- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos727
senior tag
Udv!
Mit ajanlanatok?
Fo cel az alacsony fenttartas.
Kb 1 millio a keret, evi 10 ezer km-nel biztosan nem tobb, javareszt fovarosi hasznalat, ritkan hosszabb utak is.
Maximum 3-man ulnenk a kocsiban, de altalaban egyedul vagy ketten, es jo ha egy-ket csomag is belefer (persze, nem kell irdatlan nagy csomagtarto). Dizel vagy benzin kozott nem igazan tudok donteni, dizel kevesebbet eszik, nehezebben melegszik be(mostani 2.0 tdci-nk telen nagyon nehezen melegedett), dragabb, nyomatekosabb. Benzines ugye olcsobb, konnyen melegszik, tobbet eszik(bar kis blokkok igy sem esznek olyan nagyon sokat), kevesbe draga ha elromlik benne valami. Marka megkotesem nincs nagyon, nem ragaszkodom, eddig amiket kineztem: 1.4 tdci Fiesta, 1.4 pdtdi Ibiza, 1.3 jtd Punto es Punto Grande, 1.3 benzin Mitsubishi Colt. Citroen C2, Toyota Corolla, Peugeot,stb.....Mindegyik auto 2005 es ujabb.
Szeritnetek?Szerk: Gazos autokrol mit mondotok?
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz Kornel #47099 üzenetére
Yaris nem igazan tetszik kulsore, elegge idejet mult Viszont a Jazzen mar gondolkodtam en is, de inkabb a dieseleket kezdem atnezni tuzetesebben. Nem lenne agyon rugva a kocsi, nonemu osom hasznalna az ido nagy reszeben, illetve ritkan noverem, mivel en kulfoldon ugykodom az ido nagy reszeben. Kicsit regiek mar a Jazzek, amik belefernek a keretbe(2002-2003), de tudom, nem evjaratot, vagy kilometert veszunk...hanem allapotot. Esetleg mas benzines amit tudnatok ajanlani? Mitsubishi 1.3mas Coltja nem az igazi? Nepitelet alapjan szeretik a nepek, persze van 1-2 amelyiknel voltak problemak, de ilyen mindegyiknel akad. En szemely szerint japan (illetve amerikai ) technikara eskuszom(Rotary engines for a life ), anno volt CRXunk is, azt nagyon szerettuk, de persze nem hatarolodom el az europai markaktol sem, ha jok, marpedig jok azok is.
-
akos727
senior tag
A kisautokban mint, Honda Jazz, Fiesta, Ibiza, stb... elfer egy majdnem 2m magas ember a kormany mogott illetve az anyosulesen?
-
akos727
senior tag
Irtatok, hogy az 1.9 jtd blokk problemas lehet. Az 1.3 jtd is ilyen? Vagy az egy jobban sikerult konstrukcio?
-
akos727
senior tag
-
-
akos727
senior tag
Kis segitseg kene. Mivel egy ideje kulfoldon elek, igy lovesem sincs, hogyan vannak manapsag az adozasok auto utan. Valaki letudna irni, hogy, hogyan mukodik? Esetleg van ado ami ccm-en alapszik?
-
akos727
senior tag
Koszonom! En is csak errol a teljesitmeny adorol hallottam. Eddig cegautonk volt/van (2.0 dizel Mondeo) es most sajat utan nezunk es elmondasa szerint kis kobcentis auto kell, mert a Fordra nagy az ado a ccm miatt. Lehet, hogy a casco magas ettol?(nem igazan tudom az min alapszik). Egyaltalan van ami azon alapszik? Gondolom akkor a suly sem mervado adozasnal.
u.i.: bocsanat, de nincs ekezet a szamitogepemen[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
1.5 dci blokk milyen a kategoriajan belul a megbizhatosag szempontjabol? (1.4 tdci, hdi, pdtdi)
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
-
akos727
senior tag
Par ezer km-ert elmentem egy ilyen 1.6-os Zafiraval, es hat keveske hozza az a blokk. Varosban meg elmegy, de azon kivul keveske.
Didros: Nezz korbe a Mondeok kozott is szerintem. Nagyon tagas auto, nekunk 2 eve van 2.0 dizellel es csak kopo alkatreszeket kellett cserelni, mivel hasznaltan lett veve. -
akos727
senior tag
válasz kalmanchris #48697 üzenetére
Nem lenne gond, ha tobb lenne, de elmegy vele szerintem Nekem is ez volt a nemet autopalyan, hogy becsatlakoztam 4 autohoz, es csak mentem veluk. Nem igazan neztem az orat, de nem tunt fel, hogy viszonylag gyorsan megyunk, addig amig ra nem neztem az orara, mert az 180-190 kozott mutatott, de nem igazan ereztem, hogy megterhelnem az autot.
-
akos727
senior tag
válasz kalmanchris #48705 üzenetére
Ez igy van. Nem mentem meg a 140 loerossel, de nagyon megneznem a ketto kozti kulonbseget.
-
-
akos727
senior tag
Sziasztok, a véleményetekre lennék kíváncsi, mit ajánlotok.
