Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesztor87

    senior tag

    válasz Manitou #146895 üzenetére

    Hm, érdekes amúgy, akkor tényleg majdnem egy súlycsoport. Tényleg elbénázták ezt a váltó áttételt, azt utálom hogy a fülem alapján városban nyugodtan 4-ben vagyok, de pl egy körforgalomban 25-30-al jövök ki, ott volt már úgy hogy padlóztam hirtelen hogy majd most átlépek a másik sávba, de kb. itt semmi nem történik. Jó, elindul, de nem ugrik egyátalán. Vissza kettő padló, akkor viszont megy, csak hát na... van hangja. 110-120-nál van az a határ ahonnan nem szeretem jobban nyomni, ott 3000-3300 körül forog, na ott elég mélyen dörmögő hangja van, azt hosszú távon nem szeretem.
    Lánc nyúlással ahogy olvasgattam inkább akkor van gond, ha az olajcserét nem tartják be, legalábbis nem sok esetben volt gond. Ellenben mondjuk egy opellel, ahol 150-200k körül lehet szépen cserélni, mert annyit bír a lánc. A nats, a lopásgátló tud vicceskedni, ha merül az akku az megszivathat, jah :D
    A többiről nem hallottam még, más nem említett ilyet.
    A jó fogyasztást mondjuk országúton klíma nélkül hosszú távon lehet hozni, nekem is voltak 5,5 környékiek, mostanság inkább 6,5-7,2 közt volt, többet pályáztunk is, meg jobban is hajtottam szerintem. Na meg voltak hidegek is nemrég (legutóbbi tankolásom vmi 550km környéke volt, aztán mivel nem sokat mentem mostanában... legutóbb valamikor február elején tankoltam).

    _ak_: Focus mk1 jó gép, főleg az 1,6-al, eleve magasabb építésű mint az Almera, de 1 milla.... az nagyon drága.

Új hozzászólás Aktív témák