolom...
Sose felejtem el, 12 évesen 1 századdal kaptam ki az Országos Bajnokságon 100 pillén... hát, eltartott egy darabig, míg összeszedtem magam az eredményhirdetésre...
Persze, egy gyerek nehezebben (sehogy kb) uralja az érzelmeit egy ilyen helyzetben, de az ilyen minimális különbséggel vesztés nagyon tud fájni később is, ha az ember valóban belerakott több évnyi munkát akár.Emlékszem, Güttler Karesz amikor szintén 1 századdal második lett az Olimpián, egyszer kiszámolta, ez neki sacc/kb 30M ft minuszt jelentett az első helyhez képest, kb. 2000-ig bezárólag, akkori árfolyamon.... Hát, az is tud fájni, csak másképpen....
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
csendes tag
válasz petikeh #1967 üzenetére
az a nagyítós cucc hogy' működik? Egyszer beraktam, mondván volt rá idő, de nem tűnt fel, hogy bármi történt volna. A kövi szervíznél akkor nem range-et ad, hanem konkrét időt?
Amúgy én jobban szeretem magam állítani, hogy mit javítson. Pl. egy critical exhaust sokkal kevésbé fontos, mint egy medium turbo, és a gép a criticallal foglalkozik először. Vagy ott a lights - ha nincs esti futam, akkor kb. meg is dögölhet... Ha nem fér bele minden javítása, akkor nagyon sokat számít, hogy a tényleg fontos dolgokra menjen el a szakik ideje
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
YxVs
senior tag
ERC Canarias rallyval próbálkozom, de nem tudtam szervizelni a verdát.
Az adott szakasz végén - ahol lenne szerviz - ha a Next Stage-re kattintok, akkor egyből a köv. szakasz rajtjára dob, ha kilépek Quit-el, és újra vissza, akkor a Vehicle Setup-ban a Repairs inaktív.
Hogy tudok belépni a szervizparkba az adott szakasz után?
8 szakaszt szerviz nélkül toltam le, úgy hogy egyszer lementem gombát is szedni a domb aljára[ Szerkesztve ]
-
válasz Találtgyerek #1958 üzenetére
egyebkent ma izomlazam van, szoval 18 futam egyben (szunetekkel) harom es fel ora alatt nem a legjobb otlet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
petikeh
tag
Nem akar nekem ez a Monte sehogy összeállni, pedig nagyon kedvelem. Kivéve a Turini szerpentines részét. De ezt már mondtam... Tegnap délután sikerült a telken belelépnem egy szögbe, tetanusz+tisztítás kombó... De valahogy ma be akarom még fejezni a maradékot.
-
jlaci74
tag
Érdekes szitu volt... boldog voltam mert kezdőként, első verseny volt ezzel az autóval, az ellenfél meg majdnem bajnok ( 2. ) volt előző évben a bajnokságban. Aztán a szezonban nyertem versenyt de kiestek a komoly arcok így nem értékeltem annyira mint ezt a 2. helyet...
Szóval Találtgyerek mögött másodiknak lenni a Montén az nagyobb dolog mint máshol nyerni kisebb nevek ellen...
( bár még nincs vége, pont te vagy az aki jön fel mint a talajvíz ... ) -
Találtgyerek
addikt
válasz jlaci74 #1976 üzenetére
Én legalább ugyanolyan értékesnek tartanám a helyedben, mint a 2. helyet. Te eljutottál a célig, ők meg nem. Ahogy szoktam hallgatni az interjúkban, azért egy régebbi kisebb kategóriás autónál nagyon fontos, hogy beossza a pilóta az autót. Gratulálok az eredményeidhez! Tervben van még valamikor a visszatérés?
06-3o/9759I39
-
Ratrak
csendes tag
ez fura... úgy értem, ha nincs szervíz, akkor a next stage a kövi szakaszra visz, a quit meg ki, és amikor legközelebb visszamész, akkor a kövi szakasszal kezdesz. Viszont ha szerviz jön, akkor a next a szervizbe visz, a quit ki, de ha visszatérsz, akkor a szervizben találod magad. Sőt, én többször voltam úgy is, hogy szerviz, beállítottam a javítandókat, majd quit, amikor visszamentem, újra kellett csinálni mindent (javítandók, kerékcsere) mielőtt tovább mentem volna. Szóval a játék (nálam) erősen gondoskodik arról, hogy ha szervíz van, akkor ott maradsz, amíg tovább nem nyomod.