Autót keresünk anyukám részére(nem gond, ha nőies, 2-3 havonta én is vezetném 1-2 heteket, keret 600, nagyon max 650-700 ezer egység. Javarészt egyedül vagy ketten, ritkán 3-4-en ülnénk benne. Havi kb 1000km, így maradnánk a benzinesnel. Eddig egy '05-ös dizel Mondeonk volt, túl nagynak bizonyult a városban, a hölgy sofőrnek. Erő annyi legyen benne, hogy városban elgurulgasson, illetve néha pályán ne 130-nál tiltson, legalább 160 környékén . Tehát lényeg, hogy 2-en kényelmesen, igény esetén 4-en elférjenek benne, illetve, hogy én beférjek a kormány mögé a 196 centimmel. Márka megkötés nincs, csak annyi, hogy ne legyen 100%-ig közömbös (mint pl. Nissan Almera), alacsony fenttartási költség és persze megbízhatóság a főbb szempontok, illetve, hogy feltétlen legyen benne ABS és Klíma, E. ablak elöl. Amiket eddig néztem: VW Lupo '98-03, VW Golf IV '98-02, Seat Arosa(újabb karosszériás), Seat Ibiza '04, Fiat Stilo '04, Citroen C3 '02, Peugeot 307 '03, Ford Puma '98-01, Skoda Fabia. Ezeknél idősebb, öregebb stílusú autót nem szeretnénk. Érdekes, hogy pl. 206-osban nem igazán tudok kényelmesen elhelyezkedni a volán mögött, de egy Lupoban igen, mögöttem nem be passzírozva egy 176 magas szemely. Ami nagyon tetszik az a Puma, akár 1.4, csemege lenne az 1.7-es, csak nagy kérdés a méret. Lupo szimpatikus a mérete, illetve ritkasága miatt. Ibizának bejön a formája. Stilo tetszik a 6. sebesség megléte miatt. C3- ból van szép, gázos(ez mennyire éri meg?). Opel, Daewoo, Chevrolet triot kihagynánk érzelmi alapon. Van még más alternatíva? Japán gépekből sajnos elég oldschoolokat találtam csak.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
Szerintetek körülbelül milyen áron lehetne kilakatolni egy hátsó kerékívet szerintetek?
-
akos727
senior tag
Sziasztok,
Emlekszem regebben irta valaki, hogy vett egy Honda HRVt, csak mar nem emlekszem, hogy ki volt az.
Nem tudja valaki esetleg? Bocsanat, hogy nem hasznalom a keresot, telefonrol vagyok, itt meg nem tudok ugy keresni. -
akos727
senior tag
válasz runner 125 #86523 üzenetére
Anno, mikor te vetted mi is a körül vettünk egyet, feketét. Kíváncsi vagyok, hogy neked mennyit fogyaszt milyen motorral? Illetve általános milyen a tapasztalatod vele?
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #86532 üzenetére
Én 1300 km-re lakom a kocsitól, de lassan megyek haza, így majd tudok személyes tapasztalattal is szolgálni. Addig azt tudom csak mondani, amit anyukám tapasztalt a géppel.
Milyenk sima 1.6, 105 lóval, 4wd, manuális 5 seb. váltó, sima 195 széles gumi, 15-ös felni. Ő is pont így mondta, hogy nem egy rakéta. Igaz ő nem forgatja meg semmi, illetve előtte egy 2.0 turbo diesel Mondeonk volt, ami után teljesen más. Fogyasztást nem mért még, annyit mondott, hogy így érzésre nem termeli a benzint, de ez 100% városi használat, nem feltétlen nagyon hosszú utakkal. Osztrák bácsié volt a gép, karban volt tartva, rétegvastagság mérővel végig néztük és nem volt karambolos. Neki benyomásra hasonló, nagyon egyben van az autó, egy műszer a Fordhoz képest is. Alapjárati motorhang 0-val egyelő, javasoltam neki a fordulatszámmérő figyelését én is. Üregvédelemről nem tudok, bár 99-es az autó, osztrák, és ennek ellenére sincs semmi korrózió, bizakodásra ad okot. Mennyibe kerülhet amúgy? Eddig 2 "hibát" vélt felfedezni. Tudni kell, hogy az autó fekete, és mikor napon áll, mintha úgy felmelegedne a csomagtartó ajtó vagy a zár, hogy egyszerűen volt olyan, mikor nem tudta kinyitni Másik, hogy nem ad áramot a szivargyújtó (bár előtte a gps-t vmi rotty állapotú kábellel használta, ami érdekes szagot adott, így lehet ez közrejátszik), de szerintem ennek egy biztosíték csere is elég lesz. -
akos727
senior tag
válasz runner 125 #86559 üzenetére
Ilyen van rajta, nem lemez. Nekem is már-már fura volt, hogy osztrák létére 0 rozsda van rajta. Tanácsaidat megfogadom, majd meg is csinálom De már várom, hogy kipróbáljam az autót, mivel én találtam neten anno és már nagyon érdekel
-
akos727
senior tag
Van valami módja, hogy a telefonomon lévő zenéket hallgassam a kocsiban fm transmitteren kívül, úgy, hogy CD-s a fejegység? Ha nincs, van olyan transmitter, amit ajánlotok?