Arra tudok gondolni, hogy egy bugba futottál bele - ami persze roppant kellemetlen, szerviz nélkül végigtolni egy hosszabb versenyt azért kb esélytelen...
Vagy, nemtom, lehet olyan, hogy egyszer továbbnyomtad véletlenül anélkül, hogy csináltál volna valamit? Mert akkor már nem lehet úgymond "visszamenni" szervizelni, ha be is adja a képernyőt a rajt előtt.jlaci74: igen, sokszor egy szorosabb, izgalmasabb versenyben "sokadiknak lenni" többet ad, mint megnyerni egy számodra könnyebb valamit. De nagyon lecsupaszítva úgyis mindig magunkkal küzdünk, ettől még néha jó dolog egy kis sportszerű megmérettetés is. Bevallom, nekem a szimulátoros közösségek eddig nem adták, nagyon toxikusakba futottam bele, ezért régóta nem multiztam. Itt viszont jó a vibe - meg az is számít, hogy nem egy időben megyünk, nincs lökdösődés, és senki nem küld el a jók.vaanyámba, ha véletlenül hibázok, és megszívja miattam - mert nem szívja meg senki miattam. Ez megnyugtató
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #1978 üzenetére
Áááá, nem.
Szép emlékek megmaradnak, meg a kevésbé szépek is ...
( volt egy komoly szalagkorlát ami kivette a futóművet és egy "tripla leszúrt Rittberger " ... itt minden elemet cserélni kellett )
Manapság egy Zsiguli nem áll meg 15M alatt és még egy métert sem ment, ez már más világ mint anno az A csoport volt a túrában ... -
Találtgyerek
addikt
Én is szeretem az izgalmas meccseket, de most már inkább arra figyelek, hogy pontosan és hiba nélkül menjek. Mivel nem egymás után megyünk, sokszor nem látom, hogy kell-e gyorsabban menni vagy mehetnék lassabban kicsit.
Itt a PH VB-n szerencsére megálltam az első két szakasz után és láttam, hogy gyorsabban kell menni és kevésbé óvatoskodni, mert sokat fogok kapni.
A tavalyi Car-Go Artep bajnokságon volt olyan hogy nagyon az elején lenyomta a versenyt. Fogalmam nem volt, hogy a többiek milyen tempót tudnak. Utólag kiderült, hogy 6-7 szakasz alatt lett 2 perc előnyöm. Ezt ugye akkor még nem tudtam, így a következő szakaszokon is végig a saját határomon mentem. Sikerült is egy defektet bekapnom és így a verseny végén a 2. helyen végeznem. Ha nagyjából egy időben ment volna a verseny és láttam volna, hogy ekkora az előnyöm, akkor biztos visszaveszek kicsit.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
addikt
válasz jlaci74 #1981 üzenetére
Sajnos igazad van. Szoktam nézni a hirdetéseket. Többször elgondolkodtam, hogy ki kellene próbálni egy kisebb autóval egy zárt pályás amatőr versenyt, de már a bontószökevény zárt pályás autók is nagyon drágák és akkor még csak az autót vettem meg, ami nem is egy igényesen megépített megbízható autó.
06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #1982 üzenetére
Ezt amúgy nem értem hogy miért nem mutatja szakasz közben azoknak az idejét akik már lementek.
Persze értem hogy ez előny lehet és akkor senki nem kapkodna az elején, de lehetne összehozni a pályadegradációval és akkor mindenki el tudja dönteni hogy mit szeretene. Látni a többiek idejét vagy friss pályán menni...
Az még szerintem adna egy kis plusz izgalmat, vagy taktikázási lehetőséget főleg egy ilyen hosszabb bajnokságban."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
addikt
-
petikeh
tag
válasz Találtgyerek #1979 üzenetére
Köszi! Szerencsére a G29 pedáljai nem annyira kemények, plusz én szeretem a puhább féket, ezért a kuplungra van állítva a fék. (Tudom, szentségtörés, de nekem így kényelmes. ) Zokniban nyomom, mert elég sokat játszok a pedálokkal.
Manapság egy Zsiguli nem áll meg 15M alatt és még egy métert sem ment, ez már más világ mint anno az A csoport volt a túrában ...
Mennyi akkor vajon egy WRC2-es, R5-ös autó?
A pályadegradáció is jó lenne, de aszfalton sajnos nem lesz kihordásos az út.