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #89766 üzenetére
Valami Pioneer fejegység, nem egy komoly darab, háttérvilágítása is elszállt már vagy alapból nincs.... Aux, USB nincs sajnos. Transmitterek mind borzalmas minőségben sugároznak? (Van egy transmitterem, de az nem az igazi) Ha nincs más, akkor tényleg lehet csak a csere játszik. Csatlakozújuk ezeknek mindíg egységes?
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #90070 üzenetére
"Miért baj, ha nincs? Számomra érv volt mindkét választásnál, h ne jöjjön minden nap velem szembe ugyanaz a bodé. " - 120%-ig egyetértek veled. Ezért is nem értem, hogy tudnak az emberek BMW-kre, Mercikre izgulni, miközben minden percben látok 10-et belőlük.
-
akos727
senior tag
válasz MunezXBK #90075 üzenetére
Félre ne értsétek, egy szóval nem mondtam, hogy a BMW rossz autó lenne, egy barátomnak van X6 és e46 323, másiknak 7-es és mind nagyon jó, minőségi autó. Csak pl. engem egy 300c jobban felizgat mint egy e60, nem feltétlen azért mert egy jobb autó, csak szimplán különlegesebbnek érzem. Meg ami engem kicsit eltántorít az a BMW fanboyok hozzáállása, hogy semmi más, csak az. Ezt persze megtalálni Hondás, TDI-s körökben is, azoknak sem adok többet a véleményére. Eközben egy szép e30-at nagyra tartok, csak szétrúgják azokat is a versenyzők. Baráti társaságomban minden szélsőséges tipusnak van tulajdonosa (említett X6, 220 lovas MK3 PD Golf, Civic Vtec, Jtd 159, stb..) és mégis mindenki meghallgatja a másikat, maximum kis poénos piszkálódás van. Ízlések és pofonok.
bitpork:Sajnos "kényszerből" álltam meg a jelenlegi autómnál, eddig Scion XB (amiből 20 db volt az országban) volt a járművünk, csak sajnos a családban valaki találkozott egy trailerrel és totálkáros lett az autó. 10 milliós országban a 20 az már majdnem semmi
Alkatrész ellátás nem olyan gyatra, Toyota bármit tudott hozzá, persze japán márkaszervizes áron (de nem drágábban, mint bármelyik más tipushoz), de ugyanakkor az európai megfelelőjével csereszabatosak az alkatrészek. Illetve van internet, ebay, stb.. ahonnan mindenféle cuccot be lehet manapság rendelni, tény, hogy karosszéria elemek cseréje már egy jobb móka lett volna.
Persze ésszerű választás még mindig egy jó Swift vagy Astra, ezekhez minden sarkon találsz alkatrészt, csak legyen jó lopásgátló benne.[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
Régen a motoroknál a 2. miatt bandázsolták le a kipuffogót, illetve ma is páran még feldobják tyuning robogókra.
-
akos727
senior tag
válasz kovacsroli #91714 üzenetére
Sima 95-ös 440-ben környékén mozog, dízel meg van ahol 400 alatt, de inkább olyan 420 fele van.
Persze mint mondta a kolléga, nem a magyar bérekhez kell viszonyítani, így arányban jóval jobban jössz ki itt. Autóárak is magasabbak itt, pl egy 5 ajtós Peugeot 208 5.6 milliónál indul. Emellett, heti 40 óra munkával, ha rosszul keresel (pl. takarítás), akkor is minimum nettó 400-440 ezret hazaviszel. -
akos727
senior tag
Tud valaki a XI-XII kerületben, esetleg ezekhez közel megbízható kipuffogóst normális árakkal?
-
akos727
senior tag
Hoppá-hoppá, micsoda vadállattal találkoztam nemrég. Meg sem mertem nézni a méretét.
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
Szerintem egy nagy kerekű robogóval jobban járnál. 4 ütemű manuális váltós motorok nagyon halványan mennek, variátor váltó a robogókban jobban teljesít ilyen blokk mellett szerintem. A másik, hogy chopper 1000 ccm felett indul, addig nagyon nevetséges hatást kelt és nem mellesleg egy ilyen 125-ös is nagyon kicsi fizikailag. Ha mindenképpen váltós, akkor inkább enduro stílus, esetleg sport, bár itt nem olyan kényelmes az üléspóz hosszútávon. Persze a legjobb egy 125 2T lenne váltósból, bár itt már 4-5 literes a fogyasztás, erő viszont a duplája a 4T-hez képest.
-
akos727
senior tag
Ez emberenként változik ki mit élvez. Őszintén számomra sem egy különleges élmény a 160, mivel motorozom, az nagy sebesség élvezete kicsit magasabban kezdődik...de azért jókat nevetek a sok autób*zin, aki beszéli, hogy a 7-8mp 100-ra milyen gyors és 220 a vége a kocsinak (mikor már széthullik)...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...