Pedig ez mennyire király lenne, hogy mondjuk a második körtől aszfalton már vannak féknyomok, meg a letövezett kanyarokban kihordás...
Nekem valamelyik nap bedobta az egyik szakasz után az overall állást. Nem tudom mit nyomtam.
Ilyet már nekem is csinált, ez szerintem szarul lett leprogramozva és néha megmutatja azt, amit amúgy nem szeretnének, hogy lássunk, de hát ott a Racenet, ott már vannak szakasz eredmények és minden szakasz után lehet látni az overallt is, vagy épp a komolyabb duen.hu által szervezett versenyeken meg a rallylive-on is ott vannak az eredmények.
-
Gomez86
őstag
válasz petikeh #1987 üzenetére
"Mennyi akkor vajon egy WRC2-es, R5-ös autó?"
https://hu.racemarket.net/rally/rally-auto-elado/r5/r5-rally2-ban-i5411
Ennyibe
Szerintem nem érdemes a mikulástól ilyet kérni, mert lehet nem bírja le a pénztárcája.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
bnorci71
addikt
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1986 üzenetére
Murván van pályadegradáció alapból, csak talán multiban nincs, hogy mindenki egyenlő feltételekkel menjen.
-
jlaci74
tag
válasz petikeh #1987 üzenetére
Zokni + CSL Elite V2
"Mennyi akkor vajon egy WRC2-es, R5-ös autó? "
Tessék, egy régi Fabia R5 ,
+ ugye a SS km díja ami szintén más kávéház ...( látom közben többen reagáltak ... )
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
addikt
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1993 üzenetére
Én a degradációra mondtam, hogy multiban nincs.
Az időt mutathatná.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1995 üzenetére
Ja így már értelek. Igen, ez is lehetne egy lehetséges út. De szerintem nem rossz ez így sem.
-
Ratrak
csendes tag
válasz Találtgyerek #1995 üzenetére
eskü nem volt semmi ilyen szándékom, egyszerűen viszonylag későn kaptam kedvet, hogy megnézzem a korcsolyázós montét, meg hogy egyáltalán "multizzak".
De amúgy ja, az így korrektebb lenne - mondjuk én eleve jellemzően az óvatosabb duhajok közé tartozom, de tény, hogy ha valakivel nagyon fej-fej mellett megy az ember, akkor azért csak bevállalósabb, és ugye a gondok mindig a határok feszegetéséből vannak - ugyanakkor a fejlődés is ott lakik, szóval..."Lehet most érdemes lenne cipőben játszanod kivételesen.
Használtan a frissebbek, jó állapotúak 80 milliótól kezdődnek. " - ezen először jót röhögtem, hogy what?! Aztán persze leesett, de funny volt XDif you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
AI ugye itt is elegge szor?
neztem H2 FWDt, kb nyugis tempoban (kb hibatlanul) 70%os AI mellett fel perceket verek ra. ugyanitt WRCnel kemenyen mennem kell, hogy 1-2secel nyerjek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Találtgyerek
addikt
Nem rád értettem. Szerintem itt a PH VB-n ez nem jellemző.
Ismerek olyan embert aki a Car-Go-n azt csinálta hogy 13 napig gyakorolta a szakaszokat. Megvárta amíg mindenki lefutja és az utolsó 6 órában megcsinálta a versenyt.
Látta, hogy mennyire kell sietni, valaki hibázott-e a mezőny elejében és úgy osztotta be.06-3o/9759I39
-
petikeh
tag
Na sikerült befejezni a versenyt.
Kár, azért a crashért, sehol nem látom magam azon a szakaszon, amin átdobott, így csak sejteni tudom, hogy mennyi időveszteségem lehet ott. Sok szakasz nagyon élvezetes volt, örülök ennek a kis közösségnek! Hajrá, akiknek még van hátra.
A Power Stagen már minden piroslott, szóval ott annak is örültem, hogy egyáltalán fel tudott menni a hegyre az autó.
-
Találtgyerek
addikt
Próbálta már valaki versenyen, hogy az eső gumi szárazon mennyit bír és milyen?
06-3o/9759I39
-
Skeleton01
aktív tag
Az olvasottak hatására, pozitív értelemben elkapott a gépszíj, és 10+ év gamepad után (sok óra DR, DR 2.0, évenként új F1...), azt gondoltam, kipróbálom kormány + pedál kombóval is - volt tartalékban egy ősöreg, de szinte alig használt Logi MOMO-m - /nem nevet/. Gyakoroltam pár napot a kisebb kategóriákban /nehéz AI ellen egész jól ment/, majd ma ezek után, az Amfissa-n Time Trialban, WRC 2-ben a legjobb időtől ~ úgy egy percet kaptam, paddal 20 mp-el gyorsabbat mentem, mégsem lehet összehasonlítani élményben... Milyen best buy kormány & pedál szettet ajánlatátok esetemben? G25-re gondoltam elsőként...
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1999 üzenetére
Az már nem "valós" rally. Azon gondolkodtam, hogy ez csalásnak számít-e (inkább mondanám csalásnak mint nem). Mondjuk a való életben is valamennyi előnnyel indul az aki már 20 éve versenyez, mint az újoncok.
Ez ellen lehetne megoldás mondjuk az AI generált szakaszok, vagy akár rövid előregyártott részekből véletlenszerűen generált is. Ezeket a szakaszokat senki se látná addig, amíg nem jut el odáig a versenyben. Fejlesztői oldalról biztos sokkal nagyobb erőforrást igényelne, viszont azoknak akik sokat játszanak vele, kevésbé lenne megunhatató. -
JulesTS
őstag
válasz Skeleton01 #2004 üzenetére
A kormányos topik összefoglalóját olvasd el, rengeteg hasznos infó van benne:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/
Nem tudom mennyit szánsz rá, de a G25-ből kiindulva szűkös a keret.
Én a fogaskerekes kormányokat nem eröltetném. Minimum valami fogaskerék/szíj hibridet néznék. Pl. a T150 (PC/PS), vagy TMX (PC/Xbox) és ezekből is a 3 pedálos verzió, vagy az utódjuk a T248 aminek jobb pedálja van, kicsit drágábban már teljesen szíjas T300 (PC/PS), TX (PC/Xbox) szintén 3 pedállal. Esetleg ha engedi a pénztárca, akkor a Fanatec szíjas bázisaival ki lehet fogni jó vételt. Mindezek természetesen használtan, mert egy részük már nem kapható újonnan, a többi meg kicsit túl van árazva. -
JulesTS
őstag
Tegnap este én is erőt vettem magamon. Ott hagytam abba, hogy két..három szakaszt 1-es...2-esben szenvedtem végig. Tegnap még két szakasz volt 2-es padlógáz végig (hestegsoseveddel). Utána jött szerviz és nagyjából összetákoltam az autót. Most újra van esélyem végigcsinálni. Persze most se tudom, hogy amit szervizbe csinálok az úgy jó-e és a kocsi beállítás is biztos nem optimális...
Abban viszont segíthetnétek, hogy az FFB-t hogyan állítottátok be, mert nekem nagyon arcade-osnak tűnik most... -
biker
nagyúr
válasz JulesTS #2006 üzenetére
vannak a valós rallyban ikonikus "mindig ott van" részek, de vannak évente máshol elemek szerintem, másik kanyar, nem arra mennek, itt egy lassító, ott gumi ne vágd le...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
válasz JulesTS #2006 üzenetére
Szerintem se az igazi így.
Jó ötlet ez a generált szakaszos dolog. Csak annyit kellene még módosítani, hogy a játékos tudjon itinert módosítani, mint az RBR-ben. Egy rendesen megírt itinerrel nagyon jókat lehetne menni ismeretlen szakaszokon. Az eredeti itiner nekem nem az igazi és sok helyen hibás is.06-3o/9759I39
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2012 üzenetére
Köszi, azt is kipróbálnám majd...
-
JulesTS
őstag
Köszi, kiváncsi vagyok rá.
Szinte mindent aránylag erős FFB-vel használok (csak a drift kivétel). Tudom, hogy a Rallynál is "szokás" gyengére venni és a pályaautós beállításaimhoz képest gyengébb FFB-vel megyek, de nem is az erősséggel van bajom, hanem a fura visszajelzésekkel. A tapadós aszfalt és a jeges közti váltás jön tisztán, de az útegyenletlenségek idegesítően erősen jönnek...
-
válasz JulesTS #2018 üzenetére
ja, mondjuk Monte Carlon nekem is feltunt, hogy megvan a hatar ahol jeges modellre valt a jatek, az addig kokemeny force feedback hirtelen kinullazodott.
marmint olyan szinten kemeny gyarilag a CSW2.5 a rally kormannyal, hogy nekem egy hatalmas kek-zold foltom lett a felkaromon
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gitáros topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest